Serviciul de relatii cu clientii Telekom poate fi contactat atat telefonic cat si prin e-mail, fax sau posta. Iata care sunt posiblitatile de a contact.

La fel ca la toti operatorii te telefonie mobila, internet si televiziune din Romania, sesizarile la compania Telekom se pot face prin telefon, e-mail sau formularul de contact online.

In cazul in care nu doresti sa apelezi la call center pentru a-ti rezolva problemele, poti trimite un email. De cele mai multe ori, sesizarile prin email se rezolva mult mai rapid decat cele luate telefonic. In plus, nu trebuie sa mai astepti si sa suporti acele sunete enervante pana in momentul in care esti preluat de un operator.

Iata cum poti lua legatura cu serviciul de relatii cu clientii Telekom:

  1. Apel telefonic: Pentru a apela serviciul de relatii cu clientii Telekom trebuie sa apelezi la numarul gratuit 1234, din reteaua Telekom sau la numerele 021.404.1234 sau 0766.12.1234, din celelalte retele nationale. Acest serviciu este disponibil 24/7. Pana a fi preluat de un consultant, iti poti rezolva problema folosind meniul robotului.
    In plus, inainte de a fi preluat de catre un consultant, trebuie sa te identifici. Pentru asta trebuie sa introduci un numar de telefon sau un CNP/CUI. Acest lucru este valabil doar pentru abonamente.
    Meniul prin care poti naviga telefonic este urmatorul:
    -Tasta 1 pentru a afla cele mai noi promotii, prelungirea sau modificarea abonamentului/contractului actual.
    -Tasta 2 pentru platile facturilor, informatii despre facturile emise si cost control.
    – Tasta 3 pentru asistenta tehnica pentru toate serviciile Telekom (internet, televiziune si telefonie mobila/fixa)
    – Tasta 4 pentru informatii privind statusurile unor cereri de instalare, modificarea datelor de abonat sau aflarea/resetarea codurilor puk.
    – Tasta 5 pentru reincarcarea cartelelor prepay de pe contul de abonat
  2. Apel telefonic premium: Acest serviciu este disponibil pentru persoanele ce doresc sa fie preluate imediat de catre un operator Telekom. Numerele pentru a contacta serviciul premium sunt 0903904903** si 076ROAMING (0767626464)*** pentru informatii privind serviciile de roaming. Preturile pentru aceste apeluri sunt taxate cu nu mai putin de 1.92 Euro/apel.
    La apelarea acestui numar, fiecare client este informat in privinta tarifelor acestui apel.
  3. Sesizarile prin e-mail. Pentru a deschide o sesizare prin e-mail catre serviciul de relatii cu clientii Telekom trebuie sa accesati pagina telekom.ro/contact si sa completati datele. Pentru a putea fi identificat mai usor, puteti pune la intrebare, codul de client, numarul de telefon si/sau cnp-ul.
  4. Sesizarile prin posta/fax. Numarul de fax unde se pot deschide sesizari este +40219255; iar adresa fizica unde se pot trimite sesizarile, prin posta este Splaiul Independentei nr. 319G, SEMA Parc, Cladirea Atrium House, etajele 1 si 2, Sector 6,, Bucuresti.
  5. Facebook. Putem face sesizari inclusiv prin intermediul platformei de socializare Facebook, prin pagina Telekom Romania (@telekom.romania).
  6. Chatbot Tim – O alta modalitate de a afla informatii despre serviciile Telekom, este chatbot-ul Tim de pe site-ul Telekom; selectand butonul magenta din dreapta – jos, vom putea afla informatii utile cu ajutorul asistentului virtual Telekom;

Sesizari si reclamatii deranjamente online Telekom MyAccount

O noua metoda pentru a sesiza online un deranjament Telekom este contul Telekom MyAccount, ne logam, selectam Servicii MyAccount – selectam abonamentul la care avem probleme (este afisata si adresa unde este furnizat serviciul)  – Continua – urmam pasii afisati pe ecran pentru inregistrarea unei sesizari. Daca este anuntata o avarie in zona, vom primi un mesaj de confirmare in acest sens.

Telekom pune la dispozitie urmatoarele adrese e-mail pe care putem trimite solicitarile noastre, in functie de probleme:

  • reclamatii@telekom.ro – adresa e-mail dedicata reclamatiilor/sesizarilor pe care dorim sa le facem;
  • info@telekom.ro – adresa e-mail pentru a solicita informatii despre serviciile Telekom;
  • rezilieri@telekom.ro – adresa dedicata rezilierilor prin e-mail;
  • comenzi.online@telekom.ro – adresa dedicata comenzilor online, fie ca dorim informatii, dorim sa facem o comanda sau dorim sa anulam o comanda online;
  • credit@telekom.ro – aici putem face confirmarea platii trimitand dovada platii (chitanta);
  • publicitate@telekom.ro – situatii generale/legate de publicitate;

Cum putem rezilia contractul Telekom?

