Compania RCS-RDS va incepe distribuirea decodoarelor KAON NA 1410 HD. Un aspect important este ca se vor distribui numai clientilor abonati la internet fix (DigiNet). Ca meniu, modelul este asemanator cu predecesorul sau (KAON 1600) insa vine cu cateva optiuni foarte interesante si utile, optiuni care au fost implementate de RDS pe un alt model insa la care s-a renuntat (probabil din cauza resurselor consumate).
Echipamentul are port Ethernet pentru conectarea la internet iar acesta poate fi folosit ca IP TV. Mai exact, se poate inregistra continutul video de pe orice program, oricand doresti. Diferenta dintre acest decodor si echipamentul pentru IP TV care s-a oferit in trecut in teste, este aceea ca pe vechile echipamente IP TV oferite de RDS se putea reveni la o anumita emisiune numai pe anumite posturi, insa se folosea numai serviciul de internet pentru aceasta operatiune, pe cand KAON 1410 necesita un dispozitiv extern de memorie pentru a putea functiona in acest sens (stick de memorie, hard extern). Pe Kaon 1410 va functiona optiunea timeshifting pe toate posturile. Alte optiuni disponibile vor fi acelea de a pauza o anumita emisiune, anumite filme sau orice doriti din continutul media, inclusiv de derulare in timpul reclamelor, plus ca vom putem inregistra orice dorim pe dispozitivul de stocare. Insa, ramane de vazut ce memorie de stocare va ocupa continutul inregistrat.
Vor exista si alte aplicatii disponibile, cum ar fi informatii din sport (rezultate live, etc.), stiri generaliste, vremea si cursul valutar.
Unele functii se regasesc si pe modelul anterior oferit de Digi (Kaon NA 1600 HD) insa momentan sunt indisponibile, apare mesajul ‘in curand..’, probabil vor fi implementate odata cu distribuirea noilor decodoare Kaon.
Update Kaon NA 1410 HD: Putem utiliza cu ajutorul conexiunii de internet aplicatii precum Rata de Schimb, Fotbal, Vremea, Stiri, Formula 1, Moto GP si Tenis. Pe display nu sunt afisate informatii, decat ledul de pornire/oprire. Are o viteza de reactie foarte buna, in special pornirea care se face imediat. Meniul este acelasi ca si cel al modelului Kaon 1600.
Asteptam din partea voastra pareri privind toate functiile disponibile, imagini cu echipamentul si probleme/dezavantaje ce vor aparea, comparatii intre modelele Kaon 1000 / 1600/ 1410.
Modelul Kaon NA 1410 HD nu se regaseste pe site-ul oficial al producatorului sau in alte surse online.
Update: La software-ul initial sunt cateva probleme de inregistrare (nu functioneaza functia de inregistrare), anumite posturi se vad „sacadat” (se rezolva o mica perioada daca se scoate din priza/reintroduce), ledul verde ramane aprins dupa oprirea decodorului, etc. Zilele acestea s-a facut un update (actualizare automata a software-ului) care ar trebui sa rezolve aceste probleme.
Update: Daca apare eroarea „#5 actualizare prin satelit esuata” trebuie sa scoateti cablul de semnal din decodor, sa accesati Pro TV HD si sa reintroduceti cablul.
Update: Incepand cu 09.02.2015 update-ul pentru Kaon NA 1410 HD s-a realizat in toata tara.
Update: Continutul tv inregistrat este protejat impotriva copierii pe alte dispozitive, drept urmare functioneaza sa fie redat numai pe dispozitivul pe care s-a realizat inregistrarea (o masura generala impotriva pirateriei, bineinteles).
Am incercat sa leg un monitor Samsung SyncMaster 943 prin portul VGA (monitor) si potul HDMI (decodor).
Orice rezolutie am setat din decodor (586,720,1028) dupa 1 minut Monitorul se stinge si afisaza un mesaj de eroare ” Optimum recomanded resolution 1440 x 900 , 60 HZ „.E o problema monitorul care nu vrea decat 60 de hZ ?
Cel mai probabil problema este din cauza rezolutiei configurate pe decodor, sa fie o rezolutie mai mare decat suporta monitorul tau. Conecteaza un TV/monitor mai performant la decodor, schimba rezolutia (configureaza pe maxim 1440×900) si incearca din nou cu acest monitor.
Anunta-ma daca intampini probleme sau reusesti sa rezolvi.
Te rog reciteste mesjul meu.Am setat in decodor rezolutia de 586, 720, 1028, in afara de ultimul (1028) toate celelalte rezolutii sunt sub cea de 1440 x 900 ……Ceea ce banuiesc ca este sub cea suportata de monitor este frecventa de refresh respectiv 60 hz.Culmea este ca decodorul da mai putin de 60 hz …..deci cee se intampla nu are o logica pe care sa o inteleg ….
Ai dreptate, n-am citit bine mesajul, mi-a scapat partea aceea. Nu stiu care este problema in cazul tau, cel mai indicat ar fi sa faci o sesizare la RCS & RDS, tehnicul lor sigur s-au mai lovit de probleme ca acestea in cazul in care este din cauza decodorului.
Salutare,
din pacate sunt prea multe comment-uri si nu le pot urmari pe toate, asa ca ma iertati daca postez/cer info despre lucruri care s-au spus deja.
sunt client Digi de cateva zile si am primit acest decoder in dotare. tin sa mentionez ca provin de la un alt operator care folosea tot decoder KAON HD, nu mai stiu modelul. singurul motiv pentru care am schimbat e pentru ca Digi are licenta pentru F1.
din pacate am gasit un singur pro fata de celalat: marimea. e mult mai mic si suporta RGB ca si alternativa la HDMI ( fata de SCART ca si celalalt).
si acum minusuri:
– cartela este dedesubt, asta inseamna ca atunci cand decoderul se incalzeste cartela da cu virgula, apare eroare: cartela introdusa gresit.
