Sesizari, deranjamente si modalitati de contact relatii cu clientii Digi Mobil Italia si Digi Mobil Spania
Serviciile Digi Mobil Italia si Digi Mobil Spania sunt cele mai utile servicii de telecomunicatii dedicate romanilor care locuiesc in aceste tari insa este util sa stim care sunt modalitatile de contactare a serviciului de relatii cu clientii Digi Italia si Digi Spania in care ca dorim sa sesizam un deranjament sau nefunctionarea unui serviciu.

Sesizari, deranjamente si modalitati de contact relatii cu clientii Digi Mobil Italia si Digi Mobil Spania .
Digi Mobil Italia este un serviciu de telefonie mobila si internet mobil destinat utilizarii in Italia si Romania insa pe care il putem utiliza fara probleme, in roaming, in orice alta tara.
In caz ca dorim sa sesizam o problema serviciului Digi Mobil Italia sau dorim sa aflam informatii, avem urmatoarele modalitati de contactare a agentilor Digi:

Din Italia putem suna la urmatoarele numere de telefon:
4077 – Putem contacta acest numar gratuit de pe o cartela Digi Mobil Italia, cand ne aflam in Italia.

  1. 00393533004077 – Sunam la acest numar din orice retea de pe teritoriul Italiei, numarul este cu tarif normal.

Din Romania putem apela urmatoarele numere de telefon:
3. *4077 – Acest numar este disponibil daca apelam de pe un numar Digi Mobil din Romania, fiind gratuit.
4. 0040314074077 – Acest numar este apelabil din orice retea din Romania, numar cu tarif normal.
Programul departamentului de relatii cu clientii este zilnic intre orele 08:00 – 24:00 ora Romaniei.
5. servizioclienti @ digimobil.it – O sesizare putem face si prin e-mail, trimitand solicitarea noastra la aceasta adresa.
6. www. digimobil.it – Online avem varianta de a face o sesizare prin formularul de contact urmand acesti pasi: Asistenta & Suport – aici completam solicitarea noastra.

Sesizari, deranjamente si modalitati de contact relatii cu clientii Digi Mobil Spania

Putem contacta departamentul de relatii cu clientii Digi Mobil Spania prin una din urmatoarele modalitati:

Daca te afli in Spania:

  1. 1200 – Putem apela gratuit acest numar de pe o cartela Digi Mobil din Spania;
  2. 642642642 – Putem apela gratuit acest numar de pe o cartela Digi Mobil Spania, din alta retea numarul poate fi apelat insa are tarif normal;
  3. 901666642 – Putem suna la acest numar din orice retea, numarul este cu tarif normal;
  4. atencionalcliente @ digimobil.es – Adresa e-mail este destinata sesizarilor in limba spaniola;

Daca te afli in Romania:

5. *1200 – Numar gratuit din reteaua Digi Mobil de pe teritoriul Romaniei;

6. 0314006422 – Numar apelabil din orice retea, are tarif normal din alte retele iar din reteaua Digi Mobil este gratuit daca sunam din tara;

7. clienti @ digimobil.es – Adresa e-mail dedicata sesizarilor si reclamatiilor facute in limba romana;

8. www. digimobil.es – Putem face o sesizare online inclusiv printr-un formular de contact pe site-ul oficial DigiMobil.es in sectiunea Relatii clienti DIGI mobil – formularul – aici completam solicitarea/sesizarea noastra;

Programul serviciului de relatii cu clientii Digi Mobil Spania (call center) este urmatorul:

  • de luni pana sambata intre orele 07:00-24:00 (ora Spaniei);
  • duminica intre orele 07:00-23:00 (ora Spaniei);

Cele mai frecvente probleme / situatii in care avem nevoie sa contactam serviciul de relatii cu clientii Digi Mobil Italia si Digi Mobil Spania sunt:

