Serviciul de relatii cu clientii Telekom poate fi contactat atat telefonic cat si prin e-mail, fax sau posta. Iata care sunt posiblitatile de a contact.

La fel ca la toti operatorii te telefonie mobila, internet si televiziune din Romania, sesizarile la compania Telekom se pot face prin telefon, e-mail sau formularul de contact online.

In cazul in care nu doresti sa apelezi la call center pentru a-ti rezolva problemele, poti trimite un email. De cele mai multe ori, sesizarile prin email se rezolva mult mai rapid decat cele luate telefonic. In plus, nu trebuie sa mai astepti si sa suporti acele sunete enervante pana in momentul in care esti preluat de un operator.

Iata cum poti lua legatura cu serviciul de relatii cu clientii Telekom:

  1. Apel telefonic: Pentru a apela serviciul de relatii cu clientii Telekom trebuie sa apelezi la numarul gratuit 1234, din reteaua Telekom sau la numerele 021.404.1234 sau 0766.12.1234, din celelalte retele nationale. Acest serviciu este disponibil 24/7. Pana a fi preluat de un consultant, iti poti rezolva problema folosind meniul robotului.
    In plus, inainte de a fi preluat de catre un consultant, trebuie sa te identifici. Pentru asta trebuie sa introduci un numar de telefon sau un CNP/CUI. Acest lucru este valabil doar pentru abonamente.
    Meniul prin care poti naviga telefonic este urmatorul:
    -Tasta 1 pentru a afla cele mai noi promotii, prelungirea sau modificarea abonamentului/contractului actual.
    -Tasta 2 pentru platile facturilor, informatii despre facturile emise si cost control.
    – Tasta 3 pentru asistenta tehnica pentru toate serviciile Telekom (internet, televiziune si telefonie mobila/fixa)
    – Tasta 4 pentru informatii privind statusurile unor cereri de instalare, modificarea datelor de abonat sau aflarea/resetarea codurilor puk.
    – Tasta 5 pentru reincarcarea cartelelor prepay de pe contul de abonat
  2. Apel telefonic premium: Acest serviciu este disponibil pentru persoanele ce doresc sa fie preluate imediat de catre un operator Telekom. Numerele pentru a contacta serviciul premium sunt 0903904903** si 076ROAMING (0767626464)*** pentru informatii privind serviciile de roaming. Preturile pentru aceste apeluri sunt taxate cu nu mai putin de 1.92 Euro/apel.
    La apelarea acestui numar, fiecare client este informat in privinta tarifelor acestui apel.
  3. Sesizarile prin e-mail. Pentru a deschide o sesizare prin e-mail catre serviciul de relatii cu clientii Telekom trebuie sa accesati pagina telekom.ro/contact si sa completati datele. Pentru a putea fi identificat mai usor, puteti pune la intrebare, codul de client, numarul de telefon si/sau cnp-ul.
  4. Sesizarile prin posta/fax. Numarul de fax unde se pot deschide sesizari este +40219255; iar adresa fizica unde se pot trimite sesizarile, prin posta este Splaiul Independentei nr. 319G, SEMA Parc, Cladirea Atrium House, etajele 1 si 2, Sector 6,, Bucuresti.
  5. Facebook. Putem face sesizari inclusiv prin intermediul platformei de socializare Facebook, prin pagina Telekom Romania (@telekom.romania).
  6. Chatbot Tim – O alta modalitate de a afla informatii despre serviciile Telekom, este chatbot-ul Tim de pe site-ul Telekom; selectand butonul magenta din dreapta – jos, vom putea afla informatii utile cu ajutorul asistentului virtual Telekom;

Sesizari si reclamatii deranjamente online Telekom MyAccount

O noua metoda pentru a sesiza online un deranjament Telekom este contul Telekom MyAccount, ne logam, selectam Servicii MyAccount – selectam abonamentul la care avem probleme (este afisata si adresa unde este furnizat serviciul)  – Continua – urmam pasii afisati pe ecran pentru inregistrarea unei sesizari. Daca este anuntata o avarie in zona, vom primi un mesaj de confirmare in acest sens.

