RCS – RDS (Digi) lanseaza noul site oficial DigiRomania.ro
RCS – RDS (Digi) lanseaza noul lor site oficial DigiRomania.ro, site care presupune inlocuirea site-ului rcs-rds.ro cat si a platformei de administrare a contului de abonat Digi DigiCare.rcs-rds.ro.
Prin noul site, Digi doreste integrarea platformelor rcs-rds.ro si digicare.rcs-rds.ro intr-un singur site mai optimizat decat cel vechi.
Noul site oficial RCS – RDS, DigiRomania.ro are urmatoarele sectiuni principale dupa cum putem vedea in imaginea de mai jos: Telefoane, Mobil, Internet, TV, Alte Servicii, Contact, Plata Facturii, Contul Meu.
Telefoane
In sectiunea Telefoane, asa cum ne sugereaza numele, gasim telefoanele oferite de catre Digi, detaliile si specificatiile acestora precum si buton prin care putem comanda dispozitivul dorit.
Mobil
Aceasta este una din cele mai importante sectiuni de pe site-ul DigiRomania deoarece avem informatii detaliate despre:
- abonamentele Digi Mobil inclusiv posibilitatea de a comanda online un abonament Digi;
- cartelele prepay Digi: informatii despre extraoptiuni;
- posibilitatea de a reincarca online o cartela Digi prepay;
- portare – tot ce trebuie sa stim despre portarea unui numar in reteaua Digi Mobil, ce trebuie sa facem pentru a porta un numar si ce tip de telefon trebuie sa folosim;
- plati prin SMS;
- informatii detaliate despre acoperirea Digi Mobil (4G/3G);
- informatii despre tarifele apelurilor efectuate catre destinatiile internationale;
- roaming – toate informatiile de care avem nevoie pentru a utiliza abonamentul nostru Digi in afara tarii – tarife, retele partenere, etc.;
- VoLTE (voce 4G) si VoWiFI (voce prin retele wireless) – toate informatiile despre serviciile de ultima generatie oferite de catre Digi;
Digi a dezvoltat foarte mult serviciile de telefonie mobila si internet mobil in ultimii ani, devenind unul din granzii din Romania pe partea de voce si date mobile, punandu-le probleme serioase celor de la Vodafone, Orange si Telekom prin serviciile foarte bune in raport calitate/pret;
Internet
In sectiunea Internet putem afla informatii detaliate despre serviciile:
- DigiNet (internet fix);
- DigiNet Mobil (internet mobil prin stick/hotspot de date);
- Testarea vitezei Digi;
- IPv6 – tot ce trebuie sa stim despre protocolul IPv6;
Tot la categoria internet se gasesc toate pachetele de internet puse la vanzare de catre RDS. Tot aici se mai poate testa viteza internetului si se pot comanda stickuri de internet.
TV
In sectiunea TV, la fel ca in celelate sectiuni, se pot comanda pachetele specifice. Tot aici se gasesc informatii despre:
- Analogic;
- Digital;
- Satelit;
- Extraoptiuni
Intr-un final, RDS a reusit sa structreze o grila de posturi tv, pentru fiecare pachet in parte.
Alte servicii:
- Telefonie fixa;
- Energie;
- Servicii si aplicatii;
- Digi Online;
- Digi Oriunde;
- Digi storage;
- Digi Wi-fi;
- Digi Life;
- HBO GO;
- Voyo.
In partea superioara a noului site se mai gasesc butoanele de contact, plata facturii si contul meu.
Butonul de contul meu, are scopul de a inlocui vechea platforma Digicare cu digiromania.ro unde, se regasesc toate serviciile digi intr-un singur cont.
