Oferta noua Digi – INCHIDEM GURILE RELE
Digi (RCS & RDS) lanseaza din ce in ce mai multe oferte, urmatoarea oferta incepand in 6 zile si 7 ore, conform reclamei afisate pe site-ul Digi Romania.

Prin noua oferta „De martea viitoare INCHIDEM GURILE RELE” Digi ofera 50% reducere timp de 6 luni la fiecare serviciu adaugat suplimentar, oferta fiind valabila doar pentru abonatii existenti, exclusiv online.

Asadar, abonatii existenti Digi (RCS – RDS) care doresc sa adauge un nou serviciu, vor beneficia de reducere 50% timp de 6 luni, pentru o perioada contractuala de 24 de luni. Oferta este disponibila exclusiv online in perioada 22 – 27 septembrie 2020, conform informatiilor oferite de reprezentantii customer service Digi.

De exemplu, daca avem internet fix si optam pentru televiziune prin cablu, vom beneficia de reducere 50% timp de 6 luni pentru abonamentul de cablu, daca optam pentru pachetul Digital (pret normal 30 RON), vom plati timp de 6 luni doar 15 lei pe luna.

Oferta noua Digi – INCHIDEM GURILE RELE
Inca nu avem informatii daca reducerea se ofera si in cazul unui upgrade (exemplu: de la Fiberlink 300 la Fiberlink 500), insa cel mai probabil nu se va aplica si in aceste cazuri.

Ultima oferta asemanatoare lansata de Digi a fost in perioada 7 – 13 septembrie 2020, oferta prin care abonatii de televiziune prin cablu SAU internet fix care doresc sa completeze cu TV sau NET, au beneficiat de reducere la abonament 50% timp de 3 luni. Practic, oferta lansata de RCS – RDS a fost lansata din nou, cu mici imbunatatiri (reducerea este pe 6 luni in loc de 3 iar serviciul suplimentar poate fi si telefonie fixa, nu doar TV sau NET).

Tot astazi Digi a anuntat cel mai mare proces de rebranding efectuat postului PROFM cu noul slogan Open Radio, proces prin care se doreste incurajarea mentalitatii open-minded.

Voi ce parere aveti despre noua oferta Digi? Sunteti dispusi sa suplimentai cu un serviciu avand aceasta reducere? Lasati un comentariu mai jos.

Update 17.09.2020: Oferta este disponibila si pentru clientii noi care doresc sa opteze pentru serviciile Digi iar reducerea se ofera pentru toate serviciile, inclusiv pentru cele mobile;

Update 18.09.2020: Reducerea se aplica atat pentru serviciile fixe cat si pentru serviciile mobile;

Update 22.09.2020: Digi a dat astazi startul campaniei „Gata cu Gurile Rele” prin care abonatii existenti Digi care suplimenteaza cu un serviciu sau abonatii noi care contracteaza serviciile Digi vor beneficia de reducere 50% la abonamentul nou timp de 6 luni;

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

72 COMENTARII

  1. Am laptop ASUS TUF FX505DT-HN482, AMD Ryzen 7-3750H 4.0GHz, 15.6″ Full HD, 8GB, SSD 512GB, NVIDIA GeForce GTX 1650 4GB, Free DOS, Gold Steel net de 1 gbps si prind viteze download de 975mbps si upload de 550 mbps cu router Archer fibra optica

    • Pe cablu vitezele acestea sunt destul de usor de obtinut daca ai PC capabil, chiar si cu routere foarte ieftine sau direct cu ONT-ul lor.
      Eu am folosit mult timp doar ONT-ul Digi + un switch fara management si aveam mereu viteze aproape maxime.

  2. Digi a dat astazi startul campaniei „Gata cu Gurile Rele” prin care abonatii existenti Digi care suplimenteaza cu un serviciu sau abonatii noi care contracteaza serviciile Digi vor beneficia de reducere 50% la abonamentul nou timp de 6 luni.

    • Cand am publicat articolul cei de la relatii cu clientii au mentionat doar de serviciile fixe si doar de clientii existenti, nu si de cele mobile si nu de abonatii noi. Asa cum am primit informatiile, asa le-am publicat, ulterior am aflat ca este vorba si de abonati noi, si de servicii mobile.

  3. Bună ziua. Sincer eu am o părere ff proasta despre digi. Am 3 luni de zile de când am făcut cerere ptr contractarea de servicii internet și televiziune prin fibră optica si nici macar un telefon nu am primit sa mi se spună dacă vin sau nu. Daca ei nu vin sa câștige un client, ce sa mai spunem de o eventuala problema.

    • La avarii sunt cei mai rapizi insa pana la conectare te pun sa astepti din mai multe motive : lipsa de echipamente sau au prea multe solicitari. Insistati ori telefonic ori scrieti-le pe pag de Facebook Digi Romania.

