Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Fan Courier, Urgent Cargus, Posta Romana, SameDay
Desi piata de curierat din Romania este destul de dezvoltata avand destule firme de curierat, problemele sunt foarte multe si automat cresc reclamatiile si sesizarile clientilor. De aceea, este foarte util sa stim cum putem contacta serviciul de relatii cu clientii al companiilor Fan Courier, Urgent Cargus, SameDay, Posta Romana, DPD, DHL si altii.
Cele mai cunoscute firme de curierat din Romania sunt: Posta Romana, Fan Courier, Urgent Cargus, SameDay, DHL, DPD (Dynamic Parcel Distribution), TNT, UPS, Nemo, GLS.
Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Posta Romana
Ce mai putem spune despre Posta Romana, decat ca sunt inceti si printre singurele modalitati de a aduce un colet ieftin in tara. Avem urmatoarele modalitati prin care putem contacta Posta Romana pentru a face o reclamatie sau pentru a solicita informatii:
- 0219393 (004021 9393 111 apelabil din strainatate). Acesta este numarul general al serviciul de relatii cu clientii Posta Romana.
- suportclienti@posta-romana.ro. Putem face o sesizare si prin e-mail insa raspunsul este mult mai greoi.
- Formular online posta-romana.ro. Exista cateva tipuri de formulare online pe care le putem completa in functie de tipul solicitarii (suport clienti, reclamatie interna sau reclamatie externa).
- Oficiul Postal Express/Oficiul Judetean de Posta. Pe site-ul posta-romana.ro daca selectam judetul care ne intereseaza, avem date de contact (numar de telefon, persoana de contact si program) pentru oficiul postal express si oficiul judetean din posta.
Putem contacta serviciul de relatii cu clientii Posta Romana dupa cum urmeaza:
- L – V: 08:00 – 20:00;
- Sambata: 09:00 – 13:00;
Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Fan Courier
Fan Courier, una din cele mai vechi firme de curierat din Romania este in acelasi timp si una dintre cele mai problematice. Angajati comozi, care nu sunt dispusi sa astepte niciun minut in plus si pentru care este un chin sa ajunga si a doua zi in caz ca nu gasesc pe cineva acasa.
Avem urmatoarele modalitati prin care putem face o sesizare la Fan Courier:
- +4021.9336. Numarul general al serviciul de relatii cu clientii Fan Courier, apelabil inclusiv din afara tarii.
- +40723.55.22.33/+40742.55.22.33. Numere de contact mobile apelabile din Vodafone, respectiv Orange.
- *9336. Numar cu tarif normal.
- Formular online Fancourier.ro. Putem face o sesizare si online, timpul de raspuns de regula este de maxim o zi, chiar daca nu ajunge din prima la departamentul la care trebuie.
- Facebook Fan Courier. In caz ca avem cont Facebook avem posibilitatea de a face o solicitare si pe pagina de Facebook Fan Courier, timpul de raspuns este momentan de cateva ore.
Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Urgent Cargus
- 021 9330 (Bucuresti). Numar de contact pentru Bucuresti.
- 021 9282 (Provincie). Numar de contact pentru clientii din provincie.
- contact @ urgentcargus.ro. Asa cum este normal, putem sa facem o solicitare sau reclamatie inclusiv pe mail.
Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Sameday Courier
Sameday Courier este o companie detinuta majoritar de catre eMag (o miscare inteligenta din punctul meu de vedere) si cu care eu personal nu am avut nicio problema, coletele au ajuns mereu cand a trebuit. Angajatul lor de pe zona mea era putin ciudat insa amuzant si isi facea treaba. 🙂
Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Fan Courier, Urgent Cargus, Posta Romana, SameDay
Putem contacta reprezentantii Sameday prin una din urmatoarele modalitati:
- 021 637.06.60 / 0730.240.245. Apeland aceste numere putem discuta cu un agent de relatii cu clientii Sameday.
- office @ sameday.ro.
- Facebook Sameday. Daca dorim putem sa-i contactam si pe Facebook, timpul mediu de raspuns este de aproximativ o ora.
Programul serviciului de relatii cu clientii Sameday este dupa cum urmeaza:
- L – V: 09:00 – 18:00
- Sambata: 09:00 – 14:00
Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Nemo Express
Nemo Express este unul din principalii livratori ai produselor oferite de catre RCS – RDS.
- +4 (021) 9392. Call Center Nemo Express.
