Serviciul de relatii cu clientii Telekom poate fi contactat atat telefonic cat si prin e-mail, fax sau posta. Iata care sunt posiblitatile de a contact.

La fel ca la toti operatorii te telefonie mobila, internet si televiziune din Romania, sesizarile la compania Telekom se pot face prin telefon, e-mail sau formularul de contact online.

In cazul in care nu doresti sa apelezi la call center pentru a-ti rezolva problemele, poti trimite un email. De cele mai multe ori, sesizarile prin email se rezolva mult mai rapid decat cele luate telefonic. In plus, nu trebuie sa mai astepti si sa suporti acele sunete enervante pana in momentul in care esti preluat de un operator.

Iata cum poti lua legatura cu serviciul de relatii cu clientii Telekom:

  1. Apel telefonic: Pentru a apela serviciul de relatii cu clientii Telekom trebuie sa apelezi la numarul gratuit 1234, din reteaua Telekom sau la numerele 021.404.1234 sau 0766.12.1234, din celelalte retele nationale. Acest serviciu este disponibil 24/7. Pana a fi preluat de un consultant, iti poti rezolva problema folosind meniul robotului.
    In plus, inainte de a fi preluat de catre un consultant, trebuie sa te identifici. Pentru asta trebuie sa introduci un numar de telefon sau un CNP/CUI. Acest lucru este valabil doar pentru abonamente.
    Meniul prin care poti naviga telefonic este urmatorul:
    -Tasta 1 pentru a afla cele mai noi promotii, prelungirea sau modificarea abonamentului/contractului actual.
    -Tasta 2 pentru platile facturilor, informatii despre facturile emise si cost control.
    – Tasta 3 pentru asistenta tehnica pentru toate serviciile Telekom (internet, televiziune si telefonie mobila/fixa)
    – Tasta 4 pentru informatii privind statusurile unor cereri de instalare, modificarea datelor de abonat sau aflarea/resetarea codurilor puk.
    – Tasta 5 pentru reincarcarea cartelelor prepay de pe contul de abonat
  2. Apel telefonic premium: Acest serviciu este disponibil pentru persoanele ce doresc sa fie preluate imediat de catre un operator Telekom. Numerele pentru a contacta serviciul premium sunt 0903904903** si 076ROAMING (0767626464)*** pentru informatii privind serviciile de roaming. Preturile pentru aceste apeluri sunt taxate cu nu mai putin de 1.92 Euro/apel.
    La apelarea acestui numar, fiecare client este informat in privinta tarifelor acestui apel.
  3. Sesizarile prin e-mail. Pentru a deschide o sesizare prin e-mail catre serviciul de relatii cu clientii Telekom trebuie sa accesati pagina telekom.ro/contact si sa completati datele. Pentru a putea fi identificat mai usor, puteti pune la intrebare, codul de client, numarul de telefon si/sau cnp-ul.
  4. Sesizarile prin posta/fax. Numarul de fax unde se pot deschide sesizari este +40219255; iar adresa fizica unde se pot trimite sesizarile, prin posta este Splaiul Independentei nr. 319G, SEMA Parc, Cladirea Atrium House, etajele 1 si 2, Sector 6,, Bucuresti.
  5. Facebook. Putem face sesizari inclusiv prin intermediul platformei de socializare Facebook, prin pagina Telekom Romania (@telekom.romania).
  6. Chatbot Tim – O alta modalitate de a afla informatii despre serviciile Telekom, este chatbot-ul Tim de pe site-ul Telekom; selectand butonul magenta din dreapta – jos, vom putea afla informatii utile cu ajutorul asistentului virtual Telekom;

Sesizari si reclamatii deranjamente online Telekom MyAccount

O noua metoda pentru a sesiza online un deranjament Telekom este contul Telekom MyAccount, ne logam, selectam Servicii MyAccount – selectam abonamentul la care avem probleme (este afisata si adresa unde este furnizat serviciul)  – Continua – urmam pasii afisati pe ecran pentru inregistrarea unei sesizari. Daca este anuntata o avarie in zona, vom primi un mesaj de confirmare in acest sens.

