RCS – RDS (Digi) lanseaza noul site oficial DigiRomania.ro

RCS – RDS (Digi) lanseaza noul lor site oficial DigiRomania.ro, site care presupune inlocuirea site-ului rcs-rds.ro cat si a platformei de administrare a contului de abonat Digi DigiCare.rcs-rds.ro.

Prin noul site, Digi doreste integrarea platformelor rcs-rds.ro si digicare.rcs-rds.ro intr-un singur site mai optimizat decat cel vechi.
Noul site oficial RCS – RDS, DigiRomania.ro are urmatoarele sectiuni principale dupa cum putem vedea in imaginea de mai jos: Telefoane, Mobil, Internet, TV, Alte Servicii, Contact, Plata Facturii, Contul Meu.

RCS - RDS (Digi) lanseaza noul site oficial DigiRomania.ro

Telefoane
In sectiunea Telefoane, asa cum ne sugereaza numele, gasim telefoanele oferite de catre Digi, detaliile si specificatiile acestora precum si buton prin care putem comanda dispozitivul dorit.

Mobil
Aceasta este una din cele mai importante sectiuni de pe site-ul DigiRomania deoarece avem informatii detaliate despre:

  • abonamentele Digi Mobil inclusiv posibilitatea de a comanda online un abonament Digi;
  • cartelele prepay Digi: informatii despre extraoptiuni;
  • posibilitatea de a reincarca online o cartela Digi prepay;
  • portare – tot ce trebuie sa stim despre portarea unui numar in reteaua Digi Mobil, ce trebuie sa facem pentru a porta un numar si ce tip de telefon trebuie sa folosim;
  • plati prin SMS;
  • informatii detaliate despre acoperirea Digi Mobil (4G/3G);
  • informatii despre tarifele apelurilor efectuate catre destinatiile internationale;
  • roaming – toate informatiile de care avem nevoie pentru a utiliza abonamentul nostru Digi in afara tarii – tarife, retele partenere, etc.;
  • VoLTE (voce 4G) si VoWiFI (voce prin retele wireless) – toate informatiile despre serviciile de ultima generatie oferite de catre Digi;

Digi a dezvoltat foarte mult serviciile de telefonie mobila si internet mobil in ultimii ani, devenind unul din granzii din Romania pe partea de voce si date mobile, punandu-le probleme serioase celor de la Vodafone, Orange si Telekom prin serviciile foarte bune in raport calitate/pret;

Internet

In sectiunea Internet putem afla informatii detaliate despre serviciile:

  • DigiNet (internet fix);
  • DigiNet Mobil (internet mobil prin stick/hotspot de date);
  • Testarea vitezei Digi;
  • IPv6 – tot ce trebuie sa stim despre protocolul IPv6;

Tot la categoria internet se gasesc toate pachetele de internet puse la vanzare de catre RDS. Tot aici se mai poate testa viteza internetului si se pot comanda stickuri de internet.

TV

In sectiunea TV, la fel ca in celelate sectiuni, se pot comanda pachetele specifice. Tot aici se gasesc informatii despre:

  • Analogic;
  • Digital;
  • Satelit;
  • Extraoptiuni

Intr-un final, RDS a reusit sa structreze o grila de posturi tv, pentru fiecare pachet in parte.


Alte servicii:

  • Telefonie fixa;
  • Energie;
  • Servicii si aplicatii;
  • Digi Online;
  • Digi Oriunde;
  • Digi storage;
  • Digi Wi-fi;
  • Digi Life;
  • HBO GO;
  • Voyo.

In partea superioara a noului site se mai gasesc butoanele de contact, plata facturii si contul meu.

Butonul de contul meu, are scopul de a inlocui vechea platforma Digicare cu digiromania.ro unde, se regasesc toate serviciile digi intr-un singur cont.

