Sesizari/contact/deranjamente serviciul de relatii cu clientii Orange

Daca dorim sa contactam serviciul de relatii cu clientii Orange pentru o sesizare sau pentru a reclama un deranjament, avem mai multe variante atat telefonice cat si online.
Cum contactam un operator/agent Orange?
Modalitatile de contact pentru sesizari la relatii cu clientii Orange sunt urmatoarele:

  1. Apel la numarul 300 / 0374300300 (serviciul clienti). 

Putem apela numarul de telefon 300 din reteaua Orange sau numarul 0374300300 (apelabil din alta retea sau din reteaua Orange din roaming). Sesizarile pot fi facute in felul urmator:
-zilnic intre 07:00 – 24:00 putem solicita informatii sau depune sesizari telefonic pentru deranjamente ale serviciilor Orange TV si Orange Home TV;
-zilnic intre 08:00 – 21:00 pentru informatii sau reclamatii privind serviciile Orange;
-din roaming putem apela numarul 0040 374300300 insa apelul va fi taxat precum un apel efectuat in Romania;
-intre orele 08:00 – 21:00 apelul este gratuit, in afara acestor ore apelul este redirectionat catre numarul 401 unde tariful este de 0.14 euro/minut TVA inclus;
-pentru clientii Orange prepay, primele 2 apeluri efectuate intr-un interval de 30 de zile sunt gratuite, urmand ca al 3-lea apel sa fie tarifat cu 0.55 euro/apel;

2. Apel la numarul 401 (serviciul suport clienti).
Apeland la acest numar avem acces direct la un operator pentru a face un deranjament mai rapid iar programul acestui departament este non stop (24/24 ore).
Tariful national este de 0.14 euro/minut cu TVA inclus, primele 40 de secunde fiind gratuite.

3. Apel la numarul 474 / 0744940474 (serviciul clienti in limba maghiara pentru prepay si abonamente).
Apelul catre numarul 474 se face gratuit si este disponibil de luni pana vineri intre orele 08:00 – 20:00 si sambata intre orele 08:00 – 16:00.
Putem apela numarul 0744940474 din alta retea.

4. Apel la numarul 228 (serviciul clienti pentru persoane cu deficiente de auz).

Acest numar de telefon este util persoanelor cu deficiente de auz, asistenta se ofera prin SMS.

Putem apela acest numar de telefon zilnic intre orele 08:00 – 22:00.

Numarul 228 nu este apelabil din roaming.

5. Formular online pe www.orange.ro/eContact/ 

Orange are o sectiune detaliata de contact prin formular online, foarte usor de folosit atat pentru clientii existenti cat si pentru potentialii clienti, urmam sectiunea cea mai apropiata nevoilor noastre, solicitarea ajunge la departamentul abilitat urmand ca un reprezentant Orange sa ne contacteze telefonic sau pe e-mail pentru a raspunde sesizarii / solicitarii noastre.

Din interactiunile mele cu Orange, timpul mediu de raspuns este de o zi, rar ajungand la 2 zile, ceea ce consider foarte util avand in vedere ca unii operatori raspund la sesizarile online chiar si dupa 30 de zile.

6. Pagina oficiala de Facebook Orange (@orangeromania).

Orange ofera asistenta inclusiv pe Facebook si o face rapid. Putem trimite un mesaj privat pe Facebook urmand sa primim un raspuns. Pentru o verificare rapida, este indicat sa lasam toate detaliile necesare (exemplu: daca avem o sesizare de nefunctionalitate, sa lasam codul de client, numele titularului, adresa din contract sau numarul de telefon si cum se manifesta problema noastra).

Uneori se raspunde si comentariilor postate la alte postari Orange insa este indicat sa trimitem un mesaj privat pentru a fi verificata mai repede solicitarea (si, bineinteles, sa ne protejam datele).

7. Softpedia – Orange Helper.

Orange are un reprezentant si pe forumul Softpedia, denumit Orange_Helper, acesta oferind asistenta postarilor de pe forum.

