Probleme semnal TV (lipsa semnal/semnal slab) Digi (RCS – RDS)
Printre cele mai frecvente probleme ale abonatilor de televiziune (cablu sau satelit) Digi (RCS – RDS) reprezinta problemele de semnal (cand nu avem semnal sau semnalul este foarte slab). In acest articol vom detalia aceste probleme de semnal din reteaua Digi.
Vom imparti problemele de semnal in doua categorii, in functie de platforma prin care avem furnizat serviciul de televiziune: satelit sau cablu tv (analog sau digital). Pentru problemele de televiziune prin cablu:
Lipsa semnal cablu TV. In situatiile in care nu avem semnal la televiziunea prin cablu de la RCS – RDS primul lucru pe care trebuie sa il facem este sa ne asiguram ca avem cablurile introduse cum trebuie (cablul de semnal si cablurile decodorului, daca este cazul). Desi majoritatea problemelor de semnal sunt din cauza unor avarii/probleme tehnice, in felul acesta putem evita situatia putin probabila (insa, totusi, probabila) de a ajunge o echipa la domiciliu pentru a ne introduce cablul cum trebuie in televizor.
Daca avem televiziune analogica (fara un decodor) atunci situatia este foarte usor de verificat, dupa verificarea cablului singurul lucru pe care il putem face este sa sunam la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS (deranjamente cablu) pentru a trimite o echipa de interventie.
Probleme semnal TV (lipsa semnal/semnal slab) Digi (RCS – RDS)
In cazul in care avem televiziune prin cablu digitala printr-un receptor de la Digi, primul lucru pe care trebuie sa-l facem este sa verificam cablurile de la decodor (inclusiv cablul pentru semnal). Pentru a elimina o posibila problema a decodorului, putem introduce cablul de semnal direct in televizor. Daca problema este aceeasi, decodorul este in regula.
Dupa ce am verificat cablurile si in continuare nu avem semnal TV, atunci putem avea una din urmatoarele probleme:
- splitter interior defect (daca exista); o situatie foarte putin probabila, mai ales daca nu am umblat la reteaua interioara este sa avem splitterul din interior defect;
- cablu catv defect; in special in blocurile in care reteaua este foarte veche, putem avea probleme din cauza cablului de televiziune;
- amplificator / echipament Digi defect; acestea sunt probleme foarte frecvente, in special in urma unor intreruperi electrice in zona;
- avarie generala in zona; tot din cauza unor intreruperi de curent sau din alte motive, problema poate fi una generala in zona, aceste probleme ar trebui sa se rezolve cel mai rapid, fiind prioritare;
Lipsa semnal antena satelit – DTH. Problemele de semnal pe platforma DTH pot avea mai multe cauze, dupa cum urmeaza:
- LNB defect;
- receptor defect;
- cablu TV defect;
In toate cele 3 cazuri, daca nu ne pricepem sa inlocuim singuri echipamentele/cablul trebuie sa contactam serviciul de relatii cu clientii DigiTV pentru a trimite o echipa de interventie acasa (daca suntem pe teritoriul Romaniei) iar daca nu suntem pe teritoriul Romaniei putem sa contactam un tehnician service DTH.
Daca nu avem semnal pe anumite programe (de pe un anumit TP (transponder)) iar alte programe de pe alte TP-uri au semnal atunci putem avea urmatoarele probleme:
- LNB deplasat; daca ne pricepem la aceasta operatiune putem incerca reglarea LNB-ului prin miscarea foarte usoara a LNB-ului stanga-dreapta, jos-sus pana cand incepe sa creasca nivelul semnalului (fiind ghidati de catre o persoana din fata televizorului); dupa ce am reusit sa prindem un nivel de semnal corespunzator, se strang usor suruburile de fixare ale LNB-ului, urmand ca in faza finala sa reglam LNB-ul stanga-dreapta pana avem semnal bun pe TP-uri;
- LNB defect;
Probleme semnal TV (lipsa semnal/semnal slab) Digi (RCS – RDS)
Semnal slab cablu TV / DTH. In cazul in care avem probleme privind semnalul slab la televiziune, nu sunt multe lucruri de facut de catre noi, decat sa contactam providerul de televiziune (Digi) pentru a verifica problema. Pe televiziunea prin cablu analogica apar „purici” pe canale cand avem semnal slab iar pe televiziunea prin cablu digitala si televiziunea prin satelit, apar macroblocuri, acele intreruperi/sacadari ale imaginii.
