My Digi – Aplicatia RDS unde ai acces la toate informatiile. Aceasta aplicatie este un fel de Digicare, integrat intr-o unealta disponibila pe smartphone-urile personale.
Aceasta aplicatie este disponibila deocamdata doar pentru Android. Ea a aparut pe Google Play pe 17-08-2015 si are urmatoarele specificatii pentru a functiona corect:
- Dimensiune: 486k
- Versiune: 0.9.10
- Versiune de Android: 4.0 sau o versiune ulterioară
- Distribuitor: Digi.mobil
Conform Google Play My Digi – Aplicatia RDS ne ofera:
- Afli informatii despre noile servicii Digi si despre promotii
- Afli informatii despre factura si convorbiri telefonice
- Poti crea conturi de acces in diverse aplicatii si servicii Digi: Digi Online, Digi Play, Digi Storage, etc.
- Ai acces la istoricul facturilor tale
- Poti activa factura electronica
- Poti face direct din cont, plata facturii Digi
- Ai detalii despre serviciile tale pentru toate locatiile in care beneficiezi de servicii Digi
- Poti afla detalii despre parametri tehnici ai serviciilor
La urmatoarele update-uri, aplicatia My Digi ne mai ofera si:
- Vei putea activa conturi de Digi Storage pentru compania ta.
- Vei putea comanda online, din aplicatie, servicii Digi si telefoane mobile!
Din punct de vedere al recenziilor, acestea sunt destul de bune insa, numarul instalarilor este pra mic (200) pentru a putea presupune anumite lucruri despre functionalitatea aplicatiei.
Update: Aplicatia va fi disponibila curand si pentru sistemul de operare IOS.
Ce consider eu ca ar trebui imbunatatit:
- Meniul este destul de stufos si asemanator site-ului, ma asteptam sa fie mai bine restranse optiunile.
- Nu am observat sa-mi ramana datele de conectare salvate, chiar daca se presupune a fi o aplicatie cu care iti poti adauga costuri suplimentare la factura, as vrea totusi sa am disponibila aceasta optiune.
- Functioneaza destul de greoi.
Acestea fiind spuse, consider un pas inainte lansarea acestei aplicatii, nici ceilalti operatori de telecomunicatii un au aplicatii mobile prea stralucite deci nu vad ca RDS sa fi ramas in urma. Daca mai lucreaza putin la ea, poate deveni ceva foarte util, ba chiar indispensabil unui utilizator modern RCS-RDS.
Update 05.2017:
Aplicatia a primit destul de multe modificari de la scrierea acestui articol si pana in prezent. Datorita modificarilor, aplicatia a devenit si mai utila decat era initial. Desi aplicatia nu a primit niciun update major (versiunea 9.1.6) , aceasta a primit update-uri mici, de rezolvare a bug-urilor. Din pacate, nu s-a mai reusit implementarea functiei de creare conturi de digistorage si functia de comanda echipamente.
Update decembrie 2017:
-s-a implementat optiunea de reinitializare Smart Card (CAM) si resetarea PIN-ului din Meniu – Servicii – Adrese instalare servicii;
-detalii despre serviciul de internet fix (DigiNET): vizualizare conectari, editare parola, deblocare port SMTP pentru trimitere mailuri folosind un client e-mail, control parental si DNS dinamic;
-adaugare conturi Digi Storage;
-adaugare conturi Digi Wi-Fi;
–activare Roaming voce si date, detalii Roaming;
-informatii Cost Control (prin implementarea acestei optiuni dispare din Google Market aplicatia Digi Cost Control);
-informatii/generare PIN HBO GO;
-sectiune pentru adaugare sesizari;
In plus, se observa imbunatatiri considerabile privind performanta aplicatiei (functioneaza mult mai rapid, fara blocaje).
Update 14.02.2018 – versiune actuala 0.9.16:
-avem posibilitatea de creare/editare cont DigiOriunde;
-in continuare nu putem comanda echipamente / sectiunea Magazin Online nu exista;
-nu exista sectiune Digi Energy;
-nu se pot face modificari de pachete (upgrade-uri);
-aplicatia functioneaza foarte fluent fata, optiunile se incarca instant, nu am avut delay la nicio operatiune;
Update 22.05.2018: Aplicatia MyDigi s-a redenumit Digi Romania si functionalitatile sale sunt in curs de verificare/implementare, exista posibilitatea ca unele sectiuni sa nu functioneze pe noua aplicatie Digi Romania.
