Noile CAM-uri smart CAM plus oferite de catre Digi Romania (RCS – RDS)
Compania Digi Romania (RCS – RDS) a inceput distribuirea noilor smartcam-uri Nagra 5, CAM-uri asemanatoare cu Irdeto (nu contin cartela – cardless) si sunt numite de Digi smart CAM plus.
Smart CAM-urile Nagra 5 cardless sunt fara cartela fizica iar pentru a functiona trebuie sa introducem modulul in TV.
Scopul CAM-urilor cardless este ca furnizorii de telecomunicatii sa optimizeze costurile prin eliminarea procesului de imperechere a CAM-urilor cu cardurile, mentinand un mediu securizat. Smart CAM-urile cardless castiga teren pe piata telecomunicatiilor oferind flexibilitate si tehnici robuste de securitate.
Noile CAM-uri smart CAM plus oferite de catre Digi Romania (RCS – RDS)
Cum se introduce modulul smart CAM plus in televizor?
Precum celelalte modele de smart CAM-uri oferite de catre RCS – RDS, introducerea in televizor se face avand seriile indreptate spre ecran cu partea color fiind orientata spre spatele televizorului.
Dupa ce am introdus smart CAM-ul plus in televizor va trebui sa asteptam cateva secunde pentru inregistrarea smart CAM-ului.
Procedura completa de instalare smart cam CI+ Digi este urmatoarea:
Se reseteaza TV-ul la setarile din fabrica, se scaneaza doar modul digital, dupa finalizare se pune cardul in TV sigla DIGI/albastra spre perete. Ii multumim lui Sillence pentru informatii;
Cum pot verifica daca smart CAM-ul a fost inregistrat/autentificat cu succes?
Pentru a vedea daca a fost introdus corect smart CAM-ul in televizor si daca autentificarea s-a facut cu succes, putem comuta pe un canal criptat din grila Digi.
Autentificarea smart CAM-ului cardless ar trebui sa se faca mai repede decat in cazul modulelor care contin cartele fizice, nemaiexistand procesul de comunicare intre cartela si modul.
Cateva probleme frecvente pe care le putem intalnit in utilizarea smart CAM-ului cardless Nagra 5 de la Digi sunt:
- daca nu se realizeaza autentificarea (ar trebui sa apara un mesaj sugestiv ca nu s-a efectuat autentificarea intre televizor si modul): se reporneste televizorul, se rescaneaza programele, se reporneste din nou televizorul dupa care asteptam maxim 15 secunde; in urma acestor operatiuni ar trebui sa se rezolve problema, in majoritatea cazurilor;
- eroare „nu aveti acces la canalul acesta”: incercam vizionarea unui program pe care nu ar trebui sa il receptionam, neavand abonamentul necesar pentru acces;
- eroare 9: majoritatea cazurilor se rezolva prin reinitializarea smart CAM-ului cardless;
Smart CAM-urile plus sunt din plastic, spre deosebire de unele module metalice oferite de catre Digi.
Noile CAM-uri smart CAM plus oferite de catre Digi Romania (RCS – RDS)
Digi continua sa ofere echipamente performante, smart CAM-urile plus Nagra 5 fiind un echipament nou care utilizeaza o tehnologie moderna, sigura si performanta.
Desi cea mai mare problema a celor de la RCS – RDS in ceea ce priveste stocul de echipamente este pentru decodoarele HD, este posibil ca distribuirea acestor smart CAM-uri (in situatia in care se vor distribui suficiente) sa reduca numarul de comenzi de decodoare HD, unii abonati nestiind despre varianta unui smart CAM in loc de decodor.
Gasiti aici lista de Coduri de eroare smartcam CI+ Digi (RCS-RDS)
In cazul in care ati primit ultimul model de smart CAM-uri Digi si ati observat imbunatatiri de performanta sau diferite probleme, lasati un comentariu.
Update 12.02.2019: Astazi s-a facut upgrade software pentru un lot de module smart cam plus de la Digi, acestea primind update la 4.04. Acest upgrade imbunatateste cateva traduceri si schimba putin mesajele de eroare aparute. De asemenea, rezolva urmatoarele probleme:
– televizoare Sony Android – lipsa semnal si ecran negru ocazional la schimbarea canalelor;
– televizoare Philips Android – lipsa semnal si ecran negru la pornirea/schimbarea canalelor;
– televizoare Panasonic – probleme de compatibilitate ocazionale;
Procedura de upgrade software la smart cam-urile plus de la Digi este urmatoarea:
-introducem smart cam-ul in tv, se face autentificarea si incepe sa se descarce pachetul software;
-cand am mutat pe un canal criptat apare pe ecran mesajul „o noua versiune software este disponibila”, moment in care trebuie sa confirmam cu butonul OK;
-apare mesajul „actualizarea software-ului este in curs de desfasurare”; este foarte important sa nu intrerupem procesul de actualizare software;
-cand actualizarea s-a finalizat, apare pe ecran mesajul de confirmare „actualizarea software-ului s-a finalizat cu succes”;
-daca apar mesaje de eroare in timpul procesului de actualizare software, trebuie sa reluam acest proces manual: Actualizare software – Cautare o noua versiune de software?;
Bună seara !
Am avut două televizoare cu câte o cartelă digi CI+ fiecare și au funcționat impecabil. Unul dintre televizoare s-a defectat și am cumpărat un LG 55UM7400PLB nou care conform manualului este compatibil cu CI+, dar și după ce am apelat la centrul rcs-rds să-mi conecteze aparatul la cartelă nu s-a reușit, apare tot timpul „Fără modul CI”. La introducerea cartelei în slotul televizorului am impresia că nu intră complet în locaș, așa ca și la celelalte. Să fie asta problema ? Mulțumesc mult !
Poate nu introduceti corect smart cardul . Ce model de smarrt card aveti? Cu Cartela sau fara? Smart cardul este activat?
