Plata online factura Digi (RCS & RDS)
Plata online factura Digi (RCS & RDS) – In acest articol vom detalia modalitatea prin care putem achita online factura Digi, fara sa fie nevoie sa ne deplasam intr-o casierie sau intr-un punct al partenerilor Digi unde se poate plati factura.
Plata online se face rapid si este utila din urmatoarele puncte de vedere:
-economisim timp, fara sa fie nevoie sa ne mai deplasam intr-o casierie Digi sau intr-un punct al partenerilor Digi (Selfpay, Paypoint, Qiwi, Payzone, Un-doi, Westaco);
-ajutam la reducerea consumului de hartie – platind online putem activa trimiterea facturii Digi in format electronic pe e-mail, prin SMS, sau prin WhatsApp;
-evitam deplasarea in locuri aglomerate, fapt recomandat din cauza pandemiei cauzata de virusul COVID-19;
Plata online factura Digi (RCS & RDS)
Asadar, plata online a facturii Digi se poate efectua prin urmatoarele modalitati:
- Site-ul DigiRomania.ro (fara cont)
Pe site-ul Digi avem un buton evidentiat in dreapta Plateste factura online, selectam aceasta optiune. Pentru a plati factura avem nevoie urmatoarele informatii:
- numar de telefon sau codul de client sau serie si numar factura;
- suma de plata;
- adresa e-mail;
Tot aici avem optiunea Vreau sa activez factura electronica daca dorim acest lucru. Apasam butonul Plateste factura si suntem redirectionati catre pagina unde introducem datele bancare. Pentru a efectua plata online avem nevoie de un card Visa sau Mastercard.
2. Site-ul DigiRomania.ro (logati in cont)
Pentru a plati factura din contul Digi trebuie sa ne logam in cont in sectiunea Contul Meu. Selectam numele nostru in dreapta – Factura mea – bifati factura dorita si procedati catre pagina de plata.
3. Aplicatie mobil Digi Romania
4. Aplicatie Internet Banking
Putem plati online factura Digi si din aplicatia mobile banking (exemplu: Mobile Banking Unicredit, Homebank ING, BT, Banca Comerciala Carpatica, Credit Coop, etc). Avem nevoie doar de codul de client, numarul facturii si suma de plata.
5. Aplicatie Pago
6. Virament bancar
Putem trimite suma de plata alaturi de cod client, numarul facturii, numele si prenumele titularului in unul din urmatoarele conturi bancare:
- ING Bank: RO51INGB0001000000018827
- BRD-Groupe Société Générale: RO64BRDE450SV72419954500
- UniCredit Tiriac Bank: RO94BACX0000000189518001
Toate modalitatile prezentate mai sus au comision 0%. Este recomandat sa platim online pe site-ul Digi deoarece este cea mai rapida modalitate de plata, prin alte modalitati inregistrarea platii poate dura mai mult.
Cum platim factura Digi online din strainatate?
Daca dorim plata facturii din afara tarii, avand in vedere ca toate modalitatile necesita un card bancar, putem folosi modalitatile descrise mai sus.
Activare factura online Digi
Daca dorim activarea trimiterii facturii online, avem urmatoarele modalitati:
- pe site-ul Digi Romania selectam Plateste factura online si bifam Vreau sa activez factura electronica;
- apel la relatii cu clientii Digi la numarul 03xx400414 (unde xx reprezinta prefixul judetului, exemplu pentru Timis: 0356400414) sau 0314004414 pentru Bucuresti/Ilfov;
Activare plata recurenta Digi
Activarea online a platii recurente se poate activa foarte usor in momentul in care platim o factura pe site-ul Digi, in prima fereastra care apare dupa apasarea butonului plateste, bifam optiunea activarea platii recurente si setam limita sumei platite lunar si durata recurentei.
Daca aveti nelamuriri sau intampinati dificultati cu plata online, lasati un comentariu mai jos.
Buna ziua. Dacă am bifat din greseala ca vreau factura electronică , ce pot face sa o primesc din nou prin poștă? Multumesc
Buna ziua,
Sunati la relatii cu clientii Digi si mentionati ca doriti sa reveniti la modalitatea de trimitere a facturilor prin Posta.
Desi datele introduse sunt bune , la sfarsit mesajul este ca ceva nu a functionat ok si ma redirectioneaza la pagina de start.
Incercati cu un alt browser. Daca aveti aceeasi problema, sunati la relatii cu clientii Digi.
