Sesizari/contact/reclamatii/deranjamente la serviciul de relatii cu clientii Akta
Avand in vedere problemele multiple pe care le au operatorii de telecomunicatii din Romania, este bine sa stim care sunt modalitatile de contactare a serviciului de relatii cu clientii in caz de sesizari, reclamatii si deranjamente pentru serviciile Akta.
Akta, companie detinuta de Digital Cable Systems (DCS), este o companie de telecomunicatii destul de problematica pe partea de calitate servicii si relatii cu clientii. Desi nu ma pot pronunta in prezent deoarece ultimul contact cu Akta l-am avut acum cativa ani, atunci cand i-am apelat ultima oara am fost tratat cu neseriozitate, Akta neridicandu-se nici macar la nivelul unei firme de cartier.
Sesizari/contact/reclamatii/deranjamente la serviciul de relatii cu clientii Akta
Modalitatile de contact ale serviciului de relatii cu clientii Akta (serviciul deranjamente) sunt urmatoarele:
1. Apel telefonic. Putem apela numarul 0377 77 88 99 (apelabil din orice retea). Suntem intampinati de un robot telefonic (IVR) prima informare fiind legata de introducerea ultimelor posturi in grila de programe digitala Akta.
2. SMS. O solutie care nu este folosita de alti operatori de telecomunicatii este trimiterea unui SMS la numarul 0786 88 00 00 pentru deschiderea unei sesizari la Akta. Conditiile principale de trimitere SMS la acest numar sunt ca numarul sa fie inregistrat in baza de date Akta pe clientul pentru care avem probleme si sa trecem codul de client in SMS. De asemenea, aceasta varianta o putem folosi pentru probleme simple de nefunctionare (lipsa semnal cablu tv, internet nefunctional, lipsa ton telefonie fixa, etc.). In caz ca avem o problema comerciala/financiara sau o problema tehnica mai complexa, este preferabil sa alegem o alta varianta de contact.
3. E-mail. Mail catre adresa client@akta.ro.
4. Formular online. Putem completa un formular online cu sesizarea/problema noastra pe site-ul oficial Akta.ro.
5. Puncte de prezenta (Casierii). Reclamatia noastra o putem detalia in prezenta unui reprezentant relatii clienti in casieriile Akta (o lista completa a casieriilor o gasim pe site-ul oficial).
6. Facebook. Asemenea operatorilor de telecomunicatii principali din Romania, putem face reclamatii si sesizari inclusiv pe pagina de Facebook Akta (@akta.ro) timpul lor mediu de raspuns fiind in prezent de aproximativ o ora. Este preferabil sa trimitem un mesaj privat, nu sa comentam la o postare existenta.
Sesizari/contact/reclamatii/deranjamente la serviciul de relatii cu clientii Akta
Toate modalitatile de contact prezentate mai sus sunt valabile atat pentru probleme tehnice (lipsa semnal analogic/digital televiziune, probleme internet fix, probleme telefonie fixa si mobila), situatii financiare (probleme facturari, facturi neprimite la timp) cat si pentru cereri pentru semnarea unor noi contracte/servicii si intarzierea instalarii serviciilor.
Cele mai frecvente probleme ale abonatilor Akta sunt acelea de nefunctionare servicii (in special pe partea de televiziune), desi au o grila de programe variata, calitatea serviciilor este destul de slaba.
Cum pot face rezilierea contractului Akta?
La Akta, pentru rezilierea contractului trebuie sa sunam la serviciul de relatii cu clientii Akta urmand sa fim indrumati catre unul din dealerii locali.
Cum suspendam temporar abonamentul Akta?
Suspendarea serviciilor Akta se pot face pe minim o luna si maxim 3 luni printr-o cerere de suspendare depusa in unul din punctele de prezenta Akta.
In caz ca aveti probleme cu o sesizare, reclamatie sau orice cerere care priveste serviciile Akta, lasati un comentariu cu detaliile problemei.
Update: Akta a fost achizitionata de RCS – RDS, astfel incat orice sesizare privind serviciile Akta poate fi efectuata si catre Digi, indiferent daca am fost trecuti sau nu pe reteaua de fibra optica Digi;
Eu am nevoie de un raspuns de la ATKA
Ma puteti ajuta?
