Probleme semnal TV (lipsa semnal/semnal slab) Digi (RCS – RDS)

Printre cele mai frecvente probleme ale abonatilor de televiziune (cablu sau satelit) Digi (RCS – RDS) reprezinta problemele de semnal (cand nu avem semnal sau semnalul este foarte slab). In acest articol vom detalia aceste probleme de semnal din reteaua Digi.

Vom imparti problemele de semnal in doua categorii, in functie de platforma prin care avem furnizat serviciul de televiziune: satelit sau cablu tv (analog sau digital). Pentru problemele de televiziune prin cablu:

Lipsa semnal cablu TV. In situatiile in care nu avem semnal la televiziunea prin cablu de la RCS – RDS primul lucru pe care trebuie sa il facem este sa ne asiguram ca avem cablurile introduse cum trebuie (cablul de semnal si cablurile decodorului, daca este cazul). Desi majoritatea problemelor de semnal sunt din cauza unor avarii/probleme tehnice, in felul acesta putem evita situatia putin probabila (insa, totusi, probabila) de a ajunge o echipa la domiciliu pentru a ne introduce cablul cum trebuie in televizor.

Daca avem televiziune analogica (fara un decodor) atunci situatia este foarte usor de verificat, dupa verificarea cablului singurul lucru pe care il putem face este sa sunam la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS (deranjamente cablu) pentru a trimite o echipa de interventie.

Probleme semnal TV (lipsa semnal/semnal slab) Digi (RCS – RDS)

In cazul in care avem televiziune prin cablu digitala printr-un receptor de la Digi, primul lucru pe care trebuie sa-l facem este sa verificam cablurile de la decodor (inclusiv cablul pentru semnal). Pentru a elimina o posibila problema a decodorului, putem introduce cablul de semnal direct in televizor. Daca problema este aceeasi, decodorul este in regula.

Dupa ce am verificat cablurile si in continuare nu avem semnal TV, atunci putem avea una din urmatoarele probleme:

  • splitter interior defect (daca exista); o situatie foarte putin probabila, mai ales daca nu am umblat la reteaua interioara este sa avem splitterul din interior defect;
  • cablu catv defect; in special in blocurile in care reteaua este foarte veche, putem avea probleme din cauza cablului de televiziune;
  • amplificator / echipament Digi defect; acestea sunt probleme foarte frecvente, in special in urma unor intreruperi electrice in zona;
  • avarie generala in zona; tot din cauza unor intreruperi de curent sau din alte motive, problema poate fi una generala in zona, aceste probleme ar trebui sa se rezolve cel mai rapid, fiind prioritare;

Lipsa semnal antena satelit – DTH. Problemele de semnal pe platforma DTH pot avea mai multe cauze, dupa cum urmeaza:

  • LNB defect;
  • receptor defect;
  • cablu TV defect;

In toate cele 3 cazuri, daca nu ne pricepem sa inlocuim singuri echipamentele/cablul trebuie sa contactam serviciul de relatii cu clientii DigiTV pentru a trimite o echipa de interventie acasa (daca suntem pe teritoriul Romaniei) iar daca nu suntem pe teritoriul Romaniei putem sa contactam un tehnician service DTH.

Daca nu avem semnal pe anumite programe (de pe un anumit TP (transponder)) iar alte programe de pe alte TP-uri au semnal atunci putem avea urmatoarele probleme:

  • LNB deplasat; daca ne pricepem la aceasta operatiune putem incerca reglarea LNB-ului prin miscarea foarte usoara a LNB-ului stanga-dreapta, jos-sus pana cand incepe sa creasca nivelul semnalului (fiind ghidati de catre o persoana din fata televizorului); dupa ce am reusit sa prindem un nivel de semnal corespunzator, se strang usor suruburile de fixare ale LNB-ului, urmand ca in faza finala sa reglam LNB-ul stanga-dreapta pana avem semnal bun pe TP-uri;
  • LNB defect;