  • cartela inactiva, nu functioneaza sa sunam de pe cartela la prima folosire;
  • probleme de semnal (cand nu avem deloc semnal sau avem semnal foarte slab si intreruperi in timpul convoribirilor);
  • probleme cu activarea si folosirea roamingului intr-o alta tara decat Italia, Spania sau Romania;
  • probleme cu internetul mobil: configurarea setarilor, viteza foarte redusa la internet, cazuri in care nu se conecteaza deloc la internet;
  • solicitare cod PIN / cod PUK;
  • blocarea cartelei in cazul in care am pierdut-o sau ne-a fost furata;
  • informatii despre facturi: costuri ridicate pe factura, verificarea desfasuratorului pentru convorbirile telefonice;
  • informatii despre punctele de vanzare ale cartelelor Digi Italia / Digi Spania;

Sesizari, deranjamente si modalitati de contact relatii cu clientii Digi Mobil Italia si Digi Mobil Spania. Pentru orice informatie sau problema pentru care aveti nevoie sa contactati serviciul Digi Mobil Italia sau Digi Mobil Spania pentru a sesiza diverse probleme sau deranjamente, puteti lasa un comentariu si vom incerca sa va ajutam.

Per qualsiasi informazione o problema che devi contattare Digi Mobil Italia per indagare su vari problemi o problemi, puoi lasciare un commento e cercheremo di aiutarti.

Para cualquier información o problema que necesite ponerse en contacto con Digi Mobil España para investigar varios problemas o problemas, puede dejar un comentario e intentaremos ayudarlo.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

169 COMENTARII

  1. Am ajuns din Spania în tara și nu pot utiliza internetul. Am oferta cu 20 euro activata. Nr de Spania sunt 0034******* Vasile 0034******** Cornelia. Va rog sa îmi accesați serviciul sa pot discuta de el.

  2. In legatura cu sesizarea ****,am revenit cu un telefon la 0361400401,va rog sa-mi spuneti cand veniti sa -mi remediati problemele la internet,nu ma pot conecta la retea ,am un pc windows 7,va multumesc

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Termenul maxim de rezolvare probleme tehnice in reteaua Digi este de 48 de ore.
      Daca a fost depasit, va recomand sa sunati din nou pentru a solicita urgentarea rezolvarii problemei.

  3. Stimati furnizori de servicii,

    Am activat acesata solicitare de factura electronica in urma cu cca 1 ora.
    Nu am fost informat ca se va renunta la factura in format pe hartie, deci va rog sa nu anulati trimiterea facturilor pe format hartie.
    E-mailul dumneavoastra a venit pe o adresa de e-mail de unde am platit facturi pentru firma AKTA.
    Este bine ca ati pastrat baza de date a firmelor cu care v-ati comasat, dar ar fi fost mai bine daca mi-ati fi trimis pe e-mail o popunere de contract in locul celui avut cu AKTA.
    Mai jos aveti un raspuns primit recent cand am solicitat ceva pe e-mail:

    “Stimate domn,
    In urma solicitarii dumneavoastra ,va rugam sa va prezentati intr-un punct de lucru RCS& RDS,cu actul de identitate pentru reinoirea contractului si actualizarea datelor personale.
    Va multumim si va dorim o seara cat mai placuta!
    Multumesc!”

    Cred ca inducerea in eroare prin prezentarea unei facturi care ar fi trebuit sa vina in urma cu 3 saptamani in cutia postala si inca nu a venit este un act neonorabil pentru firma dumneavoastra.

    Daca totusi doriti transmiterea facturilor in format electronic, va trebui facut un Act aditional la contractul care il avem.
    In acest act aditional, trebuieste stipulat ca beneficiarul este exonerat de responsabilitate in cazul defectarii serverelor, computerelor, softurilor, etc.

    Oricum, prezenta atentionare pe aceasta adresa de e-mail va putea fi folosita ca martor in cazul intreruperii serviciilor din cauza neplatii facturii electronice ca urmare a defectiunilor logistice.
    Cu multumiri,

    Ovidiu

    • Nu suntem de la Digi.
      Daca doriti sa faceti o solicitare online pentru a trece la modalitatea de livrare a facturilor acasa, completati formularul de contact de pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact sau sunati la relatii cu clientii Digi la numarul 0314004414.