Telekom pune la dispozitie urmatoarele adrese e-mail pe care putem trimite solicitarile noastre, in functie de probleme:

  • reclamatii@telekom.ro – adresa e-mail dedicata reclamatiilor/sesizarilor pe care dorim sa le facem;
  • info@telekom.ro – adresa e-mail pentru a solicita informatii despre serviciile Telekom;
  • rezilieri@telekom.ro – adresa dedicata rezilierilor prin e-mail;
  • comenzi.online@telekom.ro – adresa dedicata comenzilor online, fie ca dorim informatii, dorim sa facem o comanda sau dorim sa anulam o comanda online;
  • credit@telekom.ro – aici putem face confirmarea platii trimitand dovada platii (chitanta);
  • publicitate@telekom.ro – situatii generale/legate de publicitate;

Cum putem rezilia contractul Telekom?

In reteaua Telekom, rezilierea contractului se poate face prin una din urmatoarele modalitati:

  • in unul din punctele Telekom de catre titularul contractului;
  • pe e-mail, trimitand cererea de reziliere pe rezilieri @ telekom.ro;
  • prin fax la numarul 0214403390;
  • prin Posta trimitand la destinatarul Telekom Romania, O.P. 27, C.P. 458, Bucuresti;

Cum putem suspenda temporar abonamentul Telekom?

Suspendarea abonamentelor Telekom se poate face oricand pe perioada nedeterminata, pentru suspendare trebuie ca titularul contractului sa contacteze serviciul de relatii cu clientii Telekom; Suspendarea este gratuita;

Cele mai frecvente probleme intalnite in reteaua Telekom sunt:

  • probleme cu semnalul retelei 2G/3G/4G (lipsa semnal sau pierderi de semnal);
  • cand nu functioneaza datele mobile in reteaua Telekom sau functioneaza cu o viteza foarte redusa;
  • lipsa semnal sau semnal slab la televiziunea Telekom (cablu tv sau antena satelit);
  • lipsa setari pentru internetul mobil;
  • probleme de facturare (neprimirea facturii, servicii facturate eronat, facturi achitate si serviciile inca nu sunt reconectate, modalitati de confirmare a platii);
  • nefunctionarea internetului fix Telekom (erori la conectare);
  • lipsa ton la telefonia fixa Telekom;

In cazul in care doresti sa apelezi call center-ul pentru a seta internetul pe cartela sau abonament, le poti cere gratuit pentru telefonul tau in comentarii, dand click pe articolul: Setari internet telekom.

Update 26.08.2020: O alta modalitate de a afla informatii despre serviciile Telekom, este chatbot-ul Tim de pe site-ul Telekom; selectand butonul magenta din dreapta – jos, vom putea afla informatii utile cu ajutorul asistentului virtual Telekom;

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

1223 COMENTARII

  1. Nu am internet prin telekom de duminica seara.Este inposibil sa iau legatura cu vreub operator sa anunt.Mult mai simplu era pana acum cateva luni Cum sa mai procedez?

    • Pentru instalarea unei linii telefonice fixe Telekom trebuie sa semnati un contract, fie ajungeti intr-un punct Telekom fie contactati serviciul de relatii cu clientii Telekom.

  2. Buna ziua ,
    Va scriu in numele unei prietene ,in varsta ,care nu are posibilitatea sa va contacteze personal,din motive de
    sanatate si nu are o adresa de Email ,sa va contacteze. Doamna in cauza ,doreste ca numarul sau de telefon sa fie radiat de la sectiunea secret si inregistrat
    ca numar normal ,care apare in mod vizibil ,cand apeleaza numere de mobil.
    Abonata dvs este inregistrata cu urmatoarele date :

    NR . TELEFON 021******
    Otopeni, str Traian nr.*, bl. * ,Sc *, ap.*.
    jud, Ilfov,cod *****.
    ci seria *** ,nr ****

    Va rog sa-mi precizati ,cand se poate remedia acesta situatie ,necunoascuta de doamna atunci cand s-a abonat la dvs.,deoarece nu a inteles consecintele aceastei optiuni secrete .Astept in timpul cel mai scurt,un raspuns clar,pt a transmite rezultatul abonatei dvs.
    Va multumesc.

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania Telekom, doar oferim informatii. Pentru a dezactiva serviciul de apelare permanenta cu identitate ascunsa (CLIR) trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii Telekom si sa solicitati acest lucru.