In Contul Meu putem afla urmatoarele informatii si putem face urmatoarele operatiuni despre/asupra serviciilor Digi:

Serviciile Mele

  • DigiNet Fiberlink: putem afla userul de conectare PPPoE si putem schimba parola, putem face upgrade la pachetul de internet, vizualizare loguri de conectare, control parental, DNS dinamic, deblocare SMTP (pentru a putea trimite mailuri folosind un client e-mail);
  • DigiMobil: informatii despre telefonul si abonamentul detinut, extraoptiuni active, serviciul cost control, factura detaliata (desfasuratorul convorbirilor), activare/dezactivare roaming de date si roaming de voce si optiune de upgrade pachet;
  • DigiTV: informatii despre pachetul si echipamentul detinut, optiune de upgrade pachet si comanda echipament, reinitializarea cartelei si resetarea PIN-ului;
  • DigiEnergy: estimarea consumului lunara Digi Energy – in aceasta sectiune putem introduce indexul de pe contor pentru citiri;
  • DigiOnline: informatii despre utilizare, detalii cont, activare/dezactivare si dispozitive conectate;
  • DigiWifi: creare cont, informatii cont;
  • Digi Storage: creare cont, informatii cont;
  • Digi Oriunde: creare cont, informatii cont;
  • HBO GO: creare cont, informatii cont, informatii utilizare;

In sectiunea Serviciile Mele, pentru fiecare serviciu selectat avem optiunile de Suport si Sesizari.

Factura Mea

In aceasta sectiune a Contului Meu avem toate facturile afisate cu posibilitatea de plata online.

Administrare Cont

Administrarea contului Contului Meu, aici putem vedea detaliile contului si putem schimba parola.

Reincarcare cartela

Reincarcarea unei cartele prepay online.

Aceeasi versiune a site-ului este dublata pentru Business. Doar ofertele sunt diferite.

Ca optimizare, site-ul nu mi se pare ca se incarca extraordinar de rapid (este loc de mai bine). In schimb design-ul este foarte bine pus la punct si butoanele sunt destul de intuitive.

Cum trimitem indexul Digi Energy online pe site-ul Digi Romania?

Putem trimite indexul prin site-ul Digi Romania (My Account) urmand acesti pasi:

Serviciile Mele – Digi Energy – Configureaza – introducem indexul – Trimite Index

Daca va intrebati cum putem dezactiva serviciul HBO GO din Contul Meu Digi Romania raspunsul este ca nu se poate dezactiva HBO GO manual. Dezactivarea HBO GO se poate face doar automat dupa ce am renuntat la pachetul HBO/Maxpack.

Atentie! Pe noua versiune de site a RCS-RDS nu se regaseste un desfasurator detaliat si nici o factura detaliata. Cel mai probabil, inca se lucreaza la aceasta functie. Vom actualiza articolul atunci cand vor aparea noutati privind acest aspect.

Update 27.05.2018: Desfasuratorul (factura detaliata) se poate vizualiza/descarca accesand Serviciile Mele – Digi Mobil – selectam numarul de telefon – Configureaza – Descarca Desfasurator Convorbiri – apasam click pe PDF-ul pe care dorim sa-l descarcam, pentru luna/adresa pe care dorim vizualizarea convorbirilor detaliate.

Update 28.05.2018: In sectiunea Mobil – Acoperire – daca selectam o localitate in care nu exista acoperire pentru serviciile prin cablu, apare la acoperire HFC, desi ar trebui sa apara acoperire inexistenta. Este o eroare a site-ului Digi Romania.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

331 COMENTARII

  1. doresc sa platesc facturile dar nu reusesc sa ma logez la digi
    logare digi rds
    eroare generala de autentificare
    nu merge nici cu nr client ***** nici cu adresa de email ******gmail.com
    ce trebuie sa fac?

    • Va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii Digi sau pe pagina Facebook Digi Romania pentru a verifica aceasta problema, cel mai probabil este o problema tehnica legata de site-ul lor.

    • Pentru a verifica desfasuratorul convorbirilor trebuie sa va logati pe contul de pe site-ul Digi Romania, accesati Serviciile Mele – Digi Mobil – selectam numarul de telefon – Configureaza – Descarca Desfasurator Convorbiri – apasam click pe PDF-ul pe care dorim sa-l descarcam, pentru luna/adresa pe care dorim vizualizarea convorbirilor detaliate.
      Puteti vedea desfasuratorul din ultimele 6 luni.