  4. Va rog din suflet faceți ceva,sapt asta am sunat de nnnnn ori și nimic,nu-mi merge netul,nu merge sa intre copii online….acum sun și vb cu cineva după care iar nu merge,pt ce îl mai plătesc in condițiile astea?!

    • Daca nu raspund la telefon si nu puteti face sesizarea pentru rezolvarea problemei, atunci scrieti-le pe pag de Facebook Digi Romania pe mesenger mesaj privat si va vor raspunde acolo. Acest site nu reprezinta digi doar ofera informatii.

    • Luati legatura cu cei de la Digi sa verifice acest lucru, daca ar trebui sa primiti factura acasa vor verifica sa fie trecuta corect in baza lor de date si vor inregistra o sesizare.

  5. Buna Ziua! Am incheiat cu DIGI contractul de furnizare servicii televiziune prin cablu nr. ******* din data de 05.08.2020. Deoarece am incheiat un nou contract am reziliat contractul pe care il aveam cu Telekom . Din data de 21.08.2020 am fost deconectata de la serviciul furnizare TV. Am facut numeroase sesizari telefonice la serviciul Call center DIGI dar nu s-a rezolvat nimic.Va rog sa-mi transmiteti daca se poate realiza instalarea tinand cont de faptul ca astept de o luna.Va rog sa imi dati un raspuns (favorabil sau nefavorabil) pentru a sti ce hotarare sa iau.

    • Scrieti-le pe Facebook la pag Digi Romania in zilele de luni pana vineri intre orele 09- 18 , spuneti ca sunteti deconectat de la fostul furnizor si sa urgenteze instalarea. Sau spuneti acelasi lucru operatorului de la call center.

  6. Scrie prost corectorul ăsta. Omul e făcut să discute atunci când sunt probleme. Nu să se comporte ca o maşinărie ce nu se poate opri cănd ți-ai prins mâna sau degetele. Pentru că atunci are ca şi maşinăriile alea nevoie de protecție ca să nu ajungi din greşeală cu vre-o parte a corpului acolo şi să fii rănit

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Din cate stiu, in reteaua Digi se poate face o singura suspendare la cerere pe an. Daca sunteti nemultumit in acest sens, puteti face o sesizare catre ei.

  7. Bună Ziua! Îmi tot trimiteți că nu am plătit. Ați spus că pot suspenda livrarea. Am crezut că o să prelungiți contractul şi o să pot să suspend de câte ori am nevoie. Ete, na! Nu e nimeni la mine acasă. Nu am plătit pe net că oricum nu-mi vine să mă grăbesc să plătesc ce nu folosesc. Practic să sponsorizez firma asta. Dacă ştiam mergeam la ăia de plăteşiti lunar. Omul e făcut să dispute când sunt neînțelegeri. Nu să devină periculos pentru om…maşinile care au piese în mişcare trebuie să aibă protecție ca să nu fii prins acolo să rămâi fără un deget, ceva….rds ce protecție are? Dacă ți-ai prins urechile rămâi fără cap? Nu vroiam să găsesc casa goală când ajung. Am vrut să întrerup serviciul dar cică trei luni pe an. Anul ăsta am fost mai mult plecat. De ce nu îl întrerupi când te rog eu? Apoi îl iei de la unde am rămas ca să-ți plătesc tot 24 say 12 luni in total, ce ai scris tu acolo? To tot arunci ce zici tu că îmi furnizezi. Eu nu sunt acolo să folosesc. Omul normal discută. Aşa vrei tu, să primeşti banii doar pentru că m-ai păcălit? Eşti sărac? Eşti creator? Eşti excroc? Sper că nu. De ce nu se poate vorbi cu tine? E greu de înțeles? Sau greu de acceptat?

  8. Buna ziua!
    De trei saptamani va sun si nu intra niciun operator pentru a mi asculta doleanta/problema. Avem probleme cu cablu TV, apare aproape continuu afisat urmatorul mesaj „lipsa semnal sau semnal slab, imagine in valuri” Va rog, trimiteti sa se remedieze aceasta problema!