Telekom pune la dispozitie urmatoarele adrese e-mail pe care putem trimite solicitarile noastre, in functie de probleme:

  • reclamatii@telekom.ro – adresa e-mail dedicata reclamatiilor/sesizarilor pe care dorim sa le facem;
  • info@telekom.ro – adresa e-mail pentru a solicita informatii despre serviciile Telekom;
  • rezilieri@telekom.ro – adresa dedicata rezilierilor prin e-mail;
  • comenzi.online@telekom.ro – adresa dedicata comenzilor online, fie ca dorim informatii, dorim sa facem o comanda sau dorim sa anulam o comanda online;
  • credit@telekom.ro – aici putem face confirmarea platii trimitand dovada platii (chitanta);
  • publicitate@telekom.ro – situatii generale/legate de publicitate;

Cum putem rezilia contractul Telekom?

In reteaua Telekom, rezilierea contractului se poate face prin una din urmatoarele modalitati:

  • in unul din punctele Telekom de catre titularul contractului;
  • pe e-mail, trimitand cererea de reziliere pe rezilieri @ telekom.ro;
  • prin fax la numarul 0214403390;
  • prin Posta trimitand la destinatarul Telekom Romania, O.P. 27, C.P. 458, Bucuresti;

Cum putem suspenda temporar abonamentul Telekom?

Suspendarea abonamentelor Telekom se poate face oricand pe perioada nedeterminata, pentru suspendare trebuie ca titularul contractului sa contacteze serviciul de relatii cu clientii Telekom; Suspendarea este gratuita;

Cele mai frecvente probleme intalnite in reteaua Telekom sunt:

  • probleme cu semnalul retelei 2G/3G/4G (lipsa semnal sau pierderi de semnal);
  • cand nu functioneaza datele mobile in reteaua Telekom sau functioneaza cu o viteza foarte redusa;
  • lipsa semnal sau semnal slab la televiziunea Telekom (cablu tv sau antena satelit);
  • lipsa setari pentru internetul mobil;
  • probleme de facturare (neprimirea facturii, servicii facturate eronat, facturi achitate si serviciile inca nu sunt reconectate, modalitati de confirmare a platii);
  • nefunctionarea internetului fix Telekom (erori la conectare);
  • lipsa ton la telefonia fixa Telekom;

In cazul in care doresti sa apelezi call center-ul pentru a seta internetul pe cartela sau abonament, le poti cere gratuit pentru telefonul tau in comentarii, dand click pe articolul: Setari internet telekom.

Update 26.08.2020: O alta modalitate de a afla informatii despre serviciile Telekom, este chatbot-ul Tim de pe site-ul Telekom; selectand butonul magenta din dreapta – jos, vom putea afla informatii utile cu ajutorul asistentului virtual Telekom;

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

1223 COMENTARII

  1. Ma numesc Doina Pauleanu posesor al tlf. 0241542062 acesta nu functioneaza de cca.2 luni daca nu se remediaza URGENT solicit rezilierea contractului pe telefonie. Urmeaza cele legale,

    • Ce problema aveti la telefonul fix, nu aveti ton?
      Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Telekom Constanta (deranjamente) si sa faceti o sesizare prin care sa mentionati nefunctionalitatea serviciului.

          • Nu. Doar modem.
            Cablu normal. E vechi abonamentul. Nu cred ca e de vina modemul sau abonamentul. Acum merge bine, dupa ce am facut sesizarea.

          • Daca mai aveti probleme, faceti un test de viteza si contactati in acel moment serviciul de relatii cu clientii Telekom (deranjamente) pentru a verifica problema.

          • Buna ziua. Revin cu sesizarea in legatura cu viteza internetului. abonamentul este pe numarul 0243******. Nu inteleg ce se intampla, in fiecare zi se repeta povestea. cum e posibil sa mearga bine cateva ore si apoi sa mearga atat de prost???? problema nu este la modem, e clar ca problema e la dumneavoastra.

          • Buna ziua, noi nu suntem Telekom, credeam ca asta s-a inteles de cand am discutat ultima data. Noi doar oferim informatii in limita posibilitatilor. Asa cum v-am recomandat si atunci, in momentul in care se intampla, faceti un test de viteza si sunati la serviciul de relatii cu clientii Telekom pentru a face o sesizare in acest sens.

