Reziliere/anulare contract Telekom

Reziliere/anulare contract Telekom – in acest articol vom detalia modalitatile prin care putem efectua rezilierea unui contract in reteaua Telekom.

Spre deosebire de majoritatea operatorilor de telecomunicatii, in reteaua Telekom rezilierea contractului se face online, in punctele de prezenta nefiind acceptate de multe ori cererile de reziliere (desi este posibil sa reusim rezilierea si intr-un showroom Telekom, au existat foarte multe cazuri cand a fost refuzata primirea unei cereri de reziliere intr-un sediu Telekom).

Asadar, acestea sunt modalitatile prin care putem rezilia/anula contractul Telekom:

  1. Formular online pe site-ul Telekom

Cea mai eficienta metoda de reziliere a contractului Telekom ar fi accesand sectiunea de reziliere online de pe site-ul Telekom: telekom.ro/reziliere-online/. Pe formularul online este necesar sa completam datele personale, serviciile pe care dorim sa le inchidem, motivul rezilierii si date de contact.

2. E-mail la adresa rezilieri@telekom.ro
Putem efectua rezilierea contractului si prin e-mail, este necesar sa trimitem in cerere numele si prenumele titularului, CNP-ul si codul de facturare, impreuna cu date de contact.

3. Fax la 0214403390

Avem posibilitatea sa efectuam rezilierea contractului si prin fax, in cazul in care dorim sa procedam in acest fel.

In situatia in care intampinati dificultati cu rezilierea contractului in reteaua Telekom va recomandam sa faceti o sesizare la ANPC in care sa mentionati raspunsul primit de la Telekom.

Daca nu dorim rezilierea contractului insa dorim suspendarea acestuia, putem efectua suspendarea pe perioada nedeterminata, avand posibilitatea sa solicitam re-activarea contractului.

In reteaua Telekom, cererea de reziliere trebuie facuta cu minim 30 de zile inainte de data incepand cu care vom avea contractul reziliat. Dupa ce am facut cererea de reziliere, ar trebui sa primim un raspuns in termen de maxim 14 zile.

Avand in vedere ultimele majorari de preturi in reteaua Telekom, foarte multi clienti si-au exprimat dorinta de a rezilia contractul astfel incat este important sa stim cum se poate inchide abonamentul Telekom.

Reamintim ca recent Telekom a trimis informari abonatilor conform carora pretul abonamentelor se va majora incepand cu 10 octombrie. Preturile se pot majora cu pana la 50-60% in functie de serviciile contractate si oferta existenta iar unele extraoptiuni oferite pana in prezent in mod gratuit urmand a fi tarifate (optiuni precum HBO, Maxpack sau Midnight).

Voi ati solicitat rezilierea contractului Telekom? Daca da, ati intampinat probleme in acest sens?

Update 01.05.2022: Avand in vedere ca Telekom Romania Communications a devenit Orange Romania Communications, rezilierea contractului pentru acesti abonati se poate face dupa cum urmeaza:

  • apel la 300 (din reteaua mobila Orange Romania Communications) sau 0374300300
  • 0711001930 – apelabil din roaming, gratuit din orice retea din UE
  • e-mail la info@fix.orange.ro
  • e-mail la sesizari@fix.orange.ro

Abonatii care au ramas la Telekom Romania Mobile Communications vor putea trimite cererea de reziliere pe adresa e-mail reziliere_contract_TKRM@telekom.ro .

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

555 COMENTARII

  1. urmare solicitarii mele de a rezilia total contractul cu dvs.,adica cele 2 abonamente privind telefoanele mobile si televiziunea,ati considerat de cuviinta sa inchideti doar unul din abonamente adica cel la care am achizitionat un telefon si mai am de plata inca un an. Am cerut in nenumarate randuri sa vorbesc cu cineva care ma poate lamuri in aceasta privinta dar de fiecare data ma plimbati de la un compartiment la altul plus ca ma scoteti si datoare la o televiziune pe care eu am inchis-o in luna decembrie 2020.
    Am rugamintea ca putem solutiona aceasta problema pe cale amiabila si sa ma contactati pentru remedierea situatiei; ma puteti contacta si telefonic.
    Tel 07*******

  2. Am făcut cerere de reziliere când aveam 3 tel suma era de 156 lei lunar am rămas cu 3 tel mobile și plătesc 215 lunar e hoție 😬😬😬😬😬😬😬

    • Intrati pe site-ul Telekom / rezilieri- online si completati formularul. E-mail rezilieri[at]telekom.ro Sau prezentati-va intr-un magazin Telekom.

