Reziliere/anulare contract Telekom
Reziliere/anulare contract Telekom – in acest articol vom detalia modalitatile prin care putem efectua rezilierea unui contract in reteaua Telekom.
Spre deosebire de majoritatea operatorilor de telecomunicatii, in reteaua Telekom rezilierea contractului se face online, in punctele de prezenta nefiind acceptate de multe ori cererile de reziliere (desi este posibil sa reusim rezilierea si intr-un showroom Telekom, au existat foarte multe cazuri cand a fost refuzata primirea unei cereri de reziliere intr-un sediu Telekom).
Asadar, acestea sunt modalitatile prin care putem rezilia/anula contractul Telekom:
- Formular online pe site-ul Telekom
Cea mai eficienta metoda de reziliere a contractului Telekom ar fi accesand sectiunea de reziliere online de pe site-ul Telekom: telekom.ro/reziliere-online/. Pe formularul online este necesar sa completam datele personale, serviciile pe care dorim sa le inchidem, motivul rezilierii si date de contact.
2. E-mail la adresa rezilieri@telekom.ro
Putem efectua rezilierea contractului si prin e-mail, este necesar sa trimitem in cerere numele si prenumele titularului, CNP-ul si codul de facturare, impreuna cu date de contact.
3. Fax la 0214403390
Avem posibilitatea sa efectuam rezilierea contractului si prin fax, in cazul in care dorim sa procedam in acest fel.
In situatia in care intampinati dificultati cu rezilierea contractului in reteaua Telekom va recomandam sa faceti o sesizare la ANPC in care sa mentionati raspunsul primit de la Telekom.
Daca nu dorim rezilierea contractului insa dorim suspendarea acestuia, putem efectua suspendarea pe perioada nedeterminata, avand posibilitatea sa solicitam re-activarea contractului.
In reteaua Telekom, cererea de reziliere trebuie facuta cu minim 30 de zile inainte de data incepand cu care vom avea contractul reziliat. Dupa ce am facut cererea de reziliere, ar trebui sa primim un raspuns in termen de maxim 14 zile.
Avand in vedere ultimele majorari de preturi in reteaua Telekom, foarte multi clienti si-au exprimat dorinta de a rezilia contractul astfel incat este important sa stim cum se poate inchide abonamentul Telekom.
Reamintim ca recent Telekom a trimis informari abonatilor conform carora pretul abonamentelor se va majora incepand cu 10 octombrie. Preturile se pot majora cu pana la 50-60% in functie de serviciile contractate si oferta existenta iar unele extraoptiuni oferite pana in prezent in mod gratuit urmand a fi tarifate (optiuni precum HBO, Maxpack sau Midnight).
Voi ati solicitat rezilierea contractului Telekom? Daca da, ati intampinat probleme in acest sens?
Update 01.05.2022: Avand in vedere ca Telekom Romania Communications a devenit Orange Romania Communications, rezilierea contractului pentru acesti abonati se poate face dupa cum urmeaza:
- apel la 300 (din reteaua mobila Orange Romania Communications) sau 0374300300
- 0711001930 – apelabil din roaming, gratuit din orice retea din UE
- e-mail la info@fix.orange.ro
- e-mail la sesizari@fix.orange.ro
Abonatii care au ramas la Telekom Romania Mobile Communications vor putea trimite cererea de reziliere pe adresa e-mail reziliere_contract_TKRM@telekom.ro .
urmare solicitarii mele de a rezilia total contractul cu dvs.,adica cele 2 abonamente privind telefoanele mobile si televiziunea,ati considerat de cuviinta sa inchideti doar unul din abonamente adica cel la care am achizitionat un telefon si mai am de plata inca un an. Am cerut in nenumarate randuri sa vorbesc cu cineva care ma poate lamuri in aceasta privinta dar de fiecare data ma plimbati de la un compartiment la altul plus ca ma scoteti si datoare la o televiziune pe care eu am inchis-o in luna decembrie 2020.
Am rugamintea ca putem solutiona aceasta problema pe cale amiabila si sa ma contactati pentru remedierea situatiei; ma puteti contacta si telefonic.