– am incercat formatarea unui HDD ( 500 GB) o seara intreaga si nu a reusit.
– se incalzeste foarte tare, cu toate ca are multe gauri de aerisire.
– e foarte lent la aprindere ( scaneaza tot timpul canalele disponibile ), si incepe de la TVR 1, nu canalul pe care a fost cand l’ai stins.
– nu permite stergerea canalelor de care nu ai nevoie din lista, gen proTv e de 2 ori, si as putea sterge 1, la fel si digi sport sau canalul Super ONE.
cineva stie care e ultima versiune de software pentru acest model? mentionez ca am versiunea pentru LNB.
Salut Gabriel,
Ultima versiune software disponibila pentru Kaon 1410 este 00.06, din cate stiu.
Poate reuseste sa verifice exact o persoana care detine acest decodor.
buna ziua, am acest decodor de vreo 2 ani si de vreo 2 luni am o mica problema la el, nu mai merge prin hdmi la un televizor luat in ianuarie, tin sa mentionez ca la alte televizoare merge prin hdmi, toate porturile hdmi la televizor merg, le-am testat cu un laptop televizorul e un vortex ledv-40ck308
Buna ziua,
Porturile de la decodor aveti posibilitatea sa le incercati? Un monitor, un alt televizor, ceva. Este posibil sa fie o problema de acolo. Daca reusiti sa gasiti un alt monitor extern pe care sa redati imaginea decodorului, incercati sa schimbati si rezolutia. Este posibil sa fie o problema si de acolo.
am incercat toate setarile si toate rezolutiile, doar la 576p imi apare unsupported in rest imi da no signal
am incercat pe un alt televizot, decodorul merge fara probleme, am incercat si porturile hdmi ale televizorului mer
Am inteles. Cu un alt cablu ati incercat? Puteti incerca sa resetati atat televizorul cat si decodorul pentru a elimina orice eroare. Problema este ca aceste echipamente nu se pot trimite nici in service fiindca cel mai probabil acolo vor functiona bine.
am incercat cu 3 cabluri, am resetat televizor si decodorul, posibil sa fie incompaticilitate intre ele ? la inceput a mers foarte bine
acum merge prin rca,
Incompatibilitate nu ar trebui sa fie din moment ce a functionat. Asta doar daca decodorul nu a primit vreun update intre timp.
Ma bucur ca functioneaza prin RCA insa este important sa functioneze si prin HDMI.
Daca vreau sa ascult muzica prin home cinema si opresc tv se aude cu întrerupere. Decodorul este conectat prin hdmi la tv si rca la home cinema. Chiar daca decodorul este pe modul radio tot cu întrerupere se aude si e foarte enervant. Daca tv e pornit se aude perfect. Dati-mi un sfat ce sa-i fac ca m-am saturat sa tot scot cablul hdmi. Multumesc.
Nu cred ca este o rezolvare pentru aceasta problema. Placa audio a televizorului preia semnalul audio din hdmi si nu prin cablul audio. Incercati sa conectati home cinema-ul direct la decodor printr-un cablul audio separat fata de cel hdmi.
Buna. Tv e conectat la decodor prin hdmi, iar home cinema ul prin cablu audio rca la decodor direct. Dupa ce sting tv-ul din 5 in 5 secunde este întrerupt sunetul in home cinema. Daca reaprind tv sau scot cablul hdmi se aude normal.
Salut. Eu actual am un decodor din alea vechi cu 2 cartele. Vreau sa il inlocuiesc cu 2 decodoare Kaon. As vrea sa stiu daca pot vedea canale diferite la fiecare decodor (ca ala cu 2 cartele), aducand de la antena parabolica un singur cablu. Am inteles ca ar exista un Lnb anumit. nu am idee cum se cheama. Menzionez ca parabolica trebuie montata neaparat pe acoperis si nu pot sa cobor decat un singur cablu. Deci intrebarea e: se poate cu un singur cablu de la parabolica sa conectez 2 decodoare Kahon la 2 tv si sa vad canale diferite in acelasi moment ? Mersi.
Sincer nu va pot ajuta. Nu am avut parabolica, deci nu am facut acest experiment niciodata. Nici cei de la suport nu stiu daca va pot ajuta (ei nu sunt foarte tehnici). Ati putea intreba pe un site specializat in asa ceva. Multumim.
Salut Cristian,
Pentru a putea vedea posturi diferite pe 2 TV-uri iti trebuie un LNB dublu insa cred ca iti trebuie 2 decodoare. Cel mai bine ar fi sa iei legatura cu cei de la Digi pentru a primi un raspuns exact, daca nu ai facut-o deja.
Salut,
Am si eu o intrebare legata de Smart Cam-ul de la Digi cel care inlocuieste reciverul.
E foarte practic e ok, dar ce am observat este ca nu mai primesc sunet 5.1 la canalele HD si aici ma refer Hbo hd digi film Hd unde anumite filme sunt cu sunet 5.1. Ciudat este ca doar de la Nat geo hd mai am sunet 5.1.
Vreo sugestie, idee?
Ar trebui sa revin iar la reciverul initial si telecomanda aia nenorocita?
Salut,
N-am mai auzit de o astfel de problema, cred ca ar fi cel mai bine sa suni la relatii cu clientii, poate ei sunt mai in masura sa-ti ofere un raspuns (poate e o chestie generala care va avea o solutie).
Ne anunti si pe noi ce raspuns primesti pe acolo. 🙂
POSTUL TNT CIND INTRA PE DIGITAL LA RDS
Salut Dan,
Eu receptionez postul TNT pe digital. Ai incercat o rescanare? Eventual apeleaza si la relatii cu clientii, poate unde locuiesti tu este o alta grila digitala, desi de regula au aproximativ aceleasi posturi la nivel national.
Scuze am gresit la repezeala!Are 8 GB bineinteles!