  2. Buna seara, as vrea sa mi fac un abonament la rețeaua Telekom as vrea sa stiu ofertele sau promotiile dumneavoastră. (Nu am mai avut niciodată abonament ).
    Vreau La Telekom abonament pe mobil Samsung A 6 sau A 8 2018
    Se poate?

    • Buna seara,
      Puteti opta pentru Samsung Galaxy A8 la pretul de 698.99 lei si abonamentul Mobil 16 la care o sa platiti un abonament lunar de 18 euro. La abonament aveti minute si SMS-uri nelimitate in retelele nationale, 600 de minute internationale in tarile din Zonele 1 si 2 si 5GB trafic de date lunar.

    • La ce operator nu va functioneaza telefonia fixa, la Telekom?
      Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii (deranjamente) pentru a verifica stadiul sesizarii dumneavoastra.

    • La ce cartele va referiti, pentru telefonie mobila sau pentru decodoare? Doriti sa blocati o cartela sau v-a fost blocata cartela si doriti deblocarea? Dati mai multe detalii.

      • Nu-mi mai trimit facturile de 1 an jumătate și am avut o restanta de 19 lei și mi-au blocat toate serviciile după 40 de ani de abonament.
        Am vrut totuși sa plătesc restanta dar nu le merge sistemul
        Și acum stau fără servicii

        • Pentru neprimirea facturilor va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Telekom pentru a face o sesizare in acest sens. In ceea ce priveste plata restantei, unde nu le functioneaza sistemul, in casierie? Exista si alte metode de plata daca nu ati reusit in casierie.

          • La naiba cu serviciul lor.Am asteptat 20 de minute și nu răspunde nimeni.Pe site-ul lor nici măcar nu poți depune sesizări. Mi-e lehamite.
            Am fost la un reprezentant de-al lor de trei ori azi și degeaba , nu-i interesează.

          • Am intrat acolo și nu-mi iau nici sesizare și nici altceva. Site de rahat.
            Mâine mă mut la alta firma , să-i ia naiba cu serviciile lor. O seara buna !

    • Noi nu putem sa va trimitem factura deoarece nu suntem Telekom, pentru a primi o copie de pe factura va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Telekom.

  3. Bună seara
    Eu am o mare problemă cu abonamentul Dolce
    Constă în faptul că abonamentul este pe numele mamei mele și eu in acest moment nu mai am nici un fel de relație cu ea
    Eu vreau să plătesc online doat că in acest abonament mai sunt si alte abonamente telefonice pe care eu NU doresc sa le plătesc
    Cum pot proceda să plătesc doar Dolce meu??
    Vă mulțumesc

    • Buna seara,
      Contractul a fost semnat de o singura persoana pentru toate serviciile, nu a fost semnat de mai multe persoane pentru servicii diferite. Nu puteti sa platiti separat, serviciile sunt facturate integral si este obligatia titularului sa le plateasca. Daca doriti sa fie serviciile facturate separat pe numele dumneavoastra, trebuie sa ajungeti cu titularul contractului intr-un sediu Telekom pentru a le prelua pe numele dvs.

    • Daca aveti pachetul TV S sau TV M trebuie sa optati pentru pachetul suplimentar Telekom Sport+, costa 1 euro pe luna fara TVA si contine programele Telekom Sport 1, Telekom Sport 2, Look Sport si LookPlus, toate SD cat si HD.

  4. Mama mea, Z. Aurica din satul Curita, comuna Casin , judetul Bacau, abonatul dumneavoastra, nu are ton la telefon de doua saptamani. Trimite ti pe cineva sa l repare sau nu mai plateste abonamentul ?

    • La ce operator sunteti abonat, la Telekom? Pentru aceasta problema trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii (deranjamente). Vor inregistra o sesizare si cel mai probabil va ajunge o echipa de interventii la domiciliu.