Tel 07*******
Daca ati facut sesizari catre Telekom si nu ati primit o solutie, va recomand sa reclamati aceasta problema la ANPC.
Am făcut cerere de reziliere când aveam 3 tel suma era de 156 lei lunar am rămas cu 3 tel mobile și plătesc 215 lunar e hoție 😬😬😬😬😬😬😬
Sunati la relatii cu clientii pentru a verifica de ce platiti atat.
As Doris I eu sa resilience contractual de televisiune
Intrati pe site-ul Telekom / rezilieri- online si completati formularul. E-mail rezilieri[at]telekom.ro Sau prezentati-va intr-un magazin Telekom.
BUNA ZIUA !
Deleg pe sora mea ***** nr. telefon:****** pentru a fi presenta la domiciliul sus menzionat in vederea restituirii aparatului si a cartelei unui lucrator de la romtelekom deoarece din motive familiare nu ma pot presenta personal.
Motivul rezilierii :Casa este nelocuibila ,aparatul nu a fost folosit de peste 7 ani de zile dar pretul a crescut enorm fara nici o explicatie
Va multumesc
Buna ziua,
Noi nu suntem de la Telekom.
Din cate stiu, poate preda echipamentele si o alta persoana insa pentru a va asigura de acest lucru ar fi bine sa dati un telefon la relatii cu clientii Telekom la numarul 021.404.1234.
MI S-A PROPUS UN CONTRACT tELEKOM TELEFONIC SI AM STABILIT SI SUMA SI CE DORESC EU.DOREAM SA RAMANA ABONAMENTUL LA SUMA PE CARE O AVEAM DE PLATIT SI MI S-A PROMIS CA NU SE VA SCHIMB
M-am trezit ca mi-a venit factura 144 lei si nu inteleg pentru ce sa platesc in plus…ca nu beneficiez de nimic in plus
Contractul nu l-am semnat ca nu a venit un operator acasa cum mi s-a promis si nici bonus cartela Sim nu am primit-o.
Ce intelegeti dvs ,cu aceasta treaba
dec i doresc rezilierea acestuio contract care nu-mi conv ine si doresc altul mai ieftin si convenabil ca sa-l pot onora ca nu am atatea bani etc
Va multumesc!
Noi nu suntem de la Telekom.
Va recomand sa sunati la relatii cu clientii la numarul 0214041234 pentru a verifica exact ce reprezinta acea suma.
Daca doriti sa reziliati, gasiti informatii in articolul de mai sus.
Noi nu suntem Telekom. Sunati la Relatii Clientii si vorbiti cu ei sau prezentati-va intr-un magazin Telekom.
Va rog.frumoas sa imi rezieliati contractul de o.are.ce nu lam.benificiat de wifi ruter si va anunt.ca. vr sa imi inchideti contractul acesta pt ca me venit de plata 42de lei pt ca nice nu lam folsitva multumesc frumos la revedere
Noi nu suntem de la Telekom.
Mai sus, in articol, gasiti informatii despre cum puteti rezilia contractul Telekom.
Buna ziua , am si eu o problema cu cei de la telekom , poate ma puteti ajuta cu situatia mea foarte delicata pt cei de la telekom care o dau in sus si jos ca nu se poate . Bunica mea avea (a decedat de curand) serviciu fix de la telekom la care au fost atasate 3 abonamente de mobil (portate in prealabil), peste 2 saptamani expira perioada contractuala la fix , la abonamente de mobil fiind demult incheiata , am cerut rezilierea pe baza certificatului de deces si trecerea celor 3 abonamente pe cartela prepay pt o eventuala portare , binenteles acest lucru nu-l pot face nici telefonic nici in vreun sediu doar daca (practic ma obliga) imi prelungesc cele 4 abonamente pe 24 de luni la ei ….???
Buna ziua,
Verificati contractul pentru a afla daca acest lucru este mentionat in contract. Daca nu este mentionat in contract, atunci nu va pot obliga sa faceti acest lucru. Posibil sa fie o clauza abuziva chiar daca este mentionat in contract, dupa ce primiti raspuns de la ei puteti face o sesizare si catre ANPC.
