Plata online factura Digi (RCS & RDS)

Plata online factura Digi (RCS & RDS) – In acest articol vom detalia modalitatea prin care putem achita online factura Digi, fara sa fie nevoie sa ne deplasam intr-o casierie sau intr-un punct al partenerilor Digi unde se poate plati factura.

Plata online se face rapid si este utila din urmatoarele puncte de vedere:
-economisim timp, fara sa fie nevoie sa ne mai deplasam intr-o casierie Digi sau intr-un punct al partenerilor Digi (Selfpay, Paypoint, Qiwi, Payzone, Un-doi, Westaco);
-ajutam la reducerea consumului de hartie – platind online putem activa trimiterea facturii Digi in format electronic pe e-mail, prin SMS, sau prin WhatsApp;
-evitam deplasarea in locuri aglomerate, fapt recomandat din cauza pandemiei cauzata de virusul COVID-19;

Plata online factura Digi (RCS & RDS)
Asadar, plata online a facturii Digi se poate efectua prin urmatoarele modalitati:

  1. Site-ul DigiRomania.ro (fara cont)

Pe site-ul Digi avem un buton evidentiat in dreapta Plateste factura online, selectam aceasta optiune. Pentru a plati factura avem nevoie urmatoarele informatii:

  • numar de telefon sau codul de client sau serie si numar factura;
  • suma de plata;
  • adresa e-mail;

Tot aici avem optiunea Vreau sa activez factura electronica daca dorim acest lucru. Apasam butonul Plateste factura si suntem redirectionati catre pagina unde introducem datele bancare. Pentru a efectua plata online avem nevoie de un card Visa sau Mastercard.

2. Site-ul DigiRomania.ro (logati in cont)

Pentru a plati factura din contul Digi trebuie sa ne logam in cont in sectiunea Contul Meu. Selectam numele nostru in dreapta – Factura mea – bifati factura dorita si procedati catre pagina de plata.

3. Aplicatie mobil Digi Romania

4. Aplicatie Internet Banking

Putem plati online factura Digi si din aplicatia mobile banking (exemplu: Mobile Banking Unicredit, Homebank ING, BT, Banca Comerciala Carpatica, Credit Coop, etc). Avem nevoie doar de codul de client, numarul facturii si suma de plata.

5. Aplicatie Pago

6. Virament bancar

Putem trimite suma de plata alaturi de cod client, numarul facturii, numele si prenumele titularului in unul din urmatoarele conturi bancare:

  • ING Bank: RO51INGB0001000000018827
  • BRD-Groupe Société Générale: RO64BRDE450SV72419954500
  • UniCredit Tiriac Bank: RO94BACX0000000189518001

Toate modalitatile prezentate mai sus au comision 0%. Este recomandat sa platim online pe site-ul Digi deoarece este cea mai rapida modalitate de plata, prin alte modalitati inregistrarea platii poate dura mai mult.

Cum platim factura Digi online din strainatate?

Daca dorim plata facturii din afara tarii, avand in vedere ca toate modalitatile necesita un card bancar, putem folosi modalitatile descrise mai sus.

Activare factura online Digi

Daca dorim activarea trimiterii facturii online, avem urmatoarele modalitati:

  • pe site-ul Digi Romania selectam Plateste factura online si bifam Vreau sa activez factura electronica;
  • apel la relatii cu clientii Digi la numarul 03xx400414 (unde xx reprezinta prefixul judetului, exemplu pentru Timis: 0356400414) sau 0314004414 pentru Bucuresti/Ilfov;

Activare plata recurenta Digi

Activarea online a platii recurente se poate activa foarte usor in momentul in care platim o factura pe site-ul Digi, in prima fereastra care apare dupa apasarea butonului plateste, bifam optiunea activarea platii recurente si setam limita sumei platite lunar si durata recurentei.