Pentru probleme in reteaua Akta trebuie sa sunati la relatii cu clientii Akta la numarul 0377778899.
Buna dimineața! Incerc de o săptămână să intru în direct cu un operator Akta și sună numai ocupat. Când am fost de acord sa fac contract pe 2ani , mi s a spus că o să plătesc 26 de lei lunar. Nu am primit niciodată factură, (de cat mesaje pe telefon lunar cu o suma din ce in ce mai mare, ajungând că în luna Iunie sa plătesc 41 de lei ) fara să știu cauza măririi facturii. De aceea, doresc rezilierea contractului. Multumesc
Domnule Adrian acest sait nu reprezinta Akta ci ofera doar Informatii. Sunati la nr Relatii Clientii si spuneti-le problema dvs. NR este 0377778899
Nu imi mai spuneți să sun la dispecerat ca m-am săturat să sun în truna si da ocupat .
Daca nu sunati si nu asteptati pana ce va va prelua un operator nu veti rezolva nimic. Urmati pasii scrisi de mine mai jos si veti rezolva problema usor si rapid. Puteti sa le spuneti la telefon ca veti face o plangere la OPC daca nu rezolva problema dvs.
Daca nu vreti sa sunati iar la dispecerat, ce doriti mai exact de la noi?
Noi nu avem nicio legatura cu cei de la Akta si nu va putem rezolva problemele cu puterea mintii.
Treceti la alt operator daca nu sunteti multumit de ei.
Bună ziua Țin să vă anunț că internetul a funcționat 24 de ore și a picat iară. Bai fraților mai aveti de gând săi faceți ceva sau dati firma la altcineva dacă nu mai sunteți în stare.
Domnule Oliver acest sait nu reprezinta akta ci ofera doar informatii. Singura solutie este sa sunati din nou la nr Relatii Clienti pentru a se inregistra sesizarea dvs, dar stati pe telefon pana ce va va raspunde un operator. Daca problema dvs nu se rezolva in 48 de ore lucratoare cu nr de inregistrare a sesizarii dumneavoastra pe care vi-l va da operatorul din call central veti putea face o plangere la OPC in care veti scrie acel nr de inregistrare dat de operator si data la care a fost facuta acea sesizare. NR Relatii Clientii 0377778899
Locuiesc in com Damboviciora ,podul Dâmboviței nr *,Jud arges ,de doua zile nu am internet ,abonamentul este pe numele de *****
Va recomand sa sunati la relatii cu clientii Akta (deranjamente) la numarul 0377778899 si sa faceti o sesizare in acest sens.
Multumesc
Dar astăzi găsesc pe cineva acolo
Da, ar trebui sa vi se raspunda si astazi.
Am sunat de mi sa urat zic am făcut o sesizare o sa vina
Cand ati facut prima sesizare? Termenul maxim de rezolvare al problemelor tehnice in reteaua Akta este de 2 zile lucratoare.
Dacă nu imi rezolvați problema cu netul până diseară când vi se termina programul o sa sun la OPC luna iunie am mai avut probleme
V-am raspuns la comentariul anterior, va recomand sa-l cititi cu atentie.
Bai fraților mai aveti de gând săi faceți ceva cu internetul nu am iar net si aveti pretenti
Noi nu suntem de la Akta, doar oferim informatii.
Daca aveti probleme cu internetul, va recomand sa sunati la relatii cu clientii Akta si sa faceti o sesizare in acest sens.
BUNA ZIUA AM REZILIAT CONTRACTU SI AM PRIMIT UN PLIC PENTRU NERESTITUIREA ECHIPAMENTULUI DAR NI SA ZIS CA VINE CINEVA SA IL IA NOI UNDE SA IL DUCEM
Domnule Dumitru acest sait nu reprezinta Akta doar ofera informatii. Sfatul meu: Sunati la nr Relatii Clientii 0377778899 si spuneti-le problema dvs sau duceti echipamentul intr-un sediu akta ( daca puteti) sau intrebati-l pe reprezentantul akta de la dvs din zona la cine trebuie sa predati echipamentul.
MULTUMESC
Cu placere!!!