In Contul Meu putem afla urmatoarele informatii si putem face urmatoarele operatiuni despre/asupra serviciilor Digi:
Serviciile Mele
- DigiNet Fiberlink: putem afla userul de conectare PPPoE si putem schimba parola, putem face upgrade la pachetul de internet, vizualizare loguri de conectare, control parental, DNS dinamic, deblocare SMTP (pentru a putea trimite mailuri folosind un client e-mail);
- DigiMobil: informatii despre telefonul si abonamentul detinut, extraoptiuni active, serviciul cost control, factura detaliata (desfasuratorul convorbirilor), activare/dezactivare roaming de date si roaming de voce si optiune de upgrade pachet;
- DigiTV: informatii despre pachetul si echipamentul detinut, optiune de upgrade pachet si comanda echipament, reinitializarea cartelei si resetarea PIN-ului;
- DigiEnergy: estimarea consumului lunara Digi Energy – in aceasta sectiune putem introduce indexul de pe contor pentru citiri;
- DigiOnline: informatii despre utilizare, detalii cont, activare/dezactivare si dispozitive conectate;
- DigiWifi: creare cont, informatii cont;
- Digi Storage: creare cont, informatii cont;
- Digi Oriunde: creare cont, informatii cont;
- HBO GO: creare cont, informatii cont, informatii utilizare;
In sectiunea Serviciile Mele, pentru fiecare serviciu selectat avem optiunile de Suport si Sesizari.
Factura Mea
In aceasta sectiune a Contului Meu avem toate facturile afisate cu posibilitatea de plata online.
Administrare Cont
Administrarea contului Contului Meu, aici putem vedea detaliile contului si putem schimba parola.
Reincarcare cartela
Reincarcarea unei cartele prepay online.
Aceeasi versiune a site-ului este dublata pentru Business. Doar ofertele sunt diferite.
Ca optimizare, site-ul nu mi se pare ca se incarca extraordinar de rapid (este loc de mai bine). In schimb design-ul este foarte bine pus la punct si butoanele sunt destul de intuitive.
Cum trimitem indexul Digi Energy online pe site-ul Digi Romania?
Putem trimite indexul prin site-ul Digi Romania (My Account) urmand acesti pasi:
Serviciile Mele – Digi Energy – Configureaza – introducem indexul – Trimite Index
Daca va intrebati cum putem dezactiva serviciul HBO GO din Contul Meu Digi Romania raspunsul este ca nu se poate dezactiva HBO GO manual. Dezactivarea HBO GO se poate face doar automat dupa ce am renuntat la pachetul HBO/Maxpack.
Atentie! Pe noua versiune de site a RCS-RDS nu se regaseste un desfasurator detaliat si nici o factura detaliata. Cel mai probabil, inca se lucreaza la aceasta functie. Vom actualiza articolul atunci cand vor aparea noutati privind acest aspect.
Update 27.05.2018: Desfasuratorul (factura detaliata) se poate vizualiza/descarca accesand Serviciile Mele – Digi Mobil – selectam numarul de telefon – Configureaza – Descarca Desfasurator Convorbiri – apasam click pe PDF-ul pe care dorim sa-l descarcam, pentru luna/adresa pe care dorim vizualizarea convorbirilor detaliate.
Update 28.05.2018: In sectiunea Mobil – Acoperire – daca selectam o localitate in care nu exista acoperire pentru serviciile prin cablu, apare la acoperire HFC, desi ar trebui sa apara acoperire inexistenta. Este o eroare a site-ului Digi Romania.
nu mai pot sa ma conectez pe contul meu dig??!
Ce eroare va apare cand incercati sa va conectati?
am uitat parola,si nu mere nici la recuperare parola!
Daca nu primiti mailul de confirmare cand urmati pasii pentru recuperarea parolei (verificati si in SPAM/BULK) atunci trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS pentru a sesiza aceasta problema.
ok,multumesc!😗
am nevoie ajut ca sa fac cont la digi
Daca va referiti la cont pe site-ul Digi Romania trebuie sa accesati site-ul Digi, sectiunea Contul Meu – Inregistrare – acolo introduceti informatiile care vi se cer.
In cat timp beneficiez de pachetul MaxPack daca comand din contul meu de Digi?
Nu stiu in cat timp se proceseaza acea comanda dar daca faci comanda telefonic la relatii cu clientii iti va procesa operatorul modificarea pe loc.