  2. 1. Deoarece au trecut mai multi ani de cand nu am mai folosit intrarea in contul meu doresc sa ma ajutati ca sa pot sa-mi recuperez emailul (folosesc mai multe), precum si parola (am incercat sa-mi recuperez atat emailul cat si parola, dar nu am reusit).
    2. De curand am facut un transfer de echipamente de la adresa pe care am avut-o la noua adresa si doresc sa stiu daca abonamentul a ramas la fel si la ce voloare, adica: internet, TV, telefonie fixa.
    Cu multumiri,

    • Pentru a afla ce adresa e-mail aveti configurata pentru contul Digi trebuie sa sunati la relatii cu clientii Digi. Tot ei va vor spune si valoarea abonamentului, ar fi trebuit sa intrebati la sediu cand ati semnat pentru transferul serviciilor.

    • Selectati optiunea am uitat parola, introduceti adresa e-mail folosita la crearea contului si selectati Trimite, veti primi instructiunile pentru resetarea parolei pe adresa de mail.

    • Selectati optiunea am uitat parola, introduceti adresa e-mail folosita la crearea contului si selectati Trimite, veti primi instructiunile pentru resetarea parolei pe adresa de mail.

    • Buna ziua,
      Pentru a verifica desfasuratorul convorbirilor trebuie sa va logati pe contul de pe site-ul Digi Romania, accesati Serviciile Mele – Digi Mobil – selectam numarul de telefon – Configureaza – Descarca Desfasurator Convorbiri – apasam click pe PDF-ul pe care dorim sa-l descarcam, pentru luna/adresa pe care dorim vizualizarea convorbirilor detaliate.
      Puteti vedea desfasuratorul din ultimele 6 luni.

    • Daca ati uitat parola trebuie sa selectati optiunea am uitat parola din Contul Meu de pe site-ul Digi. O sa va solicite adresa e-mail configurata pe cont si veti primi un e-mail cu instructiunile de resetare a parolei.

    • Buna ziua,
      Pentru a verifica desfasuratorul convorbirilor trebuie sa va logati pe contul de pe site-ul Digi Romania, accesati Serviciile Mele – Digi Mobil – selectam numarul de telefon – Configureaza – Descarca Desfasurator Convorbiri – apasam click pe PDF-ul pe care dorim sa-l descarcam, pentru luna/adresa pe care dorim vizualizarea convorbirilor detaliate.
      Puteti vedea desfasuratorul din ultimele 6 luni.

      • Bună ziua, mă poate cineva ajuta vs de pasii care trebuiesc urmați, după selectarea numarului de telefon? Nu reușesc să ajung la opțiunea – Configurează- Descarcă Desfășurător Convorbiri??? Unde greșesc, ce trebuie să fac neavănd vizualizată această opțiune??? Vă mulțumesc anticipat.

        • Buna ziua,
          Dupa ce ati selectat Mobil – numarul de telefon – apasati Configureaza si veti avea mai multe optiuni printre care si Descarca Desfasurator.
          Daca tot nu gasiti, ne puteti contacta pe pagina Facebook Media-Max.ro sa va trimitem o imagine.

          • Bună ziua d-nul Robert, vă mulțumesc pentru răspunsul oferit. Asta vă spuneam după ce selectez nr de telefon, nu îmi apare secțiunea Configurează!!!!!!! Am înțeles că ajungând în acest punct voi avea mai multe opțiuni, inclusiv aceea de Descarcă Desfășurător!!!! Vă voi contacta pe pagina de Facebook Media-Max.ro.
            Vă mulțumesc.

        • Buna seara,
          Da, trebuie sa primesti pe adresa e-mail un link de confirmare pe care trebuie sa-l urmezi pentru a finaliza configurarea contului. Verifica in spam sau junk pentru a te asigura ca nu a ajuns acolo. Daca nu il gasesti, suna la relatii cu clientii Digi sa verifice adresa e-mail inregistrata la ei.