Bună ziua! Cum se poate plati online abonamentul tv pe un an intreg?
Până acum plateam la ghișeu, însă anul acesta nu pot veni în România.
Mulțumesc
Buna ziua,
In casierie se poate plati in avans iar facturile nu se mai emit.
Puteti plati si online insa suma ramane in cont si este scazuta din fiecare factura emisa.
Buna ziua
Va rog sa mi spuneti cum pot sa primesc ambele facturi online ,am un contract pe adresa, Bdul * nr.* ,bl * sc * Bucuresti si unul pe adresa comuna Bertea nr * ,jud. Prahova ,ambele pe numele ******
Va multumesc
Buna ziua,
Puteti activa factura online pe site-ul Digi Romania, in sectiunea din dreapta sau sunand la relatii cu clientii Digi.
Buna ziua, doresc să plătesc factura scadentă online dar, la introducerea numărului cardului bancar primesc mesajul de eroare. Mentionez că am efectuat cu câteva minute înainte o altă plată similară, fără probleme. Anterior, plata penultimei facturi Digi nu a întâmpinat dificultăți. Mulțumesc.
Buna ziua,
Ce mesaj de eroare primiti? Ati mai incercat inca o data? Poate a fost o eroare temporara.
cum platesc online aceasta factura de la curtea de arges.sunt o persoana in varsta si nu stiu cum si unde pot gasi factura.
In reteaua Digi factura se poate achita online pe site-ul Digi Romania – sectiunea Plateste factura online – aveti nevoie de un card bancar.
Daca nu primiti factura acasa, sunati la relatii cu clientii Digi sa verifice ce se intampla, o puteti primi de asemenea online.
Tot pe site-ul Digi Romania va puteti face un cont, va logati si aveti acces la situatia financiara.
Rugati pe cineva sa va ajute daca nu va descurcati.
Buna ziua de ce nu pot sa-mi platesc factura online , nu potintra in contul meu , ba sa resetez va ros sa-mi trimiteti din nou factura pe email sa o pot plati ..multumesc
Luati legatura cu departamentul Relatii Clientii.
Ma numesc ***** Dumitru din Iasi st.**** nr.** bloc * etajul * Apt.*,vreau sa stiu cand expira contractul pentru furnizarea de energie electrica.
Pentru aceste detalii sunati la departamentul Relatii Clientii si vorbiti cu un operator.
Bună dimineața
Am plătit on line factura pe luna aprilie dar la dumneavoastră rezultă neplătită.
Am făcut extras de cont pentru a dovedi și am depus cererea dar nu s-a făcut nimic.
Vă rog să îmi spuneți ce se întâmplă.
Buna dimineata,
Noi nu suntem de la Digi.
Va recomand sa trimiteti dovada platii pe adresa e-mail clienti@rcs-rds.ro incluzand datele de pe contract.
am plătit online și nu știu dacă sunt la zi
Sunati la relatii cu clientii Digi sa verifice situatia financiara sau va faceti un cont pe site-ul Digi Romania si va logati.
De ce cind vreau sa platesc online cu cardul ,la introducerea numarului cardului de la primele cifre apare scris cu rosu imposibilitate fara a mai termina de scris numarul cardului.
Tot astazi 12.05.2020 am efectut plata la eon cu acelas card dupa aceeasi procedura.
Ceva nu este in regula la digi. Rezolvati ca noi vrem sa va platim online cum e normal in situatia de sanatate actuala.
Noi nu suntem de la Digi.
Ei nu au legatura cu pagina aceea unde se introduce numarul cardului ci procesatorul de plati care se ocupa de procesarea platii. Nu va permite sa terminati de scris numarul cardului?
Achitare factură Digi
Ce informatii doriti?
Dacă din greșală am plătit on line a doua oară o factură mai veche plus factură curentă dacă la emiterea viitoarei facturi se va ține seama de suma plătită în plus?
Da, se va reduce suma suplimentara din urmatoarea factura.
Buna ziua
Cum as putea sa trec contractul de pe numele lui mama de la DIGI pe numele meu sa pot sai plătesc eu factura online?
