Probleme/informatii facturi Vodafone
In acest articol vom discuta despre situatiile financiare aparute in reteaua Vodafone, vom detalia informatii despre facturi si probleme frecvente care apar din punct de vedere al facturarii, conform numeroaselor solicitari venite din partea cititorilor.
Cum putem afla informatii despre facturi?
Pentru a afla datele facturii (numar factura, cod client si suma de plata), avem urmatoarele modalitati:
- Apel la *121#, urmand sa primim mesaj text cu datele facturii;
- Apel la *100#, alegem Facturi si plati – Factura ta – Plateste factura ta;
- Accesam contul nostru MyVodafone pe site-ul Vodafone – Factura;
- Accesam aplicatia de mobil MyVodafone – Meniu – Plata factura – Plateste factura ta;
Facturarea serviciilor Vodafone se poate face prin factura printata livrata la domiciliu sau in format electronic pe o adresa e-mail. Este recomandat sa alegem modalitatea de facturare in format electronic pentru a evita intarzierea livrarii facturii si pentru a contribui la salvarea mediului inconjurator.
Probleme/informatii facturi Vodafone. Cele mai frecvente probleme de facturare care apar in reteaua Vodafone reprezinta costuri mari facturate care par nejustificate. Desi au fost raportate si cazuri in care facturarea s-a efectuat eronat (in special in ceea ce priveste convorbirile), primul pas pe care il putem face in aceste situatii este sa contactam serviciul de relatii cu clientii Vodafone la numarul *222 (gratuit din reteaua mobila Vodafone) / 0372022222 (apelabil din orice retea) pentru a solicita clarificari despre factura, urmand sa operatorul sa ne explice exact de unde provin sumele facturate. Dupa ce am primit informatii detaliate despre factura putem clarifica daca sumele au fost facturate corect sau incorect.
Pentru a evita situatii neplacute in care avem de plata facturi mai mari decat ne asteptam este indicat ca inainte de a utiliza abonamentul Vodafone (voce si/sau date mobile) in roaming sa consultam tarifele aferente utilizarii serviciilor in afara tarii. In unele tari non-UE tarifele pot fi mult mai mari decat ne-am astepta, in special in privinta datelor mobile. Daca doriti informatii despre tarifele disponibile in roaming intr-o anumita tara, lasati un comentariu mentionand tara in care doriti sa utilizati serviciile Vodafone.
Cum facem confirmarea platii in reteaua Vodafone?
Confirmarea platii in reteaua Vodafone se poate face in cazul in care am achitat printr-o alta modalitate decat o casierie Vodafone, online pe site-ul Vodafone sau utilizand aplicatia MyVodafone. In aceste 3 cazuri plata se inregistreaza foarte repede motiv pentru care nu este necesara confirmarea platii. Daca am achitat printr-o alta modalitate si dorim confirmarea platii avem urmatoarele modalitati:
- Apel la *100#;
- *222 – comanda vocala „vreau sa fac o confirmare de plata”;
Daca serviciile mobile Vodafone au fost suspendate pentru neplata, dupa reconectare este indicat sa efectuam repornirea telefonului pentru reinitializarea cartelei.
Cum pot amana plata facturii Vodafone?
Amanarea platii in reteaua Vodafone se poate face prin una din urmatoarele modalitati:
- Apel la *100#;
- Aplicatia MyVodafone – Setari – Amanare de plata;
- Apel la *222 – comanda vocala „vreau sa fac amanarea platii”;
Amanarea platii in reteaua Vodafone se poate face pe maxim 7 zile iar daca aceasta perioada este depasita vom achita penalizari de 0.5% din valoarea facturii.
Voi ce probleme ati intampinat in ceea ce priveste factura Vodafone si cum le-ati rezolvat? Lasati un comentariu oferind detalii privind situatia voastra.
Ce înseamnă CNX
Am platit totul si nu vine confirmare…nu am servicile si imi trimite un mesaj ca ma baga datornic
Sunati la Relatii Clientii si vorbiti cu un operator. Da-ti datele de pe bonul de plata.
As dori sa vorbesc cu un reprezentat al dumneavoastră va rog sa m-a ajutați cu asta
Noi nu suntem Vodafone. Sunati la Relatii Clientii.
Sunati la numarul *222 / 0372.02.2222.
sc ******* srl,cui ****** nu poate achita facturile din ultimile 6 luni deoarece nu le putem lista si vedea.vodfone nu le-a transmis pe email.va rog sa ne ajutati multumesc
Noi nu suntem Vodafone. Sunati la Relatii Clientii.
