Probleme semnal TV (lipsa semnal/semnal slab) Digi (RCS – RDS)
Printre cele mai frecvente probleme ale abonatilor de televiziune (cablu sau satelit) Digi (RCS – RDS) reprezinta problemele de semnal (cand nu avem semnal sau semnalul este foarte slab). In acest articol vom detalia aceste probleme de semnal din reteaua Digi.
Vom imparti problemele de semnal in doua categorii, in functie de platforma prin care avem furnizat serviciul de televiziune: satelit sau cablu tv (analog sau digital). Pentru problemele de televiziune prin cablu:
Lipsa semnal cablu TV. In situatiile in care nu avem semnal la televiziunea prin cablu de la RCS – RDS primul lucru pe care trebuie sa il facem este sa ne asiguram ca avem cablurile introduse cum trebuie (cablul de semnal si cablurile decodorului, daca este cazul). Desi majoritatea problemelor de semnal sunt din cauza unor avarii/probleme tehnice, in felul acesta putem evita situatia putin probabila (insa, totusi, probabila) de a ajunge o echipa la domiciliu pentru a ne introduce cablul cum trebuie in televizor.
Daca avem televiziune analogica (fara un decodor) atunci situatia este foarte usor de verificat, dupa verificarea cablului singurul lucru pe care il putem face este sa sunam la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS (deranjamente cablu) pentru a trimite o echipa de interventie.
Probleme semnal TV (lipsa semnal/semnal slab) Digi (RCS – RDS)
In cazul in care avem televiziune prin cablu digitala printr-un receptor de la Digi, primul lucru pe care trebuie sa-l facem este sa verificam cablurile de la decodor (inclusiv cablul pentru semnal). Pentru a elimina o posibila problema a decodorului, putem introduce cablul de semnal direct in televizor. Daca problema este aceeasi, decodorul este in regula.
Dupa ce am verificat cablurile si in continuare nu avem semnal TV, atunci putem avea una din urmatoarele probleme:
- splitter interior defect (daca exista); o situatie foarte putin probabila, mai ales daca nu am umblat la reteaua interioara este sa avem splitterul din interior defect;
- cablu catv defect; in special in blocurile in care reteaua este foarte veche, putem avea probleme din cauza cablului de televiziune;
- amplificator / echipament Digi defect; acestea sunt probleme foarte frecvente, in special in urma unor intreruperi electrice in zona;
- avarie generala in zona; tot din cauza unor intreruperi de curent sau din alte motive, problema poate fi una generala in zona, aceste probleme ar trebui sa se rezolve cel mai rapid, fiind prioritare;
Lipsa semnal antena satelit – DTH. Problemele de semnal pe platforma DTH pot avea mai multe cauze, dupa cum urmeaza:
- LNB defect;
- receptor defect;
- cablu TV defect;
In toate cele 3 cazuri, daca nu ne pricepem sa inlocuim singuri echipamentele/cablul trebuie sa contactam serviciul de relatii cu clientii DigiTV pentru a trimite o echipa de interventie acasa (daca suntem pe teritoriul Romaniei) iar daca nu suntem pe teritoriul Romaniei putem sa contactam un tehnician service DTH.
Daca nu avem semnal pe anumite programe (de pe un anumit TP (transponder)) iar alte programe de pe alte TP-uri au semnal atunci putem avea urmatoarele probleme:
- LNB deplasat; daca ne pricepem la aceasta operatiune putem incerca reglarea LNB-ului prin miscarea foarte usoara a LNB-ului stanga-dreapta, jos-sus pana cand incepe sa creasca nivelul semnalului (fiind ghidati de catre o persoana din fata televizorului); dupa ce am reusit sa prindem un nivel de semnal corespunzator, se strang usor suruburile de fixare ale LNB-ului, urmand ca in faza finala sa reglam LNB-ul stanga-dreapta pana avem semnal bun pe TP-uri;
- LNB defect;
Probleme semnal TV (lipsa semnal/semnal slab) Digi (RCS – RDS)
Semnal slab cablu TV / DTH. In cazul in care avem probleme privind semnalul slab la televiziune, nu sunt multe lucruri de facut de catre noi, decat sa contactam providerul de televiziune (Digi) pentru a verifica problema. Pe televiziunea prin cablu analogica apar „purici” pe canale cand avem semnal slab iar pe televiziunea prin cablu digitala si televiziunea prin satelit, apar macroblocuri, acele intreruperi/sacadari ale imaginii.