  9. imbunatatiti serviciul de plata ”on line”. Este a doua luna de cand nu reusesc sa platesc „on line” abia ieri am ajuns acasa , maine sa caut o agentie deschisa sa pot plati . enel si engi sun mai facile ,adaptati-va si voi la un program mai usor de folosit .

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Unde ati intampinat probleme mai exact si ce eroare?
      Eu am reusit sa fac plata online mereu insa este important sa avem datele de pe factura.

        • Digi nu ofera suport pe teritoriul altei tari, deci va trebui sa va descurcati cu rezolvarea acestei probleme. Posibil sa se fi deplasat antena sau sa fie o problema de cablu/LNB. Daca va descurcati, puteti sa incepeti sa le verificati singur si sa le luati prin eliminare, altfel va recomand sa va adresati unui tehnician care se ocupa de instalarea si mentenanta antenelor.

  10. Buna ziua (la voi ca la mine nu i)
    Am incarcat (pe 21 02 2020)creditul pe telefon cu suma de 20€ pentru optiunea/oferta digi combo;am consulat creditul de unde a reiesit 16GB ramasi de luna trecuta +30GB afere ti lunii acestea, in total 46GB(+min si msg.urile incluse n oferta) ;pina aici, bine.
    Azi 23 02 2020 am consultat la fel creditul de unde a rezultat (surpriza) 30GB,diferenta de 16GB pe care eu nu i am consumat/folosit.
    Asadar si prin urmare, (stiind ca giga se aduna/insumeaza,) am consultat un operator care mi a adus la cunostiinta ca ar fi trebuit sa astept sa expire termenul lunii ca sa se acumuleze giga. Am incarcat creditul (anticipat) ptr. ca era ultima zi, si telefonul resp. internrtul i mi este indispensabil.
    Cum nu este specificat faptul ca trebuie (obligatoriu presupun) sa astepti sa expire total termenul lunar, am ramas „pagubit” de dif. de 16 giga, si consider ca lipsa acestei informatii nu mi se datoreaza mie.
    Ce doresc:
    Sa mi se restituie ceea ce mi apartine daca este posibil,,, (si daca nu chiar nu ma supar).
    p. s. sunt locuri unde nu ai posibilitatea de a incarca numerar, si cu nu am credit/te bancare (ptr. ca s sarac), motiv ptr. care am incarcat anticipat telefonul/creditul.
    Va multumesc pentru atentie, va doresc o zi buna, si spunindu va ca nu ma supar nu vreau sa se nteleaga ca s ironic si deasemenea sper ca problema pote fi rezolvata

  11. Am incercat sa portez un numar de mobil la Digi, am completat tot ce s-a cerut, a aparut un mesaj ca pe numarul portat va aparea un cod care trebuie sa-l introduc pe pagina unde am inceput solicitarea de portare dar acel cod nu mai vine. Am incercat aseara, azi la pranz si acum seara si tot nimic. Cum se poate rezolva situatia?

  12. Bună ziua. Eu m-am schimbat la digi de o zi.Acum am văzut că mi-a luat toti banii, adică cei 18.75 €,Și ce 10 euro care îi aveam din cartelă. Plus că am solicitat să-mi mențin acelasi numar, adică ******* de la TIM.Cînd am vb.la digi cu un domn, mi-a spus că se poate să-mi lase același număr. Și că transferul de bani de la Tim care erau 18.75.
    Imi pare rau că nu este ceea ce mi s-a spus de alții. Vă rog să-mi dați nr pe care îl aveam și după aceea ….Plus că nu pot nici mesaje să trimit . Deci, va rog insistent să-mi dați nr.pe care l-am avut .Și mai mult să-mi spuneți de ce mi s-a luat toți banii.

    • Buna seara,
      In ceea ce priveste pastrarea numarului, intr-adevar ar fi trebuit sa se pastreze deoarece asta presupune portarea numarului, poate agentul care v-a semnat contractul nu a facut ce trebuie pentru cererea de portare. Insa, in ceea ce priveste creditul informatia care v-a fost oferita a fost gresita, creditul nu se transfera dintr-o retea in alta, ci se pierde. Pentru aceste probleme va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii Digi Mobil Italia la numarul 3533004077 (apelabil din Italia). Explicati problema.