Ce inseamna format CNX/VDF. VDFxxxxxxx este seria si numarul facturii dar CNX ce este?
Posibil sa fie o denumire ramasa de pe vremea Connex-ului.
Am aceeasi problema. Nu pot plati fiindca nu stiu ce inseamna CNX.
Daca nu aveti aceasta informatie pe factura, sunati la relatii cu clientii Vodafone pentru clarificari.
Buna ziua.
De mai multe luni sunt in discutii permanente cu „Vodafone” privind livrarea facturii la sediul firmei . Nu am primit nici un un cuvant din partea vodafone, macar o scuza.
V-am anuntat incepand cu 25 .03, ca nu am primit factura. Acum o saptamana ati restrictionat serviciul.,
Peste alte cateva zile aveti tupeul, sa nu spun impertinenta, de a ma ameninta ca ma inscrieti in nu stiu ce lista de rau platnici.
22 de ani am fost BUN PLATNIC ?. Acum nu mai sunt. Faceti-va datoria contractuala de a livra factura.
Nu a aparut nici factura pe aprilie (17.04 emisa)
Sarbatori cu bine
Noi nu suntem Vodafone. Pentru rezolvarea problemei dvs insistati cu un telefon la Relatii Clientii. Sarbatori Fericite!
Cum aflu daca factura mai contine rata la un telefon nou, dar care e platit deja de 3 luni???
Sunati la relatii cu clientii Vodafone si cereti sa va detalieze factura.
Am plătit factura ieri și nici acuma nu mi-au dat drumul la abonament
Sunati la relatii cu clientii Vodafone sa verifice daca s-a inregistrat plata.
Va rog un număr
0372022222.
Am achitat ultima factură dar nu ma pot conecta.
Rog deblocare
Sunati la relatii cu clientii Vodafone si verificati situatia financiara.
mie mia venit factura prea mare si eronat mau sunt am vorbit cu ei si au confirmat ca este gresit facturat dar au restrictiont apeluri tot am achitat pina la urma ce era de achitat nu mai am nimic pina si robotul a confirmat si pe cont ca nu mai am dar nu mi au ridicat restrictia am sunat si tot nimic
Iti recomand sa iei din nou legatura cu cei de la Vodafone.
nu pot plati factura ,nu o am electronic si nu stiu nr cod client
Sunati la relatii cu clientii Vodafone pentru a primi datele de pe factura. Tot ei vor verifica de ce nu primiti factura.
Buna ziua, dupa ce am facut o amanare de plata cand mi se va da din nou drumul la telefon?
Trebuie sa sunati la Relatii Clientii si sa vorbiti cu un operator.
Buna ziua,
Doresc sa va informez ca de nenumerate ori nu am putut face plata facturii prin applicatia Vodafone – apare mesajunl „serviciu momentan indisponibil”. Din aceasta cauza am apelat la alte portaluri pentru a efecua plata facturii. Cateodata aceste portaluri lasa de inteles ca plata a fost efectuata desi, se pare ca nu intotdeauna e cazul.
Apoi Vodafone imi restrictioneaza serviciul din cauza neefectuarii unei plati, pe care eu credeam ca de fapt o efectuasem.
Daca nu sunteti in stare sa aveti o aplicatie pe mobil functionala, atunci mai bine anulati-o si platiti o companie care sa se ocupe de incasarea facturilor dumneavoastra, ca sa nu mai existe greseli nici din partea clientului si nici din partea dumneavoastra.
Un client suparat,
Buna ziua,
Noi nu suntem de la Vodafone.
Va recomand sa faceti o sesizare catre ei.
In Campia Turzii, jud. Cluj, facturile ajung cu intarziere (uneori de cateva luni) la clientii vodafon, asa ca nu o mai poti achita la timp. Spre exemplu factura emisa in 1 noiembrie a fost primita in 1 decembrie.
Cei in varsta platesc (uneori) de 2 ori o factura pentru ca uita daca au platit sau nu luna precedenta.
Se trimite o notificare, dar nu se specifica pentru ce luna nu e achitata factura.
Am scris in numele mai multor persoane care daca nu se vor lua masuri sunt hotarate sa renunte la serviciile vodafone.
Stiu ca vina nu va apartine, dar angajatii responsabili din teritoriu ar trebui sa-si aleaga mai bine colaboratorii.
SPERAM SA SE IA MASURI!
Acest site nu reprezinta Vodafone doar ofera informatii. Sunati la Relatii Clientii sau Posta Romana ei sunt cei care intarzie primirea facturilor la timp.