In reteaua Telekom, rezilierea contractului se poate face prin una din urmatoarele modalitati:

  • in unul din punctele Telekom de catre titularul contractului;
  • pe e-mail, trimitand cererea de reziliere pe rezilieri @ telekom.ro;
  • prin fax la numarul 0214403390;
  • prin Posta trimitand la destinatarul Telekom Romania, O.P. 27, C.P. 458, Bucuresti;

Cum putem suspenda temporar abonamentul Telekom?

Suspendarea abonamentelor Telekom se poate face oricand pe perioada nedeterminata, pentru suspendare trebuie ca titularul contractului sa contacteze serviciul de relatii cu clientii Telekom; Suspendarea este gratuita;

Cele mai frecvente probleme intalnite in reteaua Telekom sunt:

  • probleme cu semnalul retelei 2G/3G/4G (lipsa semnal sau pierderi de semnal);
  • cand nu functioneaza datele mobile in reteaua Telekom sau functioneaza cu o viteza foarte redusa;
  • lipsa semnal sau semnal slab la televiziunea Telekom (cablu tv sau antena satelit);
  • lipsa setari pentru internetul mobil;
  • probleme de facturare (neprimirea facturii, servicii facturate eronat, facturi achitate si serviciile inca nu sunt reconectate, modalitati de confirmare a platii);
  • nefunctionarea internetului fix Telekom (erori la conectare);
  • lipsa ton la telefonia fixa Telekom;

In cazul in care doresti sa apelezi call center-ul pentru a seta internetul pe cartela sau abonament, le poti cere gratuit pentru telefonul tau in comentarii, dand click pe articolul: Setari internet telekom.

Update 26.08.2020: O alta modalitate de a afla informatii despre serviciile Telekom, este chatbot-ul Tim de pe site-ul Telekom; selectand butonul magenta din dreapta – jos, vom putea afla informatii utile cu ajutorul asistentului virtual Telekom;

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

1223 COMENTARII

  1. Buna ziua , as vrea sa precizez ca in una din localitatile din judetul Cluj nu mai functioneaza telefoanele din data de 24.06.2019 .As vrea sa stiu cand se va remedia problema ? In acest caz am sa fac o sesizare pt rezilierea contractului cu dumneavoastra nu se poate asa ceva sa dureze atata timp .Sunt oameni cu probleme care depind de serviciile de telefonie.Va rog sa precizati data exacta can se va rezolva problema .

    • Doamna Eugenia acest sait nu reprezinta telekom ci ofera doar informatii. Pentru a contacta serviciul relatii clientii sunati de pe un alt telefon daca cel fix nu merge la nr 021 404 1234 sau 0766 12 1234 , adresa de maill reclamatii @ telekom. ro la aceasta adresa de maill scrieti de unde sunteti de cat timp nu functioneaza serviciul nume client adresa dvs

  2. Bună ziua. Am o problemă cu internetul. Am sunat la telekom și mi-au zis că o să vină mâine. Problema e următoarea. Mi-au trimis un SMS de genul „Stimate client, în urma sesizării Dvs. s-a deschis bonul (un număr 79****) pentru verificări. Mulțumim. Telekom România „.Întrebarea mea e dacă trebuie să plătesc ceva ce ar trebui să fie făcut gratis?

  3. Am o problema mare nu pot sa reziliez contractul la telefon fix am incercat de mai multe ori si nu reziliaza contractul am facut cerere si imi vine factura in continuare nr de telefon fix 024**** se poate asa ceva sa platesc in continuare pentru ca ma obliga la continuarea contractului

    • Domnule Romica daca sunteti inca sub contract cu telekomul, puteti scapa daca platiti clauzele ,contractuale pe lunile ramase pana la sfarsitul contractului + platile pe bonusurile optinute la inceputl contractului. ( telefoane luate in rate sau cu reducere sau gratuitati la abonamente.)

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Telekom, doar oferim informatii.
      Pentru a reclama aceste probleme, va recomand sa sunati la relatii cu clientii Telekom Bucuresti (deranjamente) la numarul 0214041234.

  4. Buna ziua
    Sa stiti ca sunt foarte suparata pe telekom eu zilnic sunt deranjata pe telefonul fix respectiv 0269******* de reclame cum ar fi pe baza naturistă si acum mai nou legat de ceva calculatoare etc ….am sunat la serviciul 1234 si mi-a răspuns o duduie care nu este singura din pacate care nu stie sa vb cu clientii si nu am rez nimic…..faceti ceva cu aceste telefoane pe card le primim pe mine in chiar Ma deranjează

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Telekom, doar oferim informatii. Nu prea aveti ce sa faceti in aceasta situatie, e posibil ca numarul dvs sa fi fost al altcuiva anterior si sa fi ajuns in bazele de date ale altor companii. Puteti solicita schimbarea numarului de telefon insa costa.