Buna ziua vreau si sa vad desfasuratorul(nr care sunt apelate).cum procedez?multumesc
Buna ziua,
Pentru a avea acces la desfasurator trebuie sa va creati un cont pe site-ul Digi Romania, va logati si aveti acces la desfasuratorul din ultimele 6 luni.
Vreau un nou cont DIGI, pentru a vizualiza in format electronic factura si desfasuratorul convorbirilor. Motivul creari unui nou cont este ca am uitat ID-ul si parola. Multumesc
Nu puteti sa adaugati inca un cont pe acelasi cod de client, utilizatorul cu care va logati este adresa e-mail (daca nu o mai cunoasteti, puteti suna la Digi sa va spuna care este) iar ulterior puteti face resetarea parolei, urmand sa primiti un link pe adresa de mail. Daca nu mai aveti acces la acea adresa de mail, puteti sa solicitati la Digi sa va inlocuiasca adresa de mai cu o alta adresa.
Nr tel. Sa blochez cartela că mi sa furat telefonul
Va rog urgent
Trebuie sa sune titularul contractului la numarul 0314007777.
buna ziua
Inainte gestionam 3 coduri abonat pe o singura adresa de mail in digicare , acum nu mai reusesc in noua aplicatie Digi.
aveti idee cum se poate rezolva ?( imi cere adresa de mail diferita pt fiecare cont )
multumesc
Buna ziua,
Din cate stiu, nu este posibil in acest moment aceasta optiune, cod client diferit presupune client diferit. Daca este acelasi titular pentru toate cele 3 contracte, puteti solicita la Digi unificarea ID-urilor de client, astfel incat sa aveti acelasi ID pentru toate contractele. Numarul de contract, facturarea sau orice altceva nu se modifica, doar ID-ul.
Buna ziua cum pot sa vad mesajele mele conținutul mesajelor mele trimise
Buna ziua,
Puteti vedea continutul mesajelor trimise doar in telefon, daca vi se salveaza mesajele la trimise.
buna ziua va rog sa mi spuneti daca imi pot crea un cont pt a plati abonamentul online si daca se poate unde trebuie sa intru. multumesc
Buna ziua,
Urmati instructiunile mentionate mai sus, in articol.
Trebuie sa accesati site-ul digiromania.ro – Contul Meu – Inregistrare – iar aici completezi informatiile cerute.
Bună dimineaţa! Vreau să-mi fac un cont DIGI şi mi se cere numărul de contract. Este acelaşi lucru cu COD CLIENT?
Buna dimineata, nu este acelasi lucru, numarul contractului se gaseste pe contract. Daca nu aveti numarul contractului, puteti folosi numarul ultimei facturi emise.
Mi-a fost de folos, am plătit factura cu cardul.
Ma bucur ca ati rezolvat.
nu stiu sa fac contul digi
contul pentru factura
ca sa pot vedea factura detaliata
ca sa stiu pentru ce platesc
Pentru a-ti crea un cont pe Digi Romania trebuie sa accesezi site-ul oficial Digi – Contul Meu – Inregistrare – iar aici completezi informatiile cerute.
doresc sa-mi creez cont si nu stiu
Pentru a-ti crea un cont pe Digi Romania trebuie sa accesezi site-ul oficial Digi – Contul Meu – Inregistrare – iar aici completezi informatiile cerute.
Va rog sa-mi comunicati pasii pentru a crea un cont pentru a vedea facturile.
Multumesc.
Pentru a va crea un cont pe site-ul Digi trebuie sa selectati sectiunea Contul Meu – Inregistrare – selectati tipul contractului (persoana fizica sau persoana juridica) – completati datele cerute si selectati Inregistrare.
Dupa ce va logati o sa aveti acces la facturi si veti putea plati online.
Salut ajuta”ma cu un raspuns te rog dupa inchiderea abonamentului ce se întâmpla cu datele de pe desfasuratorul apelurilor mai sunt accesibile de catre titular?
Salut Andrei,
Dupa rezilierea contractului contul Digi este dezactivat automat deci nu se mai poate accesa desfasuratorul.