Smart cardul este fără cartelă și este activat
Ati verificat pe site-ul Digi Romania daca tv-ul cumparat este compatibil cu smart cardul digi? Asa cum am spus poate nu introduceti corect smart cardul in tv, sau nu este compatibil cu smart cardul.
Pe site-ul Digi Romania la LG – uri nu apare nici un model care are în cod literele UM. În cazul ăsta ce-i de făcut ?
Posibil ca , Smart Camul sa nu fie compatibil cu tv-ul, nu va ramane decat sa schimbati camul cu un receptor hd digi de cablu. Si cand, va aparea pe site tv-uri cu literele de cod UM atunci puteti schimba receptorul cu un smart cam. La cautare pe tv-ul nou aveti varianta de cautare Digi?
Buna ziua!
As dori sa stiu daca decodorul pe care il primisc la comandarea digi tv digital functioneaza si pentru satelit, din cate vad sunt identice, deci ar trebui sa mearga, poate cu exceptia unor canale tv, pentru a nu mai plati 150 lei pentru acel decodor la comandarea digi tv satelit. Antena o am deja, ma intereseaza doar sa nu platesc cei 150 lei/ decodor, deoarece la digi tv digital as plati 5 lei/ decodor in Iasi, pentru a le folosi la tara. Multumesc mult!
Receptorul pentru,Digi cablu este pentru servici fixe de tv iar acel receptor nu se cumpara. Aveti in zona dvs ifrastructura fixa digi? Sau aveti antena satelit Digi? Pentru satelit se plateste receptorul 150 lei, nu se mai ofera in chirie.
Buna seara!
La tara nu am alte servicii inafara de tv satelit si net 4g. Eu intreb daca pot lua reciver ul si sa il conectez la satelit, pentru ca vad ca sunt identice. Doar modul de conectare e diferit. La digital se conecteaza la router, iar la satelit prin cablu coaxial, dar vreau sa fiu sigur. Multumesc!
Receptorul de digital nu se poate conecta la satelit.
Am o intrebare imi trebuie neaparat cam daca vreau sa ma uit la hbo eu am maxpack si am canalele hbo in grila insa vreau sa imi mai iau un tv si nu as mai vrea sa platesc pentru cam chiar daca la celalalt tv am
Oricum am observat ca ii ia vreo 2 secunde sa il decodeze pe tvul cu cam fata de celelalte programe
Pentru al 2 lea cam vei plati chirie 3 lei si da vei avea nevoie de inca un cam daca mai cumperi un tv.
Da, ai nevoie neaparat de smartcam sau decodor.
Buna ziua. Am un LG 4k 43UM7600 din Decembrie si am dat 2 retururi din cauza freez-urilor la conectarea CI+: la al 3-lea televizor mi-a zis un baiat de unde l-am cumparat, sa merg la Digi si sa cer sa-mi schimbe CI+. Bun, l-am schimbat cu unul fara cartela si face la fel…ciudat este faptul ca merge normal, cateodata, si din senin imi spune ba ca nu am drept de vizionare la program, ba se face ecranul negru si afiseaza program codificat…cateodata reporneste singur sau trebuie eu sa repornesc tv-ul, cateodata trebuie sa reinitializez CI+-ul. Ce pot face sa scap de corvoada asta zilnica…Multumesc…
Buna ziua,
Al doilea smartcam este acelasi model? Daca nu este acelasi model, inseamna ca este o problema a acestui model de televizor la conectarea unui smartcam.
O intrebare Bogdan si poate asa te ajut. Acelasi tip de tv am si eu cumparat acum 3-4 zile. Un agent de la magazin mi-a spus ca atunci cand iau smartcamul de la digi fara cartela sa ma duc cu camul sa mi-l activeze intr-un sediu de reparatii digi, si asa am facut. L-au bagat baietii intr-un lg l-au activat am venit acasa l-am pus in tv si merge bine mersi. Intrebarea este : L-au activat baietii in service? Sau doar ti l-a inscris in sistem cel din magazinul digi fara sa te duci la tehniceni?
L-am ridicat din centrul rds-rcs si m-am dus acasa, l-am introdus in tv si i-am dat sa caute posturile…dar am sa ma duc si-n Libertatii, unde au service-ul pe Bucuresti si am sa incerc si treaba asta cu tehnicienii…multumesc…am sa revin cu un rezultat…
Eu asa am facut mi le-a activat in service si nu am probleme cu cele 2 camuri.
Cumpărând un televizor nou LG Oled ,pentru vizionarea programelor plătile la operator ( ex.HBO ,Cinemax …. )îmi trebuia un decodor / Digi smart CAM plus.
Am solicitat în data de 27.07.la ghiseul RCS&RDS din incina complexului Cora Lujerului eliberarea unei cartele CI+ .Am rugat insistent să îmi spună în cât timp voi intra în posesia lui .Persoana/ lucrătorul refuzând să îmi dea răspundă la această solicitare.
După o săptămână de așteptare m-am dus din nou la punctul RCS & RDS din incita complexului CORA și răspunsul a fost destul de incorect ,indicâdu-mi să mă duc la complexul Colosseul de pe sos.Chitilei unde au suficiente asemenea produse . Intrebând de ce nu fac dânșii acest serviciu ,au răspuns că acest lucru nu intră in atribuțiile de serviciu ale firmei !!! Deci plătesc în plus pentru a viziona programe (în plus față de pachetul de bază )și nu pot beneficia de acestea.De fapt răspunsul la insistențele mele a fost că primirea acestor carduri poate dura și chiar 6 luni. IREAL
Am ceva întrebări :
– De ce firma nu permite clienților să fie informați corect ,privind durata livrării produselor solicitate ,
– De ce nu sunt informați clienți corect dacă sunt probleme de aprovizionare / procurare de echipamente ,că dacă știam comandam cardul cu câteva luni înainte de cumpărarea televizorului,
– De ce în rețeua de farmacii ,dacă nu au produs ,îl aduc imediat de la alte farmacii din grup, care îl au.Dacă la Colosseum sunt de ordinul zecilor de ce nu s-au transferat la alte puncte de lucru unde sunt solicitări ?