  5. buna ziua
    Am facut o sesizare telefonica pt. mama mea,catre Telekom.
    Nu mi s-a raspuns.
    Locuieste la tara si niuii merge TV. din cauze pe care nu le cunosc.
    Va rog ,ma puteti ajuta??
    Multumesc.

    • Buna seara,
      Cand ati facut sesizare la relatii cu clientii Telekom? Va recomand sa insistati la serviciul de relatii cu clientii pentru a urgenta rezolvarea problemei.

        • Termenul maxim de rezolvare al problemelor in reteaua Telekom este intr-adevar de 72 ore lucratoare, ei ar trebui sa rezolve problema in acest termen.

  6. Comentariu mutat pe articolul: Factura Telekom – informatii despre facturi, confirmarea platii, reconectarea serviciilor si sesizari de facturare

    • Din pacate nu cunosc o solutie pentru acest mesaj de eroare, va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii Telekom la numarul 0214041234.

    • Am verificat in detaliu situatia dvs, aveti cumva o cartela de la Telekom? De regula aceasta problema apare cand este o problema cu cartela si trebuie sa fie inlocuita la Telekom.

    • Buna ziua,
      Aveti un echipament de la Telekom sau un router personal? Daca da, ati incercat sa-l reporniti? O sesizare la Telekom ati facut?

    • Buna ziua,
      Aveti semnal pe telefon? Incercati repornirea telefonului daca nu ati incercat deja. Ce mesaj va apare cand incercati sa sunati?

  7. Bună ziua. Doresc să îmi deschid cont la Telefon pentru a putea urmări situația facturilor lunare și achitarea acestora. Am avut cont deschis pe numele ******, dar nu am mai lucrat cu el de mai mult timp. Mă puteți ajuta? Vă mulțumesc și vă doresc o seară plăcută.

  8. Buna ziua,am incercat sa reclam pe mobil ca am telefonul fix deranjat,cel putin de ieri ca nu am mai vorbit de o vreme nr.este 0257***** l MONEASA-ARAD

  9. Către,
    ROMTELECOM SA
    Fax: 0214403390

    Cerere reziliere contract nr.

    Subsemnata ARȘANU MARIA, legitimată cu C.I. seria DP, nr.1***, CNP 2******, titular al serviciului Romtelecom – Dolce având cond facturare client 4****** solicit rezilierea contractului incepand cu data de 07.06.2019.
    Motivul pentru care solicit rezilierea contractului nr. SO_1****/23.03.2015, se datoreaza nefoncționarii serviciului TV, conform procesului – verbal incheiat in la inceputul luni Mai 2019 . Vă aduc la cunoștință că de la data de 02.05.2019 nu s-a incercat remedierea acestei nefunctionari a serviciului si consider ca nu pot plati ceva ce nu folosesc fiind un client fidel ce am achitat la timp facturile și nu am beneficiat de serviciile oferite pentru prețul plătit pe factură.

    De asemenea solicit transimiterea unei confirmări de primire a prezentei cereri prin SMS la nr. de telefon 0***** sau la adresa de poștă electronică maria.ars***

    Semnătura
    Arșanu Maria

    • Doamna Maria acest sait nu reprezinta Telekom , ofera doar informatii. Puteti sa le trimiteti mesaj si pe pagina de facebook Telekom Romania sau la nr Relatii Clienti aflat pe factura dvs.

  10. Buna dimineata ! va rog spuneti-mi cum pot abtine o adeverinta cu sporul de noapte , necesara pentru dosarul de pensie . Am lucrat la romtelekom

    • Buna dimineata,
      Pentru aceasta situatie va recomand sa ii contactati pe cei de la Telekom, preferabil pe cei de la Resurse Umane/Secretariat.

  11. De cateva luni telefonul fix nu functioneaza. Prima dată am crezut că telefonul este stricat.
    Am comandat un alt telefon. Tot aceeași problemă. Telefonul sună când este apelatat dar nu să aude și nu are ton. Am chmat asistenta, au venit și tot nu merge
    În cazul asta nu mai știu ce să fac. Eu am nevoie mare de telefon pentru a sunat din străinătate. Multumesc frumos
    Romtelecom

  12. Buna ziua
    Am un telefon samsung A7 care l-am pus la incarcat seara si dimineata l-am scos tot patat.
    In scurt timp s-a inegrit. L-am dus in magazinul telekom Vaslui ca era in garantie in data de 06.05.2019 si m-au sunat astazi si mi-au spus ca am pierdut garantia si ca aparatul a suferit un soc mecanic.
    Nu este adevarat. Cunosc destul de bine conditiile acordarii garantiei.
    Am o prietena care a patit exact acelasi lucru cu un samsung A7 cumparat la doua zile distanta de mine adica undeva in februarie 2019.
    L-a primit inapoi reparat dupa doua saptamani.
    A trebuit sa fac sesizare la Telekom in data de 04.06.2019 ca abia dupa sesizarea mea sa primesc un raspuns.