  5. buna ziua , abonat 0244336939, , functioneaza intermitent , functie de intemperii , , legaturi instabile , intre salpul stradal si cablul ce duce . la locuinta , astept , un depanator , ev , un tf , 0723425054

    • Buna ziua,
      Ce serviciu functioneaza intermitent, cablul tv?
      Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Telekom Prahova (deranjamente) si sa faceti o sesizare in care sa detaliati problema dumneavoastra.

  6. Execrabili, ipocriti, idioti. Prea multi pe m2. Asta este echipa Romtelecom ! N-are rost sa mai spun de ce ! pur si simplu NIMENI nu intelege lb Romana !

  7. Buna seara.incerc sa obtin o factura detaliata din luna noembrie de la compania telecom si nici in ziua de azi nu am reusit.puteti sa.mi spuneti de ce refuza compania acest lucru.multumes

    • Buna dimineata,
      Este posibil sa nu tina desfasuratorul o perioada asa de lunga, de exemplu la Digi desfasuratorul este valabil 6 luni. Oricum, pentru un raspuns concret trebuie sa insistati la Telekom.

  8. Doresc urgent sa fiu sunata de un reprezentant Telekom! Serv facturare!! Am o sesizare la dir Telekom din 6 sept si nu am primit răspuns, decât un mesaj pe telefon!!! Doresc sa stiu, daca mesajul poate fi luat in consideratie deoarece alte mesaje nu au fost!! Solicit sa fiu sunata! Am cerut audienta si nu mi s a răspuns! Telvmeu 0730179567

  9. Buna ziua,
    Doresc sa va intreb de ce nu doreste Telekom sa aiba contact face /face cu clientii care sunt persoane fizice ,platesc facturile la termen ,sunt corecti ,dar sunt mintiti de personalul institutie prin reprezentantii de la oficii care prin tertipuri marunte care ne afecteaza fac tot felu de magarii cu contractele incheiate de acesta institutie. Ne puneti la dispozitie numere de telefon unde sa facem reclamatii si șesizari dar cand incercam sa spunem cu ce ne confruntam ni se cere respectos sa incheiem. O sesizare trebuie analizata de la inchederea contractului si pana la inchiderea acestuia. La telefon nu vor sa explicam iar o adreșa unde sa aratm cu acte ce se intampla nu avem decat de depunere a sesizarii. Soresc sa vorbesc cu un contabil care este in tema cu actele care le intocmesc funtiionarii din oficii de o perioada de un an si nu pot. Trebuie sa va dau in judecata sau alte forme de protest ca sa pot intra in direct cu un economist sa explic ce se intampla?????.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem Telekom, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Daca doriti sa evitati o sesizare telefonica, puteti sa expuneti intreaga problema pe care o aveti, inclusiv cu acte doveditoare si tot ceea ce doriti fie printr-un formular online pe site-ul Telekom, fie pe pagina oficiala de Facebook Telekom Romania, daca aveti un cont Facebook.

    • La ce numar de telefon ati incercat sa sunati, deoarece nu cunosc niciun numar pentru deranjamente Telekom care sa inceapa cu 0800 (numar verde)? Numarul de telefon pentru deranjamente servicii fixe Telekom este 1234 apelabil din reteaua Telekom.

  10. Buna ziua, sunt plecata din tara si nu pot folosi nr de telefon, imi spun ca “Numai apeluri de urgenta” am incercat sa sun dupa un numar din strainatate dar nu reusesc sa intru cu cineva in contact . Poate ma ajutati dvs..

  11. nici o informatie de mai sus nu ma ahuta. nu am abonament romtelecom, nu au CNP-ul meu in baza de date dar ma pun sa platesc 300 ron la o firma de creante pentru un presupus abonament din 2007. Am fost la un sediu telekom in Constanta si au spus ca nu au cu ce sa ma ajute ca nu au nici o informatie. am incercat sa sun sa vorbesc cu un operator dar nu pot sa trec de pasul 2. asa se protejeaza telekom de ilegalitatile pe care le fac? daca nu platesc in 5 zile imi creste suma de plata si ma baga in biroul de credite pe lista neagra. daca le trimit mail cu problema mea eu spun ca imi dau raspunsul in 30 zile. eu ce fac? platesc bani pentru o ilegalitate sau ma plimb prin tribunal cu anii ca sa ma scoata din biroul de credite doar pentru ca ei nu au un numar de telefon pentru a rezolva problema in 10 min?