Situatiile si problemele pentru care dorim sa contactam serviciul de relatii cu clientii Orange pot fi diverse, cateva exemple fiind:

  • probleme financiare: cost suplimentar mare pe factura, factura neprimita, abonamente dublate;
  • probleme tehnice: probleme de semnal la telefonia si internetul mobil, lipsa acoperirii in unele localitati, viteza redusa la internetul mobil 3G/4G/4G+, nu functioneaza roamingul, nu se conecteaza la retea;
  • probleme semnal Orange TV: cand nu avem semnal la televiziunea prin cablu sau prin satelit (DTH), cand nu receptionam anumite programe TV, semnal slab pe cablu;

Sesizari/contact/deranjamente serviciul de relatii cu clientii Orange

Desi este mai comod sa facem o sesizare online, cand avem probleme (in special tehnice) urgente, este indicat sa sunam la relatii cu clientii, pentru a verifica problema in timp real. Altfel, putem alege cu incredere una din modalitatile de contact disponibile online pentru a anunta un deranjament sau pentru a solicita informatii despre o factura.

Cum putem rezilia contractul Orange?

Putem solicita rezilierea contractului Orange printr-o cerere depusa online in sectiunea Contact pe site-ul Orange.

Cum putem suspenda temporar abonamentul Orange?

Putem cere suspendarea serviciilor Orange daca abonamentul este semnat inainte de 24 noiembrie 2011 iar suspendarea se poate face pe maxim 3 luni; Pentru a suspenda temporar abonamentul trebuie sa platim o taxa de 4.96 euro TVA inclus/luna; Desi abonamentul este suspendat, taxa de suspendare trebuie sa fie achitata lunar;

In concluzie, Orange ofera modalitati diverse de a contacta serviciul de relatii cu clientii, personal fiind multumit de timpul de raspuns la sesizarile facute online, stau mult mai bine la acest capitol in comparatie cu Telekom, Vodafone sau Digi.

Daca aveti o sesizare nerezolvata sau doriti sa reclamati o problema tehnica, lasati un comentariu si vom incerca sa va ajutam.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

865 COMENTARII

  1. nu functioneaza site-ul orange.ro nu se incarca apare mesajul asta de eroare
    Error 503 Backend fetch failed
    Backend fetch failed

    Guru Meditation:
    XID: 71730817

    Varnish cache server

    • Salut Lucas,
      Am incercat si nici mie nu imi functioneaza sa accesez site-ul Orange, imi apare exact aceeasi eroare pe care ai copiat-o, este picat. Au probleme cu site-ul, ma gandesc ca daca aveau mentenanta programata, aveau un alt mesaj care sa informeze abonatii despre acest lucru.

    • Buna ziua,
      Ce nelamurire aveti? Puteti sa ne spuneti, poate reusim sa va ajutam si noi, altfel puteti contacta serviciul de relatii cu clientii Orange pentru orice informatie.

  2. Buna ziua eu sunt plecată acum in italia și mi s-a blocat numerele de telefon nu pot suna ami spune că este din cauza romingului ce pot face multumesc.

    • Salut Aurel,
      Acum esti in roaming in afara tarii sau in Romania? Verifica la mod preferat retea sa nu fie selectat doar 2G (GSM Only) deoarece acel G inseamna ca esti conectat la internet printr-o conexiune GPRS (cea mai slaba conexiune de internet 2G). Trebuie sa fie selectat acolo Automat sau LTE (4G) prefered. Daca deja este selectat in felul acesta, cauta manual retelele si spune-mi daca iti apare Orange 3G sau Orange 4G.

  3. as dori si eu amanunte pentru codul de abonat la oringe :0*****,pe numele d nei M. GICA din loc. Oltina ,jud. C ta deoarece a facut la oringe abonament si nu are contractul dat si nu stie ce cuprinde, va rog f mult, raspuns pe adresa : M. Gica, loc. Oltina,Jud. c ta.

    • Noi nu reprezentam compania Orange, pentru a afla detaliile contractului, ce abonament si ce beneficii are trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii Orange.