  3. BUNA ZIUA !
    Deleg pe sora mea ***** nr. telefon:****** pentru a fi presenta la domiciliul sus menzionat in vederea restituirii aparatului si a cartelei unui lucrator de la romtelekom deoarece din motive familiare nu ma pot presenta personal.
    Motivul rezilierii :Casa este nelocuibila ,aparatul nu a fost folosit de peste 7 ani de zile dar pretul a crescut enorm fara nici o explicatie
    Va multumesc

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Telekom.
      Din cate stiu, poate preda echipamentele si o alta persoana insa pentru a va asigura de acest lucru ar fi bine sa dati un telefon la relatii cu clientii Telekom la numarul 021.404.1234.

  4. MI S-A PROPUS UN CONTRACT tELEKOM TELEFONIC SI AM STABILIT SI SUMA SI CE DORESC EU.DOREAM SA RAMANA ABONAMENTUL LA SUMA PE CARE O AVEAM DE PLATIT SI MI S-A PROMIS CA NU SE VA SCHIMB
    M-am trezit ca mi-a venit factura 144 lei si nu inteleg pentru ce sa platesc in plus…ca nu beneficiez de nimic in plus
    Contractul nu l-am semnat ca nu a venit un operator acasa cum mi s-a promis si nici bonus cartela Sim nu am primit-o.
    Ce intelegeti dvs ,cu aceasta treaba
    dec i doresc rezilierea acestuio contract care nu-mi conv ine si doresc altul mai ieftin si convenabil ca sa-l pot onora ca nu am atatea bani etc
    Va multumesc!

  5. Va rog.frumoas sa imi rezieliati contractul de o.are.ce nu lam.benificiat de wifi ruter si va anunt.ca. vr sa imi inchideti contractul acesta pt ca me venit de plata 42de lei pt ca nice nu lam folsitva multumesc frumos la revedere

  6. Buna ziua , am si eu o problema cu cei de la telekom , poate ma puteti ajuta cu situatia mea foarte delicata pt cei de la telekom care o dau in sus si jos ca nu se poate . Bunica mea avea (a decedat de curand) serviciu fix de la telekom la care au fost atasate 3 abonamente de mobil (portate in prealabil), peste 2 saptamani expira perioada contractuala la fix , la abonamente de mobil fiind demult incheiata , am cerut rezilierea pe baza certificatului de deces si trecerea celor 3 abonamente pe cartela prepay pt o eventuala portare , binenteles acest lucru nu-l pot face nici telefonic nici in vreun sediu doar daca (practic ma obliga) imi prelungesc cele 4 abonamente pe 24 de luni la ei ….???

    • Buna ziua,
      Verificati contractul pentru a afla daca acest lucru este mentionat in contract. Daca nu este mentionat in contract, atunci nu va pot obliga sa faceti acest lucru. Posibil sa fie o clauza abuziva chiar daca este mentionat in contract, dupa ce primiti raspuns de la ei puteti face o sesizare si catre ANPC.

    • Daca contractul celor 3 abonamente de mobil a expirat puteti sa faceti portarea numerelor in alta retea fara nici o problema. In privinta telefonului fix eu zic sa mai asteptati 2 saptamani pana ce expira contractul si dupa aceea puteti face cererea de reziliere atasand o copie a certificatului de deces. Daca nu vor sa va inregistreze cererea de reziliere adresati-va ANPC-ului.

  7. Urmare a decesului intervenit,la data de 15.04.2021, subsemnat ****** in calitate de fiu al defunctei va solicit rezilierea contractului de furnizare a serviciiilor de televiziune , pe numele defunctei **** ,cod client *****.