Pentru a semnala un deranjament la televiziunea Digi avem urmatoarele variante:
- contactam serviciul de relatii cu clientii Digi la numarul 0314004401 (Bucuresti/Ilfov) sau 03xx400401 unde xx reprezinta prefixul judetului;
- online pe site-ul Digi Romania – Contact – Contacteaza-ne;
- mesaj pe pagina Facebook Digi Romania;
Voi ce problema ati avut cu semnalul televiziunii in reteaua Digi (RCS – RDS), cum le-ati rezolvat si care a fost solutia?
Lipsa smartcard (3) smartcard S/N STB CA A/Nu :230213670000
Nu mai avem semnal la televizoare de ce??
Sunati la Relatii Clientii si faceti o sesizare. Pe echipamentul Digi de la dvs din casa aveti un led rosu sau toate sunt ok. Verificati si cabluriler din casa in special la capete la mufe.
Am 2 decodoare, 1 merge perfect ,semnal 80%, celălalt, aceiași antena satelit , LNB dualfeed, 1 transporder (ProTV, acasă tv, DigiSport,…..),nu merge , lipsă semnal ,in schimb celelalte canale merg perfect ,care ar fii problema? Conexiunile sunt bune , semnalul la fel
Buna seara DC imi apare pe ecran scurt circuit la digi tv
Contactati Relatii Clientii.
Am 2 receivere ,unul cand se vedea ,cand nu se vedea,ultima data am schimbat cablu(subtire,si inainte era subtire-75 omi)dar imi da acuma ,,lipsa semnal”,l-am dus la alta parabola si nu functioneaza,am adus cel de al 2 pentru a vedea daca este cablu de vina si ,,functioneaza”.L-am trimis in Romania mi l-au schimbat(tot cu unul vechi)si imi da acelasi lucru ,,lipsa semnal”,am pus din nou cel de al 2 si ,,functioneaza”.Care ar putea fi problema
O intrebare domnule Mihai LNB-ul la antena cate iesii are? O iesire sau 2 ? Schimbati si cablul HDMI.
Semnal slab tv Ilfov Chiajna str***** ***** Nr ** Digi
V-am raspuns ce ar trebui sa faceti in acest caz.
Semnal slab tv Ilfov Chiajna str ***** ******* Nr ** Digi
Faceti o sesizare la Relatii Clientii.
Am o problema ciudata la Digi cablu/internet fix ..de exemplu daca scot totul din priza sau daca se intrerupe curentul electric si dupa ce isi revine curentul …coblu tv si internetul merg 15 secunde apoi se intrerupe totul si depinde uneori isi revine dupa 2/3 minute dar cateodata dureaza si 20 minute pana incepe sa mearga cablul tv si internetul fix…am sunat la digi si mi sa spus ca aceasta problema e de la ont peste tot in tara si ca specialisti cauta sa rezolve aceasta problema aveti aceiasi problema ?
Nu mai platiti de cand nu a functionat
In Cernavoda in partea de jos a benzii de tv toate canalele HD merg sacadat si uneori se intrerupe si sunetul. iar canalele analogice merg cu intreruperi. calitatea semnalului este de 43%. Fibra intra in casa si este conectata la ONT. Pe partea de internet, pe wireless download-ul merge cu 53Mbps cu telefonul conectat la ONT, daca atasez routerul (personal) wireless, viteza de download creste la 224Mbps.
Pe site-ul celor de la Digi am citit asa: viteza maxima de download pentru FTTH (fibra direct in ont) 299 Mbps iar cea minima 100 Mbps. Cei de la Digi profita de faptul ce nu toti clientii stiu ce tip de serviciu au (FTC, FTB, FTH)
Va rog sa facesi un subiect si pe aceasta tema.
Apropo, pentru zilele de nefunctionalitate a unui serviciu aveti dreptul sa solicitati micsorarea abonamentului !
Faceti sesizare la Relatii Clientii.
Bună îmi apare E 107 lipsa semnal pe tv nu merge niciun canal Ce se intimpla
Buna. Aveti probleme cu , cablul din casa . Verificati cablul de la mufe si splitere.
cum ai stabilit tu ca sunt probleme cu cablul din casa la unii, iar la altii le spui sa sune la relatii cu clientii ?