  4. Buna ziua, as dori sa reziliez contractul cu serviciile dv. care expira luna viitoare (septembrie) si as avea nevoie de o cerere,multumesc!

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania Orange, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Pentru rezilierea contractului Orange trebuie sa completati formularul de pe site-ul oficial Orange.ro, sectiunea Contact.

  5. Am facut o incarcare acum 12 ore de 5 euro direct optiunea minute , la un punct prey-point dar surpriza ca nici la aceasta ora nu mi sa activat. Nr tel 0741733705 , Mentionez ca nu fac parte din nici un partid politic.

  6. Doresc sa fiu contactata, incerc de ceva timp sa iau legatura cu voi pentru o sesizare, prin call center si nu pot.
    Numarul este din reteaua orange 074****. Am probleme la reteaua de internet

    • Daca nu reusiti telefonic, puteti face o sesizare si online, vedeti mai sus cum.
      Ce problema aveti cu internet-ul, mai exact? Ce eroare apare? Nu functioneaza deloc sau functioneaza dar greu?

    • Buna seara, noi nu suntem Orange, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Doriti sa discutati despre telefonie/internet mobil sau Orange TV?
      Gasiti mai sus, in articol, modalitatile privind cum puteti lua legatura cu un operator Orange.

  7. BUNA ZIUA
    DORESC SA SESIZEZ URMATOAREA SITUATIE: DE CAND LOCUIESC IN LOC CATCAU NR.*, COM CATCAU, JUD.CLUJ , INTOTDEAUNA MI-AM INCARCAT TELEFONUL CU MINUTE DE 6 EURO SI NICIODATA NU AM DORIT ABONAMENT. PANA ACUM DOUA SAPTAMANI, O DATA PE LUNA MA DEPLASAM LA FIRMA EURO GSM IMPEX SRL (FRAA) BD MUNCII NR.18, EURO GSM DEJ (FRANCIZA) SI INCARCAM TELEFONUL CU MINUTE IN VALOARE DE 6 EURO. ACUM DOUA SAPTAMANI MI-A FOST BLOCAT TELEFONUL IAR PE ECRAM IMI SCRIA SA IMI PLATESC ABONAMENTUL CA SA FIE DEBLOCAT TELEFONUL.M-AM DEPLASAT LA DEJ LA FIRMA DE UNDE INCARCAM IN FIECARE LUNA TELEFONUL , SUSMENTIONATA, SI AM INTREBAT DESPRE CE ABOMANENT E VORBA PT CA EU NU AM FACUT ABONAMENT SI DACA EXISTA VREUN ABONAMENT FARA STIREA MEA INCHEIAT ? MI S-A RASPUNS CA TREBUIE SA PLATESC 11 LEI PENTRU A FI DEBLOCAT TELEFONUL SI ALTE DETALII NU MI-A DAT. SOLICIT SA MI SE COMUNICE CONTRACTUL IN BAZA CARUIA EU M-AM TREZIT CU ABONAMENT FARA STIREA MEA SI CINE L-A SEMNAT. TOTODATA, DORESC SA IMI FIE RESTITUITI BANII CARE I-AM ACHITAT DIN LUNA IANUARIE 2018 SI PANA IN PREZENT PE CARTELA , ADICA 6 EURO /LUNA. SOLICIT SA FIU SUNATA LA NR DE TELEFON 074*****, PENTRU A RIDICA BANII . PE ULTIMUL ACT PRIMIT DE LA EURO GSM DEJ SCRIE COD ABONAT 06*****3, CASIER CARMEN MIC. SOLICIT TOTODATA SA INCHIDETI DE INDATA ABONAMENTUL SI SA IMI COMUNICATI ODATA CU CONTRACTUL CINE SE FACE VINOVAT DE ACEASTA SITUATIE PENTRU CA DORESC SA FORMULEZ ACTIUNE IN INSTANTA PENTRU CA VINOVATUL SA PLATEASCA SI SA NU MAI PATEASCA SI ALTE PERSOANE CA MINE..
    VA MULTUMESC PENTRU INTELEGERE , SPRIJIN SI AJUTOR SI CRED CA VETI LUA MASURILE CE SE IMPUN
    P. SUSANA
    29.07.2018

    • Buna ziua,
      Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii EuroGSM si sa le sesizati aceasta problema iar in cazul in care nu primiti un raspuns, sa faceti o sesizare si la Protectia Consumatorului.