Cum putem lua legătura cu o echipa de intervenție deoarece de vineri seara nu avem net și nu vine nimeni sa ne rezolve problema.
Puteti face o sesizare la relatii cu clientii AKta (deranjamente) la numarul 0377778899.
Solicit inchiiderea abonamentului deoarece pleci din Tara Multumesc!!
Doamna Ana acest sait nu reprezinta firma akta, ci ofera doar informatii. Sunati la nr Relatii Clientii 0377 77 88 99 si spuneti ce problema aveti
BUNA ZIUA,
Din data de 06.07 pana in prezent (18.06) nu am net. AM sunat,dar nu s a rezolvat.
Doamna Elena acest sait nu reprezinta compania Akta doar ofera informatii. Sfatul meu . Mai sunati o data la nr Relatii Clienti 0377778899 . Si spuneti-le ca ii veti reclama la OPC daca nu se rezolva problema. ( Oficiul pentru Protectia Consumatorului.)
De 2 zile SUN la deranjamente Akta si nu se solutioneaza problema
Ce problema aveti mai exact in reteaua Akta?
Foarte nemulțumit de serviciile prestate de această firmă…. lipsa semnal inexistentă, agenții de teren fiind foarte obraznici si dând dovadă de lipsa totală de profesionalism…
Va recomand sa faceti sesizari la relatii cu clientii Akta prin care sa reclamati aceste probleme.
Nu am putut fi contactat în urma cererii de renegociere a contractului de furnizare a serviciilor akta și mi-a fost reziliat contractul. Este normal și legal?
Domnule Radu daca dvs nu mai sunteti sub contract ,cu akta si ati cerut renegocierea, trebuiau sa va sune de cel putin 3-4 ori daca nu va gaseau, dar poate operatorul a considerat ca nu vreti dvs sa raspundeti si v-a reziliat contractul. Daca nu aveti alta companie de cablu la dvs in localitate va recomand sa sunati la Relatii Clienti Akta nr este 0377778899.
Am facut ieri o sesizare ca nu este semnal la abonat Ilioiu Alis cod client*** si nu sa remediat ,am fost sunata dar echipa nu a venit la fata locului ,va rog sa incercati sa remediati ca alfel renunt la acest contract
Mai sunati o data la nr Relatii Clienti si spuneti ca nu au rezolvat problema solicitata de dvs. NR de telefon este 0377778899.
Buna ziua .Am și eu o problema la televiziune prin cablu nu imi merg programele deloc as dori sa vina o echipă sa se uite la decodor
Multumesc frumos
Buna ziua,
Va recomand sa sunati la relatii cu clientii Akta si sa faceti o sesizare in acest sens. Numarul de telefon este 0377778899.
am sunat 2zile la nr de telefon 03**** am 16 apeluri va rog sa urmariti situatia clientului cu cod 8***** sat stanculesti com fartatesti jud valcea a achitat factura akta si in avans atunci cand vine incasatorul de teren abontul fiind in varsta de 84 ani si nu se poate deplasa a achitat pe data de 10 05 2019 suma de 131 ron din care 41,15 ron pe luna aprilie ;43,50 ron pe luna mai ;46.35 ron pe luna iunie ,de ce s-a ajuns la valoare a aceasta de plata pe luna ? la o pensie de 800 ron mi se pare mult fata de contractul incheiat de ce in comuna francesti valcea abonamentul cablu tv si internet costa 36 ron iar un simplu abonament numai cablu tv a ajuns la 46.35ron platita si in avans mentionez ca batrinul plateste din 3 in 3 luni cum ajunge incasatorul de teren solicit o reducere a sumei lunare si as dori un raspuns la aceasta problema cel tarziu pana pe 20 iunie va multumesc
Doamna Florina acest sait nu reprezinta compania akta,acest sait ofera doar informatii. In primul rand compania akta a marit preturile la servicii pana acum de 3 ori. Ultima marire este de luna aceasta cu 2,5 lei pe cablu tv. Puteti solicita un punct de vedere si reprezentantului akta cel care vine si incaseaza bani din 3 in 3 luni, si vedeti ce raspuns va da in legatura cu aceste mariri.Poate in comuna invecinata este concurenta,adica au cablat 2 firme de comunicatii akta si rcs de exemplu de acea este acea diferenta de pret intre cele 2 comune.
multumesc pentru raspuns am inteles de la batran ca mai sunt alte firme cu cablu tv multi vecini s au deconectat de la akta si vor urma mai multi sa se deconecteze
Bună ziua !incerc de dimineată să vă gasesc ,a murit ***** și nu mai avem nevoie de serviciile dv.
