Operatiuni si setari in Telekom MyAccount
Telekom MyAccount este platforma online oferita de compania Telekom Romania pentru administrarea serviciilor contractate, in acest articol vom detalia principalele operatiuni si setari pe care le putem face prin aceasta platforma, inclusiv informatiile pe care le putem afla aici.

Telekom MyAccount este disponibila atat web (desktop) cat si ca aplicatie de mobil pe Android si iOS. Platforma a fost imbunatatia constant in ultima perioada, fiind lansate inclusiv campanii pentru promovarea acesteia.

Operatiuni si setari in Telekom MyAccount
Pe varianta web, logarea se face accesand site-ul oficial telekom.ro – selectam MyAccountIntra in contul tau (sau creeaza-l aici daca nu avem inca un cont creat). Pe pagina principala avem urmatoarele sectiuni prin care putem afla informatii despre serviciile si ofertele respective:

  • SMART WIFI
  • TOMBOLA MYACCOUNT
  • TELEKONOMIE
  • UNDE PLATESC – in aceasta sectiune se poate achita factura proprie Telekom sau factura altcuiva
  • OFERTA FIX

Tot pe prima pagina sunt promovate ofertele serviciilor smart wifi, abonamentelor mobile, internet fix si televiziune.

Plata factura Telekom
Plata facturii Telekom se poate face din MyAccount prin una dintre urmatoarele modalitati:

  • pe pagina principala selectam UNDE PLATESC – selectam Plateste acum sau Plateste factura altcuiva, in functie de factura pe care dorim sa o achitam
  • in dreapta, selectam numele titularului – Plata alta factura, selectam aceasta optiune daca dorim sa achitam factura altcuiva
  • in sectiunea Contul MeuFactura mea – aici putem achita in avans selectand optiunea Plateste in avans

Reincarcare cartela prepay Telekom
Aceasta operatiune se poate efectua selectand MyAccount in dreapta – Reincarcare cartela sau din sectiunea Contul Meu – Reincarcare cartela. Reincarcarea cartelei preplatite Telekom se poate face si fara sa fim autentificati in MyAccount.

In sectiunea Servicii avem informatii despre serviciile contractate si cateva operatiuni pe care le putem efectua:

  • Internet fix – aici avem abonamentul contractat, adresa, modelul echipamentului detinut, username-ul si parola dar si alte optiuni precum adaugarea unui IP Static (1.19 euro/luna); tot aici avem link catre MyRepair, serviciul de diagnoza Telekom
  • Televiziune
  • Telekom TV Web&Mobile – aici putem administra aliasurile Telekom TV si putem adauga extraoptiuni suplimentare precum Voyo sau Inregistrari in Cloud Plus

Istoric actiuni Online si Istoric Comenzi
Doua optiuni interesante sunt cele prin care putem verifica istoricul actiunilor efectuate online (exemplu: plata factura) si istoricul comenzilor, aceste optiuni se pot accesa in sectiunea Administrare contIstoric actiuni.

Reamintim ca Telekom a lansat recent si un concurs pentru promovarea platformei MyAccount, pentru a participa trebuie avem un cont MyAccount (sau sa cream unul) si sa efectuam o operatiune precum plata unei facturi, reincarcarea cartelei, activarea facturii electronice sau prelungirea abonamentului.

Voi ati intampinat probleme in utilizarea aplicatiei Telekom MyAccount? Daca da, lasati un comentariu in sectiunea de mai jos.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

6 COMENTARII

  1. Va rog frumos,sa ma ajutati ptr.a putea folosi MyAccount,cred ca este blocat deoarece am uitat adresa de e-mail si parola care au fost utilizate la crearea contului deoarece nu l-am folosit ,deoarece primeam factura pe e-mail in pdf de unde o puteam descarca . De doua luni nu mai pot descarca facturile !!!
    Numele meu este ****** LENUTA , Telefon :********* ,adresa de email:*******_********