Din acest motiv, persoanele care au instalate aplicatia MyDigi si care nu i-au facut update la ultima versiune (Digi Romania) nu vor mai avea functionale anumite sectiuni (exemplu: sectiunea Facturi).
Deci, trebuie sa facem update pentru a avea aplicatia Digi Romania si sa asteptam sa fie implementate din nou toate functiile.
Pentru telefoanele cu sistemul de operare Android, trebuie sa primim ultimul update la versiunea 2.0.1 din 20.05.2018 (in cazul in care inca nu am primit acest update, ar trebui sa il primim zilele urmatoare).
Noua aplicatie Digi Romania are un design mai modern, functioneaza destul de rapid si putem face urmatoarele operatiuni / afla urmatoarele informatii:
- comenzi echipamente (abonamente, telefoane, echipamente);
- vizualizare loguri conectare;
- schimbare parola pentru conectarea la internetul fix;
- control parental internet fix;
- DNS Dinamic;
- deblocare SMTP;
- factura mea (deja este functionala sectiunea pentru vizualizare facturi);
- reincarcare cartela prepay;
Update 06.06.2018: Astazi am primit update la aplicatia My Digi si pentru iOS, de acum avem disponibila si pe dispozitivele Apple aplicatia Digi Romania.
Aplicatia poate fi descarcata de aici.
La multi ani ! Domnilor de la ”TEHNIC”, sunt un client cu stadii vechi(Terra Sat),actualmente Digi,toate bune si frumoase ! Stau si ma intreb,poate caci dezvoltare bussines-ului d-voastra se datoreaza intr-un procent infim si mie ; nu considerati caci calitatea serviciilor trebuie sa fie ireprosabila,apropos de digitalizare si mai mult de atit, suntem ”CENTRUL CYBER SECURITY” ! Multumesc !
Nu pot accesa contul Digi !
Buna ziua,
La multi ani!
Noi nu suntem de la Digi.
Va recomand sa faceti o sesizare catre ei completand formularul de contact de pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact
Buna seara! Eu nu reusesc sa ma log-ez pe site-ul Rcs-Rds si nu inteleg care poate fi pb? Atunci cand o fac spune ca adresa mea de mail nu aparține nici unui cont activ iar cand dau sa ma înregistrez” dinnou” surpriza apare cand imi spune ca Id de client e deja existent si ca sa cer doar resetare parola! Intrebarea mea este, care mail ca al meu se pare ca nu “mai” este…? Ultimul mesaj, normal, de deconectare de la serviciu, a venit pe adresa mea de mail in luna a 4 anul 2020 iar acum sunt inexistent… Deci, ca am de facut in situația data? Multumesc!
Buna seara,
E posibil ca adresa e-mail sa fi fost folosita pentru un alt cod de client. Sunati la relatii cu clientii Digi la numarul 0314004414 sa verifice si actualizeze baza de date corespunzator.
Factura pe luna octombrie ,mi -a venit dubla si nu pot obtine detalii ,NU AM ACTIVAT ROAMINGUL
Voi publica un articol astazi cu lamuriri in acest sens.
Buna seara
As dorii sa dezactivez factura electronica Digi tv generata pe email si sa imi fie trimisa prin Posta Romana .
Cum.procedez ?
Multumesc
Buna seara,
Digi nu mai lucreaza cu Posta Romana din cate stiu, lucreaza cu PinkPost sau are postasi proprii, dar nu cred ca acest lucru va intereseaza in principal.
Puteti suna la relatii cu clientii Digi pentru a schimba modalitatea de facturare.
Cum găsesc meniul cost control ,indiferent daca sunt pe aplicație sau pe pagina web că nu le găsesc..Încurcate rău meniurile astea la Digi.Am abonament la ei și mă aflu în roming acum.
Serviciul cost control nu este disponibil in roaming.
In tara, puteti interoga serviciul cost control trimitand SMS la numarul 700 sau formand *111# – selectati 1 Contul Meu – 5 Cost Control.
nu pot sa vad si sa descarc factura
nu pot sa vad fact si sa o descarc
Este un contract nou? Nu aveti nicio factura emisa in cont? Folositi varianta desktop sau aplicatia de mobil?
Buna ziua,
Vreau sa va aduc la cunostinta ca intimpin de foarte multe ori probleme cand vreau sa ma loghez la contul meu Digi.Azi nu am reusit sa intru in contul meu……..ce se intampla>
Buna ziua,
Ce eroare va apare cand incercati sa va conectati?