    • Pentru a verifica desfasuratorul convorbirilor trebuie sa va logati pe contul de pe site-ul Digi Romania, accesati Serviciile Mele – Digi Mobil – selectam numarul de telefon – Configureaza – Descarca Desfasurator Convorbiri – apasam click pe PDF-ul pe care dorim sa-l descarcam, pentru luna/adresa pe care dorim vizualizarea convorbirilor detaliate.
      Puteti vedea desfasuratorul din ultimele 6 luni.

    • Pentru a verifica desfasuratorul convorbirilor trebuie sa va logati pe contul de pe site-ul Digi Romania, accesati Serviciile Mele – Digi Mobil – selectam numarul de telefon – Configureaza – Descarca Desfasurator Convorbiri – apasam click pe PDF-ul pe care dorim sa-l descarcam, pentru luna/adresa pe care dorim vizualizarea convorbirilor detaliate.
      Puteti vedea desfasuratorul din ultimele 6 luni.

  3. am mai multe contracte si nu am gasit posibilitatea de a deschide un cont pentru ele
    la al 2-lea contract apare mesajul ca adresa de mail deja este folosita pentru un cont,sa folosesc alta adresa
    de mail
    nu doresc multe adrese de mail,cum rezolv problema?
    multumesc

    • Din cate stiu, puteti avea mai multe locatii (daca sunt pe acelasi nume) pe acelasi cont Digi Romania folosind aceeasi adresa e-mail, insa trebuie sa aveti acelasi cod de client. Ati observat cumva daca aveti ID-uri de client diferite pe facturile primite? Daca sunt diferite atunci cereti la Digi sa va treaca totul pe un singur ID de client (repet, doar daca titularul este aceeasi persoana) iar in acel moment veti putea utiliza un singur cont pentru toate locatiile.
      Altfel, nu se poate.

  4. am cerut desfasuratorul facturii si au spus sa deschid contul meu am facut contul meu si vreau sa primesc factura desfasurator (factura detaliata)cei de la centrul digi din auchan drumul taberei au spus ca nu ma pot ajuta ca ei nu au acces la facturile detaliate cum ma puteti ajuta sa am acces la factura desfasurator?

    • Pentru a verifica desfasuratorul convorbirilor trebuie sa va logati pe contul de pe site-ul Digi Romania, accesati Serviciile Mele – Digi Mobil – selectam numarul de telefon – Configureaza – Descarca Desfasurator Convorbiri – apasam click pe PDF-ul pe care dorim sa-l descarcam, pentru luna/adresa pe care dorim vizualizarea convorbirilor detaliate.
      Puteti vedea desfasuratorul din ultimele 6 luni.

    • Acest sait nu reprezinta digi ci ofera informatii. Pentru a vedea desfasuratorul la nr dvs trebuie sa intrati pe digi Romania la sectiunea Serviciile Mele- Digi Mobil Selectati nr dvs Configureaza descarcare desfasurator convorbiri

    • Buna ziua,
      Pentru a verifica factura detaliata Digi trebuie sa va creati un cont pe site-ul Digi si sa va logati.
      Desfasuratorul (factura detaliata) se poate vizualiza/descarca accesand Serviciile Mele – Digi Mobil – selectam numarul de telefon – Configureaza – Descarca Desfasurator Convorbiri – apasam click pe PDF-ul pe care dorim sa-l descarcam, pentru luna/adresa pe care dorim vizualizarea convorbirilor detaliate.
      Puteti vedea desfasuratorul din ultimele 6 luni.

  5. Salut, vreau sa aflu desfasuratorul convorbirilor verbale ( audio ) la digi mobil, nu doar sa vad apelurile si mesajele care au fost trimise, crezi ca am vreo sansa sa aflu si eu ca proba audio ce s-a vorbit verbal cu un nr anume? Ms

        • Cred ca tu gresesti. Citeste extrasul din lege:

          Legea 298/2008

          Art. 1. – (1) Prezenta lege stabileşte obligaţia furnizorilor de servicii şi reţele publice de comunicaţii electronice de a reţine anumite date generate sau prelucrate în cadrul activităţii lor de furnizare a serviciilor de comunicaţii electronice, pentru punerea acestora la dispoziţia autorităţilor competente în scopul utilizării în cadrul activităţilor de cercetare, de descoperire şi de urmărire a infracţiunilor grave.