    • Sunati si selectati ramura pentru persoanele care nu sunt abonati Telekom.
      Altfel, daca aveti un cont de Facebook puteti face o sesizare pe pagina oficiala de Facebook Telekom Romania, timpul mediu de raspuns este de o zi.

  12. Buna !Am si eu o intrebare ,cum se poate angajatii d-voastra sa deschida un abonament si sa livreze la domiciliu un telefon fara ca persoana care preia coletul sa fie identica cu actul de idenditate !!!!Sunt plecata din Romania de 21 de ani dintre care in ultimii 7 ani locuiesc in Austria ,cum e posibil sa deschideti un abonament pe numele meu ????Ma sunat sora mea care locuieste in Romania si mi-a zis ca de o luna si jumate o infractoare si-a deschis abonament pe numele meu si mia venit prima nota de plata .Eu am sunat in urmatoarea zi la Bucuresti am dat CNP si a fost da CNP meu dar seria nu a fost aceiasi .Mie mi sa furat buletinul acu 4 ani am anuntat la politie si la anulat si mi-am facut alt buletin .Deci pe abonamentul deschis e seria de pe buletinul furat .Am inteles ca abonamentul la facut telefonic si na stiut angajatii d-voastra ca este o infractoare si ca nu este persoana din datele care le daduse sa obtina un abonament si a comandat si un telefon si ea fost dus la domiciliu .Va intreb din nou ???Cum se poate ca curierul sa predea un colet la o persoana fara ca actul de idenditate sa fie identic cu cea care a preluat coletul sau daca avea un act nici intrun caz nu era persoana din actul acela .Eu luni voi trimite prin Ambasada Romaniei din Wien plingerea la Politia Judeteana Suceava !

    • Buna Lacramioara,
      Noi nu reprezentam compania Telekom, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Intr-adevar, telefonul trebuia livrat doar persoanei care figureaza in contract. Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Telekom, detaliati aceasta problema inclusiv faptul ca v-a fost furat buletinul si ati anuntat la Politie urmand sa primiti o solutie pentru aceasta problema.

    • Ai reusit pana la urma sa intri in legatura cu un operator Telekom? Daca nu ai reusit nici pana acum, spune-mi exact ce pasi selectezi, ce taste apesi, meniul in care ajungi.

  13. Vă rog să reziliați contractul abonatei Matild F. cu domiciliul în mun. Târgu-Mureș, str. Moldovei, bl.*,sc.*,ap.*,având nr. telefon 026*****.
    Doamna menționată este mama mea și de aproape trei ani trăiește într-un cămini de bătrâni fără posibilitatea de a se întoarce în locuința ei
    Cu stimă
    Timea G. H.

    • Noi nu suntem Telekom, doar oferim informatii in limita posibilitatilor, nu va putem ajuta cu rezilierea contractului.
      Pentru rezilierea contractului trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii Telekom.

  14. COD CLIENT 4******
    Am un echipament si nu mai merge,nu este in tara l-am facut cadou.
    Mesajul este:

    cisco mmiv+s loader
    Un softnou se descarca .Nu opri receptorul.
    Descarcare soft ….Receptorul asteapta semnal.

    Ramane asa,dupa care o ia de la inceput,nu mai poate vedea programele din Romania.
    Ce este de facut?
    Astept raspuns.
    Multumesc.

    • Informati utilizatorul sa verifice conectica si sa incerce repozitionarea antenei. Daca in urma acestor operatiuni problema este aceeasi, contactati serviciul de relatii cu clientii Telekom (deranjamente).

  15. Buna ziua! Timp de cateva sapt, nu am tinut in priza reciverul tv…si normal ca s-a dezactivat cartela. Desi am trimis mesaj la nr de yel aferent acestei probleme , nu s-a deblocat cartela, aceiasi eroare 4.

