Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil.


Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS (Digi) poate fi contactat telefonic, prin formular online, prin e-mail, prin fax sau in unul din punctele de prezenta disponibile.
De regula apar diverse nemultumiri privind serviciile operatorilor de telecomunicatii, motiv pentru care suntem nevoiti sa ii contactam frecvent. Pe langa aceste situatii, avem nevoie de ajutor in configurarea echipamentelor oferite de catre ei. Desi unele echipamente sunt usor de configurat si nu trebuie neaparat sa ii contactam pe reprezentatii companiei RCS-RDS (de exemplu, informatii despre configurarea internetului mobil gasim AICI), alteori intalnim situatii mai complicate pe care operatorii Digi le pot rezolva mult mai usor.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

De asemenea, o factura este mereu mai usor de detaliat de catre un reprezentant RDS decat sa o analizam noi online.

Luand in considerare aceste lucruri, putem contacta serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS prin urmatoarele modalitati:

  1. Apel telefonic. Pentru a apela serviciul telefonic de relatii cu clientii avem urmatoarele variante, in functie de problema intampinata:
  • Informatii/probleme servicii fixe (internet fix, telefonie fixa, cablu tv, Digi Wi-Fi): 0314004401 (pentru Bucuresti/Ilfov) sau 03xx 400 401 (unde xx reprezinta codul judetului – exemplu: Constanta 0341 400 401);
  • Informatii/probleme servicii mobile (internet mobil, telefonie mobila): 0314007777 (apelabil din orice retea) sau *777 (apelabil din reteaua Digi Mobil);
  • Informatii/probleme servicii Digi TV Satelit (televiziune prin antena parabolica): 0314004000.
  • Informatii/probleme aplicatii mobile (Digi Online, Digi Oriunde, Digi Storage): putem apela fie local la numarul pentru servicii fixe, fie la numarul pentru servicii mobile. Inca nu am testat daca putem fi ajutati la numarul pentru antena satelit insa este suficient ca suntem ajutati la unul din primele doua numere.
  • Informatii/probleme servicii business (dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314006500 sau *500 (apelabil din reteaua Digi Mobil)
  • Informatii financiare servicii business (departamentul Collection – dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314010020
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Italia: 0314074077
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Spania: 0314006422
  • Informatii/probleme serviciul roaming Digi Romania: 0314008000

Toate numerele de telefon sunt cu tarif normal si disponibile non-stop mai putin numarul pentru informatii financiare servicii business (0314010020), acesta are un program de lucru mai limitat si anume de luni pana vineri intre orele 09:00 – 17:00.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

In majoritatea situatiilor telefonic trebuie sa oferim doar numele titularului si adresa, mai putin situatii care implica activarea unor servicii, oferirea unor date confidentiale (nume utilizator si parola pentru conectare la internet, cod puk, etc.), caz in care trebuie sa oferim si CNP-ul pentru a demonstra ca suntem titularul contractului.

  1. Formular online. Pentru a deschide o sesizare/solicitare online trebuie sa accesam site-ul oficial rcs-rds. ro – sectiunea Asistenta – Asistenta Clienti – Intra in legatura cu noi iar aici selectam una din optiunile cele mai apropiate de situatia noastra:
  • Suport probleme tehnice;

  • Verificare stadiu sesizare depusa;

  • Informatii despre facturi si plati;

  • Sugestii client;

  • Cerere date cu caracter personal;

Modalitatea de contact online s-a schimbat la Digi, astfel incat pentru o sesizare trebuie sa accesam sectiunea Contact – iar mai jos la Asistenta tehnica: Contact avem un formular pe care trebuie sa il completa.

Deseori varianta de contact prin formular online este indicata deoarece uneori solicitarea ajunge direct la departamentul care trebuie sa se ocupe de problema noastra, fara sa fie nevoie sa mai treaca prin Call Center.