Au apărut următoarele erori:
Eroare autentificare repetitivă
Eroarea pare sa indice prea multe tentative esuate de logare.
Daca vi se intampla sa apara eroarea din prima incercare pe ziua respectiva, faceti atunci o sesizare la relatii cu clientii Digi, fara sa mai testati de mai multe ori.
Da nu reusesc să-mi creeze un cont digi
Ce pasi ai incercat sa urmezi, unde te-ai blocat si ce eroare ai primit?
santeti de groaza nu poate omul sa trimita o reclamatie ca nu poate intra dupa informatiile pe care le dati -eu doresc sa pot intra simplu sa imi vad minutele pe care le-am consumat ,cate mi-au ramas si daca am de platit in plus -Cand eram la telekom aveau un nr pe care il fom\rmam si aparea un sms cu toate datele la voi indicatii care nu duc nicaeri…IMI PARE NESPUS DE RAU CA AM TRECUT LA VOI O SA INCERC SA MA TRANSFER DIN NOU LA TELEKOM AU PROGRAME MAI BUNE LA TV INTERNETUL SI INFORMATIILE IMPECABILE PE CAND LA VOI -UN HAOS
Pentru a primi informatii despre abonamentul dvs prin sns (adica cate minute aveti incluse in abonament ,cost suplimentar si asa mai departe) . Trimite-ti SMS cu textul 700 la nr 700 daca aveti abonament.
Noi nu suntem de la Digi.
Exista un astfel de numar si la Digi, trimiteti SMS la numarul 700. Faptul ca nu cunoasteti anumite informatii nu inseamna ca e haos la Digi. Orice angajat ati intreba, va stii sa va raspunda, asa ca nu va inteleg nemultumirea, sunteti nemultumita ca nu cunoasteti dvs o informatie.
Buna ziua
Am facut un cont la digi online, as vrea sa vad cand se emit facturile, dar imi apare o eroare la autentificare, nu pot intra in cont cu adresa de mail si parola care le am inregistrat, ce poate fi?
Buna ziua,
Incercati sa va autentificati folosind codul de client in loc de e-mail. Ce eroare apare? Daca apare eroare de credentiale, incercati sa resetati parola. Ati confirmat activarea contului? Cand l-ati creat, trebuia sa primiti pe adresa e-mail un mail cu un link de activare pe care trebuia sa intrati.
Comentariu mutat pe articolul: Stoc de echipamente la RCS – RDS (Digi) pentru telefoane, decodoare SD, HD, stickuri 3G, 4G si alte echipamente
Am primit peisaj la creare cont a fost creat cu succes veți primi email de confirmare îl tot aștept de mult timp nu îmi pot activa și loga în cont o seara buna cod client ***** email ***** @yahoo.com
Verificati sa nu fie cumva mailul de confirmare in SPAM/Bulk. Daca tot nu il gasiti, reluati pasii pentru crearea contului iar daca problema este aceeasi, sunati la relatii cu clientii Digi.
Doresc informatii asupra fa.*****, cod abonat *****. Nu inteleg evolutia platilor mele si cum s-a ajuns la acest sold negativ.
Pentru aceste informatii va recomand sa va configurati un cont in aplicatia Digi Romania / site-ul Digi Romania sau sa sunati la relatii cu clientii Digi.
CUM POT RECUPERA FACT.***** NU AM PRIMIT-O PRIN POSTA
Luati legatura cu responsabilul de cont Digi daca e vorba de persoana juridica sau sunati la 0314006500.
O alta varianta ar fi sa va creati un cont pe site-ul Digi Romania – Contul Meu, va logati si aveti acces la facturi.
buna ziua .doresc sa stiu de ce nu am acces la datele din contul meu de la digi
Buna seara, nu reusiti sa va logati pe contul Digi sau care este situatia?
Nu .Ma pot loga dar imi apare ca serviciile sant in curs de instalare si ca sa astept.Mentionez ca am mai incercat si alte dati dar imi apare acelasi lucru.
As dorii sa discut cu cei de la deranjamente dar nu reusesc
In ce sens nu reusiti? Sunati la ei si asteptati la telefon cat este nevoie, fara sa inchideti, sa va fie preluat apelul de un operator. Cand se aude robotul telefonic, urmati pasii mentionati de robot.
