Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil.


Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS (Digi) poate fi contactat telefonic, prin formular online, prin e-mail, prin fax sau in unul din punctele de prezenta disponibile.
De regula apar diverse nemultumiri privind serviciile operatorilor de telecomunicatii, motiv pentru care suntem nevoiti sa ii contactam frecvent. Pe langa aceste situatii, avem nevoie de ajutor in configurarea echipamentelor oferite de catre ei. Desi unele echipamente sunt usor de configurat si nu trebuie neaparat sa ii contactam pe reprezentatii companiei RCS-RDS (de exemplu, informatii despre configurarea internetului mobil gasim AICI), alteori intalnim situatii mai complicate pe care operatorii Digi le pot rezolva mult mai usor.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

De asemenea, o factura este mereu mai usor de detaliat de catre un reprezentant RDS decat sa o analizam noi online.

Luand in considerare aceste lucruri, putem contacta serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS prin urmatoarele modalitati:

  1. Apel telefonic. Pentru a apela serviciul telefonic de relatii cu clientii avem urmatoarele variante, in functie de problema intampinata:
  • Informatii/probleme servicii fixe (internet fix, telefonie fixa, cablu tv, Digi Wi-Fi): 0314004401 (pentru Bucuresti/Ilfov) sau 03xx 400 401 (unde xx reprezinta codul judetului – exemplu: Constanta 0341 400 401);
  • Informatii/probleme servicii mobile (internet mobil, telefonie mobila): 0314007777 (apelabil din orice retea) sau *777 (apelabil din reteaua Digi Mobil);
  • Informatii/probleme servicii Digi TV Satelit (televiziune prin antena parabolica): 0314004000.
  • Informatii/probleme aplicatii mobile (Digi Online, Digi Oriunde, Digi Storage): putem apela fie local la numarul pentru servicii fixe, fie la numarul pentru servicii mobile. Inca nu am testat daca putem fi ajutati la numarul pentru antena satelit insa este suficient ca suntem ajutati la unul din primele doua numere.
  • Informatii/probleme servicii business (dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314006500 sau *500 (apelabil din reteaua Digi Mobil)
  • Informatii financiare servicii business (departamentul Collection – dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314010020
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Italia: 0314074077
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Spania: 0314006422
  • Informatii/probleme serviciul roaming Digi Romania: 0314008000

Toate numerele de telefon sunt cu tarif normal si disponibile non-stop mai putin numarul pentru informatii financiare servicii business (0314010020), acesta are un program de lucru mai limitat si anume de luni pana vineri intre orele 09:00 – 17:00.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

In majoritatea situatiilor telefonic trebuie sa oferim doar numele titularului si adresa, mai putin situatii care implica activarea unor servicii, oferirea unor date confidentiale (nume utilizator si parola pentru conectare la internet, cod puk, etc.), caz in care trebuie sa oferim si CNP-ul pentru a demonstra ca suntem titularul contractului.

  1. Formular online. Pentru a deschide o sesizare/solicitare online trebuie sa accesam site-ul oficial rcs-rds. ro – sectiunea Asistenta – Asistenta Clienti – Intra in legatura cu noi iar aici selectam una din optiunile cele mai apropiate de situatia noastra:
  • Suport probleme tehnice;

  • Verificare stadiu sesizare depusa;

  • Informatii despre facturi si plati;

  • Sugestii client;

  • Cerere date cu caracter personal;

Modalitatea de contact online s-a schimbat la Digi, astfel incat pentru o sesizare trebuie sa accesam sectiunea Contact – iar mai jos la Asistenta tehnica: Contact avem un formular pe care trebuie sa il completa.

Deseori varianta de contact prin formular online este indicata deoarece uneori solicitarea ajunge direct la departamentul care trebuie sa se ocupe de problema noastra, fara sa fie nevoie sa mai treaca prin Call Center.