Am cont pe myvodafone. nu pot sa-mi vad factura ca sa platesc. ma tot intreaba de cod client sau daca mai am un abonament. am introdus cod client si tot nimic.Nu am altul.
Cand dau clic pe facturi nu-mi arata nimic.
cred ca mai trebuie sa-i spun ceva si nu gasesc. puteti verifica?
Va recomand sa sunati la relatii cu clientii la numarul 0311001000 pentru a verifica daca sunt corecte datele introduse.
buna seara…eu sunt in strainatate …mi-au suspendat numarul vodafone zilele trecute…am platit factura azi dar tel nu functioneaza….la ce numar as putea sa sun di strainatate daca numarul romanesc nu imi functioneaza?….multumesc pentru ajutor
Buna seara,
Puteti suna la numarul +40372022222.
Cum pot afla ce abonamente și ce achiziții s-au făcut pe societate în data de 08.03.2019
Luati legatura cu cei de la Vodafone.
Buna ziua. Ma numesc Ervin Lukacs, comun Turia nr. *, judetul Covasna, cod postal ****, cod client *****. Din luna august nu am mai primnit facturile. La data de 20.10.2020 am primit sms pe numarul de telefon 07***** in care am fost informat cala data de 14.10.2020 s-a emis factura Servicii Fixe si TV cu nr. ******, in valoare de 51.99 lei, Total de plata 103.987 lei. Mentionez faptul ca eu am platit abonamentele la zi si va trimit alaturat platile effectuate in ultimele doua luni.
12.09.2020, Vodafone Romania SA, Cod Iban RO42RNCB0072002961680001, suma 51,99 lei
21.10.2020, Vodafone Romania SA, Cod Iban RO13RNCB0076006386030001, suma de 103,98 lei
Astept raspunsul dvs.
Cu deosebita stima
Buna ziua,
Noi nu suntem de la Vodafone.
Va recomand sa sunati la relatii cu clientii pentru aceasta situatie, la numarul 0311001000.
Buna seara
Am și eu un abonament la Vodafone și am plătit pt luna a 7 și tot îmi tr sms ca este neachitata factura și mi-au oprit abonamentul dar eu am plătit cum ma puteți ajuta, ce trebuie sa fac??
Mulțumesc, o seara buna
Buna seara, va recomand sa luati legatura cu cei de la Vodafone pentru a verifica situatia financiara, ei pot vedea facturile neachitate.
Buna ziua!
Deși am plătit abonamentul pe lunile Aprilie și Mai de 2 ori, adica 170 de lei pe luna, in codul meu de client, nu a fost înregistrată plata. Am trimis email cu dovada plății pe mail la dovezi plăti nu sa rezolvat nimic. Mai mult sunt sunat de aproape 1 luna de o firma de recuperări pt. efectuarea plății.
Va rog sa ma ajutați. Va multumesc. Zi buna!
PS: situația îmi crează o stare de disconfort așa ca va rog sa ma ajutați
Nr. tel. 07******
Titular abonament: *****
Adresa: str. * nr. *, Bl. * Ap .*
Primul mail transmis unde am Atașat și dova plății a fost pe data de 24.06.2021
Buna ziua,
Noi nu suntem de la Vodafone.
Va recomand sa sunati la relatii cu clientii Vodafone sa verifice situatia financiara.
Confirmare plata vodafone –
Buna ziua! va rog a activa nr. de tel.07*****
Buna ziua,
Sunati la relatii cu clientii Vodafone si verificati daca s-a inregistrat plata.
Buna ziua,as dori sa stiu daca am contract suspendat pe perioada pandemiei pot plati factura in tranșe?
Buna ziua,
Va recomand sa puneti o intrebare la relatii cu clientii Vodafone, va vor comunica daca e posibil si care este procedura pentru plata esalonata a facturii.
multumesc.numai ca nu prea raspund in perioada asta!.oricum multumesc pentru sfat
Au mai multe solicitari in perioada aceasta, puteti incerca sa le scrieti un mesaj pe pagina oficiala Facebook Vodafone Romania.
Buna ziua, sunt din Tulcea si primeam factura prin email pana sa faceti fuziunea cu Vodafone. Nu am mai primit factura prin email si nici prin posta, la Tulcea magazinul este inchis, cum pot plati factura, mai cu seama ca nu am posibilitate online, astept rsapunsul dvs. Multumesc.
Sunati la departamentul Relatii Clienti Vodafone (UPC) Si vorbiti cu un operator call center despre problema dvs. Acest sait nu reprezinta Vodafone.
