Sesizari/contact/reclamatii/deranjamente la serviciul de relatii cu clientii Akta

Avand in vedere problemele multiple pe care le au operatorii de telecomunicatii din Romania, este bine sa stim care sunt modalitatile de contactare a serviciului de relatii cu clientii in caz de sesizari, reclamatii si deranjamente pentru serviciile Akta.

Akta, companie detinuta de Digital Cable Systems (DCS), este o companie de telecomunicatii destul de problematica pe partea de calitate servicii si relatii cu clientii. Desi nu ma pot pronunta in prezent deoarece ultimul contact cu Akta l-am avut acum cativa ani, atunci cand i-am apelat ultima oara am fost tratat cu neseriozitate, Akta neridicandu-se nici macar la nivelul unei firme de cartier.

Sesizari/contact/reclamatii/deranjamente la serviciul de relatii cu clientii Akta

Modalitatile de contact ale serviciului de relatii cu clientii Akta (serviciul deranjamente) sunt urmatoarele:
1. Apel telefonic. Putem apela numarul 0377 77 88 99 (apelabil din orice retea). Suntem intampinati de un robot telefonic (IVR) prima informare fiind legata de introducerea ultimelor posturi in grila de programe digitala Akta.
2. SMS. O solutie care nu este folosita de alti operatori de telecomunicatii este trimiterea unui SMS la numarul 0786 88 00 00 pentru deschiderea unei sesizari la Akta. Conditiile principale de trimitere SMS la acest numar sunt ca numarul sa fie inregistrat in baza de date Akta pe clientul pentru care avem probleme si sa trecem codul de client in SMS. De asemenea, aceasta varianta o putem folosi pentru probleme simple de nefunctionare (lipsa semnal cablu tv, internet nefunctional, lipsa ton telefonie fixa, etc.). In caz ca avem o problema comerciala/financiara sau o problema tehnica mai complexa, este preferabil sa alegem o alta varianta de contact.
3. E-mail. Mail catre adresa client@akta.ro.
4. Formular online. Putem completa un formular online cu sesizarea/problema noastra pe site-ul oficial Akta.ro.
5. Puncte de prezenta (Casierii). Reclamatia noastra o putem detalia in prezenta unui reprezentant relatii clienti in casieriile Akta (o lista completa a casieriilor o gasim pe site-ul oficial).
6. Facebook. Asemenea operatorilor de telecomunicatii principali din Romania, putem face reclamatii si sesizari inclusiv pe pagina de Facebook Akta (@akta.ro) timpul lor mediu de raspuns fiind in prezent de aproximativ o ora. Este preferabil sa trimitem un mesaj privat, nu sa comentam la o postare existenta.

Sesizari/contact/reclamatii/deranjamente la serviciul de relatii cu clientii Akta

Toate modalitatile de contact prezentate mai sus sunt valabile atat pentru probleme tehnice (lipsa semnal analogic/digital televiziune, probleme internet fix, probleme telefonie fixa si mobila), situatii financiare (probleme facturari, facturi neprimite la timp) cat si pentru cereri pentru semnarea unor noi contracte/servicii si intarzierea instalarii serviciilor.

Cele mai frecvente probleme ale abonatilor Akta sunt acelea de nefunctionare servicii (in special pe partea de televiziune), desi au o grila de programe variata, calitatea serviciilor este destul de slaba.

Cum pot face rezilierea contractului Akta?

La Akta, pentru rezilierea contractului trebuie sa sunam la serviciul de relatii cu clientii Akta urmand sa fim indrumati catre unul din dealerii locali.

Cum suspendam temporar abonamentul Akta?

Suspendarea serviciilor Akta se pot face pe minim o luna si maxim 3 luni printr-o cerere de suspendare depusa in unul din punctele de prezenta Akta.

In caz ca aveti probleme cu o sesizare, reclamatie sau orice cerere care priveste serviciile Akta, lasati un comentariu cu detaliile problemei.

Update: Akta a fost achizitionata de RCS – RDS, astfel incat orice sesizare privind serviciile Akta poate fi efectuata si catre Digi, indiferent daca am fost trecuti sau nu pe reteaua de fibra optica Digi;

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

604 COMENTARII

  1. Bună seara ,sunam la echipă ,de o jumate de zi ,nu vrea sa raspunda ,nimeri la telefon,avem o defecțiune ,la cablu ,in valea macrisului ,avem copii ,si ne pling ,ce putem face ,sa vină echipa ,sa remedieze ,e dezastru cu ,echipa asta ,

    • Buna seara,
      Sunati la realtii cu clientii Akta (gasiti in articol numarul de telefon sau alte modalitati prin care ii puteti contacta). Daca ati sunat deja la acel numar, faceti o sesizare prin SMS.