Probleme semnal TV (lipsa semnal/semnal slab) Digi (RCS – RDS)

Semnal slab cablu TV / DTH. In cazul in care avem probleme privind semnalul slab la televiziune, nu sunt multe lucruri de facut de catre noi, decat sa contactam providerul de televiziune (Digi) pentru a verifica problema. Pe televiziunea prin cablu analogica apar „purici” pe canale cand avem semnal slab iar pe televiziunea prin cablu digitala si televiziunea prin satelit, apar macroblocuri, acele intreruperi/sacadari ale imaginii.

Pentru a semnala un deranjament la televiziunea Digi avem urmatoarele variante:

  • contactam serviciul de relatii cu clientii Digi la numarul 0314004401 (Bucuresti/Ilfov) sau 03xx400401 unde xx reprezinta prefixul judetului;
  • online pe site-ul Digi Romania – Contact – Contacteaza-ne;
  • mesaj pe pagina Facebook Digi Romania;

Voi ce problema ati avut cu semnalul televiziunii in reteaua Digi (RCS – RDS), cum le-ati rezolvat si care a fost solutia?

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

1070 COMENTARII

  1. Nu s a rezolvat nimic de 2 zile. Am sunat de mai multe ori iar termenele date, orele date au totfost depășite. Nimic… Nici acum nu am imagine pe tv

  2. ********* . Apare pe ecran LIPSA SEMNAL.Am antena satelit.Am dat resetare dar merge pe ATV siDTV si nu găsește nici un canal.Nu pot sa întru pe HTML 1 ca sa găsesc canalele de tv.

    • Antena sau LNB-ul sunt deplasate si trebuie sa sunati la Relatii Clientii sa faceti o sesizare. Verificati mufele dintre LNB si receptor. Daca nu puteti comuta tv-ul pe HDMI 1 atunci telecomanda nu mai are baterii schimbati-le.

  3. La mine al doilea televizor nu are semnal pe prima TV și tvr1. A venit de la intervenții, a schimbat lnb-ul , a mers 2 săptămâni și iar nu mai merge. Nu știu ce sa mai fac. Mi-e urat sa mai sesizez pentru ca în zona mea vine un singur nene care e pe județ și a început sa îmi ceară de la obraz bacșiș. Am impresia ca intenționat nu face ce trebuie .

    • Cum sunt legate cele 2 tv-uri de LNB? Cu un singur cablu sau cu 2 ( cate un cablu fiecare tv?. Daca tv-urile sunt legate de LNB printr-un singur cablu. Cumparati-va un LNB dublu( cu 2 iesiri) si legati fiecare tv cu cate un cablu fiecare separat de cele 2 iesiri ale LNB-ului.

  4. Bună ziua! Am internet și televiziune prin cablu de la Digi. De astăzi nu mai am semnal la televizor, dar internetul este în regulă. Spun asta, deoarece televizorul este conectat cu routerul. Am verificat dacă totul este introdus corect, dar degeaba. Mulțumesc!

  5. Sint dmna Oros.din Beiuș Bihor ,din data de 17 ,06,,in urma unei defecțiuni în oraș ,eu nu mai am semnal la tv ,și internet .va rog să verificați și remediați defecțiunea.multumesc.

  6. Buna ziua,
    Subsemnatul ****, domiciliat in str. * nr. *, bl.*, ap.*, sector * Bucuresti, doresc sa va aduc la cunostinta urmatoarele:in ultima perioada, transmisia tv sufera perturbari de semnal, astfel incat posturile tv de pe 17 canale nu pot fi vizionate. Aceste posturi sunt:Antena 1, Antena 3, Antena Stars, RTV, RTL, AXN s.a. In consecinta, va rog sa luati masuri pentru ca in cel mai scurt timp aceasta problema tehnica sa fie remediata iar transmisia posturilor mentionate sa fie corespunzator.
    Cu stima,
    Mihai

