Probleme semnal Digi, Telekom, Vodafone, Orange
Printre cele mai frecvente probleme ale operatorilor de telefonie mobila reprezinta problemele de semnal, atat in interiorul locuintelor cat si afara, in orase sau in zone rurale, oriunde putem intampina probleme cu semnalul retelelor de telefonie mobila.
Este bine de stiut ca problemele retelelor mobile se pot manifesta in mai multe feluri, dupa cum urmeaza, indiferent ca facem referire la retele 2G, 3G sau 4G:
-probleme de semnal indoor (probleme de semnal in interiorul locuintei, la birou, in orice cladire);
-probleme de semnal outdoor (probleme de semnal in afara locuintelor);
-semnal constant insa probleme privind intreruperi in timpul convorbirilor sau intreruperea apelurilor;
-semnal bun, partea de voce este in regula insa datele mobile functioneaza necorespunzator;
Problemele de semnal indoor (in casa) pot fi cauzate de structura peretilor locuintei, de pozitionarea locuintei sau chiar de anumite dispozitive care pot cauza interferente. In cazuri rare, de exemplu la Digi, problemele de semnal indoor din zonele urbane, in blocuri de exemplu, erau rezolvate prin montarea unor echipamente de amplificare a semnalului in scara blocului. Astfel, problemele erau rezolvate fara optimizarea unui site sau montarea unei noi antene. Problemele de semnal in zonele rurale sunt mult mai frecvente, de obicei avem un site care deserveste mai multe localitati.
Probleme semnal Digi, Telekom, Vodafone, Orange
Intreruperile in timpul convorbirilor pot aparea atat in situatia in care avem pierderi de semnal dar si in cazul in care avem semnal maxim. Daca suntem intr-o zona foarte aglomerata, chiar daca semnalul este maxim putem avea foarte usor intreruperi in timpul convorbirilor din cauza congestiei retelei din zona. Reteaua este supraincarcata iar performanta se degradeaza considerabil, cauzand intreruperile din timpul convorbirilor si functionarea greoaie a datelor mobile.
Indiferent ca este vorba de probleme de semnal (lipsa semnalului sau pierderi) sau intreruperi in timpul convorbirilor, fiecare problema poate fi sesizata la serviciul de relatii cu clientii al operatorului la care avem cartela/abonamentul. Preferabil este sa sesizam problemele doar in zonele foarte frecventate de noi pentru a evita sesizari inutile (este inutil sa sesizam o problema intr-o zon unde ajungem odata pe an, de exemplu). Pentru verificarea exacta a problemei trebuie sa oferim informatii cat mai exacte privind localizarea, este ideal daca putem oferi inclusiv coordonatele zonei.
Neinregistrat in retea Digi, Orange, Vodafone, Telekom
Pe majoritatea telefoanelor cu Android, atunci cand avem probleme de semnal, vom avea mesajul neinregistrat in retea. Un alt mesaj pe care il putem avea este fara serviciu sau no service.
Unele probleme de semnal se pot rezolva in cateva saptamani, altfele se pot rezolva in cativa ani iar unele probleme nu se vor rezolva. Depinde de intentia operatorului de a dezvolta reteaua in zona, de numarul de persoane care reclama probleme in zona respectiva si de numarul de abonati din acea localitate.
Exceptand situatiile in care nu exista semnal in zona, problemele prin care nu avem semnal pe telefon pot avea si alte cauze:
- mod avion activat
- change IMSI setat incorect, de regula aceasta problema apare cand ne intoarcem din afara tarii, optiunea change IMSI trebuie sa fie setata pe National
- probleme SIM, pentru a evita cazul in care cartela nu este detectata, verificam daca alaturi de semnalul „doar apeluri de urgenta” apare si o eroare de SIM
Daca suntem interesati de acoperirea mobila pentru o anumita localitate/zona, putem utiliza hartile/uneltele puse la dispozitie de catre operatorii de telefonie mobila din tara pentru a ne face o idee despre acoperirea din zona. La unii operatori avem o harta estimativa a retelei pe zone iar la alti operatori avem informatii exacte despre acoperire in fiecare localitate din tara.