Si daca pot sal mut online
Eu sunt in germania
Buna ziua,
Schimbarea numelui beneficiarului nu se poate face online ci doar prin prezenta ambelor persoane intr-un sediu Digi. Insa, pentru a plati factura Digi online nu trebuie sa fiti titularul.
buna ziua
vreau sa platesc on line factura dar imi cere Serie Factura
am doar numarul de factura?
de unde pot sa ia Seria?
multumesc
Buna ziua,
Gasiti seria facturii (incepe cu F daca nu ma insel) pe factura, in SMS-ul de informare trimis de Digi sau in e-mail daca primit factura pe e-mail. Daca nu reusiti, trebuie sa sune titularul contractului la Digi.
Va rog lamuriri in vederea achitarii facturii digi prin direct debit prin cec bank cu comision 0.
Va multumesc.
Ce lamuriri doriti? Trebuie sa discutati la CEC sa va activeze direct debit pentru factura Digi, veti comunica o anumita suma care sa fie disponibila lunara pentru plata.
Buna ziua,doresc să stiu dacă pe numele **** cod client ***** mai este ceva de plata si daca daca cum i-mi poti plati la distanță având în vedere că locuiesc în Germania?
Buna ziua,
Pentru verificarea facturilor trebuie sa sunati la relatii cu clientii Digi sau va faceti cont pe site-ul Digi Romania. Tot din acel cont puteti plati si facturile online sau daca doriti sa platiti fara cont aveti nevoie de datele de pe factura.
Buna ziua
Vreau sa platesc factura
Dar imi cere o parola, pe care nu o stiu
Buna ziua,
Probabil va cere codul de confirmare trimis prin SMS pe telefonul mobil (ar trebui sa scrie clar ce cod solicita).
Bancile au diverse metode de securitate, fie trimit un SMS pe numarul de telefon mobil ales de titularul cardului, fie autentificare cu amprenta in aplicatia bancara, depinde ce metoda v-ati ales. Daca nu aveti aceste informatii, sunati in call center la banca respectiva sa va ofere detalii.
Nu înțeleg de ce nu îmi primește cardul BCR, pentru a plati online factura?
Este un card debit Mastercard/Visa/Maestro?
Sunteti sigur ca aveti suficienti bani pe el?
Ce eroare va apare cand incercati sa faceti plata facturii Digi?
Bună ziua, în ce cont (iban) plătesc o fact
Buna ziua,
Sunt trecute in articol:
ING Bank: RO51INGB0001000000018827
BRD-Groupe Société Générale: RO64BRDE450SV72419954500
UniCredit Tiriac Bank: RO94BACX0000000189518001
Buna ziua,ma numesc Liviu si din gresala am achitat factura din luna arpilie pe un alt cod de clint(*****)de fapt al meu este *****.Nu stiu cum pot remedia aceasta gresala.
Buna ziua,
Trebuie sa faci o cerere la Digi pentru realocarea platii, o poti face online pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact sau pe pagina Facebook Digi Romania, sa mentionezi in cerere ca doresti realocarea platii din contul x in contul y, datele tale de pe contract, data in care ai platit, eventual si numarul chitantei sau cel mai bine atasezi dovada platii.
Buna ziua.O inttebare va rog.Nu am platit factura 2 luni datorita faptului ca nu sunt in rom.Din cauza pandemiei.Revin in tara la sf luni.Intrebarea mea este astea doua luni care nu am platit pot justifica ca nu am fost in tara pot face intr.un fel sa.mi reduca din factura internetu si cablu pe astea 2 luni.
Buna ziua, nu este posibil acest lucru.
Buna ziua
am primit mesaj telefonic prin sms in data de 06.05 privind emiterea facturii **** nr ***** in valoare de 170.20 lei dar nu am prit si pe email pentru a putea plati prin Pay point
Va rog sa imi tansmiteti factura (*****@yahoo.com)
Multumesc
o zi buna
Buna ziua,
Pentru a primi factura pe e-mail va recomand sa faceti o solicitare la relatii cu clientii Digi.
Am nevoie sa plătesc o factura
Cu ce va putem ajuta?
Buna ziua as vrea sa platesc factura rds online dar noi locuim in spania
Buna ziua,
Gasiti in articol modalitatile prin care puteti plati factura RCS – RDS online, indiferent unde va aflati.
Este a doua luna cand vreau sa platesc factura digi cu un card Visa si nu reusesc , Nu inteleg de ce nu folositi o modalitate usor de inteles si un limbaj cunoscut de toti 1 Ce este factura recurenta? (de ce complicam? ) 2 Apare in formular parola .care parola? ,este vorba de pinul cardului ?3 Care numar de pe card se scrie ?. Cardul are mai multe numere pe el 4Unde se trimite acel cod de siguranta care apare pe telefon.