  2. Am deschis contractul in iulie anul trecut, iar din decembrie, inainte de Sarbatori, avem numai probleme cu semnalul net/cablu akta! Nu mai spun de felul in care sunt preluate apelurile sau de neseriozitatea echipei din teren! Cum se poate ca, pe contul de client, la sesizarea mea sa apara „REZOLVAT”!!!, cand mie nu-mi merge internetul de 2 saptamani si nu a venit nimeni la adresa?? Cum se poate sa-mi scoata astia banii din buzunar si sa primesc nimic??? Cate motivatii imi mai ofera pt lipsa semnalului si neprofesionalism! Fiti cu bagare de seama, acum chiar incerc sa ma exprim politicos! Nu voi recomanda akta nimanui, abia astept sa inchei, sa nu mai aud de ei, de echipe din teren complet pe langa subiect sau de operatori call center care te flituiesc cu vesnica pomenire :”haideti ca vom incerca sa rezolvam”. Vax! Nu s-a petrecut nimic!

    • Daca aveti variante de a va schimba operatorul atunci o puteti face, daca nu asteptati pana ce va intra in vigoare contractul de chirie dintre digi si akta

  3. Ce akta domne? Niste ***** de operatoare la mine in zona, niste mutre *** care stiu sa faca fals in acte! Prelungesc ei contractu oamenilor auzi cu semnatura lor!!! Reteaua e varza, cablu mege cand are chef! De la deranjamente nu vine nimeni din zona tre sa suni ca prostu in centrala si sa astepti sa imbatranesti ca nu vine nici dracu, niste **** la telefon care iti spun sictiriti sa stai sa astepti sa vina echipa! Care fai echipa?! De fotbal sau care dracu? Cica sunt la alte reparatii? Pai dc? Ce repara atata la preadeosebita Aktă??? Ca daca era buna nu erau atatea interventii “chirurgicale” ca dureaza atat de mult sa vina o echipa ca am albit in cap

  4. sint client akta .relativ de putin timp dar am numai probleme de la inceput -de la montaj si in prezent am probleme.. semnal foarte prost am semnalat dar ma duce cu presu.Au scos posturi de filme si desene si au bagat niste prostii de prog.Eu am optat ptr respectivele prog. ptr care am semnat un contr..Am probleme cu internetul etc.Cum as putea sa dau divort de asemenea elemente ,am plecat de la alta firma ptr. ei crezind ca sint seriosi

    • Daca ati semnat un contract de putin timp, nu prea aveti cum sa scapati de ei. Pe ce perioada e semnat contractul? 1 an 2 ani? Ati beneficiat de bonusuri? Exemplu 50 % reducere la abonare sau ceva de genu? Daca da pentru a scapa de ei trebuie sa platiti clauzele scrise in contract. Legat de posturile tv din contract. DVS nu ati semnat pentru un post anume ,ci ati semnat pentru un nr minim de canale , firma isi rezerva dreptul de a modifica grila de programe fara a anunta clientul . Asta scrie in contract.

  5. Foarte neserioși! Am contract la ei de la apariția lor pe piaţa din Buzău. Înainte vreme rezolvarea sesizările le executau tehnicienii pe care îi aveau angajați în fiecare comună și era ok, sunai tehnicianul venea și rezolva problema. Acum au dispecerat, suni, îţi înregistrează sesizarea și aștepti trei zile și nu vine nimeni să-ţi rezolve problema. Mai mult, dacă suni din nou la dispecerat îţi spun că la ei apare tichetul închis deci problema rezolvată. În registre o nouă sesizare, aștept din nou până a două zi și iarăși nu vine nimeni. Firmă ,,serioasă,, n-am ce să zic! Mă gândesc serios dacă n-ar trebui să caut alt operator de servicii de cablu. Mi s-a acrit să tot sun la neserioșii ăștia pe care îi interesează doar banii clienților nu și problemele tehnice.