  8. buna ziua! am facut un abonament pentru internet mobil. nu sunt multumit de semnal, trebuie restartat mereu, l-au si scumpit unilateral. am trimis cerere de reziliere, m-a sunat o doamna, si mi-a spus ca trebuie sa achit toata valoarea pana la expirarea contractului. cu alte cuvinte sa platesc tot abonamentul in avans.
    este corect? am mai trimis inca o data cererea si am cerut un raspuns pe mail.

    • Buna ziua,
      Cei de la Telekom pot solicita doar plata unor sume care au fost oferite drept gratuitate, nu pot cere plata unor taxe de reziliere. Cereti informatii despre ce reprezinta acele sume si consultati inclusiv contractul.

  9. Bună ziua! Aveți idee, pot rezilia contract înnoit în aprile 2020,având încā un an din Contract,fārå sā plātesc luniile rāmase?
    Cu Stimā, Jozsef din Vlāhita.

  10. Bună ziua! Aveți idee, pot rezilia contract înnoit în iunie 2020, cu un telefon luat la abonament? Nu vreau sa scap de rate, gen, sunt dispusa sa le plătesc în continuare, dar internetul este extrem de prost, în condițiile în care am pachetul maxim. Plus, sunt de o nesimțire incredibila. Îmi pare rău că nu am denunțat contractul când am avut ocazia, acum câteva luni. Dar dacă se mai ivește ocazia, nu o mai ratez. Am vorbit azi cu ei și mi-au spus ca pentru reziliere trebuie plătită o taxa plus abonamentul pentru lunile ramase. Mulțumesc frumos!

      • Intrati pe Telekom.ro/reziliere-online. Pe formularul online trebuie sa completati datele personale serviciile pe care doriti sa le inchideti , motivul rezilierii si date de contact. Sau pe e-mail la rezilieri[at]telekom.ro. In cerere trimiteti numele prenumele titularului CNP-ul codul de factura si date de contact.

  11. Am solicitat rezilierea contractului la magazinul telecom Mall 4 Vulcan in data de 11.02.2021.Timp de două luni nu am primit nici un răspuns. Am primit facturi in continuare. Am sunat azi la Telekom si mi s-a spus că nu există nici o cerere înregistrată. Ce trebuie să fac?

  12. buna ziua ,in cursul lunii trecute , v-am rugat sa desfiintati serviciul de telefonie fixa , lucru care nu s-a intamplat . prin prezenta , cu respect , va rog ca pana la sfarsitul lunii aprilie a.c sa desfiintati serviciul la care fac referire. in caz contrar ma vad pus in situatia de a nu achita c/v acestui serviciu . cu multumiri.

  13. Buna ziua!
    Va aduc la cunostinta, ca incepand cu data de 02.04.2021, mi-am scimbat furnizorul.
    Precizez ca ma aflu in afara perioadei contractuale.
    Aceasta schimbare se datoreaza lipsei de intelegere fata de renegocierea unui nou contract si maririi cu peste 10% a abonamentului anterior!
    O zi buna!

  14. Doresc rezilierea contractului Telekom de telefonul fix (Voce ?).
    Pe formularul de reziliere online se cer sub „Detalii solicitant” printre altele si un numar de telefon. Sa trec numarul pe care doresc sa-l reziliez ? Alt numar nu am, si nu am nici telefon mobil.

  15. Nu-mi vine sa cred cati ***** sunt unii de lasa mesaje de rezilere aici.

    On topic : Multumesc de ‘tutorial’, voi contracta alte servicii la jumatate de pret, telekom nu a venit cu o singura oferta in 10 ani de abonament, doar majorari au fost. Sper sa dispara de pe piata cat mai curand.