- E-mail. Avem urmatoarele adrese de mail Nemo disponibile in functie de motivul pentru care dorim sa le trimitem un e-mail:
- office @ nemoexpress.ro – informatii generale
- vanzari @ nemoexpress.ro – vanzari
- marketing @ nemoexpress.ro – marketing
- consumabile @ nemoexpress.ro – comenzi
- reclamatii @ nemoexpress.ro – reclamatii
- rambursuri @ nemoexpress.ro – rambursuri
Programul serviciului de relatii cu clientii Nemo Express este:
- L – V 09:00 – 17:00
- Sambata: 09:00 – 13:00
Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Fan Courier, Urgent Cargus, Posta Romana, SameDay
Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii DPD
- Apel la relatii cu clientii DPD, numar 0318249090, programul este L – V intre 09:00 – 17:00
- Adresele e-mail DPD pentru diverse situatii sunt: comenzi@dpd.ro, international@dpd.ro, reclamatii@dpd.ro, facturare@dpd.ro, sales@dpd.ro.
- Formularul de contact de pe site-ul Dpd.ro – sectiunea Suport – Trimite un mesaj
- Pagina Facebook DPD Romania – mesaj privat
Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii DHL
- Apel la relatii cu clientii DHL, numar 0212221777 sau *345 de pe mobil
- Formular de contact pe site-ul DHL.ro – Contact DHL Express – Contactati-ne
- Mesaj privat pe pagina Facebook DHL Express Romania
Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii TNT
- Apel la numarul 0213034567
- Fax la numarul 0213034543
- E-mail la ro.cs@tnt.com
- Formular de contact pe site-ul TNT.com – sectiunea Asistenta – Trimiteti un mesaj
- Pagina Facebook TNT Express Romania
Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Nemo Express
- Apel la relatii cu clientii Nemo la numarul 0219392
- Formular de contact pe site-ul nemoexpress.ro – sectiunea Contact
- Folosind una din adresele e-mail: office@nemoexpres.ro, vanzari@nemoexpres.ro, cs@nemoexpres.ro, marketing@nemoexpres.ro, rambursuri@nemoexpres.ro
- Pagina Facebook Nemo Express
Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii UPS Romania
- Apel la unul din numerele +40212338877, +40372125800, +40372125801
- Fax la numarul +40212316729
- Adresa e-mail rocustomerservice@ups.com
Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii GLS Romania
- Formular de contact pe site-ul gls-group.eu/RO/ro/contact-gls
- Pagina Facebook GLS Romania
Sesizari, reclamatii si modalitati de contact relatii cu clientii Econt
- Formular de contact pe site-ul econt.com – sectiunea Client Center
- Live chat pe site-ul econt.com – sectiunea Client Center
- Apel la numarul +40219959
- Pagina Facebook Econt insa pagina este generala pentru toate tarile in care Econt ofera servicii
Principalele motive/situatii pentru care dorim sa luam legatura cu firma de curierat sunt:
- nu a ajuns coletul/produsul comandat in termenul in care trebuia sa ajunga;
- coletul a fost deteriorat si produsul este lovit/defect din acest motiv;
- curierul a sunat o data, nu am fost acasa dupa care nu am mai fost contactat;
- am fost cautat de 2-3 ori acasa iar coletul mi-a fost lasat in depozit, unde este depozitul pentru a ridica acel colet?
- cat costa trimiterea unui colet?
- cum pot sa aflu prin ce firma se livreaza un colet?
Acestea sunt modalitatile prin care putem contacta serviciile de relatii cu clientii ale principalelor firme de curierat din Romania pentru persoane fizice, daca va intereseaza cum puteti contacta o alta firma de curierat care nu se afla in lista, lasati un comentariu.
Aproape toate firmele de curierat au serviciu de verificare al expeditiei (in functie de tracking number / AWB) si un serviciu online de calculare a costului coletului (in cazul in care dorim sa trimitem un colet pe care sa-l platim noi).
Voi ce probleme ati avut cu firmele de curierat? Lasati un comentariu in care sa detaliati ce problema ati avut si cum s-a rezolvat (daca s-a rezolvat).
Buna ziua ! Ar fii trebuit sa primesc un colet din China in Arad pe strada * nr * bl * Sc * ap * in zona Aradul nou , nume : **** , dar nu știu ce sa intamplat ca a ajuns in Drobeta-Turnu Severin
Și a fost și predat nici măcar nu știu la cine
Buna ziua, fiind vorba de un colet achitat, ar fi trebuit ca acel curier sa ceara buletinul sau cel putin PIN-ul trimis prin SMS-ul acela automat. Va recomand sa faceti o sesizare in acest sens la relatii cu clientii Fan Courier la numarul 021.9336 si in acelasi timp sa deschideti o disputa la magazinul online de unde ati achizitionat produsul.