  8. Am o problema cu telefonul din cauza echipei dvs care mi-a reparat touch screen-ul si mi-a stricat camera.
    nu mi se pare normal asa ceva cum nu mi se pare normal sa stau sa mi se carpeasca telefonul luat din luna iunie de la dvs din magazin din Pitesti
    in primul rand am stat 2 saptamani sa imi astept telefonul ca sa il primesc stricat
    am facut cerere sa mi se dea altul nou
    nu a fost aprobata
    va rog sa va asumati greseala si nu sa imi reparati si eu sa il transform in vechitura
    daca vroiam telefon peticit imi luam la mana a 2 de 100 de lei dar nu dadeam atatia bani pe el nou
    am un samsung galaxy j5 2017
    nr meu de telefon este 075******
    va rog sa rezolvati cat mai repede problema asta

  9. M-am săturat să tot reclam lipsa semnalului tv .Dacă nu sunteti in stare sa oferiți clientului serviciile promise lasati-o balta.Ploua putin nu este semnal, ninge putin nu este semnal ,Cand iti este lumea mai draga se blochează pe un anumit program si trebuie sa dai restart. Am obosit sa tot reclama ca nu dati nici cea mai mica importanță.

    • Aveti cablu tv sau antena satelit? Frecventa problemelor la un anumit operator intr-o anumita zona este loterie din punctul de vedere al abonatului, eventual daca aveti foarte multe probleme si nu se rezolva definitiv, va recomand sa va interesati de alt operator in zona.

        • Daca v-ati interesat si inca sunteti la Orange sa inteleg ca au abonamente sau servicii mai proaste. 🙂
          Semnalul receptionat printr-o antena este mult mai slab si mai putin calitativ decat serviciile pe infrastructura prin cablu, in special cele pe fibra optica.
          Indiferent de antena pe care ati avea-o, ati avea probleme, nu neaparat la fel, poate mai mari, poate mai mici, insa probleme tot sunt. Deoarece receptia semnalului prin antena depinde foarte mult si de conditiile meteo.
          Totusi, termenul de rezolvare al unei probleme depinde in mod direct de furnizor si de cat de eficient ofera suport tehnic. Va recomand sa insistati cu sesizarile la Orange iar daca problema tot nu se rezolva in termenul mentionat in contract, va puteti adresa si la Protectia Consumatorului.

  10. Bună ziua!
    La data de 05.07.2018 am depus o sesizare la dvs. înregistrată sub nr. 77****, prin care am sesizat faptul că am un cost suplimentar nejustificat provenit din traficul de date,dar, conform consultării serviciului dvs. cronos mai aveam trafic de date gratuit inclus. Am mai discutat cu operatori de la dvs. care mi-au comunicat că în urma prelungirii abonamentului meu am primit din suma de plată o compensație de 50% urmând să achit diferența. Prin urmare aș dori să-mi comunicați răspunsul în scris la sesizarea mea pentru a avea o dovadă de la dvs., fiindu-mi necesară la depunerea unei contestați pentru cealaltă parte de 50% din costul total al facturii conform prevederilor legale. Vă mulțumesc!

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania Orange, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Pentru aceasta situatie va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Orange.

  11. Buna ziua
    doresc o verificare la antena tv pentru ca atunci cand ploua tv vede numai patratele imagine ne clara.
    Abonat Apostol Ezaru Mariana ,sat Heliade Radulescu ,com Ziduri,Buzau,antena amplasata pe str.Serelor nr 3,persoana de contact Ezaru Mihai

  12. buna ziua!
    astazi am cerut o noua cartela SIM, pentru ca aveam nevoie de una nano. Am introdus cartela in telefon si mi se spune ca nu am cartela SIM, in telefon.
    Va rog sa ma ajutati!