    • Buna ziua,
      Este greu cu situatiile acestea cand primiti raspuns ca a suferit un soc mecanic, va recomand sa faceti o sesizare la Telekom prin care sa contestati rezolutia primita din service si daca raspunsul este acelasi, sa faceti o reclamatie la OPC. Sa mentionati si la Telekom ca veti face reclamatie la OPC pentru a va oferi dovezi ca telefonul a suferit un soc mecanic.

      • Am facut reclamatie la telekom astazi. Maine ma duc sa ridic telefonul din magazinul din Vaslui si solicit si documentele.
        Bineinteles ca fac reclamatie la opc telefonul era in perfecta stare nu avea nici o fisura la ecran

  13. Buna ziua,
    Am la dtra abonament fix si mobil de f multi ani insa ce se intampla acum este iesit din comun
    Nu este posibil ca de atata timp sa nu putem folosi tel fix
    Acest tel fix este folosit de o pers batrana care locuieste singura
    Nu putem lua legatura cu ea din cauza ca suna si nu raspunde nimeni .
    Atata timp cat platim corect facturile si dtra trebuie sa ne oferiti serviciile ptr care platim.
    Suntem disperati fiindca nu putem intra in legatura cu bunicu care sta acolo
    Ne temem sa nu fi murit chiar.
    Cum e posibil ca de atatea zile sa nu reparati daca a fost ceva de reparat
    In situatia in care nu se va remedia acest neajuns pe care ni l-ati provocat vom fi obligati sa ne adresam Protectiei Consumatorului.
    Sper ca de data asta sa-mi raspunda cineva ,deoarece am mai facut cu alte ocazii sesizari si nu am primit nici pana azi un raspuns.
    In speranta ca voi primi cat mai urgent raspunsul dtra
    Va multumesc,

  14. Am făcut nenumărate sesizări pentru un telefon nr.0238***** pe numele ***** Rușețu Buzău care nu merge de aproximativ 2 săptămâni și tot ne promite că trimete o echipă dar a venit și a spus cai ceva din centrală și merge să verifice și se întorc dar nu sau mai întors ieri am facut alta sesizare au spus că trimete o echipă dar nu a venit nimeni …ce încredere să mai avem în dv. Dacă nu se rezolva dorim să suspendă acest abonament că numi permit să-l plătesc degeaba

    • Fiecare operator are parti bune si parti rele. La nivel general, serviciile Orange sunt mai bune decat serviciile Telekom insa de regula sunt mai scumpe. Depinde de servicii, zona, etc. Va referiti la telefonie mobila sau la servicii fixe?

  15. Am un telefon fix in satul Boboc.com Cochirleanca nu funcționează de 14 zile. Au fost probleme in zona. A venit echipa de intervenție dar au rezolvat doar internetul. Cum reușim să rezolvăm problema cu telefonul fix? fixul

    • Buna seara,
      Pentru aceasta problema va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii Telekom la numarul 0214041234.

  16. Desi contractul a fost terminat pe data de 13.03.2019,cererea de reziliere a fost trimisa pe data de 08.02.2019 si acum mai primesc facturi Telekom pe servicii pe care nu le efectuati.ROG REZOLVAREA SITUATIEI ! Badea Dumitru.comBranistea Dambovicioara *,cod client:******tel:07*****

    • Noi nu suntem cei ded la Telekom, doar oferim informatii.
      Pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Telekom.

  17. Buna ziua
    Am nevoie sa schimbam contractul_cont *****;cod facturare ******.PE NUMELE MEU…DE PE NUMELE FIULUI MEU CARE NU ARE VENIT,DECI NU POATE PLATI ,DAR IA TELEFOANE _LE VINDE …SI SINT PROBLEME.VA POT FURNIZA DOCUMENTE DOVEDITOARE…EL SUFERA DE ANXIETATE SI DEPRESIE ..SI CA ATARE SOLICIT.-PENTRU A EVITA.PROBLEME.
    ACEST LUCRU.MENTIONEZ A SE VERIFICA CA EU AM PLATIT MEREU DAR FACTURILA A SE OBSERVA ..CRESC.
    Pot trimite email si post..

    • Buna seara,
      Preluarea unui contract nu se poate face fara acordul titularului. Din cate stiu, anxietatea/depresia nu sunt recunoscute ca boli psihice pentru a i se refuza semnarea unui contract de catre un tutore legal, deci daca este major poate semna fara probleme contracte.