Doream sa reclam comportamentul inadecvat al curierului de la Fan Courier
Puteti face aceasta sesizare pe pagina oficiala Facebook Fan Courier.
pe data de 16 aprilie Certsign a trimis pe numele ***** prin Fan Curier un plic la Bucu jud.Ialomita cu cod expeditie nr.***** care nici la aceasta data nu a ajuns la destinatie . va rog sa verificati si sa faceti demersuri pentru a ajunge plicul la destiantie intrucat este foarte important pentru a plati salariile salaritilor unei firme pe luna aprilie 2020. astept raspunsul dvs cu cele solicitate. tlf 07*****
La ce firma de curierat va referiti? Noi nu reprezentam nicio astfel de firma.
Bună ziua as dori sa a-mi exprim nemulțumirea an legătură cu serviciul de curierat de la Petroșani fan curier mau sunat ieri pt un coletsi când am discutat am ajuns la anțeleg ere sa al aducă astăzi la când iam sunat m or spus ca ai la depozit sun la depozit și nu răspund a-mi pare foarte rău dar o sa caut de acuma an colo alta firma de curierat
Ieste bătaie de jok
Buna ziua, in perioada aceasta cei de la Fan Courier au foarte multe solicitari, motiv pentru care apar si intarzieri sau alte problem. Totusi, in situatia dvs ar fi trebuit sa va dauca acasa coletul, se trimite in depozit doar daca nu raspundeti la telefon sau nu sunteti acasa in 2 zile diferite. Va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii Fan Courier la numarul +4021.9336 pentru aceasta problema.
Am tot sunat dar nu răspund
Asa cum am mentionat, sunt multe solicitari in perioada aceasta, trebuie sa insistati telefonic. Altfel, aveti varianta sa faceti sesizare online pe pagina Facebook Fan Courier.
buna ziua
as avea nevoie de un nr de tel al celor de la fan curier Giroc,jud Timis
am un colet de o saptamana la ei si nu-l mai aduc nesimtitii
nu e prima data cand procedeaza astfel
Buna ziua,
Puteti suna la numarul +40219336.
pai acuma am sunat dar inaca nu a raspuns nici-un operator
nu stiu faceti ceva cu cei de la fan curier,inchidetii daca nu mai pot face fata
Noi nu suntem de la Fan Courier.
Sunati si asteptati mai mult timp la telefon pana vi se raspunde. Au mai multe solicitari in aceasta perioada, de aceea apar aceste situatii si de aceea trebuie sa asteptati la telefon mai mult.
Va roga sa mă ajutați cu un colet care nu mai ajuns din cauza la cei de la sediu nu am fost anunțată si la făcut retur! Va rog sa ma ajutati
La ce firma de curierat va referiti?
Fan curier
Va recomand sa sunati la relatii cu clientii Fan Courier la numarul +4021.9336 si sa faceti o sesizare in acest sens.
Am făcut sesizare si am sunat dar se pare ca sunt degeaba făcute si am si sunat
Nu aveti ce sa faceti decat sa insistati cu sesizarile.
Buna ziua
De pe pagina d3e Internet a firmei fan Courier reiese ca mi s-a livrat aspiratorul comandat cu AWB ****** inca de ieri 22 aprilie.
Mentionez prin prezenta ca NU AM PRIMIT ABSOLUT NIMIC PANA ASTAZI 23:APRILIE ORA 17:20.
Va rog sa ma contactati prin Telefon la nr.07***** sau prin mail la adresa mentionata.
Buna ziua,
Noi nu suntem de la Fan Courier. Aveti in articol, mai sus, modalitatile prin care ii puteti contacta.
Bună ziua! De o săptămână încerc să îmi recuperez un colet și curierul găsește tot felul de scuze să nu mi-l aducă.
Buna ziua, la ce firma de curierat va referiti? Faceti o sesizare la relatii cu clientii.
Fan courier
Am sunat și mă plimbă de la Ana la Caiafa. Cred că am așteptat prea mult, mai ales că acel colet este plătit deja.
Insistati cu sesizarile la relatii cu clientii, nu aveti ce sa faceti altceva.
Vreau un nr de la urgent cargus
021 9330 pentru Bucuresti/Ilfov sau 021 9282 pentru provincie.
Bună ziua. Acum ceva timp am făcut la FanCourier comanda pentru returul unui colet. După 2 zile, din cauza faptului ca nu mai primeam niciun semn, am sunat la sediu sa vad ce se întâmplă și mi s-a spus ca mi-a fost anulata comanda deoarece nu am răspuns al telefon, iar eu nici măcar nu fusesem unata de către curier. Acest lucru s-a întâmplat de 2 ori. Am făcut sesizare și pe pagina lor de Facebook și pe email, am sunat și la sediu, dar nu am mai primit niciun răspuns.
