Problema smartcam Digi pe TV LG
Smartcam-urile Digi pot avea diverse probleme de functionare pe televizoarele LG, astfel incat unii reprezentanti Digi (RCS – RDS) prezinta o solutie inca de la ridicarea echipamentului smartcam.
Avand in vedere ca au existat mai multe reclamatii privind functionarea smartcam-urilor pe televizoarele LG, recomandarea agentilor Digi este sa ne prezentam cu smartcam-ul intr-un punct service pentru a se face acolo activarea smartcam-ului.
Problema smartcam Digi pe TV LG
Putem face o comparatie in cazul utilizarii unui smartcam (fara cartela) pe modelul LG 4k 43UM7600PLB:
- in cazul unui abonat, utilizand smartcam-ul Digi pe acest model de televizor au existat probleme de functionare inca de la inceput, imaginea fie ingheata, fie apare deseori ecran negru si mesajul program codat; TV-ul a fost schimbat de 2 ori insa problema a ramas aceeasi, inclusiv in urma inlocuirii smartcam-ului
- in cazul unui alt abonat care a urmat sugestia agentului Digi, a fost activat smartcam-ul in punctul service inainte de a introduce cartela in TV iar echipamentul a functionat pe acelasi model LG 4k 43UM7600PLB, fara probleme
Toate televizoarele LG care au la cautarea programelor optiunea Digi, sunt compatibile cu smartcam-ul oferit de RCS – RDS, chiar daca seria televizorului nu este trecut pe site-ul DigiRomania.
Semnal demodulat smartcam Digi
O alta problema frecventa pe care o putem intampina folosind un smartcam Digi este eroarea semnal demodulat, in aceasta situatie nefiind important modelul televizorului folosit. In acest caz este indicat sa parcurgem urmatorii pasi:
- scoatem si reintroducem smartcam-ul in TV
- daca nu apare nicio modificare, incercam revenirea la setarile fabricantului
- daca primii 2 pasi nu au produs nicio modificare, sunt sanse mari ca smartcam-ul sa fie defect, caz in care trebuie sa solicitam inlocuirea intr-un punct Digi (sunand inainte la relatii cu clientii Digi pentru a ne confirma ca putem cere inlocuirea in acest caz)
Pentru orice problema avuta cu un smartcam Digi, este indicat sa sunam la relatii cu clientii RCS – RDS (0314004401) sau sa facem o sesizare pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.
Daca utilizati un smartcam Digi pe un televizor LG, ati intampinat probleme? Daca da, ce fel de probleme si pe ce model?
Modul fara CI imi scrie pe ecran tv,mentionez ca a mers o perioada
Tineti televizorul aprins pe unul din canalele codate pe care le-a-ti contractat ( HBO Film New) timp de 30 de minute sau sunati la Relatii Clientii sa va reinitializeze cam-ul in sistem