Nu inteleg de ce nu pot sa deschid My Digi in conditiile in care l-am deschis cu cateva ore in urma si am platit factura si acum ma tine tot in afirmatia ca este eroare generala. Poate cineva sa-mi explice?
Incearca si cu un alt browser, daca problema este aceeasi fa-le o sesizare la relatii cu clientii Digi.
nu reusesc sa accesez contul
Ce eroare va apare cand incercati sa va autentificati pe aplicatia Digi Romania?
Niste nesimțiți care ne ia banii aiurea când am făcut abonamentul mi-a zis că am oferta și că plătesc doar 40 de lei pe lună și acum îmi vine un milion. Și ceva și mă mai și deconectează pt neplata deșii am platit lunar
Acest sait nu reprezinta compania digi ci ofera doar informatii. Pentru rezolvarea problemei dvs sunati la nr Relatii Clienti aflat pe factura dvs sau scrieti-le un mesaj privat pe pagina de facebook Digi Romania cu problema dvs. Sau prezentati-va intr-un magazin digi pentru a primi rezolvare la problema dvs.
Buna de ce dracu mi-a băgat deconectări daca eu plătesc pentru n fiecare lună și de o săptămână numai pot să sun și numai am nici net primesc mesaje că am de plata mai mult decât trebuie sa platesc de obicei după ce că îmi baga pe gat să plătesc la greu mai îmi taie și convorbirea
Salut Mita,
Va recomand sa luati legatura cu cei de la Digi pentru a va asigura ca situatia financiara este in regula.
Bună ziua ,am și eu o problemă.Am un număr de telefon mobil care era/este inclus in abonament pe numele soțului meu.Noi intre timp ne-am despărțit,cartela a rămas la mine și aș vrea să știu dacă pot păstra numărul și cum pot sa fac să-l trec la numele meu.
Puteti pastra numarul. Il puteti trece pe numele dvs, doar daca va duceti la un punct digi cu fostul sot sau cu o imputernicire de la dansul daca nu poate sa mearga cu dvs. Ar mai fi o solutie dar nu sunt sigur sa va duceti intr-un punct digi cu actul de divort si sa solicitati doar trecerea numarului dvs pe numele dvs. Ultima solutie nu sunt sigur ca va functiona dar puteti incerca. O zi buna. Si succes.
Buna ziua,
Nu puteti prelua abonamentul cu acel numar de telefon decat in prezenta titularului intr-un punct de lucru Digi. Desi inteligenta solutia oferita de catre domnul Bebe (si posibil foarte legala), nu cred ca cei de la Digi vor accepta acest lucru.
De ce nu ma pot loga pe my digi
Ce eroare va apare cand incercati sa va logati pe aplicatia MyDigi?
Îmi spune ba canui bun meilu ba sa ma loghez cu codu abonatului.
Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi pentru a verifica impreuna cu un operator corectitudinea informatiilor introduse.
Care sunt pași pe care trebuie să-i urmez pt a-mi creea un cont my digi?
Pentru a va configura un cont Digi Romania (MyDigi se numea inainte aplicatia lor de mobil) trebuie sa accesati site-ul DigiRomania – Contul meu – Inregistrare si introduceti informatiile solicitate.
buna ziua
incerc sa fac un cont pe digi si imi cere factura.
eu nu primesc factura.cand introduc numarul contractului nu merge .
multumesc
Buna ziua,
Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi pentru a verifica numarul contractului si eventual pentru a primi numarul unei facturi sa incercati si cu numarul facturii.
Doresc sa vad detalierea facturii pe luna februarie se poate ,Multumesc !
Buna ziua,
Aveti cont activ pe Digiromania?
Buna.pot vb in italia pe numere vodafone si wind si nu stiu daca am minute internationale ca nu as vrea sami fac cost suplimentar
Salut Gabriel,
In reteaua Digi Mobil nu mai exista minute incluse catre Italia, cu exceptia retelei Digi Mobil Italia. Drept urmare, indiferent de numarul pe care il apelati, sunteti tarifat la minut.
Am un telefon nokia 6.1, cu Android one (update la versiunea 9) si nu reusesc sa-mi configurez mail-ul cu adresa de la d-vs. (officeservice@rdslink.ro). Pe celelalte telefoane anterioare cu Android sau Wp8-10 am reusit. Ma putei ajuta va rog cu setarile IMAP, POP, SMPT..
