Probleme semnal Digi, Telekom, Vodafone, Orange

Printre cele mai frecvente probleme ale operatorilor de telefonie mobila reprezinta problemele de semnal, atat in interiorul locuintelor cat si afara, in orase sau in zone rurale, oriunde putem intampina probleme cu semnalul retelelor de telefonie mobila.

Este bine de stiut ca problemele retelelor mobile se pot manifesta in mai multe feluri, dupa cum urmeaza, indiferent ca facem referire la retele 2G, 3G sau 4G:
-probleme de semnal indoor (probleme de semnal in interiorul locuintei, la birou, in orice cladire);
-probleme de semnal outdoor (probleme de semnal in afara locuintelor);
-semnal constant insa probleme privind intreruperi in timpul convorbirilor sau intreruperea apelurilor;
-semnal bun, partea de voce este in regula insa datele mobile functioneaza necorespunzator;

Problemele de semnal indoor (in casa) pot fi cauzate de structura peretilor locuintei, de pozitionarea locuintei sau chiar de anumite dispozitive care pot cauza interferente. In cazuri rare, de exemplu la Digi, problemele de semnal indoor din zonele urbane, in blocuri de exemplu, erau rezolvate prin montarea unor echipamente de amplificare a semnalului in scara blocului. Astfel, problemele erau rezolvate fara optimizarea unui site sau montarea unei noi antene. Problemele de semnal in zonele rurale sunt mult mai frecvente, de obicei avem un site care deserveste mai multe localitati.

Probleme semnal Digi, Telekom, Vodafone, Orange
Intreruperile in timpul convorbirilor pot aparea atat in situatia in care avem pierderi de semnal dar si in cazul in care avem semnal maxim. Daca suntem intr-o zona foarte aglomerata, chiar daca semnalul este maxim putem avea foarte usor intreruperi in timpul convorbirilor din cauza congestiei retelei din zona. Reteaua este supraincarcata iar performanta se degradeaza considerabil, cauzand intreruperile din timpul convorbirilor si functionarea greoaie a datelor mobile.

Indiferent ca este vorba de probleme de semnal (lipsa semnalului sau pierderi) sau intreruperi in timpul convorbirilor, fiecare problema poate fi sesizata la serviciul de relatii cu clientii al operatorului la care avem cartela/abonamentul. Preferabil este sa sesizam problemele doar in zonele foarte frecventate de noi pentru a evita sesizari inutile (este inutil sa sesizam o problema intr-o zon unde ajungem odata pe an, de exemplu). Pentru verificarea exacta a problemei trebuie sa oferim informatii cat mai exacte privind localizarea, este ideal daca putem oferi inclusiv coordonatele zonei.

Neinregistrat in retea Digi, Orange, Vodafone, Telekom

Pe majoritatea telefoanelor cu Android, atunci cand avem probleme de semnal, vom avea mesajul neinregistrat in retea. Un alt mesaj pe care il putem avea este fara serviciu sau no service.

Unele probleme de semnal se pot rezolva in cateva saptamani, altfele se pot rezolva in cativa ani iar unele probleme nu se vor rezolva. Depinde de intentia operatorului de a dezvolta reteaua in zona, de numarul de persoane care reclama probleme in zona respectiva si de numarul de abonati din acea localitate.

Exceptand situatiile in care nu exista semnal in zona, problemele prin care nu avem semnal pe telefon pot avea si alte cauze:

  • mod avion activat
  • change IMSI setat incorect, de regula aceasta problema apare cand ne intoarcem din afara tarii, optiunea change IMSI trebuie sa fie setata pe National
  • probleme SIM, pentru a evita cazul in care cartela nu este detectata, verificam daca alaturi de semnalul „doar apeluri de urgenta” apare si o eroare de SIM

Daca suntem interesati de acoperirea mobila pentru o anumita localitate/zona, putem utiliza hartile/uneltele puse la dispozitie de catre operatorii de telefonie mobila din tara pentru a ne face o idee despre acoperirea din zona. La unii operatori avem o harta estimativa a retelei pe zone iar la alti operatori avem informatii exacte despre acoperire in fiecare localitate din tara.

Probleme semnal Digi, Telekom, Vodafone, Orange

Problemele de semnal pot fi rezolvate si de catre noi in unele situatii prin montarea unor echipamente pentru amplificarea semnalului. Daca afara semnalul este bun dar in interior avem un semnal slab sau inexistent, putem utiliza un echipament de amplificare a semnalului. Echipamentele bune care pot face o diferenta sunt de regula destul de costisitoare.