  18. Buna ziua ma numesc ******** abonat telecom voce si televiziune si acum doresc sa imi reziliati contractele de voce la cele 2 numere de tel pe care le am la telecom
    VA MULTUMESC ANTICIPAT
    PENTRU I ÎNȚELEGERE

    • Buna ziua,
      In reteaua Telekom, rezilierea contractului se poate face prin una din urmatoarele modalitati:

      -in unul din punctele Telekom de catre titularul contractului;
      -pe e-mail, trimitand cererea de reziliere pe rezilieri @ telekom.ro;
      -prin fax la numarul 0214403390;
      -prin Posta trimitand la destinatarul Telekom Romania, O.P. 27, C.P. 458, Bucuresti;

  19. Buna ziua!
    Am internet prin mobil fix de la dumneavoastra si m-i se pare o bataie de joc sa platesc degeaba in conditiile in care nu merge de luni bune. Mi-ati schimbat modelul de 3-4 ori , cum bate vantul smulge firul de la stalp deoarece este foarte veche si ruginita casuta. La cine trebuie aa apelez sa vina sa remedieze situatia? Daca nu am sa fac reclamatie si reclama proasta, deoarece situatia este de cea mai mare nesimtire, mai ales in cazul in care si parintis mei au venit si v-au spus. Ori se rezolva problema ori inchei contractula cu dumneavoastra ca este absurd sa platrsc de luni bune in cazul in care eu nu beneficiez de internet.

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania Telekom, doar oferim informatii. Pentru aceasta problema din pacate nu aveti ce sa faceti decat sa insistati cu sesizarile la Telekom.

  20. Cu parere de rau constat ca Telecom.ro este o firma complet neserioasasi in acest sens ma explic:Am dorit sa cumpar un telefon mobil Nokia 5.1 Plus.O saptamana m-am chinuit sa completez formularul de comanda dar nu am reusit pentruca este prost concput.La judet nu recunoaste Buuresti iar la localitate nu recunoaste sectorul,nu recunoaste strada.Am dat telefon la 021 9890 unde operatoarea ma pus in legatura cu un consultant.Si aceasta operatiune sa intamplat de cate 2-3 ori pe zi timp de o saptamana.In ultima zi a aparut pe ecran si anume pe formularul de comanda pe internet un nene care ma rugat sa apelez din nou la numrul respectiv ca voi fi ajutat sa completez formularul,aci o doamna consultanta ma ajutat care ma jutat sa si a facut operatia manual.Si desi la telefonul respectiv erau precizate datele privin costurile respectivsa achit la primirea telefonului la domiciliu uma de 99,00 lei si lunar sa platesc un abonament de 12 Euro pe luna tim de 2 ani.In final consultanta mi-a solicitat sa depun la Telekom suma de 11260 lei ca depozit la ei si care dupa circa 6 luni imi vor fi inapoiati.Bine inteles ca operatiunea nu mi sa parut legala am refuzat si nu am mai facut contractul.Culmea ca in instructiunile de achizitie la telefonul respectiv nu scria nimic despre aceasta suma.Acesta este asa zisul comert en line.

  21. Baaaa
    Reprezentatii vostri FieniDambovita ‘ ca si persoana este cineva cu un pic de barba ….sau un inceptde pubertate …. Bainfratilor nu am net de la c**** vostru de ( huawei) si ******* ..-domnul care va reprezinta in orasul meu …sau se crede ca e az … Eu lucez M.A,I. La un consulat …BA TREZITI A VIN CUUN OROCES PENAL prin care daue morale …ma duc inyhailndaDe astazi nu mai platesc c***** de serviile oastre !

    • 1. Noi nu suntem Telekom.
      2. Nu esti pe camp cu oile/vacile, oricum oierii/ciobanii vorbesc mult mai frumos ca tine.
      3. Asa vorbesti si in timpul serviciului? Nu de altceva, dar sa stiu si eu catre ce fel de persoane ajung contributiile mele.
      4. Suna la Telekom pentru defectiuni tehnice insa daca o sa vorbesti la fel, nu cred ca va dura mai mult de cateva secunde conversatia.

  22. Buna ziua .
    Telefonul meu este blocat de opreatorul Skype . De la nr. 074****** nu pot apela nici o persoana din agenda telefonica . Apare Skype si spune ca trebie sa am credit . Sa trimit adresa la care sa-mi trimita factura pentru un credit lunar de 7 euro .
    Eu detin abonament lunar la Romtelekom de 6 euro pe luna . De ce nu pot sa folosesc telefonul . Cine este pungasul care vrea sa ma escrocheze . Skype sau Romtelekom . Pe cine dau in judecata ?