    • Au tehnicenii din ce in ce mai putini pe mai multe localitati nu mai au in fiecare localitate. Interesul lor pentru rezolvarea problemelor este din ce in ce mai mic. In curand va intra in vigoare contractul de inchiriere a retelei akta de catre digi, si atunci poate veti avea mai mult noroc.

  6. Buna dimineata si La multi ani! Intrucat m-am mutat din or.Darmanesti jud. Bacau, str.* nr.*, titular abonat Ferigeanu Gheorghe, cod client *****, va rog sa intrerupeti furnizarea serviciului de AKTA CABLU-retransmisie programe+mentenanta, la aceasta adresa.

  7. Sunt șicanat cu sms-uri ca as avea de plata sume care se tot multiplica . Eu nu am cuntract si nu am folosit in viata mea serviciile akta . Cred ca este o eroare impardonabila pe care o faceti !

  8. la akta semnal cablu foarte foarte prost am plecat de la orange ptr.semnal si marire pret si am optat ptr. akta…..in fiecare zi akta ma culca pe la 20-21 din lipsa de semnal cablu

  9. Buna ziua, vreau sa va aduc la cunostinta faptul ca in data de 05.12.2019 la ora 16.00 a fost intrerupta emisia TV prin cablu, in loc Gulia, com Tartasesti , jud Dambovita.
    Au fost facute sesizari de catre tatal meu **** si de vecinii lui si aici pot specifica fam Gheata, a doa zi pe data de 06.12.2019, in jurul orei 10.30, am sunat si eu la dispeceratul dvs, dispecerul de serviciu comunicandu-mi ca nu exista nici o sesizare? Desigur s-au mai dat telefoane in cursul zile, seara in jurul orei 18.00 am revenit eu cu telefon la dispecerat, de unde mi s-a comunicat ca a fost remediata defectiunea in cursul zilei dar va anunta o noua sesizare echipei care se ocupa de remedieri.
    Va rugam insistent sa interveniti cu seriozitate si promptitudine, nu este prima data cand se intampla. Va rog daca tot aveti preturi ca in Capitala, aliniati-va si cu un service pe masura care sa intervina rapid, nu in 72 de ore cum ni s-a comunicat. Investiti in instalatii si echipamente de calitate dar mai ales in personal. Noi nu vrem o societate care sa intervina in caz de avarie, dupa bunul plac sau chef, culmea ! pe banii nostrii. Nu suntem noi cei care am ales firma AKTA ca furnizor de TV in zona, Dvs. a-ti ales sa va oferiti serviciile. De ce suntem noi pagubiti? De ce suntem dezinformati de catre dispecerii care spun ca nu au fost sesizari facute? care comunica faptul ca s-au facut remedieri cand defapt nu s-au facut?
    Voi fi multumita daca acest mesaj va fi citit de cineva din conducerea firmei, in speranta ca lucrurile se vor schimba. Nu doresc sanctiuni, as vrea doar ca politica firmei sa fie la un standard performant, cu adevarat furnizoare de servicii si informatii catre publicul larg. Nu sunt adepta si nici nu cred in schimbari fortate si impuse. Schimbarea vine de la noi de la fiecare.

    Toate cele bune.

    • Buna ziua,

      Noi nu suntem de la Akta, doar oferim informatii.
      Daca s-a depasit termenul contractual de rezolvare al problemelor, puteti cerere reducerea facturii pe perioada in care nu au functionat serviciile si de asemenea va puteti adresa la ANPC. Preferabil este ca atunci cand faceti o sesizare sa notati si numarul inregistrarii.
      Numai bine!

  10. Mă numesc ILIE MARIOARA sunt din comuna Ciobanu ,jud. Constanta,am văzut pe tv OFERTĂ pentru TV SI INTERNET VĂ ROG SĂ NE SPUNETI CUM PROCEDĂM! VA MULTUMESC

  11. Buna ziua, sint Dan Ionita sat Sapunari, com Lehliu, jud Calarasi, cnp ****** , va aderesez urmatoarea notificare. Din luna aprilie ac si pina in prezenta am facut (zece) interventii ca urmare a faptului ca semnalul este foarte slab, iar programele nu se pot urmari. Convorbirile sint iregistrate si am retinut numele fiecare personae cu care s-a discuta.. Va aderesez rugamintea sa efectuate remedieri de calitate, in caz contra ma vad nevoit sa trec la reziliera unilateral a a contractului inclusive in instanta. Cu convinverea ca sesizarea mea va avea un demers pozitiv va multumesc.