Voi ce probleme ati avut cu semnalul, in ce localitate/zona si la ce operator?

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

382 COMENTARII

  1. Bună ziua! De azi-dimineață nu am semnal pe cartela digi, am încercat tot ce se putea sa fac și degeaba, ce soluții aveți ca să îmi revină semnalul? Am nevoie neapărat!

      • Cred că Telekom e o adevărată catastrofă.Inainte de a prelua ei,era Cosmote,care avea semnal bun și localnicii erau mulțumiți.Ce au făcut ăștia,nu putem să știm sigur,dar știm sigur că au stricat tot ce a fost mai bun.Vreau să găsesc alt operator care are semnal mai bun în zonă,dar încă nu știm care i mai eficace și mai serios !?Halal țară,aici ăștia te fură pe față și nu î ți oferă decât minciuni și promisiuni.

        • E posibil ca numarul abonatilor sa fi crescut insa investitiile sa fi stagnat, caz in care pot aparea congestii si alte probleme.
          Iti recomand sa testezi cartele prepay de la fiecare operator inainte de a face abonat, astfel te asiguri ca semnalul este in regula inainte de a contracta un abonament de voce si date.

    • Buna ziua, in ce localitate aveti probleme cu semnalul mobil Telekom? Ce model de telefon aveti? pana acum v-a functionat in aceasta zona sau e prima data cand incercati?

    • Buna ziua. M-am portat de cateva zile la Digi mobil si am probleme in Bucuresti de pierdere a semnalului. Atat la voce cat si internet. Azi a picat si in tramvai la Piata Muncii. Daca sun la ei au ce sa faca sa ma ajute? Multumesc frumos.

      • Buna ziua,
        Daca se intampla la mai multe adrese in Bucuresti nu aveti ce sa faceti, decat sa le faceti o sesizare pentru o anumita adresa pe care o frecventati si unde doriti sa verifice semnalul. Cei de la Digi nu stau extraordinar cu semnalul mobil, daca mai este si receptia slaba pe telefonul nostru putem intampina probleme.

    • In ce zona, in Sector 6 cumva? Intreb deoarece sunt probleme de azi dupa-amiaza in Bucuresti, Sector 6 la Digi cu semnalul de telefonie mobila, probabil au un site picat in zona.

    • Noi nu suntem de la Orange, doar oferim informatii.
      In ce localitate aveti probleme cu semnalul? Va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii Orange sa verifice semnalul in zona.

  2. buna ziua.am vorbit cu un coleg de al dumneavoastra din magazinul dupa calea rahovei pt o propunere pt marirea semnalului gsm cu intalare de antena in intr-o localitate din dolj si ma indrumat sa vb cu doneavoastra

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam niciun operator mobil, la ce operator sunteti abonat?
      E nevoie sa faceti o sesizare la relatii cu clientii in care sa mentionati problema si adresa exacta, urmand sa se verifice semnalul in zona.

          • Da dar semnalul este mai bun in comunele alaturate decat in cartierul unde nu receptionez decat cu intreruperi
            Ce pot face

          • Nu aveti ce sa faceti, este o problema privind acoperirea in acele zone, in unele zone e mai buna in alte zone e mai slaba. Din moment ce deja au verificat cei de la Digi si au estimat un an pana la montarea unei antene, aceasta este solutia.
            Puteti incerca un telefon foarte bun pe partea de semnal astfel incat sa aveti o receptie putin mai buna insa schimbarea telefonului din cauza semnalului slab nu pare o solutie foarte buna.

      • Aceiași problema am și eu cu digi din Italia…
        Am semnal numai în Iași, cind merg la centrul digi..
        . Cind am ieșit din Iași și merg spre casă intr o comuna la 45 de km de Iași, nu funcționează, ci tot ca am încărcat cartela și am minute și internet…. Încep sa cred ca sunt o firma, mai puțin serioasă…. Sa spună zonele din județul Iași fără acoperire…. Asa putem cauta un alt distribuitor de televiziune și internet….