Probleme semnal Digi, Telekom, Vodafone, Orange
Problemele de semnal pot fi rezolvate si de catre noi in unele situatii prin montarea unor echipamente pentru amplificarea semnalului. Daca afara semnalul este bun dar in interior avem un semnal slab sau inexistent, putem utiliza un echipament de amplificare a semnalului. Echipamentele bune care pot face o diferenta sunt de regula destul de costisitoare.
Voi ce probleme ati avut cu semnalul, in ce localitate/zona si la ce operator?
Buna ziua!As dori sa va informez ca am 3 abonamente digimobil,din care niciuna nu functioneaza din lipsa semnal digi,la Craciunel jud.Harghita,(si o raza de 10 -20 km)unde petrec destul de mult timp.Din pacate ma simt destul de incomod,fara telefon si internet in ziua de azi,si nu mi se pare corect sa nu beneficiez de niste servicii pe care le platesc.
Rugamintea mea:va rog respectuos sa imi comunicati o data aproximativa de semnal functional in zona,asteptand acest semnal cu rabdare, de cand a incetat contractul dintre digi si vodafone.(consider ca este un timp foarte lung).
Multumesc anticipat! Csilla
Buna ziua,
Noi nu suntem de la Digi.
Conform site-ului Digi Romania, in localitatea Craciunel, Harghita nu exista acoperire pentru reteaua Digi. Va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii Digi Mobil la numarul 0314007777 pentru a verifica daca se poate face ceva in viitor in acea zona.
Incerc sa sun de pe nr.077****** apare mesaj ca nu sant in retea,de ce-l platesc de aproape 2 ani.
V-a functionat vreodata la adresa la care va aflati sau e prima data cand testati?
La alta adresa sau afara aveti semnal?
Buna ziua pentru vodafone pentru mine nu e buna deoarece decind am revenit la vodafone lipsa semnal voce si internet persista reclamatiile la operatori sint minciuni fara acoperire doresc sa fiu contactat de o persoana competenta vodafone in caz contrar imi rezerv dreptul de a rezilia contractul.
Buna ziua,
Noi nu suntem de la Vodafone. Inteleg ca deja ati discutat cu cei de la relatii cu clientii, daca nu sunteti multumit de ceea ce ati discutat puteti face o sesizare pe site-ul Vodafone – sectiunea Asistenta – Contacteaza-ne – Trimite email
Aş vrea să ştiu de ce nu este semnal în com. Unguraş jud.Cluj nici internet mobil?De ce plătim abonamentele?
La ce operator sunteti abonata?
Sântem la digi nu este semnal!
In Unguras, Cluj ar trebui sa existe acoperire pentru date mobile 4G.
Ce model de telefon folositi? V-au functionat pana acum datele sau nu v-au functionat de la prima utilizare?
Avem telefoane samsung,nu telefoanele sânt de vină!Nici telefoanele cumpărate de la digi nu merg!În toată comuna este la fel, nu este semnal mai tot timpul de două săptămâni!
In acest caz va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii Digi Mobil la numarul 0314007777. Daca nu aveti posibilitatea sa sunati din alta retea, atunci puteti completa formularul de contact de pe site-ul Digi Romania.
De când mă știu cu abonament Orange (să tot fie vreo 15 ani), am probleme de semnal în casă în anumite zone. Locuiesc în mijlocul Constanței, deci nu se pune problema de lipsă semnal sau antene. M-am săturat să tot ies în curte ca să pot purta o convorbire cap-coadă, fără întreruperi. Ce e de făcut? Am trimis de curând o sesizare la operatorul Orange, sunt curioasă dacă vor lua măsuri.
O sesizare la ei adica Orange sa verifice problema dvs.
Sesizarile de semnal se rezolva (daca se rezolva) destul de greu.
Apeluri pe whatup etc
Buna ziua .Sunt 3 zile de cind in localitate Davidesti Arges,str.* nu avem semnal deloc .Daca ma deplasez 5km spre Mioveni pot vorbi .Am depus o sesizare la telekom Mioveni in aceasta dimineta si nu sunt singurul.
Multumesc pentru raspuns promt.