Pentru a semnala un deranjament la televiziunea Digi avem urmatoarele variante:
- contactam serviciul de relatii cu clientii Digi la numarul 0314004401 (Bucuresti/Ilfov) sau 03xx400401 unde xx reprezinta prefixul judetului;
- online pe site-ul Digi Romania – Contact – Contacteaza-ne;
- mesaj pe pagina Facebook Digi Romania;
Voi ce problema ati avut cu semnalul televiziunii in reteaua Digi (RCS – RDS), cum le-ati rezolvat si care a fost solutia?
În Căciulați ilfov nu avem semnal de plătim tv Digi
Sunati la relatii cu clientii Digi si faceti o sesizare, numarul este 0314004401.
Seara buna
Apare pe ecran E107lipsa semnal
Am verificat cablul este OK.
Ce pot face😘
Com Dragoiesti sat Chiroiu Paminteni.
Buna seara. Sunati la Relatii Clientii si faceti o sesizare.
Trebuie sa reziliez contractele cu Digi .E o adevărată aventură să încerci să reclami o defecțiune și să contactezi echipa tehnica
Sunt client de opt ani, să vă fie rușine.
Noi nu suntem Digi. Daca au trecut 72 de ore de cand ati facut sesizarea si problema nu s-a rezolvat adresati-va la ANPC
Eu mereu am facut sesizare online si s-a rezolvat corespunzator. Puteti detalia un caz concret in care ati facut o sesizare, a fost preluata si nu s-a rezolvat?
din doua in doua nopti fix la ora 1 nu este semnal in str.***** ***Cluj Napoca
Faceti o sesizare la Relatii Clientii.
Aveti idee cum rezolv?
Am si eu o problema pe un nou tv samsung 2022 toate programele hd din gama pro tv nu functioneaza cica semnal lipsa , am resetat tvul am recautat canalele de 1000 de ori si nimic
Verificati mufele de la capetele cablului de la tv si spliterului. Daca nu rezolvati problema sunati la Relatii Clientii si faceti o sesizare. Daca in contract aveti trecut analog cand dati telefon la Relatii Clientii spuneti ca nu va merg canalele de pe analog ca altfel nu sunt trimisi tehnicienii.
Lipsa semnal Coiciu Constanța de aseară .
Faceti o sesizare la Relatii Clientii.
Nu am forma sa deblochez programele îmi pune lipsa semnal
Aveti cablu sau antena satelit? Sunati la Relatii Clientii si faceti o sesizae.
Buna ziua…As avea nevoie de o informatie…Ce trebuie sa fa caci numi mai merge programele la TV… Imi spune sempre lipsa semnal o semnal debole
Sunati la Relatii Clientii.
Buna ziua,
Aveti televiziune prin cablu sau satelit?
Unele programe nu au semnal (ex .atena1HD ),sau au semnal foarte slab
Faceti o sesizare la departamentul Relatii Clientii.
Nu merge program cool m1 rtl.asta problema
Sunati la Relatii Clientii si faceti o sesizare.
Îmi tot dispar din posturi tv și apar la 4-5 zile oare de ce? Sunt în Belgia și am decodor de la Digi.
Va dispar toate posturile si dupa va apar? Sau va dispare un post doua si va apar din nou?. Este posibil sa aveti probleme cu LNB-ul sau cablul dintre lnb si receptor. O a 3 a cauza poate fi de la satelit este un fenomen ( imi scapa numele) dar stiu ca se manifesta vara si toamna. Insa va recomand sa verificati LNB-ul si cablul mai intai.
Buna seara mie îmi apare pe televizor fara semnal
Aveti cablu sau antena de satelit? Daca aveti cablu sunati la Relatii Clienti si faceti o sesizare. Daca aveti antena de satelit si nu este instalata in tara verificati cablul dintre receptor si LNB ( mufele) sau LNB-ul. Daca nu va pricepeti chemati un tehnician.
de 24 ore la digisport apare aceias imagine si dupa 2 minute apare eroare 230001
Sunati la Relatii Clienti si faceti o sesizare.