          Art. 4. – Datele necesare pentru urmărirea şi identificarea sursei unei comunicări cuprind:

          a) în cazul reţelelor de telefonie fixă şi mobilă: numărul de telefon apelant, precum şi numele şi adresa abonatului sau ale utilizatorului înregistrat;

          Legea se refera la datele convorbirii telefonice, numarul de telefon apelat, data, durata, etc., nu se refera la continutul convorbirilor. Este specificat clar acest lucru.
          Nu garantez pentru operatori ca nu inregistreaza continutul convorbirilor, poate ca unii o fac dar nu recunosc acest lucru. Insa, legal, nu pot face acest lucru. De asemenea, cunoscand cat de cat domeniul acesta iti pot spune ca pentru a inregistra continutul fiecarei convorbiri pe 6 luni operatorii ar avea nevoie de o infrastructura masiva, deoarece continutul acela ocupa spatiu de stocare.

          Singurul continut inregistrat si pe care ti-l pot pune la dispozitie este continutul convorbirilor avute la relatii cu clientii Digi, iar acest lucru este posibil in urma normelor GDPR, nicidecum a legii 298/2008.

  6. Buna ziua
    Am resetat parola pe contul meu digicar ca sa pot plati factura si cu toate ca introduc noua parola nu ma pot autentifica
    cum sa procedez?

  7. Bună ziua,cum a-și putea da mă conectez la contul meu digi,în cazul în care am uitat parola,iar adresa de email am schimbat-o ulterior? Va mulțumesc

    • Buna ziua,
      Trebuie sa sunati la relatii cu clientii Digi sa va actualizeze in baza de date o adresa e-mail pe care o folositi. Ulterior, veti putea solicita resetarea parolei.

    • Pentru a verifica factura detaliata Digi trebuie sa va creati un cont pe site-ul Digi si sa va logati.
      Desfasuratorul (factura detaliata) se poate vizualiza/descarca accesand Serviciile Mele – Digi Mobil – selectam numarul de telefon – Configureaza – Descarca Desfasurator Convorbiri – apasam click pe PDF-ul pe care dorim sa-l descarcam, pentru luna/adresa pe care dorim vizualizarea convorbirilor detaliate.
      Puteti vedea desfasuratorul din ultimele 6 luni.

          • Am reusit sa fac contul dar dupa ce introduc nr de telefon nu stiu unde se face configurarea
            Nu gasesc configurarea numarului

          • Nu inteleg, ce configurare doriti sa faceti? Intelesesem ca doriti sa aveti acces la desfasurator, nu?
            Desfasuratorul (factura detaliata) se poate vizualiza/descarca accesand Serviciile Mele – Digi Mobil – selectam numarul de telefon – Configureaza – Descarca Desfasurator Convorbiri – apasam click pe PDF-ul pe care dorim sa-l descarcam, pentru luna/adresa pe care dorim vizualizarea convorbirilor detaliate.

  8. Buna ziua,
    As dori sa inregistrez in contul meu un alt contract cu o alta locatie ! Se poate? si daca da, atunci cum? Multumesc
    Contul de logare la rcs-rds , unde îmi apare factura etc..

    • Buna ziua,
      O noua adresa cu servicii noi se inregistreaza automat cand serviciile sunt instalate/active. Daca nu s-a intamplat acest lucru inca, puteti suna la relatii cu clientii RCS – RDS pentru a verifica.

        • Am inteles acest lucru. Nu se face ceva manual. Cand semnat contractul la Digi, cand serviciile sunt active si instalate, acestea sunt disponibile si in contul Digi, automat. Daca in cazul dumneavoastra nu s-a intamplat acest lucru, poate fi vorba de una din urmatoarele situatii:
          1.Codul de client cu care va logati este aferent unei alte adrese. In mod normal ar trebui sa fie un singur cod client indiferent de numarul de adrese, iar pe acel cod de client sa fie inregistrate toate adresele. Uneori, din cauza unor erori interne de la RDS, acest lucru nu se intampla.
          2. Este o problema cu contractul dvs in baza de date RDS motiv pentru care adresa si serviciile nu au fost importate in contul disponibile pe site-ul Digi.
          In ambele situatii trebuie sa luati legatura cu cei de la RDS, repet, nu e ceva ce se face manual de catre utilizator pentru a avea adresa disponibila pe site.

