Produs in Romania – o noua emisiune autohtona pe Discovery Channel
Discovery Channel Romania anunta lansarea unei noi emisiuni autohtone. Emisiunea se numeste Produs in Romania si va debuta pe 29 decembrie, de la ora 19:00. Aceasta productie reprezinta o adaptare locala a celebrei emisiuni americane Cum se fabrica?, iar difuzarea va fi lunara, cate un episod pe luna.

Despre ce va fi vorba in Produs in Romania? Fiecare episod va prezenta procesul de fabricare al unui produs realizat in Romania. Emisiunea va detalia atat etapele de productie din tara noastra, cat si modul in care acelasi produs este realizat in alte parti ale lumii. Printre categoriile abordate se numara: gustari gastronomice, produse din ceramica, instrumente muzicale si bauturi. Emisiunea va oferi un mix de produse locale si internationale, punand accent pe talentul, creativitatea si profesionalismul romanesc.

Proiectul Produs in Romania este realizat de Warner Bros Discovery in parteneriat cu compania GroupM Romania. Scopul emisiunii este de a pune in valoare manufactura locala si de a aduce in atentia telespectatorilor unicitatea produselor fabricate in Romania.

Anul 2024 a fost unul plin de evenimente speciale pentru Romania, difuzate pe posturile Warner Bros Discovery. Astfel:

  • Postul TLC a transmis seriale de fictiune apreciate de publicul roman.
  • Warner TV a sarbatorit evenimente internationale si actori celebri prin selectii speciale de filme.
  • Eurosport a lansat prima emisiune dedicata Jocurilor Olimpice, produsa in Romania si difuzata ulterior in alte tari.
  • Discovery Channel Romania a trecut de la un feed regional la un feed dedicat Romaniei, ceea ce a permis difuzarea de emisiuni si documentare cu relevanta locala.

Produs in Romania – o noua emisiune autohtona pe Discovery Channel
De-a lungul timpului, Discovery Channel Romania a produs si alte emisiuni locale, printre care:

  • Enigmele Romaniei, un documentar narat de Marcel Iures.
  • Vanatorii de comori: Romania, un alt format apreciat de public.

Discovery Channel Romania face parte din portofoliul companiei Warner Bros Discovery si detine o licenta tematica pentru filme si seriale documentare. Postul se regaseste in pachetele de baza ale celor mai mari operatori de cablu, DTH si IPTV din Romania, cum ar fi INES, Orange, NextGen, Digi si Vodafone Romania.

Prin lansarea emisiunii Produs in Romania, Discovery Channel continua sa isi consolideze pozitia pe piata media locala, oferind continut de calitate care pune in valoare mostenirea culturala si manufacturiera a tarii noastre. Aceasta initiativa reflecta interesul postului de a aduce in fata publicului emisiuni relevante si autentice, ce combina educatia cu divertismentul.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

2 COMENTARII

  1. Discovery, la nivel global, a cam dat-o de gard, cu productii de genul acesta din simplul fapt ca tot ce aparea pe sticla era regizat in proportie de 80% – 90% si mai aveau si plasare mascata de produs.

    Adica totul era gandit, in amanunt, ca un show TV si nu ca un Reality Show pe bune. Un show care avea in spate un scenariu negociat si contracte de confidentialitate cu fiecare participant, fara aiba mai nimic real.

    In cazul emisiunilor de licitatii (depozite, bagaje, containere, case abandonate, masini, etc), producatorii deschideau in prealabil acele unitati si plasau in ele diverse obiecte relativ valoroase sau de colectie pentru „autenticitate” si pentru ca dadeau bine la public.

    Pentru mine, nu exista suficient emetiral sau emetix care sa ma faca sa pot digera un asemenea „reality show”.