Buna ziua,
Va recomand sa insistati la relatii cu clientii Telekom pentru a urgenta verificarea problemei. Verificarea problemelor de semnal poate dura mai mult.
Bună seara,o rugăminte cum pot proceda nu am semnal digi,se întrerupe tot timpul
Buna seara,
Va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii Digi mobil la numarul 0314007777, vor verifica semnalul din zona si va vor oferi un raspuns daca se poate face ceva in acest sens in viitorul apropiat.
Atatia nervi din cauza semnalului Digi….mooorrr…..anul asta am trecut pe digi cacatul asta…in Oradea nu am semnal…trebuie sa sun de 5 ori pana apeleaza….mooorrr de nervi….prafff si la internet…cade mereu…Am contract pe pers juridica….imi spun oamenii ca am telef mereu inchis……hahalerelor de digi
Faceti o sesizare la relatii cu clientii Digi la numarul 0314007777. Daca adresa la care aveti probleme este cea din contract si nu va ofera o solutie, puteti rezilia contractul.
Buna ziua, am un telefon mobil, care nu are semnal de azi dimineata 22.06, este folosit de mama mea care are 77 de ani.
Va rog sa remediati cat se poate de repede acest inconvenient.
Multumesc,
Buna ziua,
Noi nu reprezentam niciun operator de telefonie mobila, de la ce operator este acea cartela.
De o saptamana nu am un semnal la telefon. In 18 ,06 am apelat serv, pt deranjamente si mi s-a spus ca se face o verificare in zona si primesc un raspuns. Azi am sunat dinnou si mi s-a spus ca dureaza 48 ore cu posibilitate de prelungire,pana cand va fi prelungirea? Cand o sa emiteti factura trbuie sa cer si eu o scadere a valorii, sau numai pt d-voastra sant valabile prelungirile de remedieri ? Mai am o rugaminte sa-mi trimiteti lista cu programele tv pt pachetul standard.
La ce operator sunteti abonata? Noi nu reprezentam niciun operator de telefonie.
semnal zero la Digi in casa Radauti,Suceava
Faceti o sesizare la Relatii Clientii sa se verifice situatia.
De ieri nu am semnal la telefon,si nu pot suna pe nimeni…
Când vreau să sun pe cineva îmi arata „Neînregistrat în rețea ” De ce?
La ce operator aveti abonament?
Nu am semnal
La ce operator sunteti abonat?
Va rog frumos sa mă lămuriți de ce când vorbesc cu sora mea care are Nr teleportat de la Vodafone la RCS RDS este cea mai proastă legătură se întrerupe din min in min oare ce se întâmplă că doar cu ea pățesc așa ceva impodibil aștept răspuns mulțumesc
Dansa are probleme cu alte persoane? Poate are probleme cu semnalul unde se afla.
Nu are probleme cu semnalul doar când vorbește cu mine se întâmplă acest lucru
Mi se pare destul de ciudat. Va recomand ca in prima faza sa faceti o sesizare la operatorul de la care aveti dvs cartela privind aceste probleme.
Eu am făcut sesizare la Digi și mi-au spus că sunt probleme cu antenele și cu asta am rămas. Mie mi se întrerupe, indiferent cu cine vorbesc, adică indiferent de operator. În primă fază am crezut că telefonul meu dă semne de defecțiune, fiind un iPhone 6, dar apoi am văzut că se întâmplă și altor persoane. Este adevărat că problema a început odată cu restricțiile din starea de urgență, dar este tare deranjant și îmi e groază să mai vorbesc la telefon. Dacă mă puteți îndruma, v-aș fi recunoscătoare.
Nu aveti ce sa faceti decat sa insistati cu sesizarile. Problemele de semnal sunt de durata, rar se intampla sa se rezolve rapid.
Retea incarcata sau semnal slab al dansei sau al dvs. sau mai multe cauze , v-am dat 2 din ele.
Buna ziua…Sunt din Urdari Gorj..De 3 ani am probleme cu semnalu la Digi..in special la internet mobil…Primele 6 luni a mers bine ,apoi a fost tot mai rau.Am sunat la ei ,am facut sesizare…dar degeaba..Probabil ca o sa reziliez contractu.Multumesc.