– În caz că livrarea acestei cartele depășește 15 zile sunt îndeptățit să mi se reducă din valoarea contractului .Intrebând la ghișeu despre aceasta problemă mi s-a răspuns că mai am un card CI+ la un alt televizor și să-l mut de la un televizor la altul în funcție de dorințe? Dar dacă vreau să mă uit la ambele televizoare la programe diferite ce mai mut ?
Cu deosebit respect,
MIRCEA
Noi nu suntem de la Digi.
Ei au avut mereu probleme cu stocul de echipamente al smart cam-urilor si nu numai. Nu aveti ce sa faceti decat sa insistati la relatii cu clientii Digi sau online pentru a urgenta livrarea echipamentului.
Buna seara!
Detin un abonament tv analogic si as dori sa achzitionez un card ci+ impreuna cu extraoptiunea 4k la 5 lei de la digi, trebuie sa platesc doar 5 lei in plus sau 35 lei?
Si daca pot folosi cardul pentru un tv din alta locatie (tv ul este 4k si este compatibil cu cardul ci+, iar internetul este de 1gbps tot de la digi)?
Multumesc!
Da veti plati 35 lei( 26 analogul + 4 lei trecerea la digital + 5 lei extraoptiunea 4k). Teoretic se poate folosi Smart Cam-ul si in alta locatie unde are digi infrastructura.
35 lei in plus la cei 26 pe care oricum ii platesc, adica 61 lei in total? Ma scuzati.
Pentru televiziune veti plati in total 35 de lei.
pe ce canal tv se lasa dupa plata intarziata a facturii,pentru reactivare smartcard?
Reconectarea ar trebui sa se faca automat, fara sa depinda de canalul selectat. In prima faza, sunati la Digi sa verificati daca abonamentul este activ.
Salut. Detin de aproape 1 an, acest smart cam plus, doar ca nu a functionat in tv, aparea „Fara modul CI”.Azi, l-am reintrodus si se pare ca-l citeste. Se conecteaza pana la 60% iar apoi dispare acea fereastra. Dupa ce am redeschis televizorul pe HBO HD nu-mi mai apare „Fara modul CI” ci „Program codificat”.Asta inseamna ca trebuie sa astept acel interval de 30-60 de minute pentru a se conecta cu serverele celor de la DIGI ? Multumesc.
Daca in 30 de minute nu aveti imagine pe HBO sunati la Relatii Clienti sa reinitializeze smartcamul. Lasati tv-ul pornit 30 de minute pe HBO.
Mie îmi apare proces de autentificare în desfășurare. Doar pe hbo…. Cat durează oare aceasta autentificare…
Durata de autentificare este de maxim 2 minute.
As dori un cam! Unde îl pot comanda? Am tv dvb t2/c/s2!
Este CI simplu sau CI+? Poti comanda la Relatii Clientii, online pe sait din cont sau intr-un magazin digi.
Am inteles ca pt satelit nu sunt carduri, dar cardurile ci+ pt cablu merg daca am tv cu dvb-s t2/s2/c2. Aici unde locuiesc digi nu are fibra optica. Va multumesc
Trebuie sa aveti TV cu DVB-C si slot CI+ pentru a functiona pe cablu smart cam-ul Digi.
Dansa are tv-ul compatibil cu toate sistemele, dar unde locuieste dansa digi nu are retea. Dansa foloseste Digi Satelit din cate a scris, deci nu poate folosi SMART CAM-ul de la digi. I-am rspuns si la primul mesaj al dansei ca nu il poate folosi pentru satelit, la fel i-am raspuns si acum. Acel cam nu este bun pentru satelit. Cu toate ca dansa are TV cu DVBC DVB T2 DVB S DVB S2.
Daca unde locuiti dvs digi nu are retea fixa de cablu ,si dvs folositi Digi Satelit NU AVETI CE FACE CU, CAM-UL DE LA DIGI CABLU.
Buna ziua daca in zona in care locuiesc se poate folosi doar digi satelit nu există cablu, as putea folosi card ci+ . Mulțumesc
Pentru Digi Satelit DTH nu se poate folosi card CI+. Pentru satelit se foloseste doar receptor.
Buna ziua, am achizitionat co Digi Smart Cam si nu reusec sa imi decriptez canalele, oare cum ar trebui sa procedez, ma puteti ajuta?
Buna ziua, ce programe nu va functioneaza?
Buna ziua. Pentru ce imi trebuie smart cam? Pana acum am avut pachetul TV analogic, dar am cumparat un smart tv SAMSUNG 43RU7172 4K UHD, si am upgradat la TV digital. Nu imi este clar daca am nevoie si de ce as avea nevoie de smart cam. De asemenea, trebuie sa comand si Digi 4K? De ce? Va multumesc pentru raspunsuri.
Buna seara,
Smart cam-ul este util in acest moment doar pentru decriptarea programelor din extraoptiuni, daca doriti activarea unei extraoptiuni.
Nu trebuie sa comandati Digi 4k, o faceti doar daca doriti acest program.
Pentru a receptiona programele din pachetul Digital era suficient sa aveti un TV cu receptor DVB-C incorporat, ceea ce aveti, nu era nevoie sa optati pentru pachetul Digital, era suficient cel Analogic, care este mai ieftin. Asta deoarece cei de la Digi au lasat la liber posturile din pachetul Digital de ceva timp.
Multumesc mult pentru raspuns. Totusi, ca sa profit de toate calitatile acestui TV pe anumite canale, inteleg ca ar fi bine sa am si Digi 4K. Am inteles corect?
Digi 4K este un post tv detinut de RCS RDS digi si se afla in grila la pozitia 200. Daca va plac competitiile sportive si documentarele in 4k, atunci puteti lua si acest pachet costa 5 lei.
Digi are in grila doar 2 posturi 4k, anume Digi 4k si Eurosport 4k. Daca doresti sa le receptionezi, trebuie sa activezi optiunea numita 4k (costa 5 lei pe luna). Daca nu doresti sa o activezi, nu vei receptiona aceste posturi.