Noi nu suntem de la Digi.
Va referiti la factura recurenta sau plata recurenta? Presupunand ca va referiti la a doua varianta, daca activati aceasta optiune, se va inregistra automat in fiecare luna suma pe care o setati, recurent inseamna ceva care revine, care se repeta. Deci, daca activati plata recurenta, se va plati in fiecare luna aceeasi suma.
La punctul 2, nu stiu la ce parola va referiti, incercati sa platiti factura fiind logat in contul Digi sau fara sa fiti logat?
In ceea ce priveste numarul de pe card, este numarul fiecarui card din 4 grupe a cate 4 cifre, trebuie sa treceti toate cele 16 cifre. Cat despre codul de siguranta de pe card, daca la acela va referiti, este codul de 3 cifre de pe spatele cardului.
Vreau sa plătesc factura la digi ,dar nu am factura sa pot sa plătesc onlaine
Sunati la relatii cu clientii Digi sa va ofere datele de pe factura pentru a putea plati online.
Dacă nu am nici cod client, nici nr fact, nici tel de la RDS, cum plătesc cu cardul?
Trebuie sa sunati la departamentul Relatii Clientii la nr 03xx 400 401 pentru a optine codul de client si pentru a afla suma ce trebuie sa o achitati. X reprezinta codul judetului de unde sunati. Atentie pentru a afla cod ,client trebuie sa sune titularul contractului.
de ce nu putem plati simplu ca si altceva .
Nu inteleg la ce plata simpla va referiti, pe site se poate plati destul de simplu.
am platit online cu cardul factura ****** din 07/04/2020 cum pot sa primesc dovada platii
Ar fi trebuit sa primiti dovada platii pe adresa e-mail pe care ati introdus-o pe site cand ati platit.
Verificati sa nu fi ajuns mailul in SPAM.
BUNA ZIUA.MA NUMESC CORINA SI SUNT ABONAT LA D-VOASTRA.ASI DORI SA STIU IN CE CONT POT SA TRIMIT BANII LA DUMNEAVOASTRA REPREZENTAND PLATA LUNARA A FACTURII .LOCUIESC PE ALEEA * NR.*,BL.*,SC.*,AP.* CONSTANTA
Buna ziua,
Noi nu suntem de la Digi.
Gasiti in articol modalitatile prin care puteti plati online, inclusiv conturile celor de la Digi pentru virament bancar.
Bună ziua cum pot sa plătesc cablu tv de la RDS fără sa achit online
Pot sa achit la pypoint
Buna ziua, da puteti sa platiti factura RCS – RDS la PayPoint sau puteti sa o platiti online pe site-ul Digi Romania.
Astazi am incercat mai multe or isa platesc facturli Digi online nu am reusit pe calculator dar nici cu telefon.
Pana la ce pas ati ajuns si ce eroare ati primit?
Buna ziua, sunt din Breaza de Prahova si nu am primit factura, nu mai am nici alta mai veche , cum pot plati?
Buna ziua,
Sunati la relatii cu clientii Digi sa va ofere informatiile de pe factura.
Sunati la departamentul Relatii Clientii Prahova si stati de vorba cu un operator call central, el ca va da cod client suma pe care o aveti de plata, toate detaliile nr este 0344 400 401. Sau prezentati-va intr-un magazin digi cu buletinul dvs si veti plati acolo
nu pot plati factura online pt ca nu stiu seria facturii
Daca nu ati primit factura prin nicio modalitate (acasa, online sau prin SMS) atunci trebuie sa sunati la relatii cu clientii Digi pentru a primi aceasta informatie. Mai exact, titularul contractului trebuie sa sune.
Am sunat, dar am stat peste 10 min și nu au avut timp sa răspundă
SMS am primit cu nr facturii dar nu și seria
Pana acum plăteam fără serie
Trebuie sa asteptati la telefon pana va este preluat apelul, in perioada aceasta e un numar mai mare de apeluri. Pana recent era posibil fara serie insa se pare ca nu se mai poate in felul acesta.
as dori sa platesc antena prin cablu de pe card si nu merge
Incercati sa platiti pe site-ul Digi Romania sau prin alta metoda online? Ce pasi ati urmat si unde ati intampinat probleme?
buna ziua as dori sa plătesc factura din Germania dar eu am cont în euro cum pot proceda un cont bancar în euro?