    • Buna ziua,
      Ati primit o cartela SIM noua sau v-a fost taiata aceea veche? Ati cerut cartela de la sediul Orange? Este posibil ca aceasta cartela sa fie deja defecta (demagnetizata).

  13. Locuiesc în localitatea Valea Mare de Criș jud Bihor. Nu am semnal deloc bun la telefon. Am abonament și am mare nevoie de semnal pt ca lucrez și de acasă. Va rog sa ma ajutați.
    Vreau sa pot sa fiu sunata și sa sun. Plus de aceia sa pot folosii netul. Fără un semnal bun la ce plătesc abonamentul, dacă nici nu îl pot folosii cum trebuie.
    Mulțumesc

        • Inseamna ca este o problema cu semnalul de la aceasta adresa. Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Orange, faceti o sesizare privind problemele de semnal de la aceasta adresa, urmand ca situatia sa fie analizata de catre departamentul tehnic Orange si sa se verifice daca si cum se poate rezolva, fie prin montarea unui nou site in zona fie prin optimizarea unei antene existente.

  14. Buna ziua, astăzi mi-a venit un mesaj precum se reînnoiește abonamentul pe 24 de luni
    Mie mi-a trecut contractul de 2 ani care l-am avut, și nu mai doresc sa continui cu abonamentul
    Vreau sa se rezolve problema și sa nu mai continuie abonamentul
    Pentru numărul de telefon 0749657992

  15. Nu am semnal de 3-4 ore.Am o urgenta si nu pot apela.Abonamentul il platesc regulat fara intarzaiere si acum eu ce pot face? Cand apelez imi zice neîregistrat in retea.

  16. buna ziua
    am o problema in legatura cu un samsung galaxy s8 a fost codat pe vodafone merge totul ok am mers in service sa il decodez si am ajuns acasa . am dat sa apelez mergea tot dar in 2g . am selectat 4g sa mearga si internetul dar problema nu pot apela sau sa fiu apelat. primesc mesaje merge netul da nu merge sa sun
    daca il dau pe 2g isi revine
    dar merge netul prost…
    pot face ceva din setari sa remediez problema?

  17. Buna ziua,am făcut o cerere de reziliere abonament in luna mai,el expira de fapt în 26 iunie, abonamentul nu a fost reziliat și mi sa emis factura in continuare,la înțelegerea telefonică cu o doamna operatoare nu a dorit să mi anuleze factura sau sa mi reducă contravaloarea pe luna următoare,doar o reducere de 19 euro, abonamentul fiind de 24 de euro,iar la confirmare prin msj,de la 10 euro a scăzut la 5 euro,va rog frumos sa clarificați situația

    • Buna seara,
      Ati facut cerere de reziliere online, in scris sau telefonic? La Orange cererea de reziliere se face online, nu cred ca este suficient sa faceti telefonic.
      Va recomand sa faceti o sesizare online la Orange in care sa detaliati aceasta problema iar daca raspunsul primit nu o sa fie unul favorabil, sa faceti la OPC sesizare. Desi telefonic nu aveti nicio dovada ca ati solicitat rezilierea contractului.

  18. buna ziua! am rugamintea sa ma ajutati daca se poate intr-o problema! De doua zile primesc apeluri din strainatate, mai exact Italia, fiecare apel fiind dat cu numar diferit.

    • Buna ziua,
      Va recomand sa raspundeti daca mai sunteti sunata. Daca nu se va auzi nimic in telefon inseamna ca sunt tentative de frauda prin care se incearca sa sunati inapoi si sa va fie incarcata factura. Se practica des astfel de operatiuni insa de regula din tari catre care este mult mai scump sa sunati.