Am plătit azi factura in valoare de 73,95 lei Din greșeală am operat de doua ori aceeași valoare.Va rog sa anulati o factura sau sa scadeți din factura următoare .Multumesc anticipat și aștept un răspuns.
Noi nu suntem de la Vodafone. Ar trebui ca suma sa fie redusa din urmatoarea factura emisa.
Buna ziua!
Va deranjez in legătura cu o factura Vodafone
Am achitat-o și vreau sa sun sa mi se deschisă abonamentul și îmi spune ca serviciul este indisponibil
Buna ziua, incercati sa sunati la *222?
Da
Și când apăs 2 pentru confirmarea plății îmi spune ca este indisponibil
Plata am făcut cu cardul
Dar nu am făcut transfer bancar
Am selectat plăti facturi
Incercati sa apelati *100# si sa confirmati de acolo plata.
Am încercat și acolo
Și la fel
Atunci incercati fie din aplicatia MyVodafone daca o folositi sau lasati-le un mesaj pe pagina lor oficiala Facebook Vodafone Romania.
Am platit din greseala o suma in contul Vodafone din firma. As dori sa o recuperez.Care este procedura?
Sunati la Relatii Clientii si vorbiti cu un operator call central despre problema dvs. Din cate stiu nu se recupereaza in numerar bani doar vi se scad din viitoarele facturi sau va dau produse de acea suma. Dar sunati sa vedeti ce va spun.
Am probleme cu factura vodafone.
De ce nu se răspunde la relații cu clientii?
Sunati la relatii cu clientii Vodafone si asteptati la telefon pana va este preluat apelul de un operator, fara sa inchideti. Daca inchideti, va pierdeti prioritatea in preluarea apelului.
Nu mi-e răspunde mi-se închide apelul
Nu avem informatii sa existe o astfel de situatie la Vodafone momentan. Daca nu reusiti telefonic solicitati informatiile necesare pe pagina Facebook Vodafone Romania.
Buna ziua
mi au fost restrictionate serviciile
si am platit prin transfer bancar acu cateva ore
si nu pot lua legatura cu niciun reprezentan vodafone
Buna ziua,
Daca am achitat printr-o alta modalitate si dorim confirmarea platii avem urmatoarele modalitati:
– Apel la *100#;
– *222 – comanda vocala „vreau sa fac o confirmare de plata”;
Daca serviciile mobile Vodafone au fost suspendate pentru neplata, dupa reconectare este indicat sa efectuam repornirea telefonului pentru reinitializarea cartelei.
buna seara, vreau urgent sa se conecteze serviciile pe numarul de telefon 07******, Telefonul a fost deconectat pe motiv de neplata iar dupa achitarea facturii si confirmarea platii nu au fost reconctate serviciile. Rog urgent reconectarea serviciilor.
Neconectanduse seriviciile fac o vizita in magaziunul din Sun Plazza baietii spunandumi ca nu au ce sa faca, nu mi se pare normal din cel mai mic efort sa nu depuna pentru a rezolva. Am primit raspuns :IMI PARE RAU NU AVEM CE FACE.
Rog a contacta telefonic dupa remedierea problemei.
Buna seara,
Noi nu suntem de la Vodafone, doar oferim informatii.
Ar fi trebuit sa fiti ajutat cu informatii si din magazinul Vodafone, sunati la relatii cu clientii la numarul 0372022222 sa verifice daca a fost inregistrata plata si sa urgenteze reconectarea numarului de telefon.
BUNA ZIUA, VREAU SA IAU LEGATURA CU UN OPERATOR VODAFONE URGENT ! CUM PROCEDEZ?
Buna ziua,
Puteti suna la relatii cu clientii Vodafone la numarul 0372022222.
Daca este o situatie urgenta (blocari / deblocari cartele sim, deblocare cod PUK cartela in caz de PIN introdus gresit) puteti suna la numarul 0372022258.
Daca este o alta situatie si doriti sa intrati rapid in legatura cu un operator, puteti suna la numarul *555 (apelabil doar din reteaua Vodafone) insa este taxabil cu 0.65 euro/TVA inclus/apel, indiferent de durata apelului.
Buna ziua
Va rog sa-mi argumentati cum e posibil ca factura pe septembrie sa fie cu 1,52 RON mai scumpa comparativ cu august in conditiile unui curs referential sensibil mai scazut in septembrie fata de august.
Va multumesc
PS.Cand veti avea o acoperire mai performanta a semnalului ?