    • Acest sait nu reprezinta AKTA doar ofera informatii. Daca nu mai sunteti sub contract ,cu ei puteti rezilia in orice moment. Daca contractul mai este valabil puteti face o sesizare la OPC cu numerele de inregistrare a sesizarilor facute de dvs din aprilie pana in prezent.

  12. Buna ziua,ma numesc Constantin Robert sint abonat la dumneavoastra la cablu tv,si din cauza ca nu mai sunt multumit de servicile dumneavoastra,pentru de mai multe luni nu functioneaza cum ar trebui,ne merge cablul foarte prost nu mai dorim servicile de pe cablu.dorim desfacerea contractului cat mai curand posibil. nr meu de telefon este 07******* va multumesc pentru intelegere

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Akta, doar oferim informatii.
      Va recomand sa faceti o sesizare la Akta pentru a reclama problemele privind semnalul TV, poate vor reusi sa rezolve problema. Puteti mentiona in sesizare ca intentionati sa reziliati contractul daca nu se rezolva. Asta daca nu aveti deja o varianta mai buna in zona (exemplu: Digi).
      Altfel, daca nu doriti sa mai faceti sesizari si doriti rezilierea contractului, trebuie sa depuneti o cerere scrisa intr-un punct Akta cu 30 de zile inainte de data incepand cu care dorim incetarea contractului. Atentie! Daca aveti perioada contractuala, e posibil sa va fie solicitate taxe de reziliere.
      Va stau la dispozitie pentru nelamuriri sau informatii suplimentare.

  13. Buna ziua, ma numesc Boutiuc Roxana, CNP: ********, sunt abonata la dumneavoastra la cablu tv si doresc ca abonamentul meu sa fie pe o perioada de 3 luni de la deschidere.Am stabilit prin telefon ca platesc taxa respectiva pe o perioada de 3 luni iar ulterior am aflat ca pe 1 ianuarie mi se v-or opri serviciile.Va rog sa ferificati.Doresc sa am acces la servicii pana pe data de 22 ianuarie deoarece atunci se implinesc cele 3 luni asa cum am stabilit prin telefon .Va multumesc!

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la Akta, doar oferim informatii.
      Nu prea inteleg exact care este situatia dvs, ati dorit sa aveti perioada contractuala de doar 3 luni?

  14. data cind s-a finalizat cit de cit instalaria echipam.este 5 oct.dar fara montaj card titanium ,il am ca bibelou pe masa tv.si in continoare am mari prob. cu semnalul internet si tv,dar astazi am primit un mesaj ca figurez deaja cu fact.de 77,42 scadent la data de 31 ale luni,eu stind de la repren.akta cu care am semnat un conctr.ca data de 5 a fiecarei luni este data de facturare .vreau un raspuns daca se poate ptr. toate cele semnalate,ptr a vedea ce fac pina la 5 .va multumesc.

  15. Buna ziua …in com .Borca a fost înscris cablu pe numele ****** …Cablu a fost întrerupt de vreo 5 luni din cauza vremii și nimeni nu a luat măsuri…dar in schimb se trimit facturi in continuare …eu nu cred ca de la centru nu se stie ca nu merge cablu …oricum nu-l mai este nevoie …copilul nu mai locuiește acolo …

    • Buna ziua,
      In primul rand, orice defectiune trebuie sa fie anuntata, cei de la Akta nu pot monitoriza serviciul de cablu tv pro-activ pentru a se sesiza din oficiu cand nu functioneaza ceva. Chiar si pentru serviciile care pot fi monitorizate din punct de vedere tehnic, nu se intampla acest lucru pentru absolut fiecare echipament. Este obligatia fiecarui abonat sa reclame atunci cand ceva nu functioneaza, la fel cum este obligatia fiecarui furnizor sa rezolve problemele reclamate de catre clienti.

      • Contractul nu l mai reziliez …băiatul care a făcut contractul ere un handicap …si nu a știut ce să facă….el nu mai locuiește acolo …si nici nu are cum sa plateasca …eu nu nu știu ce trebuie sa fac sa opresc contractul ….
        Ce trebuie sa fac …ca sa nu mai meargă in continuare contractul …eu fiind în județul Prahova …

  16. Buna ziua,
    Intrucat am factut inca din luna august sesizare la dvs. cu privire la nefunctionarea serviciului pe care il achit (nr. sesizare *******/20.08, cu revenire in luna sept.*****/12.09.2019), constat ca pe contul meu apare rezolvate problemele.Va rugam sa reziliati contractul cu data de 01.11.2019 cod client ***** intrucat platesc un serviciu pe care nu pot sa-l folosesc.