  19. Buna ziua!Ieri s-a produs o eroare si acest nr. de telefon 075**** a fost incarcat cu 5 euro minute, dar de fapt trebuia cu 5 euro CREDIT.(este nr. prepay) Va rog frumos sa ma ajutati si sa transferati minutele in CREDIT. Astept raspunsul dumneavoastra. Va multumesc!!!

  20. Buna ziua am un contract tv de pe 12 aprilie pe 15 aprilie am facut cerere de reziliere pe 23 am mers la iasi sa predau echipamentu si mi-a zis ca nu am cerere facuta am sunat din nou la ei si au spus ca in 3 zile ma contacteaza intre timp au trecut acele 15 zile in care pot renunta la contract, si dupa nu ma mau contactat vreo luna jumatate mau contactat sa platesc factura

    • Buna ziua,
      Aveti vreo dovada (un numar de inregistrare) privind cererea de rezilierea sau sesizarea pe care ati facut-o? Daca da, va recomand sa va adresati la OPC mentionand acel numar de inregistrare.

    • Buna ziua,
      Pentru rezilierea contractului Orange este nevoie sa depuneti o cerere de reziliere online cu 30 de zile inainte de data incepand cu care nu mai doriti sa beneficiati de abonamentul Orange.

  21. Buna dimineat. Va rog mult as dori si eu IP- FIX VA ROG MULT DE TOT. Am camere de supraveghere puse si nu am semnal nu inteleg de ce nu se poate schimbe asta? Atit de greu se face o schimbare la dv ? Va rog mult am toata increderea ca ma ajutati cu IP- FIX. AM fost sa predau Modemul vechi si nu au vrut sa il opreasca colegii dv. Codul de abonat 0374****** LIXANDRA FELICIA ELENA Jud Arges Sat Valea Popii Com Mihaesti nr 30 str Principala

    • Buna ziua,
      IP-uri fixe se ofera doar la persoane juridice cu abonamente business.
      Pentru a utiliza camere de supraveghere trebuie sa faceti port forwarding pe router-ul pe care il aveti, in felul acesta o sa puteti accesa camerele din exteriorul retelei de acasa, deci nu aveti nevoie neaparat de IP fix.

  22. De cate sesizari este nevoie sa am semnal in Jud Timis Sat Giroc… stam cu situl (pilonu) langa noi… si tot nu am semnal… printrw altele faceti scandal daca nu platesc abonamentul..2 la mana eu colaborez cu Orange pentru mentenanta … deci nu se poate asa ceva … am sotia bolnava acasa si nu o pot ci tacta ca nu este semnal… inacceptabil de 3 anii tot fac sesizari dar pana cand sa va mai suport mizeriile.?

    • Ciudat ca aveti site-ul in apropiere si nu reusesc sa rezolve problema. Din pacate nu prea aveti ce sa faceti in cazul acesta, eventual sa convingeti mai multe persoane din zona sa faca aceleasi sesizari si sa ii amenintati pe cei de la Orange cu OPC.

    • In ce localitate/zona aveti probleme? Se intampla doar in interior sau inclusiv in exterior la aceeasi adresa? In alt oras sau in alta zona aveti probleme?

  23. Sunt abonat de mult timp si de 4-5 luni de zile telefonul nu mai functioneaza corespunzator.
    Am fost atat la reprezentat at si la service a fost trimis dar este in acelasi stadiu.
    Solicit inlocuirea telefonului deoarece imi este foarte necesar si nu a fost nici ieftin la achizitionare.

  24. Buna ziua,
    Ma numesc,Vasile Bolboaca,sunt posesorul telef. cu nr.0744******.In data de03,07,2017 am cumparat un telef.HUAWEI Y 6 2017 DUAL SIM grey.Cod HDS-HWI01125001,IMEI 862664038691473.La 3 luni,10,10,2017,tel.a fost in service,pentru ca a aparut o pata galbena,in partea stg.a display-ului.S-a remediat.In data de 09,01,2018,cu exact aceeasi problema,s-a trimis telef.in service.S-a remediat.In data de 13,03,2018,cu aceeasi problema,s-a trimis din nou telef in service.S-a remediat.
    Astazi,telef.meu,prezinta aceasi pata galbena,care se mareste pe zi ce trece.
    Ca urmare a celor aratate mai sus,va rog cu respect sa-mi inlocuiti,telefonul.Nu are nici un an.
    In caz contrar,voi fi nevoit sa-mi caut drepturile la OPC.
    Va multumesc.