Buna ziua,
Luati legatura cu cei de la Vodafone pentru a va detalia factura.
In ceea ce priveste semnalul, in ce localitate aveti probleme?
Buna ziua ,Sunt abonatul ***** ,tel 07******.Am achitat factura ptentru un alt numar de telefon eronat ,in contul acestui.nrSolicit transferul sumei de **** lei in contul nr tel 07******.Rog efectuarea transferului financiar si deblocarea serviciilor urgent.Multumesc
Buna ziua,
Pentru realocarea platii va recomand sa sunati la relatii cu clientii Vodafone la numarul *222.
Bună ziua am 6abonamente la Vodafone și incepind din luna noiembrie am inceput sa plătesc peste 5 000 lei in afară faptului că am rugat de nenumărate ori sa nu le mai închidă pentru citeva zile că sunt de acord să plătesc penalitati,dvs nu numai că le închideți dar unul din numere nici nu poate să primească 07***** întotdeauna acest număr a fost blocat să nu primească apeluri.Mentionez că acest număr este vital să primească apeluri deoarece îl deține fiica mea care de nenumarate ori ia fost pusă în pericol sănătatea pot spune chiar și viață datorită faptului că ați blocat numărul ei și cînd a fost în spital(v-am adus la cunoștință) și acum cînd este acasă doar ea și bebelușul ei de 3 saptamini ae avind grave probleme de sănătate și nu poate fi contactata.Mai menționez că doresc sa primesc lămuriri de ce plătesc în continuare atît de mult.Va rog deblocați numărul sus menționat că nu știm ce se intimpa cu fiica mea și nepoțelul meu
Acest sait nu reprezinta Vodafone ci ofera informatii. Pentru a rezolva problela sunati la *222 sau 0372022222 (daca sunati din alta retea.)
Bună ziua.Sunt abonatul cu nr.072*****.De două luni primesc factura de telefonie majorată la 90,84.Am cumpărat un telefon la liber,mi s a spus că factura rămâne ne schimbată cu toate că eu am plătit cheș.Rog să mi refaceți abonamentul la vechea factură.Nu doresc alte opțiuni.Nu mai puneți reprezentanții să ne solicite alte opțiuni spunând că factura rămâne ne schimbată.Mulțumesc de ajutor.Vechiul abonament ea în jur de 60 lei.
Buna ziua,
Pentru a verifica de ce aveti factura mai mare va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Vodafone la numarul *222, apelabil din reteaua mobila Vodafone.
Bună dimineața am o problema cu fact emisă pe nr tel 072***** suma este prea mare
Buna dimineata,
Pentru a discuta privind factura Vodafone va recomand sa sunati la relatii cu clientii Vodafone la numarul *222.
Am platit factura pe data de 29 05 2019 si tot nu pot sa sun
Confirmarea platii in reteaua Vodafone se poate face in cazul in care am achitat printr-o alta modalitate decat o casierie Vodafone, online pe site-ul Vodafone sau utilizand aplicatia MyVodafone. In aceste 3 cazuri plata se inregistreaza foarte repede motiv pentru care nu este necesara confirmarea platii. Daca am achitat printr-o alta modalitate si dorim confirmarea platii avem urmatoarele modalitati:
-Apel la *100#;
-*222 – comanda vocala „vreau sa fac o confirmare de plata”;
Daca serviciile mobile Vodafone au fost suspendate pentru neplata, dupa reconectare este indicat sa efectuam repornirea telefonului pentru reinitializarea cartelei.
doresc sa fac o sesizare privind facturarea roaming-ului abuziva
Ce problema aveti cu facturarea roamingului in reteaua Vodafone?
Poti te rog sa-mi deblochezi tel Vodafone? S-a achitat factura.
Reconectarea serviciilor Vodafone se face automat in urma inregistrarii platii. Pentru a verifica daca s-a inregistrat plata va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Vodafone la numarul 0372022222.
Buna ziua! Am plătit factura Vodafone azi si tot nu mi sa dat drumul la minute
Nici pana acum de miercuri, nu mi sa reconecta serviciile
Buna seara,
Daca nu au fost reconectate serviciile pana acum este posibil ca plata sa nu fi fost inregistrata. Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Vodafone la numarul 0372022222 si sa verificati daca a fost inregistrata plata.
Buna ziua!
In ce calitate raspundeti dv.unor intrebari adresate Vodafone- lui???
Buna ziua,
Trebuie sa fiu angajat sa raspund la cateva intrebari simple? Am oferit informatii gresite sau ce va deranjeaza, mai exact?