  7. Clientul dumneavoastra este mama mea, ***** ( cod client *****), din comuna Liesti, judetul Galati, strada * nr.*, careea iiplatesc lunar factura.
    De ieri, 23 mai 2021, nu are semnal TV. Am facut patru sesizari telefonice( ieri si astazi) dar nu s-a rezolvat nimic. Corect ar fi sa va sesizati clientii la aparitia unor avarii sau disfunctionalitati. Pana cand ar trebui sa va tot contactez ca sa remediati situatia ? Platesc cu corectitudine si rapiditate facturile lunare. Dumneavoastra cand veti deveni CORECTI fata de clienti? Sunt total nemultumita de serviciile (ne)oferite”.

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Va recomand sa insistati catre ei pentru a urgenta rezolvarea problemei. Insa, aveti in vedere ca termenul maxim de remediere al problemelor tehnice este de 48 de ore.

  8. Calitatea semnal pe toate canalele trustului Antena1 si pe este doar de 44%, restul au calitatea 100%.Am reclamat la Digi.
    A venit o echipa dupa cateva zile, au verificat instalatia interioara, au zis ca e ok, au schimbat un cablu de 2m din splitter Pana la tv , insa fara o imbunatatire semnificativa.
    Aveam 72% calitatea in loc de 70% cat era cand au venit.
    Le-am dat cablul inapoi.
    Au pretentia sa le semnez ca voi plati 10 Ron deplasarea!
    Pentru ce?
    Logica simpla i-mi spune ca daca doar 5-6 canale nu se pot viziona in conditii acceptabile , restul fiind cu calitatea 100%, este o proplema cu semnalul primit de la furnizori respectiv trust Antena1 catre distribuitor respectiv Digi.
    Trebuie sa platesc 10 Ron incompetenta Digi?
    Si nu mi se garanteaza ca nu se va repeta problema!

    • Retransmisia posturilor din headend-ul Digi este ok altfel ar fi o problema generala care ar afecta toti abonatii din localitatea sau judetul respectiv, ceea ce cu siguranta nu este cazul. Astfel, ramane o problema de retea interioara sau o problema legata de televizor, din punctul meu de vedere.

  9. Buna ziua . Antena 1 , pro-tv si prima se vad fffoarte rau, in schimb celelalte canale se vad ffffoarte bine . Care e problema ( am parabola , si sunt un italia, am abonament la dolce vita ) ? Multumesc .

    • Probabil antena sau LNB-ul sunt dereglate. Daca va pricepeti puteti sa incercati sa le reglati dvs daca nu chemati un specialist de acolo.

  10. Avem 3sau4 luni decind ne-a preluat de la Akta si nu a fost luna sa nu aiba 3 pina la5 zile probleme ce se intimpla?!
    Am inteles ca se lucreaza la cablaj dar pe bani cui ai nostri
    Nu trebuia sa ne preluati pina nu va puneati in ordine cu doi oameni angajati vreti sa rezolvati problema?! Numai acum in mai aveti 3 zile care nu a functtionat va pierdeti clientii(deja caut sa ma mut la alta firma)simulti altii vor proceda la felSerban

    • Noi nu suntem Digi. In multe zone unde este Akta Digi instaleaza fibra optica. Pana termina de cablat comuna dvs abonati vor trebui sa stea pe reteaua AKTA care se stie ca are multe probleme.

  11. Buna ziua as vrea sa stiu si eu de ce nu merge tv cablu in Italia 2 saptamani functioneaza doua saptamani nu.Este platit normal! In timpul zilei mai merge dar seara deloc.Multumesc ar fi bine sa stie cineva care lucreaza pentru buna functionare!

