Plata online factura Digi (RCS & RDS)
Plata online factura Digi (RCS & RDS) – In acest articol vom detalia modalitatea prin care putem achita online factura Digi, fara sa fie nevoie sa ne deplasam intr-o casierie sau intr-un punct al partenerilor Digi unde se poate plati factura.
Plata online se face rapid si este utila din urmatoarele puncte de vedere:
-economisim timp, fara sa fie nevoie sa ne mai deplasam intr-o casierie Digi sau intr-un punct al partenerilor Digi (Selfpay, Paypoint, Qiwi, Payzone, Un-doi, Westaco);
-ajutam la reducerea consumului de hartie – platind online putem activa trimiterea facturii Digi in format electronic pe e-mail, prin SMS, sau prin WhatsApp;
-evitam deplasarea in locuri aglomerate, fapt recomandat din cauza pandemiei cauzata de virusul COVID-19;
Plata online factura Digi (RCS & RDS)
Asadar, plata online a facturii Digi se poate efectua prin urmatoarele modalitati:
- Site-ul DigiRomania.ro (fara cont)
Pe site-ul Digi avem un buton evidentiat in dreapta Plateste factura online, selectam aceasta optiune. Pentru a plati factura avem nevoie urmatoarele informatii:
- numar de telefon sau codul de client sau serie si numar factura;
- suma de plata;
- adresa e-mail;
Tot aici avem optiunea Vreau sa activez factura electronica daca dorim acest lucru. Apasam butonul Plateste factura si suntem redirectionati catre pagina unde introducem datele bancare. Pentru a efectua plata online avem nevoie de un card Visa sau Mastercard.
2. Site-ul DigiRomania.ro (logati in cont)
Pentru a plati factura din contul Digi trebuie sa ne logam in cont in sectiunea Contul Meu. Selectam numele nostru in dreapta – Factura mea – bifati factura dorita si procedati catre pagina de plata.
3. Aplicatie mobil Digi Romania
4. Aplicatie Internet Banking
Putem plati online factura Digi si din aplicatia mobile banking (exemplu: Mobile Banking Unicredit, Homebank ING, BT, Banca Comerciala Carpatica, Credit Coop, etc). Avem nevoie doar de codul de client, numarul facturii si suma de plata.
5. Aplicatie Pago
6. Virament bancar
Putem trimite suma de plata alaturi de cod client, numarul facturii, numele si prenumele titularului in unul din urmatoarele conturi bancare:
- ING Bank: RO51INGB0001000000018827
- BRD-Groupe Société Générale: RO64BRDE450SV72419954500
- UniCredit Tiriac Bank: RO94BACX0000000189518001
Toate modalitatile prezentate mai sus au comision 0%. Este recomandat sa platim online pe site-ul Digi deoarece este cea mai rapida modalitate de plata, prin alte modalitati inregistrarea platii poate dura mai mult.
Cum platim factura Digi online din strainatate?
Daca dorim plata facturii din afara tarii, avand in vedere ca toate modalitatile necesita un card bancar, putem folosi modalitatile descrise mai sus.
Activare factura online Digi
Daca dorim activarea trimiterii facturii online, avem urmatoarele modalitati:
- pe site-ul Digi Romania selectam Plateste factura online si bifam Vreau sa activez factura electronica;
- apel la relatii cu clientii Digi la numarul 03xx400414 (unde xx reprezinta prefixul judetului, exemplu pentru Timis: 0356400414) sau 0314004414 pentru Bucuresti/Ilfov;
Activare plata recurenta Digi
Activarea online a platii recurente se poate activa foarte usor in momentul in care platim o factura pe site-ul Digi, in prima fereastra care apare dupa apasarea butonului plateste, bifam optiunea activarea platii recurente si setam limita sumei platite lunar si durata recurentei.
Daca aveti nelamuriri sau intampinati dificultati cu plata online, lasati un comentariu mai jos.
cum pot plati cu un card Girocard din Germania daca nu e mastercard
Din cate stiu, se poate achita online doar cu un card Mastercard sau Visa.
Am activat plata recurenta insa nu mai stiu pana la ce data, cum pot verifca acest lucru?
multumesc frumos!
Din cate stiu, nu are o data determinata, activarea fiind efectuata pe termen nelimitat pana cand este solicitata dezactivarea.
Cum pot sa platesc factura lunara ,din Germania din kont ,in euro.
Am explicat mai sus, in articol, cum puteti plati factura Digi online.
vreau sa i-mi trimeteti factura pe email .
Va multumesc
Noi nu suntem de la Digi.