Setarile de internet pentru mailul RDSLINK pe mobil sunt:
incoming: pop3.rdslink.ro
outgoing: mobile.rcs-rds.ro
TELEFOANELE SUNT CODATE IN RDS ?
Nu, telefoanele oferite de catre RCS – RDS sunt libere de retea. Acum foarte mult timp (peste 5 ani) se dadeau telefoane cu butoane Huawei codate in reteaua Digi.
BUNA CUM POT SCOATE UN DESFASURATOR AL CONVORBIRILOR MS MULT
Buna ziua,
Trebuie sa va creati un cont pe site-ul Digi Romania – Contul Meu – va logati si veti avea acces la desfasurator in format PDF pe ultimele 6 luni.
Cum dezactivez aplicatia HBO Go din DIGI ROMANIA?
Nu se poate dezactiva serviciul HBOGO din Contul Meu Digi Romania, dezactivarea se poate face doar automat in momentul in care renunti la pachetul HBO/Maxpack.
Nu pot sa activez HBO.GO
Ce pasi ati urmat pana acum, unde intampinati probleme si ce eroare/problema?
Nu ma pot conecta pe telefon la digicare
Nu am putut ss ma loga pe telefon.amsamsunga6
Ce mesaj de eroare va apare cand incercati sa va logati? V-a functiona pana acum sau e prima data cand incercati? Pe computer ati incercat sa vedeti daca functioneaza cu aceleasi date de conectare?
Da pe computer functioneaza normal va rog dati un nr de Tel sa va dun
Noi oferim asistenta doar online, daca doriti telefonic puteti sa ii sunati pe cei de la RCS – RDS la numarul 0314007777.
Nu ma pot conecta la digicare pe trlefon
Iti apare o eroare la conectare sau ce problema ai mai exact? Ti-a functionat vreodata pe telefon? Ce model de telefon folosesti?
vreau sa instalez pe telefon aplicatia my digi
sunt multe cu aceasta denumire
care este cea reala?
cea cu font galben sau albastru?
cred ca nu a fost scris tot…defapt inceputul…in care intreb care aplicatie pentru my digi este cea autentica
Aplicatia MyDigi a fost redenumita in Digi Romania, deci pe aceasta trebuie sa o cautati.
nu primesc pe mail link ul de activare cont rds. de 5 ore astept acel link si nimic. Precizez ca, m am uitat si in spam.
Multumesc!
Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS pentru verificarea problemei. Ei vor verifica daca este ceva in neregula din baza lor de date cu trimiterea mailurilor de confirmare sau daca este o problema cu adresa dumneavoastra de mail.
Vreau desfsuratorul
Poti descarca desfasuratorul convorbirilor telefonice creandu-ti un cont pe site-ul Digi Romania sau pe aplicatia Digi Romania, dupa care te loghezi si ai acolo acces la desfasurator.
As dori sa mi se redeschida My Digi
In ce sens sa se redeschida, nu mai functioneaza? Ce model de telefon folosesti? Ai facut update la ultima versiune a aplicatiei MyDigi?
Nu mi se mai deschide aplicatia My digi care
Ce model de telefon folosesti? Ce versiune de sistem de operare ai pe telefon? Ai facut update la ultima versiune a aplicatiei MyDigi?
Vreau sa imi fac cont pentru plati si degeaba intru la cont nou apare nimic.
Unde vreti sa va adaugati contul, pe mobil sau pe calculator pe site-ul Digi Romania?
Buna seara, cu aplicatia digi romania nu am detalii convorbiri.Am android.Factura se vizualizeaza.
Buna seara,
Pentru descarcarea desfasuratorului pentru convorbirile detaliate trebuie sa accesati Serviciile Mele – la Selecteaza Serviciu selectati Digi Mobil – pentru numarul de telefon dorit selectati Configureaza – Descarca Desfasurator Convorbiri – si selectati PDF-ul aferent adresei/lunii dorite.
sunt probleme cu aplicatia my digi pe iphone ios nu mai apare decat facturile in stanga in rest totu este gol am dezinstalat instalat iar aplicatia si degeaba am mai auzit si la altii ca sunt probleme cu my digi pe iphone
Salut Laur,
Problemele acestea nu sunt doar pe iPhone (iOS) ci si pe Android, aplicatia trece printr-o transformare, deja pe Android se numeste Digi Romania, probabil asa se va numi si pe iOS. Pentru Android deja au rezolvat majoritatea problemelor aparute, iti recomand sa astepti sa primesti upgrade, moment in care probabil se va face si redenumirea aplicatiei. Dupa upgrade ar trebui sa se rezolve problemele.