Buna ziua. Imi scade semnalul pe toate frecventele si pe digital si pe analog de ex am calitate 100 iar semnal 40-50 inainte aveam maxim poate vi de la ei sa fie vreo defectiune din centrala de FTTH sau ODB, Aseara a urcat la maxim dupa care peste o ora a coborat la 60 apoi 55. Iar cand ajunge la semnal 50 la 2 tv-uri aprinse pe analog apar pe primele programe purici iar pe digital pe primele frecvente apar macroblocuri. Nu cred ca e de la mine din casa ca instalatia e noua. Am doar 2 tv-uri. Acum e 45-55 semnalul. Fibra nu e atenuata internetul merge super, si nici nu cred ca ar putea fi ont-ul. Cel mai probabil eu zic ca e ceva un amplificator de al lor. Ca daca era de la mine nu mai aveam semnal maxim ieri.
Sunati la Relatii Clientii si faceti o sesizare si vor verifica problema.
Poate face sesizare doar titularul sau si alta persoana care are datele abonamentului/titularului?
Si alta persoana poate face sesizare daca are datele titularului CNP-ul titularului in special trebuie sa il aveti
Trebuie sa aveti datele de identificare, adica numele complet si adresa.
„Noi” am avut problema că nu merge televizorul când e cald (peste 24C în casă). N-am rezolcat problema (3AM). Că la telefon mi s-a spus că e semnal in zonă si-i „problemă locală. Îmi trimit o echipă mâine dimineață între 8 si 11.
ACUM 2 minute a pornit TV-ul!!!! (C-am facut vânt cu evantaiul 20 min pe cutia digi, sub masă, si-am pus aerul condiționat în casă la 21C!)
Echipamente de proastă calitate pt o țară unde temperaturile sunt peste 24C multe zile pe an!
O sa va schimbe echipamentul.
La ****** avem un televizor la care semnalul tv se intrerupe.
De asemenea solicitam prelungirea cablului Tv pentru un al doilea televizor care se afla la etajul cladirii.
*****
Adresa: comuna ******
Noi nu suntem de la Digi.
Faceti o sesizare la relatii cu clientii Digi pentru persoane juridice, la numarul 0314006500.
Inainte sa se numeasca Digi.. se numeau AComputers. Firma face acelasi lucru in a-l forta pe client sa plateasca factura- cat mai rapid:
adica.. N-ai probleme in a-ti plati factura, aceasta e platita,
Ai internet fix prin fibra cu viteza buna si nu „pica semnalul” DOAR pana pe data de „28 a Lunii” cand fix atunci iti modifica ei semnalul la net ca sa para ca ai semnalul prost.
AComputers.. ei macar te informau in Browserul de internet ca trebuie sa iti platesti factura,altfel iti va scadea viteza.
Sunt din Prahova, Ploiesti.
m schimbat televizorul ,aparatul.. , si nu reusesc sa prind DIGI.
Am dat tf si dupa discutii de clarificare a rezultat ca nu functioneaza decodorul.
Am dat tf la 26 martie 2022 ora 17 30 si s-a promis ca va veni o echipa in intervalul 17 00 – 21 00. Am revenit de doua ori , s-a promis ca va veni dar nu a venit nimeni
Intr-un final s-a spus ca am fost reprogramat in 27 martie 2022 in intervalul 15 00 – 17 00. Din nou am revenit , din nou nu a venit nimeni , din nou nici un raspuns.
Inteleg ca la solicitarile mele raspunde o ;echipa tehnica; , care spune ca a
transmis mai departe cererea , dar mai mult nu poate face!?
Am revenit , si din nou , ;a transmis mai departe; nici macar o promisiue sau o clarificare. Vorbiti cu cei din teren – nu avem legatura cu ei , nu le stim telefoanele.
Va bateti joc cu buna stiinta ?
Unde sa ma adresez? de ani de zile platesc abonamentele , am trei contracte , imediat , imediat ce primesc factura on line si nu pot beneficia de seviciile DIGI ?
Este pacaleala ?
Noi nu suntem de la Digi.
Termenul maxim de rezolvare al problemelor tehnice este 48 de ore iar fiind weekend, se lucreaza in efectiv redus. Nu prea aveti ce sa faceti decat sa insistati la relatii cu clientii Digi pentru a urgenta rezolvarea problemei.
Buna ,nu mai am wi-Fi televiziunea merge , la decodor nu se mai aprinde nici un beculeț ce o avea ?????
Buna Ema,
La decodor nu se aprinde niciun led dar functioneaza televiziunea? Esti sigura ca te referi la decodor la echipamentul de internet?
Nu am semnal la tv internet da digi
V-am raspuns sunati la Relatii Clientii si faceti o sesizare.
Nu am semnal la tv internet da
Faceti o sesizare la Relatii Clientii.