Daca contractul celor 3 abonamente de mobil a expirat puteti sa faceti portarea numerelor in alta retea fara nici o problema. In privinta telefonului fix eu zic sa mai asteptati 2 saptamani pana ce expira contractul si dupa aceea puteti face cererea de reziliere atasand o copie a certificatului de deces. Daca nu vor sa va inregistreze cererea de reziliere adresati-va ANPC-ului.
Vrei. A. Mi. Se. Rezilia. Contractul. Nu. Mai. Am. Posibilitate a. De. A. Plati. Va. Multumesc
Noi nu suntem de la Telekom.
Mai sus, in articol, gasiti metodele prin care puteti rezilia contractul Telekom.
Pe factura pe care o am eu, nu e codul de facturare..
Ma indoiesc insa daca nu-l gasesti, suna la relatii cu clientii Telekom.
Urmare a decesului intervenit,la data de 15.04.2021, subsemnat ****** in calitate de fiu al defunctei va solicit rezilierea contractului de furnizare a serviciiilor de televiziune , pe numele defunctei **** ,cod client *****.
Noi nu suntem de la Telekom.
Gasiti mai sus, in articol, metodele prin care puteti face cererea de reziliere, probabil veti avea nevoie si de copie de pe certificatul de deces.
buna ziua! am facut un abonament pentru internet mobil. nu sunt multumit de semnal, trebuie restartat mereu, l-au si scumpit unilateral. am trimis cerere de reziliere, m-a sunat o doamna, si mi-a spus ca trebuie sa achit toata valoarea pana la expirarea contractului. cu alte cuvinte sa platesc tot abonamentul in avans.
este corect? am mai trimis inca o data cererea si am cerut un raspuns pe mail.
Buna ziua,
Cei de la Telekom pot solicita doar plata unor sume care au fost oferite drept gratuitate, nu pot cere plata unor taxe de reziliere. Cereti informatii despre ce reprezinta acele sume si consultati inclusiv contractul.
Bună ziua! Aveți idee, pot rezilia contract înnoit în aprile 2020,având încā un an din Contract,fārå sā plātesc luniile rāmase?
Cu Stimā, Jozsef din Vlāhita.
Buna ziua,
Indiferent de raspunsul primit de la Telekom, trebuie sa platiti doar daca ati primit gratuitate la reinnoirea contractului sau daca ati luat un echipament de la ei.
Bună ziua! Aveți idee, pot rezilia contract înnoit în iunie 2020, cu un telefon luat la abonament? Nu vreau sa scap de rate, gen, sunt dispusa sa le plătesc în continuare, dar internetul este extrem de prost, în condițiile în care am pachetul maxim. Plus, sunt de o nesimțire incredibila. Îmi pare rău că nu am denunțat contractul când am avut ocazia, acum câteva luni. Dar dacă se mai ivește ocazia, nu o mai ratez. Am vorbit azi cu ei și mi-au spus ca pentru reziliere trebuie plătită o taxa plus abonamentul pentru lunile ramase. Mulțumesc frumos!
Buna ziua,
Din cate stiu, sunteti obligata sa platiti integral telefonul in situatia in care doriti rezilierea abonamentului.
Mulțumesc frumos! La asta mă gândeam și eu, asa este corect, însă tot vreau sa scap de ei, ca firmă. Nu ar fi o problema achitarea telefonului. Repet. Asa este cinstit.
Care ar fi procedura, aveți idee? Va mulțumesc frumos!
Trebuie sa completati formularul de reziliere, gasiti linkul mai sus, in articol, la punctul 1.
Buna ziua! Asi dorii sa reziliez si eu un contract Telekom fara perioada contractuala dar nu stu cum sa procedez,ma puteti ajuta?
Intrati pe Telekom.ro/reziliere-online. Pe formularul online trebuie sa completati datele personale serviciile pe care doriti sa le inchideti , motivul rezilierii si date de contact. Sau pe e-mail la rezilieri[at]telekom.ro. In cerere trimiteti numele prenumele titularului CNP-ul codul de factura si date de contact.
Am solicitat rezilierea contractului la magazinul telecom Mall 4 Vulcan in data de 11.02.2021.Timp de două luni nu am primit nici un răspuns. Am primit facturi in continuare. Am sunat azi la Telekom si mi s-a spus că nu există nici o cerere înregistrată. Ce trebuie să fac?