  12. Sunt titulara de contract în satul Mogoșani , comuna Scoarța. Gorj, telefon 07******, sunt in concediu până pe data de 10 mail de o săptămână am anunțat telefonic sa vina o echipă tehnica să mă treacă pe fibra optica , nu se vede clar la tv , se vede cu pureci, nu sunt mulțumită de serviciile dumneavoastră , va rog urgent sa trimiteți o echipă , daca nu renunț la serviciile dumneavoastră .
    Marcela

  13. Buna ziua,de o săptămâna dispar anumite canale..începe cu canalul Nr 1 și ajunge direct la canalul 6,când vreau sa schimb pe canalul 2 sau 3 nu merge ,ajunge direct la canalul 6,..apoi tot așa..dacă reușesc sa văd cel puțin 4 programe ..îmi zice invalid channel…va scriu din Italia ,va rog sa -mi Spune-ți ce pot face sau Rezolvați problema.

    • Noi nu suntem Digi.Problema dvs nu poate fi rezolvata nici de Digi pentru ca nu ofera suport tehnic in afara Romaniei. Solutia pentru rezolvarea problemei dvs este sa chemati un tehnician din zona dvs si sa regleze antena sau LNB-ul.

  14. Buna seara , trimit mesaj din Italia in legătura cu receiverul Digi. Se Închide se deschide singur si apare ca si cum s-ar fi mișcat antena , sta caterva secunde aprins si apare ca si cum lam inchis eu din telecomanda . O solutie va rog .

  15. PLOIESTI JUDETUL PRAHOVA DIGI, am cablu WI-FI si de multa vreme, am probleme cu aproape toate canalele de TV. Se inchide programul si apare niste dungi late diferite culori; ecranul ingheata pentru citeva minute; imaginea este inghetata si deformata. Va rog sa-mi spuneti dece si cum puteti rezolva aceasta situatie.

    • E posibil sa fie o problema cu cablul intre TV si splitter sau cu iesirea de la splitter. Semnalul pana in locatie ar trebui sa fie in regula din moment ce iti functioneaza cum trebuie pe alt TV.

  16. În data de 25.02.21 am reânoit contractul ***** pentru grila de programe digitală. La montarea riseiverului s-a constatat de către lucrătorul DIGI că semnalul are nivelul la limită, în sensul că nu poate funcționa în condiții optime decât a unui singur televizor. Fără a mi se comunica nivelul semnalului, mi s-a sugerat să înlocuiesc cablul din interiorul apartamentului. Consider că dacă semnalul este la un nivel minim, este logic ca prin montarea altor ramificații se pierde din semnal.
    Prin urmare solicit următoarele:
    1. Să-mi comunicați care este valoarea semnalului de care trebuie să beneficiez în condițiile folosirii a 3 televizoare? (altminteri, valoare ce ar trebui prevăzută în contract)
    2. Să se verifice și să mi se comunice care este nivelul semnalului la intrarea în apartament (iar dacă este un nivel la valoarea minimă, eventual să fie înlocuit cablul dintre apartament și caseta de pe casa scării).
    În cazul în care nu mi se răspunde la cele solicitate și nu mi se asigură un semnal corespunzător în termen de 7 zile, în rezerv dreptul, (în termen de 14 zile conform contractului) să renunț la noul contract (la grila digitală)

  17. Buna seara. Este foarte ciudat treaba cu semnalul. Sa va explic: am doua tv-uri smart LG unul mai vechi si altul nou! Problema e aceeasi, adica semnalul unelor canale HD scade mult sau de tot cand este routerul activ. Ciudat rau caci daca scot routerul am semnal full la ambele tv-uri. Mentionez ca routerul il am din 2017 si nu imi face intotdeauna asa.
    Care sa fie problema?

      • Bun hai ca asta cu semnalul nu este ceva ce nu am mai intampinat. Dar care sa fie legatura cu routerul??? L-am schimbat din camera, l-am alimentat la priza separata si tot aceasi chestie: cand il scot din priza am semnal full la canalele hd si cand il bag din nou routerul in priza reincepe sa scada semnalul programelor.