Lipsa semnal tv si internet in orasul topoloveni județul arges
Faceti o sesizare la Relatii Clientii.
Rog interveniti pt remedierea defectiunii tehnice de la adresa Constanta, str * nr*, bl *, sc *, et. *, ap *. Am facut reclamatie in urma cu 5 zile pentru lipsa semnal TV si Internet. Dupa o zi s-a rezolvat pb cu semnalul Tv dar cu internetul NU si lucrez pentru serviciu de acasa. I-mi rezerv dreptul ca maine sa schimb furnizorul de serviciu si va voi face rteclama negativa tuturor contactilor mei.
Noi nu suntem de la Digi, sunati din nou la ei si cereti urgentarea rezolvarii problemei.
salut, am cumparat un smart tv JVC, iar cand am incercat sa scanez programele, imi arata ca operator doar Vodafone. intrebarea mea este, cum fac sa introduc si Digi ca operator? este vreo setare ce trebuie facuta in tv? sau este codat pe Vodafone? intreb asta pentru ca atunci cand apas scanare programe, intai imi cere pin-ul(am bagat la nimereala 1234 si a fost ok) iar dupa ce-l introduc imi spune ca pot alege un singur operator. ma puteti ajuta?
multumesc anticipat.
Salut Dragos,
Nu ai optiunea Alti operatori?
Buna seara
De câteva zile am probleme cu semnalul…
Prob e in felul următor …merge ce merge și se blochează și scrie lipsa semnal (00) îl scot din priza merge ce merge și iara același lucru
Ce poate fi ?
Mulțumesc
Aveti probleme cu semnalul. Verificati cablurile de la mufele dintre tv si splitter sau receptor si LNB ( daca aveti antena satelit.) Sunati la Relatii Clientii si faceti o sesizare.
Se pare ca, comentariul meu, a disparut!
Ce sa se fi intamplat?
Nu a disparut insa comentariile nu sunt publicate instant, sunt moderate pentru a evita spam sau limbaj neadecvat.
Il gasiti mai jos.
Ma numesc Dumitru, si sant din Slobozia, jud. Ialomita.
Profit de amabilitatea dumneavoastra, pentru a va pune 3 intrebari
1.Decodoruli HUMAX Digi+C , poate functiona , in reteaua de cablu Digi, daca nu are introdusa Cartela in el?
2.Daca acest decodor, il conectam la alta retea de cablu, decat Digi,transmite televizorului semnal video?
3. Ce concluzie se poate trage daca, televizorul HITACHI CLE 984 are imagine cu purici, cu antena de cablu introdusa direct, dar cand se intercaleaza decodorul mai sus mentionat, pe televizor apare , SEMNAL SLAB sau LIPSA SEMNAL!
Va multumesc. Cu stima Botezatu
1 Da acel decodor merge si fara cartela dar veti receptiona canalele libere. 2 Daca il legati la alta retea decat Digi acel decodor nu va merge. 3 Aveti probleme cu semnalul tv. a) Verificati mufele dintre tv/decodor si mufa care vine de la splitter. b) Sunati la Relatii Clientii Digi si faceti o sesizare vor veni tehnicieni la dvs acasa sa verifice semnalul tv.
Va multumesc, pentru amabilitatea de a_mi raspunde la comentariu! Am luat aminte si voi face verificarile ce se impun. Ne mai auzim!
Cu placere! Va mai asteptam.
Toate canalele din contractul meu care au si optiunea HD nu pot fi receptionate ! Raspunsul care apare pe ecren este : Receiverul nu poate receptiona semnalul ! De ce pentru acelai canal optiunea simpla (ex. 113 PRO-TV poate fi vizionat, deci receiverul poate rceptiona semnalul, iar in acelasi timp canalul PRO-TV HD, nu poate primi semnalul ? Toate canalele pentru care eu platesc factura si care au si optiunea HD nu pot fi receptionate ! ). Astept un raspuns rapid de la dvs. pe adresa mea de e.mail …
*******. Totodata va rog care sunt toate canalele pt. care eu am contract si pe care le pltesc.
Va recomand sa sunati la relatii cu clientii Digi pentru a trimite o echipa sa verifice semnalul.
Cablul fibra defect
Am cod. client:******
Noi nu suntem de la Digi.
Sunati la relatii cu clientii Digi la numarul 0314004401 si faceti o sesizare sa ajunga o echipa service.
