Metode rapide contact Telekom / NextGen
Telekom este unul dintre cei mai mari operatori de telecomunicatii din Romania iar in prezent furnizeaza servicii prin companiile Telekom Romania Communications (TKR – pentru servicii fixe sau pachete complete) si Telekom Romania Mobile Communications (TKRM – pentru servicii mobile). Operatorul NextGen furnizeaza doar servicii fixe iar asociatul unic al companiei este Telekom Romania Communications.

Cei mai nemultumiti abonati Telekom sunt, de obicei, aceia care nu beneficiaza de servicii prin fibra optica, reteaua veche (ADSL sau VDSL) fiind predispusa la probleme tehnice, fie ca nu functioneaza televiziunea prin cablu, internetul fix sau lipsa tonului la telefonia fixa.

In acest articol vom mentiona care este cea mai rapida metoda de contact Telekom / NextGen dar si alte metode, pentru a putea alege cea mai buna varianta in situatia noastra.

Asadar, acestea sunt metodele de contact ale serviciului de relatii cu clientii Telekom:

  1. Cea mai rapida metoda de contact Telekom ramane apelul telefonic la numarul 1234 (apelabil doar din reteaua mobila Telekom, apel gratuit) sau la numarul +40766121234 (apelabil din orice retea, inclusiv din strainatate) – aceasta este cea mai rapida metoda de contact daca dorim sa aflam rapid o informatie financiara, informatii despre oferta comerciala Telekom sau daca dorim sa anuntam un deranjament; desi uneori este necesar sa ramanem in asteptare telefonic mult timp, chiar si o ora, daca avem nevoie de un raspuns pe loc, aceasta ramane cea mai rapida varianta de contact
  2. Daca problema noastra nu este urgenta sau daca nu dorim sa discutam telefonic cu un agent Telekom, putem face o sesizare / solicitare online, iar aici avem doua variante recomandate de noi. Prima varianta este prin chatbot-ul Tim (pe site-ul Telekom accesam Asistenta – Incepe chat) si selectam optiunile afisate din meniul interactiv. Spre exemplu, daca avem probleme tehnice, accesam urmatoarele ramuri: Am nevoie de suport pentru serviciile mele Telekom – Persoana fizica / Persoana juridica – Deranjamente – aici avem descrisa solutia Telekom MyRepair care necesita logare in MyAccount; aceasta este o solutie interesanta oferita de Telekom prin care putem face singuri o diagnoza rapida a serviciilor, avand posibilitatea sa vedem si daca este o avarie identificata in zona
  3. Formularul de contact online, aceasta ar fi a doua solutie pentru a trimite o solicitare catre Telekom, tot ce trebuie sa facem este sa accesam site-ul Telekom – sectiunea Asistenta – Contacteaza-ne – selectam optiunile corecte si trimitem solicitarea catre Telekom
  4. Aplicatia Telekom MyAccount – Telekom investeste din ce in ce mai mult in aplicatia mobila prin care pot fi efectuate diverse operatiuni, se pot deschide inclusiv sesizari
  5. O alta solutie online ar fi pagina Facebook Telekom Romania insa nu recomandam aceasta solutie deoarece in majoritatea cazurilor suntem indrumati sa sunam la relatii cu clientii Telekom
  6. Tot online, putem trimite sesizarile si problemele persoanelor fizice pe adresa e-mail sesizari[at]telekom[punct]ro; daca avem un abonament pe persoana juridica / abonament business, descrierea problemelor tehnice trebuie trimisa catre adresa e-mail business[at]telekom[punct]ro;
  7. O alta adresa e-mail care ar putea fi utila este rezilieri[at]telekom[punct]ro, am mentionat aici mai multe informatii despre rezilierea contractului Telekom.

Asadar, daca aveti o problema tehnica (lipsa semnal tv, lipsa semnal telefonie mobila, lipsa ton telefonie fixa, internet nefunctional), gasiti mai sus toate modalitatile prin care ii puteti contacta pe cei de la Telekom pentru a anunta o problema tehnica.

Metode rapide contact Telekom / NextGen

In ceea ce priveste operatorul NextGen, acestea sunt metodele prin care ii putem contacta pentru sesizari sau informatii:

  1. Prin apel telefonic la numarul 0215690010 (pentru clientii din Bucuresti si Ilfov) sau 03xx565400 (pentru abonatii din restul tarii) unde xx reprezinta codul judetului; spre exemplu, pentru Cluj numarul de contact NextGen este 0364565400;
  2. Formular de contact online pe site-ul NextGen – accesam sectiunea Relatii clienti – completam formularul de contact oferind cat mai multe detalii despre problema noastra
  3. Adresa e-mail pentru persoane fizice / abonamente rezidentiale este suport[at]next-gen[punct]ro; pentru clienti business / persoane juridice, adresa e-mail este support.business[at]next-gen[punct]ro

Reamintim ca Orange a incheiat un acord cu OTE pentru preluarea pachetului majoritar Telekom Romania Communications, ceea ce inseamna ca va fi preluat si operatorul NextGen. Astfel, Telekom va ramane in Romania doar cu divizia mobila. Daca se va schimba ceva in ceea ce priveste modalitatile de contact Telekom / NextGen, vom actualiza acest articol.

Atentie! Noi nu suntem de la Telekom / NextGen si nu avem acces la bazele lor de date pentru rezolvarea problemelor. Insa, in situatia in care considerati ca va putem ajuta cu un sfat ce poate duce la rezolvarea problemei sau cu o informatie comerciala, lasati un comentariu mai jos si vom incerca sa va ajutam.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.