Orange vine cu inca o majorare a preturilor
Orange Romania Communications (fosta companie Telekom Romania Communications) anunta o noua majorare a pretului serviciilor furnizate. Aceasta este notificarea trimisa abonatilor:

„Salut,
Pentru a putea mentine o calitate ridicata a serviciilor pe care ti le oferim, in contextul cresterii constante a costurilor de furnizare a serviciilor mobile si fixe, din data de 1 aprilie 2023 valoarea abonamentelor tale de pe contul ********** va fi majorata cu 1 euro (TVA inclus) pentru fiecare serviciu. Majorarea valorii abonamentului nu modifica perioada contractuala actuala.

Celelalte conditii contractuale raman neschimbate.
Ne dorim sa ramai in continuare clientul nostru, insa, daca nu esti de acord cu aspectele de mai sus, poti renunta la contract in 30 (treizeci) de zile de la primirea acestei notificari, fara a plati penalitati/despagubiri. Pentru aceasta, ne poti contacta prin e-mail la adresa rezilieri@orange.com, printr-o notificare transmisa catre Orange Romania Communications S.A., la sediul din Calea Victoriei, Nr. 35, Sector 1, Bucuresti, 010061, sau in magazinele Orange. Daca renunti la contract si detii echipamente inchiriate (de exemplu echipamentele tv si/sau internet), ai obligatia de a le returna intr-un magazin Orange Romania Communications in termen de 5 (cinci) zile de la incetarea contractului.

In lipsa unui raspuns din partea ta, vom considera ca esti de acord cu implementarea modificarilor la data anuntata mai sus.

Cu prietenie,
Echipa Orange Romania Communications.”

Orange vine cu inca o majorare a preturilor

Reamintim ca ultima majorare a preturilor Orange Romania Communications a fost facuta in noiembrie 2022 iar pretul fiecarui serviciu a crescut tot cu 1 euro pe luna.

Exista zvonuri conform carora ar urma sa fie introduse noi posturi in urma acestei majorari de pret insa vom anunta cand / daca va fi cazul.

Voi ce parere aveti despre majorarea preturilor serviciilor Orange Romania Communications? Veti rezilia contractul din acest motiv sau alegeti sa ramaneti in continuare cu acest operator? Lasati un comentariu mai jos.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

93 COMENTARII

  1. Am sunat la Telekom vopsit in culoarea Orange, si m-am lamurit cu problemele pe care le au in mare parte din reteaua lor!

    De la departamentul tehnic mi sa teansmis „pentru ca dvs sunteti pe o fosta infrastructura (telekom) de aceea nu corespund canalele tv, si din aceasta cauza nici programele din aplicatia orange go nu sunt cum trebuie” dar nu au avut curajul sa se pronunte si despre net :)))

    In concluzie, eu nu vad anumite canale*din grila* lor pt ca sunt niste idioti care imi dau servicii pe oropsita infrastructura telekakaom. Netul merge cacacum 15-20 ani (20 mgb, si maxim 160).

    Nu se va remedia problema prea curand pt ca ei se ***** pe clienti si le baga pe gat, serviciile lor pe firele unei alte firme.

    Ca draq…

    Comentariu moderat

  2. Nu mai rămân la ei. Deja au început cu prea multe majorări doar din plăcerea de a plăti niște angajați di care mulți își fac foarte prost meseria.

    • Ce ai crezut omule? Ca avea Digi ceva cu abonații de nu vroiau sa bage posturile marca Discovery fara reclame? In vremea in care lumea nu are bani si tu faci majorări, inseamna ca te paste falimentul.

  3. Atâta timp cât există un contract trebuie respectat din ambele părți. În această privință sunteți cât se poate de neserioși.Dacă noi vrem să modificăm ceva nu se poate, dar voi puteți să modificați, preț…etc.

