Probleme/informatii facturi Vodafone
In acest articol vom discuta despre situatiile financiare aparute in reteaua Vodafone, vom detalia informatii despre facturi si probleme frecvente care apar din punct de vedere al facturarii, conform numeroaselor solicitari venite din partea cititorilor.

Cum putem afla informatii despre facturi?
Pentru a afla datele facturii (numar factura, cod client si suma de plata), avem urmatoarele modalitati:

  • Apel la *121#, urmand sa primim mesaj text cu datele facturii;
  • Apel la *100#, alegem Facturi si plati – Factura ta – Plateste factura ta;
  • Accesam contul nostru MyVodafone pe site-ul Vodafone – Factura;
  • Accesam aplicatia de mobil MyVodafone – Meniu – Plata factura – Plateste factura ta;

Facturarea serviciilor Vodafone se poate face prin factura printata livrata la domiciliu sau in format electronic pe o adresa e-mail. Este recomandat sa alegem modalitatea de facturare in format electronic pentru a evita intarzierea livrarii facturii si pentru a contribui la salvarea mediului inconjurator.

Probleme/informatii facturi Vodafone. Cele mai frecvente probleme de facturare care apar in reteaua Vodafone reprezinta costuri mari facturate care par nejustificate. Desi au fost raportate si cazuri in care facturarea s-a efectuat eronat (in special in ceea ce priveste convorbirile), primul pas pe care il putem face in aceste situatii este sa contactam serviciul de relatii cu clientii Vodafone la numarul *222 (gratuit din reteaua mobila Vodafone) / 0372022222 (apelabil din orice retea) pentru a solicita clarificari despre factura, urmand sa operatorul sa ne explice exact de unde provin sumele facturate. Dupa ce am primit informatii detaliate despre factura putem clarifica daca sumele au fost facturate corect sau incorect.

Pentru a evita situatii neplacute in care avem de plata facturi mai mari decat ne asteptam este indicat ca inainte de a utiliza abonamentul Vodafone (voce si/sau date mobile) in roaming sa consultam tarifele aferente utilizarii serviciilor in afara tarii. In unele tari non-UE tarifele pot fi mult mai mari decat ne-am astepta, in special in privinta datelor mobile. Daca doriti informatii despre tarifele disponibile in roaming intr-o anumita tara, lasati un comentariu mentionand tara in care doriti sa utilizati serviciile Vodafone.

Cum facem confirmarea platii in reteaua Vodafone?

Confirmarea platii in reteaua Vodafone se poate face in cazul in care am achitat printr-o alta modalitate decat o casierie Vodafone, online pe site-ul Vodafone sau utilizand aplicatia MyVodafone. In aceste 3 cazuri plata se inregistreaza foarte repede motiv pentru care nu este necesara confirmarea platii. Daca am achitat printr-o alta modalitate si dorim confirmarea platii avem urmatoarele modalitati:

  • Apel la *100#;
  • *222 – comanda vocala „vreau sa fac o confirmare de plata”;

Daca serviciile mobile Vodafone au fost suspendate pentru neplata, dupa reconectare este indicat sa efectuam repornirea telefonului pentru reinitializarea cartelei.

Cum pot amana plata facturii Vodafone?

Amanarea platii in reteaua Vodafone se poate face prin una din urmatoarele modalitati:

  • Apel la *100#;
  • Aplicatia MyVodafone – Setari – Amanare de plata;
  • Apel la *222 – comanda vocala „vreau sa fac amanarea platii”;

Amanarea platii in reteaua Vodafone se poate face pe maxim 7 zile iar daca aceasta perioada este depasita vom achita penalizari de 0.5% din valoarea facturii.
Voi ce probleme ati intampinat in ceea ce priveste factura Vodafone si cum le-ati rezolvat? Lasati un comentariu oferind detalii privind situatia voastra.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

92 COMENTARII

  1. sc ******* srl,cui ****** nu poate achita facturile din ultimile 6 luni deoarece nu le putem lista si vedea.vodfone nu le-a transmis pe email.va rog sa ne ajutati multumesc

