Nu pot suna de pe Digi Orange Vodafone Telekom
Una dintre cele mai frecvente probleme intalnite de utilizatorii serviciului de telefonie mobila apare atunci cand nu se pot efectua apeluri de pe abonamentul mobil, conform mesajelor primite din partea cititorilor de tipul „nu pot suna din reteaua x”. In acest articol vom detalia cateva posibile scenarii si ce putem face in aceste situatii.
Indiferent de operatorul la care suntem abonati (Digi / RCS & RDS, Orange, Vodafone, Telekom, Lycamobile), in cazul in care nu pot fi efectuate apeluri de pe mobil va trebui sa facem cateva verificari.
De asemenea, indiferent de tipul serviciului obtinut (abonament sau prepay) prima verificare pe care ar trebui sa o facem este sa vedem daca avem semnal pe telefon. Acest lucru se poate verifica usor verificand nivelul de semnal, dar si daca avem un mesaj precum Doar apeluri de urgenta / fara serviciu. Daca nu avem semnal, am mentionat aici ce putem face in acest sens.
Daca avem semnal, trebuie sa observam ce se intampla atunci cand incercam sa efectuam un apel, daca se aude un mesaj al unui robot telefonic si daca apare ceva pe display care ne-ar putea ajuta sa identificam problema. Pentru a stii daca este o problema de-a noastra sau o problema legata de persoana apelata, este indicat sa incercam sa apelam mai multe numerele de telefon, nu doar unul.
Nu pot suna de pe Digi Orange Vodafone Telekom
Astfel, avem urmatoarele posibile situatii:
- Abonatul apelat are telefonul inchis sau nu se afla in aria de acoperire – asa cum indica si mesajul audio, aceasta situatie apare atunci cand persoana apelata are telefonul inchis sau nu are semnal.
- Abonatul este ocupat sau nu poate fi contactat – acest mesaj apare atunci cand persoana apelata se afla deja intr-o convorbire si nu are serviciul apel in asteptare activ. Daca apel in asteptare ar fi activat, apelul ar putea fi efectuat.
- Ne pare rau, numarul format nu este alocat / Numarul format este incorect – numarul apelat nu este alocat de catre operatorul caruia ii apartine
- Apel incheiat – daca pe display-ul telefonului apare acest mesaj fara a se auzi ceva, aceasta poate fi o problema de retea (atat din partea persoanei care apeleaza cat si a persoanei care este apelata), chiar daca semnalul afisat este bun. De exemplu, in cazul unor congestii de retea, putem intalni aceasta situatie. Aceasta problema poate fi rezolvata si prin repornirea telefonului.
- Ne pare rau, apelul dvs este restrictionat – acest mesaj se poate auzi in cazul abonamentelor, daca se aude catre orice numar apelat atunci cel mai probabil abonamentul a fost suspendat pentru neplata, caz in care trebuie sa contactam serviciul de relatii cu clientii pentru verificarea situatiei financiare; daca mesajul se aude doar catre anumite numere internationale, e posibil ca apelurile sa fie restrictionate catre acele destinatii (de exemplu, putem intalni aceasta situatie fiind in reteaua Digi atunci cand apelam catre tari cu tarife ridicate).
- Credit insuficient pentru directia apelata – putem auzi acest mesaj daca avem o cartela prepay si nu avem suficient credit pentru a efectua acel apel.
Daca apelul este incheiat fara a se auzi ceva in telefon si fara a avea un mesaj afisat, cauza problemei poate fi cea mentionata mai sus la punctul 4 si putem incerca repornirea telefonului.
Voi ce mesaje ati intampinat cand ati avut probleme de apelare si cum le-ati rezolvat?
Am o problema cu un telefon care este in reteaua Digi. De azi dimineata nu mai pot fi sunat pe acest telefon.. se incepe apelul, iar dupa aproximativ 30 de secunde de liniste se aude un sunet de ton intrerupt. Mentionez ca locatia este Chisineu-Cris, judetul Arad. Telefonul este One plus 6 momentan, dar am mai avut probleme si cu alte telefoane, ceea ce ma face sa cred ca e problem de la Digi. Am mai avut probleme cu reteaua digi si in trecut dar s-a rezolvat de la sine. Daca imi puteti spune ce sa fac. Multumesc
Luati legatura cu cei de la Digi si faceti o sesizare la Relatii Clientii. Ati incercat cartela in alt telefon?
Nu am incercat cartela in alt telefon. Acum s-a remediat problema.. si nu am facut nimic. Voi lua legatura cu cei de la Digi. Multumesc
Cu placere!
Aveti semnal pe telefon? Ati incercat si afara pentru a vedea daca problema e aceeasi? Puteti testa cartela si intr-un alt telefon?
P.S. Și a fost totul în regulă, de pe Telekom putând să sun in alte rețele, dar pe Digimobil nu am reușit să sun. Dacă știe cineva cauza i-aș fi recunoscător dacă mi-ar scrie la *****. Mulțumesc
Eu am încercat să sun de pe Telekom un număr din Digimobil și nu am reușit. Nu știu care a fost cauza…ori telefonul meu nu este compatibil cu Digi, ori nu se poate comunica intre aceste rețele. Dacă știe cineva răspunsul îmi poate scrie la ****. Mulțumesc.
Ce mesaj a aparut pe telefon sau ce s-a auzit? Problema exista si in prezent? Se intampla doar catre un numar?
Și eu pățesc la fel am portat 2 nr la digi și eu am vodafone ,nu mai pot suna pe cele 2 de la digi dar în alta pe alte nr străine tot în digi merge sa sun .știți cumva cauza?
La cat timp apare aceasta problema, a trecut termenul de portare de 3 zile? Asigura-te ca nu ai redirectionari active (formeaza ##002# urmat de tasta de apel). Daca problema e aceeasi, fa-le o sesizare celor de la Digi.
Am probleme cu cartela digi cu nr ****** numai pot suna și nici nu pot fi sunata îmi apare tot nr nealocat vă rog să-mi remediați problema dacă se poate vă mulțumesc
Noi nu suntem de la Digi.
Va recomand sa faceti o sesizare online pe site-ul Digi
Nu merge pe cartela Vodafone primită de la școală să suni și spune apel încheiat
Probabil acea cartela de la scoala are pe ea doar date mobile pentru a le folosi pentru scoala online. O astfel de cartela a primit si o cunostinta de-a mea si o folosea doar pentru scoala online.