Buna ziua, trebuie sa insistati cu sesizarile pentru a primi un raspuns. Oricum, nu stiu cat o sa va ajute raspunsul din moment ce coletul a fost returnat.
colet ridicat din data de 14.04.2020 nu apare in depozit timisoara sau alceva,tot apare ridicat de curier la 14.30.nr awb *****
Probabil inca nu a fost dat in teren, sunati la relatii cu clientii Fan Courier pentru urgentarea livrarii coletului, numarul este +40219336.
Am facut o sesizare la fan courier in privința unui colet care trebuia sa ajunga si nu a ajuns .Nimeni nu are un răspuns .
Insistati cu sesizarile la ei, probabil este o perioada aglomerata.
Buna ziua am făcut comanda la o rochița și am primit alta an lok și n-am vruto am dat-o napoi și bani mi-a ramas la curier și rochița ce am turnat-o an napoi și mi-a sp ca 48de ore a-mi trim alta rochița
Buna ziua, luati legatura cu firma de unde ati cumparat produsul.
Bună ziua am primit azi un alt pachet nu am primit ce am comandat
Daca pe colet sunt trecute corect informatiile expeditorului si ale destinatarului, posibil ca firma de unde ati comandat produsul sa fi trimis produsul gresit.
Și nu pot întra în legătură cu cei de la sesizări sau reclamați
Am comandat după un sait de îmbrăcăminte
Ce site? Poate reusim sa va ajutam cu date de contact.
Ma numesc Mircea,Constanta str.*,tel.07*****.Am fost programat pt.astazi 15.04.2020 pt.preluare un colet pt.Bucureasti,dar nu a venit nimeni pana in prezent sa preia coletu.Ce se intampla?
La ce firma de curierat aveti coletul respectiv?
Buna ziua Asteptam un colet de la altex conf detaliilor de mai jos nu intelegem de ce s a returnat – poate adresa incompleta dupa ce am interogat copilul – nu am primit decat un mesaj ca tot incearca sa se livreze in alta zi – nu am primit telefon sau mesaj adresa gresita sau incompleta – Rog spuneti mi cum sa procedam – adresa de livrare este : Bucuresti – str * nr * , bl * , sect4
mai jos detalii expeditie – multumesc pt raspuns
Status expeditie
*****
AWB: *****
Expediere returnata
Colete: 1
Ramburs/Retur/Redirectionare: *****
06.04.2020 13:34
Expediere colectata
06.04.2020 16:03
Expedierea a ajuns in depozitul Urgent Cargus din BRAILA
06.04.2020 18:05
Expediere in tranzit
08.04.2020 08:33
Expedierea se afla in curs de livrare
08.04.2020 12:57
Adresa destinatar gresita
09.04.2020 15:27
Expediere refuzata
13.04.2020 08:58
Expediere returnata
Buna ziua,
Pentru aceasta problema va recomand sa sunati la relatii cu clientii Urgent Cargus, insa din statusul expeditiei pare ca a fost returnat coletul, deci ar trebui sa faceti comanda din nou.
Buna ziua Hristos a inviat !!!
Produsul este platit deci cum sa fac din nou cda ???
Multumesc
Adevarat a Inviat!
Daca un colet se returneaza, atunci suma platita trebuie sa fie returnata.
Cu cei de la Urgent Cargus ati luat legatura sa va confirme ca acel colet a fost intr-adevar returnat? Daca da, atunci luati legatura cu magazinul online unde ati facut comanda sa discutati despre returnarea banilor.
bunaziua incerc sa vb cu un sef am trimis in pitesti un colet luni si nici azi nu a ajuns la destinatie am sunat angajatul dumneavoastra din pitesti si mia spus ca au incurcat coletele astept un raspuns ms.
Buna ziua, noi nu reprezentam nicio firma de curierat, la ce firma va referiti?
Fan curier
Numarul de telefon corect la care trebuie sa sunati este +4021.9336.
Buna seara,
Am un colet pentru Italia depus la posta op.76 in data de 18.03.2020.
Nu a ajuns nici pina acum la destinatie.
Vreau sa stiu unde este oprit.
Astept un raspuns.
Multumesc.
Buna seara, ati primit un numar de urmarile de la Posta sa il verificati pe site-ul Postei Romane?
Am urmarit acolo si am aflat ca pe data de 20.03 2020 a iesit din Romania…mai departe nu am ce sa gasesc
Vreau sa stiu unde este..
Nu cred ca puteti vedea mai departe unde este. Luati legatura cu Posta Romana, poate au ei un numar de urmarire international.
Va rog vreau si eu un nr de telefon pentru a vorbi cu cei de fan curier pt o sesizare.mtumesc
Puteti suna la numarul +40219336.
Am tot sunat la nr acesta dar nu pot lua legătura ca ei ca ma tot pun sa astept.chiar si 30 minute am stat in telefon
Probabil au mai multe apeluri in acelasi timp. Fie asteptati la telefon cat este nevoie (puteti lasa telefonul pe difuzor pe masa pana raspund) sau faceti o sesizare pe pagina Facebook Fan Courier.