  3. Am facut pe data de 21.03.2019 o reclamatie la care nu am primit inca raspunsul. Reclamatia poarta numarul de inregistrare 190321-000261. Solicit sa mi se raspunda de ce fara ca eu sa apelez la telefoanele STRAINE de pe telefonul Mobil Factura imi este incarcata cu 358 de lei.

    • Noi nu reprezentam compania Telekom, doar oferim informatii, pentru aceasta problema trebuie sa insistati la serviciul de relatii cu clientii Telekom. Daca nu primiti un raspuns in maxim 30 de zile, va recomand sa faceti o sesizare la OPC.

  4. Telekomul e pe moarte. Sesizari nerezolvate peste 30 de zile. Serviciu clienti ZERO. Pachete programe amarate in bataie de joc. Te pun sa platesti canale HD chiar daca nu ai reciever HD, iar daca soliciti unul trebuie sa il platesti tu indiferent daca esti clientul lor de peste 10 ani. Facturi trimise cu saptamani de intarziere sau deloc si penalizari daca nu le platesti intr-un timp extrem de scurt. Cred ca este una din cele mai proaste companii de pe piata romaneasca. Oricui vrea sa beneficieze de calitate si seriozitate nu pot decat sa ii recomand cat se poate de sincer sa stea departe de Telekom. Eu unul am renuntat de multi ani la ei si am contract cu o alta companie de pe piata romaneasca de care sunt foarte multumit. Insa am ocazia sa vad, fata de un mare numar de persoane din jurul meu care au contract cu Telekom-ul, aceasta bataie de joc penala. Din fericire o parte din ei au reusit deja sa rezilieze contractele.
    PS. Cel mai amuzant este ca pe forumul lor (care acum este mort nemaifiind nici macat moderat) au ajuns sa cenzureze cuvantul „n3simtiti”alaturi de alte cuvinte elocvente cu care mai majoritatea clientilor ii eticheteaza pe cei de la Telekom dupa ce au avut de a face cu ei.
    Ca o parere personala, pentru binele cititorilor v-as recomanda ca unic articol legat de aceasta companie, unul cu titlul: „Cum sa reziliem contractul Telekom si cum sa evitam sa facem vreun contract cu ei”.

  5. Buna ziua as dori sa știu dacă aveți Samsung Galaxi J4 Plus am contract de o luna pentru acest telefon vreau sa știu cât timp sa mai aștept sau ce Telefon ar mai fi disponibil în stoc m ar interesa Samsung A 9 2018 sau Note 9 și cât trebuie sa plătesc?
    Pentru un abonament Telekom pot sa mi fac abonament plus telefon

    • Buna seara,
      Pentru a verifica stocul de echipamente pentru modelul Samsung Galaxy J4+ in reteaua Telekom trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii Telekom.

  6. In Braila.Cal.Calarasilor nr.68,bl.15,sc.1,este amplasata o antena telekom.In primavara lui 2016,a-ti hidroizolat portiunea de acoperis pe care este amplasata aceasta antena.In iarna anului 2018,acest acoperis s-a degradat,astfel ca pe o portiune mare( cca.5 mp) din plafonul din dreptul amplasamentului antenei, s-a infiltrat apa,acelasi lucru este si pe plafonul si peretele de la camera liftului.Mentionam ca pe acel perete se afla instalatia electrica de iluminat a incaperii.Va rugam sa veniti,pentru a constata cele prezentate,pentru remedierea portiunii de acoperis ,unde este amplasat echipamentul antenei.PERSOANA DE CONTACT -D-NA AGAPIE STELA,PRESEDINTA ASOCIATIEI DE PROPRIETARI 858 BRAILA,TELEFON 07******.

    • Noi nu reprezentam compania Telekom, doar oferim informatii.
      Pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Telekom.

  7. Buna ziua. In urma mesajelor primite de la dvs doresc sa atasez documente doveditoare deplasarilor mele in strainatate .Astept raspuns . O zi buna

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania Telekom, doar oferim informatii.
      Ce mesaje ati primit, sa le trimiteti documentele? Le puteti trimite pe pagina lor Facebook Telekom Romania, daca aveti un cont Facebook.
      O zi buna!