Nici in cazul in care avem mai multe abonamente cu același titular?
Intreb asta pentru ca toate abonamentele sunt pe același cont asta insemnand ca, contul încă ramane pentru celelalte abonamente chiar dacă închid unul din ele, atunci se poate accesa desfasuratorul pentru abonamentu închis?
Daca sunt mai multe abonamente/contracte, se poate face logarea in cont insa nu se mai pot vizualiza detalii despre abonamentele care nu mai sunt existente, sunt valabile doar pentru serviciile active.
Buna…am uitat contul emailul parola pentru myDigi.. ce se poate face, se poate face altul crezi ca ma vor ajuta cei de la digi?
Salut Raul,
Pentru a afla e-mailul cu care ti-ai creat contul MyDigi sau pentru a-l schimba, trebuie sa contactezi serviciul de relatii cu clientii Digi si te vor ajuta.
Mesajele se pot vedea?
La ce mesaje te referi, la SMS-uri, la continutul lor? Sau te intereseaza mesajele pe desfasurator, catre ce numar au fost trimise, la ce ora, etc.?
La conținutul lor la mesajele pe desfășurător
Nu poti vedea continutul mesajelor pe desfasurator, doar catre ce numar de telefon s-a trimis si la ce ora.
Multumesc acest desfasurator pentru mesaje și apeluri nu se pot șterge in niciun fel?
De unde sa se stearga, de pe site-ul Digi? Daca la asta te referi, nu este posibil sa se stearga desfasuratorul de pe site, se presupune ca este accesibil doar titularului contractului.
Exista desfasurator cu apelurile primite?
Nu, doar cu apelurile efectuate. De fapt exista, dar nu se ofera clientilor.
Multumesc! Aveti idee daca acest lucru se va implementa curand(desfasurator pt apeluri primite)?
Cu placere!
Nu cred, din cate stiu niciun operator din Romania nu ofera desfasuratorul pentru apelurile primite.
și eu doresc să pot să văd desfășurătorul apelurilor primite, de ce nu se implementează această posibilitate dacă lumea cere asta?
Din punct de vedere tehnic ar fi posibil sa se implementeze aceasta optiune insa niciun operator din tara nu ofera desfasuratorul pentru apelurile primite, ci doar pentru apelurile efectuate.
Parerea mea este ca motivul pentru care nu se ofera reprezinta faptul ca se presupune ca desfasuratorul pentru apelurile initiate se solicita pentru a se verifica daca exista reclamatii de facturare, pentru a avea dovada ca suma emisa pentru convorbiri este justificata.
In situatii speciale (exemplu: amenintari) se poate oferi o lista cu apelurile primite organelor legale care solicita acest lucru.
nu ma pot loga la contul digi pt a afla pinul hb -go
Ce eroare iti apare cand incerci sa te loghezi? Introduci corect datele de conectare?
Buna ziua.
Doresc sa activez , accesez contul meu digi pentru verificarea desfasuratorului si implicit a costului facturii.
Dupa ce am facut setarile neceare, mesajul a fost ca a fost cret cu succes contul si urmeaza sa primesc pe adresa de email un link pentru acces.
Nu am primit acest link. Dureaza ore, zile? au trecut deja 8 ore de la prima incercare.
multumesc
Buna ziua,
Trebuia sa primiti mailul de confirmare in maxim 30 de minute de la crearea contului. Ati verificat inclusiv in SPAM/BULK mailul acela? Daca ati verificat si tot nu l-ati gasit, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi pentru a verifica aceasta problema, eventual sa va retrimita mailul de confirmare.
Buna unde se gaseste in meniu desfasuratorul?
Buna Maria,
Asa cum ti-am raspuns si pe articolul dedicat facturilor Digi, pentru a vizualiza si descarca desfasuratorul trebuie sa te loghezi in Contul Meu pe site-ul Digi Romania. Acolo selectezi Serviciile Mele – Digi Mobil – iar acolo unde scrie Configureaza in dreptul numarului de telefon selectezi Descarca Desfasurator Convorbiri.