    • Buna ziua,
      Probabil aveti setat ca defaul sa apelati de pe Skype utilizand o cartela insa pentru acest lucru aveti nevoie de un abonament la Skype. Daca incercati sa formati normal, din tastatura telefonului, veti reusi sa apelati de pe cartela Telekom. Probabil este vorba de setari din Skype, daca nu reusiti sa verificati acest aspect rugati pe cineva sa va ajute.

  23. Vineri, 17 mai 2019,in jurul orei 15,30, am fost la Romtelecom Timisoara sa platesc factura pentru luna aprilie 2019 , pentru postul telefonic al mamei; functionarul de la ghiseul incasari plati mi-a spus ca nu functioneaza programul pe plan national de la ora 12, Nu inteleg cum nu se poate remedia o defectiune de program in timp scurt si trebuie sa treca mai mult de 8 ore ( pana la sfarsitul programului nu s-au mai facut plati la Timisoara, am revenit sa platesc in jurul orei 16,45, programul tot nu era functionabil). Sa fie vinovata ziua de vineri, program scurt, dezinteresul fata de clienti sau alta cauza pe care clientii buni plantici trebuie sa o suporte . M-as bucura mult daca as primi o explicatie, mai ales ca suntem intr-un oras mare , nu intro localitate unde serviciile asigurate nu sunt la indemana.

    • Pentru a primi un raspuns privind aceasta situatie trebuie sa ii contactati pe cei de la Telekom. Insa, probabil raspunsul oferit va fi ca a fost o defectiune tehnica si atat.

    • V-a functionat vreodata telefonia mobila la adresa unde aveti probleme sau niciodata nu ati avut semnal? Faceti o sesizare la relatii cu clientii Telekom (1234 apelabil din reteaua Telekom) sa verifice acoperirea in zona. Despre ce localitate este vorba?

  24. Am abonament la telekom și mi s-a spart displayul la telefon și am fost la Germanos ( la lugoj ) Și i-am întrebat dacă îmi pot repara telefonul ..
    Și eii au zis că „Nu” ..
    Mai ales că plătim fiecare lună la Telekom .
    Acum ce să fac..???

    • Din moment ce defectul telefonului a fost cauzat de catre utilizator, telefonul nu mai este in garantie. Va recomand sa va duceti cu telefonul la unul din numeroasele service-uri de telefoane sa va inlocuiasca display-ul.

  25. Buna seara. Am incheiat un contract cu telecom pt televiziune si internet pe data de 22. 04 iar a doua zi am cerut rezilierea contractului pt ca nu aveam semnal deloc la internet iar la tv prindeam cateva posturi. Binenteles ca nu mai raspunde absolut nimeni la telefon. Am facut sesizare la telecom dar n.am primit nici un raspuns de pe 23 luna trecuta. Ce e de facut?

  26. Mai domni sefi de la telecom angajati dv nu si fac treaba cum trebuie de joi astept sa vina ca nu mi merge cablu la tv i am sumat incontinuu ma plaseaza de la unu la altu se nu au rezolvat nimic.Au spus ca m au programat pe 8 iata ca este 2.30 si nu a venit nimeni se face trei si gata cu programu lor si vine factura de plata

    • Din pacate nu aveti ce sa faceti decat sa insistati cu sesizarile, eventual puteti cere si reducerea facturii pe perioada in care ati avut probleme cu serviciile furnizate de catre Telekom.

  27. Ok deci internetul imi merge extrem de slab, niciodata nu am prins nici macar un 1 mb/s am sunat la asistenta mi-sa zis ca am fost tranferat pe alt server dar de la 640 kb/s a ajuns la 500 kb/s maxim 500 si ceva deci as vrea sa se rezolve ceva in legatura cu asta! Am facut sesizari peste sesizari si nimic! Asa ca as vrea sa intreb unde naiba sunt aia 5 mb care imi apar in testul de viteza online??