Multumesc frumos tuturor pentru raspunsurile prompte si rabdarea cu care ati clarificat un necunoscator! chiar au fost de mare ajutor!
Cu placere, oricand! 🙂
Apare nu aveti acces la acest canal apelati…
Ce fac?
Va apare acest mesaj pe un singur canal sau pe toate? Daca pe unul singur, care este acel program?
Doar cele din gama Hbo și cinemax
Aveti activa extraoptiunea Maxpack?
Da
Va recomand sa sunati la relatii cu clientii Digi, daca optiunea este activa atunci va vor reinitializa cartela in vederea rezolvarii problemei.
Buna ziua. Vreau sa achizitionez 2 tv smart
Ce carduri trebuie sa iau?
Buna ziua,
Televizoarele trebuie sa aiba sloturi CI+ iar de la Digi trebuie sa faceti comanda pentru doua smart cam-uri.
Bună ziua, abonamentul este plătit la zi, dar smart cam plus îmi spune că nu am acces la canale precum hbo
Buna ziua,
V-au functionat pana acum posturile HBO? Aveti extraoptiunea HBO sau Maxpack activa?
Cat timp nu a fost folosit Camul? Sunati la relatii cu Clientii sa se reinitializeze camul. Vorbiti cu un operator call central. Sau lasati tv-ul pornit pe un post HBO cu CAM-ul in tv timp de 30 de minute, si este posibi sa functioneze posturile dupa acest timp.
Cum activez Digi Smart cam pe tv Panasonic veria
Trebuie doar sa introduceti smart cam-ul in TV si ar trebui sa functioneze daca TV-ul este compatibil cu cartele CI+. L-ati introdus si nu functioneaza?
Nu funcționează
L-am introdus
Ce apare pe ecran? Nu functioneaza niciun program?
Care este modelul exact al TV-ului?
TX-P37X10E
Conform manualului de utilizare, acest model are slot CI, nu CI+. Pentru a functia smart cam-ul Digi aveti nevoie de un TV cu slot CI+.
Ce înseamnă
Tv cu slot Cl+
Pai v-am spus ce inseamna. Aveti un slot CI, suport cartele CI. Cartelele oferite de Digi sunt CI+, ceea ce inseamna ca sunt incompatibile cu acest model de televizor. Inseamna un TV cu un alt tip de slot, nu stiu cum sa va explic altfel.
Incercati sa schimbati CAM-ul de la digi cu unul Ideto tot de la digi am inteles ca acest cam ar merge si pe tv-uri cu CI. Sau daca are cineva (vecin sau prieten) acest model de cam il puteti incerca in tv-ul dvs inainte de al comanda la relatii clientii.
Cum pot cumpara un smart card si care este pretul si cum este se mai foloseste antena parabolica
Digi nu ofera doar smart card pentru satelit. Sau nu la Digi va referiti?
Buna ziua.nu pot instala un DIGI SMART IRDETO in locul celui vechi!ma ajutati?
Buna ziua, de regula echipamentele Digi nu se inlocuiesc la cerere ci doar in caz-ul in care sunt defecte si necesita inlocuire, puteti face o cerere la relatii cu clientii in care sa motivati cererea dvs, poate se va face o exceptie in acest sens.
Buna seara
Cat timp durează până se face împerechere smarcardului
Imi scrie smartcard niciodata imperechiat
Ma puteti ajuat
Buna seara,
Lasati pe un canal codat cateva minute. Daca problema este aceeasi, sunati la relatii cu clienti Digi la numarul 0314004000 sa va faca reinitializarea cartelei. Dupa ce dau comanda, trebuie lasat cateva minute pe un post codat, eventual repetata operatiunea dupa 30-60 de minute.
Salut , am un TV sony kdl 42 w 706 b de prin 2014 care merge impecabil si tot din aceeasi perioada cam ci + de la rds . In general , vara cand e mai cald , domnul CI+ se cam incinta si anumite prg nu mai merg .. pana nu se raceste. Sa fie o prb din tv sau CI ul ? De la inceput am observat ca face asta … dar am ignorat … sa incerc cu un CAM de generatie noua ( fara cartela ) ? Multumesc.
Salut, numai vara ai aceasta problema cu încinsul Camu-lui? Problema poate fi si din tv si de la cam. Daca poti iti recomand sa incerci si cu alt cam de la un prieten si vezi daca tot incinde atunci problema este din tv. Daca nu incinde atunci schimba CAMUL, cu altul de o generatie noua fara cartela.
Salutare.Am cumparat un tv nou,PANASONIC TX-40GX700E si la unele programe apare SCRAMBLED CHANELL.Pe tv vechi se vedeau toate.Am CI Digi smart cam. Ce ar trebui sa fac sa se vada toate programele? Multumesc.
Intai asigurati-va ca acest tv are slot (lacas pentru CAM) CI+. Ati facut cautarea posturilor cu, camul in tv?
Va salut dragi membrii ai acestui forum ! As avea si eu o intrebare daca ma puteti ajuta ! Am Digi Tv(Analogic) si am si TV -uri cu DVB-C 3 la numar si receptionez si grila digitala si ma bate gandul ca pe unul dintre ele sa mi pun Smart Cam ! INTREBAREA ESTE : Pe celalalte 2 tv mai pot receptiona si grila analogica unde am canalele tv locale si grila digitala cum o receptionez in acest moment ?
Salut Mihai,
Nu afecteaza cu nimic celelalte doua televizoare, vei putea in continuare sa receptionezi cum o faci acum. Singura diferenta va fi pe TV-ul cu smart cam, vei putea receptiona acele putine posturi codate din pachetul Digital + daca doresti extraoptiuni activate.
Multumesc mult !
Cu placere!
Bună seara! Am o problema cu instalarea cardului ci+ de la digi. Nu se initializeaza. Am resetat TV-ul la setările din fabrică, am scanat și nimic…..
am un SAMSUNG 43RU7172
Buna seara, vad ca televizorul are slot CI+, aveti posibilitatea sa testati smart cam-ul si pe un alt televizor?