  1. E-mail. Putem trimite e-mail la una din urmatoarele adrese in functie de problema noastra:
  • clienti@rcs-rds.ro : pentru orice problema/situatie/informative/sugestie. Este recomandata una din primele doua metode deoarece se raspunde mai greu prin e-mail, problema neajungand direct la departamentul care se ocupa de situatia noastra.
  • sales@rcs-rds.ro: pentru informatii despre vanzari servicii business
  1. Fax. Desi este o metoda invechita, in cazul in care nu avem alta varianta putem sa trimitem si un fax la numarul 0314004441
  2. Puncte de prezenta. Daca dorim sa discutam fata in fata o anumita problema atunci putem sa ne prezentam in unul din punctele de prezenta RCS-RDS. Lista complete a sediilor o gasim aici: http://www.rcs-rds.ro/asistenta/puncte-de-prezenta
  3. Facebook. Putem contacta un reprezentant RDS si prin intermediul platformei de socializare Facebook, ii gasim sub numele Digi Romania (@digipunctro).
  4. Forum Softpedia. O alta modalitate de a contacta serviciul de relatii cu clientii RDS este prin intermediul forumului Softpedia, exista o persoana (Digi_Helper) care ofera suport/asistenta.

Cele mai frecvente probleme intampinate cu RCS & RDS sunt:

-probleme semnal telefonie mobila si internet mobil (semnal slab, lipsa semnal, intreruperi, avarii);

-problema conectare la internetul mobil (smartphone sau stick 3g/4g);

-probleme cablu tv / antena digi tv satelit (lipsa semnal, semnal slab, semnal mare);

-problema internet fix diginet (eroare 678, 691, trafic redus, etc.);

-problema telefonie fixa (lipsa ton, convorbiri intrerupte, etc.);

-probleme aplicatii mobile (autentificare DigiOriunde, DigiOnline, MyDigi, etc.);

-probleme facturi/plati;
Pentru ca multe persoane nu cunosc prefixul judetului in care au probleme cu serviciile RDS, mai jos gasim numerele de telefon (cu prefix) la care trebuie sa sunam in caz ca dorim sa reclamam un deranjament sau daca dorim informatii comerciale/financiare:

Alba: 0358400401 / 0358400414
Arad: 0357400401 / 0357400414
Arges: 0348400401 / 0348400414
Bacau: 0334400401 / 0334400414
Bihor: 0359400401 / 0359400414
Bistrita-Nasaud: 0356400401 / 0356400414
Botosani: 0331400401 / 0331400414
Braila: 0339400401 / 0339400414
Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414
Buzau: 0338400401 / 0338400414
Brasov: 0368400401 / 0368400414
Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
Calarasi: 0342400401 / 0342400414
Cluj: 0364400401 / 0364400414
Constanta: 0341400401 / 0341400414
Covasna: 0367400401 / 0367400414
Dambovita: 0345400401 / 0345400414
Dolj: 0351400401 / 0351400414
Galati: 0336400401 / 0336400414
Giurgiu: 0346400401 / 0346400414
Gorj: 0353400401 / 0353400414

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Harghita: 0366400401 / 0366400414
Hunedoara: 0354400401 / 0354400414
Ialomita: 0343400401 / 0343400414
Iasi: 0332400401 / 0332400414
Maramures: 0362400401 / 0362400414
Mehedinti: 0352400401 / 0352400414
Mures: 0365400401 / 0365400414
Neamt: 0333400401 / 0333400414
Olt: 0349400401 / 0349400414
Prahova: 0344400401 / 0344400414
Satu Mare: 0361400401 / 0361400414
Salaj: 0360400401 / 0360400414
Sibiu: 0369400401 / 0369400414
Suceava: 0330400401 / 0330400414
Teleorman: 0347400401 / 0347400414
Timis: 0356400401 / 0356400414
Tulcea: 0340400401 / 0340400414
Vaslui: 0335400401 / 0335400414
Valcea: 0350400401 / 0350400414
Vrancea: 0337400401 / 0337400414

Cum putem rezilia abonamentul la RCS – RDS (Digi)?

Rezilierea abonamentului RCS – RDS se poate face de catre titularul contractului in unul din punctele de prezenta Digi.
De ceva timp, rezilierea se poate realiza si printr-o cerere online facuta pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.

Cum facem suspendarea serviciilor la RCS – RDS (Digi) pe o perioada de timp?