Am comandat un card revolut ce a fost expediat in alta localitate. Fiind contactata tf am dat localitatea unde trebuia sa ajunga. A trecut o saptamana si inca nu am primit . Data de astazi: 14.04.2020
La ce firma de curierat este coletul? Ati verificat ultimul status al AWB-ului pe site-ul lor?
buna ziua
puteti va rog sa ma ajutati sa inteleg ce s-a intamplat cu awb ul ******
daca dau tracking imi apare ca are un awb de retur insa pe mine nu m-a contactat nimeni pentru livrarea acestui colet
Buna ziua, intr-adevar asa figureaza pe site-ul Fan Courier, va recomand sa luati legatura cu ei sa verifice ce s-a intamplat.
Fan Courier are cei mai inganfati curieri in Craiova.
Oricum ia banii daca nu predau coletul ( dublu de la expeditor ).
Foarte prost sistem.
Astept un colet prin Urgent Cargus din 25.03.2020 si nici acum nu a ajuns.
Expeditorul mi-a arata extrasul cu AWB-ul coletului ca a fost rpeluat de ei si le-a facut o sesizare pe mail in data de 27.03.2020. le-am scris si eu 2 mail-uri la adesa lor de contact, si mi-au raspuns ca acel awb nu exista in evidenta lor. Va rog sa imi spuneti ce ma sfatutit sa fac, si daca e nevoie sa imi iau un avocat.
Faceti o sesizare la OPC.
Urmeaza ca livrarea (un pachet cu ceai de la ELCOHEP ORADEA) sa aiba loc la inceputul lunii aprilie 2020.Doresc sa stiu daca pot plati c/v cu cardul.
Va multumesc.
La ce firma de curierat va referiti?
Depinde daca firma de curierat permite plata prin POS in teren. Va recomand sa contactati firma respectiva de curierat in acest sens.
As dori sa fac o reclamație la fan courier
Avem urmatoarele modalitati prin care putem face o sesizare la Fan Courier:
– +4021.9336. Numarul general al serviciul de relatii cu clientii Fan Courier, apelabil inclusiv din afara tarii.
– +40723.55.22.33/+40742.55.22.33. Numere de contact mobile apelabile din Vodafone, respectiv Orange.
– *9336. Numar cu tarif normal.
– Formular online Fancourier.ro. Putem face o sesizare si online, timpul de raspuns de regula este de maxim o zi, chiar daca nu ajunge din prima la departamentul la care trebuie.
– Facebook Fan Courier. In caz ca avem cont Facebook avem posibilitatea de a face o solicitare si pe pagina de Facebook Fan Courier, timpul de raspuns este momentan de cateva ore.
Bziua
Ieri în jurul prânzului soferul dvs in loc sa sune la sonerie a claxonat in disperare cca 40 secunde , alertand tot cartierul , după care a sunat în disperare la sonerie pana a blocat-o
Domnilor , inteleg ca suntem in carantina, dar comportamentul lui este mult deplasat.
O zi liniștită.
Buna ziua,
Noi nu reprezentam nicio firma de curierat. La ce firma va referiti?
Curieru de pe comuna Sag jud.timis.este un nesimtit dupa ce ca mi.a adus comanda dupa o saptamana mi.a adus coletele sparte…..rog sa se ia masuri daca nu au chef de munca sa demisioneze frate
Despre ce firma de curierat e vorba? Faceti o sesizare la relatii cu clientii, aveti modalitatile de contact detaliate mai sus, in articol.
Este vorba de Fan curier.am sunat dar nu raspunde nimeni.am stat aproape jumatate de ora si nu ma preluat nimeni
Au mai multe apeluri in acelasi timp in perioada aceasta. Puteti sa le faceti o sesizare pe e-mail sau pe pagina oficiala Facebook.
Sunt *****
Cand vine cureoul
Nu inteleg, va referiti la curier?
Ma numesc Chiciudean viorel din uricani jud hunedoara am avut un colet din oradea mai precis un tel mobil si iam zis la sofer sa desfaca pachetul asa scria pe olex primire cu verificare si soferul m ia zis sa l rog frumos eu am varsta dubla decat tine si nu am mai vrut pachetul. si el a scris ca lam refuzat si ma sunat de la oradea si i am zis ca merg maine la depozit sa l ridic Va rog sa luati masurii cu soferii arogantii Va multumesc.
Noi nu suntem de la nicio firma de curierat. La ce firma va referiti? Puteti sa faceti o sesizare la firma respectiva prin una din metodele descrise in articol, mai sus.