Faceti cerere de reziliere online la adresa de e-mail rezilieri[at]telekom.ro. In cerere scrieti numele prenumele titularului CNP-ul si codul de factura alaturi de datele de contact.
Puteti face o reclamatie la ANPC insa ar fi trebuit sa primiti un numar de inregistrare deoarece cei de la ANPC il vor cere.
Vreau sa închid abonamentul mobil la romtelecom
Noi nu suntem Telekom. Cititi materialul de mai sus pentru a afla cum sa reziliati contractul cu Telekom.
buna ziua ,in cursul lunii trecute , v-am rugat sa desfiintati serviciul de telefonie fixa , lucru care nu s-a intamplat . prin prezenta , cu respect , va rog ca pana la sfarsitul lunii aprilie a.c sa desfiintati serviciul la care fac referire. in caz contrar ma vad pus in situatia de a nu achita c/v acestui serviciu . cu multumiri.
Buna ziua,
Noi nu suntem de la Telekom.
Va recomand sa sunati la relatii cu clientii Telekom la numarul 0214041234 pentru a verifica stadiul cererii de reziliere.
Vreau sa realizez contractul
Mia venit suma prea mare
Gasiti mai sus, in articol, metodele prin care puteti rezilia contractul Telekom.
Buna ziua!
Va aduc la cunostinta, ca incepand cu data de 02.04.2021, mi-am scimbat furnizorul.
Precizez ca ma aflu in afara perioadei contractuale.
Aceasta schimbare se datoreaza lipsei de intelegere fata de renegocierea unui nou contract si maririi cu peste 10% a abonamentului anterior!
O zi buna!
Buna ziua,
Noi nu suntem de la Telekom.
Gasiti mai sus, in articol, modalitatile prin care puteti rezilia contractul Telekom.
Nu avem comentari
Mai sus, in articol, gasiti informatii despre cum puteti rezilia contractul Telekom.
Doresc rezilierea contractului Telekom de telefonul fix (Voce ?).
Pe formularul de reziliere online se cer sub „Detalii solicitant” printre altele si un numar de telefon. Sa trec numarul pe care doresc sa-l reziliez ? Alt numar nu am, si nu am nici telefon mobil.
Ei cer nr de telefon pentru a va suna sa va faca oferte sa ramaneti la ei. Puteti pune ce nr doriti.
Nu-mi vine sa cred cati ***** sunt unii de lasa mesaje de rezilere aici.
On topic : Multumesc de ‘tutorial’, voi contracta alte servicii la jumatate de pret, telekom nu a venit cu o singura oferta in 10 ani de abonament, doar majorari au fost. Sper sa dispara de pe piata cat mai curand.
Comentariu moderat
Cu placere! 🙂
Vor ramane doar cu segmentul mobil, Orange va prelua pachetul majoritar de actiuni Telekom Romania Communications probabil undeva in vara anului acesta.
Doresc rezilierea contractului cu Telekom pentru TV si NET pentru codul de facturare ****** pe numele ****** , com Baneasa , judetul Giurgiu
Gasiti in articol, mai sus, metodele prin care puteti rezilia contractul Telekom.
Doresc să închid abonamentul la Telekom mobil
Ai citit articolul de mai sus? Am explicat acolo cum se poate rezilia abonamentul Telekom.
Bună ziua! Vă rog să îmi opriți abonamentul de pe numele ******. Mulțumesc
Buna ziua,
Noi nu suntem de la Telekom.
Gasiti mai sus, in articol, metodele prin care puteti inchide abonamentul Telekom.
Bună. Vreau și eu să opriți abonamentul odată că a exprat după data de 05.03.2021 și văd că pe zi ce trece se mai prelungește cu o zi cu alta . Opritil naibi odată. Dacă nu se închide fac plângere la ANPC am dovezi am tot
Salut Stefan,
Noi nu suntem de la Telekom.
Iti recomand sa suni la relatii cu clientii Telekom la numarul 0214041234 pentru a verifica stadiul cererii de reziliere.