      • Salutare! Revin aici sa va spun ce am rezolvat! La insistentele mele (am vb cu 3 operatori Digi) au venit baietii si mi-au refacut legaturile. Acum nu mai am probleme cu internetul (era cam slaba viteza) si le-am spus de semnalul tv si mi-au spus ca e de la cablutilr mele sau de la spliter. Dar eu m-am gandit la altceva: desi semnalul tv s-a imbunatatit eu ca sa il am 100% in toate 3 tv-uri voi cumpara un spliter cu amplificare de semnal si cred ca asta este rezolvarea finala.
        O zi buna tuturor va doresc!

  18. Nu se poate ca in 48 H sa nu vina nici o echipa service pt lipsa semnal…5 sesizări făcute cu,la fiecare sa promis rezolvarea problemei….👎👎👎👎👎👎digi

    • Daca este depasit acest termen de 48 de ore, puteti cere reducerea facturii pe perioada in care nu au functionat serviciile.
      Insa, presupunand ca va referiti la perioada weekendului, se lucreaza cu efectiv de personal redus.

  19. Bineinteles, am urmat toti pașii solicitați de soft și au fost memorate programele existente.
    Acel mesaj (semnal slab sau fără semnal) apare după câteva minute de vizionare a unui program oarecare din grila.
    Ciudat, pt ca acest mesaj apare numai la televizorul nou.

    • Televizoarele Philips sunt mai sensibile la semnal. Incercati-l in alta camera daca puteti si vedeti daca face la fel. Daca face la fel sunati la Relatii Clientii si vor trimite o echipa sa rezolve problema. Dar va dau un sfat. Daca in contract aveti analog la telefon cand veti vorbi cu operatorul nu-i spuneti ca nu prindeti posturile digitale ca nu vin, le spuneti ca nu vedeti posturile de pe analog, si cand vin baieti ii puneti sa verifice si digitalul.

  20. Trebuie sa clarific mesajul trimis anterior:
    – televizorul Phillips l-am cumpărat ieri și l-am conectat la cablul TV existent pentru a-i verifica funcționarea.
    Știu ca se utilizează splitere pentru a conecta pe același cablu TV doua televizoare.
    Televizorul Samsung l-am decuplat efectiv de la cablul TV și am verificat numai televizorul nou.
    Trebuie sa verific decodorul RCS-RDS?

    • Cand ati introdus cablul in noul tv ati efectuat si cautarea posturilor? Daca doar ati introdus doar cablu in tv este evident sa va scrie acel mesaj semnal slab pentru ca tv-ul nu are posturi memorate in memoria sa sa vi le afiseze. Pe scurt dupa ce introduceti cablu in tv trebuie sa dati cautarea posturilor. Daca aveti decodor de la digi atunci doar conectati decodorul in tv cu cablul HDMI.

  21. Am cumpărat un televizor Phillips 24PFS5505/12; după punerea in funcțiune apare mesajul “semnal slab sau fără semnal”
    Menționez ca același cablu TV este conectat la un televizor Samsung 4kUHD care funcționează perfect.
    Solicit un raspuns din partea RCS-RDS.

    • In primul rand noi nu suntem Digi. 2 Cum adica acelasi cablu este conectat si la Samsung si la Philips? Va trebuie un splitter nu puteti conecta un cablu la 2 tv-uri. Daca nu va pricepeti sunati la Relatii Clientii .

  22. Am o problema cu aparatul digi care isi pierde semnalul . Problema o rezolv pe moment prin scoaterea mufei de alimentare si bagarea ei inapoi, aparatul porneste singur iar dupa totul este ok ptr cateva minute si din nou imaginea ingheata si apare lipsa semnal in coltul din stanga sus. Ce este de facut in situatia asta?

  23. Bună seara am un televizor Samsung tv led care are eroare bit 0, intensitate semnal70, calitatea semnalului 100, este bine?, ,menționez că am cablu tv analogic de la DIgi

        • Pe toate HD-urile ai semnal 70? este o diferenta prea mare intre ele daca era o diferenta de maxim 5% intre SD si HD era ok insa diferenta de 30% este prea mare.