Intreb initial daca au verificat reteaua din casa,La persoanele care spun ca si-au verificat reteaua din casa le spun sa sune la Relatii Clientii. De obicei cand ai o problema de semnal verifici tu reteaua din casa sa vezi daca nu poti rezolva singur problema. Daca nu poti rezolva singur problema suni la relatii clientii
In localitatea Varlaam, com. Gura Teghii, jd Buzău nu avem semnal. Pe TV. apare mesajul E107-lipsa semnal (00). Ce trebuie sa facem?
Sunati la Relatii Clientii si faceti o desizare.
De ce nu avem semnal tv. in pPLOIESTI ?
Sunati la Relatii Clientii si faceti o sesizare.
Eu am apăsat pe un buton și îmi arată fara ATV fara semnal și fără canal ce sa fac nei Samsung nei
Pe ce buton a-ti apasat? Sunati la Relatii Clientii faceti o sesizare.
Nu am semnal la nici un TV.
Faceti o sesizare la Relatii Clientii.
Nu îmi merge nici televiziunea și nici internetul.
Faceti o sesizare la Relatii Clientii.
Echipa digi vrem ca astazi sa veniti sa ne schimbati aparatura parintiilor mei azi digi cu routerul nou inlocuieste pe cel vechi azi si mai vrem ca ieri am ramas fara semnal la TV cablu digi cu telefon pe la ce ora veneti azi la lumina pe strada *. Nr. *.jud.constanta si mai vreau canal erotice pentru adult azi acuma urgent asa vreau EU in secret.
Buna ziua nam semnal la tv de doua zile
Faceti o sesizare la Relatii Clientii.
Nu am semnal la tv de ieri
Sunati la Relatii Clientii si faceti o sesizare.
Locuiesc în București, sos. **** *****, nr. ***, bl ****, SC *, am. ** – sector 2 și, deschizând azi, 26.04.2023, la ora 19:30 televizorul, am constatat ca apare pe ecran inscriptia: E107-Lipsa semnal(00).
Puteri sa-mi spuneti dacă există vreo avarievin zona la rețeaua de cablu TV RCS /RDS sau este o alta cauza?
Sunatii la Relatii Clientii si faceti o sesizare.
Lipsa semnal tv
Daca inca mai aveti probleme, faceti o sesizare la relatii cu clientii Digi sunand la numarul 0314004401.
SplitTer CATV 4 iesiri HAMA 44125 cu frecventa 5 – 862 MHz pentru televiune prin cablu digital DIGI. Va rog sa imi comunicati daca este potrivit in reteaua DIGI avand in vedere ca nu ajunge la 1000 MHz. Alte Alternative profesionale?… inteleg ca au aparut splitere 5k aurite… Mutumesc.
altex.ro/splitter-catv-4-iesiri-hama-44125/cpd/CABSPCATV44125/#additional
De vreo 2 ore nu e semnal in Constanta, zona Casa de cultura… nici cablu nici internet Digi. Stie cineva ceva?
Multumesc
Se fac teste pentru internet de 10 Gb. In aprilie in Costanta se va implementa pachetul de internet 10GB va costa 50 de lei.
Multumesc de raspuns… Daca nu am treaba cu acest abonament de 10 gb., nu fac modificari „in casa” nu? Adica nu schimba modem, ont, etc.?
Da daca nu doriti nu vi se va schimba echipamentul.
Buna ziua, va rog sa-mi spuneti ce inseamna E107 – Lipsa semnal (00) ?
funcționat si la un moment dat a apărut ceea ce am scris mai sus.
Multumesc
Aveti probleme cu cablul care vine de la splitter la tv sau de la LNB la receptor. Sunati la Relatii Clientii si faceti o sesizare.
am televiziune prin cablu de la RCS – RDS posed decodor pentru receptionarea pachetului de programe inclus si nu avem semnal pe anumite programe, care este cauza
Sunati la Relatii Clientii si faceti o sesizare .