  16. buna ziua . in data de 31.08.2018 am solcitat introducerea in abonament si a antivirusului norton . cateva ore mai tarziu am primit prin sms ( telefon mobil in reteaua vodafone ) mesajul continand linkul pt. descarcarea aplicatiei . am incercat sa descarc linkul pe laptop ( reteaua telekom ) si apare informatia ca acest link nu poate fi gasit . Am incercat sa descarc aplicatia pe telefonul mobil si mi se cere pin-ul trimis de telekom , pin pe care nu l-am primit . cum comentati ? solicit in mod expres asistenta pentru activarea serviciului antivirus norton contractat . cu stima . l.g.c.

    • Buna ziua,
      Trebuie sa sunati la Telekom la 1234, de pe un numar Telekom.
      De pe alt numar din alta retea sunati pe 021.404.1234 sau 0766.12.1234.
      Online puteti sa completati formularul de pe site-ul Telekom sau pe pagina oficiala de Facebook Telekom.

  17. , BUNA TREABA , DACA EU AM UN DERANJAMENT , LA UN POST TELEFONIC , OBLIGATIA , CELUI CE OFERA SERVICII , ESTE SA , ASIGURE FUNCTIONAREA , CONTINUA , , CA EU ASA PLATESC FACTURA , NU PE ZILELE CAND NU FUNCTIONEAZA , CAND ANUNT DERANJAMENTUL ,, MA MAI PUNETI SI LA PLATA , APELULUI ,, CONSIDERATI , CA ESTE NORMAL ?

      • Astazi am incercat , sa comunic , functionarea , intermitenta , a postului telefonic , functie de intemperii ,,,,DA treaba grea ! asteptare la tf , mesaje , inutile , comunicate , mie de catre robot , muzica ,, asteptare ,,,O-HO, sa ma preia , un operator , simplificati , va rog , forma , de primire , a , anunturilor de catre abonati , catre ,d-voastra .

        • Noi nu suntem Telekom, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
          Daca nu doriti sa mai asteptati telefonic la Telekom puteti face o sesizare si online, fie pe site-ul Telekom fie pe pagina oficiala de Facebook Telekom Romania, daca aveti cont Facebook

    • Pentru detalierea facturii Telekom este necesar sa contactati serviciul de relatii cu clientii Telekom, doar ei au acces la situatia financiara.

  18. Pe adresa parintilor mei a venit o notificare de cesiune creante de la debt collection agency in numele telecom romania pe numele unei persoane care nu sta la adres respectiva,nu a stat niciodata.Ce pot face ?Cu cine pot discuta?
    Persoana se numeste Florina P. .Nu stiu cum a ajuns in posesia adresei ca sa isi faca contract la telekom.Suspectez ca cineva dintr-o agentia s-a folosit de adresa parintilor mei.Ei au abonament la fix.Va rog sa imi dati o solutia pentru a rezolva situatia.Codul de client este *****

  19. severbastian srl, ilva mare bistrita, din iulie nu imi functioneaza internetul,fac sesizari in fiecare zi degeaba, e strigator la cer, toti functionari din telecom mint, am 3 abonamente va rog sa le reziliati ,. rusine

    • Noi nu suntem Telekom, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Este vorba de internet fix sau internet mobil? Ce explicatii v-au fost oferite pana acum, avand in vedere ca a trecut aproximativ o luna de la sesizari?

  20. sesizare pentru nr.tel.021.******,titular D. Cristina
    Buna ziua,
    Pentru nr. tel.mai sus mentionat rog verificari.
    La sfarsitul lunii mai,m-am pezentat la sucursala Titan,unde am solicitat rezilierea contractului.
    Am primit nr. inregistrare si mi s-a comunicat sa achit ultima factura la sfarsitul lunii iunie,urmand ca la inceputul lunii iulie sa predau echipamentul.
    Mentionez ca titularul nu mai locuieste in imobil din data de 16.04.2018.
    Desi titularul nu detinea calculator,achita si servicii de internet.
    Nu mi se pare corect sa solicitati plata pentru niste servicii inexistente.Se factureaza in continuare.
    In ultima factura emisa in data de 01.08.2018 (PERIOADA DE FACTURARE 01.07.2018-31.07.2018)E COMUNICAT UN SOLD DE 94.18 LEI
    TOATE DEMERSURILE FACUTE DE MINE PAR EGALE CU ZERO.
    Nu se lucreaza in retea? Nu vad Toti operatorii aceste demersuri? Cum sa facturezi in continuare pentru un contract REZILIAT?
    Rog raspuns pentru elucidarea acestei situatii care imi aduce prejudicii.