    • Buna ziua,
      Daca ati semnat contractul acum 3 luni atunci sigur este o problema mai delicata, posibil probleme cu reteaua sau chiar cu contractul.
      La relatii cu clientii Digi ati sunat sa verificati care este stadiul contractului?

    • Da se poate trece la orice operator mobil si sa va pastrati nr de telefon. In ce zona sunteti de obicei semnalul este ok insa depinde de zona. Prezentati-va intr-un magazin Digi.

  4. Nu. Sunt dezamagit din cauza internetului si mai exact pentru viteza de download si upload care la un abonament de 1000mb/sec prin fibra optica merge doar cu max 53-62mb/sec download si 170-200mb/secupload. Mentionez ca si aceasta viteza am obtinuto cu inca un wifi aditional cumparat de mine. Pacat ca Digi isi bate joc de oameni. De pe locul 2 a ajuns pe 37 lin lume!

    • Eu am abonamentul de 500 și pe cablu am scos viteze de 400 mbs iar wifi undeva la 350. Depinde foarte mult de router-ul folosit și unitatea PC sau laptop. Cu router-ul vechi (XiaoMi dualband de 1gb) abia scoteam 50 – 70 mbs. După ce mi-am luat Archer 1200, e altă treabă.

      • Sigur, e foarte important atat routerul cat si PC-ul folosit.
        Majoritatea problemelor reclamate de abonati (nu numai abonatii Digi) sunt din cauza PC-ului, a cablului sau a routerului personal.

    • Tihamer vorbești multe prostii. Viteza download/upload din oferta RCS-RDS este măsurată în Mbps iar tu vorbești de mb (corect este MB). Este o mare diferență între Mbps și MB (de 8 ori). Documentează-te un pic înainte să faci acuzații nefondate.

  5. Eu am apelat la serviciile RDS :abonament cablu TV,internet,4K cu 2 cartele,ruter….in urma cu 2 luni.
    Deocamdată beneficiez doar
    de cablu TV.
    N-am primit cartele,nici ruter.
    N-am internet cu toate că am plătit prima factură in care figura și internet.

    • Vesnica problema a celor de la Digi, lipsa echipamentelor din stoc.
      La internet, daca a fost instalata fibra optica atunci a fost pus ONT si poate fi utilizat. Daca a fost facturat, atunci internetul poate fi folosit.

  6. Eu am trecut de la analogic la digital tot in timpul unei promoții asemănătoare, cu „50% reducere” și am aflat ulterior ca voi primi reducerea doar la diferența de preț dintre cele două servicii, nu la întregul preț. Astfel am economisit fantastica suma de 2,5 lei lunar, pentru 6 luni. Marfa!

    • „Așa că parerile sunt diverse depinde de zonă , oraș .” – incerc sa explic asta multor persoane de ani de zile. 🙂
      Adevarul e ca totul depinde de noroc, niciun operator nu sta bine cu reteaua in toate zonele asa cum niciun operator nu are probleme peste tot.
      Personal, la serviciile fixe sunt abonat RCS – RDS de aproximativ 10 ani, am avut servicii de la ei in mai multe zone din localitati diferite si peste tot am fost multumit, probleme foarte rare iar cand au existat, au fost avarii in zona rezolvate in cateva ore.
      Pe partea mobila stau destul de slabut, inca sunt abonatul lor insa nu ma intereseaza asa de mult calitatea acestui serviciu, in ultimul an am constatat o scadere in calitatea serviciului de voce si o usoara crestere a calitatii datelor mobile. Inca sunt la abonatul lor la telefonie mobila deoarece pretul este redus, internetul fix este cel mai important pentru mine.

  7. Mda, ce sa zic mai bine ar umbla la semnalul mobil .2G 4G lasa de dorit..in zonele rurale..net, vise…de 2 ani tot fac sesizari la ei si nimic îmbunătățiri;(

    • Cand vine vorba de sesizarile mobile, problemele se rezolva foarte greu sau chiar deloc.
      Personal recomand trecerea la alt operator daca semnalul operatorului curent nu este multumitor, altfel veti astepta mult si bine rezolvarea acestor probleme.

  8. Oferiți tot felul de servicii și gratuități mai puțin rezolvarea defectelor apărute la infrastructura de cablu și internet.O reclamație făcută în urmă cu26 ore nu sa rezolvat nici acum.Acesta este respectul firmei față de clienți.

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Va recomand sa sunati din nou la ei pentru a urgenta rezolvarea problemei.
      Departamentul comercial sau marketingul care se ocupa de oferte nu are nicio legatura cu departamentul tehnic/service care rezolva probleme. E vorba de o corporatie, nu o firma de cartier.

