Redirectionare akta.ro pe digi.ro – Toate drumurile duc la Digi
Continutul site-ului akta.ro nu mai este disponibil iar la accesarea acestui site web, suntem redirectionati catre digi.ro, avand urmatorul mesaj afisat:

Incepand cu 01.02.2021 AKTA a devenit parte a DIGI.
Daca esti client AKTA, ne bucuram sa ne intalnim pe DIGI.ro, de unde poti administra serviciile tale de telecomunicatii.
Tot pe DIGI.ro te poti abona la Internet Gigabit WIFI6, Net Mobil 4G Nelimitat, cablu TV ULTRA HD si Telefonie fixa.
Super calitate la mini pret, fireste.

Acest lucru se intampla dupa ce Digi (RCS & RDS) a preluat ultima parte de clienti Akta, intr-un proces aflat in desfasurare de aproape 1 an. Desi contractele clientilor Akta/DCS au fost preluate, nu au fost trecuti inca toti abonatii pe infrastructura Digi iar grila de programe folosita este in continuare cea din reteaua Akta (in unele zone).

Redirectionare akta.ro pe digi.ro – Toate drumurile duc la Digi
Ultimii clienti Akta au fost deja informati prin scrisori privind preluarea contractului de catre Digi.
Conform propunerii trimise de Digi catre Consiliul Concurentei, clientii Akta vor fi trecuti treptat pe infrastructura RCS & RDS dupa cum urmeaza:

  • dupa un an, 35% din abonatii Akta vor fi trecuti pe reteaua Digi
  • dupa doi ani, 65% din abonatii Akta vor fi trecuti pe reteaua Digi
  • dupa trei ani, 95% din abonatii Akta vor fi trecuti pe reteaua Digi

Site-ul akta.ro a avut o perioada probleme de functionare la scurt timp dupa preluarea de catre Digi insa acele probleme au fost rezolvate si site-ul a functionat in continuare pana in prezent. Acum, daca accesam akta.ro, vom avea redirectionare facuta catre site-ul digi.ro, detinut de RCS & RDS.

Gasiti aici mai multe informatii despre una dintre cele mai mari tranzactii efectuate in ultimii ani, preluarea Akta/DCS de catre Digi Romania.

Daca va numarati printre abonatii Akta preluati de Digi, ce parere aveti de serviciile acestora pana in prezent? Ati fost trecuti deja pe reteaua Digi? Lasati un comentariu mai jos.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

9 COMENTARII

  1. Incerc sa imi modific abonamentul TV de la inceputul lui Dec 2020 si am fost dus cu zaharelul de cei de la reclamatii clienti, reprezentantii zonali, call center etc ( vb aici de Akta ). Am avut chiar o perioada de timp ( de la jumatatea lunii Decembrie pana in Ianuarie inclusiv ) cand pur si simplu ii stresam zilnic cu telefoane pentru aceasta modificare si NIMIC. Incepand cu luna februarie 2021 au inceput si cei de la Digi sa faca acelasi lucru : ” va trece cineva de la firma noastra sa semnati un nou contract pentru ca am preluat Akta si atunci puteti face modificarile”. S-a intampla ceva ?! NIMIC
    Ii sun din nou si acum imi zic ca nu au personal suficient pentru ca sunt in curs de preluare a contractelor Akta.
    M-am resemnat !

    • Au fost cateva sute de mii de abonati Akta, evident ca nu pot fi trecuti toti instant, nu?
      Angajamentul Digi catre Consiliul Concurentei a fost ca dupa primul an sa aiba 35% din abonati pe reteaua proprie, dupa al doilea an 65% iar dupa al treilea an 95%. Cei de la Digi stau bine in prezent, din cate stiu.
      Fiecare ne gandim doar la noi, se pare, fara sa luam in calcul alti factori. 🙂
      Aveti rabdare si se va rezolva si in cazul dvs.