    • Orange, oroc cum ii zice a păstrat angajații și ideile fostului telekom, Romtelecom dolce.Măjoreaza abonamentul de 3 ori într-un an. Și încă în euro, facturat la 6 RON aproape. Faliment plăcut, să vedem cine ii cumpără. Eu în locul la digi aș obține monopol astfel printr-o reclamă „Vino la noi din alta rețea și plătești 10 RON 24 de luni”, după ce ia digi toți clienții cu oferte tentante dispar toate aceste fake firme cu prețul în euro și nesimțire față de clienți.

  4. Nu sunt deacord cu majorarea de 1 euro, telekom nu a mărit nimic, iar de când a preluat orange se mărește mereu,așa că mama mea va da tel. fix în scădere că este mai bine părerea mea.

  5. Compania Orange ești sub orice critica după ce nu ai semnal la telefonia mobila majorezi din nou tarifele la abonamente prima dată rezolvați problema cu semnalul probabil ne vom transfera la alta companie de telefonie mobila probabil că așa doriți să vă plece abonați .

  6. Salut sant Niculina am abonament Orange de ,14 ani dar cu tot respectul cred că le voi anula pe toate sant preturi foarte mari față de alte companiiam 4 abonamente vă dați seama că nu le pot plati la prețurile de azi

  7. Salut noua asociere între Orange și Vodafone! Cât mai repede ,probabil vor fi și costurile mai mici ,dtpv!De luat o decizie referitoare la această majorare a abonamentului,zic pass!Pe aici pe la mine nu bate vântul !De fapt toate ierburile de astă vară au fost aduse în șanțuri!O întrebare!?Am abonament la telefon mobil in abonamentul de telefon fix,internet,tv!Am luat un telefon mobil(gratis),dar,ce să vezi!Mai plătesc un nou abonament pt mobil,pt aceleași Nr de telefon! Să zic ceva!!E mult un abonament de 35 de euro/ lună!!??

  8. Sunt foarte hotărât, începând din 1martie a c, nu mai sunt de acord să fiu abonatul orange.,v-ați permis să i-mi majorati abonamentul fără acordul meu.

  9. Categoric, de aceasta data voi renunța la contract.
    Rușine, Orange ! Macar de ai avea servicii de calitate ! Netul se mișcă că ochii mortului iar programul TV este meschin.

  10. Jalnici. Grila încă e de rahat. Încă avem 20 de dubluri în grilă care ocupă spațiu degeaba, însă pentru canale bune bagă vrăjeală la CNA că nu au spațiu, deși pentru starvuri mereu găsesc loc unde să le bage, și în HD. Canale mai de doamne ajută 0. Starvuri, aproape toată grila.

    E a treia scumpire în mai puțin de un an . Am mai avut și în noiembrie, și în august. Ăștia chiar n-au limite la nesimțire. Am zis că scăpăm de un drac (Telekom), dar am dat de mă-sa.

    Bine că vor bani mai mulți, însă un post 4K nu sunt în stare să introducă . Cu așa conducere idioată, vor avea soarta Telekom, iar Vodafone îi urmează. Vor rămâne decât cu Digi. Măcar ăia au grila mai de doamne ajută decât cocina asta de firmă, dar nici a lor nu e prea wow. Însă la acel preț, să zicem că se merită. Rușine Orange

  11. Am sa renunț la orange am cel mai puternic internet pe contract dar,realitatea lasă de dorit ,voi renunță sa ridice pretul cit vor sint neserioși.

  12. Ce nu stiu oamenii este ca pot rezilia oricand contractul, indiferent ca a fost facut in magazin sau online, fara sa plateasca taxa de reziliere, aceasta fiind ilegala.

    Numai in cazul in care au cumparat un telefon sau o tableta in rate (vorbesc pe intelesul tuturor), sunt obligati sa plateasca doar ratele ramase pentru device, nu si serviciile care se inchid in termen de 30 zile de la depunerea cererii de reziliere.

    Oameni buni, nu va mai lasati pacaliti !