    • Nu sunt pusi operatorii sa faca acest lucru, este parerea dvs insa nu reflecta adevarul, este prima data cand „aud” acest lucru. V-ati gandit ca exista o mica sansa sa aveti probleme cu PC-ul? Aveti cunostinte de retelistica, macar de baza si ati verificat singura aceasta problema? Cu alt dispozitiv ati testat? Ce verificari ati facut pana in prezent?

  9. Ce prelungire, ce abonamente? Cei de la Digi nu respecta clientul. De trei luni le sesizez proasta emisie a semnalului la telefon in zona mea, iar singurul răspuns a fost: “nu va convine, reziliați contractul”. Cred ca de asta ar trebui sa va ocupati dvs, deoarece este o situație generalizată in toată țara. S-au mărit numarul de abonamente, iar releele sunt aceleași. Dar ce sa le faci dacă, in aceste momente, ajuta guvernul actual cu internet gratuit in scoli?

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Cat despre problema dvs, la orice operator problemele de semnal sunt de durata si nu se ofera, de obicei, solutii in acest sens.
      Adresa la care aveti probleme cu semnalul de telefonie mobila este cea din contract sau alta adresa? Perioada contractuala aveti la abonament? Ati luat in considerare trecerea la alt furnizor care are un semnal mai bun in zona, daca exista?

    • Pentru detalii, puteti suna la relatii cu clientii Digi la numarul 0314004600.
      Insa, pentru a beneficia de aceasta reducere, comanda trebuie facuta online pe site-ul Digi Romania, fiind o oferta exclusiv online.

  10. Da, sigur, așa suplimentez cu o reziliere totala. la toate serviciile. Fiindcă la Digi Energy au facturat din burta, pe indexuri false. Iar pe chestia asta, au tăiat restul serviciilor, care erau plătite. Înțeleg că blogareala e de multe ori advertorial. Aștept articole despre amenzile primite de Digi.

    • Va asigur ca articolul acesta nu este un advertorial.
      Este un articol publicat strict despre aceasta oferta. Atat dvs cat si alte persoane sunteti liber sa va exprimati opinia in acest sens, cand a fost cazul am scris si despre partile negative ale companiei RCS – RDS si nu vom ezita sa facem asta de fiecare data cand este cazul.

    • Si din cauza asta esti tu suparat? Pe bune? Zi zau ca la ceilalti furnizori nu te taxeaza la fel. Se numeste estimare. Cel mai probabil nu ai trimis tu indexul si ti-au trimis o factura cu o estimare. Hateri din astia ca tine sunt prea mult si peste tot.

      • Am o intrebare ,eu am akta Digi ia cumparat mi sa spus ca ma preia Digi dar sstept sms pt programare dar in ce conditii !detalii preg abon internet si nu cred ca treb sa mi puna pret pe instalare ..pot ramane la Akta ? ori cum se procedeaza stau in Branesti am Digi la stalp deci aproape ce implica in instalare asa mi sa spus la telf de la Digi alte informatii nu mi.au zis

        • Daca nu doriti sa semnati contract cu Digi, momentan nu sunteti obligata sa faceti acest lucru. Insa, la un moment dat reteaua Akta va fi dezafectata iar dvs veti ramane fara servicii de telecomunicatii. Insa, nu se stie cand se va intampla asta, poate dura chiar si ani.
          Nu inteleg exact de ce doriti sa ramaneti la Akta, din cate am inteles in multe cazuri au redus preturile serviciilor oferite chiar daca nu s-a facut trecerea pe reteaua Digi.
          Va recomand sa sunati la relatii cu clientii Digi pentru a verifica in acest moment ce abonament aveti si cat veti plati dupa ce treceti pe reteaua Digi.
          Cat despre instalare, probabil veti plati maxim 10-20 lei, pretul materialelor din interior (cablu, conectori).

    • In mediul rural se instaleaza un modem/ONT in functie de tipul infrastructurii, nu se instaleaza fara un astfel de echipament. Dvs ce doriti mai exact, un router wireless?

  11. In primul rind sa reglementeze si sa urgenteze ca internetul fix sa fie operational la nivelul contractului individual nu la sub nivelul bunului simt.Platim pentru ceva ce nu functioneaza si suntem mintiti ca asa trebuie

    • In contract este specificat termenul de rezolvare al problemelor tehnice de maxim 48 sau 72 de ore (depinde cand a fost semnat contractul). Daca aveti o astfel de problema, trebuie sa o sesizati catre ei. Daca nu se rezolva in termenul contractual, puteti cere reducerea facturii in perioada in care serviciile au fost nefunctionale.