    • Buna ziua,
      Pentru a rezilia contractul Akta trebuie sa depuneti in scris o cerere de reziliere cu 30 de zile calendaristice inainte de data incepand cu care va intra in vigoare rezilierea.

  17. As dori o dovada ca nu am datorii fată de societatea dumneavoastra,deoarece sunt in evidenta societatilor de recuperare a datoriilor fata de societatea dumneavoastra,fapt ce nu este real..datoria se referea la echipamentul pe care l aveam in custodie si care a fost returnat..am discutat cu doi dintre operatorii dumneavoastra care mi au confirmat telefonic ca nu am datorii de nici un fel.
    Va multumesc!

  18. buna ziua,acum 2 luni am reziliat telefonic contractul cu firma dumneavoastra si nu am fost informat ca trebuie predat aparatul telefonic ,acum am primit mesaj ca am de plata 199,90 lei
    Cel care incaseaza bani in zona nu a dorit sa ia aparatul pretinzand ca trebuie sa vina cei de la recuperare de la firma
    astept sa vina sa ia aparatul sau unde sa il predau?

  19. Buna ziua,
    Ma numesc Oprea Melu, din comnuna Munteni , str., * nr.*, judetul Galati cod abonat 7***** si va anunt ca doresc rezilierea contractului cu dvs. , intrucat am ramas singurul consumator de pe strada mea si de cate ori nu am avut cablu , nu am avut pe cine sa intreb, majoritatea s-au trecut la RDS. Abonamentul era bun ca si pret dar deja am facut cerere la RDS. Pot fi contactat la tel.0******

    • Pentru reziliere sunati la departamentul Relatii Clientii la nr 0377 77 88 99 . Stati in telefon pana va va prelua un operator call central si va va da un nr de inregistrare. O sa platiti abonamentul pe luna aceasta+ luna urmatoare.

  20. Buna ziua Din greseala s-a platit in contul clientului 7***** suma de 72 lei de catre domnul Stoica Ion(potrivire de nume) care are de fapt abonamentul pe numele concubinei sale Cirjan Maria( cod client 8*****) ambele persoane cu handicap . Domnul Stoica Ion doreste recuperarea sumei in cuantum de 72 lei

    • Doamna Carjan Maria trebuie sa sune la departamentul Relatii Clientii Akta nr este 0377 77 88 99 si sa vorbeasca cu un operator call central sa ii explice situatia. Dar sincer nu cred ,ca va recupera suma poate doar sa optina o realocare in contul dansei de client si luna viitoara sa nu mai plateasca factura pe luna respectiva sau daca va avea de plata o suma mai mare de 72 de lei va plati doar diferenta. Doar asa va recupera suma. Firmele nu dau banii chesi , clientului asa stiu.

  21. Sunt abonat akta Huttner Maria din Soimari *. In data de 25 iunie am facut cunoscut un deranjament care nu s-a rezolvat pana acum. este vorba de nefunctionarea reciverului luat cu chirie lunara de 6,5 lei. Chiria mi s-a cerut in fiecare luna de nefunctionare. Normal,nu am platit-o. As dori sa stiu daca se poate rezolva deranj. Rog sa mi se rezolve si problema platii necuvenite de 6,5 lei lunar!

    • Buna ziua Sunati la departamentul Relatii Clienti nr este 0377 77 88 99 stati in telefon pana va va prelua un operator call central, si le spuneti ca aveti facuta o sesizare ne rezolvata si ca daca nu o rezolva va adresati OPC-ului cu o cerere in potriva firmei AKTA.

  22. AM cod client ****,am achitat la zi factura pentru internet si cablu,corespunzatoare lunii august 2019,dar nu am internet din 14-08-2019,azi este 21-08-2019.Am anuntat deranjamentul de 3 ori.Avand in vedere faptul ca a-ti incalcat prevederile contractuale referitoare la perioada de deranjament,si a-ti incasat contravaloarea unor servicii neefectuate in august 2019,consider necesar sa va revizuiti necesitatea scutirii de plata,pentru perioada cand nu a functionat internetul.Astept raspuns in perioada legala

    • Noi nu suntem de la Akta, doar oferim informatii.
      Faceti o sesizare la ei pentru reducerea facturii pe perioada in care nu au functionat serviciile.