  9. Buna ziua
    Cum imi pot recupera adresa de e-mail?
    a fost utilizata pentru un al cont al unui abonat iar acum nu o pot utiliza pentru a imi crea cont pe digi/

    • Buna ziua,
      Sunati la relatii cu clientii Digi sa va stearga adresa e-mail din baza lor de date pentru a va putea configura un cont nou cu acea adresa.

      • Bună ziua din păcate am sunat la departamentul relații cu clienții digi de 4 ori si nu am primit nici o rezolvare. Am trimis si e-mail relatii clienti si nici un răspuns.

          • Ca nu ma pot ajuta cu aceasta problema, trebuie sa sune proprietarul lucru care îmi este imposibil deoarece nu am nici un număr de telefon al acestuia.

          • Adresa e-mail este a dumneavoastra sau a titularului contractului Digi? Cum si-a facut o alta persoana cont cu adresa dvs e-mail? Intreb deoarece la crearea contului se trimite un link de activare pe adresa e-mail si doar utilizatorul acelei adrese e-mail il poate accesa.

          • Această poveste este de aproximativ 7 ani, la momentul respectiv utilizam serviciile rds pe baza unui contract încheiat pe numele proprietarul (noi locuiam cu chirie) astfel am făcut contul la rds(acest lucru la acel moment nu ni sa parut o idee rea) . In aceast moment am devenit clienți rds cu 3 abonamente acum evident fiind în secolul vitezei vreau ca platile sa le fac online dat fiind acest lucru am încercat sa creeze contul utilizand adresa mea personala de e-mail si a soțului, aici a apărut surpriza ca au fost folosite ambele.
            Am cerut si stiu ca este posibil resetarea dar am primit răspunsul „robot” ne pare rău doar titularul poate sa solicite acest lucru.

          • Inteleg. Daca nu aveti nicio posibilitate sa luati legatura cu titularul si sa-l rugati sa sune dansul la relatii cu clientii Digi, atunci va recomand sa mai faceti o sesizare online la Digi si sa le comunicati ca adresa e-mail este a dumneavoastra, iar daca nu vi se ofera o solutie, le transmiteti ca veti face o sesizare mai departe privind normele GDPR, pentru ca va este refuzata solicitarea sa va stearga datele personale din bazele lor de date.

          • Va mulțumesc foarte mult pentru ajutor da am uitat de normele GDPR. O zi minunata sa aveți plina de zambete!

    • Buna seara,
      Pentru a verifica factura detaliata Digi trebuie sa va creati un cont pe site-ul Digi si sa va logati.
      Desfasuratorul (factura detaliata) se poate vizualiza/descarca accesand Serviciile Mele – Digi Mobil – selectam numarul de telefon – Configureaza – Descarca Desfasurator Convorbiri – apasam click pe PDF-ul pe care dorim sa-l descarcam, pentru luna/adresa pe care dorim vizualizarea convorbirilor detaliate.
      Puteti vedea desfasuratorul din ultimele 6 luni.

    • Buna seara,
      Pentru a verifica factura detaliata Digi trebuie sa va creati un cont pe site-ul Digi si sa va logati.
      Desfasuratorul (factura detaliata) se poate vizualiza/descarca accesand Serviciile Mele – Digi Mobil – selectam numarul de telefon – Configureaza – Descarca Desfasurator Convorbiri – apasam click pe PDF-ul pe care dorim sa-l descarcam, pentru luna/adresa pe care dorim vizualizarea convorbirilor detaliate.
      Puteti vedea desfasuratorul din ultimele 6 luni.