Curierul cu nr.tel. 07*** de la Urgent Cargus nu vrea sa plaseze comanda #****, tracking number *****- dupa ora 15.
Este firesc?!
Sunati la firma Cargus si spuneti ca agentul lor nu isi face datoria.
Buna ziua,
Referitor la e-mailul dvs.va informam ca toate coletele au fost cantarite si greutatea este cea declarata de 100 kg. nu cat a-ti mentionat dvs. Mentionam ca nu este pentru prima data cand se intampla aceasta stare de fapt care nu este reala.
Va multumim
SC BIMEX COM SRL Galautas
***** @yahoo com
FAN Courier inregistreaza diferente semnificative intre greutatea coletelor notata de dumneavoastra in sistemul selfAWB sau in declaratii si cea inregistrata de banda automatizata de sortare si cantarire. Pentru a evita pe viitor aparitia unor astfel de diferente ce pot duce la costuri suplimentare, va rugam sa acordati o atentie sporita valorilor greutatii pe care le declarati.
Pentru data de 09.03.2020 banda de sortare automata a inregistrat urmatoarele diferente de kilograme pentru expeditiile:
Data sortare Data AWB AWB Nr. colete Greutate cantarita FAN Greutate declarata Greutate
volumetrica Diferenta greutate
(declarata-cantarita FAN) Expeditor Oras expeditor Curier expeditor
Mar 9 2020 8:00AM – Mar 10 2020 8:00AM 09.03.2020 ****** 8 146.00 100.00 0.00 -46.00 BIMEX COM SRL Gheorgheni Toplita TOP-01-CRISTINA
Acest sait nu reprezinta Fan courier doar ofera informatii. Luati legatura cu fan courier nr il gasiti in material.
Buna ziua
Sunteți urgent Cargus ?
Buna ziua,
Nu suntem de la Cargus, gasiti in articol modalitatile prin care ii puteti contacta.
Inainte sa ajunga curierul de la urgent cargus cu coletul.. ar trebuii sa sune..de asta avem nr de tel…eu fiind acasa dar interfonul inchis ca doarme bebe si primesc mesaj ca s’a incercat livrarea…dau sa sun si bineinteles ca intra casuta vocala…deja e a 3a oara cand se intampla asa..luna trecuta sa nu mai zic ca a trebuit sa se duca sotul dupa curier in oras sa ia coletul deoarece, la fel, domnul de la curierat,de la urgent cargus, nu a sunat cand a ajuns in zona…
Faceti o sesizare la Urgent Cargus, intr-adevar ar trebui sa fiti sunata inainte.
La data de 3 02 2020 a fost trimis un colet la fan curier popești leordeni cu destinația focsani și nu a ajuns
Verificati AWB-ul pe site-ul Fan Courier pentru a vedea ce s-a intamplat si care este stadiul expeditiei.
Am primit comanda nr*****. Rog să-mi comunicați adresa expeditorului. Doresc să returnez produsul tot ptin firma dvs. Cu stimă,
La ce firma va referiti? Noi nu reprezentam nicio firma de curierat.
COLET FARA ADRESA STR.* NR.* BL.* SC.* AP.* CALARASI
Ce problema aveti mai exact, nu este trecuta adresa pe colet? La ce firma de curierat se afla coletul?
Prin posta romană Călărași , am comandat după AliExpress și nu a fost scrisă adresa pe colet, iar poștașul la dat retur.
Ati verificat numarul tracking sa vedeti in ce stadiu se afla? Daca inca este in tara, faceti o sesizare la Posta Romana prin care sa le trimiteti adresa corecta. Daca nu mai este in tara, nu mai aveti ce sa faceti decat sa deschideti disputa la Aliexpress.
catre fan curier domnilor pe data de 22-o1-2020 auto tm 61 awp intrind intro curte comuna la iesire soferu bogdan florin cu nr de telefon 07**** mia acrosat cu partea dreapta a dubei copertina din alcabon si rupto am discutat cu el sami dea rca a refuzat mai mult minte ca mia dat 200 euro total eronat deoarece lam dat pe mina politiei am facut sesizare la fan cu nr jab 17110 din 23-01 -2020 dar nam fost contactat de nimeni fapt pentru care daca nu se repara nu sta nimeni cu mine de vorba la nr.07****** voi da firman judecata si cere si daune paguba e de 400 euro
Va recomand sa faceti o sesizare la Fan Courier privind aceasta situatie.
Care sunt drepturile cumpărătorului? Noi doar dam banii și așteptăm ca fan curier sa își bata joc de noi?
Daca ati intampinat probleme cu Fan Courier va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii Fan Courier la numarul +4021.9336.
