Problema 3D secure plata online Digi
In prezent exista o problema cu functionarea serviciului 3D secure in cadrul platii online a facturii pe site-ul Digi Romania.
Pe site-ul Digi Romania, dupa ce selectam Plateste factura online, putem achita factura Digi, fiind logati in cont sau fara sa fim logati. Dupa ce am introdus datele de pe cardul bancar, in mod normal se face redirectionarea catre pagina 3D secure pentru confirmarea platii. In prezent, incercand plata online pe site-ul Digi, acest lucru nu se intampla in cazul anumitor plati. In alte cazuri, codul OTP pentru autorizarea tranzactiei este primit cu o intarziere foarte mare.
Problema 3D secure plata online Digi
Sunand la relatii cu clientii Digi, am fost informati ca problema este una cunoscuta de catre Digi (RCS – RDS) si se lucreaza pentru rezolvare insa fara sa existe un termen estimativ.
Serviciul 3D secure este un serviciu online destinat securizarii platilor online, fiind o metoda de a verifica daca detinatorul cardului este aceeasi persoana care efectueaza plata respectiva. Platind o factura la un comerciant care suporta 3D secure (exemplu: Digi), primim o parola unica (OTP) pentru autorizarea tranzactiei.
Plata facturii online pe site-ul Digi Romania este cea mai rapida modalitate de inregistrare a platii in reteaua Digi, alaturi de plata in casierie. Plata pe site este modalitatea recomandata de plata deoarece inregistrarea platii se face foarte rapid (in majoritatea cazurilor, in cateva minute), factura se plateste usor (in special daca suntem logati in cont) iar comisionul este 0.
In reteaua Digi, avem si alte modalitati de plata a facturii, printre care enumeram: ATM (BT, BCR, ING, BRD, Unicredit, CEC, Bancpost, Piraeus), Selfpay, QIWI, Un-Doi, Paypoint, Payzone, Westaco, internet banking (BT, Carpatica, Credit Coop, Unicredit, BRD, Piraeus, Alpha Bank, Bancpost, CEC, Volskbank), virament bancar sau direct debit.
Voi ati intampinat probleme cu folosirea serviciului 3D secure pe site-ul Digi?
BUNA ZIUA,
DORESC SA STAU DE VORBA CU UN REPREZENTANT DE LA DVS REFERITOR LA UN CONTRACT PENTRU INTERNET SI TELEVIZIUNE.
VA ROG SA MA CONTACTATI URGENT PE NUMARUL DE TEL.07*****
MULTUMESC !
Buna ziua,
Noi nu reprezentam niciun operator de telecomunicatii, va recomand sa sunati la operatorul la care sunteti abonat.
Da ma chinui de 2 luni sa fac plata online ,am sunat la digi si meseriasi de acolo nu au spus ca trebuie un card 3D dar ei sunt cei mai cu mot vad dar de ce nu anunta clientul care vrea sa faca plata te lasa sa ajungi pana la capat di dupa spune ca tranzactia nu a resit .Verificati cardul.
Ce card folositi?
Nu mai pot plati factura din de pe cardul meu reiffaisen;mi se trimite un cod de securizare pe telefon,dupa ce am completat datele cardului(recunoscute inediat de site), dar mie nu mi ajunge nimic pe telefon.Unde e defectiunea? La siteul Digi sau altundeva?
Este o problema aparuta recent, a functionat inainte? Ai portat cumva numarul de telefon in alta retea?
Intrducand la plata onlaine către DIGI inclusiv parola 3D securiti bani totuși nu intra în contul digi rămânând pe card același sold înainte de efectuare a plăti ce se întâmplă???
Ce apare dupa ce introduceti datele de pe card? Eu as face o sesizare la Digi pentru a verifica daca este o problema de-a lor sau de-a procesatorului de plati.
Nu mai pot sa platesc factura online. Scrie : plata securizata.
Incercati incognito sau folosind un alt browser.