  23. telefonic am apelat de cateva ori dar fara succes,acum va las un mesaj poate il vede cine trebuie\am probleme la internet si la semnal cablu in special cand ploua,sau e vreme proasta,asta am inteles,dar sa scoti anumite programe de sport,disney,etc.din grila asa cind i se scoala la superiori de la akta si se inlocuieste cu programe nasoale fara parerea publicului mi se pare o mare bataie de joc./// interesant pretul se modifica des si nu vad ce inbunatatiri ati adus la grila asta…acum platesc 43 ron pentru net si cablu,daca nu se schimba ceva de luna viitoare divortam sa se stie superiorilor de la akta si tv/

    • Daca nu reusiti telefonic puteti face o sesizare/solicitare prin SMS la numarul 0786880000 sau pe pagina Facebook Akta Romania.
      In ceea ce priveste posturile TV, fiecare operator poate face modificari de grila, puteti face o sesizare prin care sa va exprimati nemultumirea in ceea ce priveste aceste posturi.

    • Buna ziua,
      Pentru aceasta problema va recomand sa sunati la relatii cu clientii Akta (deranjamente) si sa faceti o sesizare in acest sens la numarul 0377778899.

  24. Si daca netul si cablul e picat de o jumatate de zi iar unicul lor nr de tel e ocupat continuu??? La cine fac reclamatii??? La mama? Nu lucrucreaza la firma asta de c****!!!

  25. Nu pot plăti factura pentru ca nu o am la banci se cere factura pentru a fi scanată ne ati dat niste bilețele cu un cod de bare care nu poate fi citit,nu am o casierie in preajma,aparatele primei sau peizon cer factura si iau comision 3lei
    Cablu tv funcționează cu intreruperi
    Dacă nu rezolvați aceste probleme voi fi nevoită să cer reziliere

    • Noi nu suntem de la Akta, doar oferim informatii.
      Sunati la relatii cu clientii Akta (deranjamente) la numarul 0377778899 pentru a face o sesizare in ceea ce priveste intreruperile la cablu tv. In privinta facturilor, eu stiam ca la Payzone nu se percepe comision. Daca aveti un card bancar puteti achita online pe site-ul Akta sau prin transfer bancar.

  26. cod client ***** todica cameliu agafton jud botosani NU RECEPTIONEZ TOATE PROGRAMELE. VErificarea
    se face la televizor si nu pe stilp telefon 074******

  27. Cum este posibil sa nu ai semnal TV,faci sesizare si nu te ia in seama . Spun ei ca nu au suport tehnic pe weekend, pai atunci pe weekend sa avem reduceri. Si m-ai spun că de la prima sesizare durează 48 ore pana la remediere. Si uite asa am sa fac portare către alta rețea. RUȘINE AKTA stiti doar sa penalizati si să luati incomplete.

    • Nu inteleg ce inseamna din punctul dvs de vedere „faci sesizare si nu te ia in seama”. V-au inregistrat sesizarea? Nu va ia in seama in sensul ca nu v-au rezolvat pe loc problema sau care a fost mai exact situatia?
      In contract este specificat ca termenul maxim de remediere al problemelor, acesta fiind de maxim 48 de ore, orice furnizor de servicii are un astfel de termen.
      O defectiune tehnica poate sa apara oriunde si oricand, exista un termen maxim de rezolvare cu care noi am fost de acord prin semnarea contractului.

  28. Buna seara! Am o problema in ceea ce privește serviciile dv,Am avut televizorul oprit și dintr-o data a început sa iasă un fum din spate de unde intra banana de la cablul dv(akta) și cind i-am dat drumul nu se mai aprinde și m-am dus la un service de reparat tv și i-am povestit și i-am arătat poza și mi-a spus ca nu mai am ce face cu el ca sa ars placa de baza din cauza la suprasarcina cauzată de cablul dv.
    Menționez ca tv este de ultima generație și acum cine m-a despăgubește?
    Am sa va fac reclam pe toate siturile cea ce sa întâmplat

    • Buna seara,
      Exista situatii in care este tensiune prea mare pe cablu TV insa sunt destul de rare din cate stiu.
      Faceti o sesizare la relatii cu clientii Akta si daca nu primiti un raspuns favorabil in termen de maxim 30 de zile, faceti o sesizare la Protectia Consumatorului.
      Foarte important: sa aveti dovada scrisa de la service ca este o problema cauzata de tensiunea pe cablul TV, altfel nimeni nu o sa va ia in considerare reclamatia.