  8. Buna ziua ma numesc adrian si mi sa pierdut telefonul si asi dori sa ma conectez la facebook dar ami tebuie cartela sa ami vina sms cu codul de logare ce trebuie sa fac an cazul acesta .Multumesc

  9. Buna seara,Va informez ca in urma neglijentei unui sofer au fost avariate cablurile si un stalp de sustinere a acestora la intrarea in com Sanislau,Stalpul sta sa cada putandu-se produce si accidente Se pare ca stalpul este proprietatea Telekom

    • Buna seara,
      Pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Telekom pentru a trimite o echipa de interventii.

  10. Buna ziua.ma numesc marcu tomita .am primit un telefon la abonament impreuna cu o cartelade abonament cu numarul 07****** si de 2 zile nu se mai aprinde telefonul.nu stiu din ce cauza.telefonul este Allwiew x4soul infinity.am fost cu el in sediul telecom si mi.au cerut factura fiscala de la curier.eu nu o mai gasesc.telefonul este inca in garantie.va rog sa imi trimiteti factura fiscala pentru a putea fi dus la service.cu stima marcu tomita

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania Telekom, doar oferim informatii. Pentru aceasta situatie va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Telekom.

  11. Pe formularul meu nu gasesc codul client;daca este asa important ar trebui sa sara in ochi si pentru papa -lapte. Am comandat un decoder (din lista) si am asteptat 2 (doua) luni sa vina. In timpul acesta venea din America de sud trecand prin China. Si costul era impresionant pentru firma numita Digi. De ce sa blochezi suma de 250 lei doar pentru a servi prompt clientii. Ex-clus (din doua cuvinte). Acum am comandate doua carduri CIX ( c-da ***** si *****) cred ca de aproape o luna. Oare asa o firma , precum Digi, nu poate avea un stoc sufficient de carduri ? Banuiesc ca nu sunt specific fiecarui abonat. Bancile imi schimba cardul , pe gratis, la fiecare patru ani. Apoi nu inteleg de ce costa 90 lei bucata aceea de plastic ? Oare platesc inca o data programele TV .Daca tastez acum „TRIMITE” este ca si cum as trimite acest text in vant, pentru ca nu ma pot referi la el prin nr. de inregistrare, sunt la mila firmei Digi. Imi puteti spune, dumneavoastra , care faceti regulile, unde pot inregistra o reclamatie, unde pot trimite o umila sugestie ? In afara de Protectia consumatorului . 26.02.2019 Rafael

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania Digi, doar oferim informatii.
      Cei de la Digi au avut mereu probleme cu stocul de echipamente, parerea mea este ca probleme provin de la numarul foarte mare de cereri iar producatorul nu le poate trimite suficiente echipamente. Nu ca nu ar avea suficiente producatorul, dar probabil au un contract negociat pentru un anumit pret pentru un numar de bucati. Cred ca de aici provin problemele. De catre Digi se solicita aceste echipamente dar cum ei le primesc la un pret mult mai mic, stocul este limitat.
      O sesizare puteti face telefonic la relatii cu clientii Digi sau pe site-ul Digi Romania insa nu stiu in ce masura o sa va ajute. Cam acelasi lucru si cu Protectia Consumatorului, sunt aparati de acel „in limita stocului disponibil”.

  12. Buna ziua , am ajutat o vecina sa va contacteze , si mi-ati bagat numaru meu in sistem , va rog sa il stergeti sa nu mai primesc mesaje cu facturi… numarul meu 075******

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania Telekom, doar oferim informatii. Sunati la relatii cu clientii Telekom si solicitati sa va stearga numarul de telefon din baza lor de date.

  13. LA MULTI ANI CU SANATATE 2019 !!

    Ma numesc M. Costel, client telefon fix de prin anii 1980 , neantrerupt.

    Tel. fix : 0251****** ,

    Tel. mobil : 07******* ,

    Cod client : ********,

    Sunt paralizat de peste 10 ani, viata devine din ce in ce mai grea si scumpa.De vreo doua luni am primit un telefon celular modern cu cartela Vodafone, care printre alte oportunitati, imi ofera lunar 400 minute gratis cu Germania unde este fiul meu.Am verificat aceste oportunitati , cele 400 minute gratis cu mobil Germania este foarte convenabil, dar am gratuit si in tara .La Telekom , luna aceasta am de platit 93 lei, foarte mult in raport cu mobilul cam 35 lei.Pensia mea este 1820 lei , nu voi prinde RECALCULAREA . ÷ (

    Eu nu folosesc din abonament decat Internetul ( utilizez o tableta pentru filatelie) caci acum vreo doi ani au venit niste meseriasi ca sa-mi monteze antena parabolica in balcon, conform abonamentului Telekom.Dupa ce mi-au montat acea antena in balcon, la etajul 3, la Nord, s-a constatat ca televizorul nu prindea posturile antenei, probabil datorita expozitiei nordice.