Incercati sa formatati stickul FAT 32 pe un PC si ar trebui sa functioneze.
Buna seara!
Am decodorul 1410 si am bagat un stick de 8 Mb,ca sa inregistrezi un program de o ora!Nu ma lasa fiinda stick-ul nu-I formatat!Ce sa fac?Laci
Buna seara,
Stickul este de 8 MB sau de 8 GB? Daca este de 8 MB (ceea ce nu cred), este prea mic pentru a se inregistra un film pe el.
CIND BAGA SI LA NOI POSTUL FILM BOX
Salut,
Nu stiu daca intentioneaza curand sa introduca in grila tv si Film Box, poti face o sugestie la relatii cu clientii.
SALUT CIND VOR BAGA PE CABLU TCM 24/24 FARA CARTOON
Salut,
Nu stiu cand (sau daca) vor transmite postul TV TCM 24/24 de ore. Momentan, este disponibil numai in partaj cu Cartoon Network, dupa cum probabil stii si tu.
Salut Dan,
Acum este disponibil 24/24 ore postul TCM. Informatii detaliate privind grila de programe RCS & RDS gasesti aici:
https://www.media-max.ro/grila-de-programe-posturi-actualizata-cablu-tv-si-satelit-rcs-rds/
Salut! am o mica problema..zic eu sîcîitoare pt mine 🙂 cand aprind televizorul nu am imagine direct..trebuie sa astept aprox 30 secunde dupa ce trebuie sa aprind si deschid decodorul din nou..nu am niciun led verde doar cel rosu..in fine nu ma prea pricep..dar nu prea e normal zic eu..ma poate ajuta cineva va rog..ce setari trebuie facute ? Chiar doresc cand aprind tv-ul sa se si aprinda nu sa stau sa astept aiurea :)))
Multumesc
Salut Dani,
Nu stiu daca e o problema care ar putea fi rezolvata. Din cate retin, asta se intampla si la alte modele de decodoare, mai vechi. Cel putin la mine asa se intampla cand aveam un Humax. Ce-i drept, nu 30 de secunde trebuia sa astept, dar cateva secunde bune.
Totusi, zic sa faci si o sesizare la relatii cu clientii pentru a vedea daca e ceva ce se poate rezolva prin inlocuirea decodorului.
Salut,
Satul sa vad ca in momentul in care deschid tv-ul, jumatate din canale sa se miste sacadat, ieri am decis sa schimb batranul Humax cu un nou dispozitiv (HD) menit sa imbunatateasca calitatea serviciilor, servicii pt care platesc ,lunar, o suma destul de insemnata.
Apreciez promptitudinea cu care compania Rds a rezolvat aceasta problema oferindu’mi dupa doar o singura zi noul device…si incantat ca voi rezolva aceasta probl. m-am grabit acasa sa-l incerc.
Cand, surpriza, de 3 ( trei) ore stau si ma rog in fata televizorului sa fie ultima oara cand da eroare la updatarea softului (obligatoriu).
Ma pricep prea putin la aceasta tehnologie, tv-ul nefiind una din prioritati, dar cred ca asta inseamna ca undeva este o problema,nu? :)) (nu e amuzant)
multumesc,
cu stima
Salut,
Poate este o problema cu care s-au mai confruntat reprezentantii RDS. Ai incercat sa le ceri o parere (sa apelezi la relatii cu clientii)?
Vreau sa stiu daca se pot mariri dimensiunea fonturilor din meniu. Acum sunt foarte mici iar informatiile sunt greu de citit de catre cei care au nevoie de ochelari. Mie mi s-ar parea foarte utila posibilitatea editarii marimii fontului. Incercati sa vedeti teletextul pe un televizor cu diagonala mai mica de 80 cm de la o distanta de doar 2-3 m.
Salut,
Din cate stiu eu, nu este posibil sa se modifice dimensiunea fontului din meniu. Totusi, incearca sa faci o sesizare/sugestie in acest sens la RCS-RDS, in cazul in care sunt mai multe astfel de sesizari, poate reusesc sa ne puna la dispozitie un update in acest sens, impreuna cu producatorul Kaon.
de ce rds nu baga posturile discovery
are si posturile discovery
SALUT CEEA CEMI ZICI TU EU FAC CAM DE DOI ANI SUGESTI LA RELATII CU CLIENTII DIN TOATE SUGESTIILE PE CARE LEAM FACUT NUMAI 2 POSTURI SAU BAGAT POTI SA FACI SUGESTII CIT VREI NU TE BAGA INSEAMA NIMENI.UPS CUM POATE AVEA POSTURILE CARE LE VREA ABONATU IAR RDS NU.ESTE ASA DE GREU DE BAGAT NISTE POSTURI CARE LE VREA ABONATU CA DE EXEMPLU:MTV HIT,MTV DANCE,DA VINCI LEARNING,MOTOR TV,NAUTICAL CHANNEL,JIM JAM,TVEI,BALKANIKA MTV,SAT1,RTL KLUB,FILM BOX,BOLLYWOOD TV FILM ,CINEMAX2,TCM SIMPLU FARA CARTUN,M6,DW,RUSSIA TODAY,HUSTLER,PINK’O TV,DISCOVERY SHOWCASE.SUGESTIILE ASTEA LE FAC DE 2 ANI SI NIMICA DIN POSTURILE ACESTEA.EU TIAM ZIS CA FAP DIVERS NU TE BAGA NIMENI IN SEAMA MAM SATURAT DE POSTURILE SLABE DE LA RDS SA MAI BAGE POSTURI NOI POT SA FAC 100 DE SUGESTI CA NU TE BAGA IN SEAMA SI NICI PROGRAME NOI NU BAGA
Salut,
Din ce imi zici tu, in 2 ani de zile au bagat 2 posturi pe care le-ai vrut tu si despre care ai facut sugestii. Imi pare rau ca nu esti multumit de grila RCS-RDS insa poate gasesti un operator de televiziune in zona ta (Telekom, UPC, o retea de cartier, etc.) care sa iti multumeasca preferintele in materie tv. Ai luat in considerare si mutarea la un alt operator? Cateva din posturile pe care le-ai enumerat tu se afla in grila altor operatori, altele sunt numai cu plata suplimentara iar altele nu sunt nici in grilele celorlalti operatori din tara. Trebuie sa iei in calcul si faptul ca pachetele TV la RDS sunt cele mai ieftine de pe piata si e destul de normal sa aiba mai putine posturi in grila. La UPC de exemplu sunt mai multe posturi dar costa si considerabil mai mult. Eu zic sa faci o comparatie si poate vei gasi un operator la care sa te muti, pentru a-ti fi mai avantajos. AICI poti gasi o comparatie intre pachetele de televiziune ale principalilor operatori din Romania, poate te ajuta.