Buna ziua, daca ati facut sesizari de mult timp si nu s-a rezolvat nimic, nu prea aveti ce altceva sa faceti decat sa reziliati contractul si sa incercati cu un alt operator.
La un moment dat ,mi -a spus un operator ,ca trebuie sa-mi schimb cartela cu una noua ,ca de aici e problema…Am observat ca merge putin mai bn noaptea decat ziua…
Probabil din cauza ca noaptea sunt conectate mai putine persoane la retea.
Cobadin jud Constanta lipsa semnal indoor la digi mobil, atât pe 2G cât și pe 3G 4G, cred ca mai am puțin și ajung la 100 sesizări pe tema aceasta, mereu primesc răspunsul standard ca singura soluție tehnica este instalarea celui de al doilea site în localitate, insa fără termen estimativ.
Daca asa își respectă clienții, o sa ajungă sa vândă ca Telekom!!!
Ei chiar sunt printre singurii care rezolva problemele de semnal, am facut sesizare la serviciu fara sperante ca vor rezolva (nu lipsea complet semnalul ci era semnal slab), am facut mai mult sa vad care e procesul cand faci o astfel de sesizare, initial voiau sa ajunga in sediu pentru masuratori, le-am zis ca nu e posibil si au facut ce s-a putut din exterior. In aproximativ o luna m-au sunat ca au rezolvat problema si intr-adevar erau imbunatatiri semnificative. Stiu mai mult astfel de cazuri. Ei investesc foarte mult atat pe partea mobila cat si pe partea de servicii fixe (fibra optica). Pe satelit nu investesc aproape deloc.
Ideea e ca rezolvarea unei astfel de probleme depind de mai multi factori, numarul de clienti din zonele respective, posibilitatile tehnice, numarul de sesizari din zona si asa mai departe.
Bună seara aș dori să știu cum pot să am semnal de telefon la țară am abonament la cei de la Orange și am decât o linie care apare și dispare
Buna seara, daca aveti probleme cu semnalul Orange va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii Orange a numarul 0374300300.
Bună ziua… Am un telefon huawei nova young si nu merge nicio cartelă in el. Imi arata doar apeluri de urgenta
Buna ziua, la ce operator aveti cartela?
In alt telefon functioneaza cartela la aceeasi adresa? Pana acum ati avut semnal pe acest telefon la aceasta adresa?
Vodafone .. in alt tel functioneaza, in acest tel nu
Incercati cautarea manuala a retelei.
Nu merge.. scrie ca nu se poate conecta
Daca nu aveti informatii importante salvate in memoria telefonului (se vor sterge) va recomand sa faceti o revenire la setarile din fabrica.
Am făcut și degeaba
Merge 5 minute reteaua și după aceea se deconecteaza
Ok, deci functioneaza 5 minute, atunci clar nu e o problema de setari, e o problema software sau hardware. Va recomand sa va adresati unui service de telefoane, daca nu mai aveti garantie la telefon.
Okay va mulțumesc.. si cam cat ar costa?
Depinde de problema si de service, nu va putem oferi un raspuns noi. Daca este o problema software, nu ar trebui sa fie mai mult de 50-100 de lei. Discutati exact cu cei din service.
De mai mult timp întâmpin neplăcutul fenomen de întrerupere involuntară a convorbirii. Acest fenomen se întâmplă foarte des atât la mine cât și la alți abonați din Șinteu. La început am crezut că e problema în telefon dar același fenomen se întâmplă și la alt număr pe telefon simplu, tot al meu și la vecinu și alții s-au plâns că pățesc la fel.
Când suflă vântul oscilează ba chiar se pierde semnalul releul fiind la distanță mică de la mine.
Rog intervenția de specialitate pentru eliminarea neajunsurilor în cel mai scurt timp. În caz contrar, așa cum am trecut de la alt operator la d-voastră, vom trece la alt operator.
La ce operator sunteti abonat?
la DIGI mobil
Va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii Digi Mobil la numarul 0314007777 pentru a verifica semnalul in zona.