    De aceea doresc o oportunitatd mai ieftina ca sa nu renunt la telefonul fix . Mi-a spus o doamna ca trebuie sa prezint adeverinta medicala de handicap 2 cu care am fost pensionat. Daca trebuie , real, am sa va fac o poza cu tableta.Aveti parinti batrani si bolnavi, carora inflatia le diminueaza pensia si asa modesta.. ÷ (.

    Va rog sa ma ajutati sa pot face fata material.

    Am 23 ani lucrati in grupa ll ,speram la o recalculare , promisa , dar beneficiaza doar : minerii, aviatorii…

    Pe noi inginerii care ne-am imbolnavit de la substantele chimice si de la tensiunea cu catusele zanganite de ale Dinca Teleaga, nu ne protejeaza nimeni.

    ASA SA VA AJUTE BUNUL DUMNEZEU FAMILIA !!!

    Cu speranta,

    • La multi ani pe anul acesta!
      Noi nu reprezentam compania Telekom, doar oferim informatii. Daca doriti sa ramaneti la Telekom, eventual sa vi se faca o oferta mai buna (daca nu mai aveti perioada contractuala) va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Telekom. Digi nu aveti in zona?
      Numai bine!

    • Puteti contacta serviciul de relatii cu clientii Telekom la unul din numerele 1234 (apelabil din reteaua Telekom) sau apelabile din alta retea 0214041234/0766121234.

    • Inchideti toate aplicatiile care necesita acces la internet (uTorrent, Facebook, etc.), dezactivati antivirusul (daca aveti) si faceti un test de viteza pe Speedtest.net.

  14. Buna ziua cu ajutorul dv am reusit sa depun cererea pt a mi se ridica echipamentele de la telecom am făcut cererea antrun magazin telecom si va multumesc pt ajutor
    Antrenarea mea este nu stiti cam cât timp durează până vine după echipamente
    După modem a zis ca o sa vina curierul am depus cererea de 1 sapt
    Si daca o sami vina factura de plată ast rasp dv multumesc mult pt tot ajutorul pe care mi-l oferiti

    • Buna ziua, teoretic ar trebui in termenul oferit de catre reprezentantii Telekom, daca nu se va intampla acest lucru va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Telekom pentru a urgenta solicitarea. Factura de plata o sa vina doar pentru luna in care ati beneficiat de serviciile Telekom.

  15. Buna ziua,va rog sa remediati situatia cu semnalul pe mobil in zona com.Sant jud.Bistrita Nasaud,de o luna de zile nu este semnal ,va multumesc anticipat.

    • Posibil sa se fi intamplat ceva cu site-ul de semnal care deserveste comuna Sant, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Telekom (deranjamente) si sa faceti o sesizare in acest sens.

  16. Am un pachet telekom , internet telefon fix si mobil si tv satelit.Pe data de 16.01.2019 am mai incheiat un abonament la telecom iar persoana de la telekom nu a respectat conditiile mele , drept pentru care solicit rezilierea contractului.Multumesc !

    • Ati semnat contractul la distanta (online/telefonic) sau in sediu/prin agent de teren? Contractele semnate la distanta se pot rezilia in termen de maxim 14 zile conform legii.

  17. Buna ziua am sunat la telecom si mi sa zis sa fac o cerere pt a veni sami ia echipamentele si am fost si antrun magazin telecom si mi sa zis ca să sun la bucuresti am sunat aia ma trimite an magazin telecom
    Daca ma puteti ajuta dv să fac o cerere prin mel ca nu stiu cum sa o fac

    • Buna seara,
      Noi nu ne ocupam cu astfel de cereri, doar oferim informatii in limita posibilitatilor. Daca telefonic si la sediu sunteti plimbata de la unii la altii, faceti o sesizare online pe site-ul Telekom sau pe pagina oficiala Facebook Telekom Romania.