Nu. L a probat la digi in seara asta când l am luat
Am inteles, inseamna ca smart cam-ul este functional, posibil sa fie o problema de compatibilitate cu acest model de televizor. Autentificarea se face automat, nu trebuie sa faceti dvs ceva in acest sens.
Ok. Mulțumesc.
Am sunat la digi și va veni mâine seară cineva de la ei.
Nu cred ca veti rezolva ceva, daca a fost testat la ei inseamna ca este functionat smart cam-ul. Oricum, vedeti ce zic si baietii din teren.
Tocmai am cumparat si eu exact acelasi TV. Imi puteti spune va rog ce ati reusit pana la urma cu Smart Cam-ul? Multumesc.
Buna ziua smart cam plus de la digi in ce situații se foloseste
Buna seara, smart cam-ul de la Digi este util in cazul in care doriti sa aveti acces la anumite extraoptiuni (HBO, Maxpack, Film Now, etc.), pe scurt utilitatea sa este sa decodeze anumite posturi codate. Insa, pe langa smart cam trebuie sa platiti si pretul extraoptiunii respective.
M-am uitat la TV Samsung UE 32 D 5000 si nu am vazut fanta pentru a introduce cardul primit de la DIGI .
Ma poate ajuta cineva ?
Am incercat sa trimit pe mail manualul de utilizare insa adresa lasata la comentarii nu este corecta. Trimite un mail pe adresa marketing @media-max.ro si iti voi trimite manualul.
Stie cineva daca TV Samsung UE 32 D 5000 are posibilitate intoducere card DIGI ?
In manualul de utilizare al modelului Samsung UE32 D5000PW este mentionat ca functioneaza cartele CI sau CI+, deci ar trebui sa functioneze. Totusi, vei avea un raspuns sigur 100% doar dupa ce testezi un astfel de modul.
Conform saitului Samsung acest model de tv are slot CI+
Dacă am 2 locații, câte carduri pot lua maxim?
Cele 2 contracte sunt pe acelasi nume?
Da, pe numele meu.
Un singur CAM gratuit restul de 4 CAM-uri cate 5 lei chirie pe luna.
Am 4 decodoare si 3 carduri. Ieri am vrut sa mai iau inca 2 carduri si-mi spun faza de genul ca se da maxim 5 pe cnp, nu pe locatie. Daca este dupa cnp, ma duc sa predau 2 dar sa-mi scada de pe o locatie filmnow si hbourile
Da poti preda din decodoare si sa iei cam-uri in loc.
Asa stiu si eu, ca se ofera maxim 5 echipamente pe CNP. Sa nu uiti sa mentionezi dezactivarea Film Now si HBO, nu stiu daca se face din oficiu. Logic asa ar fi, dar sa nu ai surprize.
Este 3 lei, nu 5 lei
Da scuze 3 lei cam-ul si 5 lei receptorul.
Am 4 decodoare si 3 camuri active pe 2 locatii, in contul digicare imi apare insumat caai pot comanda camuri pana la 10. Problema este ca ieri am vrut sa mai iau 2 camuri pe o locatie si-mi spun ca am depasit pragul de 5 pe cnp. Daca este asa, atunci sunt de acord sa predau 2 dar sa-mi scada extraoptiunile de pe o locatie de filmnow si maxpack..ca doar sunt pe cnp..nu?
Pentru a beneficia in continuare de CAM-uri trebuie sa ramai cel putin cu pachetul digital activat TV1000, Viasat Nature BBC EARTH. Poti scoate Film Now si pachetul HBO.
Vreau sa mai iau câmpuri, nu sa renunț la digi. Problema este ca inainte se dădeau 5 pe locație, iar acum 5 pe CNP indiferent câte locații ai.
Eu am spus ca trebuie sa ramai cu abonamentu pe digital ca sa folosesti cam-urile.
Am un smart cam CI+HD rds &rcs este fara cartela pt televiziune digitala dar nu stiu cum sa configurez pe digital
Trebuie doar sa introduceti cartela in TV, nu e nevoie de setari suplimentare, daca TV-ul are modul CI+ atunci cartela va fi recunoscuta.
Ok. Nu imi trebuie cartela?
RCS – RDS ofera si module fara cartela, asa functioneaza ele, cardless. Daca ati primit un astfel de modul, inseamna ca aveti modelul care nu necesita cartela.
Salut, daca am un receiver model vechi cu cartela in el, pot lua de pe olx ci+ sa il pot face sa meargă cu cartela mea?
Receiverul este al unui vecin care el nu il folosește, și am 2 tv uri la care as vrea sa folosesc hbo pe ambele.
Salut Ionutz,
Nu va functiona, cartelele sunt imperecheate cu decodoarele in reteaua Digi si nu vor permite functionarea cartelei cu alt decodor.
Tot mai bune sunt decodoarele , cartelele CI o porcarie
De ce consideri asta? Principalul avantaj al cartelelor CI este ca utilizam doar telecomanda televizorului. De asemenea, nu mai consumam curent cu un echipament suplimentar. Alt avantaj ar fi ca putem utiliza setarile televizorului pentru lista programelor. Tu cum argumentezi ca sunt mai bune decodoarele?
Buna ziua,digi nu ofera smart cam-uri pt televiziunea prin satelit,deci nu scapam de decodor pe care te mai pune sa-l si cumperi.e mare discriminare intre abonatii dth si cei prin ca tv
Buna ziua,
Intr-adevar, Digi ofera smart cam-uri doar pentru cablu tv, nu si pentru satelit.
Salut,
TV: SONY BRAVIA KD-49XF7005
Software version: v8.764
Cand introduc Digi Smart Card-ul in TV apare pe ecran „”ModuleRemoved.” in loc de numele emisiunii si cred ca tot incearca sa il autentifice, dispare pt 2 sec si iar apare mesajul. Canalele nu sunt decriptate, nici macar nu ajunge in stadiul de autentificare.