Buna ziua,
Noi nu suntem de la Akta, doar oferim informatii. Daca nu aveti un sediu in localitatea dvs trebuie sa insistati la relatii cu clientii. Va recomand sa sunati si sa nu inchideti apelul pana nu va este preluat apelul, pentru a va pastra prioritatea.
Ar trebui să vină la timp la cei care sunt la zi cu facturile nu la cei care uita sa mai plătească
Aveti dreptate dar intarzierile la sesizari au o cauza si anume lipsa de personal. Sunt putini tehniceni care au o acoperire mare de teritoriu. Au fost restructurari la akta pentru eficentizarea companiei si pentru reducerea cheltuierilor.
Nu am net de 3 zile și au pretenții la facturi sa le plătim la timp sunt praf nu mă așteptam la așa ceva știu sa pună penalizări ca nu plătim la timp dar ei nu tine cont ca nu vin la timp. NU VA ABONAȚI LA AKTA FACEȚI CEA MAI MARE GRESALA
Domnule Oliver ati facut o sesizare la ei ca nu va functioneaza internetul sa vina sa verifice problema cei de la akta? Daca da si nu au rezolvat problema, va sugerez faceti o sesizare cu problema respectiva si catre OPC.
Ok Mulțumesc pana la urma așa o sa fac
Nu avem cablu la turceni gorj. Internetul merge dar canalele tv nu
Va recomand sa sunati la relatii cu clientii Akta (deranjamente) la numarul 0377778899 si sa faceti o sesizare in acest sens.
Ok multumesc am sunat
Daca ati sunat si ati facut o sesizare trebuie sa asteptati rezolvarea.
De doua ori a cate 5 min dar nu raspunde nimeni toti operatori sunt ocupati
Sunati si asteptati la telefon cat este nevoie sa va fie preluat apelul. Am asteptat la unii operatori si o ora, depinde de numarul de apeluri pe care il au in acea perioada. Daca inchideti, va pierdeti prioritatea. Altfel puteti face o sesizare si pe pagina Facebook Akta.
Dc nu se deranjează sa vina când sunt sunați. O să ne pierdeți de clienți. Sun și îmi spun sa aștept 48h sa vina pentru o defecțiune care pe fiecare luna vin, se urca pe stâlp și din nou defecțiune. M-am saturat de voi , plătesc degeaba pentru un internet
Noi nu suntem cei de la Akta, doar oferim informatii. Trebuie sa insistati cu sesizarile daca inca nu vi s-a rezolvat problema.
Vr un nr mobil de la TV și internet akta
Daca doriti sa discutati telefonic cu un reprezentant Akta o puteti face la numarul 0377778899.
Buna ziua ma puteti suna va rog frumos pe numărul ăsta de telefon 0****.Am o problemă.va multumesc
Acest sait nu reprezinta firma Akta, doar ofera informatii. Pentru deranjamente sunatii la nr Relatii cu Clientii Akta.
de4 zile deschid tichete prin telefon si email si nimeninu vine,mai mult in contul meu apare ca remediat Rusine…!!!
Acest sait nu reprezinta firma akta. Pentru o solutionare a problemei dvs cat mai rapida sunati la nr relatii cu clientii akta, si spuneti ce problema aveti.
Buna ziua,
ref;contract:*******
COD CLIENT ******
Client *****,str.principala nr.* com.VALEA ARGOVEI JUD.CALARASI
Va rugam sa reziliati contractul mai sus mentionat începând cu data de 01.04.2019 si in acelasi timp sa faceti storno la factura ****** din 06.05.2019,intrucat nu mai am apelat la serviciile d-voastra din 01.04.2019
Buna ziua,
Noi nu suntem cei de la Akta, doar oferim informatii.