  1. E-mail. Putem trimite e-mail la una din urmatoarele adrese in functie de problema noastra:
  • clienti@rcs-rds.ro : pentru orice problema/situatie/informative/sugestie. Este recomandata una din primele doua metode deoarece se raspunde mai greu prin e-mail, problema neajungand direct la departamentul care se ocupa de situatia noastra.
  • sales@rcs-rds.ro: pentru informatii despre vanzari servicii business
  1. Fax. Desi este o metoda invechita, in cazul in care nu avem alta varianta putem sa trimitem si un fax la numarul 0314004441
  2. Puncte de prezenta. Daca dorim sa discutam fata in fata o anumita problema atunci putem sa ne prezentam in unul din punctele de prezenta RCS-RDS. Lista complete a sediilor o gasim aici: http://www.rcs-rds.ro/asistenta/puncte-de-prezenta
  3. Facebook. Putem contacta un reprezentant RDS si prin intermediul platformei de socializare Facebook, ii gasim sub numele Digi Romania (@digipunctro).
  4. Forum Softpedia. O alta modalitate de a contacta serviciul de relatii cu clientii RDS este prin intermediul forumului Softpedia, exista o persoana (Digi_Helper) care ofera suport/asistenta.

Cele mai frecvente probleme intampinate cu RCS & RDS sunt:

-probleme semnal telefonie mobila si internet mobil (semnal slab, lipsa semnal, intreruperi, avarii);

-problema conectare la internetul mobil (smartphone sau stick 3g/4g);

-probleme cablu tv / antena digi tv satelit (lipsa semnal, semnal slab, semnal mare);

-problema internet fix diginet (eroare 678, 691, trafic redus, etc.);

-problema telefonie fixa (lipsa ton, convorbiri intrerupte, etc.);

-probleme aplicatii mobile (autentificare DigiOriunde, DigiOnline, MyDigi, etc.);

-probleme facturi/plati;
Pentru ca multe persoane nu cunosc prefixul judetului in care au probleme cu serviciile RDS, mai jos gasim numerele de telefon (cu prefix) la care trebuie sa sunam in caz ca dorim sa reclamam un deranjament sau daca dorim informatii comerciale/financiare:

Alba: 0358400401 / 0358400414
Arad: 0357400401 / 0357400414
Arges: 0348400401 / 0348400414
Bacau: 0334400401 / 0334400414
Bihor: 0359400401 / 0359400414
Bistrita-Nasaud: 0356400401 / 0356400414
Botosani: 0331400401 / 0331400414
Braila: 0339400401 / 0339400414
Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414
Buzau: 0338400401 / 0338400414
Brasov: 0368400401 / 0368400414
Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
Calarasi: 0342400401 / 0342400414
Cluj: 0364400401 / 0364400414
Constanta: 0341400401 / 0341400414
Covasna: 0367400401 / 0367400414
Dambovita: 0345400401 / 0345400414
Dolj: 0351400401 / 0351400414
Galati: 0336400401 / 0336400414
Giurgiu: 0346400401 / 0346400414
Gorj: 0353400401 / 0353400414

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Harghita: 0366400401 / 0366400414
Hunedoara: 0354400401 / 0354400414
Ialomita: 0343400401 / 0343400414
Iasi: 0332400401 / 0332400414
Maramures: 0362400401 / 0362400414
Mehedinti: 0352400401 / 0352400414
Mures: 0365400401 / 0365400414
Neamt: 0333400401 / 0333400414
Olt: 0349400401 / 0349400414
Prahova: 0344400401 / 0344400414
Satu Mare: 0361400401 / 0361400414
Salaj: 0360400401 / 0360400414
Sibiu: 0369400401 / 0369400414
Suceava: 0330400401 / 0330400414
Teleorman: 0347400401 / 0347400414
Timis: 0356400401 / 0356400414
Tulcea: 0340400401 / 0340400414
Vaslui: 0335400401 / 0335400414
Valcea: 0350400401 / 0350400414
Vrancea: 0337400401 / 0337400414

Cum putem rezilia abonamentul la RCS – RDS (Digi)?

Rezilierea abonamentului RCS – RDS se poate face de catre titularul contractului in unul din punctele de prezenta Digi.
De ceva timp, rezilierea se poate realiza si printr-o cerere online facuta pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.

Cum facem suspendarea serviciilor la RCS – RDS (Digi) pe o perioada de timp?