Daca aveti nelamuriri sau intampinati dificultati cu plata online, lasati un comentariu mai jos.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

258 COMENTARII

  1. Georgeta.De ce trebuie sa ma frecati atata ptr o factura pe care vreau sa o descarc ptr a o plati.e ultima factura si inchid abonamentul.Telecomul imi da voia rapid,scot fac si o platesc imediat.,scanez codul iban si gata .voi de ce nu.

    .DE CE NU TRIMITE-TI FACTURA. Rr

  2. Am omis plata abonamentului, în localitatea REȘIȚA, jud. CARAȘ-SEVERIN, mă aflu în jud. TULCEA și nu am nicio factură pentru a scrie cod client. Ce este de făcut? VREAU SĂ PLĂTESC pe 3 luni.

  3. Buna ziua!
    M/am abonat la Digi tv si nu am primit contractul, Mi s/a spus de operator ca il voi primi pe maill. Doresc sa primesc factura electronica pe maill.
    Multumesc!.

  4. Buna ziua
    Stimate RCS&RDS
    Eu momentan nu sint in țara sint plecată in străinătate și nu are cine sa mi plătească facturile la dumneavoastră 😊
    M-ar interesa cum pot plăti din străinătate prin virament bancar in euro dacă plata mea este in RON , eu din străinătate nu pot plăti in RON facturile ,pot plăti cu card visa dar numai in euro sau prin virament bancar
    Cum procedez , sau pot lasă sa mi se oprească Internetul dar cit costa pe urma din nou reconectarea ?
    O zi plăcută !

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la RCS – RDS.
      Daca aveti card bancar, cel mai simplu este sa platiti pe site-ul Digi, am explicat mai sus, in articol, metoda prin care puteti face acest lucru.

  5. Nu am inteles nimic din explicatiile date. Asi dori sa invat cum se face
    o plata de factura sau facturi on line dar necunoscand termenii laboriosi
    pe care ii folositi ,consider ca plata facturii este mult mai simpla ,pentru mine,
    la un Pay Point (daca asi primi o factura si nu un mesaj pe telefon)

    • Am detaliat pas cu pas cum puteti achita factura online pe site-ul Digi, mai simplu de atat nu pot explica.
      Puteti face o sesizare catre Digi pentru a verifica de ce nu primit factura acasa, puteti suna la 0314004414.

  6. Va rog sa-mi transmiteti facura DIGI pe maill la **** ***** ci nu prin mesaj. Pana acum m-i le-ati transmis pe mail, imi vine usor sa platesc asa pentru ca aveti aplicatie foarte buna

  7. Am platit prin virament bancar am sunat la digi tv am trimis dovada de plata cu numele si cod au trecut 15 zile si tot nu mia dat drumu la tv mentionez am vb cu ei de 10 ori la telefon si tot timpu spun ca se rezolva ma costat 20€ telefoanele

  8. In cazul in care am mai multe proprietati si la toate aceste proprietati beneficiez de serviciile societatii dvs. , pentru fiecare proprietate trebuie sa am o adresa de email separata pentru a putea face plata? De ce nu se poate ca de pe o adresa de mail sa se plateasca mai multe facturi cunoscindu-se datele necesare platii si se cere adresa de mail la fiecare ?
    De ce nu se modifica programul dvs. de incasare astfel ca pe o adresa de mail sa se poata plati mai multe facturi si sa se primeasca facturi aferente unor adrese diferite ?

  9. Buna seara, asa vrea sa platesc din Franta , online sau prin virament, in avans pana la sfarsitul anului DIGI SATELIT. Este posibil? Trebuie sa sun la rel clienti ?Multumesc

    • Buna seara,
      Puteti plati online cu cardul pe site-ul Digi Romania o suma mai mare (calculati cat costa abonamentul pe 1 an), banii vor ramane in cont iar factura se va plati online din acea suma.
      Puteti plati si prin virament bancar.