Nu imi pot crea cont.
Dupa completarea datelor primesc urmatorul mesaj, nu inteleg unde gresesc.Datele introduse sunt corecte.
Au apărut următoarele erori:
– Nu am putut găsi un client cu datele introduse. Te rugăm verifică cu atenție datele de identificare: Cod Client sau Număr Factură și CNP (formular)
Este posibil ca in baza de date RCS – RDS sa fie ceva gresit (exemplu: o cifra la CNP). Iti recomand sa contactezi serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS, le spui informatiile pe care le introduci pentru a le compara cu cele din baza lor de date si daca totul este ok, vor prelua o sesizare pentru verificare, dezvoltatorii lor vor verifica exact de ce apare acea eroare.
Buna ziua! Ce sanse am sa vad un desfasurator la facturi din 2016?
Multumesc!
Buna ziua,
Aveti acces la desfasuratorul din ultimele 6 luni. Daca doriti, puteti sa faceti o solicitare la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS, depinde daca aceste informatii se sterg din baza lor de date dupa 6 luni sau daca raman stocate undeva. Personal, nu cred ca o sa reusiti ceva nici cu ei, deoarece daca se sterg automat, nu au de unde sa va mai ofere desfasuratorul.
De ce nu pot plati factura ca si luna trecuta
La ce pas intampini probleme si ce eroare iti apare?
Buna ziua , cum pot sa fac un abonament pentru cablu la digi rds
Am sunat la bucuresti si au zis sa ma inregistrez pe site , dupa care va veni cineva la mine acasa sa semnez un contract
Buna ziua,
Ati incercat sa faceti o cerere pe site-ul Digi Romania? Comandati abonamentul dorit si completati cateva date de contact.
BUNA ZIUA. INCERC SA CREEZ CONT PE DIGI RCS RDS ,PENTRU A PUTEA ACHITA FACTURA ONLINE, SI NU-MI RECUNOASTE NR. DE FACTURA SI CODUL DE CLIENT
Buna ziua, incercati sa platiti factura fara sa va creati cont si verificati daca asa functioneaza, aveti nevoie de codul de client, numarul facturii si suma de plata.
AM REZOLVAT CU AJUTORUL D-VOASTRA. AM ACHITAT FACTURA. DAR DOREAM SA-MI CREEZ SI CONT CAND SE POATE
Considerand ca acele informatii (codul de client si numarul facturii) sunt corecte din moment ce ati putut achita factura, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS pentru a va asigura ca sunt corecte datele si pentru a se inregistra o sesizare pentru faptul ca nu puteti adauga contul.
MULTUMESC FRUMOS. O ZI BUNA
Cu placere! O zi buna!
Plata facturii este mai greoaie. nu poti da intri in cont cu datele vechi, nici cu nous parola trsnsmisa prin mail. O ideee nefericita !
Cu datele vechi ar trebui sa poti intra in cont, cand introduci parola venita pe mail iti apare eroare de parola?
Buna ziua. Am o intrebare foarte simpla. Cand sunt generate desfasuratoarele cu lista convorbirilor ( si restul de informatii ) ? Este 5 August si inca nu imi apare in cont lista pentru luna Iulie, am foarte foarte mare nevoie sa verific ceva si nu pot face asta.
Buna ziua,
Nu stiu exact, stiam ca undeva in jur de 10 ale lunii.
Ati putea sa le puneti o intrebare celor de la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS.
Dorind să-mi activez serviciul roaming, nu am reusit, deoarece nu există opțiunile din instrucțiuni în contul meu:
Administrare servicii/Digi Mobil/Roaming Voce International si activezi apasand butonul „Activare”. Nu există butonul ,,Administrare servicii”. Cum să procedez?
Vă mulțumesc!
Pentru activarea roamingului in sectiunea Contul Meu de pe Digi Romania trebuie sa urmezi acesti pasi:
Serviciile Mele – Digi Mobil – selectezi numarul de telefon pe care doresti activarea roamingului – in loc de Configureaza selectezi Roaming Voce sau Roaming Date – Activare Roaming.