Putem suspenda serviciile Digi printr-o cerere depusa de catre titularul contractului intr-o casierie Digi. Contractul se poate suspenda pe minim o luna si maxim 3 luni iar reconectarea se poate solicita oricand, chiar si inainte de atingerea termenului solicitat initial. Suspendarea si reconectarea sunt gratuite.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

6131 COMENTARII

  1. RCOMANDARAEA DVS DE A SUNA CALL CENTER , SERV CLIENTI , ESTE O GLUMA ( ca su zic bataie de joc ).Stai 7 minute pt preluarea apelului de catre un functionar care nu are capacitaea sa faca distinctie intre o problema de fond ( FACTURI ,PLATI ) SI UNA TEHNICA ( MONTAJ CABLURI ) Singura sa preocipare este codul client??????? M
    MAI MULT RESPECT PT CLIENTI NU AR STRICA .
    COD CLIENT ******

  2. SESIZARE referioare la Contractul de furnizare servicii nr. ****** din data de 18.07.2024 – încheiat între Beneficiar pe de o parte și Digi Romania SA

    Buna ziua,

    Mă numesc Elena am solicitat la Digi Romania SA să-mi instalaleze internet și cablu TV la adresa: strada *, nr. *, com. Sălătrucu, jud. Argeș și vă aduc la cunostință următoarele:

    Am incheiat un Contract de furnizare servicii nr. ******din data de 18.07.2024 – încheiat între Beneficiar pe de o parte și Digi Romania SA și am o problemă nerezolvată la dvs din acea dată și până acum!
    Am fost contactată de către o echipă de instalare, pentru a instala fibra optică și la acel moment nu au gasit condițiile necesare instalării, și anume: – că nu aveam Acord scris de la vecina mea, privind utilizarea fibrei optice
    prin proprietate privata și a doua problemă,trebuia să toaletez pomii pe direcția stâlpilor de lumină electrică, pe unde urma să treacă cu firul de fibră optică.
    În concluzie, a doua zi am defrișat de jos toții pomii din toată grădina în jurul stâlpilor și am obținut și acordul scris de la persoana cu care mă învecinez și am transmis în aceiași zi reprezentantului Digi Romania / Agentului
    (persoanei cu care am încheiat contractul) și anume domnului Radu Marius Gabriel, care la rândul dumnealui a transmis mai departe precum că sau rezolvat (remediat) problemele mai sus menționate.
    Spre marea mea surprindere, neplăcută, am sunat în repetate rânduri la dispeceratul/reprezentanța dumneavoastră să urgenteze și să se rezolve această situație, dar din păcate nimeni nu m-a contactat!
    Vă rog să rezolvati această problemă, deoarece am nevoie urgent de aceste servicii DIGI pentru că vreau să instalez camere video, pe care le-am achiziționat deja și să beneficiez de celelalte servicii (cablu tv, wi-fi etc…),
    deoarece am avut surprize neplăcute din partea unor persoane rău intenționate.
    Cu speranța că o să se elucideze aceasta eroare de întârziere, vă mulțumesc!
    Pentru soluționării problemei, vă rog sa ma contctati la nr. de tf. 07*******.
    În speranța unei viitoare colaborări, vă asigur de întreaga mea solicitudine și vă stau la dispoziție pentru orice problemă în care considerați că vă pot fi de folos.
    Vă mulțumesc!

  3. Bună ziua! Sunteți cei mai neserioși și aveți cel mai nepregătit personal.Cu factura plătită îmi deconectați serviciile.Raspunsul primit: „Cei de la departamentul financiar au greșit.”
    Deci?Ce fac cei de la departamentul financiar? Probabil au alte preocupări în timp ce sunt plătiți din banii noștrii.

    • Noi nu suntem Digi, vina va apartine si dvs, pentru ca faceti plata facturilor prin diverse alte metode. Pentru a evita neplaceri de acest fel va recomand 3 variante rapide de plata. Aparatele pay point ( daca codul de pe factura este scanat corect atunci banii plata facturii este confirmata in 4-5 ore de la efectuarea platii) 2 Puteti face plata online daca va faceti cont pe Digi. ro ( plata este confirmata instant aproape) . 3 Plata facturii o puteti face intr-un sediu Digi. Orice alta metoda de plata poate cauza neplaceri. Desi dvs a-ti platit la timp este posibil ca in sistemul lor sa le fi intrat bani dupa data scadenta iar deconectarea serviciilor se face automat de catre sistem.