  18. Bună ziua as dori sa știu daca având o cartela pre plătită pe care de o perioada de timp nu am mai încercat-o vad ca nu mai are semnal iar când sun spune ca nr este bloca pe apeluri de întrare mai pot activa acest nr prepay multumesc

    • Buna seara,
      Depinde de cat timp nu a mai fost folosita cartela. Perioada de valabilitate a creditului este de 60 de zile, perioada in care puteti efectua/primi apeluri. Dupa aceste 60 de zile, mai aveti inca o perioada de gratie de 330 de zile in care puteti primi apeluri. Dupa expirarea perioadei de gratie numarul nu o sa mai fie valabil in reteaua Telekom. Deci, daca au trecut mai mult de 390 de zile, cartela nu mai poate fi utilizata, inclusiv nu o sa mai puteti reincarca.

  19. BUNA ziua. CE pot sa fac ca nu pot primi si efectua apeluri si nici DATELE MOBILE nu le pot folosi la cartela telekom imi apare ca ma aflu in afara zonei de acoperire a serviciului mentionez ca semnal am la telefon

  20. Buna ziua am vb cu dv si v-am zis ca nu am semnal la modemul cu cartela ce l-am luat de la telecom si miati zis ca al pot da inapoi.da antena o pot da anapoi ptc eu cand am sunat să ami bag antena le-am zis ca numa asa o tin daca ami merge si internetu

        • Asa este, cei de la Protectia Consumatorului intervin doar in cazul persoanelor fizice. In cazul persoanelor juridice trebuie sa ii actionati in instanta. Va recomand sa le mai faceti o sesizare celor de la Telekom si sa mentionati ca urmeaza sa va adresati in instanta daca nu rezolva urgent.

  21. Buna ziua,

    Ma numesc Vintila Laura Manuela , domiciliata in com.Miroslava , sat Valea Adanca , Jud Iasi , cu cnp-ul ********* si va aduc la cunostinta urmatoarea situatie .
    In data de 07-12-2018 , am reziliat contractul care il aveam incheiat cu Telekom Romania si am predat echipamentul la sediul din Iasi -Nicolina , in baza procesului verbal ****** , reprezentantului firmei dnul Axinte Teodor Iustin . In data de 07-12-2018 , am achitat si factura întrebând daca sunt cu plata la zi .
    Am fost contactata de un reprezentant Telekom care mi-a mentionat faptul ca contractul nu este reziliat si am de plata factura pe luna decembrie si ianuarie .
    Va rog sa-mi explicati , cum poate fi posibila aceasta eroare ? Pentru a evita o reclamatie la ANPC IASI , va rog sa urgentati rezolvarea erorii emisa de catre Telekom Romania .

    cu stima ,

  22. Am plătit factura și nu îmi deschide telefon deeeee ceeeeee ca numai pot de4 ore ma chinuiesc cu serviciu de c**** și nu ma baga nimeni în seama numai știu unde sa apelez

    • Buna seara,
      Nu aveti ton la telefonia fixa? Verificati conectica si daca problema este aceeasi, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Telekom Arges (deranjamente) si sa faceti o sesizare in acest sens.

    • Daca doriti sa verificati ce oferte sunt disponibile pentru fidelizare trebuie sa ii contactati pe cei de la Telekom. Aceste oferte de regula nu sunt publicate si nu sunt disponibile la nivel national, se pot oferi in functie de servicii, vechime, etc.

  23. buna ziua ,am sunat la deranjamente 35 minute su nu mia raspuns nimeni,sunt din Suceava nr.telefon 0230****** si am telefonul deranjat va las nr.meu de telefon mobil 074*****

    • Buna ziua, noi nu reprezentam compania Telekom, daca nu reusiti telefonic va recomand sa faceti o sesizare online pe pagina de Facebook Telekom Romania sau pe site-ul Telekom.

  24. De pe 21 decembrie tot sun la Telekom deoarece nu functioneaza linia telefonica si internetul si nu au rezolvat nimic. Au zis ca ai trimis spre urgentare si ca ei si-au facut treaba. Indiferenta totala.

    • In primul rand, puteti face o sesizare pentru reducerea facturii pe perioada cat nu a functionat telefonia fixa.
      De asemenea, daca nu s-a rezolvat pana acum, faceti si o sesizare la Protectia Consumatorului.