Buna seara am o problema nu pot să mă audentific pe site.ul Digi Romania,k nu mai știu parola contului,k sa pot sa intru să șterg un dispozitiv
Buna seara,
Daca nu mai stiti parola pentru a va loga, selectati: am uitat parola – introduceti adresa de mail folosita pentru crearea contului si o sa primiti pe acel mail instructiunile pentru resetarea parolei. Ulterior, urmand acele instructiuni, o sa va puteti loga.
Buna ziua,eu foloseam digioriunde ,in care vorbeam gratuit,dar acum nu mai merge să mă audentific,îmi zice k sa atins limita maxima de deveciuri,și trebuie să șterg unul k sa poată să meargă,dar nu știu cum,mă poate ajuta cineva
Buna seara,
Va apare acel mesaj deoarece v-ati conectat deja pe 2 dispozitive si puteti sa va conectati doar pe maxim 2 dispozitive. Pentru a rezolva, trebuie sa va autentificati pe site-ul Digi Romania iar in sectiunea Digi Oriunde trebuie sa stergeti dispozitivul pe care nu il mai folositi. Ulterior, veti putea sa va conectati cu noul dispozitiv.
Ma anuntati daca nu reusiti.
buna ziua , nu mai pot intra in contul meu digi
Buna ziua, ce eroare va apare cand incercati sa va conectati in contul Digi Romania?
imi spune ca nu este buna parola
Ati incercat sa recuperati parola (sa o resetati)? Daca nu ati incercat, va rog sa incercati.
am incercat dar nu reusesc deloc
Daca urmariti instructiunile trebuie sa functioneze. Selectati recuperare parola, introduceti adresa de mail pe care ati folosit-o pentru crearea contului, selectati Trimite, pe acea adresa de mail o sa primiti un mail pentru resetarea parolei si apasati pe link-ul din acel mail. Daca nu va descurcati, contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS si faceti o sesizare.
nu pot sa ma loghez nici cu cod client nici cu mail nici cu resetare parola,ce fac în acesta situație?
Ce eroare apare cand incercati sa va logati? Apare eroarea „Eroare generală autentificare (formular)”? Daca selectati am uitat parola si bagati adresa de mail, ar trebui sa primiti pe mail un mail cu instructiunile de resetare a parolei? S-a intamplat asta? Daca nu, unde s-a blocat, adica ce s-a intamplat dupa ce ati introdus mailul la am uitat parola si ati dat Trimite?
Doresc sa pot accesa contul,pentru al controla permanent.
Te referi la contul Digi Romania?
Buna ziua
A-ti schimbat site-ul si ma chinui sa intru in contul meu si nu reusec, ma ajuta-ti va rog !!
Buna ziua,
Datele de logare sunt aceleasi ca inainte, ati incercat sa va logati? Daca da, ce eroare va apare?
buna,
am o problema cu plata facturii pe digi romania bag codul de client numarul facturii suma platita si restul datelor dar imi apare eroare bad request gateway error response ceva de genul cand incearca sa ma redirectioneze pe pagina unde bag datele de pe card
pe situl vechi rcs rds nu aveam problema asta e ceva in plus ce trebuie sa fac?
multumesc in avans pentru raspunsuri
Buna,
Da, am observat si eu aceasta problema, nu mai trece numarul facturii (plata oricum se va inregistra pe cea mai veche factura neplatita) si treci numarul de telefon de pe contractul Digi.
Mie imi functioneaza in felul acesta.
Ma anunti daca tot ai probleme.
Salut. Desfasurator mai exista pe site?
Salut Ruben,
Da, poti obtine desfasuratorul de pe site-ul Digi.