Am trimis cerere de reziliere voce mobil la email rezilieri[at]telekom.ro,am primit raspuns automat sa utilizez lincul telekom.ro/rezilierte-online.Adresa de email si formularul de cerere tot de la ei le am primit.Acuma unde ma directioneaza?Ce inseamna bataia asta de joc,dupa ce s au marit facturile pt ca asa este politica operatorului/
Completati formularul de reziliere de pe site si ar trebui sa fie in regula.
Doresc rezilierea numarului 07*****cnp******
Doresc sa reziliez contractul
Va recomand sa cititi articolul de mai sus, am explicat acolo cum puteti solicita rezilierea contractului Telekom.
Doresc rezilierea contractului abonament tv
si internet deoarece s-a scumpit și serviciile sunt foarte slabe, în special la internet.
Gasiti mai sus in material metodele prin care puteti rezilia contractul cu Telekom.
Hi ! Numele meu este Frank ******* cu dublă ce cetățenie Român și australian. Am domiciliul stabil in Australia, avem casă in cristur jud. Hunedoara. In 2017 am avut contract de internet cu Telekom Romania nu am incetat la termenul de contract de oarece am planuit anual să vizitez Romania. Din cauza pandemiei nu am mai putut să calatorim in țară . Iar internetul din Mai 2020 nu mai funcționează, de oarece nu mai văd camerele de security . Am sunat la verisoara care are cheia de la casă si mea zis că cablul de la stâlp la casă este ruptă, iar eu plătesc internetul degeaba. Acuma vreau să intrerup internetul pana la venirea noastră in Romania,iar pe tinpul acestea sa nu plătesc nici o factura . Mulțumim pentru înțelegere. Va doresc un an fericit fara covid 19.
Salut Frank,
Noi nu suntem de la Telekom.
Gasesti in articol, mai sus, metodele prin care poti rezilia abonamentul.
Multumesc Robert de raspuns . Totul este incurcat aicea pe pagina asta si eu sunt cam vech si nu ma prea pricep sa termin cu acesti idioti ( Telecom)
Buna ziua! In calitate de titular al contractului Telekom cu cod de abonat *****
Doresc incetarea imediata a contractului , pentru ca voi fi plecat din tara o perioada indelungata.
Va rog sa ma contactati la tel 07***** pentru ridicarea echipamentelor si achitarea sumelor datorate.
Multumesc!
Gabriel
Buna seara
Doresc sa renunt la internet si telefonia fixa, dar doresc sa merg in continuare cu televiiunea.
Deoarece nu este o reziliere totala nu stiu cum sa procedez. Am sunat la 1234 si mi s-a indicat sa scriu acest mail.
Sper ca ma veti contacta si se va gasi o rezolvare.
nr mobil 07********
Buna seara,
Noi nu suntem de la Telekom.
Am mentionat mai sus, in articol, modalitatile prin care puteti rezilia un abonament Telekom.
Bună ziua vreau reziliere contract
Noi nu suntem Telekom. Mai sus in material gasiti modalitati prin care puteti solicita rezilierea contractului.
Doresc rezilierea contractului și nu sunt de acord cu notificarea de contract care se va face de la 1 Martie
Aveti mai sus modalitatile prin care puteti solicita rezilierea contractului.
Desfacerea contractului
Gasiti informatii despre rezilierea contractului Telekom mai sus, in articol.
si eu as dori sa reliziez contractul telekom care il mai am pana in octombrie anul 2022 cum procedez
Daca cititi articolul de mai sus, aflati cum puteti sa reziliati contractul Telekom.
doresc sa reziliez contractul,online.cod facturare-******. relatii de procedura mai in detaliu. multumesc !
Am descris modalitatile prin care puteti rezilia contractul Telekom, mai sus, in articol.
Nu avem ce sa mentionam mai detaliat de atat.
Buna ziua! La prelungirea abonamentului mi s-a trimis o cartela Telekom,chiar daca am spus ca nu o vreau, mi-a spus ca asa este pachetul,dar nu ma costa nimic.Astazi cand am primit factura pe hartie ,am aflat ca aceasta cartela de mobil, implica costuri.Mentionez ca nu am utilizat-o,este sigilata ,asa cum mi-a fost trimisa.CER REZILIEREA CARTELEI SI INAPOIEREA COSTURILOR CARE LE-A IMPLICAT.MENTIONEZ CA AM PLATIT FACTURA.