Buna ziua,
Puteti plati cu orice card cat timp este Visa sau Mastercard, se face conversia din euro in lei conform cursului valutar al bancii la care aveti cardul.
Eu am cardul făcut la o bancă în Germania
Prin virament bancar?
Puteti si prin virament bancar cat timp se pot trimite bani de pe cardul respectiv in Romania. Aveti in articol, mai sus, conturile bancare in care puteti trimite bani.
Am platit cu cardul pe internet factura pe luna trecuta . De ce nu confirmati aceasta
plata? De ce este asa de complicata plata pe internet?
Noi nu reprezentam niciun operator de telecomunicatii.
Prin ce modalitate online ati platit factura, pe site-ul Digi? Daca da, trebuia sa se confirme plata in cateva minute.
Buna ziua,
Va rog sa-mi trimiteti factura Digi pe adresa de atasata .
va multumesc
Buna ziua,
Daca dorim activarea trimiterii facturii online, avem urmatoarele modalitati:
-pe site-ul Digi Romania selectam Plateste factura online si bifam Vreau sa activez factura electronica;
-apel la relatii cu clientii Digi la numarul 03xx400414 (unde xx reprezinta prefixul judetului, exemplu pentru Timis: 0356400414) sau 0314004414 pentru Bucuresti/Ilfov;
BUNA ZIUA! DORESC SA PLATESC FACTURA PRIN VIRAMENT BANCAR. VA ROG SA-MI INDICATI CODUL IBAN SI BANCA PE ADRESA DE E-MAIL ****@yahoo.com.
Va multumesc!
Buna seara,
Prin virament bancar puteti utiliza unul din urmatoarele conturi:
ING Bank: RO51INGB0001000000018827
BRD-Groupe Société Générale: RO64BRDE450SV72419954500
UniCredit Tiriac Bank: RO94BACX0000000189518001
Doresc sa primesc factura de telefon pe mail, pt ca doresc sa o plătesc online si fără serie nu îmi permite. Multumesc
Puteti activa trimiterea facturii online pe site-ul Digi Romania sau sunand la relatii cu clientii Digi.
Îmi puteți da un nr de tel unde pot suna pt Bucuresti va rog
Pt ca nu ma pot înregistra online nu am nr de factura
Pt ca eu primeam prin sms
Pentru Bucuresti numarul este 0314004414.
Nu merge sa ma inregistrez😞
Ma puteți ajuta va rog
Unde sa va inregistrati? Va referiti sa sunati? Posibil sa aiba mai multe apeluri si sa fie nevoie sa asteptati mai mult timp la telefon. Daca nu vreti sa asteptati, faceti un cont online.
Nu ma pot înregistra pt a îmi face cont online
Si la tel nu îmi da detalii sau sa pot vb cu un operator
Va rog ajutați-mă pt azi este ultima zi de plata a facturi si nu doresc sa îmi închidă abonamentul
Nu apasati tastele care trebuie sa va faca transfer catre un operator… Sunati, asteptati sa se auda robotul iar ulterior apasati tasta 0 de 3 ori, cu pauza aproximativ o secunda dupa fiecare apasare si o sa va faca transferul catre un operator, este o metoda mai usoara. Insa asteptati la telefon sa va fie preluat apelul. Noi nu avem cu ce altceva sa va ajutam deoarece nu suntem de la Digi, trebuie sa aveti rabdare, cititi cu atentie ce v-am scris si o sa reusiti sa intrati in legatura cu un operator.
Am platit online factura digi si nu am primit confirmare nici pe gmail nici de la banca ( am alarma)
Dupa ce ati introdus datele bancare, a fost afisat pe ecran ca plata facturii s-a efectuat cu succes?
Da
Atunci ar fi trebuit sa fie platita factura. Sunati la relatii cu clientii Digi si verificati daca s-a inregistrat plata, ar fi trebuit sa fie inregistrata aproape instant.
Trebuia să confirme prin sms
Iar digi sa confirme prin gmail
Nu avem cum sa verificam noi acest aspect, doar Digi si banca pot verifica.
Buna ziua,
Am intampinat probleme la achitarea facturii online. Formularul imi cere ca si camp obligatoriu seria facturii. Eu primesc prin SMS doar numarul facturii si codul de abonat. Am incercat sa-mi fac cont pentru a-mi vizualiza factura online, unde, la final mi s-a scris ca o sa primesc pe email un link. Il tot astept de vreo 4 ore si nu mai vine!!!