        • O harta cu acoperirea estimativa gasim pe site-ul Digi Romania, cartelele Digi Italia folosesc tot reteaua Digi Romania.
          De asemenea, sa aveti un telefon care suporta atat reteaua 3G cat si cele 2 retele 4G, pentru a beneficia de acoperirea integrala a celor de la Digi.
          Oricum, daca este o zona unde ajungeti frecvent, va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii Digi Mobil la numarul 0314007777 sa verifice daca se poate imbunatati acoperirea in zona in viitor.

      • Buna seara,da spune că numai apeluri de urgență..eu am telefonul cumparat in anglia si este pe Vodafone..dar as fi fericit cu cartela noastra este mult mai bună ofertă decât ce am eu in Uk!!

        • E posibil ca acel telefon sa fie codat in reteaua Vodafone UK, asta inseamna ca nu ar functiona in reteaua Vodafone Romania. De unde ati cumparat telefonul din UK, de la ce magazin?

    • Va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii Vodafone la numarul 0372022222 si sa reclamati lipsa semnalului Vodafone la acea adresa.

  3. Buna ziua,doresc sa aduc la cunostinta dvs urmatoarea situatie cu care ma confrunt atat eu cat si multe persoane cunoscute mie si care sunt abonate la Digi.In timp ce vorbesc la telefon cu persoane din diferite retele de pe telefonul meu,convorbirea se intrerupe des.Numarul meu este 07****** iar al sotului 07******.Amandoi suntem in reteaua Digi.Initial ,am crezut ca avem noi ceva la telefoane dar mai mi-au zis si alti vecini.Noi locuim in zona str.*,sector 2. Va multumesc si astept raspuns

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la Digi, doar oferim informatii.
      Pentru aceasta problema va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii Digi Mobil (deranjamente) la numarul 0314007777 mentionand adresa la care aveti intreruperi in timpul convorbirilor.

  4. Buna ziua.imi puteti spune cind o sa pot folosi beneficiile abonamentului meu.din 2017 ma duceti cu vrajeala ca o sa faceti inbunatatiri pt o acoperire mai mare.reusiti anul asta sau ma mai aminati inca doi ani?

    • Buna ziua,
      La ce operator sunteti abonat? Noi nu reprezentam niciun operator, doar oferim informatii.
      In ce localitate aveti probleme cu semnalul?

  5. Sunt abonat DIGI mobil de cateva luni. Am sesizat de cateva ori ca semnalul nu-mi permite sa folosesc aplicatiile 4g pe tilefonul mobil , oacileaza de la zero la 4G in cateva secunde ,dar nu se intampla nimic pozitiv pentru mine decat pentru RCS-RDS care-mi incaseaza contravaloarea abonamentului in mod regulat dar fara sa se achite de obligatiile contractuale . Pentru ca nu am vazut nicio imbunatatire in furnizarea semnalului ,am sa va trimit in fiecare zi cate un email pe aceasta tema ,timp de o saptamana, dupa care am sa sesizez Protectia consumatorului si apoi o sa va chem in instanta . Nu este o amenintare ! Am mai avut o experienta negativa cu firma aceasta cand a introdus Tv prin satelit in zona noastra !. Atunci am ajuns in instanta . Sa stiti ca nici acum n-am sa cedez ! Va doresc o zi placuta !

    • Noi nu suntem de la Digi, doar oferim informatii.
      Daca aveti probleme cu semnalul Digi mobil, va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii Digi Mobil (deranjamente) la numarul 0314007777 pentru a verifica acoperirea in zona.

  6. Bună ziua.Am achiziționat o tabletă Lenovo de la telecom iar de vreo 4 zile nu am semnal la net. Va rog să mă sunați ptr. a rezolva urgent problema.

    • Buna ziua,
      Noi oferim informatii doar online, daca doriti sa discutati telefonic puteti discuta cu un consultant Telekom sunand la numarul 0214041234.

  7. Buna ziua, as dori sa stiu ce este de facut in urmatoarea situatie
    Am luat de curand un Telefon digi C1 la abonament dar nu are semnal,sau din cand in cand apare cate o liniuta apoi daca sun sau ma suna cineva semnalul dispare de tot! Locuiesc in Jud Teleorman , cartela mea a fost pe telekom iar dupa ce am semnat contractul cu digi a fost trecuta automat pe digi,ce as putea face in acest caz? lipsa semnalului?

    • Buna ziua,
      Va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii Digi Mobil (deranjamente) la numarul 0314007777 pentru a verifica semnalul in zona.