Telekom este in haos. Aici in Buzau, aproape zilnic creaza probleme. Nu mai zic la tara, nu departe de oras, unde internetul nu exista si nici macar semnal vocal. Continuu sunt instiintat ca nu am semnal vocal. La oras sunt si zile cand totul pare normal si nu-i de vina telefonul. Eu am fost abonat la Vodafone dar acolo la tara acum mai multi ani, Cosmote avea semnal si normal m-am schimbat numarul aici. A mers o perioada cativa ani si incet-incet a disparut semnalul. Zilnic pana atunci vorbeam cu mama ce era f. in varsta si nu am avut niciodata probleme. Localitatea este Racoviteni si acolo nu-i semnal, nu pot vorbi cu nimeni , cu toate ca telefoanele ce le avem acum, sunt mult mai performante. De te adresezi operatorului este prostie crasa. Astepti la robot mult si bine ajungand pana la 30-40 minute, iar cand in fine raspunde un operator, doar ineptii spun, fara rezolvare, vorbesc si ei ca sa nu adoarma.
De ce nu va mutati la alt operator? Nu au nici unul semnal?
Nu pot suna la telef Imi spune retea mobila indisponibila.
La ce operator aveti cartela?
Eu sunt in varsta si.nu.ma prea pricep.Sunt abonata la Telekom
V-a functionat pana acum la adresa la care va aflati sau e prima data cand testati aici? Ati incercat sa reporniti telefonul?
Multumesc mult.O sa l chem pe fiul.meu.
Ok, pentru putin.
Buna seara , după ora16 nu mai am semnal pe Telekom in zona rastolita mures
Scrieti-le pe pagina de Facebook Telekom Romania sau faceti o sesizare la Relatii cu Clientii
Buna ziua probleme cu semnalul telefon la rețeaua digi
Am schimbat și cartela și telefonul și la fel
In ce localitate aveti probleme?
Iernut
Judetul mures
In Iernut, Mures exista acoperire buna conform site-ului Digi, va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii Digi Mobil la numarul 0314007777 sa verifice semnalul in zona.
Buna ziua, va rog sa-mi explicati de ce intr-o convb. pe o cartela Lebara. es. cu cineva dupe 3-4min. mi se repeta convb. cu iterlocutorul meu iar el nu ma mai aude. Va multumesc. r
Buna ziua,
Ati testat cartela si in alt telefon sa vedeti daca aveti aceleasi probleme?
Am testato in alt tlf. Aceasi problema din pacate. Interlocutorul meu(mama) are cartela digi. Sa fie din reteaua lor problema?multumesc.
E posibil sa fie o problema din reteaua Lebara, trebuie sa faceti o sesizare la ei.
Atunci am sa-i sun azi. Oricum va multumesc. O zi buna.
Pentru putin, o zi buna!
Buna seara , va rog sa luați măsuri cu privire la semnal ,nu va pot suna deloc sa vorbesc cu dumneavoastră …. semnal zero 😡
La ce companie aveti probleme cu semnalul? La ce companie sunteti abonat?
Buna ziua ma numesc Dorel am si eu o problema cu abonamentu este vorba despre numarul 07******* numai am semnal numai am cresit desi am platit factura sunt la zi
Suna la 0314007777.
Nu am posibiltatea de a suna nu îmi merge cartela de aceea am dat mesaj la dumneavoastră am abonament plătit iar cartela numai merge îmi pierd contracte multe primesc multe telefoane pe acel număr vânzări cumpărări de la birou va dati seama sunați-mă dumneavoastră pe acest număr se poate 07*****
Noi nu suntem de la Digi sa putem verifica problema. Si nici nu oferim asistenta telefonica. Daca nu puteti suna, puteti face o sesizare pe pagina Facebook Digi Romania, insa nu veti primi un raspuns mai devreme de luni.
buna ziua
Am si eu o problema vas ruga!
Am luat o cartela de telekom germania si nu o citeste niciun telefon apare niciun serviciu
Asemanator si in alt tlf
Tlf mele nu sunt codate sau altceva
Sunt neverlok
Care credeti ca ar fi problema!
Oricum chiar acum merg la ei sa rezolv problema cu ei
Buna ziua, e posibil ca acea cartela sa nu aiba roamingul activat, caz in care ar trebui sa functioneze doar in Germania. Trebuie sa luati legatura cu cei de la Telekom Germania pentru a verifica acest aspect.