    Daca sunteti nemultumiti de serviciile oferite, faceti cerere de reziliere (in magazin sau online), asteptati raspuns, si ulterior faceti reclamatie la ANPC (in cazul in care vi se spune ca trebuie sa platiti aboanemnt pentru lunile ramase din contract).

  13. Daca sunteti client pe persoana juridica va pot ajuta sa faceti trecerea pe Vodafone Business fara a plati taxe de reziliere, in conditii stabilite de dvs ! Mai multe detalii la 07******

  14. De rahat . Fac efectiv ce vor,mai rău că în comunism. Când vor ei sa schimbe ceva la contract ,îți pun pumnul în gura,când vrei tu să renunți , atunci sa vezi dureri de cap.Ca ridica calitatea ,minciuni .In grila de programe nu se tine cont de nimic. Îți bagă pe gat tot ce vor ei,nu țin cont de nici-un criteriu.

  15. Dacă se va scumpi cu siguranța m-a voi retrage. Am 4 abonamente așa ca nu îmi convine sa mai dau 4 euro in plus. Am mai suportat odată majorarea de data asta nu.

  16. Ce draq marire pt a mentine calitatea serviciilor? Asta e o prosteala! Am fibra de la Digi de 1Gb, si fibra de la Orange de 2Gb, nu pot detalia cate sesizari am facut la prostii de la Orange ca NU e in parametrii viteza la internet! Si cate 3 tel pe zi, si mail, au venit de 2 ori acasa si mi-au schimbat echipamentul si nu sa schimbat nimic!

    Pr fir sau wifi, viteza maxima inregistrata 150mb, la fibra 2000, dar in general 90% din timp NU sare de 100mb, pe cand la Digi sta in minim 350mb e wifi, ca pe cablu sare la 450-500.

    Internetul de la orange e praf si pulbere! Ca sa nu mai spun service-ul, cu program de gravide. Daca da draq sa ai o problema vineri la ora 20, i-ati la revedere, abia luni te va lua in considerare idiotii. P cand la digi au service 24/24.

    Nu se poate asa ceva in 2023. Sa mai si scumpeasca? Pai ei zic 1€ / serviciu. Asta inseamna 1 tv, 1 net si unul telefonul, adica 3€ mai mult! Poftim??? Direct reziliere. Acum e si o problema, daca ai rate la ei mai poti rezilia un serviciu sau 2? Sau asta e „scaparea” lor? O fi legal?

    • In instiintare scrie ca se poate rezilia. Insa daca aveti telefon luat in rate este posibil sa va ceara bani pe el ca sa puteti sa reziliati. Daca v-a sosit instiintarea va sfatuiesc sa sunati la Relatii Clientii poate obtineti o reducere.

    • Am și eu net+tv și de la Digi și de la Orange, in 21 luni de contract la Digi 18 deranjamente, nu doar la mine și toată strada, eu m-am mutat la Orange și nu am probleme, la net am 1500 mbps fără probleme in fiecare secunde pe wifi, la Digi cu router wifi6 și cu abonament de 1 gbps nu trec de 600 mbps,(am 2 tel un s21 și un s23), la Digi sunt cele mai slabe echipamente și servicii, la Digi am ping 14-16 și la Orange am ping 6-8, la tine este un caz izolat, pe când la Digi nu sunt cazuri izolate, m-ai am 3 luni de contract la Digi și scap de această companie de 2 lei, la Digi plătesc 75 de lei pentru tv Maxim cu net de 1 gbps, cu 2 extraoptiuni(HBO max, film nov)active și 3 echipamente (2 carduri ci+ și un decodor)
      La Orange pentru tv premium (maxim) și net de 1.8 cu 1 extraoptiune activă (HBO Max )și 3 echipamente (2 carduri ci+ și un decodor) plătesc 32 de lei (12 luni gratuite)(HBO max este gratuit pe toată perioada contractuală)

      • Omule iti respect parerea dar vezi ca nu ai spus fraza completa legata de Orange. Platesti cat ai zis pe net si cablu pentru ca ai abonament de mobil activ cu o vechime de 1 an de 8 euro . Contractul trebuie sa fie activ 24 de luni iar in al 2 lea an vei plati 64 lei. In schimb la Digi cei 75 de lei ii puteai sa ii faci pentru 12 luni. Daca faci socoteala 40 lei mobil Orange + 32 lei cablul + net in primul an egal 72 lei. In al 2 lea an 64+ 40 egal 104 lei. Deci care o fi mai ieftin? Dar repet fiecare face ce vrea pe banii lui.