  8. Sunt adminstratorul unui Cabinet medical in localitatea Vladeni jud Dambovita. Am semnal extrem de slab 1-2 linii in anumite zone, atat in exterior cat si in interior, la Telekom, uneori si digi. Semnalul este la fel de slab si la vodafon, iar la orange lipseste. Am sesizat firmele dar nu sunt interesate de dezvoltarea zonei. Ma puteti ajuta cu o solutie?

    • Domnule Romeo acest sait nu reprezinta nici o firma de telefonie mobila, doar ofera informatii. In situatia comunicata de dvs nu prea aveti ce face decat sa sperati ca poate una din companii va imbunatati semnalul in acea zona in viitorul apropiat.

      • Am incercat am pus SIM pe alt telefon mobil SI tot nu avem semnal nici vecinii mei care au abonament se plâng că nu au semnal nici azi pe la ora 12 eram in altă locație SI tot nu avem semnal SI nici acum nu am semnal la ora 16 am o oră vine SI dispare am sunat la serviciu clienți SI mă informat că nu sunt probleme in Iași dacă tot nu este semnal pe abonament mă portez la alt a firmă de telefon pe cartela SIM fără abonament exista semnal îmi pare rău dacă nu se ea măsuri în privința semnalului o seara frumoasă vă doresc stimată domn , doamnă s-au domnișoara

      • Bună ziua, da ,mă refer la rețeaua telefonică telecom,dispare semnalul de o săptămână.Sunt din sat Duda,com.Duda-Epureni,jud.Vaslui .Vă mulțumesc

        • Buna ziua,
          Va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii Telekom (deranjamente) la numarul 021.404.1234 sau 0766.12.1234 in care sa mentionati ce problema aveti.

  9. Sunt din Ramnicu Sarat am abonament la digi iar datele mobile merg groaznic am constant 1-2 linii si merge youtubul doar in 144-240p numai prin centrul orașului pot such ca merg datele bine. Si mai e ceva ori de câte ori inchis si redeschid telefonul imi spune furnizor de servicii nou si ca trebuie sa fac reset la datele din fabrica am facut asta si degeaba tot la fel de greu merge nu am samsung a8 si nu am facut root . Imi pare rau acum ca mi-am facut abonament la digi foarte proastă alegere va rog daca poate careva sa ma ajute as aprecia mult

  10. buna ziua am abonament la telefonie mobila la dv stau la oras nici o prpblema cu semnalul dar frecvent merg an provincie ,si cand am ancheiat contractul la anceput aveam semnal la tf oriunde si internet dr de mult timp mai bn de un an de zile nu mai am nimic nici semnal la tf de internet nici nu poate fi vorba sa anteleg ,ca prideti oamenii la mana si apoi nu va mai intereseaza daca ne putem folosi de serviciile dv ?facturile ne vin marite dar serviciile ce facem cu ele? sant din zona moldovei mai exact barlad jud vaslui cand merg la tara nu am nici un fel de semnal si totusi platesc abonament . As dori sa se rezolve situata cu serviciile prestate de dv si an zona noastra am vrea si noi sa avem servicii corespunzatoare an comuna noastra comuna IBANESTI JUD VASLUI

    • Probabil este o problema cu echipamentul de telefonie mobila care ofera semnal in acea localitate, va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii Telekom la numarul 0214041234 pentru aceasta problema.

    • In Tarhausi, Bacau nu exista deloc acoperire Digi mobil conform acoperirii de pe site-ul Digi, deci e bine daca aveti vreun pic de semnal.
      Puteti face o sesizare la serviciul de relatii cu clientii Digi Mobil (deranjamente) la numarul 0314007777 pentru a verifica acoperirea in zona si daca se poate face ceva in viitor.

  11. Bună ziua ,in legătură cu semnal de telefonie mobila în zona Berceni ,in incinta IMGB vreau sa fac sezirarea că nu există semnal doar foarte slab și doresc sa reziliez contract pt Nr 07*******

    • Buna ziua,
      Pentru a sesiza lipsa semnalului in zona respectiva va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi (deranjamente) la numarul 0314007777.

  12. Buna ziua
    La Digi exista amplificator de semnal pentru telefon.am cumpărat o garsoniera la parterul unui bloc și nu amsenal decât la geam

    • Buna ziua,
      Cei de la Digi nu ofera clientilor amplificatoare de semnal, puteti face o sesizare la serviciul de relatii cu clientii Digi Mobil (deranjamente) la numarul 0314007777 sa verifice semnalul in zona sau puteti sa va achizitionati un amplificator de semnal din comert insa nu stiu daca va convine sa investiti bani in asa ceva.