Buna ziua as dori sa fac o sesizare referitor la un sofer de al dumneavoastra
Buna ziua,
Noi nu reprezentam nicio firma de curierat. In functie de firma la care va referiti, gasiti in articol modalitatile prin care puteti face o sesizare.
Buna ziua,
Va rog frumos sa ma ajuta-ti cu urmatoarele awb-uri,
******* – livrare la Ilfov – Voluntari ( ****) , cu acest colet au mai fost trimise inca 8 buc, acelea fiind livrate, acesta NU,
******* – livrare la Miercurea Ciuc ( *****), amandoua fiind trimise in data de 07.01.2020,
neajungand la destinatie,
astept raspunsul Dvs,
Multumesc.
Buna ziua,
Noi nu reprezentam nicio firma de curierat, va recomand sa luati legatura cu firma care ar trebui sa va livreze coletele.
Colet **** trimis 9 dec 2019 din Germania adresa destinatar este ***** (Pt. ******) Str.*** Bl * Sc.*, et.* Ap * sector 6 Bucuresti, cod **** Pachetul contine cadouri de Craciun ,adresa meil ***** persoana de contact tel ***** in Ro.Multumim daca primim informatii .Va dorim o zi buna.Mai am vreo speranta sau s-a pierdut pachetul?
Cu greu am reusit sa aflu cateva informatii despre acest colet, am aflat doar ca ultima actualizare a fost in Germania astazi 05.01.2020 14:34:47.
Cred ca e nevoie sa mai asteptati, altfel puteti face o sesizare la Cypruss Posting, vad ca ei il livreaza international.
Astazi 3 ianuarie 2020,am fost la SEDIUL FAN CURIER TECUCI,din SATU NOU, la orele 18,10 si era inchis SEDIUL.
Am platit 30 lei TAXIUL degeaba! Desi programul pe usa era pana la ora 19!
Inainte de CRACIUN cu o saptamana,am trimis 2 colete la BECICHERECU MIC judetul TIMIS,iar coeletele au ajuns după 10 zile după ce am facut mai mmulte reclamatii. Fireste ,toate alimentele erau stricate.Cine ma despagubeste? Cine-mi plateste taxiul ca am venit in timpul programului si era inchis?
Oare,pe cand mai mult seriozitate ???Mi-ati lasat un gust amar !
Noi nu suntem de la Fan Courier, doar oferim informatii.
Puteti face o sesizare la relatii cu clientii Fan Courier prin care sa va exprimati nemultumirea insa banii pe taxi nu cred ca o sa vi returneze cineva.
Azi am primit un mesaj de la Urgent Cargus ca se va livra exped. RO 3060***** . Detalii la
075***** . la ora 09.43 ,am stat acas , am primit un mesaj la ora 15.01 ca s a incercat livrarea ., nu este adevarat , la aceea ora eram in curte adunam frunzele,,iar o alta persoana aduna frunzele pe la poarta , nu a sunat nimeni nici la poarta , nici la telefon, nici nu a clansonat ,nu e corect ,am dat comanda expres,ma deranjeaza cel mai tare minciuna,
Buna seara, probabil va reincarca maine sa va livreze coletul. Trebuie sa sunati pe numarul afisat in mesaj (este al curierului care va va aduce coletul).
Buna ziua nu stiu daca am apelat la cine trebuie dar doresc da fac reclamatie la firma Fan Curier din Cluj Napoca pt ca nu au livrst coletele pe care le-am comandat doua colete dr la Team Deales comandate pe data de 14 12 2019 si coletul de la Happy Max nu au livrat aceste colete la coletele de la Team Deals nr coletelor este **** si **** trebuia sa fie livrate deci sa ajunga pe data de 17-18 Decembrie 2019di nu sau livrat nici azi
Buna ziua, produsele au fost expediate de catre vanzatori? Daca da, atunci trebuie sa ii contactati pe cei de la Fan Courier pentru a urgenta livrarea, puteti suna la numarul +4021.9336.
Am primit mesaj ca voi gi contactata de curier si nu m-a contactat nimeni si nici la telefon nu raspunde nimeni de 2 xile incerc sa iau legatura cu cineva si nu pot
Sunati la numarul pe care vi l-am oferit, este numarul de la relatii cu clientii Fan Courier.
Buna ziua
Am apelat la serviciile Dv. expediind un obiect(UPS) din Mangalia catre Vatra Dornei,
AWB ***** catre Dnul.* Str.* nr. *(aflat la citeva sute de metri de sediul Dv. din acest oras.
Expedierea a fost facuta in data de 18,12 ,2019 ora 9.