Puteti activa factura electronica pe site-ul Digi sau sunand la relatii cu clientii.
Am platit o factura ,dar s-a greșit codul de încasare,ce masuri trebuie sa iau?Mulțumesc!
Faceti o solicitare pe site-ul Digi mentionand codul de client trecut eronat si codul de client corect.
Vreau nr la factura
Suna la relatii cu clientii Digi sau daca ai un cont online configurat deja, te loghezi in cont si poti vedea toate facturile.
.DE CE NU TRIMITE-TI FACTURA. Rr
Noi nu suntem de la Digi, faceti o sesizare catre ei.
Buna ziua eu am plătit factura ieri și mi sa spus ca nu apare la ei ca factura este plătit și mi sa oprit TV și netul
Sunati la Relatii Clientii si vorbiti cu un operator call center. Dati-le datele de pe acel bon pe care l-ati primit cand ati platit factura.
probleme cu factura de 151,34
Noi nu suntem de la Digi.
Sunati la relatii cu clientii Digi pentru a va explica exact ce contine acea factura.
Am omis plata abonamentului, în localitatea REȘIȚA, jud. CARAȘ-SEVERIN, mă aflu în jud. TULCEA și nu am nicio factură pentru a scrie cod client. Ce este de făcut? VREAU SĂ PLĂTESC pe 3 luni.
Prezentati-va intr-un magazin Digi din judetul in care va aflati cu buletinul si platiti factura.
Mai sus, in articol, am detaliat metodele prin care puteti achita online, va recomand sa cititi articolul.
a functionat mult pentru noi…..
Comentariu moderat
Cum fac sa nu mai primesc factura Digi pe mail?
Suni la relatii cu clientii Digi la numarul 0314004414, urmand sa primesti factura pe hartie, acasa.
Buna ziua!
M/am abonat la Digi tv si nu am primit contractul, Mi s/a spus de operator ca il voi primi pe maill. Doresc sa primesc factura electronica pe maill.
Multumesc!.
Buna ziua,
Faceti o sesizare catre Digi in care sa mentionati aceste lucruri, o puteti face si online pe site-ul Digi.
Buna ziua
Stimate RCS&RDS
Eu momentan nu sint in țara sint plecată in străinătate și nu are cine sa mi plătească facturile la dumneavoastră 😊
M-ar interesa cum pot plăti din străinătate prin virament bancar in euro dacă plata mea este in RON , eu din străinătate nu pot plăti in RON facturile ,pot plăti cu card visa dar numai in euro sau prin virament bancar
Cum procedez , sau pot lasă sa mi se oprească Internetul dar cit costa pe urma din nou reconectarea ?
O zi plăcută !
Buna seara,
Noi nu suntem de la RCS – RDS.
Daca aveti card bancar, cel mai simplu este sa platiti pe site-ul Digi, am explicat mai sus, in articol, metoda prin care puteti face acest lucru.
Nu am de comentat
Nu am inteles nimic din explicatiile date. Asi dori sa invat cum se face
o plata de factura sau facturi on line dar necunoscand termenii laboriosi
pe care ii folositi ,consider ca plata facturii este mult mai simpla ,pentru mine,
la un Pay Point (daca asi primi o factura si nu un mesaj pe telefon)
Am detaliat pas cu pas cum puteti achita factura online pe site-ul Digi, mai simplu de atat nu pot explica.
Puteti face o sesizare catre Digi pentru a verifica de ce nu primit factura acasa, puteti suna la 0314004414.
Va rog sa-mi transmiteti facura DIGI pe maill la **** ***** ci nu prin mesaj. Pana acum m-i le-ati transmis pe mail, imi vine usor sa platesc asa pentru ca aveti aplicatie foarte buna
Noi nu suntem Digi . Sunati la Relatii Clientii si vorbiti cu un operator.
Puteti activa factura electronica pe site-ul Digi.
Care este contul RDS-RCS pentru plata on line la CEC Bank
Daca vrei sa platesti cu cardul, o poti face pe site-ul Digi.
Prin virament bancar, exista conturi Digi deschise la ING, BRD si Unicredit.
Am platit prin virament bancar am sunat la digi tv am trimis dovada de plata cu numele si cod au trecut 15 zile si tot nu mia dat drumu la tv mentionez am vb cu ei de 10 ori la telefon si tot timpu spun ca se rezolva ma costat 20€ telefoanele
Faceti o sesizare online pe site-ul digi.ro.
La dumneavostra am vrut sa platesc,dar am probleme cu secur cod,si banca nu poate sa ma ajute.