P.S.: Am facut si eu o sugestie in momentul acesta cu posturile pe care le-ai enumerat, poate ajuta in introducerea lor in grila de programe. De asemenea, daca te mai intereseaza si alte posturi pe viitor, poti sa ni le comunici, sa facem sugestii si pentru acelea. Cu cat facem mai multe sugestii, cu atat mai multe sanse sunt sa fie introduse in grila tv.
toate posturile care ti leam scris sunt la UPS .oferta la ups 123canale+200mbps(wi-fi inclus)+mediabox+10 canale hd 59lei/lunar. hbo&hbo comedi-10lei,bollywood 5lei,
Intr-adevar, observ ca la ei sunt posturile pe care le-ai enumerat. De ce nu treci la UPC? Nu sunt in localitatea ta?
VREAU HBO GO,PROGRAME NOI,CARED SUNT SUT VARZA
Pentru aceste lucruri poti face doar cereri/sugestii, sesizarile sunt altceva. O sesizare se face atunci cand nu iti functioneaza un anumit program care prin contract ar trebui sa iti functioneze. Daca te intereseaza anumite posturi sau servicii noi, poti face o sugestie apeland la relatii cu clientii.
DEGEABA FACI SESIZARI NU TE BAGA INSEAMA
Salut,
Spune-ne si noua ce problema ai intampinat cu ei pe care nu ai rezolvat-o? Poate o sa reusim sa te ajutam noi cu ea.
Am si eu acest decodor si am observat ca sunetul continua sa mearga si dupa ce aparatul intra in stand-by. Am sunetul scos cu cablu prin amplificator. O posibila explicatie a faptului ca decodorul e cald tot timpul.
Posibil. Ciudat, totusi. Pentru cat timp dupa ce intra in stand-by mai scoate audio?
Se opreste cateva minute pana ce palpaie ledul rosu de cateva ori, dupa care porneste partea audio si merge non-stop.
Asta clar nu e normal, eu ma asteptam sa mai functioneze cateva secunde/minute. Ai incercat sa-i contactezi pentru o solutie?
Nu am contactat pe nimeni. Oricum, treaba asta s-a petecut dupa acel update obligatoriu si din ce am citit mai sus decodorul e cald si la altii. Ma gandeam ca asta e cauza, eu descoperind absolut intamplator chestia asta cu audio, nu cred ca mai are cineva „inspiratia” sa lase statia pornita un minut-doua de liniste cat timp palpaie ledul rosu de la decodor pentru a auzi apoi din nou brusc sunet. Cred ca merita verificata situatia si de catre alte persoane, poate e ceva efect secundar, cine stie?
Salut,
Nu cunosc despre problema audio, am multe de reprosat si echipamentului si companiei, doream doar sa fac o precizare in ceea ce priveste faptul ca e fierbinte(nu cald) in stand-by. Nu mi se pare normal ca un echipament care „teoretic” nu functioneaza sa aiba procesorul „incarcat” si sa emita caldura. Tare as fi curios sa aud explicatia unui „inginer” RCS-RDS. Poate nu e in stand-by si „lucreza” sau poate e inca o evidenta dovada ca RDS a cumparat din China cel mai ieftin, cel mai ineficient si cel mai prost echipament.
Cel mai bine ar fi sa faci o sesizare in acest sens, chiar daca nu se stie de problema momentan, daca apar mai multe sesizari presupun ca apar cu o noua actualizare software care sa rezolve problema in cauza.
Salut,
Si eu am intampinat problema cu sunetul. Eu las mereu statia deschisa…dupa 20-30 de secunde incepe sa se aprinda intermitent becul rosu si dupa alte 10 secunde incepe sa mearga sunetul…dar doar sunetul (daca dau drumul la tv nu se vede nimic). Tocmai ce am ridicat decodorul si are si update-ul facut.
Salut,
Inca nu am reusit sa aflu despre motivul acestei probleme, drept urmare iti recomand sa faci o sesizare la relatii cu clientii urmand sa fie analizata problema. Poate asa ne anunti si pe noi daca se gaseste solutia acestei probleme.
„comentariu mutat AICI „
Salut,
Pentru orice informatie/problema despre posturile Look TV, te rog sa lasi comment in articolul dedicat acelor posturi. In acest articol discutam doar despre decodorul KAON. Iti voi raspunde in acel articol.
Multumesc pentru intelegere!
Salutare,
Am facut afacere! Am returnat Humax hd2 si am luat acest kaon 1410. Foarte entuziasmat l-am pornit pe micut, a cautat el posturile… actualizare soft disponibila, apoi eroare #4… Am scos cablul nu gaseam protv hd, cauta iar posturile, alege alta frecventa de sus… In fine… Cu greu se face actualizarea la 09.
Acum nu pot sa vad niciun post HD, am imaginea ca si cum ar fi semnalul slab… Pe toate posturile HD!
De la call center mi s-a spus ca in locatie nu receptionez frecventele hd… Pai mai am un humax hd2 si un CI+ pe care merg f.bine posturile HD.