Cei de la Telekom Romania nu va vor putea verifica o cartela Telekom Germania. Sunt firme diferite, chiar daca sunt subsidiarele detinute de acelasi grup.
Un sim telekom germania
Cartela este de germania
Eu sunt in germania
Am incercat pe mai multe telefoane si tot lipsa retea
Am inteles. In acest caz ar fi trebuit sa va functioneze. Trebuie sa va verifice cartela cei de la Telekom Germania. Sunati la ei sau va duceti intr-un magazin Telekom sa verifice direct, posibil sa fie o problema cu cartela din baza lor de date.
In Pitesti. Atat afara cat si indoor
Nu este o problema generala, e ceva de la telefon sau de la cartela. Ai incercat sa-l repornesti? La cautarea manuala a retelei, gaseste reteaua Orange?
S-a rezolvat intre timp. Probabil era din cauza zonei in care ma aflam (mai exact la birou)
Posibil. E bine daca s-a rezolvat.
Mai are cineva probleme cu semnalul la orange?
In ce localitate? Ai probleme atat indoor cat si afara?
Bună ziua! Am o sesizare la digi Bv de mai bine de o luna dau telefon din alta locație din cauza lipsei de semnal la telef și internet mobil își bat joc de mine de o luna de zile! Dar abonamentul îl plătesc cum e posibil de o luna și ceva nu se poate rezolva! Multumesc
Buna ziua, sesizarile privind reteaua mobila pot dura mai mult, nu aveti ce sa faceti decat sa insistati cu sesizarile.
Bună ziua! Insist dar degeaba totuși un operator mi-a sugerat sa mut pe 3g sa vad cum e cu apelul vocal, deci eu nu am 4g ci 3g! Vreau sa știu de ce!? În contract scrie rețea 4g! Atunci sa am 4g! O sa caut și alte cai sa vad de ce e bătaie de joc fata de clienți!!
Buna ziua,
Faceti sesizare la ANPC.
Sunt f.dezamagit de semnalul ptr.telefonul mobil fff.slab si datorita acestui fapt in timpul unei convorbiri sun perioade cind sa intrerupt.Daca va persista ma face sa ma gindesc daca nu cumva trebuie sa caut un alt furnizor.Mentionez ca sunt un bun platitor al facturilor Dv-stra (a se verifica )
Va multumesc si astept raspunsul dv-stra.
Tel.*******
Noi nu suntem de la Digi.
Faceti o sesizare la relatii cu clientii Digi Mobil la numarul 0314007777 pentru aceasta problema.
Niste soluții pentru zonele rurale care nu au nici pic de semnal din partea RDS?Agentul de teren a spus că vor face ceva in privința asta dar nu mai îmi aduc aminte
Sunati la relatii cu clientii Digi la numarul 0314007777. Agentul de teren nu are ce sa faca in acest sens, el/ea doar semneaza contracte.
Am observat o eroare pe site ul Digi,pentru că nu pot sa ii spun altcumva.In zona mea apare că am la voce și date mobile semnal excelent,iar 3g neacoperit eu stând la sat,iar la comuna care este la 2 km distanta de mine apare doar la voce moderat ,in rest neacoperit la date
Cauza?
Nu prea inteleg la ce va referiti, nu stiu care e zona dumneavoastra si care e comuna respectiva. Orice sesizare legata de acoperirea semnalului o puteti la numarul pe care vi l-am oferit.
Si eu am probleme cu semnalul la telekom nu stiu dece sunt din Livada de Bihor com Nojorid releul este in Lesi
Fa-le o sesizare la relatii cu clientii Telekom la numarul 0214041234 sa verifice problema.
Bună ziua am o problema,de ceva timp nu am semnal ,și am cartela la abonament și în localitate nu am deloc semnal,și îmi arată doar apel de urgență
Buna ziua,
La ce operator aveti cartelele?
Am cartela la abonament la digi,și cartela nu e de mult cumpărată
In ce localitate aveti probleme cu semnalul? Aveti probleme atat in locatie cat si afara?