    • Buna ziua,
      Pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Telekom sa verifice in primul rand ce contine acea factura, in felul acesta va puteti da seama daca este vorba intr-adevar de abonamentul pe luna iulie, iar daca s-a intamplat acest lucru, sa se verifice exact ce s-a intamplat cu cererea de reziliere. In mod normal ar fi trebuit sa aveti serviciile reziliate din moment ce acea cerere de reziliere s-a facut la sfarsitul lunii mai.
      P.S.: Echipamentele le-ati predat?

  21. la unchiul meu cu domiciliul in TIMISOARA str,George Georgescu nr *,nu este semnal tv de 3 zile.Am incercat toti pasii descrisi pe sait.telefonul de contact este 0256******

    • Buna dimineata, desfasuratorul convorbirilor il puteti primi listat dintr-un punct de prezenta Telekom. Eventual puteti sa va faceti si un cont online pe site-ul Telekom, in sectiunea MyAccount, cel mai probabil veti putea si acolo sa vizualizati desfasuratorul pentru fiecare luna.

  22. Buna ziua, Sunt nora abonatului G. St Ioan , tel. 0235****. Deoarece socrul meu este bolnav , imobilizat la pat,are si probleme de comunicare, doresc schimbarea tipului de abonament actual- Voce L ( 12,3 euro/ luna) cu cel mai ieftin abonament eistent. Abonamentul actual a fost facut prin inselaciune de un operator care si a permis sa- i ofere unui batran de 92 ani un abonament cu 1000 minute ca sa plateasca 12,3 euro pe luna dintr o pensie de 150 euro. Acelasi lucru s-a intamplat cu abonatul D. Neculai ( tel 0235******) care este unchiul meu si pentru care solicit acelasi lucru. In cazul acesta imi pun intrebarea: cu cati batrani s-a intamplat acelasi lucru? Eu cred ca ati merita sa fiti dati in judecata pentru acest lucru; este un furt , o inselatorie a persoanelor vulnerabile. Vreau sa mai reclam si faptul ca am sunat la numarul 1234 si dupa ce am asteptat 20 minute sa raspunda un operator mi-a spus sa astept ca ma transfera la un alt compartiment. Am asteptat alte 40 minute, de data asta, fara ca cineva sa raspunda si asta s-a intamplat de alte 2 ori. Mentionez ca am fost si la magazinul telekom dar nici aici problema nu a fost rezolvata. Am ales deci sa fac aceasta sesizare si sper sa primesc un raspuns si o rezolvare a problemei in cel mai scurt timp posibil. Va multumesc.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem Telekom, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Pentru aceasta problema va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii Telekom, daca nu ati reusit sa faceti la departamentul la care trebuie telefonic, puteti face online (fie prin formularul de contact de pe site-ul Telekom, fie pe pagina oficiala de Facebook Telekom Romania, daca aveti cont de Facebook).

  23. Salut.Cum pot sa aflu un numar la Telecom care m-a apelat intr-o anume zi,daca am scos cartela din telefon,lista de apeluri pierzindu-se!?Cartela e pre-paid reincarcabila..Multumiri.

        • Nu cred ca o sa reusesti nici asa sa afli ceva. Desfasuratorul convorbirilor este disponibil pentru abonati doar pentru apelurile efectuate de pe un numar, nu pentru apelurile primite pe un numar. Insa, poate au cei de la Telekom alta politica si vor dori sa te ajute. Desi, ma indoiesc, nu am auzit sa dea curs unor astfel de solicitari pana acum.

  24. Scuze de deranj … Am o problema și vreau să văd dacă mă puteți ajuta … Eu nu am abonament mi am luat o cartela normala a mers câteva zile iar astăzi am dat să sun și îmi spune că nu am posibilitatea ce pot sa fac va rog sa mă ajutați ???
    Cartela este de telekom