Salut
Am semnal satelit de la Digi dar nu prind nici un canal. Am sunat la Digi si din punctul lor de vedere totul este OK. Deasemeni am verificat semnalul cu 3 LNB-uri si doua cabluri diferite.
In toate variantele am semnal (linia albastra full, linia galbena 3/4), insa nu prind nici un canal
Ajutor!
Multumesc
Verificati mufele de intrare a cablului in receptor si LNB.
As dori sa imi recomandati un spliter care atenuiaza mai putin semnalul digital pe digi.
Daca nu folosesc spliter pe direct posturile hd functioneazain momentul in care trc prin spliter nu mai functioneaza, unele functioneaza cu probleme.
imi este suficient si un spliter cu doua iesiri au cu trei .
Eu folosesc splitter ALDA cu 2 iesiri si nu am avut probleme.
Buna ziua ! La televizorul pe care îl am in living anumite programe nu îmi merg de loc , iar altele se văd rau , in timp ce la celelalte televizoare se vede foarte bine
Verificati mufele de la spliter si tv-ul din living . Daca nu va descurcati sunati la Relatii Clientii.
Decoderul are lumina verde cum ar fi deschis,dar pe tv erata cum ar fi inchis,,care ar fi prb?
Am cumparat un tv nou si nu are semanal designación inainte cu cealalta tv mergea perfect
Ce tv ati luat? Pe toate canalele aveti acel mesaj ? Daca da verificati mufele de la splityer si din spatele tv-ului. Daca nu va descurcati sunati la Relatii Clientii.
Buna ,
Mie imi apare mesaj SCURTCIRCUIT si nu mai merge deloc.
Ce poate sa fie ?
Salut Max,
Ce model de televizor folosesti?
Ti-a functionat pana acum? Posibil sa fie o problema de conectica, in special daca folosesti un decodor.
Dupa ce am conectat decodorul a mers un pic dupa aceea a aparut SCURTCIRCUIT pe ecran.
Televizorul este un Sony A8J 65
Dupa ce am cumparat televizorul ( cam o luna in urma ) la fel sa intamplat si cu vechiul decodor……..crezand ca decodorul e de vina am luat altul nou
Sugestii ?
Cablul folosit pentru conecta este acelasi? Aveti si un alt port al televizorului pe care il puteti folosi? Daca folositi HDMI, puteti incerca si in alt port?
Imagine neclară pe unele posturi ,cu întreruperi ,trebuie card ,am un hitachi
Aveti probleme cu reteaua de cablu din casa. Verificati mufele de la splitter si tv.
Merge netul dar nu merge tv
Faceti o sesizare catre Digi.
astazi , in aceeasi zi nu am avut internet 4-5 ore iar acum la 21 nu am cablu tv…Daca nu mai faceti fata..rog sa ma informati ..eu platesc factura pentru TOATA luna!
Noi nu suntem de la Digi.
Sunati la relatii cu clientii si faceti o sesizare pentru aceasta problema.
Nu al internet și semnal digital la televizor
Faceti o sesizare la relatii cu clientii Digi la numarul 0314004401.
De aseara nu este semnal la tv.Filofteia ma numesc de pe * Brasov
Daca aveti cablul introdus bine in TV, faceti o sesizare la relatii cu clientii Digi Brasov la numarul 0368400401.
Buna ziua imi puteti da si mie o informatie va rog frumos . Am un receiver Digi tv Kaon la antena satelit, problema este ca nu functioneaza toate programele hd in rest toate merg foarte bine .
Imi puteti spune care este frecventa principala pentru montarea antenei satelit ca sa functioneze toate canalele inclusive cele hd .
Va multumesc
Nu exista un tp principal. Posturile HD sunt pe mai multe tp-uri. Incercati sa prindeti semnal pe tp 11823 Digi Sport 1 HD si Digi sport 2 HD. Vedeti ca receptoarele Digi au o mica intarziere la afisarea semnalului.
aparatul este kaon media hd. Tot la câteva minute pierde semnalul. Pe ecran scrie lipsăsemnal00.Daca îl scot din priză si îl reconectez la curent îi revine semnalul .De ce oare? Dar face tot mai des .Precizez ca pe acelasi lnb mai am un aparat nonHd care funcționeaza fără probleme .Lnb nou.
Ce fel de LNB aveti? Cu o iesire sau 2? Daca este LNB cu 2 atunci este ok. La receporul cu probleme controlati cablul la capete ( la mufele de intrare in LNB si receptor) sa nu fie coaxat. Daca nu va pricepeti sunati la Relatii Clientii.