  2. Buna ziua.
    De mai multe luni sunt in discutii permanente cu „Vodafone” privind livrarea facturii la sediul firmei . Nu am primit nici un un cuvant din partea vodafone, macar o scuza.
    V-am anuntat incepand cu 25 .03, ca nu am primit factura. Acum o saptamana ati restrictionat serviciul.,
    Peste alte cateva zile aveti tupeul, sa nu spun impertinenta, de a ma ameninta ca ma inscrieti in nu stiu ce lista de rau platnici.
    22 de ani am fost BUN PLATNIC ?. Acum nu mai sunt. Faceti-va datoria contractuala de a livra factura.
    Nu a aparut nici factura pe aprilie (17.04 emisa)

    Sarbatori cu bine

  3. mie mia venit factura prea mare si eronat mau sunt am vorbit cu ei si au confirmat ca este gresit facturat dar au restrictiont apeluri tot am achitat pina la urma ce era de achitat nu mai am nimic pina si robotul a confirmat si pe cont ca nu mai am dar nu mi au ridicat restrictia am sunat si tot nimic

  4. Buna ziua,

    Doresc sa va informez ca de nenumerate ori nu am putut face plata facturii prin applicatia Vodafone – apare mesajunl „serviciu momentan indisponibil”. Din aceasta cauza am apelat la alte portaluri pentru a efecua plata facturii. Cateodata aceste portaluri lasa de inteles ca plata a fost efectuata desi, se pare ca nu intotdeauna e cazul.

    Apoi Vodafone imi restrictioneaza serviciul din cauza neefectuarii unei plati, pe care eu credeam ca de fapt o efectuasem.

    Daca nu sunteti in stare sa aveti o aplicatie pe mobil functionala, atunci mai bine anulati-o si platiti o companie care sa se ocupe de incasarea facturilor dumneavoastra, ca sa nu mai existe greseli nici din partea clientului si nici din partea dumneavoastra.

    Un client suparat,

  5. In Campia Turzii, jud. Cluj, facturile ajung cu intarziere (uneori de cateva luni) la clientii vodafon, asa ca nu o mai poti achita la timp. Spre exemplu factura emisa in 1 noiembrie a fost primita in 1 decembrie.
    Cei in varsta platesc (uneori) de 2 ori o factura pentru ca uita daca au platit sau nu luna precedenta.
    Se trimite o notificare, dar nu se specifica pentru ce luna nu e achitata factura.

    Am scris in numele mai multor persoane care daca nu se vor lua masuri sunt hotarate sa renunte la serviciile vodafone.

    Stiu ca vina nu va apartine, dar angajatii responsabili din teritoriu ar trebui sa-si aleaga mai bine colaboratorii.
    SPERAM SA SE IA MASURI!

    • Acest site nu reprezinta Vodafone doar ofera informatii. Sunati la Relatii Clientii sau Posta Romana ei sunt cei care intarzie primirea facturilor la timp.

  6. Am cont pe myvodafone. nu pot sa-mi vad factura ca sa platesc. ma tot intreaba de cod client sau daca mai am un abonament. am introdus cod client si tot nimic.Nu am altul.
    Cand dau clic pe facturi nu-mi arata nimic.
    cred ca mai trebuie sa-i spun ceva si nu gasesc. puteti verifica?

  7. buna seara…eu sunt in strainatate …mi-au suspendat numarul vodafone zilele trecute…am platit factura azi dar tel nu functioneaza….la ce numar as putea sa sun di strainatate daca numarul romanesc nu imi functioneaza?….multumesc pentru ajutor

  8. Buna ziua. Ma numesc Ervin Lukacs, comun Turia nr. *, judetul Covasna, cod postal ****, cod client *****. Din luna august nu am mai primnit facturile. La data de 20.10.2020 am primit sms pe numarul de telefon 07***** in care am fost informat cala data de 14.10.2020 s-a emis factura Servicii Fixe si TV cu nr. ******, in valoare de 51.99 lei, Total de plata 103.987 lei. Mentionez faptul ca eu am platit abonamentele la zi si va trimit alaturat platile effectuate in ultimele doua luni.
    12.09.2020, Vodafone Romania SA, Cod Iban RO42RNCB0072002961680001, suma 51,99 lei
    21.10.2020, Vodafone Romania SA, Cod Iban RO13RNCB0076006386030001, suma de 103,98 lei
    Astept raspunsul dvs.