Update software si resetare de setari s-au facut, a venit si un domn de la digi cu un alt card testat, se intampla aceeasi chestie, l-am intrebat ce versiune de firmware este pe card, nu a stiut.
Orice sugestie e bine venita.
Merci!
Ce fel de Smart Card aveti ? Din generatia noua fara cartela? Cel de la tehnic digi cu ,ce card a venit? Daca nu se autentifica problema este la tv. Sfat Incercati cu Smart Card de generatie mai veche din acela cu ,cartela. Vedeti cum se conporta tv-ul dvs si cu acel tip de smart cam.
Smart card de generatie noua.
Domnul a venit cu un card de generatie veche testat.
Am fost dimineata sa testez cardul pe un Samsung tot cu Linux OS si cardul nu este detectat. Cel care are TV-ul Samsung tot smart card de generatie noua are si la fel este si cu cardul lui, mi-a zis ca la inceput a mers, dar nu foloseste TV-ul prea mult si acum nu ii merge. Banuiesc sa fie de la Linux OS, dar nu gasesc niciunde informatia respectiva 🙁
Merci!
Din ce am citit pe net sunt probleme cu genul asta de tv-uri Sony Bravia si Smart Camurile. In ce sens ia funcionat pe Samsung si acum nu mai merge. Daca nu la mai folosit mult timp si dupa vrea sa il foloseasca, sa aprinda tv-ul si sa il lase 30 de minute pe tv 1000 de exemplu si smart camul va functiona imediat va avea imagine.
Merci mult pentru reply.
As fi curios cu un model de Sony care apare la ei pe site, daca merge sau nu, dar o sa vedem.
Pentru Samsung: smart card-ul era in TV al lui, cand a dat pe HBO a aparut mesajul ca CI+ lipseste sau e introdus gresit. La fel a facut pentru amandoua cardurile. Multumesc de sugestia facuta, o sa il informez.
Va mai fac o sugestie daca vreti si puteti ( daca aveti relatii la digi) Poate gasiti Smart Camuri Inverto asa se numesc. Am pus in paranteza daca aveti relatii pentru ca aceste camuri INVERTO au fost primele camuri date de digi si nu prea se mai dau dar acestea merg si la tv-uri doar cu CI fara + in specificati si poate merg si pe tv-uri SONY BRAVIA. Este doar o sugestie poate aveti noroc si faceti rost de un asemenea cam. Succes.
Nu se vede la fel de clar toate posturile ca si la un decodor full hd
Asta pentru ca nu aveti acelasi semnal pe toate frecventele. Semnalul difera de la o frecventa la alta.
Buna ziua. As dori sa intreb de ce merge actualizarea cardului smart si dupa acea se opreste ?
Buna ziua,
V-a functionat vreodata sau este prima data cand incercati sa-l folositi? Aveti un TV compatibil CI+?
Salut . De ce se schimba așa de greu canalele cu SmartCam Plus de la Digi ? Pe vechiul decodor se schimbau in maxim 2-3 sec, cu asta nou durează chiar și 5-6 secunde . Îl folosesc pe un Philips Ambilight 2019 și n-am primit niciun mesaj legat de update-ul software . Are cineva idee cum pot vedea versiunea SmartCam-ului ?
Salut. Schimbatul posturilor nu are treaba cu ,cam-ul Daca nu ma insel pe frecventa Digi World HD este si pentru actualizare cam dar nu sunt sigur.
Mulțumesc pentru raspuns . Și totuși unde pot vedea versiunea CAM-ului ? In meniul tv-ului nu găsesc nimic.
Mi se pare anormal sa dureze uneori și 5-6 sec până se schimba postul .
Inainte posturile se schimbau din decodor, foloseai telecomanda decodorului Digi, acum se schimba din TV.
Ai incercat si fara smart cam, sa vezi daca se schimba la fel de greu programele? Asa ne dam seama sigur daca are vreo legatura cu cartela CI+.
Pentru a verifica versiunea software pe smart cam-urile astea mai noi, din cate stiu trebuie sa accesezi meniul TV-ului si ar trebui sa ai ceva optiune Informatii modul (informatii cartela CI+ sau ceva asemanator) – acolo ar trebui sa iti apara versiunea software.
Am ceva cu profil CAM dar îmi spune că nu am un profil existent sau nu e activat CAM .
Autentificarea smart cam-ului se face cu succes, este detectat? Functioneaza posturile care de regula sunt codate fara smart cam?
Da, cred că se face cu succes autentificarea, doar că eu nu am in TV opțiunea de a vedea info despre Smart Cam , nu știu de ce . Fără Smart Cam nu merg posturile criptate .
Nici nu stiu cat de bine sunt făcute CAM-urile astea, parca era mai ok cu decodor clasic .
Daca scoti smart cam-ul din TV, posturile se schimba la fel de greu?
Vlad am intrebat pe cineva de la tehnic. Am o intrebare . Din ce an este tv-ul tau ? Sub 2017 nu, iar cam-ul este din generatie noua nu ? Adica fara cartela nu? Mi sa spus asa ca nu ai ce face doar sa schimbi cam-ul , cu o generatie mai veche din acela cu, cartela. Mi sa spus ca sunt cazuri in care cam-ul se autentifica si cu tv-uri din generatie mai veche dar ca schimba mai greu posturile acea intarziere de care spui tu , sau alte cazuri se vede mai intunecat ,cu ,cam-ul in tv sau autentificarea se face doar pana la 90% si dupa se opreste. In concluzie daca te deranjaza acea intarziere poti cere alt cam de o generatie mai veche sau un receptor, sau poti lua un tv mai nou . Asa mi-sa spus asa iti spun, poti cere si alta parere daca vrei. Succes.
Multumesc pentru ajutor . Din contra, TV-ul este un Philips Ambilight model 2019, luat saptamana trecuta .
Ok o actualizare a softului a tv-ului nu a camului i-ai facut? Din ce mi sa spus este din tv. Cu ca-mul scos cum se misca tv-ul tot la 5,6 secunde se schimba postul?