    • Care este mesajul exact care va apare pe telefon legat de cartela? Daca nu va recunoaste cartela inseamna ca internetul nu este de la datele mobile de pe cartela, posibil sa fiti conectat pe wireless.

        • Eu la asta ma refer, ca nu va recunoaste cartela, Facebook functioneaza deorece probabil sunteti conectat la o retea wireless. Incercati cartela si in alt telefon pentru a vedea daca este de la telefon sau de la cartela.

    • Buna seara, verificati sa fie introduse cablurile cum trebuie si daca sunt introduse bine va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Telekom Satu Mare (deranjamente) si sa sesizati problema aceasta.

    • Buna seara,
      Pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Telekom Bucuresti (deranjamente) si sa sesizati situatia de nefunctionare.

  25. Am facut o sesizare indata de 25 decembrie pt ca nu functioneaza televiziunea si nu ati rezolvat nimic de atunci am mai sunat si ati confirmat ca azi la ora 14 se rezolva dar nu a fost nimeni imi pare rau dar o sa renunt la servicile voastre de 2 lei si am sa va fac si o reclamatie la protectia consumatorului pt ca eu platesc ceva ce nu am asa ca ar fi bine sa ma sunati si sa rezolvati problema telef ******

  26. In data de 24/09/2018 am fost sunata de către o angajată telecom si am fost informată că deoarece dețin un pachet telecom compus din televiziune prin internet și internet si abonament de telefonie mobilă telecom este o ofertă pe piața si mi se reduce costurile cu 7 LEI per totalul facturii am fost de acord

    Dar ATENȚIE atât și nimic mai mult

    Acum sunând la telecom am aflat că mi s-a prelungit contactul cu încă doi ani adica până în septembrie 2020

    Vă rog să luați măsurile de austeritate și doresc înregistrarea convorbirilor telefonice purtate între mine și angajați telecom din data de 24/09/2018 deoarece nu mi s-a adus la cunoștință că se prelungește contractul

    Am să merg în instanță deoarece nu mi s-a adus la cunoștință că se prelungește contractul si am fost mințit fapt care îl pot dovedi u înregistrarea convorbirilor telefonice purtate între angajați dumneavoastră și mine pe numărul de telefon ******

    Pentru detalii suplimentare vă rog să-mi contactați telefonic avocatul meu la numărul de telefon *****

    Vă mulțumesc anticipat si aștept răspunsul dumneavoastră

    Cum v-ați permis să îmi dați datele personale către partenerii terți ai dumneavoastră ???

    Mi-ati încălcat dreptul la datele cu caracter personal GDPR

    • Noi nu reprezentam compania Telekom, doar oferim informatii in limita posibilitatilor, cred ca ati gresit site-ul.

      Pentru faptul ca nu ati fost informata despre prelungirea contractului puteti face o sesizare la serviciul de relatii cu clientii Telekom. De asemenea, puteti solicita de la ei inregistrarile convorbirilor, daca le mai au (posibil sa nu le mai aiba dupa 3 luni).

  27. Serviciile Telekom sunt de toata jena. Am sesizat o problema tehnuca inca de pe 24 ora 9.35, atat telefonic cat si in scris. Au zis acesti incompetenti ca ma suna in maxim 24 de ore si rezolva problema in ziua respectiva. Seara sunt sunati din nou iar analfabetii ma informeaza ca sunt programat pe 27 Decembrie. Pe 27 decembrie nu am fost sunat dar nici nu au venit sa rezolve problema incompetentii. Telerahat este un prestator de servicii de cea mai joasa speta. Este plin acolo de incompetenti si lipsa clara de profesionalism. Clientii lor sunt batjocoriti pentru ca isi permit. Platesc 186 ron abonament in conditiile in care la alti competitori, abonamentul este de 4 ori mai mic. Am hotarat sa reziluez contractul cu acesti jecmanitori si incompetenti

    • Din pacate toti operatorii au avut probleme saptamana aceasta din ce ne-a fost sesizat de catre abonatii din Romania, probabil din cauza efectivului de personal redus.
      Oricum, daca ai posibilitatea poti sa te muti la alt operator, mai ales daca ai gasit o oferta mai avantajoasa.