Orange lanseaza noul asistent virtual Djia
Una dintre cele mai mari companii de telecomunicatii care isi desfasoara activitatea si in Romania, Orange, a lansat ieri 14 septembrie un nou serviciu vocal. Djia este un operator call center virtual disponibil in limba romana. Prin intermediul serviciului vocal Djia, clientii Orange pot afla diverse lucruri cum ar fi: date despre factura, numarul de client, informatii despre codul PUK, confirmarea platii facturii, cronos.
Pentru a intra in legatura cu noul operator virtual Orange trebuie sa sunati la numarul relatii cu clientii Orange 300 (apelabil din reteaua Orange). Djia va prelua treptat cat mai multi clienti raspunzand la cele mai simple informatii despre serviciile companiei Orange. Daca asistentul virtual nu intelege o intrebare venita din partea apelantului, atunci va transfera apelantul catre un operator call center.
Atunci cand apelantul este transferat de catre Djia, catre un operator uman, acesta din urma stie deja ce problema are apelantul si astfel se reduce semnificativ timpul petrecut de apelant la telefon.
Programul Djia a fost in faza de teste din luna aprilie si a avut o rata de succes de 52%.
Orange lanseaza noul asistent virtual Djia
Orange Romania mai are un program numit Djingo, chat-ul care ofera clientilor o experienta digitala completa, prin care pot fi efectuate urmatoarele operatiuni:
- blocare cartela SIM, in caz ca a fost pierduta sau furata
- recuperare cod PUK
- reincarcare cartela prepay
- activare sau dezactivarea mesageriei vocale
- activarea optiunilor pe cartele prepay
- informatii si operatiuni pentru roaming
- informatii portare
- orice informatie despre factura
- informatii despre reziliere si despre perioada contractuala
Operatorii de telecomunicatii investesc din ce in ce mai mult in automatizarea unor operatiuni si digitalizarea serviciilor. Reamintim ca Telekom Romania a investit resurse semnificative in ultimii ani pentru dezvoltarea platformei MyAccount dar si pentru botii TIM (ofera suport abonatilor Telekom) si ANA (ofera suport HR angajatilor Telekom).
Își bat joc de clienți. Pe mine nu mă lasă să îmi închid contractul, deși am 7 ani de când sunt la ei.
Nu exista „nu va lasa”, niciun operator nu poate obliga abonatii sa ramana in reteaua lor. Ce vi s-a spus mai exact? Aveti perioada contractuala? Aveti echipamente luate in rate?