Noi nu suntem Digi. Ce eroare va apare cand doriti sa platiti? Sunati la Relatii Clientii poate va ajuta ei.
In cazul in care am mai multe proprietati si la toate aceste proprietati beneficiez de serviciile societatii dvs. , pentru fiecare proprietate trebuie sa am o adresa de email separata pentru a putea face plata? De ce nu se poate ca de pe o adresa de mail sa se plateasca mai multe facturi cunoscindu-se datele necesare platii si se cere adresa de mail la fiecare ?
De ce nu se modifica programul dvs. de incasare astfel ca pe o adresa de mail sa se poata plati mai multe facturi si sa se primeasca facturi aferente unor adrese diferite ?
Din cate stiu, pe acelasi ID de client veti avea toate adresele si puteti plati orice factura, in situatia in care va logati in contul Digi.
Buna seara, asa vrea sa platesc din Franta , online sau prin virament, in avans pana la sfarsitul anului DIGI SATELIT. Este posibil? Trebuie sa sun la rel clienti ?Multumesc
Buna seara,
Puteti plati online cu cardul pe site-ul Digi Romania o suma mai mare (calculati cat costa abonamentul pe 1 an), banii vor ramane in cont iar factura se va plati online din acea suma.
Puteti plati si prin virament bancar.
Buna ziua, detin un abonament tv,internet la fostul UPC in Bucuresti, B -dul ** ap *. De cel putin 8 luni nu primesc factura prin posta.
Deoarece apartamentul este inchiriat si chiriasul are nevoie pt decontare de factura, va rog sa-mi trimiteti factura pe adresa de e-mail .
Multumesc
Buna seara,
Noi nu suntem de la Digi.
Puteti activa factura electronica online pe site-ul Digi.
BUNA SEARA, VA ROG SA MA AJUTATI / PE DATA DE 13,01,2021 AM PLATIT FACTURA LUNI DECEMBRIE IN CONTUL RO51INGB0001000000018827 RDS RCS IN VAL DE 80 RON DIN CONTUL MEU BCR -******- LA SFARSITUL LUNI AM MERS LA UN CENTRU RDS DIN VASLUI SI MI S-A SPUS CA NU AU INTRAT BANI – CA ATARE AM ACHITAT FACTURA – E POSIBIL SA NU FIE ACESTA CONTUL/ MA PUTETI AJUTA….VA MULTUMESC.MENTIONEZ CA SUNT ABONAT DE ANI DE ZILE SI NU AM AVUT NICI O RESTANTA.NUMELE- ***** – VASLUI, STR *,BL,*,SC,*ETJ.*,AP.*
Buna seara,
Contul bancar este corect, conform site-ului Digi.
Ar fi trebuit sa se inregistreze plata pana acum, sunteti sigura ca v-au fost transferati banii din cont? Daca da, trimiteti dovada platii catre Digi pe adresa dovezi.plata[at]rcs-rds.ro.
Buna ziua! Lunar fac plata facturii digi ,ON LINE din strainatate ..in aceaata luna nu reusesc sa o realizez apare mesajul plata nu a putut fi realizata verificati datele de pe card! Am incercat cu un alt card si acelasi mesaj. Cardul functioneaza perfect la alte plati singurul care nu este acceptat este DIGI! CE POT SA FAC IN ACEST CAZ? POT FACE UN TRANSFER BANCAR IN UNUL DIN CONTURILE RCS&RDS? VA MULTUMESC PENTRU RASPUNS!
Buna ziua,
Puteti face plata prin transfer bancar in unul din urmatoarele conturi:
ING Bank: RO51INGB0001000000018827
BRD: RO64BRDE450SV72419954500
UniCredit Tiriac Bank: RO94BACX0000000189518001
In ceea ce priveste problema legata de plata pe site-ul Digi, va recomand sa faceti o sesizare catre ei.
In 3 zile de cel putin 15 ori am folosit site-ul Digi pt.a plati factura online.Dupa introducerea datelor,apasam butonul pe*Plateste factura*iar redirectionarea celei de-a 2 pagini,Nu mai aparea.Ce se intampla???
Eu am platit facturile recent si nu am intampinat probleme.
Incercati cu un alt browser iar daca problema e aceeasi, faceti o sesizare catre Digi.
Cum aflu seria facturii?
Buna ziua. De cateva zile ma chinui sa platesc factura on line si nu pot. introduc toate datele , introduc suma de pe factura si imi spune ca suma este invalida.Ce se intampla ?
Sunati la Relatii Clienti si vorbiti cu un operator sa va ajute poate este o problema cu site-ul.