Da, i-am facut actualizare pe 1 oct .
Cu cam-ul scos, nu e mare diferenta . 3-4 sec poate , in loc de vreo 5 . Depinde de canal, pe unele e mai rapid, iar pe altele dureaza 2-3 sec in plus .
Imi arata si mie, acum nu stiu daca mai este, cu scrambled channels, parca .
Vlad asta este nu este de la cam ,ci de la tv eu zic sa te inveti cu secundele.
Si e ceva nasol ? Nu se poate face nimic ?
Vlad eu unul te sfatuiesc sa lasi asa, am mai scris este de la tv, daca fara cam tv-ul schimba programele doar la o secunda -2 mai repede decat cu camul in tv. Plus ca, cu , cam-ul este mai bine decat daca lai inlocui cu un receptor sa spunem , din simplul motiv ca iti poti aranja grila cum vrei tu. Cu receptorul de la digi nu poti face lucrul asta . Dar este alegerea ta. Sfatul 2 Daca poti si ai un prieten sau vecin cu un cam de o generatie mai veche din acela cu ,cartela fa schimb si vezi cum se conporta tv-ul tau si cu acel cam , adica daca schimba programele la fel sau mai repede. Daca programele se schimba mai repede atunci poti schimba cam-ul tau cu unu de o generatie mai veche cu ,cartela intr-un sediu digi.
Scuze pt o altă întrebare.
CAM Digi, e normal că dacă nu folosesc două-trei luni un TV să mi se dezactiveze cam-ul deși plătesc chiria lunară în toată această perioadă iar când vreau să văd la TV apare CAM dezactivat, luați legătura cu operatorul ??!
Mai ales la cât de greu se ia legătura telefonică cu un robot viu la această firma.
Mulțumesc pentru răspuns.
Lasa 30 de minute tv-ul aprins pe un post codat tv 1000 exemplu si se va activa singur. Daca nu sunt folosite o perioada lunga si receptoarele fac la fel, de la toti operatori nu numai la digi.
Mulțumesc
Având în vedere ca la noile TV conectorul de cuplare a CAM este mult spre exterior față de vechile modele, lungimea fizică a dispozitivului ar trebui redusă cu 30-50% pentru că rămâne mult in afară și există riscul deteriorării.
Mulțumesc.
Puteti face o sugestie la cei de la Digi, poate vor lua in calcul pentru viitoarele modele.
Am o problema cu smart cam-ul. La fiecare 5min, imi apare pe ecranul tv-ului “autentificare in curs de asteptare”. Mentionez ca autentificarea de opreste la 90%, dupa care o ia de la capat. Ce-i pot face?
Multumesc anticipat.
Probleme cu, Camul, cereti inlocuirea lui cu alt cam.
Bunaa, avem un Tv VORTEX Led 32” LEDV-32TD1210, are CI+ inclus, ar trebui sa fie compatibil cu cartela, am introdus o corect, se incarca pana la 90% apoi spune ca authentication error – authencation between tv set and module has failed: 17. Ce pot sa fac?
Probleme cu CAM-ul sunati la Relatii Clientii 03xx 400 401. X reprezinta codul judetului de unde sunati. Stati in telefon pana va va prelua un operator, ii spuneti problema si va vor inlocui camul sau vor trimite tehnicenii la adresa dvs.
Bună seara! Am un TV Sony KDL26P300H, in manualul lui scrie ca are CAM slot, am.încercat sa pin Digi Smart CAM Plus în el, dar fără succes, nu pot seta nici un canal digital, nu îl vede ca și când slotul ar fi ocupat. Înseamnă ca nu ese compatibil? Mulțumesc!
Buna seara,
Din cate am vazut, in manualul de utilizare este mentionat ca are slot pentru CAM, nu mentioneaza ca suporta module CI+, deci e posibil sa suporte doar module CI. Pe site-ul Digi nu figureaza in lista de televizoare compatibile cu cartelele CI+.
Cum se instalează un Digi Smart cam plus pe un Samsung sera șapte? Slotul de pe tv diferă și nu corespunde cu cel de pe smart.
Introducerea in televizor pe majoritatea modelelor se face avand seriile indreptate spre ecran cu partea colorata fiind orientata spre spatele televizorului. Daca nu reusiti, mentionati exact ce model de Samsung aveti.
buna ziua
Încerc să instalez cartela pe televizorul meu
Și rămâne blocat la 90%
În procesul de autentificare
Buna seara,
Televizorul suporta cartele CI+?
Cred că da
Trebuie sa stiti sigur deoarece este o conditie obligatorie pentru a functiona cartela de la Digi, functioneaza doar pe televizoare care suporta cartele CI+.
Cum pot să aflu?
Are slot de introdus cartela
Dacă asta e întrebarea
Cautati modelul respectiv pe internet pentru a gasi specificatiile TV-ului sau in manualul de utilizare. Nu e suficient sa aiba slot de cartela, exista si televizoare care suporta doar cartele CI, nu CI+, acestea fiind incompatibile cu cartelele Digi.
Salut.Vreau să iau un SmartCard de la Digi şi nu ştiu dacă tv-ul este compatibil deşi pe internet dar şi pe site-ul LG spune că e compatibil cu CI+.Model tv 2015:
LG 32lf510u
Daca tv-ul tau are functia CI+ scrisa in carte cu noile CAM-uri nu o sa ai probleme de compatibilitate. Cere, camuri noi fara cartela.
În manualul Tv-ului nu este nimic menționat despre CI+,nici măcar dacă este compatibil sau altele.
Am cautat informatii pe internet despre acest model si este mentionat ca suporta cartele CI+.
Înseamnă că ar trebuii să fie compatibil cu Cam-urile DIGI.Mulțumesc pentru răspuns!
Ar trebui sa fie compatibil, motivul pentru care nu pot garanta ca va functiona 100% este ca au existat persoane care au avut probleme cu smart cam-urile chiar daca tv-urile suportau cartele CI+.