În 2 localități am probleme, în rest e bun semnalu
În Rîmnicul de Jos
Pe site-ul Digi figureaza ca fiind semnal pentru voce pe reteaua 3G insa fara semnal de date.
Va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii Digi Mobil la numarul 0314007777 pentru aceasta problema.
Buna seara
În comuna Vâlcele olt nu este semnal la digi mobil
Buna seara, v-a functionat pana in prezent? Ati incercat si afara sau numai in casa? Ati incercat repornirea telefonului?
A funcționat pana acum câteva zile în prezent nu funcționează nici în casa nici adaea
Am încercat și Repornire telefonului degeaba
Este vreo problema tehnica
Ce se intampla
Nu avem informatii despre o avarie generala la Digi in aceasta localitate. Aveti si un alt telefon cu cartela Digi sa vedeti daca problema e aceeasi? Sau puteti testa cartela in alt telefon?
Sunt 3 numere de telefon și nici unul nu merge
Abonamentul este pe numele de *****
In cazul acesta va recomand sa sunati la relatii cu clientii Digi la numarul 0314007777 si sa faceti o sesizare in acest sens. Sa mentionati ca problema este aceeasi pe mai multe numere de telefon Digi.
Sunt jud.galati comuna Umbrărești Deal nu este semnal la Digi deloc să puneți să fie semnal
Noi nu suntem de la Digi. In Umbraresti-Deal, Galati, pe site-ul Digi figureaza ca fiind acoperire excelenta atat pentru 3G cat si pentru 4G. Va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii Digi la numarul 0314007777 sa verifice acoperirea in zona in care aveti probleme cu semnalul.
Nu ma pot conecta la o retea de telefonie a funcționat acum nu am nici tel nici net
La ce operator sunteti abonat?
La digi rcs-rds
Aveti semnal? Cand incercati sa sunati ce se aude in telefon?
Nu se aude nimic nu e conectat .Semnal de antena full
Cînd incerc conectarea IMPOSIBIL DE CONECTAT REVENITI mesajul lor
Ati incercat repornirea telefonului? Incercati o cautare manuala a retelei si vedeti daca va apare reteaua Digi Mobil.
Am incercat nimic.Am fost în convorbire ieri cu un reprezentant service digi prin intermediul soției adica 2 tel si mi s.a recomandat sa sun dar eu nu pot
Daca i s-a recomandat sa sunati dvs atunci e posibil sa fie o problema cu cartela pentru care sa fie nevoie sa sune titularul contractului. Daca nu puteti sa sunati la ei, luati legatura cu pe pe pagina Facebook Digi Romania, insa vi se va raspunde de maine.
Buna ziua …va rog frumos daca ma puteti ajuta in legatura cu reteau telefonica
Doar ce am ajuns in tara si nu am semnal
Folosesc samsung S10 plus
Folosesc reteaua digi in spania
Buna seara, ati incercat sa reporniti telefonul?
Mi sa blocat și mie cartela Cum procedez
Apare apel urgente
La amandoua
Și la digi și la telecom
Incercati repornirea telefonului, daca problema e aceeasi inseamna ca este o problema cu telefonul.
In sat domnesti judetul ilfov pe strada Duculescu nu merge deloc netul in casa ce sa fac?
Va referiti la date mobile sau la internet fix? La ce operator sunteti abonat?
La digi mobil si este vorba de date mobile
Sunati la departamentul Relatii Clientii si faceti o sesizare pentru a se verifica problema dvs si pentru rezolvare.
Nu am semnal la telefon în rețeaua digi
Care este problema?
Ati incercat repornirea telefonului?
Da
In ce localitate nu aveti semnal? Pana acum v-a functionat la adresa la care va aflati acum?
În Giulesti Maramureș. Da. A funcționat. De 3 ani am abonament
Ati incercat o cautare manuala a retelei? Aveti posibilitatea sa incercati cartela si in alt telefon sau o alta cartela Digi in acest telefon?