  10. Buna ziua, detin un abonament tv,internet la fostul UPC in Bucuresti, B -dul ** ap *. De cel putin 8 luni nu primesc factura prin posta.
    Deoarece apartamentul este inchiriat si chiriasul are nevoie pt decontare de factura, va rog sa-mi trimiteti factura pe adresa de e-mail .
    Multumesc

  11. BUNA SEARA, VA ROG SA MA AJUTATI / PE DATA DE 13,01,2021 AM PLATIT FACTURA LUNI DECEMBRIE IN CONTUL RO51INGB0001000000018827 RDS RCS IN VAL DE 80 RON DIN CONTUL MEU BCR -******- LA SFARSITUL LUNI AM MERS LA UN CENTRU RDS DIN VASLUI SI MI S-A SPUS CA NU AU INTRAT BANI – CA ATARE AM ACHITAT FACTURA – E POSIBIL SA NU FIE ACESTA CONTUL/ MA PUTETI AJUTA….VA MULTUMESC.MENTIONEZ CA SUNT ABONAT DE ANI DE ZILE SI NU AM AVUT NICI O RESTANTA.NUMELE- ***** – VASLUI, STR *,BL,*,SC,*ETJ.*,AP.*

    • Buna seara,
      Contul bancar este corect, conform site-ului Digi.
      Ar fi trebuit sa se inregistreze plata pana acum, sunteti sigura ca v-au fost transferati banii din cont? Daca da, trimiteti dovada platii catre Digi pe adresa dovezi.plata[at]rcs-rds.ro.

  12. Buna ziua! Lunar fac plata facturii digi ,ON LINE din strainatate ..in aceaata luna nu reusesc sa o realizez apare mesajul plata nu a putut fi realizata verificati datele de pe card! Am incercat cu un alt card si acelasi mesaj. Cardul functioneaza perfect la alte plati singurul care nu este acceptat este DIGI! CE POT SA FAC IN ACEST CAZ? POT FACE UN TRANSFER BANCAR IN UNUL DIN CONTURILE RCS&RDS? VA MULTUMESC PENTRU RASPUNS!

    • Buna ziua,
      Puteti face plata prin transfer bancar in unul din urmatoarele conturi:

      ING Bank: RO51INGB0001000000018827
      BRD: RO64BRDE450SV72419954500
      UniCredit Tiriac Bank: RO94BACX0000000189518001

      In ceea ce priveste problema legata de plata pe site-ul Digi, va recomand sa faceti o sesizare catre ei.

  13. In 3 zile de cel putin 15 ori am folosit site-ul Digi pt.a plati factura online.Dupa introducerea datelor,apasam butonul pe*Plateste factura*iar redirectionarea celei de-a 2 pagini,Nu mai aparea.Ce se intampla???

  14. Buna ziua. De cateva zile ma chinui sa platesc factura on line si nu pot. introduc toate datele , introduc suma de pe factura si imi spune ca suma este invalida.Ce se intampla ?

  15. Hi.
    Am Cont Digi. Cont Bancar in Ro.
    Intrebari:
    1.Posibil, sa im traga lunar bani de pe Cont?
    2.Eu platesc Digi(Satelit)pe an, la o Filiala.La anu o sa im vina plata tot pe an,in Contu meu Digi?. Nu pot sa vin Anul acesta in tara.
    3.Cind apare o noua Plata,ma instinceasa pe Mail. Eu am facut Procura la o filiala Digi,contu este pe Socru meu.Am aceleasi drepturi ca proprietarul Contului?
    Multumesc.

    • Buna Erischa,
      1. Poti activa plata recurenta pentru a se achita lunar o anumita suma.
      2. Facturile se emit doar lunar, nu se emit pe un an. Insa, daca doresti, poti achita pe un an, caz in care vei primi chitanta in acest sens.
      3. Poti solicita sa primesti informari pe e-mail si/sau prin SMS cu facturile emise. Daca ai imputernicire facuta intr-un sediu Digi, ai aproape aceleasi drepturi ca titularul (daca nu ma insel, singurul lucru pe care nu-l poti face este sa schimbi numele titularului, in rest poti face cam orice).