    • Ti-am mutat comentariul pe articolul dedicat, pe acest articol incercam sa mentinem discutiile la subiect (sesizari si probleme privind serviciile Digi Mobil Spania si Digi Mobil Italia).

  13. Buna ziua , de ce nu merge cartela in romania ? mentionez ca in spania nu am probleme cu reteaua digi , cum am ajuns in romania nu pot olosi cartela ,,dc aveti nr de contact daca am stat 1h pe tel si nu iti raspunde nimenii,bieinteles doar robotul ,,poate ne puteti raspunde la call center ..

  14. Buna ziua
    Sunt in Italia si folosesc digi mobil
    De cateva zile nu mai pot primi apeluri nici de pe nr it nici din Rom .
    Mentionez ca am fost plecata in Rom si de cand m.am intors iar in Italia se intampla asa .
    Ce pot face sa remediez .
    Eu pot efectua apeluri dar nu pot primi.
    Multumesc

    • Buna ziua,
      Sa inteleg ca aveti o cartela Digi Mobil Italia cu doua numere.
      Nu reusiti sa primiti apeluri pe numarul de Romania sau pe numarul de Italia? Ati incercat sa va sunati de pe un alt telefon? Daca da, ce apare pe acel telefon sau ce se aude?

  15. Buna SANT CU CARTELA MUNDO A MUNDO …ACTUAL SANT IN ROMANIA .SOTUL VREA SA MA SUNE DE PE UN FIX DIN SPANIA SI NU REUSESTE .MENTIONEZ FAPTUL CA NR MEU E DE MOBIL DIGI DE SPANIA..DE CE ?
    De ce nu pot primi telefon DE FIX DE SPANIA LA NR MEU DE MOBIL DIGI DE SPANIA EU SANT IN ROMANIA ACUM

        • Daca v-a sunat pe WhatsApp nu inseamna ca aveti semnal. WhatsApp foloseste internet, nu foloseste reteaua mobila. Eu intreb daca v-a sunat cineva de pe un telefon insa inteleg ca de fapt nu aveti semnal pe telefon. Ce model de telefon aveti?

          • Ar trebui sa va functioneze cu acest model cartela Digi Spania in Romania. Va recomand sa faceti o sesizare pe pagina Facebook Digi Mobil Spania.

          • Aici DA FUNCTIONEAZA ,DAR MA INTERESEAZA CA MA CHIAMA SOTUL DIN SPANIA IN ROMANIA SI NU MA POATE CONTACTA SI NICI EU DE AICI IN SPANIA

          • Cand il sunati, trebuie sa formati numarul de Spania, adaugan prefixul Spaniei. Ati facut acest lucru? Daca da, ce se intampla cand sunati, ce apare pe telefon si ce se aude in telefon?

          • Dansul trebuie sa va sune pe numarul de Romania, adaugand prefixul Romaniei. Adica, trebuie sa formeze numarul +4077xxxxxxx.

          • NU AM NR DE ROMANIA
            ANUL TRECUT AM AVUT NR DE ORANGE SPANIOL SI MA SUNAT FARA PROBLEME ACUM AM TRECUT LA DIGI SI NU REUSESC SA VB

          • Cartelele Digi Mobil Spania luate din Spania au doua numere, unul de Spania si unul de Romania. Cand sunteti in Spania folositi numarul de Spania, cand sunteti in Romania il folositi pe cel de Romania. Se pare ca dvs nu stiati de numarul de Romania.

          • Luati legatura cu cei de la Digi Spania sa va ofere numarul de telefon de Romania si sa va explice cum il puteti folosi.

          • Acela este un numar de Spania. Dvs ati portat numarul Orange Spania in reteaua Digi Mobil Spania. Cartelele Digi Mobil Spania au, asa cum v-am detaliat mai sus, doua numere. Unul de Spania, care se foloseste in Spania si unul de Romania care se foloseste in Romania. Luati legatura cu cei de la Digi Spania sa va explice daca aveti nelamuriri.