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania Orange, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Cu ce constatare a ajuns telefonul, care a fost solutia? S-a inlocuit display-ul? In mod normal este notata in certificatul de garantie nota de constatare si solutia gasita.

  25. Salut
    nu reusesc sa achit factura pentru 0374******
    am transferat 100 ron de pe card
    poti sa mi dai drumul la internet ?
    ???
    apare plata la voi ?

    • Salut, situatia financiara poate fi verificata doar de catre reprezentantii Orange. Drept urmare, pentru verificarea/confirmarea platii si reconectarea internetului iti recomand sa contactezi serviciul de relatii cu clientii Orange (serviciul plati).

  26. De la teorie la practica e un drum destul de lung si de anevoios. Eu sunt abonat Orange si pot sa va spun ca, indiferent de problemele pe care le-am avut (de natura tehnica, de facturare a unor servicii nefunctionale), n-am avut cu cine sa ma inteleg (nici pe chat, nici pe Facebook, nici prin e-mail, nici la telefon). Toti sunt niste incompetenti, habar n-au pe ce lume traiesc. Unul din ei nu m-a gasit deloc in sistem, ca fiind abonat, desi i-am dat codul de abonat si/sau CNP. Ulterior m-a sunat un coleg sa-mi spuna ca cel cu care am vorbit era angajat de cateva zile si nu cunoaste toate procedurile !!! Parerea mea e sa nu-i mai laudati, ca sunt varza.

    • Nu stiam ca sunt asa problematici cei de la Orange. Nu ii laudam, eu personal in putinele cazuri cand a fost nevoie sa discut cu cei de la relatii cu clientii m-am inteles cu ei (insa nu i-am contactat pentru sesizari, doar pentru anumite informatii). Nu erau ei cei mai pregatiti operatori din tara insa erau cat de cat ok.

  27. Buna ziua

    Nu reusesc sa-mi achizitionez un incarcator de priza pentru LG5SE. Mentionez ca sunt abonat Orange, iar telefonul este cumparat tot de la Orange.
    Cum este posibil sa comercializeze Orange un echipament si sa nu poti inlocui in caz de de defectiune/pierdere, samd accesoriul respectiv.
    Nu vreau decat sa-mi cumpar un incarcator.
    Si nu reusesc. Ma intreb ce firma este Orange???
    Cum este posibil sa suni si sa nu te ajute nimeni. NIMENI.

    GT

    • Buna ziua,
      Orange ofera si accesorii separat insa este posibil sa nu comercializeze in prezent astfel de incarcatoare. De ce nu incerci sa achizitionezi un incarcator dintr-un magazin GSM?

  28. ma mumesc Covalciuc Mihaela si am o sesizare de facut ,,,am abonamente orange telefonie si televiziune ,pe bonamentul de telefonie factura este de 320 de lei iar luna aceasta mi+a venit factura de 589 de lei cum este posil asa ceva,,mi sa spus ca pe un numar se telefonie al sotului meu 0********* este roming suplimentar pentru REP.MOLDOVA.nimeni nu a vorbit in roaming dar totusi sint buna de plata.Va rog sa analizati aceasta sesizare si trimeteti_mi un raspuns codul meu de abonat este 02******,,,iar numarul meu de tel, este 07*********

    • Buna seara,
      Recomand sa sunati in call center la orange si sa solicitati un desfasurator. Doar asa veti putea vedea in detaliu pentru ce ati fost taxata.

  29. Bună ziua! Cum este posibil ca abonat vechi al companiei dumneavoastră să am abonamentele restricționate de 2 ORI ÎN 24 DE ORE?????O să fac sesizare la OPC și anti-reclamă pe toate site-urile de socializare,forumuri si tot ce există online!Rusineeeee!