Buna ziua,
Cum introduceti suma de plata? Daca nu este suma fixa, asigurati-va ca puneti punct, nu virgula, pentru zecimale, e posibil sa nu functioneze cu virgula, eu doar cu punct am achitat mereu.
Nu pot plati factura Digi .
Unde nu puteti plati factura, online? Aveti o eroare anume sau care este situatia?
Primesc facturi la plata pe adresa de gmail de la alta persoana.
Nu inteleg la ce va referiti, puteti clarifica? Va referiti ca primiti facturi pe numele unei alte persoane? La ce operator sunteti abonat?
Hi.
Am Cont Digi. Cont Bancar in Ro.
Intrebari:
1.Posibil, sa im traga lunar bani de pe Cont?
2.Eu platesc Digi(Satelit)pe an, la o Filiala.La anu o sa im vina plata tot pe an,in Contu meu Digi?. Nu pot sa vin Anul acesta in tara.
3.Cind apare o noua Plata,ma instinceasa pe Mail. Eu am facut Procura la o filiala Digi,contu este pe Socru meu.Am aceleasi drepturi ca proprietarul Contului?
Multumesc.
Buna Erischa,
1. Poti activa plata recurenta pentru a se achita lunar o anumita suma.
2. Facturile se emit doar lunar, nu se emit pe un an. Insa, daca doresti, poti achita pe un an, caz in care vei primi chitanta in acest sens.
3. Poti solicita sa primesti informari pe e-mail si/sau prin SMS cu facturile emise. Daca ai imputernicire facuta intr-un sediu Digi, ai aproape aceleasi drepturi ca titularul (daca nu ma insel, singurul lucru pe care nu-l poti face este sa schimbi numele titularului, in rest poti face cam orice).
Vreau sa primesc factura pentru abonamentul meu pe email,pentru plata online.Multumesc ,astept un raspuns
******, cnp-******,sat Cloșca,str.*** nr.*comuna Horia,judetul Constanta
Puteti activa factura electronica online pe site-ul Digi Romania sau sunati la relatii cu clientii.
Nu am știut cum să plătesc cu cardul,și am plătit în contul:RCS&RDS RO 16 0000 0600 1848 3261 RAIFFEISEN BANK S.A. Plata factura *****
Noi nu suntem de la Digi.
Nu gasesc contul acesta bancar pe site-ul Digi deci nu v-as putea confirma daca este al lor sau nu, va recomand sa sunati la relatii cu clientii Digi la numarul 0314004414 pentru clarificari.
Doresc un link sa mi platesc factura on line , va multumesc!
Trebuie sa accesati site-ul Digi Romania si aveti in dreapta sus Plateste factura online.
Buna ziua,de câteva luni nu mai pot sa plătesc factura prin Pago.Mi se cere sa bifez acordul cu Pago,pe site-ul Digi.Problema este ca nu regasesc acest acord,pt a-l bifa.
Multumesc!
Buna ziua,
Recent au fost mai multe probleme in ceea ce priveste plata facturii online Digi, nu stiu daca toate au avut aceeasi cauza.
Va recomand sa faceti o sesizare catre Digi sa verifice in detaliu, daca va fi nevoie, vor escalada catre Pago.
In prezent exista probleme cu plata online a facturilor Digi folosind anumite carduri. Daca primiti erori, incercati daca aveti posibilitatea cu un alt card sau incercati zilele urmatoare din nou.
Buna ziua,
Inca nu am primit pe e-mail ultima factura pentru a efectua plata.
Astept.
Multumesc.
Daca nu ati primit factura sunati la Relatii Clientii sau prezentati-va intr-un magazin digi spuneti adresa si se rezolva rapid .
Vreau ca toate facturile sa mi se trimita la adresa mea de email
******@yahoo.com, pentru a fi platite oline. Va multumesc.
Puteti activa factura electronica pe site-ul Digi Romania sau sunand la relatii cu clientii Digi la numarul 0314004414.
Bună ziua va rog să-mi trimiteți facturile pe adresa asta de email
Buna ziua,
Puteti activa factura electronica la Digi pe site-ul Digi Romania sau sunand la relatii cu clientii.
De 2 luni de zile nu pot plăti factura online cu cardul, din Spania, deși până atunci am tot plătit câteva luni bune la rând . Mi se refuză plata cu cardul, nu spune motivul și nici nu mă redirecționează către pagina securizată a băncii mele. Cui mă pot adresa? Am sunat la relații cu clienții Digi, mi s-a spus că nu este problema de la ei. Am verificat cardul la bancă, este totul ok… Ce sfat îmi dați? Mulțumesc!