  4. Buna ziua as dori sa stiu daca comanda a fost plasata la curier am un tel Xiaomi Redmi Note 13 pe numele ****** loredana com ****** ***** str principala ***

  5. Am fost deconectat de la retea ******8 elisabeta cod client ******** *******8 ***** jud mures. Va rog sami comunicati cauza deconectati si totodata numele celui care a solicitat deconectarea.

  6. In Tulcea pe strada Gavrilov *** ***** ****** **** sa deteriorat tot echipamentul de protectie in urma unei solicitari prin care un abonat sa mutat cu cablu la Digi .Va rog a trimite echipa care a fost -a remedia tot ce a stricat -la etajul doi echipamentul sta suspendat si e posibil sa cada la cineva in cap .A scos protectia de la parter a canalului de cablu ca sa poata trage firul alb pana la etajul 4 si au distrus protectiile de tabla gri ale altei firme de cablu .abonatul nou al dumneavoastra locuieste la ap ** si e abonat de la sfarsitul luni ianuarie .Va informez ca asociatia a facut reclamatie la politie ca nu au un acord cu firma si nici ni stiau ca aveti echipament pe casa scarii .

  7. Am o problemă de 4 zile nu merge internetul si tv tot sun într-una sa vina sa mi se remedieze problemă mi se spune ca vine și nu vine nimeni nu va recomand digi sunt cei mai neserioși

    • In astfel de situatii nu aveti ce sa faceti decat sa insistati pentru rezolvarea problemelor, unele probleme pot dura mai mult in functie de complexitate, numarul de echipe disponibile si de echipamentele de pe stoc in caz ca este nevoie de inlocuirea unui echipament.

  8. Din data de 6 iulie 2023 am facut sesizare, am trimis foto dupa contor si nu vor sa recalculeze factura. m au incasat 191 lei ptr un consum inexistent la o locatie unde se sta sporadic. De atunci in fiecare luna fac sesizare si primesc raspuns……sesizarea este in curs de rezolvare. Stie cineva o adresa de maill catre un director de la RDS?

  9. Am solicitat un extras de cont pe ultimii 2 ani deoarece nu știu de ce am fost înasat de 4 ori în luna iulie, am avut și serviciile suspendate

  10. Am semnat contractul pe 07 06 2023 și astăzi suntem în 23 06 2023 și i-am sunați fiecare zi și mă mint spune că voi fi contactat de serviciul de bransari in cel mai scurt timp, Iași întrebă pe cei de la RDS definiția cel mai scurt timp? Sunt neserioși.

  11. Nu am internet și cablu de 4 zile. Telefonic se spune că e avarie, dar azi am fost contactată să îmi introduc fibra optica fiindcă doar așa pot sa mai funcționeze în continuare.
    Vi se pare corect? Să mi se spună că am avarie, să fiu decuplata și apoi obligata sa pun alt cablu intitulat fibra optica( peste 3 ani altul și tot așa)?
    Când am fost eu întrebată dacă doresc asta? Azi și pusă în fața faptului. La continuarea contractului, prin factura, la ghișeu nu mi s a spus nimic. Este corect că eu sa plătesc și să nu fie respectat contractul atâtea zile?

    • Puteti face o sesizare catre ei insa in cele din urma, tot ca ei ramane, altfel reziliati contractul. Sunt retele vechi, dezafectate in majoritatea zonelor, care nu vor fi tinute pe linia de plutire doar pentru cativa abonati. De ce nu doriti sa treceti pe fibra optica, ce va deranjeaza?