  29. Sunt C. Iulian din BALUSESTI com Icusesti jud Neamt. Am facut o sesizare in data de 3iulie cu o problema de Cablu.Dupa nenumarate sesizari in data de 16 iulie tehnicii au resolvat problema. Pentru aceasta perioada cer un o reducere la fattura pe Luna iulie. Astept o confirmare di parte a serviciului Akta.

    Cod client ****

    • Pentru a urgenta rezolvarea problemei si pentru a solicita reducerea facturii pe perioada in care nu au functionat serviciile va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Akta.

  30. buna ziua,
    sunt abonat Stoica Marian din Cobia sat Blidari Jud,D-ta si sunt foarte nemultumita de serviciile dvs si vreau sa stiu de ce nu primesc informatii despre factura pe fiecare luna si daca se modifica abonamentul cit este valoarea pe lina. La AKTA conteaza doar banii.
    o zi buna!

  31. Bună seara, sunt o clienta Akta foarte nemulțumită de serviciile dumneavoastră. Am făcut o sesizare încă de sâmbătă 29.06, astăzi fiind luni 1.07, ora 20.48 , în privința semnalului tv, care lipsește cu desăvârșire. Se pare ca la firma dumneavoastră se practică doar încasarea banilor și majorarea facturilor, dacă se poate si lunar, iar satisfacția clienților să fie zero. Deja m-am scîrbit de sunat lunar pentru deranjamente, pentru incompetența angajaților din firma dumneavoastră.

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la Akta, doar oferim informatii.
      Deranjamentele in reteaua Akta ar trebui sa se rezolve in termen de maxim de 48 ore lucratoare.

  32. Buna seara,
    va rog sa-mi comunicati data cand vor fi remediate defectiunile in Aricestii Rahtivani ,sat Stoenesti,jud Prahova.
    Sunt extrem de nemultumita de serviciile dumneavoastra.Au trecut deja 14 ore si nu ati rezolvat problemele care sunt din ce in ce mai dese.
    La fiercare ploaie pica semnalul si la tv si la net.
    O seara buna !

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la Akta, doar oferim informatii.
      Daca problema nu se va rezolva pana maine dimineata, va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii Akta (deranjamente) la numarul 0377778899.

  33. buna ziua, sunt un abonat la AKTA , COD CLIENT *****. Va rog sa mi spuneti ce se intampla ca nu avem cablu si internet de la ora 10.00 in conditiile in care s-a marit valoarea abonamentului , Macar raspundeti la tel si spuneti ce se intampla . astept raspunsul dv

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Akta, doar oferim informatii. Pentru aceasta problema va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii Akta (deranjamente) la numarul 0377778899.

    • La Akta, pentru rezilierea contractului trebuie sa sunam la serviciul de relatii cu clientii Akta urmand sa fim indrumati catre unul din dealerii locali.

  34. AKTA USOR,USOR DISPARE,NU MAI ARE ANGAJATI,ARE F MULTI SEFI CARE SUNT PLATITI DEGEABA,AU MASINI DE SERVICI CE LE FOLOSESC IN INTERES PERSONAL.AUOPRIT NUMAI ANGAJATI CARE NU STIU SA PUNA O MUFA.SFATUL MEU ESTE SA REZILIATI SERVICIILE CU EI.

    • Akta o sa dispara intr-adevar, dar folosirea masinilor de serviciu in interes personal nu are de-a face cu asta. Mai toti angajatii cu masini de serviciu le folosesc si in interes personal daca li se permite.

      • Buna seara, stie cineva daca mai exista casierii functionale akta , in zona Balotesti- Saftica, eventual Moara Vlasiei sau Otopeni si unde anume? Multumesc frumos!

        • Buna seara,
          Din cate stiu, exista urmatoarele casierii in zonele in care va intereseaza:
          Balotesti – Soseaua Unirii, Nr. 40A
          Moara Vlasiei – Soseaua Eroilor, Nr. 19