  16. Vreau sa primesc factura pentru abonamentul meu pe email,pentru plata online.Multumesc ,astept un raspuns
    ******, cnp-******,sat Cloșca,str.*** nr.*comuna Horia,judetul Constanta

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Nu gasesc contul acesta bancar pe site-ul Digi deci nu v-as putea confirma daca este al lor sau nu, va recomand sa sunati la relatii cu clientii Digi la numarul 0314004414 pentru clarificari.

  17. Buna ziua,de câteva luni nu mai pot sa plătesc factura prin Pago.Mi se cere sa bifez acordul cu Pago,pe site-ul Digi.Problema este ca nu regasesc acest acord,pt a-l bifa.
    Multumesc!

    • Buna ziua,
      Recent au fost mai multe probleme in ceea ce priveste plata facturii online Digi, nu stiu daca toate au avut aceeasi cauza.
      Va recomand sa faceti o sesizare catre Digi sa verifice in detaliu, daca va fi nevoie, vor escalada catre Pago.

  18. In prezent exista probleme cu plata online a facturilor Digi folosind anumite carduri. Daca primiti erori, incercati daca aveti posibilitatea cu un alt card sau incercati zilele urmatoare din nou.

  19. De 2 luni de zile nu pot plăti factura online cu cardul, din Spania, deși până atunci am tot plătit câteva luni bune la rând . Mi se refuză plata cu cardul, nu spune motivul și nici nu mă redirecționează către pagina securizată a băncii mele. Cui mă pot adresa? Am sunat la relații cu clienții Digi, mi s-a spus că nu este problema de la ei. Am verificat cardul la bancă, este totul ok… Ce sfat îmi dați? Mulțumesc!

    • Recent, au fost mai multe probleme ridicate de abonatii Digi privind plata online din strainatate, ceva s-a schimbat recent, asta e clar.
      Ce card aveti? Visa/Mastercard/Maestro?

          • Nu ar trebui sa fie probleme in cazul platii folosind un card Mastercard.
            Va recomand sa faceti o sesizare la Digi online, pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact, mentionati de asemenea ca exista si alte persoane cu aceasta problema. Descrieti exact ce se intampla cand incercati sa platiti. E posibil sa fie o situatie legata de procesatorul de plati insa in acest caz Digi ar trebui sa se ocupa de escaladarea problemei catre procesator.
            De asemenea, puteti face o sesizare si la banca la care aveti acest card, pentru a verifica si ei.

  20. Vă rog factura cu cod client :****** este factura mea solicicit să fie trimisă pe emailul meu *****@gmail.com.
    Până acum a fost trimisa pe alt email.
    Vă mulțumesc!

  21. nu pot plăti factura pentru ca la prima cifra a seriei cardului apare scris cu rosu:se pare ca nr. este greșit și se menține pina la sfirsit!

  22. Stimata RCS &RDS, dupa ce am fost informat prin SMS ca am fost preluat de D-stra si mi s-a recomandat sa platesc online, am incercat sa creez un cont ca sa pot sa accesez contul d-stra ptr plata si la rubrica, Nr. contract Sau factura, am trecut factura comunicata de d-stra prin SMS adica ” Factura cu seria **** nr. *****” si nu mi s-a putut face inscrierea motivand ca factura nu este corecta, fapt ptr care va rog sa imi comunicati corect nr. contract si seria si nr. factura Mentionez ca numele meu este **** si confo******25530409.
    Astept precizarile d-stra si va multumesc ptr intelegere.
    Cu deosebit respect,
    Nicolae.

    • Noi nu suntem de la RCS – RDS. 
      Daca doriti sa faceti o solicitare online catre ei, puteti completa formularul de contact de pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.

  23. Activarea online a platii recurente se poate activa foarte usor in momentul in care platim o factura pe site-ul Digi, in prima fereastra care apare dupa apasarea butonului plateste, bifam optiunea activarea platii recurente si setam limita sumei platite lunar si durata recurentei.