    • Buna ziua,
      Cu ce operator ati avut probleme? Detaliati problema. Poate asa vor vedea si alti utilizatori ce au intentia sa foloseasca aceasta retea.

    • Stai linistit, ca nu esti singurul. In cazul meu, Orange imi suspenda toate serviciile (internet si televiziune prin satelit) in data de 1 a lunii urmatoare (chiar daca serviciile erau facturate in avans cu o luna, de pe 15 pana pe 15). Practic, la jumatatea lunii, te lasa fara semnal pentru neplata, desi nu te foloseai de serviciile lor. Eu am facut greseala sa platesc o factura in avans (chiar in luna in care internetul nu mi-a functionat deloc), dar pe ei nu i-a interesat. Pentru ca in luna urmatoare nu mi-au scazut contravaloarea serviciului nefunctional, nu le mai platesc nici eu facturile in avans. De exemplu, ultima factura emisa de ei in data de 15 mai, o achit pe 15 iunie (ca sa fiu sigur ca platesc servicii functionale). Orange a facut destui bani pana acum pe spatele celor care platesc, in avans, cu ochii inchisi, trebuie sa spuna cineva STOP.

      • Avand in vedere ca ai atatea probleme cu cei de la Orange, ai luat in calcul posibilitatea de a migra catre un alt operator? Ai aceasta posibilitate in localitatea ta?

  30. La adresa din Comanesti, str. Moldovei, 104- COVACI MARIANA- nu merge nici TV si nici internetul.
    Va rog sa anuntati pe cineva sa se deplaseze la fata locului, sau poate este o problema de retea.
    Multumesc. Tel. 0745371025

    • Noi nu reprezentam compania Orange, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Daca ambele servicii prin cablu sunt nefunctionale inseamna ca este fie o problema cu echipamentul de pe stalp de unde aveti trase serviciile, fie este o avarie generala.
      In ambele cazuri, este nevoie sa sunati la serviciul de relatii cu clientii Orange (deranjamente) pentru a se inregistra o sesizare si pentru a ajunge o echipa service acolo.

  31. Buna ziua, ma numesc O. Petronela nr.telefon 0742******, am contract de telefoane cu dvs.si mi a fost prelungit automat contractul fara sa fiu informata telefonic sau scris, eu doresc sa reziliez contractul deoarece plec din tara pentru o perioada , va rog sa mi spuneti cum se procedeaza si sa mi da ti un raspuns.
    Astept raspunsul dvs.
    O. Petronela

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam niciun operator de telecomunicatii, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      La ce operator sunteti abonata, la Orange?
      In cazul in care expira, contractul se prelungeste automat pe o perioada nedeterminata, asta inseamna ca acel contract inca este activ pentru a putea folosi in continuare serviciile dar nu mai aveti o perioada contractuala determinata, adica puteti sa-l reziliati oricand fara a achita taxe de reziliere.
      Drept urmare, daca veti contract la Orange, pentru reziliere trebuie sa trimiteti o cerere de reziliere cu 30 de zile inainte de data cand doriti sa fie reziliat abonamentul.
      Cererea o puteti completa online, pe site-ul Orange.
      Ma anuntati daca aveti nevoie si de alte informatii.

      • Acum cateva luni am semnat un contract la orange pent.televiziune internet si voce instalarea nu so putut face si am ramas cu abonamentu voce ,si ami vine facturi sa platesc,e pot face?

        • Complicata situatia, ideea e ca ei vor argumenta ca beneficiati de abonamentul de voce deci trebuie sa-l platiti. Chiar daca este vorba de un pachet contractat, in cazul in care nu se pot furniza unele servicii sunt sigur ca au ceva mentionat prin contract prin care sunt aparati in acest sens.
          Totusi, daca nu doriti sa platiti abonamentul de voce, va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii Orange, detaliati problema si poate vor face o exceptie incat sa va rezilieze abonamentul de voce fara taxe.