  12. Astăzi a fost a șaptea sesizare făcută. Trei zile la rand am așteptat începând cu data de 29 03 2023 și astăzi 31 03 2023.Aseara mi-au spus ca vin dimineață, ca au făcut sesizarea la urgenta. Nu au venit. Am sunat cum am spus a șaptea oara la ora 11:00 și au zis ca vin la ora 15, 0.Intrebare :dacă nu vin nici astăzi ce trebuie să fac ?Va mulțumesc, aștept un răspuns.

  13. In urma „amabilitații”reprezentantei ****** din ag.DIGI Uverturii,am hotărăt să reziliez un contract de preluare servicii pe care il facusem de cîteva ore.Suntem clienți si avem dreptul la informare corectă și atitudine justă.

  14. Bună ziua.Am primi un card de la dv dar nu este ok adresa.Si nu pot plăti factura.Ma numesc Elena.Str * nr * bloc * SC * etj * ap *.Ma puteți ajuta ce trebuie sa fac?

  15. Sunt Mircea,07******,cu domiciliul in Orsova,str.* nr.*,ap.*,jud.MH si la imobilul de vacanta ce il detin in Tg.Carbunesti/Pojogeni str.* nr.*,jud.GJ aveti un releu de retransmisie date mobile pe terenul meu( si cablul de alimentare de aprox.3 km) Alimentarea cu energie electrica se face pe ID ****-DIGI Energy.Din 17.06.2000 nu a-ti mai platit nicio factura si daca acesta situatie nu o remediati in cel mai scurt timp am sa va deconectez si am sa fac Plangere penala pentru inselaciune si furt

  16. O sesizare la adresa oficiului poștal Năvodari:nici până azi 13 ianuarie 2023 nu am primit pensia, aștept un plic de o lună.La ghișeu nu-mi dau pensia pe motiv că poștașul este pe teren, să am răbdare.Nu tolerez incompetenta,nu știu ce să fac.Doresc să se afle de ce?De 6luni primesc pensia la jumătatea lunii.

  17. Am sunat la toate numerele posibile de la rds, am trimis email sesizări, reclamație, de 2 zile nu am conexiune la internet, și am solicitat o echipă pt reconexiunea internetului Deva .

  18. Buna ziua,sunt abonata la Dvs la telefonie mobila ,cod client *****.De 4 luni nu mi s-a mai trimis factura de plata pe hartie si intampin greutati la plata lunara a abonamentului.Va rog sa-mi solutionati sesizarea si sa plimesc factura in cutia postala cat mai repede .Va multumesc

  19. VA ROG SA MI RRIMITETI UN MESERIAS CARE SA MI SCHIMBE RUOUTERUL PE CARE IL AM TOT DE LA R D S AM CUMPARAT UNUL MAI PERFORMANT NR,TLF 07***** ASTEPT SA MA SUNATI SI SA MI REZOLVATI SOLICITAREA

  20. Astăzi 15-12-2022 la ora 13:15 minute am efectuat o sesizare cu Nr *******, la deranjamente televiziune Rcs-rds , preluată de Dna operator ***** ***.
    Menționez că nu funcționează cablul TV, iar angajații de la serviciu depanare nu pot interveni ăstazi, vor veni a doua zi in intervalul orar 09;00-12:00
    Cum e posibil așa ceva, când eu plătesc aceste servicii pe tot anul in avans, deci nu am restante la RCS-RDS

  21. BUNA ZIUA, sunt clientul dumneavoastra , am contract de televiziune prin cablu pachetul de baza . Contractul are nr ********/04.10.2011 cod client*******, de schimbarea grilei de programe nu mai poviziona programul pe ANTENA 1, DISNEY JUNIOR. am televizor digital samsung.

  22. Buna ziua,
    Sunt clientul dvs. cod ***** si am un tv care nu merge decat cu mufa HDMI. Am inteles ca nu aveti pe stoc decodor HD pentru care am o comanda nr. *****. Cat dureaza pana o sa pot vedea programele tv.?
    Pe alte 3 televizoare prind programele pe canale diferite.
    Pe un tv nu pot vedea posturile ce sunt pe canalele intre 35 si 45 printre care se afla si ProTV si nici pe alt canal nu-l mai prind, cum sunt alte programe pe care le pot prinde si de 3 ori.
    Cu stima,
    Va multumesc!