  16. Buna ziua
    Am si eu o problema cu telefonul nustiu din ce cauza cand ma duc in romania nu imi citește cartela de digi spania
    Din ce cauza este
    Am un huawei p smart plus
    Nu ii apare semnal

    • Buna ziua,
      Incercati repornirea telefonului. Daca problema este aceeasi, verificati sa la Prefered Network type sa nu fie selectata optiunea 2G Only. De asemenea, incercati cautarea manuala a retelei Digi.

  17. AMO CARTELA CU NR. DE SPANIA 6*****.SI NU FUNCTIONEAZA AM SOSIT DE IERI IN ROMANIA SI NU NMERGE MULTUMESCAM SUNAL LA RELATI CLIENTI NU RASPUNDE NIMENI

  18. Buna ziua
    Nu îmi merge activarea cartelei digi, odată ce am ajuns în Romania
    avem 2 cartele digi mobil Spania care nu găsește rețeaua în România ne da eroare când dam pe digi mobil 4g sau 3g

    • Buna ziua,
      Ar fi trebuit sa functioneze direct cartelele in Romania, va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii Digi Mobil Spania sau pe pagina lor Facebook Digi Mobil Spania.

    • Buna ziua,
      Nu puteti citi mesajele primite pe numarul de Spania pe o cartela Digi Mobil Spania, deoarece acel numar nu functioneaza in Romania, in Romania functioneaza doar numarul de Romania.

  19. Buna
    Sora mea are o problema cu cartela Digi Spania
    A venit i Romania și a activat romingul dar nu functioneafu
    Ii da eroare de sim
    Nu este disponibil
    Nu poate contacta Nr de telefit
    Ce ar trebuii sa faca

  20. De ce digi mobile de italia nu râspunde la relati cu clienti,an Olanda?eu sunt clientu lor de 1 an,20euro lunar,oferte :Europa,tel,minute nati,internati,internet, eu am ancncârcat lunar,si la timp ,dupâ ultima ancârcare,9 martie am avut doar numai telefon internet,nu dar acuma nu mai am nic telefon ?mau anselat,cei de la,Digimobile,cum sâ fiu informat,cin? De unde? Mereu ami dâ retea ocupatâ de ce?nam telefon de 4zile,râspundetim .
    Pe sms .

    • In Spania a functionat cartela Digi Mobil Spania? Roamingul este activat din oficiu deci ar fi trebuit sa va functioneze direct. Ati incercat cautarea manuala a retelelor?

    • Buna seara, pentru a functiona cartela Digi Spania in Romania nu aveti nevoie de roaming, aceasta cartela are un numar de Romania pentru a functiona direct pe reteaua Digi Romania. Daca nu functioneaza direct, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi Mobil Spania.

  21. Am facut un contract cu Digi espania de fibra si terminal . ,dar mai trebuia trimis NIE un act spaniol .Din data de 5 noiembrie cei de aici nu vor sa ataseze NIE in contract ,operatorii spun ca ei nu pot , iar la serviciul atencion al cliente nu raspunde nimeni ….unde pot sa fac o reclamatie …datimi un contact pentru ca in spania este imposibil

    • Daca ati facut deja o sesizare la atencionalcliente @ digimobil.es atunci asteptati raspunsul, unele situatii necesita verificarea in detaliu, se pare ca dvs doriti raspuns instant asa cum ati dorit si de la noi. Puteti completa si formularul online de pe site-ul Digi Spania, daca doriti.

    • Buna dimineata, este prima data cand incercati cartela in Spania sau ati fost in Romania si acum ati revenit in Spania?
      Ati incercat repornirea telefonului? In mod normal ar fi trebuit sa va functioneze imediat cum ati revenit pe teritoriul Spaniei, fara sa faceti ceva special in acest sens.

    • Buna Monica,
      Ar fi trebuit sa functioneze imediat, posibil sa fi ramas fara semnal intr-o zona si sa nu se mai fi inregistrat in retea de atunci. Incearca repornirea telefonului.