Pentru a ajunge la desfasurator trebuie sa urmezi acesti pasi dupa ce te-ai logat:
Serviciile Mele – Digi Mobil – selectam numarul de telefon – Configureaza – Descarca Desfasurator Convorbiri – apasam click pe PDF-ul pe care dorim sa-l descarcam, pentru luna/adresa pe care dorim vizualizarea convorbirilor detaliate.
buna ziua
iar nu pot sa vad desfasuratorul
pana in 1 iunie a fost ok ,ma descurcam
Buna ziua,
Pentru a vizualiza desfasuratorul trebuie sa urmati acesti pasi: Serviciile Mele – Digi Mobil – selectam numarul de telefon – Configureaza – Descarca Desfasurator Convorbiri – apasam click pe PDF-ul pe care dorim sa-l descarcam
Am reușit , mulțumesc
nu am gasit numarul de contract digi pentru ami crea un cont
puteti sa ma ajutati
Crearea contului Digi Romania se face avand obligatoriu numarul contractului sau numarul ultimei facturi. Daca nu le aveti, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi pentru a le obtine.
nu pot creea contul meu digi
va rog sa ma ajutati .
Ati introdus datele necesare crearii contului Digi Romania? La ce pas v-ati blocat, ce eroare va afiseaza?
Pentru contul vechi am uitat parola, iar cont nou, nu-mi da voie ca deja exista un cont pe datele respective. La ”recuperare parola”, am primit o parola lunga de litere si cifre, pe care nu stiu sa o folosesc
Parola aceea lunga pe care ati primit-o trebuie sa o introduceti la campul parola. Nu trebuie sa o tastati neaparat manual, puteti sa ii dati copy/paste.
Multumesc, am deslusit problema:am introdus acea parola la: E-mail / ID si am schimbat parola cu success, dar adresa de mail din 2012, „doru.rosu*****” nu am putut-o schimba cu noua adresa: doru.rosu**** .
Daca nu va functioneaza sa schimbati o adresa de mail cu o alta adresa, este posibil ca a doua adresa sa fie utilizata de asemenea pentru un cont MyUPC.
cum intru in cont digi sa vad factura?
schimbati setarile mai des decat imi schimb eu ciorapii
Unde incercati sa va logati, pe site-ul Digi Romania sau pe aplicatia de mobil? Aveti deja un cont creat? Daca da, cand incercati sa va logati, ce eroare apare?
Buna ziua,
Nu ma mai pot autentifica cu mailul si parola mea. Pe numele meu sunt mai multe abonamente digi, ma intereseaza id-ul de client pentru abonamentul de pe str Stefan cel Mare nr * , ca sa pot sa ma autentific in cont si sa platesc facturile.
Buna ziua,
Noi nu suntem Digi Romania pentru a va putea oferi codul de client insa va recomand sa incercati cu adresa de mail in loc de codul de client, daca mai stiti ce adresa ati folosit la crearea contului.
Daca nu mai stiti nici adresa e-mail folosita, atunci va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi Romania pentru a obtine ID-ul de client insa o sa fie nevoie sa sune titularul contractului.
Buna ziua. Spuneți- mi ,va rog unde găsesc factura detaliata
Buna ziua,
Desfasuratorul (factura detaliata) se poate vizualiza/descarca accesand Serviciile Mele – Digi Mobil – selectam numarul de telefon – Configureaza – Descarca Desfasurator Convorbiri – apasam click pe PDF-ul pe care dorim sa-l descarcam, pentru luna/adresa pe care dorim vizualizarea convorbirilor detaliate.
Nu stiu cum sa intru pe contul meu ca eu imi platesc facturile prin banca va multumrsc daca ma ajutati
O seara frumoasa va doresc la toata echipa
Ps . am vazut cont pe rds
Trebuie sa completati toate informatiile necesare crearii contului Digi pe site-ul oficial DigiRomania.ro, sectiunea Contul Meu – Inregistrare.
Bună seara vreau desfsuratorul pe luna decembrie și ianuare din anul 2017
Buna seara, puteti verifica desfasuratorul convorbirilor creandu-va un cont pe site-ul oficial Digi Romania.
buna ziua,cum pot sa vad factura detailata ,daca nu am activat factura electronica?