La Akta, pentru rezilierea contractului trebuie sa sunam la serviciul de relatii cu clientii Akta urmand sa fim indrumati catre unul din dealerii locali insa nu se va aproba rezilierea cu o luna in urma, se face o cerere de reziliere urmand sa intre in vigoare dupa o anumita perioada de timp, de regula cu 30 de zile inainte.
Comentariu mutat pe articolul: Grila de programe TV actualizata la Akta
V-am mutat comentariul pe articolul dedicat.
Buna ziua.Sant de la Suceava.De cateva zile nu mai functioneaza tv prn cablu Akta.Am sunat de cateva ori,,,imi raspunde robotul si pe urma nimeni.Eu as dori sa renunt la acest serviciu,deoarece nu vreau sa l mai folosesc,,,,plus ca in fiecare luna se mai scumpeste.Nu ma trimite ti sa sun la serviciul clienti,pentru ca nu o sa fac.Asa ca va rog sa inchideti acest abonament.nr.client *****.Nu mai platesc din acest moment,,,6 mai 2019 pe numele *****,,,str.B.Deal,Suceava.Va multumesc mult.
Buna seara,
Noi nu reprezentam compania Akta, doar oferim informatii.
La Akta, pentru rezilierea contractului trebuie sa sunam la serviciul de relatii cu clientii Akta urmand sa fim indrumati catre unul din dealerii locali.
Daca nu doriti sa mai sunati, puteti sa va prezentati direct intr-o casierie Akta sau sa faceti o sesizare online, inclusiv pe pagina Facebook Akta puteti face o sesizare.
Buna ziua sunt Csaba din Covasna com.Poian.Acuma de o ora sa blocat nici cablu nici internetul nu mai functioneaza
In acest moment nu stiu sa fie o avarie generala in Poian, Covasna, pentru problema aceasta va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Akta (deranjamente) la numarul 0377778899.
Buna ziua nu imi merge internetul si cablul de la dumneavoastră. Tot incerc sa sun dar ce se intampla nu lucreaza nimeni azi.
Buna ziua,
La Akta puteti face o sesizare prin una din urmatoarele modalitati:
-Apel telefonic. Putem apela numarul 0377 77 88 99 (apelabil din orice retea). Suntem intampinati de un robot telefonic (IVR) prima informare fiind legata de introducerea ultimelor posturi in grila de programe digitala Akta.
-SMS. O solutie care nu este folosita de alti operatori de telecomunicatii este trimiterea unui SMS la numarul 0786 88 00 00 pentru deschiderea unei sesizari la Akta. Conditiile principale de trimitere SMS la acest numar sunt ca numarul sa fie inregistrat in baza de date Akta pe clientul pentru care avem probleme si sa trecem codul de client in SMS. De asemenea, aceasta varianta o putem folosi pentru probleme simple de nefunctionare (lipsa semnal cablu tv, internet nefunctional, lipsa ton telefonie fixa, etc.). In caz ca avem o problema comerciala/financiara sau o problema tehnica mai complexa, este preferabil sa alegem o alta varianta de contact.
-E-mail. Mail catre adresa client @akta.ro.
-Formular online. Putem completa un formular online cu sesizarea/problema noastra pe site-ul oficial Akta.ro.
-Puncte de prezenta (Casierii). Reclamatia noastra o putem detalia in prezenta unui reprezentant relatii clienti in casieriile Akta (o lista completa a casieriilor o gasim pe site-ul oficial).
-Facebook. Asemenea operatorilor de telecomunicatii principali din Romania, putem face reclamatii si sesizari inclusiv pe pagina de Facebook Akta (@akta.ro) timpul lor mediu de raspuns fiind in prezent de aproximativ o ora. Este preferabil sa trimitem un mesaj privat, nu sa comentam la o postare existenta.
Sal
O nesimțire totala de Paște fara internet de 3 zile
Salut Florin,
In ce localitate ai probleme cu serviciile Akta, tot in Izvoare, Dambovita? La serviciul de relatii cu clientii Akta (deranjamente) ai facut o sesizare?