Locuiesc satul de 5 ani in Salicea, comuna Ciurila, judetul Cluj. Sunt abonata Orange, si totdeauna am avut probleme cu semnal, mai ales in interiorul casei. Dar totusi erau cateva locuri in casa unde puteam vorbi. Dar in curand mi-am schimbat telefonul. Am avut Samsung Galaxy J5 si acum am cumparat Samsung Galaxy A40. Cu acest telefon nu mai pot vorbi aproape de loc din casa, si nu pot fi nici sunata de nimeni, parca nici n-as avea telefon mobil. Sunt foarte dezamagita, si nu stiu cum sa procedez. Internetul am tot de la firma Orange, am si um amplificator mic de la ei. Cu internetul ma descurc destul de bine. N-am stiut pana acum ca calitatea semnalului depinde si de tipul telefonului. Daca ati putea sa ma ajutati cu un sfat util as fi foarte recunoscatoare. Cu stima,
Gyongyi Halmi
Trebuie sa luati legatura cu , cei de la Orange le spuneti ca nu aveti semnal in locatia dvs si poate vor rezolva problema. NR Relatii Clientii Orange este 300 gratuit in reteaua orange. Telefonul dvs pe ce este setat 4G, 3G sau 2 G? Setati telefonul pe toate variantele pe rand vedeti pe care aveti semnal in locatia dvs.
Nu pot face apeluri
La ce operator aveti cartela? Semnal aveti pe telefon? Oferiti mai multe detalii.
Sunt în Spania cu tf. pe abonament din România și nu pot suna, scrie decit urgenta
La ce operator aveti cartela in Romania?
Telecom
Ati activat roamingul inainte sa plecati din tara?
Da
Incercati sa reporniti telefonul. Daca problema este aceeasi, incercati sa selectati manual una din retelele Orange, Vodafone, Movistar sau Yoigo.
Am doua abonamente de telefonie mobila si nu am semnal. Am facut sesizari de cateva ori la dumneavoastra si in afara faptului ca am fost contactat sa ma intrebe care e problema, nu s-a luat nici-o masura pentru a putea folosi telefonul in locuinta mea de la adresa mentionata in contract. va rog sa ma ajutati in aceasta problema.
Noi nu reprezentam niciun operator de telecomunicatii, la ce operator va referiti?
buna ziua ,ma intereseaza daca se poate face ceva ptr a capta semnalul mai bine in zona unde locuim?
Buna ziua, la ce operator sunteti abonata si in ce localitate?
Orange danești Vaslui
Vb sa se facă ceva pentru toată zona, o antena…..
Conform acoperirii afisate pe site-ul Orange, in Danesti, Vaslui ar trebui sa fie acoperire pentru reteaua 2G doar afara. Va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii Orange sa verifice daca se poate imbunatati reteaua in zona. O puteti face telefonic la numarul 0374300300 sau pe pagina Facebook Orange.
Ok vă mulțumesc!
Cu placere!
Bună dimineața!Pe numărul 07****** nu am nici semnal nici date mobile .Ce se întâmplă?Am nevoie de telefo vă rog!
Buna dimineata, incercati sa reporniti telefonul. Daca problema este aceeasi, sunati la relatii cu clientii Digi Mobil la numarul 0314007777.
Am un iphone 6s .si am abonament 4g nelimitat de la Operatorul ,,Digi” si nu prea imi merge netul in orașul Chitila , nu stiu care este cauza ..dar merge foarte greu …am momente cand prind 4g dar merge foarte greu , descarcă cu 1 mb pe secundă ..am încercat si pe alte telefoane cartela ..plus ca și câțiva prieteni au aceeași problemă cu semnalul pe Digi .. Aștept un răspuns sau cateva sfaturi !
Este posibil ca orasul Chitila sa nu fie acoperit peste tot cu 4g de la digi. Si nu aveti ce face decat sa comutati telefonul pe 3g.
Buna ziua numi mai pot folosi cartela sim sunt anuntat ca nu am nici un servici
Buna seara, la ce operator aveti cartela?
Ce model de telefon folositi? La aceasta adresa v-a functionat pana acum sau e prima data cand testati? In ce localitate folositi?
Am Samsung Galaxy A8,are o vechime da13 luni.De ceva timp se intrerupe si daca apelez si daca sunt apelata.Repet apelul si poate sa se intrerupa de mai multe ori.Rugamintea este daca puteti sa ma ajutati.Multumesc!
La ce operator aveti cartela?