Buna seara,
din pacate, par a fi cateva probleme cu aceasta functie pe noul site al rds rcs. Am actualizat aceasta problema si in articol. Vom actualiza continutul in momentul in care se va rezolva problema.
Desfasuratorul (factura detaliata) se poate vizualiza/descarca accesand Serviciile Mele – Digi Mobil – selectam numarul de telefon – Configureaza – Descarca Desfasurator Convorbiri – apasam click pe PDF-ul pe care dorim sa-l descarcam, pentru luna/adresa pe care dorim vizualizarea convorbirilor detaliate.
Buna as dori sa știu cum Rezolvați problema cu canalele care le-ați modificat ca nu îmi mai merge inclusiv pro2 și Hora tv ; dacă nu Rezolvați problema însă fiu nevoită sa anulez contractul cu dumneavoastră deja a trecut mai mult de o luna mulțumesc
Buna seara,
Incercati o rescanare a canalelor (din meniul televizorului).
Buna ziua,
Aveti cablu tv sau antena satelit? Daca aveti antena satelit, puneti decodorul in standby pentru 5-10 minute si daca problema nu se rezolva, incercati o revenire la setarile din fabrica.
Daca tot nu se rezolva, trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi pentru a se inregistra o sesizare, noi nu suntem compania Digi.
Sunt Radules cu Aurel,cod client ***** ,am vrut sa trimit indexul de la contor si nu am putut deorece:codul de emaile pe care l-ati mentionat atat pe mobil cat pe calculator nu sunt primite de calculator ,sunt erori,la telefon mi s-a raspuns ca codul meu de client nu este valid iar la untelefon ,nr,0314004401 mi s-a spus ca pana nu se rezolva sisizarea mea nu imi primeste nimeni indexul.Imi pun intrebarea dece am primit atatea mesje cand eu nu le pot accesa.Pe viitor care este codul de email la cre pot trimite indexul.Profit si va spun ca indexul de la contor este 8524,pe data de 27.05,iar eu am platit pe 30.04 pana la indexul de8559
Incercati sa trimiteti indexul in felul urmator: My Account – Serviciile Mele – Digi Energy – Configureaza – introduceti indexul – Trimite index
Buna Ziua unde gasesc desfasuratorul?
Deschideti factura in contul Digi Romania iar pe pagina 2 veti gasi desfasuratorul.
Acolo imi apare pe scurt adica doar nr de minute vorbite in diferite rețele, o lista integrală a apelurilor as avea nevoie. Pe vechiul site era..
Cel mai probabil aceasta functie este inca in lucru. Stiu ca pe Digicare era un desfasurator detaliat insa vad ca acum lipseste cu desavarsire. Vom actualiza articolul atunci cand va reaparea aceasta functie.
Desfasuratorul (factura detaliata) se poate vizualiza/descarca accesand Serviciile Mele – Digi Mobil – selectam numarul de telefon – Configureaza – Descarca Desfasurator Convorbiri – apasam click pe PDF-ul pe care dorim sa-l descarcam, pentru luna/adresa pe care dorim vizualizarea convorbirilor detaliate.
Buna ziua
Cum pot reseta si ei parola la contul meu digi…multumesc
Buna ziua, pe site-ul Digi Romania accesati Contul Meu – am uitat parola – introduceti adresa e-mail folosita pentru crearea contului si selectati Trimite. Pe adresa de mail veti primi un mail de confirmare care va solicita sa apasati click pe un link pentru a se reseta parola.
nu merge sa descarc desfasuratorul – factura detaliata – pe luna aprilie din situl digi romania apare eroare bad request 404
de cand au schimbat siteul numai probleme au fost
Nici mie nu imi functioneaza sa descarc desfasuratorul pe luna aprilie si imi apare aceeasi eroare, inseamna ca au ei probleme cu desfasuratorul pe luna aprilie, restul lunilor vad ca sunt ok.
Mai asteapta cateva zile, teoretic ar trebui sa se rezolve problema sau daca ai nevoie urgent de desfasurator, iti recomand sa suni la serviciul de relatii cu clientii (informatii facturi).