In fine o sa vina o echipa tehnica… Am semnal pe kaon la nivel 97% si calitate 80%…
La cat de entuziast am fost… regret!
Salut,
Anunta-ne si pe noi daca rezolvi ceva.
Pai am schimbat mufele de la cablu prin casa, am ajuns la 96% putere si 96% calitate. Cam ciudat sa fie la acelasi nivel… dar in fine. De atunci canalele HD sunt vizionabile, foarte rar „agata”.
Banuiesc ca e mai ” sensibil” la calitatea semnalului decat ar trebui.
Altfel, la fel cum au spus si altii mai sus, confirm si eu, porneste mult mai repede, epg ul este mult mai util, zappatul este mult mai fluent decat la humax hd2.
Da, intr-adevar puterea si calitatea sunt foarte ok acum, e bine ca s-a rezolvat. 🙂
Stai asa… cum ai reusit sa treci de eroarea #4? Eu nu reusesc, orice as face. Plus, nu am PRO TV HD nici in ruptul capului… 🙁
Sa inteleg ca pentru ca sa inregistrezi o emisiune/film, trebuie sa fii pe canalul dorit si/sau sa fie decodorul pornit ?
Buna,
Exact, pentru inregistrare trebuie sa fii pe canalul dorit iar decodorul trebuie sa fie pornit.
Multumesc pentru raspuns. Ma asteptam ca utilitatea acestui decodor sa conste tocmai in posibilitatea de a putea inregistra emisiuni pe care nu poti sa le vezi in momentul cand sunt difuzate – esti la servici, de exemplu – putand sa-l programezi ca intre anumite ore sa inregistreze o anumita emisiune. Sau imi imaginam ca macar sa poata inregistra o emisiune de pe un canal in timp ce te uiti pe alt post. 🙁
Intr-adevar, nu are o foarte mare utilitate, era mult mai interesant serviciul lor IPTV, care din pacate nu a fost lansat oficial, decat in teste.
nu se mai baga look tv sunt niste mincinosi si mai vor bani pe abonamente dupa ce au cele mai slabe programe sa bage posturi noi cele care sunt sunt varza plus echipamentele sa ia decodoare care sa nut mai trebuiasca hdd extern sau stick cum au cei de la UPS ,sunt varza total cei de la cs-rds
Se va introduce si Look TV in grila.
cei de la rds mint cu look debea negociaza cu ei
Se va introduce si acest post in grila.
dupa cel opresc decodorul am observat ca ledul rosu pilpiie cam 2minute dupa care se opreste
Da, asa functioneaza acest decodor. La fel ca la anumite decodoare mai vechi, palpaia ledul cateva secunde atunci cand pornea.
este un un articol prin care zice ca in luna februarie intra in grila de programe
Este, insa luna inca nu s-a terminat, se pot introduce si la finalul lunii.
so rezolvat cu intreruperile de pe kanal d
Ma bucur. Legat de Look TV, se pare ca RCS refuza sa ofere informatii exacte (momentan) privind introducerea postului in grila tv. Se pare ca inca nu s-au concretizat toate formalitatile intre RCS-RDS si ISB Media Holding. Oricum, urmeaza sa introduca in grila si acest post, doar ca nu vor sa ofere o data fixa inca.
SALUT ALEX AM SUNAT LA RDS EI NU STIU NIMIC CIND SE VA BAGA LOOK TV NIMENI DE LA RDS NU STIU NU AU INFORMATII
Trimite-mi, te rog, datele de pe contract pe office@media-max.ro.
intii sa verific legaturile de la cablu daca tot e la fel iti trimit numele si adresa .cum se incalzeste asa de tare trebuie scos din priza .
Ok, astept raspunsul tau.
DIN CE LOCALITATE ESTI
SA FACUT DAR DECODORU E FERBINTE PE STENDBAY.SI INCA CEVA AM VORBIT CU CEI DE LA TEHNIC IN LEGATURA CU LOOK TV DACA VREAU LIGA UNU POT SO VAD SI PE DIGI SPORT ADICA LASA FRAIERE CA NU LE BAGAM CAM ASA SA INTELES.EI NU STIU NIMICA CEI DIN IASI.NU SUNT MULTUMIT DE RCS IASI, DE CE RDS ORADEA SAU BUCURESTI AU MAI MULTE PROGRAME
Legat de incalzirea decodorului, este mai solicitat in urma ultimelei actualizari si de aceea se incalzeste mai mult. Legat de Look TV, ar trebui sa il ai si tu in grila, iar legat de problema cu Kanal D, trimite-mi te rog numele care este trecut pe contract si adresa completa pentru a putea rezolva impreuna cu RCS-RDS.
NEATA AU GRESIT SOFTUL CELALALT SOFT CIND ERA PE STENDBAY DECODORUL NU SE INCALZEA CUM SE INCALZESTE ACUMA CIND ESTE PE STENDBAY PE LEDUL ROSU
S-a facut astazi alt update? Azi ar fi trebuit sa se faca (sau se va face pe parcursul zilei) ultimul update. Anunta-ma cand se intampla acest lucru, daca mai ai probleme.
RESOFT NU SE FACE LATOATE DECODOARELE CA DEXEMPLU HUMAX SI APROPO AM IN TELEVIZOR CARDUL DE LA RDS IAR PE CANAL D DE 3 ZILE SE VEDE CU INTRERUPERI CE POT FACE
‘Neata,
Pentru a verifica toate aceste probleme, te rog sa-mi trimiti pe office@media-max.ro numele pe care este semnat contractul la RDS si adresa completa.
Bine-nteles, daca esti de acord.
Si inca ceva, daca tot esti din Iasi. Daca te ajuta: si-a deschis RDS-ul magazin concept store Digi pe Strada Anastasie Panu, Nr. 27, Bloc Moldova. Daca mai ai treburi pe la sediu, sa te duci acolo, din cate am inteles nu sunt aceleasi cozi ca in alte puncte RCS-RDS.