    • Buna ziua,
      Pentru a verifica factura detaliata Digi trebuie sa va creati un cont pe site-ul Digi si sa va logati.
      Desfasuratorul (factura detaliata) se poate vizualiza/descarca accesand Serviciile Mele – Digi Mobil – selectam numarul de telefon – Configureaza – Descarca Desfasurator Convorbiri – apasam click pe PDF-ul pe care dorim sa-l descarcam, pentru luna/adresa pe care dorim vizualizarea convorbirilor detaliate.
      Puteti vedea desfasuratorul din ultimele 6 luni.

    • Buna ziua,
      Pentru a verifica factura detaliata Digi trebuie sa va creati un cont pe site-ul Digi si sa va logati.
      Desfasuratorul (factura detaliata) se poate vizualiza/descarca accesand Serviciile Mele – Digi Mobil – selectam numarul de telefon – Configureaza – Descarca Desfasurator Convorbiri – apasam click pe PDF-ul pe care dorim sa-l descarcam, pentru luna/adresa pe care dorim vizualizarea convorbirilor detaliate.

  10. Buna ziua
    Adresa mea apare pe un alt cod de client, de unde am stat in chirie in 2016, as vred sa fie sters de pe acest cont ca sa imi pot folosii mailul pe contul actual. Doamna se numeste ******, codul dânsei fiind:
    ******
    Codul meu de client este ******

    • Buna seara,
      Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii.
      Pentru aceasta situatie va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS.

    • Pentru a verifica factura detaliata Digi trebuie sa va creati un cont pe site-ul Digi si sa va logati.
      Desfasuratorul (factura detaliata) se poate vizualiza/descarca accesand Serviciile Mele – Digi Mobil – selectam numarul de telefon – Configureaza – Descarca Desfasurator Convorbiri – apasam click pe PDF-ul pe care dorim sa-l descarcam, pentru luna/adresa pe care dorim vizualizarea convorbirilor detaliate.

    • Pentru a verifica factura detaliata Digi trebuie sa va creati un cont pe site-ul Digi si sa va logati.
      Desfasuratorul (factura detaliata) se poate vizualiza/descarca accesand Serviciile Mele – Digi Mobil – selectam numarul de telefon – Configureaza – Descarca Desfasurator Convorbiri – apasam click pe PDF-ul pe care dorim sa-l descarcam, pentru luna/adresa pe care dorim vizualizarea convorbirilor detaliate.

  11. Iar nu mai merge, nici cu mail nici cu ID, înclin să cred că touși sunt probleme la serverele DIGi, dl Robert ce crede? Poate să facă niște probe cu un cont DIGI să vadă totuși despre ce e vorba?

    • Mie imi functioneaza fara probleme folosind atat adresa e-mail cat si codul client, am testat acum.
      Va recomand sa faceti o sesizare la Digi pentru a verifica in loguri de ce nu se efectueaza logarea, ei pot vedea direct, nu stiu sa fie probleme generale in acest moment cu autentificarea in contul Digi.

  12. Am rezolvat, aviz pentru toti care au aceeasi problema: la utilizator NU MERGE daca se foloseste mailul, dar MERGE daca se foloseste ID-ul de client.

  13. Mă disperă modul de recuperare a parolei la contul Digiromania. Faceți ceva! Primesc de zeci de ori același mesaj cu Eroare de autentificare.

  14. incerc de ceva timp sa intru in contul meu la digi si nu ma lasa ,Eu am toate serviciile la DIGI-RDS.VA rog sa ne lamurim cumva. VA multumesc.PS.-as vrea daca se poate la telefonul meu.

    • Pentru a verifica desfasuratorul Digi trebuie sa va creati un cont pe site-ul Digi si sa va logati.
      Desfasuratorul (factura detaliata) se poate vizualiza/descarca accesand Serviciile Mele – Digi Mobil – selectam numarul de telefon – Configureaza – Descarca Desfasurator Convorbiri – apasam click pe PDF-ul pe care dorim sa-l descarcam, pentru luna/adresa pe care dorim vizualizarea convorbirilor detaliate.