    Cu deosebita stima

  9. Buna seara
    Am și eu un abonament la Vodafone și am plătit pt luna a 7 și tot îmi tr sms ca este neachitata factura și mi-au oprit abonamentul dar eu am plătit cum ma puteți ajuta, ce trebuie sa fac??
    Mulțumesc, o seara buna

  10. Buna ziua!
    Deși am plătit abonamentul pe lunile Aprilie și Mai de 2 ori, adica 170 de lei pe luna, in codul meu de client, nu a fost înregistrată plata. Am trimis email cu dovada plății pe mail la dovezi plăti nu sa rezolvat nimic. Mai mult sunt sunat de aproape 1 luna de o firma de recuperări pt. efectuarea plății.
    Va rog sa ma ajutați. Va multumesc. Zi buna!
    PS: situația îmi crează o stare de disconfort așa ca va rog sa ma ajutați
    Nr. tel. 07******
    Titular abonament: *****
    Adresa: str. * nr. *, Bl. * Ap .*
    Primul mail transmis unde am Atașat și dova plății a fost pe data de 24.06.2021

  11. Buna ziua, sunt din Tulcea si primeam factura prin email pana sa faceti fuziunea cu Vodafone. Nu am mai primit factura prin email si nici prin posta, la Tulcea magazinul este inchis, cum pot plati factura, mai cu seama ca nu am posibilitate online, astept rsapunsul dvs. Multumesc.

    • Sunati la departamentul Relatii Clienti Vodafone (UPC) Si vorbiti cu un operator call center despre problema dvs. Acest sait nu reprezinta Vodafone.

  12. Am plătit azi factura in valoare de 73,95 lei Din greșeală am operat de doua ori aceeași valoare.Va rog sa anulati o factura sau sa scadeți din factura următoare .Multumesc anticipat și aștept un răspuns.

  13. Buna ziua!
    Va deranjez in legătura cu o factura Vodafone
    Am achitat-o și vreau sa sun sa mi se deschisă abonamentul și îmi spune ca serviciul este indisponibil

    • Sunati la Relatii Clientii si vorbiti cu un operator call central despre problema dvs. Din cate stiu nu se recupereaza in numerar bani doar vi se scad din viitoarele facturi sau va dau produse de acea suma. Dar sunati sa vedeti ce va spun.

    • Buna ziua,
      Daca am achitat printr-o alta modalitate si dorim confirmarea platii avem urmatoarele modalitati:

      – Apel la *100#;
      – *222 – comanda vocala „vreau sa fac o confirmare de plata”;
      Daca serviciile mobile Vodafone au fost suspendate pentru neplata, dupa reconectare este indicat sa efectuam repornirea telefonului pentru reinitializarea cartelei.

  14. buna seara, vreau urgent sa se conecteze serviciile pe numarul de telefon 07******, Telefonul a fost deconectat pe motiv de neplata iar dupa achitarea facturii si confirmarea platii nu au fost reconctate serviciile. Rog urgent reconectarea serviciilor.
    Neconectanduse seriviciile fac o vizita in magaziunul din Sun Plazza baietii spunandumi ca nu au ce sa faca, nu mi se pare normal din cel mai mic efort sa nu depuna pentru a rezolva. Am primit raspuns :IMI PARE RAU NU AVEM CE FACE.
    Rog a contacta telefonic dupa remedierea problemei.