Am o problema ciudata. Atunci cand un televizor este inchis pierd semnal la anumite canale la celelalte televizoare, in unele zone ale apartamentului prind mai putine canale decat altele .am un tv cu Ci+ atunci cand il aprind toate televizoarele prind tot
Aveti fibra optica? Aveti probleme cu ONT-ul/ router-ul de la Digi. Aveti probleme cu mufa catv. Daca nu aveti fibra optica aveti probleme cu reteaua de la dvs din casa (splittere mufe) sunati la Relatii Clientii si faceti o sesizare.
Bună seara
A picat semnalul (E107 lipsa semnal )
În Pantelimon Ilfov .pe str. ***** ** nr ****
Mulțumesc
Noi nu suntem Digi. Sunati la Relatii Clientii.
Buna ziua, Sunt din Valu lui Traian – Constanta, abonat la Digi F.O. router si TV si am probleme cu semnalul. Toate posturile se vad bne in afara de posturile HD. Anumite posturi ex. ProTV HD functioneaza 90% bine (sacadeaza ocazional) in rest celelalte programe HD sacadeaza mereu.
Cablul TV este splitat printr-un amplificator (modelul 8 canale JMA – model 1020MK8) iar cablul folosit pana la tv este tri-shilded. Am probleme cu echipa de la Digi care a venit in urma unei sesizari, acestia mi-au spus ca problema este locala.
Puteti sa ma indrumati, cu ce sa incep?
Salut. Daca doriti puteti verifica cablul la capete ( la mufe la splitter si la tv vedeti sa nu se fi cocsat (innegrit in termeni populari)). Sau problema poate fi de la splitter, inlocuiti-l.
Nu am semnal digi tv si net strada resita
Faceti o sesizare la Relatii Clientii
De astăzi nu îmi mai merge semnalul la canalele tv este vorba de ***** ******* centru colt str ****** buzau
Noi nu suntem Digi . Sunati la Relatii Clientii si faceti o sesizare.
Sunati la relatii cu clientii RCS – RDS Buzau (deranjamente) la numarul 0338400401 si faceti o sesizare privind aceasta problema. Ce puteti verifica dvs este sa fie cablurile introduse bine in echipamente.
De astazi dupa amiaza, aprox. in jurul orelor 14 si 30-15 nu este semnal pe aproape toate canalele tv si nu stim de ce! Doar vreo cateva ( sub 10) au semnal ! Unde trebuie sunat sau daca ne puteti informa cauza si remediere! E vorba de str . ** nr.* oras Comanesti, jud.Bacau!
Sunati la relatii cu clientii Digi Bacau la numarul 0334400401.
unele au putere 78-80%,claritate 65-67%,se vad bine, altele 47%putere,claritate 65%,altele semnal mai slab, 55-57%.Uneori macroblocuri pe cele cu putere mai slaba.
Sunati la Relatii Clientii daca pe contract aveti trecut digitalul si faceti o sesizare.
Va rog sa imi spuneti daca sunt probleme la Digi? Nu am semnal la tv,zona str ****** **** ,Ilfov
Sunati la Relatii Clientii si faceti o sesizare.
Pentru cateva canale am semnal slab E107 sau lipsa semnal si am antena satelit.
Sunati la Relatii Clientii si faceti o sesizare.
Nu merg canalele pe TV, nici cele HD nici celelalte. Ieri mergeau. Mentionez ca locuiesc in orasul Abrud, judetul Alba.
Sunati la relatii cu clientii Digi Alba la numarul 0358400401 pentru a face o sesizare, daca va fi nevoie va ajunge cineva in locatie.
Imi apare Informatii semnal si ramane blocat tv ul…nu mai pot nici sa l opresc.
E o casuta cu date in mijlocul ecranului.
Care e cauza?
Ce tv aveti? Smart non Smart? Probabil isi face actualizare de soft si atunci nu trebuie oprit tv-ul.
Bună ziua.Locuesc în Italia și de 2 săptămâni nu mai vad nici un program.Imi zice ca nus abonata la acest canal.Facturile sunt plătite toate chiar anticipat
Sunati la Relatii Clientii si vorbiti cu un operator. Sau tineti tv-ul si receptorul aprins pe TVR 1 timp de 30 de minute.
Pe un TV îmi tot apare lipsa semnal. In alta camera e totul ok. Am schimbat mufele aparatele de la unul la altul sunt în regula. Care ar fi cauza de imi apare lipsa semnal
Verificati mufele de la capetele tv-ului cu probleme si splitter. Verificati chiar si splitterul.