  28. Buna ziua,
    Ma numesc P. Stefan si am incheiat cu Telekom Romania doua contracte de furnizare de servicii , pentru doua locatii diferte, pe acelasi CNP ******, respectiv pentru numerele de telefon 0238***** si 0238*****. Intrucat eram in afara de contract la ambele locatii si cum tehnologia a evoluat si eu fiind ramas in clauzele contractuale vechi, inca din luna martie am solicitat sa mi se ofere servicii mai bune si cu preturile pe care le practicati in prezent pentru contracte noi incheiate cu alti clienti. Deoarece nu am primit nici un raspuns, am revenit asupra solicitarii mele in data de 09 aprilie 2019 cu o alta cerere inregistrata sub numarul ******. In data de 19 aprilie am fost contactat de o doamna de la Telekom si impreuna am stabilit o oferta mai avantajoasa si cu costuri rezonabile, si anume: – pentru numarul de telefon 0238**** sa mi se funizeze servicii de telefonie fixa, televiziune Dolce si internet, lucru ce s-a materializat prin incheierea unui contract pentru o perioada de 24 luni; – pentru numarul de telefon 0238**** am stabilit o oferta pentru televiziune si internet de mare viteza, ambele prin fibra optica, la un pret iarasi convenabil. In urma acetei intelegeri telefonice ulterior am fost contactat de un lucrator pentru instalarea serviciilor conform intelegerii, insa la fata locului s-a constatat ca nu exista fibra optica pe scara unde locuiesc si , in urma discutiei telefonice pe care am avut-o cu o persoana de la Bucuresti, acesta a incercat sa-mi se ofere cu totul altceva. Pe moment am explicat ca nu doresc sa accept decat oferta prin fibra optica. Dupa cateva zile sunt contactat iarasi de acelasi lucrator pentru a-mi instala aceleasi servicii pe care anterior le-am refuzat si pe buna dreptate le-am refuzat si de aceasta data, stabilind ca daca dupa sarbatori nu va veni cu prma oferta voi renunta la serviciile Telekom pentru numarul 0238*****. Astazi am mers la un centru comercial din Buzau si am solicitat incetarea serviciilor Telekom, prin cererea ****** din 03 mai 2019. Raspunsul functionarei de la Buzau a fost ca desiintarea se va face dupa o peroada de inca 30 de zile. Intrucat au trecut peste doua luni de la prima cerere de oferta si nici pana in prezent nu ati putut rezolva oferta cea mai buna pe care initial mi-ati oferit-o, solicit incetarea de urgenta a serviciilor Telekom. Mentionez ca incepand cu data prezentei folosesc serviciile altei companii de telecomunicatii concurenta Telekom Romania si nu ale Telekom. Rog ca in cel mai scurt timp posibil, pana pe data de 06 mai 2019 data urmatoarei facturari, operatorii dumneavoastra din teritoriu sa vina sa ridice materialele, care au fost inchiriate, initial sau pe parcursul colaborarii noastre, de Telekom Romania. Multumesc pentru serviciile acordate, insa cu regret va spun ca pentru aceasta locatie, din cauza perioadei foarte mari, de peste doua luni de zile, care s-a scurs de la data crererii de oferta solicitata de mine si pana in prezent, soldata cu esecuri, decizia mea finala este ca incepand cu data de 04 mai 2019 nu mai folosesc serviciile dumneavoastra. Telefon contact 07******

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania Telekom, doar oferim informatii.
      Rezilierea nu cred ca se va aproba cu data de 4 deoarece cererea de reziliere trebuie sa fie facuta cu 30 de zile inainte. Insa, puteti insista la Telekom, poate primiti un raspuns favorabil.

    • Buna seara,
      Pentru a reclama neprimirea facturii si pentru a primi informatii despre factura va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Telekom la numarul 0214041234.

  29. ROG CA ACEST MESAJ SA AJUNGA SI PE MASA DL. CEO AL TELECOM ROMANIA
    Stimate domn ,
    Acum un an ,mai precis in 13.04.2018 sub nr. ****** s-a inregistrat la TELECOM ROMANIA cererea mea(CLUJ-NAPOCA , NR TELEFON 0264***** CARE ESTE DEFECT!!!!!,
    TELEFON MOBIL 07*****)pentru reofertare si simultan introducerea de fibra optica la 2 locatii din municipiu.
    Locatia nr 1-str * nr * unde am contract pentru telefonie fixa ,tv,internet
    Locatia nr 2 str * nr * unde am contract pentru tv.
    Acum un an s-a programat executarea lucrarilor incepind cu locatia * nr * .S-a prezentat o echipa de la Telecom Cluj-Napoca care mi-au comunicat ca ei nu pot executa lucrarea si ca ÏMI RECOMANDA SA MA MUT LA ALT FURNIZOR DE SERVICII IN DOMENIU !!!!!.Au urmat mai multe dialoguri cu reprezentantii Telecom Cluj cu ocazia achitarii facturilor lunare dar atitudinea acestora a fost plina de plictis combinata cu agresivitate…(in special la unitatea centrala in cladirea vechiului romtelecom Cluj .(inclusiv conducerea unitatii) .La una din deplasarile lunare am schimbat unitatea si la unitatea din Pta Marasti Cluj-Napoca o doamna mai in virsta a avut pacienta si mi-a ascultat cu atentie relatarea si a inteles situatia.Mi-a propus sa revin la dinsa si mi-a garantat solutionarea problemei .Azi 30.04.2019 m-am prezentat pentru solutionare dar dinsa era libera si am purtat un dialog cu un alt coleg care a preluat problema pt rezolvare dupa …UN AN SI 17 ZILE!!!!MI S-A PROMIS CA VOI PRIMI UN TELEFON PRIN CARE VOI FI PROGRAMAT JOI 2 MAI 2019 PENTRU MONTAJ FIBRA OPTICA LA LOCATIA DE PE STRADA * NR * .Telefonul nu a sunat in cursul acestei zile, asa ca seara am inceput sa sun la deranjamente Telecom BUC. AM INCEPUT CALVARUL LA ORA 20.07 SI AM REUSIT CONVERSATIA CU OPERATORUL DVSTRA LA ORA22.57 !!!!!
    AM AFLAT CA NU ESTE NICI O PLANIFICARE PENTRU MONTAJ FIBRA OPTICA PE NUMELE MEU PENTRU DATA DE 2 MAI 2019 LA LOCATIA DE PE STRADA ALVERNA..
    STIMATE DOMN CEO (REGRET CA NU VA CUNOSC NUMELE)
    LUATI MASURI CA LUCRURILE NU MERG PREA BINE LA TELECOM CLUJ-NAPOCA ,IN PRIMUL RIND LA CAPITOLUL ATITUDINE FATA DE CLIENT .
    Va rog sa preluati acest mesaj ca pe o fotografie A SATISFACTIEI CLIENTULUI (A MEA)VIS-A VIS DE NORMELE FOARTE RIGUROASE ALE STANDARDULUI CARE GUVERNEAZA MANAGEMENTUL CALITATII IN COMPANIA DVSTRA CARE VINE DIN GERMANIA.
    Cu speranta ca acest mesaj(cam lung)va fi receptat correct la nivelul managementului in subunitatea Dvstra din orasul de pe Somes va rog sa primiti multumirile mele anticipate si va asigur de cea mai inalta consideratie.
    Cu stima
    *****
    PS.Astazi cautind istoricul acestei intimplari impreuna cu functionarul de la agentia Marasti din Cluj a aparut informatia ca eu as fi refuzat la un moment dat finalizarea acestui demers .O MINCIUNA GROSOLANA.