Vreau sa imi deschid un aconnt pe digi si nu îmi da voie
Ce eroare apare?
Numaru de factura
Trebuie sa introduceti un numar de factura, ce se regaseste in antetul oricarei facturi primite
Nu am numai contractul pentru ca am platit pe 6 luni
In acest caz trebuie sa luati legatura cu un operator de la relatii cu clientii. Fara un numar de factura, nu puteti sa va creati un cont valid, din portalul web.
buna ziua
nu reusesc sa intru in contul meuu digi
Buna ziua, pe site-ul Digi sau in aplicatia My Digi/ Digi Romania?
Buna ziua, aplicatia mydigi nu msi afișează decât informati pentru lista facturi. Se poate reseta pentru a accesa si celelalte informații? Ex informații cost, roaming etc. carw erau accesibile pana de curand (14 mai 2018). Multumesc
Buna ziua,
Digi si-a schimbat site-ul si cel mai probabil si aplicatia online. Incercati sa intalati digi romania. Este gratuita in google play.
Buna seara,
De cand s-a lansat noul site DigiRomania.ro, aplicatia MyDigi nu mai are disponibila sectiunea Facturi.
S-a lansat noua aplicatie Digi Romania insa momentan multe lucruri sunt nefunctionale la ea, urmand sa se implementeze in timp toate optiunile care erau si pe MyDigi.
Buna ziua
Sunt abonatul cod client 16*****, cu un abonament de 3 servicii: internet 500,tel mobil optim 2, si tel fix cu nr 021*****.Am deschis cont in MYdigi. Am intrat in acest cont, si apare la servicii doar internet si tel mobil. De ce nu apare si tel fix? Acest nr a fost portat de la TELEKOM pe data de 08 mai 2018. Rog a se verifica si remedia cele sesizate.
Cu stima
Maria D.
Buna ziua,
Este posibil ca actualizarea serviciilor in aplicatia MyDigi sa se faca mai greu, mai ales fiind vorba de o portare.
Totusi, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi pentru verificarea problemei.
Vreau sa -mi fac un cont Digi sa pot plati facturile on-line . Cum procedez?
Pentru a va crea un cont online Digi trebuie sa accesati sectiunea DigiCare: digicare.rcs-rds.ro.
Aveti nevoie de urmatoarele informatii: numele si prenumele titularului contractului RDS, CNP-ul, numarul contractului sau numarul ultimei facturi, o adresa e-mail valida si sa va alegeti o parola.
Dupa ce va creati contul puteti sa va logati si sa achitati facturi online.
De asemenea, puteti sa va instalati pe telefon aplicatia MyDigi pentru a avea acces si pe telefon la contul Digi.
Nu merge cablu pe strada barsanesti nr 6
Nu merge cablu pe strada barsanesti nr6 bloc 154
Pentru a face o sesizare la RCS-RDS, suna la 0314004401 (daca te referi la strada Barsanesti din Bucuresti) sau online pe site-ul rcs-rds.ro la sectiunea Asistenta.
Poti trimite si un mail la contact@rcs-rds.ro dar va dura mult mai mult decat daca apelezi la ei.
Salut,
Am incercat sa deschid DIGI ONLINE pe laptop, dar nu functioneaza. Pe mobil si tableta nu am probleme. Am schimbat si browserul si tot degeaba. Am facut upgrade la flashplayer digi pe chrome si nimic. Nu mai stiu ce sa fac. Vrea doar pe UTV – programul de muzica, in rest niciun alt program
Salut,
Incearca sa dai toate permisiile site-ului. In stanga sus, langa http ai ori un semnul exclamarii, ori un lacat. Apasa pe el si seteaza toate optiunile de acolo pe din Ask pe Allow. O sa incerc si eu sa rulez Digi Play si o sa revin cu un comentariu.
Nu merge aplicatia, tot scrie , introduceti datele corect, le-am bagat si tot aiurea.
Online te poti loga? Pe digicare.rcs-rds.ro? Daca acolo functioneaza atunci incearca sa reinstalezi aplicatia.
Cu ce se completeaza numar factura? Cea mai recenta factura? Nu merge aplicatia
In dreapta sus ai numarul si seria facturii. Completezi cu numarul de acolo.