Noi nu suntem Telekom . Daca ati platit factura nu va ramane decat sa folositi cartela. Platind factura inseamna ca ati fost de acord . Ce cartela este pre pay sau abonament? Banii nu ii veti primi inapoi pe acea cartela.
Buna seara,
Puteti incerca sa faceti o sesizare catre ei justificand ca acea cartela nu a fost folosita insa nu cred ca vei rezolva ceva.
Foarte utile informatiile pe care ni le-ati dat. Am completat formularul de reziliere si l-am trimis. Sa vad acum cat dureaza ,,razboiul” cu ei ! :v
Ne bucuram ca am putut sa va ajutam.
Va rog sa aprobați cererea de reziliere a telefonului fix cu nr de telefon 02******
Noi nu suntem telekom. Faceti cerere de reziliere rezilieri @ telekom. ro sau completati formularul de pe site-ul telekom. Telekom. ro – reziliere -online.
buna ziua am trimes o cerere de reziliele pe emailul rezilieri@telecom.ro
Da si care este problema ca nu inteleg?
Vreau sa nu mai primesc facturi la telecom acasa
Aveti servici de la Telekom? Vreti sa reziliati contractul ? Sau vreti factura online?
Buna ziua
Vă rog să aprobați rezilierea contractului de servicii internet din următoarele motive:
– costul abonamentului prea mare i
– plata suplimentară a facturii
– internetul merge greoi
– greu pot intra în legătură telefonică cu dvs.
Cu stimă Elena
Noi nu suntem Telekom. Mai sus in material gasiti metodele prin care puteti rezilia contractul cu Telekom.
Doresc sa reziliesc contractul deoarece primesc facturi abuzive .
Puteti rezilia contractul online pe site-ul Telekom .ro/ reziliere- online completati formularul 2 e-mail rezilieri @ telekom. ro 3 Va prezentati intr-un magazin Telekom.
Buna ziua vreau sa rezeliez un contract de abonament de telefon cu numarul ******* pe nume ***** Teodora
Noi nu suntem Telecom. Puteti rezilia contractul in urmatoarele moduri: 1 Pe site-ul Telekom.ro/reziliere-online completati formularul 2 e – mail rezilieri[at]telekom.ro 3 Intr-un magazin telekom.
cod facturare ******
*******
vreau sa renuc la abonamet definitiv
tel0259*****
voce nelimitat
majorare 2abonamet voce
VASILE
CNP******
******
ELIB.******
DAT*****
Noi nu suntem de la Telekom.
Aveti mai sus, in articol, metodele prin care puteti solicita rezilierea abonamentului.
Am făcut 100 de cereri de pe 14 decembrie am inceput si nici acum nu a sunat nici un operator. Nu mi se pare normal .
Aveti nr de inregistrare la cererea dvs? Daca da insistati dvs la Relatii Clientii si vorbiti cu un operator despre solicitarea dvs.
Acum o săptămână am depus o cerere de reziliere a contractului cu telekom la telekom.ro/reziliere-online/.Nici acum nu am primit vreo veste de la ei.Știți cumva cam cât durează până dau vreun semn de viață neprețuiții ăștia ? Cu mulțumiri.
Sunati la Relatii Clientii si vorbiti cu un operator.
Mulțumesc.
Cu placere!!
Probabil depinde de numarul de solicitari pe care il au insa asa cum a mentionat si Gorila, ar fi util un apel la relatii cu clientii Telekom pentru a va asigura ca s-a inregistrat cererea.
Vreau sa reziliez contractul Romtelekom pentu o perioada nedeterminata
Puteti cere rezilierea pe siteul Telekom ro sectiunea reziliere-online email Rezilieri @ telekom.ro aici scrieti numele prenumele CNP si cod de client de pe factura.
Gasesti mai sus, in articol, metodele prin care poti rezilia contractul Telekom.
Citind comentariile de mai jos……. mare e gradina lui Dumnezeu!