AM FACUT RESOFTAREA DAR POSTURILE NU LEAM GASIT NICI LOOK TV NICI RTLII
IN IASI RTL II SI POSTURILE LOOK NU SUNT IN GRILA DE PROGRAME .RTLII A FOST SCOS DIN GRILA DE PROGRAME ACUM 2ANI DAR DE BAGAT INAPOI NU LA MAI PUS RCS IASI ISI CAM BATE JOC DE ABONATI. POSTURILE LOOK NU LEM GASIT IN GRILA SI NICI RTL II.
NU MIA PORNITACTUALIZAREA SOFTWER IERI DELOCCU TOATE CA LAM AVUT DESCHIS CE POT FACE
STI CE POSTURI ARE DE GIND SA BAGE RCS IN GRILA DE PROGRAME.CIND AU DE GIND SA SCHIMBE SOFTUL LA DECODOARE .AM O PROBLEMA CU KANAL D PE INTERFATA CADUL CEL BAGAT IN TV SE VEDE INTRERUPT EMISIUNELE PE KANAL D NU STIU CE SA FAC
Nu stiu inca daca in perioada urmatoare vor mai intra si alte posturi in grila de programe RCS insa voi anunta daca se mai introduc si alte posturi. Tie inca nu ti-a pornit actualizarea software astazi?
SALUT ALEX STI CUMVA CIND RDS VA INTRODUCE IN GRILA DE PROGRAME LOOK TV ,AMC,RTL II,FILM+
Salut,
Look TV si Look TV Plus au fost introduse deja, vezi AICI toate informatiile despre introducerea acestor 2 posturi. RTL II este deja in grila (in grila digitala, in cea analogica nu este) iar legat de AMC si Film+ le-am facut o sugestie si speram sa se introduca in viitorul apropiat.
Daca se vor introduce aceste posturi (sau alte posturi importante), voi anunta printr-un articol.
LAM REFORMATAT PE TABLETA SI MERGE OK
Ma bucur ca ai rezolvat problema! 🙂
IN IASI CIND SE FACE ACTOALIZAREA DE SOFT
Salut,
Azi se va face si in Iasi actualizarea software. Daca mai ai si alte probleme, contacteaza-ne!
am pus un hdd extern pe decodor lam pus pe tableta si imi scrie card defect nu mil vede,daca vreau sal pun inpoi pe tableta sau calculator cum procedez.Cum il scot din fat32.
Legat de hdd, pentru a-l trece pe NTFS, conecteaza-l la pc si formateaza-l acolo cu sistemul de fisiere in NTFS. Iar privind actualizarea de soft, aceasta va porni automat, zilele acestea ar trebui sa se faca in toata tara.
La inceput mergea bine pe parcurs nu stiu ce sa intamplat
Ai incercat o setare implicita (eventual sa scoti/reintroduci decodorul la alimentare)?
Salutare,
Am si eu acest decodor de cateva zile si intampin urmatoarea problema si anume nu reusesc sa folosesc functia PVR pe canale ex.HBO,Digifilm,Utv,TV1000 ….etc , pe celelalte canale merge bine stie cineva care sa fie problema?
De la prima folosire nu a functionat? Sau a functionat o perioada dupa care a aparut aceasta problema?
Salut,
Folosesc si eu acest tip de decodor de 2 zile, nu mi se pare mult mai rapid ca predecesorul(SD, nu mai tin minte modelul) si nu mai are afisaj ?!?!?, dar intampin o mare problema: HBO, HBO Comedy si DigiFilm se vad sacadat, adica nu pot fi urmarite.(imaginea se blocheaza la cateva secunde pentru cateva secunde). Celelalte canale se vad perfect.
Care sa fie problema?
Multumesc anticipat.
Salutare Gilly,
Ai incercat o setare implicita? Pe modelul anterior (cred ca ai avut Kaon 1600, dar acel model este tot HD) aveai aceasta problema, sau problema a aparut de cand ai schimbat decodorul?
Salut,
Multumesc pentru raspunsul prompt.
Decodorul vechi era SD, argintiu, avea alt tip de meniu, acela chiar era invechit.
Acum, sa revenim, problema cu sacadarea a aparut la noul decodor. Cu cel vechi nu am intampinat aceasta problema.
Setarea implicita nu stiu ce inseamna, stiu doar ca l-am resetat la setarile initiale de cateva ori si problema persista.
TV-ul e conectat pe HDMI, acelasi port pe care l-am folosit fara probleme pana acum cu alte dispozitive, deci exclud o problema la portul HDMI.
Multumesc.
Salut,
Da, la revenirea la setarile initiale ma refeream. Ar fi trebuit sa fie ok si pe acele posturi din moment ce pe restul nu ai aceste probleme. Exista posibilitatea sa fie un bug al decodorului (fiind oferit recent, exista cateva buguri la acest tip de decodor). Esti de acord sa imi trimiti printr-un mail pe office@media-max.ro numele complet al titularului, adresa completa (inclusiv orasul), eventual si codul de client? Am nevoie de aceste informatii pentru a-ti oferi o solutie impreuna cu compania RCS-RDS.
Salut,
Multumesc, nu e nevoie, ma voi adresa personal celor de la RDS.
Oricum, am observat ca la revenirea la setarile initiale sau daca il scot din priza functioneaza perfect pana il opresc. La repornire apare iar problema. Deci se intampla ceva cand il opresc, ca si cum ar uita setarile.
Cu siguranta este unul din bug-urile care se vor rezolva in urma urmatorului update. In Bucuresti deja s-a facut, daca esti din provincie se va rezolva zilele acestea.
Totusi, te poti adresa si companiei RCS-RDS pentru a ti se confirma ceea ce ti-am detaliat aici.