Aflu astazi 21,12,2019 ora 11,30 ca cu mai eforturi coletul a fost dus la destinatie.angajatul Dv in urma numeroaselor telefoane date de catre destinatar,atunci cind i sa raspuns a fost chemat la sediu pentru a ridica coletul,desi plata sa facut pentru domicilil acestuia,spunind ca nu are cine sa-l aduca(desi este foarte aproape).Dupa lungi parlamentari coletul a fost adus dupa patru zile la destinatie.In momentul cand destinatarul a desfacul coletul a constatat ca acesta are carcasa sparta pe ambele laterale,desi a fost ambalat in folie cu bule si folie de plastic.
Acum eu va intreb: mai sustineti ca sunteti in slujba cetateanului care va plateste serviciile sau va bateti joc in continuare de cei ce va platesc?
Va doresc la toti o zi buna,exact asa cum am avut-o eu cu acest colet.
Buna ziua,
Noi nu suntem de la Fan Courier.
In ceea ce priveste problema dvs, va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii Fan Courier, iar ulterior o sesizare la OPC. Insa, nu cred ca veti reusi sa rezolvati ceva.
Buna ziua.
Am apelat la serv.FanCurier pentru trimiterea unui plic la Bucuresti, din Campulung Muscel. Am achitat transportul, conform chitantei dar la destinatie s-a cerut achitarea sumei privind transportul si destinatarului, conform chitantei. S-a pălatit deci de 2 ori transportul. Cum se procedeaza in vederea recuperarii banilor?
Astept raspuns, multumesc.
Sunati la Fan Curier si intrebati nr 0723 55 22 33 sau 0742 55 22 33 nr Vodafone si Orange sau scrietiile pe pagina lor de faceboock Fan Courier,
BUNA ZIUA.SUNT DE LA BIC NIC TRANS AM TRIMIS UN PLIC CU DOCUMENTE IN BUCURESTI IN DATA DE 18.11.2019 SI NU A FOST EXPEDIAT LA ADRESA.IN DATA DE 03.12.2019 MI SA TRIMIS PLICUL CU DOCUMENTE.CEI DE LA BUCURESTI AU ZIS CA NU AU FOST AVIZATI DE CURIER.AZI IN DATA DE 09.12.2019AM TRIMIS PLICUL INCA ODATA LA BUCURESTILA ACEIASI ADRESA.NOI NU O SA ACHITAM CHELTIUELILE DE RETURNARE SI NICI CEA DE DE AZI DE EXPEDIERE. VA ROG SA VERIFICATI SI ASTEPT UN RASPUNS
Buna ziua,
Noi nu reprezentam nicio firma de curierat, doar oferim informatii.
Prin ce firma ati trimis coletul?
In comuna Sapanta jud. Maramures nu a vrut curierul sa vina azi, iar cand a venit, m-a amenintat ca el nu mai vine niciodata si ca i tre timp pana sa vina la mine, el livra trei colete, i-am zis ca e liber sa nu mai vina daca asa vrea
voi care stiti decat sa va plangeti lucratii o zi in curierat sa vedeti cu cati nebunii aveti de furca
Sunt de acord ca lucrul cu clientii este dificil, dar asta nu inseamna ca angajatii firmelor de curierat sunt indreptatiti la urmatoarele:
-vorbeasca urat clientilor (asta nu se face oriunde ai lucra), ii explici in ce fel vrei dar de vorbit trebuie sa vorbesti civilizat; aici sunt incluse si mistocareli de genul „da ce vrei ma, sa ti-l aduc pana la usa”, „de ce nu raspunzi, acum te trezisi, etc.; daca nu esti in stare sa lucrezi cu oamenii, schimba-ti locul de munca;
-sa considere ca pachetul nu trebuie livrat obligatoriu la adresa de domiciliu; nu am nimic impotriva sa ma cheme curierii in parcare sau la scara blocului, daca pot cobor, daca nu pot nu cobor, cat timp adresa de livrare este cu bloc, scara si apartament, curierul este obligat sa vina acolo; iar chestiile gen daca nu sunteti azi acasa, il luati din depozit intra in aceeasi categorie;
Eu zic ca daca ar exista mai mult respect de ambele parti, totul ar decurge bine.
Ce-i drept sunt de vina si cei din managementul firmelor de curierat pentru ca stabilesc unele targete care sunt foarte greu de realizat pentru angajati.
buna ziua ! locuiesc la bloc coletul se aduce la usa apartamentului sau in parcarea blocului ?
Când este aproape de adresa dvs o sa fiti sunat . De regula vil aduce la usa apartamentului.
Buna ziua,
Coletul trebuie sa fie livrat la adresa mentionata pe colet, adica la apartament.
Totusi, sunt multi curieri care intreaba daca putem sa coboram la scara sau in parcare, asta nu inseamna ca suntem obligati sa coboram, comanda a fost facuta la o adresa care include si apartamentul, deci ei trebuie sa urce.