    • Buna ziua. 1 Noi nu suntem Digi. 2 Ce tv-uri aveti ? Receptionati doar analogicul? 3 faceti o noua cautare a grilei pe toate tv-urile din casa dvs pentru ca grilele digitala si analoga au fost reorganizate.

  23. Buna ziua!
    Am incheiat ctr. in 18.10.2021 pe 12 luni la magazinul din cadrul Mall Tg Jiu. Am contractul cu semnaturile in original la care am si cererea de portare de asemenea in original, va aduc la cunostiinta ca nu am fost informat corect si nici nu mi s.a dat anexa cu privire la durata de 24 de luni ptr telefonia mobila, acest lucru l.am descoperit acum cand am fost sa reinoiesc ctr. Operatorul mi.a scos din sistem cererea de portare si acea anexa cu care eu nu sunt de acord intru.cat semnaturile de pe acele documente nu sunt ale mele. Am confruntat cererea de portare in original si cererea de portatre scoasa din sistem de operator si am constatat ca semnatura nu este a mea ba chiar sunt puse diferit pe formular fata de original. Va rog frumos sa verificati si daca nu ne putem intelege amiabil astept raspunsul dvs. in scris. nr. tel. 07*****

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi. Faceti o reclamatie catre ei (am mentionat mai sus cum faceti acest lucru) si daca nu primiti un raspuns in maxim 30 de zile, faceti reclamatie la ANPC mentionand numarul sesizarii Digi.
      Insa, daca aveti trecuta in contract perioada contractuala, nu veti rezolva nimic, se presupune ca ati citit contractul si ati fost de acord cu el.

  24. Am vrut să mă portez cu abonament de la Orange la dogi și am fost refuzat fiindcă am avut factura pe telefon ,electronică,și fiindcă am reziliat contractul cu orange.au vrut doar cu cartelă să mă portez ca să nu beneficiez de telefon.mai mult mi s-a spus de ce să plătesc 2 ani rate pentru telefon care se strică si operatoarea râdea ca o capră si se făcea glume cu casierul în orșova.mai faceți controale din când in când, că degeaba ai facultate pe hârtie la angajare dacă in cap ai prostie și nu știi să atragi clienții

  25. Am vrut sa fac un abonament nou la digi tv in Dej dar operatoarea a refuzat spunand ca nu are decodar si nu stie cand va avea.Am solicitat sa ceara decodor , asteptam fara probleme cit este necesar dar nu afost de acoerd , nu avrut sa faca nimic in sensul acesta si in coaecinta nu am reusit sa facem un abonament nou.
    Va rog sa verificari situatia si in urma raspunsului vom decide daca vom sesiza ANPC pentru ca ne au fost incalcate drepturile.
    Multumesc

  26. Buna ziua, am o problemă nerezolvata la dvs din 2003-2004 când am solicitat sa-mi instalați internet la adresa str *, nr*, bl*, sc*, ap*. S-au prezentat atunci doi lucrători de-ai firmei, au tras firul pana la ușa apartamentului , dar lucrarea a rămas așa , ei promițându-mi ca vin peste o săptămana sa- mi dea drumul la internet . Nu au mai venit, deși am fost la sediu si am tot întrebat . Spre marea mea surprindere, deoarece eu am făcut greșeala sa semnez atunci când au instalat cablul, deși nu am avut niciodată trafic de internet, nu mi s-a instalat ruter, nu am avut nicio parolă , deci nu aveam cum sa mă folosesc de acest serviciu, șase luni la rând m-am trezit cu facturi . Cred ca vreo 700 de lei , așa ceva . Am făcut reclamație scrisă, dar deși am cerut, nu mi s-a dat număr de înregistrare . In concluzie , nu am cum sa plătesc ceva de care nu aveam cum sa mă folosesc , nu e logic ?? Nu am avut nicio secunda semnal de internet la ap* . E o eroare de acum 18 ani, iar din aceasta cauza nu mi se permite sa instalez acum cablu pe numele meu . Vă rog sa rezolvati aceasta problema , deoarece nu voi plăti niciodată pt ceva de care nu am beneficiat . Chiar nu se poate înțelege că am fost facturată aiurea, ca nu a fost nicio secunda trafic de internet la aceasta adresa ? Cu speranța ca o sa se elucideze aceasta eroare , va mulțumesc !