Oricum, merita incercat, daca vei avea probleme poti returna cartela dupa o luna din cate stiu.
Salut Cosmin,
Teoretic, ar trebui sa functioneze smart cam-ul Digi cu orice TV compatibil CI+. Insa practic vei putea stii cu siguranta doar cand ai posibilitatea sa testezi cartela, deoarece cu unele modele sunt probleme de compatibilitate chiar daca suporta cartele CI+.
Recomandabil ar fi daca ai putea testa cartela unui prieten insa trebuie sa fie unul din ultimele modele de smart cam-uri fara cartela.
Prietenii mei au doar decodoare SD/HD,niciunul cu SmartCam
Mulțumesc,Robert.Încercarea moarte n-are.Indiferent de rezultat vor reveni cu un comentariu.Mulțumesc încă odată.
Pentru putin, asta zic si eu ca merita incercat.
Sper sa-ti functioneze cum trebuie. 🙂
Mi-au dat un SmartCam Plus dar nu-l găseşte tv-ul.Asta e.Măcar am încercat!
Imi pare rau.
Din cate stiu poate fi returnat dupa o luna, daca este primul echipament oricum nu costa nimic, e in custodie.
Am observat un lucru.Atunci când introduc SmartCam-ul,timp de câteva secunde apare pe ecran macroblocuri în special pt canalele HD.
Acest lucru se întâmplă şi atunci când tv-ul este redeschis
Iar pe Film Now HD apare „Fără modul CI”
Nu imi dau seama de ce apar macroblocuri, ma gandesc ca poate TV-ul ajunge la anumite limite si consuma prea multe resurse din cauza ca incearca in continuu identificarea cartelei CI+. Film Now e normal sa nu functioneze cat timp nu este recunoscuta cartela deoarece cartela decodeaza programele codate.
Am înțeles că trebuie să sun în Call Center-ul DIGI pt activarea SmartCamului Plus.Aşa e ?
Da, asa este, pentru initializarea cartelei desi in mod normal ar trebui sa se initializeze singura. Insa, daca smart cam-ul nu este recunoscut de catre TV, nu este o problema de initializare.
Buna ziua.
In legatura cu Cartela CI la un tv LG 4K
Nu reda imagine chiar daca am introdus corect cartela.
Buna ziua,
V-a functionat pana acum cu acest TV sau este prima data cand incercati sa folositi cartela? Nu functioneaza anumite posturi sau nu receptionati niciun program?
Nu deoarece tv-ul ii achizitionat de cateva luni azi am scos cartela CI de la digi.
Ce va apare pe ecran? Nu functioneaza niciun post?
Posturile merg doar digi 4k nu merge.
Apare Setarea este in curs de finalizare, acest lucru poate dura cateva minute,daca problema persista vizitati site-ul sau contactati relatii clienti – Ref 25
Doar pt DIGI 4k am optat.
TV1000 functioneaza? Acesta ar trebui sa fie disponibil doar cu cartela.
Nu imi merge.imi arata SCRAMBLED.
Am inteles, in cazul acesta va recomand sa sunati la relatii cu clientii Digi pentru a face o reinitializare a cartelei.
Ok.
Multumesc o zi buna.
Pentru putin. O zi buna!
In televizorul meu samsung model LE40C530 ECHIPAT CU SOFT T-MSX5DEUC-2009.0 nu se potriveste cartela CI sau CI+ oferita de DIGI – sa pare ca nu se potriveste si nu se conecteaza pin-urile Trebuie insistat sau exista vreun adaptor
Din cate vad Samsung LE40C530 suporta doar cartele CI, nu cartele CI+, drept urmare smart cam-ul este incompatibil cu acest model.
Buna seara. Îmi apare constant pe TV autentificarea este in curs de desfasurare..ajunge la 100%si o ia de la capat
Ati incercat acel cam si la un alt tv? Pentru a stii sigur daca problema este de la el sau tv. Cred ca problema este de la cam. Puteti solicita schimbarea lui ori intr-un sediu ori telefonand la Relatii Clienti.
Eroare 25
Smart card niciodata imperecheat?
Sunati la Relatii Clienti este posibil sa fie nevoie de reinitializarea smart cardului
Am o problema, la unele programe de film, HBO si Cinemax imi apare mesajul “Lipsa modul camera”
Problema apare doar in anumite momente pe aceste posturi? E posibil sa nu fie recunoscut smart cam-ul in unele momente, aveti posibilitatea sa incercati si pe alt televizor aceasta cartela?
O sa incerc in weekend pe alt TV. Problema a aparut acum 3 saptamani dar pana atunci mergea posturile respective
In felul acesta va dati seama exact daca este din cauza cartelei smart cam sau din cauza TV-ului, desi cred ca este de la smart cam.
Buna ziua! Noul smart cam plus nu se conecteaza la tv Philips anul 2012! Cu smart cam plus cel cu card functioneaza! Care poate fi cauza?ms
Ce mesaj va apare cu noul cam in tv?
Nu apare nici un mesaj! apare doar ca se instaleaza si la 80% se opreste.
Da este o problema de la smart cam. Ati incercat sa il scoateti din tv si dupa un timp sa il reintroduceti in tv? Daca nu va functiona nici asa atunci va trebui sa schimbati camul, cu o versiune mai veche cu card.
Prima data cand am instalat vechiul cam cu card trebuia sa setez țara Finlanda pe Ro nu mergea!
Am un smart tv samsung anul 2014 si nu mi functioneaza smart cam plus spune ca nu e compatibil
Inseamna ca nu este compatibil smart cam-ul cu acest model de televizor.
Salut!
1. Televizorul NEI 32NE4000 (2019) este compatibil cu Digi Smart CAM Plus C11500-RCS01 R1.2?
2. Acest Smart CAM are cartela integrata?
Multumesc pentru raspuns!
Salut Andras,
Ultimele modele de module smart cam Digi au fost fara cartela, cardless.
NEI 32NE4000 are slot pentru cartele CI+ deci ar trebui sa functioneze.