Salut,
Sunt din Bucuresti, nu mi-a „parvenit” update-ul inca, astept. Azi a venit la mine si echipa „tehnica” a RDS.
Este de prisos sa mentionez ca: nu stiau sa porneasca decodorul cu telecomanda, nu stiau ce aparat este, nu stiau cum semnalizeaza ledurile aparatului starea de fapt, nu aveau scara, nu ma reperau in caseta de distributie, nu aveau idee cum functioneaza sau ca exista acest aparat, nu stiau ca sunt o multime de sesizari asemanatoare referitoare la acest tip de aparat si centrala nu avea habar, nu au rezolvat problema, despre update-ul de soft/firmware spuneau ca trebuie sa-mi vina ceva, cumva … pe TV si sa dau OK, nu cumva sa dau altceva…..etc; sunat fiind, decizia finala a apartinut unui „nea” de la centrala, „tare pe reparatii si care stie tot” care le-a zis(echipa RDS are in componenta 2 pers.) sa-si vada de treaba , nu se poate face nimic momentan, se lucreaza inca …. si ca vine update-ul zilele urmatoare.
Pateticul serviciu tehnic RDS … tehnic ?
Oricum eram resemnat de la raspunsul tau sa astept update-ul(pari cunoscator). Partea cu RDS a fost mai mult pentru a incerca toate variantele sa rezolv problema rapid.
Sa nu mai zic ca la un moment dat imi recomandau sa merg la service, langa Parc Izvor(cine nu a fost acolo, sa ma contacteze, am o multime de povestit, am fost de 2 ori si a 3-a oara eu nu mai calc).
Nu am de ce sa merg la service din moment ce echipamentul e DOA!!!
Acest echipament a fost lansat fara sa fie verificat/testat in prealabil si asta e o MARE problema de sesizat la ANPC.
Mai mult decat atat, eu nu-mi pot folosi drepturile asigurate prin contract si o sa vreau sa fiu exonerat de plata.
Eu inca ma intreb cum un serviciu de asemenea amploare(sa recunoastem) nu are nicio certificare ISO in privinta calitatii. Deci ce sa inteleg ?!?!!?
Multumesc.
Salut,
Imi pare rau ca nu ai reusit inca sa rezolvi problema, ca de obicei, serviciul tehnic rds nepregatit la lansarea unui nou serviciu. Multor persoane din Bucuresti le-a pornit update-ul (porneste automat, fara sa ai posibilitatea de anulare) si s-au rezolvat multe din aceste bug-uri, inclusiv problema pe care o intampini tu. Se pare ca nu ai alta varianta decat sa astepti, din pacate. Totusi, anunta-ne si pe noi cand se va face update-ul si la tine si daca vei avea in continuare alte probleme.
Iti doresc o zi frumoasa!
Azi pana la aceasta ora ar fi trebuit sa se faca actualizarea software-ului si la tine. Te rog sa verifici cand ai posibilitatea si anunta-ma daca mai ai probleme.
Salut,
Multumesc pentru ajutor si informatii.
Intr-adevar, am primit si facut update-ul.
Se pare ca problemele s-au rezolvat. 🙂
Acum functioneaza corespunzator si ledul martor, verde cand e pornit si rosu cand e in stand-by.
O zi placuta !
Cu placere! Ma bucur ca s-a rezolvat si e totul ok. Daca mai intampini si alte probleme privind serviciile RDS, nu ezita sa ne anunti si pe noi. 🙂
Salut,
Intre timp am observat un nou neajuns al noului decodor si anume faptul ca nu mai poti seta sonorul individual pentru fiecare canal.
La decodorul cel vechi SD acest lucru era posibil si era foarte util, deorece posturile transmit cu niveluri diferite de volum.
Exista vreo posibilitate sa se faca acest lucru si cu noul decodor?
Multumesc anticipat.
Salut,
Intr-adevar, nu functioneaza functia respectiva pe noul decodor, se pare ca acesta este modul de functionare al decodorului si nu este vazut ca o problema de catre RCS. Nu cred ca se va face ceva in acest sens, actualizarea aceasta s-ar face numai prin implicarea producatorului, si asta este destul de dificil. Daca totusi apar modificari in acest sens, voi anunta.
Salut,
Multumesc pentru raspuns.
Ciudat mi se pare faptul ca RDS nu considera acest neajuns o problema(nu e de mirare, totusi, ei nu stiu ce e aia o problema), pentru ca atunci cand faci upgrade(evolutie, crestere etc.) te astepti ca noul echipament sa aiba CEL PUTIN functiile utile ale echipamentului vechi, eventual imbogatite si imbunatatite si multe alte functii noi, uzuale azi, „la moda”, care se cer, avand in vedere ca decodorul vechi cred ca e productie 2001-2002.
Adica, in acesti 10-12 ani tehnologia a evoluat ffff. mult si o functie banala si f. utila care exista la un echipament antic mi se pare un „must have”pe un echipament care se doreste a fi inovator in 2015.
Din nou RDS a dezamagit si a ales cel mai ieftin producator chinez cu cel mai jalnic produs care eventual se straduieste sa decodeze 1080i.
Mi se pare a fi research de cocalar de bloc care aduce GPS-uri si DVD-uri auto din China.
De asemenea, nici afisajul cu ceas si nr. canalului nu s-au incadrat la pretul dorit de RDS, nici macar o cutie decenta in care sa incapa un HDD nu a fost pe placul celor de la RDS.
Multumesc !
Foarte corect ceea ce zici, mereu ne asteptam la upgrade-uri in ceea ce priveste echipamentele oferite, dar ne trezim cu echipamente mai proaste, si nu e primul caz… (sa nu incep cu comparatiile stickurilor vechi cu cele noi – exceptie facand MF 710M). Eu ma asteptam sa investeasca in tehnologia IPTV, echipamente care au fost oferite doar spre testare (din pacate n-am reusit sa pun si eu mana pe unul), foarte fiabile, inteligente, usor de utilizat si practice. Dar probabil au considerat ca mananca prea mult trafic de date.