    Comentariu moderat

  16. Bună. Vreau și eu să opriți abonamentul odată că a exprat după data de 05.03.2021 și văd că pe zi ce trece se mai prelungește cu o zi cu alta . Opritil naibi odată. Dacă nu se închide fac plângere la ANPC am dovezi am tot

  17. Am trimis cerere de reziliere voce mobil la email rezilieri[at]telekom.ro,am primit raspuns automat sa utilizez lincul telekom.ro/rezilierte-online.Adresa de email si formularul de cerere tot de la ei le am primit.Acuma unde ma directioneaza?Ce inseamna bataia asta de joc,dupa ce s au marit facturile pt ca asa este politica operatorului/

  18. Hi ! Numele meu este Frank ******* cu dublă ce cetățenie Român și australian. Am domiciliul stabil in Australia, avem casă in cristur jud. Hunedoara. In 2017 am avut contract de internet cu Telekom Romania nu am incetat la termenul de contract de oarece am planuit anual să vizitez Romania. Din cauza pandemiei nu am mai putut să calatorim in țară . Iar internetul din Mai 2020 nu mai funcționează, de oarece nu mai văd camerele de security . Am sunat la verisoara care are cheia de la casă si mea zis că cablul de la stâlp la casă este ruptă, iar eu plătesc internetul degeaba. Acuma vreau să intrerup internetul pana la venirea noastră in Romania,iar pe tinpul acestea sa nu plătesc nici o factura . Mulțumim pentru înțelegere. Va doresc un an fericit fara covid 19.

  19. Buna ziua! In calitate de titular al contractului Telekom cu cod de abonat *****
    Doresc incetarea imediata a contractului , pentru ca voi fi plecat din tara o perioada indelungata.
    Va rog sa ma contactati la tel 07***** pentru ridicarea echipamentelor si achitarea sumelor datorate.
    Multumesc!
    Gabriel

  20. Buna seara
    Doresc sa renunt la internet si telefonia fixa, dar doresc sa merg in continuare cu televiiunea.
    Deoarece nu este o reziliere totala nu stiu cum sa procedez. Am sunat la 1234 si mi s-a indicat sa scriu acest mail.
    Sper ca ma veti contacta si se va gasi o rezolvare.
    nr mobil 07********

  21. Buna ziua! La prelungirea abonamentului mi s-a trimis o cartela Telekom,chiar daca am spus ca nu o vreau, mi-a spus ca asa este pachetul,dar nu ma costa nimic.Astazi cand am primit factura pe hartie ,am aflat ca aceasta cartela de mobil, implica costuri.Mentionez ca nu am utilizat-o,este sigilata ,asa cum mi-a fost trimisa.CER REZILIEREA CARTELEI SI INAPOIEREA COSTURILOR CARE LE-A IMPLICAT.MENTIONEZ CA AM PLATIT FACTURA.

    • Noi nu suntem Telekom . Daca ati platit factura nu va ramane decat sa folositi cartela. Platind factura inseamna ca ati fost de acord . Ce cartela este pre pay sau abonament? Banii nu ii veti primi inapoi pe acea cartela.

  22. Foarte utile informatiile pe care ni le-ati dat. Am completat formularul de reziliere si l-am trimis. Sa vad acum cat dureaza ,,razboiul” cu ei ! :v

    • Noi nu suntem telekom. Faceti cerere de reziliere rezilieri @ telekom. ro sau completati formularul de pe site-ul telekom. Telekom. ro – reziliere -online.

  23. Buna ziua
    Vă rog să aprobați rezilierea contractului de servicii internet din următoarele motive:
    – costul abonamentului prea mare i
    – plata suplimentară a facturii
    – internetul merge greoi
    – greu pot intra în legătură telefonică cu dvs.
    Cu stimă Elena

    • Puteti rezilia contractul online pe site-ul Telekom .ro/ reziliere- online completati formularul 2 e-mail rezilieri @ telekom. ro 3 Va prezentati intr-un magazin Telekom.

    • Noi nu suntem Telecom. Puteti rezilia contractul in urmatoarele moduri: 1 Pe site-ul Telekom.ro/reziliere-online completati formularul 2 e – mail rezilieri[at]telekom.ro 3 Intr-un magazin telekom.

  24. cod facturare ******
    *******
    vreau sa renuc la abonamet definitiv
    tel0259*****
    voce nelimitat
    majorare 2abonamet voce
    VASILE
    CNP******
    ******
    ELIB.******
    DAT*****

  25. Acum o săptămână am depus o cerere de reziliere a contractului cu telekom la telekom.ro/reziliere-online/.Nici acum nu am primit vreo veste de la ei.Știți cumva cam cât durează până dau vreun semn de viață neprețuiții ăștia ? Cu mulțumiri.