    • Noi nu reprezentam compania Telekom, doar oferim informatii.
      Pentru aceasta problema va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii Telekom, telefonic sau online. Solicitati si un numar de inregistrare. La CEO-ul Telekom Romania cu siguranta nu va ajunge aceasta problema insa important este sa fie rezolvata problema.

  30. DE CE FURATI CLIENTII CU AJUTORUL SCHIMBULUI VALUTAR PRACTICAT DE BANCA ING, MAI MARE DECAT LA BNR ???!! DACA DORITI DIRECT EURO DE CE NU SE POATE PLATI IN EURO ??? AVETI CUMVA INTELEGERI CU ACEASTA BANCA ??? DESCHIDETI CONT IN NEURO, DOLARI SAU ALTA MONEDA SI SE POATE PLATI DE CATRE CLIENT SI FARA SA FIE FURAT ?

  31. Hristos a Inviat!
    Sunt client FOARTE fidel rețelei, chit că plătesc lunar o groază de bani de ani buni; nu am ce reproșa serviciilor de la departamentul deranjamente, toate problemele tv, internet, voce, s-au soluționat în maxim 12h, apreciez asta și mulțumesc echipei!
    Totuși, cam de o lună pierd semnalul de la internet brusc, pentru câteva secunde maxim un minut, două, ceea ce e foarte enervant! și deloc în regulă!
    V-aș ruga să-mi spuneți cui trebuie să mă adresez?

    • Adevarat a Inviat!
      Va referiti la internet fix sau date mobile?
      Toate problemele tehnice trebuie sa fie sesizate la serviciul de relatii cu clientii Telekom la 0214041234 sau 0766121234.

  32. Buna ziua !Ma numesc ***** nr tel 0256******* si avem o sesizare de deranjament la tel ,internet si tv de ieri 26 04 2019 !Pana in momentul de fata nu sa rezolvat nimic !Suntem nevoiti sa renuntam la serviciile telekom deoarece nu este primul deranjament care este amanat zile intregi !Eu cred ca nu este normal ce se intampla tinind cont sunt si Sărbătorilor Pascale si sa fim mai multi abonati fara tel ,tv si internet !

    • Buna ziua,
      Pentru a urgenta solutionarea sesizarii dvs va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Telekom (deranjamente) la numarul 0214041234.

      • Multumesc frumos !Nu este prima oara cand solicitam serviciul deranjamente si primim acelasi raspuns :azi se remediaza dar se va remedia precis ca si alte dati dupa o saptamana !Cu parere de rau o sa trebuiasca sa ne reziliem contractul find clienti fideli la Telekom de peste 40 de ani !

          • Multumesc frumos, !Nu stiu cu ce ne ar ajuta acea reducere de ceva banuti iar de Sfintele Sarbatori Pascale sa stai fara tel ,internet si tv !

          • Insistati cu sesizarile si transmiteti-le celor de la Telekom ca veti face sesizare si la Protectia Consumatorului, poate asa vor urgenta rezolvarea.