Recent, au fost mai multe probleme ridicate de abonatii Digi privind plata online din strainatate, ceva s-a schimbat recent, asta e clar.
Ce card aveti? Visa/Mastercard/Maestro?
Mastercard euro 6000
Și totuși… Unde putem găsi rezolvarea? La cine să ne adresăm?
Nu ar trebui sa fie probleme in cazul platii folosind un card Mastercard.
Va recomand sa faceti o sesizare la Digi online, pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact, mentionati de asemenea ca exista si alte persoane cu aceasta problema. Descrieti exact ce se intampla cand incercati sa platiti. E posibil sa fie o situatie legata de procesatorul de plati insa in acest caz Digi ar trebui sa se ocupa de escaladarea problemei catre procesator.
De asemenea, puteti face o sesizare si la banca la care aveti acest card, pentru a verifica si ei.
Vă rog factura cu cod client :****** este factura mea solicicit să fie trimisă pe emailul meu *****@gmail.com.
Până acum a fost trimisa pe alt email.
Vă mulțumesc!
Noi nu suntem de la Digi.
Sunati la relatii cu clientii Digi la numarul 0314004414 si va vor modifica adresa e-mail folosita pentru facturare.
emailul din contact nu mai este folosit.
Vreau sa schimb mailul.
Cum se procedeaza?
Sunati la relatii cu clientii Digi sau faceti o sesizare online pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.
Bună ziua,
Nu am primit factura electronică ptr. septembrie pe mail, de ce?
Buna ziua,
Verificati in SPAM, daca nu este acolo atunci faceti o sesizare la Digi sa va trimita o copie de pe factura pe mail.
Incerc de 2 saptamani sa platesc factura Digi. Locuiesc in Spania. Luna trecuta am platit fara nici o problema, luna asta nu se poate. Nu stiu ce se intamplat.
Ce eroare primiti? Incercati sa platiti factura din contul Digi sau fara sa fiti logat?
Nici asa nu merge.
Eu din RO nu reusesc s-o platesc de 2 saptamâni.
Ce eroare primiti?
Si eu Incerc de 2 saptamani sa platesc factura Digi. Locuiesc in Turcia. 3 Ani am platit fara nici o problema, luna asta nu se poate.
Ce eroare primiti cand incercati sa platiti factura online?
Buna ziua sant in Spania pot sa plătesc abonamentul la antena digi TV în euro de aici In ce număr de cont ? mulțumesc
Aveti factura la dvs? Nr contului este scris pe factura.
Unde trebuie sa intru sa imi fac un cont unde pot vedea facturile platite si cele ce urmeaza sa le platesc?
Trebuie sa accesati site-ul Digi Romania – sectiunea Contul Meu – va creati un cont si va logati.
Pe site-ul Digi Romania. ro este o sectiune cu numele contul meu. Acolo va faceti cont pentru a vedea facturile dvs.
nu pot plăti factura pentru ca la prima cifra a seriei cardului apare scris cu rosu:se pare ca nr. este greșit și se menține pina la sfirsit!
Sunati la relatii cu clientii Digi sa verifice corectitudinea numarului facturii si a celorlalte informatii.
Stimata RCS &RDS, dupa ce am fost informat prin SMS ca am fost preluat de D-stra si mi s-a recomandat sa platesc online, am incercat sa creez un cont ca sa pot sa accesez contul d-stra ptr plata si la rubrica, Nr. contract Sau factura, am trecut factura comunicata de d-stra prin SMS adica ” Factura cu seria **** nr. *****” si nu mi s-a putut face inscrierea motivand ca factura nu este corecta, fapt ptr care va rog sa imi comunicati corect nr. contract si seria si nr. factura Mentionez ca numele meu este **** si confo******25530409.
Astept precizarile d-stra si va multumesc ptr intelegere.
Cu deosebit respect,
Nicolae.
Noi nu suntem de la RCS – RDS.
Daca doriti sa faceti o solicitare online catre ei, puteti completa formularul de contact de pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.
Activarea online a platii recurente se poate activa foarte usor in momentul in care platim o factura pe site-ul Digi, in prima fereastra care apare dupa apasarea butonului plateste, bifam optiunea activarea platii recurente si setam limita sumei platite lunar si durata recurentei.
Din Italia, abonament anual dgtv cum se plateste, nu reusesc sa trec de prima pagina plateste online introducand cod client
Ce eroare apare sau ce se intampla dupa ce introduci codul de client, suma de plata si adresa e-mail?
Incearca si cu alt browser.