  12. Cred ca majoritatea oricum au toate serviciile
    fixe de la ei (mai putin unii care nu au telefonie fixa), fiindca tot iti vine pe acceasi fibra, asa ca de ce sa nu beneficiezi de toate serviciile de la un singur provider. Asadar, e cam frectie, probabil si de BF vor veni cam tot cu acelasi gen de oferta. Mai misto ar fi fost sa ofere 6 luni 50% reducere pt. reinoirea contractelor expirate (in POP majoritatea fac pe doar un an contractul initial). Digi avand preturi de dumping era evident sa nu ne asteptam la mari oferte de reducere, si mai mult decat atat!

    • Nu stiu in ce procent au abonati cu servicii complete, eu personal cunosc destui abonati Digi fara pachet complet de servicii fixe.
      In plus, ma gandesc ca acesta este scopul principal al acestei oferte, acela de a incerca sa promoveze alte servicii fixe pentru clientii existenti.
      La fidelizare ofera 50% reducere timp de 4 luni, la nivel national din cate stiu. In zonele urbane nu stau cel mai bine cu ofertele, nici macar pentru clientii noi, mai ales in zonele fara concurenta. In schimb, in zonele rurale au oferte foarte bune.

  13. Eu sunt abonat digi de sapte ani,sunt foarte multumit de servicii,sunt rapizi la interventii!costuri reduse,etc!!!!!in schimb am avut o experienta neplacuta cu romtelecom ,incarcau facturile,defectiuni mai tot timpu,si multe altele!!!!!!

  14. Cand ai multe contracte care au expirat termenul forțat de 12/24 luni și vrei să îi legi de mâini pe clienții actuali.

    O omisiune in acest articol, odată ce aderi la această ofertă in mod automat, 24 de luni ești obligat contractual.

    Cât despre Digi o mate minciună de 5 ani aștept să bage fibra optică la sat, multe sate din zonă au, dar cei de la Digi au cam renunțat să mai investească in infrastructură, iar rețeaua EOC este supra încărcată, cred că am peste 500 de sesizări cumulate pentru internet sub 10Mbps ( asta e undeva la sub 1MBps real).

    Rețeaua mobilă este praf, eu am noroc de un 4G fiindcă am un telefon bun capabil să se conecteze la un stâlp din orașul învecinat, fiindcă Digi este prea calic să instaleze o antenă pe cei 2 stâlpi la 2 km distanță, bănuiesc că orange le cere bani.

    Digi nu mai investește, e pus doar pe stirs bani de la clienții actuali.

    • In articol este mentionat ca trebuie sa se opteze pentru perioada contractuala de 24 de luni pentru aceasta reducere. Insa, operatorul Digi mi-a confirmat ca acea perioada contractuala va exista doar pentru noul serviciu contractat.
      Nu stiu in ce masura se fac modernizarile de retea insa stiu ca exista zone in care au scapat de EoC, cred ca depinde si de posibilitatile din zona, numarul de echipe disponibile, numarul de abonati din satul respectiv, etc. In aceasta perioada sunt ocupati si cu trecerile Akta.
      Permite-mi sa te contrazic in ceea ce priveste lipsa investitiilor, in ultimii ani s-a construit masiv retea de fibra optica in special in zonele rurale, daca in localitatea dvs nu este FO nu inseamna ca nu se investeste. 🙂
      In plus, ei nu fac ca alti operatori (exemplu: Akta si Telekom) sa ofere preturi mari in zonele fara concurenta, au aceeasi oferta rurala indiferent de zona.
      Nu incerc sa-i apar cu nimic, insa aceasta este parerea mea. Personal, sunt abonat Digi si sunt multumit, chiar daca nu prea am vazut reduceri pentru mine in ultimii 10 ani. 🙂

  15. Faceți ceva pentru telefonia mobilă și trafic de date…nu merge nimic…semnal prost rău…trafic de date ioc..degeaba mii de GB și mii de minute…pierdeți clienții…cel puțin în Dolj sunteti morti

  16. Mi se pare o glumă de prost gust ,cei de la rcs de doi ani vin tot cu oferte de astea șmechere de doi lei.Nu mai vin cu nimic nou doar cu prosteala asta cu reducerea de 50% .Ca sa stie cei de la rds rds ca, nimeni n o sa si faca un abonament ptr reducerea de 50 % oricit de sărac sa fie ca, doar unul cu bani n are nevoie de pomenile astea de doi lei și unul fără bani nu i chiar atîta de prost sa si faca un abonament pentru o reducere de 12 lei 😜

    • Eu consider o oferta ok 50% reducere timp de 6 luni.
      Sunt de acord ca as vrea sa vad la Digi echipamente pe stoc, dispozitive noi si servicii din ce in ce mai bune dar oferta asta nu e pentru prosti cum consideri tu. 50% reducere timp de 6 luni e o oferta buna, din punctul meu de vedere.