    • Pentru a verifica desfasuratorul Digi trebuie sa va creati un cont pe site-ul Digi si sa va logati.
      Desfasuratorul (factura detaliata) se poate vizualiza/descarca accesand Serviciile Mele – Digi Mobil – selectam numarul de telefon – Configureaza – Descarca Desfasurator Convorbiri – apasam click pe PDF-ul pe care dorim sa-l descarcam, pentru luna/adresa pe care dorim vizualizarea convorbirilor detaliate.

  15. Buna ,sunt abonat digi si as vrea daca se poate sa imi spuneti cum procedez să vad mesajele si apelurile primite si trimise altor persoane
    As vrea sa stiu cum pot proceda să vad mesajele primite si apelurile toate

    • Buna seara,
      Daca va referiti la desfasurator (factura detaliata) unde puteti vedea catre ce numere s-au efectuat apeluri si s-au trimis SMS-uri, pentru a avea acces la desfasurator trebuie sa va creati un cont pe site-ul Digi Romania. Mesajele si apelurile primite nu se pot vedea decat pe telefonul respectiv.

    • Buna ziua,
      Pentru a verifica desfasuratorul Digi trebuie sa va creati un cont pe site-ul Digi si sa va logati.
      Desfasuratorul (factura detaliata) se poate vizualiza/descarca accesand Serviciile Mele – Digi Mobil – selectam numarul de telefon – Configureaza – Descarca Desfasurator Convorbiri – apasam click pe PDF-ul pe care dorim sa-l descarcam, pentru luna/adresa pe care dorim vizualizarea convorbirilor detaliate.

  16. Salut,
    Vreau sa recuperez parola dupa contul meu digi. Am uitat parola!
    Am primit raspuns sa accesez o adresa si sa folosesc o parola trimisa.
    Am efectuat pasii respectivi si primesc raspunsul:’ Eroare autentificare. Te rugăm să verifici dacă ai introdus corect adresa de email/ID-ul de client sau parola.’ reluat de k ori cu acelasi raspuns!
    Am folosit si ID de client in loc de adresa de mail si primesc acelasi raspuns!

    • Salut,
      Pe adresa e-mail pe care ai introdus-o la recuperarea parolei trebuia sa primesti un link de la Digi pe care trebuie sa-l accesezi pentru resetarea parolei. Ai accesat acel link?

    • Salut,
      Pentru a verifica desfasuratorul Digi trebuie sa va creati un cont pe site-ul Digi si sa va logati.
      Desfasuratorul (factura detaliata) se poate vizualiza/descarca accesand Serviciile Mele – Digi Mobil – selectam numarul de telefon – Configureaza – Descarca Desfasurator Convorbiri – apasam click pe PDF-ul pe care dorim sa-l descarcam, pentru luna/adresa pe care dorim vizualizarea convorbirilor detaliate.

  17. Buna,
    Am incercat sa creez cont digi, am completat toate datele de pe factura, dar tot imi apare eroare:

    Nu am putut găsi un client cu datele introduse. Te rugăm verifică cu atenție datele de identificare: Cod Client sau Număr Factură și CNP (formular)

    • Salut Ovidiu,
      Poate este vreo informatie trecuta eronat in baza de date Digi (exemplu CNP-ul) deoarece site-ul compara ceea ce introduci tu cu ceea ce este disponibil in baza de date Digi, daca exista diferente apare eroarea aceasta. Iti recomand sa contactezi serviciul de relatii cu clientii Digi pentru a verifica datele introduse.

  18. Buna,
    Ma confrunt cu urmatoarea problema:
    Pe adresa mentionata primesc2 facturi de la 2 locatii diferite. Una pe cod client ****** titular ****** si una cod client ******* titular *******.
    Am uitat parola pentru cod client ****** si doresc resetarea ei.
    Multumesc

    • Buna seara,
      Pentru a reseta parola contului Digi Romania accesati Contul Meu – am uitat parola – introduceti adresa e-mail configurata pe acest cont – Trimite.
      Veti primi un link de resetare parola pe adresa de mail pe care o sa fie nevoie sa il accesati.

    • La multi ani!
      Un alt cont Digi puteti adauga pe un alt ID de client, adica pe un alt contract, nu puteti adauga un al doilea cont pe acelasi contract. De ce doriti un alt cont?