  13. Semnal foarte slab si chiar deloc cateodata pe Digi Mobil atat si la internet mobil cat si la voce mobil in Turda zona Micro 3 in bloc.Rezolvare??

  14. Buna ziua!
    De cateva zile activez datele mobile dar îmi arată că nu am semnal .Pana atunci au mers fără nici o problemă. Merg cate 5 minute apoi spune că nu am semnal si revine peste aproximativ o oră și tot așa.
    Ce pot face,sau de ce îmi arată așa?

  15. Telefonul nu se conectează la rețeaua 4G orange, se conectează la 3G , dar nici așa nu merge; nu merge decât la Internetul rds din casă; numai de câteva zile; am fost la ei și mi-au spus că nu este cartela de vină; cc pot face?

    • In primul rand trebuie sa verificati sa fie setarile configurate corect pe telefon (punctul de acces). Ce model de telefon folositi, sa verificam impreuna?

  16. Nu am semnal și nici internet in date deși am abonament nelimitat am nevoie de telefon tocmai azi nu mai merge vă rog să rezolvați problema mulțumesc

    • Din cate stiu cei de la Digi nu au o problema generala anuntata in Suceava cu reteaua mobila, incearca repornirea telefonului iar daca problema este aceeasi sesizeaza problema la 0314007777 (serviciul de relatii cu clientii Digi Mobil).

  17. Buna ziua
    ma numes c Raluca si am nr de tel 074*******
    sunt in reteaua orange
    am un telefon huawei si nu mai are semnal
    imi arata ca si cand nu ar avea cartela
    ma puteti ajuta?

  18. sunt abonat orange de 15 ani si vreau sa va aduc la cunostinta ca de cativa ani semnalul pe mobil la adresa care locuiesc este foarte prost.PENTRU A PUTEA VORBI TREBUIE SA STAU LA GEAM SAU INTRUN ANUMIT LOC CEEA CE NU ESTE ADMISIBIL..DACA NU REZOLVATI PROBLEMA VOP FI NEVOITA SA SCHIMB OPERATORUL.

    • Noi nu reprezentam compania Orange, doar oferim informatii.
      Pentru a face o sesizare in privinta semnalului slab la Orange va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Orange (deranjamente).

    • In ce localitate aveti probleme cu reteaua Digi? Pana acum v-a functionat la aceasta adresa? Ce model de telefon folositi? Ati incercat repornirea telefonului?

      • In Brașov, a funcționat , astăzi de la ora 14 nu pot vorbi. Samsung J7, am. Am repornit telefonul. Rețeaua Digi face cam des probleme. Sunt multe locuri unde nu e semnal.

        • Inseamna ca aveti un semnal slab in zona aceea sau pierderi de semnal, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi Mobil (deranjamente) la numarul 0314007777 si sa faceti o sesizare in acest sens.

  19. Buna ziua,
    Suntem o comunitate de peste 200 de numere de casa in sat Boga, com Pietroasa, Jud Bihor, nu avem semnal de telefonie, internet, iar tv numai prin satelit in anumite zone.
    Credeți ca se poate ceva in acest sens?
    Cu multumiri

        • In cazul acesta va recomand sa faceti o cerere cu semnaturile tuturor abonatilor interesati prin care sa solicitati dezvoltarea retelei in zona respectiva si sa va adresati fiecarui operator principal din tara. Daca din punct de vedere comercial vor exista perspective pentru operatori, mai ramane doar solutia tehnica sa fie verificata. Faceti o cerere la fiecare operator, de exemplu la Digi puteti solicita la relatii cu clientii (0314004600) sa ajunga un agent de teren acasa sa va lase o astfel de cerere pe care sa o semneze fiecare potential abonat (Nume, adresa si semnatura).

        • Cu siguranță sunteți într-o zonă moartă, undeva prin munți, în afara traficului. Un turn de retransmisie costă 10.000 euro, licenta anuală încă citeva mii… Nu rentează pentru nici o firmă să bage banii acolo intrucit nu si-i vor scoate niciodată, ba vor fi chiar pe pierdere pentru câteva zeci de abonați… (sunt sigur că acolo aveți mulți vârstnici care probabil nu au văzut în viața lor telefon mobil, și cu atât mai puțin nu au cu cine vorbi)