Buna seara
Am probleme cu internetul Akta
Am sunat de nenumărate ori dar degeaba
Sat patru frați comuna Adâncata judetul Ialomița str principala Nr *
Buna seara,
In zonele rurale problemele se pot rezolva mai greu deoarece nu au o echipa service in fiecare localitate. De cat timp ati sesizat problema la Akta?
De miercurea trecută
Dar de o perioada 2-3 zile merge 10 nu
Adik a de pe data de 10 aprilie
Nu mai îmi functioneaza
Cel mai probabil este o problema cu echipamentul din care aveti trase serviciile. Trebuie sa insistati cu sesizarile la serviciul de relatii cu clientii Akta.
Ok
Voi mai sună dar dacă nu se va rezolva zilele astea voi înceta contractului
Cu ei
Puteti rezilia contractul daca aveti o varianta mai buna in zona.
Așa voi face
Ms frumos pt timpul acordat
O seara buna
Pentru putin. O seara buna si dumneavoastra.
Bună seara , sunt din comuna cerasu PH, nu este semnal la internet
Buna seara,
Aveti idee daca problema este si la vecini? La serviciul de relatii cu clientii Akta ati facut o sesizare?
De o ora eu nu am cablu la aceasta oră,am sunat și se pare ca tot nu se rezolvă nimic
Mai aveti aceasta problema? La serviciul de relatii cu clientii Akta ati sunat pentru a face o sesizare?
I-am sunat in legatura cu ofertele de internet in comuna mea si ei mi-au spus ca in maxim 3 zile ma vor contacta ei cu o oferta. A trecut mai bine de 2 sapt de atunci si i-am sunat iar, ei mi-au spus ca nu se poate trage internet deoarece „sunt prea departe de casuta”, am ramas tablou, toata comuna are internet de la ei dar eu sunt in afara razei wtf? Companie de 2 bani mai bine raman cu telekom pe net de 1mb decat fibra de la ratatii astia…
Fibra optica se poate instala la un abonat undeva la maxim 200-300 de metri, cand este o distanta mai mare nu se face instalarea deoarece exista posibilitatea sa fie probleme cu semnalul. Probabil nu vor sa dezvolte reteaua (sa mai monteze un stalp mai aproape) deoarece este vorba de un singur abonat.
Buna ziua de vreo 3 zile nu merge deloc cablu pe nici un program avand in vede ca luna trecuta am platit factura
Spunetimi va rog pe ce luni mai are de plata
Ca nu inteleg de ce are restanta 60 lei
Buna ziua,
Noi nu suntem de la Akta si nu avem acces la situatia financiara.
Pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Akta la numarul 0377778899, puteti suna zilnic intre orele 07:00 – 22:00.
Din ce județ sunteți?
Mă interesează programul celor de la AKTA relati cu clienți
Programul la relatii cu clientii Akta este zilnic intre 08:00 – 22:00.
Lasa de dorit serviciile dvs. Stau de 2 zile fara cablu am sunat la dvs la relații cu clienții si mi-au spus ca nu ma pot ajuta deoarece nu apar abonata la serviciile dvs de cablu, in fiecare săptămână aceeași poveste. Foarte dezamăgita.. Iar in legătură ca nu apar abonata este sub semnul întrebării, ar trebui discutat cu angajații de aici din zona…
Noi nu reprezentam compania Akta, doar oferim informatii.
Pentru aceasta problema va recomand sa faceti o sesizare si la Protectia Consumatorului. De asemenea, puteti sa solicitati reducerea facturii in cazul in care nu este remediata problema in termenul maxim prevazut in contract.
Buna ziua,
De ce au preturi diferite in functie de zona ?
Multumesc,
Buna ziua,
Eu personal nu as putea sa va raspund la aceasta intrebare, probabil depinde de concurenta, daca au concurenta in zona ofera servicii la preturi reduse. Oricum, in zonele in care au fost preluati abonatii de catre Digi, preturile vor fi aceleasi, fara discriminari.
Nu avem cablu tv Akta de azdimineata
Buna seara
Trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii prin apel la numarul 0377 77 88 99 si sa le semnalati problema
Buna ziua ași vrea să închid contractul cu Akta nu mai locuiește nimeni la acea adresă.
Buna seara,
Pentru a rezilia contractul Akta trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii urmand sa fiti indrumat catre unul din dealerii locali.