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi.
      In baza lor de date se pot vedea logurile de conectare (se pot vedea chiar si in contul de abonat facut pe site-ul Digi) iar in mod normal, trebuia sa se faca un test la internet la instalare pentru a se vedea ca serviciul este functional, echipa de instalare era obligata sa faca acest lucru. Va recomand sa faceti o sesizare catre Digi si sa mentionati ca nu s-a facut acel test, daca intr-adevar internetul nu a fost folosit, se va face stornarea facturilor.

  27. nu am semnal la TV.am sunat în centrala și mi au spus ca vine azi o echipa între 15.00 -17.00.
    Este 17.30 și nu a venit nimeni, nu m a sunat nimeni!
    Sincer, bătaie de joc!

  28. Bună ziua am si eu o problema la care am tot fost dusă cu vorba de cei de la digi.Am facut un abonament pe numele ****** Catalin la telefonie mobila,unde mi s-a dat nr nou care din pacate a fost al unei firme de dezmembrari iar de un an de zile am si cate 10-15 apeluri de la cei interesati de anumite parti din masini.Am sunat la Digi sa mi se dea un alt nr dar nu am primit nici un raspuns concret.Ce pot face in acest caz?Va mulțumesc.Nr de telefon este:******.

    • Buna ziua,
      La Digi nu se poate schimba numarul de telefon mobil, puteti doar sa cautati online numarul pentru a vedea daca apare pe vreun site si luati legatura cu persoanele respective sa il schimbe. O alta solutie ar fi sa portati un numar din alta retea pe acest abonament, astfel veti avea numarul portat.

  29. Sun de 2 săptămâni la ei pt o comanda de telefoane care nu mai vin…tot ce îmi pot spune este: cerere în procesare…. Doamne poi cât le ia procesarea asta.. mai vin sau nu,

    • Din pacate asa este la Digi se asteapta mult pentru orice tip de echipament router telefoane receptoare smartcam si altele. Onorarea unei solicitari poate dura chiar si 90 de zile sau mai putin.

    • Verificati daca telefoanele respective sunt disponibile in vreun punct de lucru pentru a le ridica personal, stocurile pentru livrare prin curier si cel pentru ridicare personala sunt diferite.

  30. Luna trecuta nu am avut semnal la TV 112 ore factura aceiași 46ron din data de 11 ora 8 30 iar fără semnal TV am făcut nenumărate sesizări dar mereu acelas răspuns veți fi contactat cât de repede îmi pare rău că nu sunteți o firmă serioasă și nu se ia măsuri să remediați situația au venit luna trecută să îmi pună fibră optică dar nu aveau de atunci nimic oprește din stație din comuna vf câmpului semnalul la toată lumea dece . Vă rog frumos sa mă lămuriți vă mulțumesc

  31. Subsemnatul ***** Ilie domiciliat in Voluntari, str. ***** nr.**, jud.Ilfov cod client ****** telefon :******** verificand factura dvs. numarul ******** data 08.08.2022 in valoare totala de 81,67 lei, am constatat greseli de pret care au influentat valoarea totala.
    In factura s-a s-a inclus in mod eronat o suma de 15 lei care ar reprezenta « reconectare neplata cf.**********/19.01.2011 ???! !!
    Ori,
     Nu-mi amintesc ca vreodata sa mi se presteze acest serviciu de reconectare ca urmare a
    Neplatii vreunei facturi pana la data scadenta;
     Se face referire la o factura emisa in anul 2011 pentru care oricum s-a prescris dreptul de a o
    mai pretinde.
    In aceste conditii suma corecta pe care v-o datorez este de 66,67 lei (81,67-15).
    Ca urmare, a celor expuse mai sus va rugam sa examinati continutul facturii si sa emiteti o noua factura pe care sa ne-o transmiteti urgent, astfel incat sa va achitam contravaloarea serviciilor efectiv prestate..