Eu astept, totusi, sa-si rezolve problemele macar cu acest decodor, poate il vor aduce la limita decentei din punct de vedere calitativ, momentan sunt multe probleme intr-un timp foarte scurt.
SALUT ALEX AM SI EU O INTREBARE CIND OPRESC DECODORUL SE APRINDE LEDUL ROSU IAR DUPA 4-5 MINUTE SE COMUTA PE VERDE .E PE STENDBAI NAR TREBUI SA RAMINA PE ROSU.MULTUMESC PENTRU RASPUNS
Salut Dan,
Este ok daca ramane ledul verde, conform informatiilor oferite de reprezentantii RCS-RDS, ledul rosu ramane aprins numai atunci cand sunt anumite probleme (de exemplu, nu functioneaza routerul la care este conectat).
Salut,
S-a facut update-ul astfel incat acum ramane cu ledul rosu atunci cand este in stand-by si cu ledul verde atunci cand este pornit.
Daca mai ai si alte probleme, contacteaza-ne! 🙂
O zi frumoasa!
DECODOARELE KAON 1410 HD NU SUNT BUNE DENIMICA DACA DAI REZOLUTIA 1080I IMAGINEA NU ESTE CLARA,DACA VREI SA COPII PE STICK SE BLOCHEAZA LA 5 MINUTE SI NU MAI ESTE VAZUT STICKUL DACA PUI SI FORMATEZI UN HDD PORTABIL FORMATATUL SE OPRESTE LA 99% SI ASTEPTI CAM VREO 2 MINUTE,MAI ARE TOANE SI SE MAI BLOCHEAZA PINA NUL SCOTI DIN PRIZA NUS REVINE.DACA AIPUS LA COPIAT NU TE POTI UITA LA ALT POST NUT DA VOIE.SE POATE COPIA PE HBO, DIGI FILM.APROPO DACA REFORMATEZI STICKUL DIN NOU MERGE 11 MINUTE SE OPRESTE SI MA ANUNTA CA NU MAI AM SPATIU LA UN STICK DE 1GIGA.PROGRAMELE HD SE VAD SUPER IAR CELALALTE DE C****.
Salut Dan,
Majoritatea acestor probleme vor fi rezolvate la urmatorul update al decodorului (se va face saptamanile acestea, nu ti-as putea spune exact cand). Daca vei avea aceleasi probleme sau orice alta problema dupa 2, maxim 3 saptamani, te rog sa ne anunti pentru a incerca sa te ajutam.
Salut,
S-a facut update-ul care ar trebui sa rezolve toate aceste probleme pe care le ai, insa momentan doar pentru Bucuresti. Tu din ce localitate esti?
Cum pot sa fac si eu un update la un decodor kaon na 1600 hd
Salut,
La ce update te referi mai exact, pentru ce? In acest articol s-a discutat despre modelul Kaon 1410 HD.
mie nu mi merge.am incercat sa l conectez in convertorul zte f660 si n a mers.am incercat si intr un switch si tot nu merge.putin ajutor?
Salut,
Decodorul KAON 1410 nu este compatibil cu switch-uri. Cu terminalul ZTE F660 ar fi trebuit sa iti functioneze. Asigura-te sa fie introdus in unul din porturile 1, 2 sau 3 iar daca tot nu reusesti, anunta-ma.
Decodorul hibrid este foarte inteligent din cate am vazut,meniul insa este la fel cu 1600.Internetul este necesar pentru aplicatiile Rata de schimb,fotbal,vremea,stiri,formula1,moto gp si tenis.Era frumos daca avea si el un display care sa iti arate ce aplicatie folosesti,pe ce program esti, etc.Are doar un led.Ce mi a placut f mult,este ca porneste IMEDIAT fata de celelalte modele care porneau foooooaarte greu.
Foarte utile informatiile oferite de tine, multumim!
Tu ai primit un astfel de decodor inteligent? Daca da, in ce conditii, cat vei plati pentru el?
Avantajele acestor STB-uri Kaon sunt:
Prin conectarea unei memorii USB (HDD sau memory stick):
– Timeshifting (intoarcerea in timp pentru vizionare, dar nu mai devreme de momentul schimbarii canalului)
– Pause live TV (Pauza, Redare pentru evenimente live cu posibilitate de derulare pe timpul reclamelor)
– Inregistrare (Inregistrare imediata sau programata)
– Redarea continutului inregistrat cu posibilitate de derulare inainte/inapoi, slow motion dar si pauza.
Prin conectarea unui cablu internet (prin dhcp):
– Stiri actualizate de mai multe ori pe zi
– Vremea actuala precum si prognoza
– Cursul valutar precum si evolutia fata de ziua precedent
– Clasamente/rezultate/etape fotbal, formula1, moto GP, Tenis.
ps: sursa rcs rds
Prin conectarea unui cablu internet (prin dhcp):
– Stiri actualizate de mai multe ori pe zi
– Vremea actuala precum si prognoza
– Cursul valutar precum si evolutia fata de ziua precedent
– Clasamente/rezultate/etape fotbal, formula1, moto GP, Tenis.
Multumim pentru informatii, Marius!
Daca ai primit un astfel de echipament, nu ezita sa ne oferi pareri bune si mai putin bune, plusuri si minusuri, orice probleme intampini.
nu lam comandat doar doar lam vazut la firma mam jucat cu el si pot spune ca sunt inpresionat de ce poate sa faca
ps:informatiile de mai sus sunt de la departamentul technic rcs rds am vrut sa fac un bine sa le inpatasesc cu voi
Multumim pentru informatii!
Asteptam si noi cu nerabdare sa primim un astfel de echipament, atunci cand se va incepe distribuirea. 🙂