Acceasi problema o am si eu. Puteti så-mi spuneti cum a-ti rezolvat problema si care e solutia? Vå multumesc anticipat.
buna seara,
am probleme cu receptia unor programe tv- cateva exemple – digi sport 4, antena 1 si multe altele. am trimis un semn ptr asistenta aprox acum o ora jumatate, s-a intervenit asupra tv ptr ca a fost semnal intrerupt si a revenit de cateva ori, dar nu a sunat nimeni si rezolvare zero. cod client *******
Buna seara,
Noi nu reprezentam niciun operator TV, sunati la Digi pentru a reclama aceasta problema.
Salut,
Putere semnal 100% Tvr1HD, BAR 80%;
P.S. 80% Digi4k, BAR 60%;
P.S. 50% ProTV HD, BAR 50%.
Îmi puteți spune daca la majoritatea posturilor tv semnalul este de 90-100% bun, iar la câteva slab este o problema de la operator, sau de la cablul tv fizic?
Abonat Digi.
Întreb să nu chem degeaba pe cei de la Digi?
Nu toate canalele au 90% si 100% la calitate si semnal insa nu trebuie sa fie o diferenta de semnal prea mare intre frecvente.
Buna ziua . In urma cu doua zile am prelungit contractul cu Digi , ca nu-i asa , de musai ca de voie buna ,pentru ca sunteti singuri care acopera zona cu semnal pentru telefonie mobila . Stiu ca furtunile magnetice au crescut ca urmare a cresterii activitatii solare,dar nici sa influenteze in asemenea hal transmisia semnalului . Domnilor faceti ceva ca transmisiunea semnalului pentru tv. este groaznic .Zilnic receptia este execrabila ,chiar si acuma cand scriu aceasta sesizare !? Stiu ,veti spune : da ce vrei ,ai reducere la abonament de 50% ,pentru sase luni .Ar putea fi si asa dar in contract angajamentul este ca eu sa platesc abonamenul,lucru de care ma achit in avans fata de data scadenta iar angajamentul DIGI este sa imi furnizeze semnal de calitate . Eu am sa va trimit zilnic cate o reclamatie pana cand lucrurile se rezova cconform cu angajamentul din contract . O zi buna .
Buna ziua,
Noi nu suntem de la Digi.
Va recomand sa sunati la relatii cu clientii Digi si sa faceti o sesizare pentru rezolvarea problemei.
Buna ziua nu e semnal in Ghioroiu
Buna ziua,
Sunati la relatii cu clientii Digi Valcea (deranjamente) la numarul 0350400401.
Buna seara Nu am semnal la tv nu merge programele care este cauza de ce nu merge
Aveti cablu sau antena satelit? Sunati la Relatii Clientii faceti o sesizare.
cei de la DIGI spun sa reclam la dumneavoastră nefuncționarea acestui canal când semnalul Video când Sunet când amândouă proaste sau cad.
Noi nu avem nicio legatura cu cei de la Digi, ei ar trebui sa va rezolve problema. Sunati la 0314004401.
Buna seara.a venit un tehnic a montat antena dar dupa ceva ore am observat ca nu se vad toate posturile .tvr ,prima,discovery imi da lipsa semnal.care ar fi problema?multumesc anticipat
Buna seara,
Contactati persoana care v-a instalat antena sa verifice.
Semnalul apare pentru 1_2 secunde apoi dispare.si tot asa ?????
Sunati la Relatii Clientii si faceti o sesizare si vor veni sa verifice o echipa.
Am antena pe camion și momentan nu sunt în tara
Atunci verificati mufele dintre receptor si LNB-ul de pe antena poate s-a coaxat cablul la unul din cele 2 capete ( de la receptor sau LNB). Cam asta se intampla in cel mai fericit caz . Sau aveti LNB-ul defect si trebuie inlocuit.
2 tv merg perfect si 1 tv din living merge intrerupt sacadari ale imagini .si am cumparat depe Emag un anplificator de semnal tv .si acuma dupa ce lam montat la intrarea cablului tv in casa .si din anplificator am mers cu cabluru la fiecare tv in parte acuma merge perfect
Asta este o varianta ca sa nu suni la Relatii Clientii sa vina tehnicul sa rezolve problema gratis ( mentenanta este inclusa in pretul abonamentului din cate stiu)