Am fost nevoit sa achit prin alt site.
Va rog sa ma ajutati!
Multumesc!
Buna ziua,
Verificati in fisierul SPAM, sa nu fi ajuns acolo.
cum platesc factura pe luna Martie 2020!
Cea mai eficienta metoda de plata ar fi plata online, de exemplu puteti plati pe site-ul Digi Romania. Gasiti in articol detaliate toate metodele prin care puteti achita online.
Ati relatat in detaliu, cum se poate plati factura – cand ai un cont in banca, si e super ok – pentru cei ce au cont/card bancar..
Dar ce facem cu cei care nu au cont in banca, si prin urmare nici card si sunt nevoiti sa plateasca CASH?.. Mai ales ca acum, conform Ordonantei Militare 3 (se precizeaza ca) nu e permisa deplasarea, decat in interes personal/de serviciu numai conform punctelor specificate acolo..
Cunoasteti asadar vreo solutie de a ne plati facturile, noi cei ce NU avem carduri/conturi bancare – fara sa incalcam Legea? Va multumesc.
Sunt magazine alimentare de cartier care au la casa unde se platesc alimentele aparate pay point unde se poate plati cu factura.
buna ziua vreau sa platesc si eu la dumneavoastra telefonul si internetul online si nu stiu cum se procedeaza imi spuneti si mie
Buna ziua,
Gasiti in articol, mai sus, modalitatile prin care puteti plati online factura Digi.
Buna ziua, nici unul din magazinele sau punctele unde se putea plati prin pay point nu mai accepta facturi. Asa cum nici un membru din familia mea nu detine un card sau cont bancar, nu avem cum sa efectuam plata facturilor. Ce o sa se intample?
Buna ziua,
Asa vi s-a spus ca nu se mai poate plati in aceste puncte sau pur si simplu nu a dorit vanzatorul respectiv? De regula vanzatorii nu se dau in vant sa ajute cu plata facturilor deoarece nu prea au profit aici.
Bună ziua vreau sa plătesc on line factura nr ***** cu cod client ***** și mi cere serie factura. Eu nu dețin factura iar în mesaj nu este comunicată. Cum procedez?
Buna ziua,
Daca nu primiti factura in format electronic, puteti cere seria facturii de la relatii cu clientii sau pe WhatsApp daca va e mai usor.
Doresc sa primesc factura in format electronic. Incercarea de a crea un cont pe net nu este reusita ! Multumesc
Daca nu reusiti activarea online a facturii electronice, va recomand sa sunati la relatii cu clientii Digi si se va activa de catre un operator.
Buna ziua,
Sunt in situatia in care trebuie sa platesc pentru 3 persoane facturile RCS-RDS si vreau ca informatiile (facturile) sa vina pe adresa mea de mail.
Am toate datele CNP-uri, numere de contract.
Cum procedez?
Actuala aplicatie nu permite
Sunt necesare pentru a evita deplasarile si preluarile de facturi
Multumesc anticipat
Buna ziua,
Trebuie sa solicitati la RCS – RDS sa va trimita facturile pe acea adresa e-mail. Ideea e ca acest lucru se poate solicita doar de catre titularul contractului, deci, daca sunt barbati titularii, trebuie sa sunati de 3 ori si sa va dati drept titularul.
O alta metoda ar fi sa platiti factura online iar la plata facturii pe site-ul Digi aveti o optiune Vreau sa activez factura electronica pe care o bifati.
De ce cand ajung la finalul tranzactiei de plata online mi se cere codvunuc prin sms,dar eu nu primesc nici un sms?Lamuriti ma…
Asta cei de la banca pot verifica impreuna cu procesatorul de plati, banca trimite SMS-urile de confirmare la solicitarea procesatorului. Luati legatura cu cei de la banca sa verifice aceasta situatie sau incercati din nou putin mai tarziu. Cei de la Digi nu au treaba aici, dupa ce ati ajuns pe pagina unde introduceti datele cardului deja nu mai sunteti pe pagina Digi, ci pe pagina procesatorului de plati.
Multumesccc pentru ajutor.
Cu placere!
Se taxează atunci cand operatorul da clientului pe Whatsapp factura???
Nu, este gratuit. Toate modalitatile de facturare in reteaua Digi sunt gratuite.