Ma numesc Herta ion,com Valea Argovei nr9 ,sos.principala jud.Calarasi
Va fac cunoscut ca incepand cu data de 6martie 2019,contractul de furnizare il intrerupem pe motiv ca mi-am gasit un alt furnizor
Din aceasta data fa rog sa numai emiteti factura pe numele meu
Va multumesc
Noi nu reprezentam compania Akta, doar oferim informatii.
Pentru a rezilia contractul Akta trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii urmand sa fiti indrumat catre unul din dealerii locali.
Rusine eu platesc mereu si nu am internet mereu il oprete cate o zi doua de sarbatori nam avut sa le fie rusine.o sami caut alta firma serioasa .
Daca aveti o alta varianta in zona puteti incerca la ei, serviciile Akta sunt destul de slabe.
Ați rezolvat problema ?
Am făcut și eu o cerere acum ceva timp pentru internet prin fibra, dar nici în ziua de azi nu au mai venit pentru a-și presta serviciul pe care al trebui sa dispun (dispunem)
Cand ati facut cererea pentru instalarea serviciilor prin fibra optica si in ce localitate?
Acum o săptămână și ceva în jud Iași Com Scânteia Sat Borosesti
Termenul maxim de instalare servicii fixe in reteaua Akta este de 17 zile lucratoare. Daca doriti urgentarea instalarii va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Akta insa este posibil sa vi se spuna acelasi lucru.
Buna de o săptămână nu mai merge netul Seleusului 74 tel. 074******
Salut Ovidiu,
In ce localitate ai probleme cu internetul Akta? Ai si un echipament de la ei sau un router personal?
Bună seara, sunt Mihai Maria din sat.Bursuc Deal ,com.Lespezi Jud.Iași ,vă contactez în legătură cu factura AKTA .De ce nu mai trimiteți facturi? Eu locuiesc temporar la acest domiciliu,dar totuși plătesc abonamentul(a fost alegerea mea) ,fără factură nu știu cât am de plătit. Ce se întâmplă cu internetul, mă contactez foarte greu,dacă ați modificat ceva dumneavoastră nu ar trebui să fie informați și clienții,la celălalt furnizor mă contactam doar cu parola ,acum trebuie să modific prin calculator și tot nu reușesc!
Ce trebuie să fac pentru a renunța la internet și să rămân doar cu cablul TV?
Vreau să primesc mesaj pe telefon cu suma de plată!
Buna seara,
Noi nu reprezentam compania Akta, doar oferim informatii.
Pentru a reclama neprimirea facturii Akta va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Akta. Tot acolo puteti solicita sa primiti prin SMS notificari despre factura.
In legatura cu internetul, aveti si un echipament de la Akta acasa sau un router personal? Daca da, ati incercat sa-l reporniti?
Pentru rezilierea abonamentului de internet trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii Akta urmand sa fiti indrumata catre unul din dealerii locali.
buna ziua ma numesc iancu mihai dorel cod client 7**** strada unirii nr .105 varteju magurele nu am avut parte de serviciile dumneavoastra de televiziune in acest wikend drept urmare voi face sesizarea pentru rezilierea contractului (nu va intereseaza ca oamenii in varsta nu dispun de serviciile dvs) Pentru ce platim serviciile dvs ??????? va rog vreau raspuns si o rezolvare daca la doi fulgi, s-a intamplat asta ,,,,,,,la o vijelie mai mare ce mai urmeaza????????
Buna ziua,
Pentru aceasta situatie de nefunctionare va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Akta (deranjamente) si sa faceti o sesizare in acest sens.
buna ziua ma numesc iancu mihai dorel cod client 7282446 strada unirii nr .105 varteju nu am avut parte de serviciile dumneavoastra de televiziune in acest wikend drept urmare voi face sesizarea pentru rezilierea contractului (nu va intereseaza ca oamenii in varsta nu dispun de serviciile dvs) Pentru ce platim serviciile dvs ???????
Abonat AKTA Cablu TV sat Novaci str Baba Novac Nr * oras Mihailesti, nu am semnal tv de azi dimineata 23.02.2019
Pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Akta (deranjamente) la numarul 0377778899.