Prelungire valabilitate comanda echipamente Digi
Primind intrebari din partea cititorilor privind comenzile facute la Digi (RCS – RDS), in acest articol vom mentiona cateva detalii care ne pot fi de folos pentru a obtine echipamentul dorit.

In reteaua Digi (RCS – RDS), daca dorim un echipament (telefon mobil, router, decodor, smartcam) trebuie sa efectuam o comanda pentru echipamentul dorit prin una din urmatoarele modalitati:

  • online pe site-ul Digi Romania
  • telefonic la relatii cu clientii Digi la numarul 0314004414
  • intr-un punct de lucru Digi

Atunci cand facem o comanda, pentru anumite echipamente putem alege modalitatea de livrare a echipamentului, intr-un punct de prezenta Digi (caz in care titularul contractului sau imputernicitul trebuie sa ajunga la sediu atunci cand echipamentul va fi in stoc) sau livrare prin curier. Unele echipamente pot fi livrate atat in sediu cat si prin curier, altele doar in sediu iar alte echipamente doar prin curier.

Prelungire valabilitate comanda echipamente Digi
Daca alegem metoda de livrare a echipamentului prin curier, dispozitivul va fi livrat prin curier atunci cand este in stoc.

Daca alegem metoda de livrare in punctul de prezenta Digi (POP), vom primi un SMS in momentul in care vom putea ajunge sa ridicam echipamentul. Din momentul informarii, avem la dispozitive 7 zile calendaristice pentru a ridica echipamentul. Daca nu ajungem in cele 7 zile, comanda va fi anulata si va trebui sa facem o noua comanda, pierzandu-ne prioritatea in lista de asteptare.

Cum prelungim valabilitatea comenzii rezervate pentru echipamentul Digi?
Daca am primit SMS-ul de informare pentru a ridica echipamentul din sediul RCS – RDS insa nu putem ajunge in cele 7 zile, putem solicita prelungirea valabilitatii comenzii respective cu inca 7 zile. Acest lucru se poate face printr-un apel la relatii cu clientii Digi in termenul initial de 7 zile (preferabil cat mai aproape de data la care expira comanda, de exemplu in a 6-a zi, pentru a avea cat mai mult timp la dispozitive sa ridicam comanda).

Acesta este SMS-ul primit atunci cand echipamentul este in stoc in casierie si putem sa-l ridicam:

Salut!
Comanda ****** pentru echipamentul ******* a fost anulata deoarece perioada de 7 zile alocata rezervarii a expirat.
Cu bine, Digi

Digi (RCS & RDS) nu sta foarte bine in ceea ce priveste stocul de echipamente, indiferent ca este vorba de decodoare, routere sau smartcam-uri, timpul de asteptare poate fi destul de mare. Acest lucru este cauzat, probabil, de numarul mare de comenzi si numarul redus de echipamente pe stoc.

Voi ce probleme ati intampinat in ceea ce priveste plasarea comenzilor si ridicarea echipamentelor in reteaua Digi?

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

5 COMENTARII