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la Vodafone, doar oferim informatii.
      Ar fi trebuit sa fiti ajutat cu informatii si din magazinul Vodafone, sunati la relatii cu clientii la numarul 0372022222 sa verifice daca a fost inregistrata plata si sa urgenteze reconectarea numarului de telefon.

    • Buna ziua,
      Puteti suna la relatii cu clientii Vodafone la numarul 0372022222.
      Daca este o situatie urgenta (blocari / deblocari cartele sim, deblocare cod PUK cartela in caz de PIN introdus gresit) puteti suna la numarul 0372022258.
      Daca este o alta situatie si doriti sa intrati rapid in legatura cu un operator, puteti suna la numarul *555 (apelabil doar din reteaua Vodafone) insa este taxabil cu 0.65 euro/TVA inclus/apel, indiferent de durata apelului.

  15. Buna ziua
    Va rog sa-mi argumentati cum e posibil ca factura pe septembrie sa fie cu 1,52 RON mai scumpa comparativ cu august in conditiile unui curs referential sensibil mai scazut in septembrie fata de august.
    Va multumesc
    PS.Cand veti avea o acoperire mai performanta a semnalului ?

  16. Buna ziua ,Sunt abonatul ***** ,tel 07******.Am achitat factura ptentru un alt numar de telefon eronat ,in contul acestui.nrSolicit transferul sumei de **** lei in contul nr tel 07******.Rog efectuarea transferului financiar si deblocarea serviciilor urgent.Multumesc

  17. Bună ziua am 6abonamente la Vodafone și incepind din luna noiembrie am inceput sa plătesc peste 5 000 lei in afară faptului că am rugat de nenumărate ori sa nu le mai închidă pentru citeva zile că sunt de acord să plătesc penalitati,dvs nu numai că le închideți dar unul din numere nici nu poate să primească 07***** întotdeauna acest număr a fost blocat să nu primească apeluri.Mentionez că acest număr este vital să primească apeluri deoarece îl deține fiica mea care de nenumarate ori ia fost pusă în pericol sănătatea pot spune chiar și viață datorită faptului că ați blocat numărul ei și cînd a fost în spital(v-am adus la cunoștință) și acum cînd este acasă doar ea și bebelușul ei de 3 saptamini ae avind grave probleme de sănătate și nu poate fi contactata.Mai menționez că doresc sa primesc lămuriri de ce plătesc în continuare atît de mult.Va rog deblocați numărul sus menționat că nu știm ce se intimpa cu fiica mea și nepoțelul meu

  18. Bună ziua.Sunt abonatul cu nr.072*****.De două luni primesc factura de telefonie majorată la 90,84.Am cumpărat un telefon la liber,mi s a spus că factura rămâne ne schimbată cu toate că eu am plătit cheș.Rog să mi refaceți abonamentul la vechea factură.Nu doresc alte opțiuni.Nu mai puneți reprezentanții să ne solicite alte opțiuni spunând că factura rămâne ne schimbată.Mulțumesc de ajutor.Vechiul abonament ea în jur de 60 lei.

    • Buna ziua,
      Pentru a verifica de ce aveti factura mai mare va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Vodafone la numarul *222, apelabil din reteaua mobila Vodafone.

    • Confirmarea platii in reteaua Vodafone se poate face in cazul in care am achitat printr-o alta modalitate decat o casierie Vodafone, online pe site-ul Vodafone sau utilizand aplicatia MyVodafone. In aceste 3 cazuri plata se inregistreaza foarte repede motiv pentru care nu este necesara confirmarea platii. Daca am achitat printr-o alta modalitate si dorim confirmarea platii avem urmatoarele modalitati:

      -Apel la *100#;
      -*222 – comanda vocala „vreau sa fac o confirmare de plata”;

      Daca serviciile mobile Vodafone au fost suspendate pentru neplata, dupa reconectare este indicat sa efectuam repornirea telefonului pentru reinitializarea cartelei.

    • Reconectarea serviciilor Vodafone se face automat in urma inregistrarii platii. Pentru a verifica daca s-a inregistrat plata va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Vodafone la numarul 0372022222.