        • In primul an nu plătesc nimic,in al-2-lea an plătesc 32 de lei pe lună, iar pe partea de mobil am smart 15(redus la 14 euro)
          32+70=102,eu pentru serviciile de telecomunicații sunt dispus sa plătesc până în 80 euro pe lună(400lei), pe mine mă interesează calitate nu cantitate, la Digi am doar cantitate nu și calitate

          • Traiesti pe alta planeta! Eu sunt dispus sa vin la tine cu laptopul sa-ti fac niste teste si apoi sa ti-l sparg in cap! M-am saturat de toti frustratii care nu halesc digi din motive inbecile si vb prostii. Orange foloseste in mare parte infrastructura telekom (aia praf si pulbere) si foarte putine sunt ‘made by orange’. Daca un oropsit ca tine vine si spune ca orange este peste digi (adica telekom) este momentul sa incheiam discutia aici.

            Cat priveste SUBIECTUL articolului de fata, am luat legatura cu orange si mi sa confirmat ca nici in toamna 2022 nici de data asta (2023) nu mi se va marii abonamentele la ei,cica nu sunt inclus (probabil tin cont si de facturi, la mine avand 3 cifre …multe.)

          • Te felicit! Eu prind 1700 Mbps la Orange și nu m-aș muta la năpârliții ăia de la Digi, nici gratis. Pe fiecare lună îl chemam pe Tilică cu scara la intervenție de 3 ori. De vreo 2 ani, de când sunt la ăștia, am scăpat! Viteze super, stabilitate, ping mic. Am renegociat contractele și de la 8 euro, am trecut la 9 euro pentru tv si net. La păcălicii ăia plăteam 58 de lei și aveam net de 50 Mbps prin wifi. Restul, lasă-i să se aglomereze de tot, că se aerisește la noi!

    • Ma asteptam sa se descurce bine cei de la Orange avand in vedere ca nu au la fel de multi abonati pe fibra optica precum Digi insa se pare ca lucrurile nu stau asa. Eu sunt foarte multumit de Digi cand vine vorba de internet si de timpul de remediere al problemelor. Am folosit Digi la destul de multe adrese, am avut probleme rar si atunci cand au existat, s-au rezolvat foarte repede. Sa nu mai zic de sesizarile deschise seara/noaptea pentru diverse operatiuni (trecere ONT din router in bridge si viceversa si altele) la care raspund foarte foarte repede.

  17. Mi a mărit prețul in Noiembrie la Voce si Net cu cate 1 euro, ieri mi s a emis factura si văd ca nu spune nimic in factura dar dacă o vor face din nou renunț cu siguranță la ei, oricum sa multumim Digi păcat ca nu stau așa bine la semnal pe Voce ca încă avem preturile astea in România și asta îi fac si pe cei de la Orange, Vodafone sa aibă preturi mai mici la noi cine a fost pe afară știu ce preturi au Smecherii ăștia doi acolo.

      • Aici este vorba de Orange Romania Communications. Tu ai aceasta oferta de la ORO. Dar uiti sa spui ca ai net si cablu la acel pret daca ai abonament de mobil la cel putin 8 euro si o vechime de cel putin 12 luni in retea. Cand dati informatii scrieti tot nu numai ce va convine.

    • Duceti-va toti la ungur, ca acolo sunt cainii cu covrigi in coada. Sa vezi ce rad cand vor scumpi si aia si veti vedea ca nimeni nu da nimic mocaciuni cand piata este intr-o inflatie groaznica.
      Mergeti acolo, faceti coada!