          • Am mai verificat odată nu la la toate de exemplu pe PRO TV SD întensitate semnal 100, calitate semnal 100, iar pe PRO TV HD intensitate semnal 70, calitatea semnalului 100, DiGi SPORT 1SD întâietate semnal 100, calitate semnal 100 la fel și pe DIGI SPORT1HD de ce aste așa nu înțeleg?

          • Este ok daca nu ai la toate HD-urile 70% semnal ci sunt si cu 100%. Unele frecvente au semnal mai puternic altele mai slab. Insa nu trebuie sa ai semnal cu diferente mari intre sd-uri si hd-uri.

  24. Bună seara ,am un televizor Samsung led tv HD am nivel eroare bit 0, intensitate semnal 70, calitate semnal 100 este bine? Menționez că acum cîteva zile mi au făcut instalarea cu fibră optică ,și mi au montat un un mininod optic și un spliter cu 2 ieșiri deși mai aveam un spliter
    Bună seara am cablu tv analogic Digi si am un televizor Samsung tv led și pot recepționa și canalele digitale și îmi arată nivel eroare bit 0 intensitate semnal 70,calitatea semnalului 100 vreau să vă întreb este bine, menționez că acum cîteva zile mi au făcut instalarea cu fibră optică și vreau să vă spun că mai am un televizor Samsung și un CRT cablate

  25. Bună ziua. Am o problema cu recepția canalelor TV de la digi. Locuiesc în Norvegia, am montat antena satelit perfect, am semnal la TV dar dispare din 4 în 4 secunde. (4 secunde se vede și 4 secunde dispare semnalul). În mufa de ieșire din Receiver am observat ca am curent care duce spre Lnb. Problema e ca nu e un curent continuu. Am pus limba și pișcă puțin dar nu continuu sunt doar impulsuri. Oare asa trebuie sa fie?

  26. Buna ziua ,nu stiu ce se intampla ca nu am.semnal la tv am.schimbat adaptorul ca am crezut ca asta e problemă da tot se oprește si imi arata lipsa semnal cred ca e vorba de rizaivar ,va multumesc

    • Ati verificat cablul dintre adaptor si receptor? Sunati la Relatii Clientii si vorbiti cu un operator faceti o sesizare nr este 03xx 400 401. X reprezinta codul judetului de unde sunati.

  27. Numele meu este NICOLAE COD CLIENT ******
    DECODORUL HD DEFECT
    AM INREGISTRAT ACEASTA SOLICITARE CU NR****** DIN 04.11.2020
    ABONAMENTUL IL PLATESC
    DORESC O REZOLVARE RAPIDA SI ASTEPT UN RASPUNS
    VA MULTUMESC

  28. Buna seara,

    Sunt abonat din Iasi, strada *, NR.* si doresc sa va informez ca, in data de 30.11.2020, la ora 20:15 s-a intrerupt semnalul la televizor, nemaifiind niciun post de televiziune vizibil (disponibil).
    Va rog sa remediati situatia.
    Multumesc!

  29. Salutare! Este in regula daca puterea semnalului este 95-96% iar calitatea semnalului 100% ? Calitatea nu scade sub 100 dar puterea e de 96% . Ce diferente e intre ele ?

  30. De ieri 27.11.20 toate programele HD se vad puricate, se imprastie imaginea si se rupe in mici dreptunghiuri pe tot ecranul. asta se intampla la toate televizoarele si la cele cu cartela si la cele cu decodor.

  31. Sunt clientul cu numarul ID *******
    Azi dimineata in jurul orei 11 s-a intrerupt internetul si televiziunea pe scara * a blocului *, str *, Galati. Internetul a revenit, dar nici pana la aceasta ora nu exista semnal TV.