Putem suspenda serviciile Digi printr-o cerere depusa de catre titularul contractului intr-o casierie Digi. Contractul se poate suspenda pe minim o luna si maxim 3 luni iar reconectarea se poate solicita oricand, chiar si inainte de atingerea termenului solicitat initial. Suspendarea si reconectarea sunt gratuite.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

6135 COMENTARII

  1. M am prezentat la unul din punctele de lucru rcs rds timisoara,pentru a face 2 abonamente digi mobil. Mi s a facut comanda ptr a achizitiona 2 tlf mobile contra cost in rate samsung galaxy j5 black si gold. Dupa 8 zile am fost invitata sa merg la ei sa inchei contractul. Cand am ajuns acolo mi sa spus ca nu aajuns decat unul din tlf. Si ca nici pe acela nu mi l poate da . Intrebarea mea este: daca tlf sunt la pachet de ce ma chemat degeaba?
    Pentru serviciile oferite de dvs.noi cetatenii de rand platim. De ce trebuie sa ne injosim in fata unui angajat de al dvs?. Nu inteleg comanda tlf pe care le am a fost facuta impreuna. De ce nu au venit la fel?(adica impreuna). Sa ne plimbam degeaba. „Uite telefonul nu e telefonul”.
    Si tot la rcs rds timisoara am facut o comanda de un decodor hd pe 16 dec.2017. Norocul meu ca dupa circa 3 luni si a reziliat o pers contractul si mi a dat un decodorul acelei persoane folosit. L am acceptat ca cine stie cand mai primeam altul

  2. Vreau sa stiu…ce se intampla. O persoana avea nr de telefon portat in digi si daca si l a schimbat de ce atunci cand sun pe el imi intra casuta vocala orange
    Nu cred ca il mai foloseste pt ca nici mesajele nu le primeste

    • Asa cum am discutat pe chat, am verificat numarul de telefon la care te referi si acesta este un numar care a fost initial in reteaua Telekom, a fost portat in Digi (probabil, din cate imi spui tu) si ulterior a fost portat in Orange. Daca intra casuta vocala in permanenta inseamna ca telefonul este inchis sau nu are semnal, posibil ca acea persoana chiar sa nu mai foloseasca acel numar de telefon.

  3. Buna ziua.Ma intereseaza ce compani aici in germania se poate vb.gratuit din rom.Din romania am abonament la Digi Rds Rcs.Ma intereseaza Rom.Ger.
    Am avut Lebara dar acum cand ma suna din Rom.aici in Germ.e taxabil.Ce alte compani sunt gratuite care intra in minutelete din Rom.Germ
    Am cumparat azi O2Telefonica si este taxabil am verificat pe site

    • Buna seara,
      Inseamna ca este o problema cu Digi in ceea ce priveste identificarea retelei O2, daca apare taxabil pe site, sau O2 Telefonica nu mai este considerata o retea standard (desi pe site apare in lista cu retelele principale).
      Avand in vedere ca gratuitatea minutelor catre T-Mobile Germania a fost eliminata, va recomand sa achizitionati o cartela E-Plus sau Vodafone.

  4. O. Viorel, Str. *, Nr. *, Loc. SEINI – MARAMURES
    Sesizez faptul ca de duminica 11.03.2018 nu am semnal TV acasa la adresa indicata.
    Astept o interventie in cel mai scurt timp.
    Multumesc!!!

    • Noi nu suntem reprezentanti ai vreunei companii de telecomunicatii, doar oferim informatii si asistenta in limita posibilitatilor.
      La ce serviciu nu aveti semnal, cablu tv sau o antena satelit? De la ce operator aveti televiziune (RCS, UPC, Telekom, Akta, Orange, etc.)?

  5. cea mai nesimtita si neserioasa firma cu cei mai indolenti salariati care ti rad in nas cand te duci sa te plangi . Mi am portat numarul si mi-am luat telefon sa pot naviga pe net .Telefonul un harb, s-a stricat de doua ori intr-un an.Acum astept iar trei saptamani sa l repare ,iar pana atunci mi au dat un inlocuitor prima generatie de telefoane mobile ,marca DIGI CAT CUTIA DE CHIBRITURI ,nu vad nici sa citesc cu ochelarii pe el ,iar daca intrebi ce-i asta pur si simplu iti rad in nas.Si in tot acest timp eu platesc servicii pentru internet .O galena de pe vremuri mi-au dat .Sa va fie rusine .

    • Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii si suport in limita posibilitatilor, drept urmare te rog sa te limitezi in ceea ce priveste insultele.
      Ce model de telefon ai primit? Trebuie sa intelegi ca telefoanele pe care le ofera nu sunt produse de catre ei, sunt achizitionate de la producatori si vandute mai departe. Daca il cumparai de la eMag, Altex sau oricine altcineva, se intampla la fel, nu crezi?
      Cat despre faptul ca ti-au oferit un telefon slab si vechi, sa fii multumit ca l-ai primit si pe acela, eu n-am primit niciodata de la cineva un telefon de schimb cat timp am avut telefonul in service. Dar asa se intampla cand vorbim in necunostinta de cauza, consideram ca ni se cuvine tot ce ne trece prin gand.

  6. Da ce nu pot întrerupe un serviciu tv+internet cu dv.atat de simplu cum l-am încheiat la domiciliu sau online.Acum trebuie să mă deplaseze 50 + 50 =100 km si timpul aferent pt.rezilietea contractului. Am respectat primii 2 ani ,până acum cred ca sunt in jur de 4 si in ultimile doua luni am fost dezamăgit de servicii.

    • In conditii normale rezilierea serviciilor la RCS – RDS se poate face doar in unul din punctele de prezenta.
      Ati putea incerca sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii (deranjamente) si sa le mentionati ca titularul contractului este nedeplasabil si ca doriti un agent acasa pentru rezilierea contractului, poate reusesc sa faca o exceptie.

  7. La rel cu clientii figura k incepand cu 1 martie este suspendarea dar dupa o verificare s a constatat k e o greseala si e ca mine,incepand cu aprilie,m a palavragit k pan la ora 21.30 va veni o echipa sa ma reconecteze dar nevoie.nu i problema k maine dimineata reziliez si abonamentul mobil si pt greseli ca aceasta”figureaza platit dar sunteti deconectat” exista opc.ca asta se numeste bataie de joc.recunosti greseala dar te doare n c** s o remediezi cat mai repede.las să aștepte k n au ce face,eee mai sunt si alti operatori tv.

    • Aici este o problema mare ca ti-au deconectat inainte de 01 aprilie deoarece nu esti singurul, cred ca au probleme cu bazele lor de date si cauzeaza erori care sa deconecteze serviciul mai devreme. Am mai primit plangeri de la clienti RDS care au patit aceeasi problema. Singurul lucru pe care il poti face este sa insisti cu sesizari la ei pentru a te reconecta cat mai repede.

    • Raspunde robotul deoarece asa este configurat, sa raspunda un robot, sa redea mesaje inregistrate si sa selectati tasta corecta pentru situatia intampinata. Ce mesaj se aude cand sunati?
      Sunteti singurul care nu are semnal la televiziune pe strada/pe scara blocului? Aveti cablu tv sau antena satelit?

        • Mai exact sa intelegi problema:am o cerere de suspendare pt 3 luni deoarece plec luna asta din tara,incepand cu 01.04-30.06.2018,am achitat pt luna martie pe data de 2 iar acum pe 7,intre orele16-17 m au deconectat.frumos nu? Si platit si fara cablu…

          • Ar trebui sa ai semnal pana la sfarsitul lunii martie. Cand ai apelat la serviciul de relatii cu clientii ce ti-au zis? Ti-au inregistrat o sesizare?

  8. buna ziua.numee.anghel ****.str.*** .bucurest.va rog frumos sami dati numarul de telefon omului care se ocupa recuperare banilor .eu numai locuesc la adresa mentionata de sus si vreau sa anut pe domnul recuperator ca azi 3-3-2018 .am plati din bani .sa nu ma dea in judecata .numarul meu de telefon este.07******.sau astept raspuns pe adresa de e.mei .va multumesc

    • Buna seara,
      La ce operator de telecomunicatii aveti facturile restante, la RCS & RDS?
      In mod normal, in faza initiala trebuie sa luati legatura cu compania la care aveti restante (cu furnizorul de servicii de telecomunicatii) insa in cazul in care restantele dumneavoastra au fost predate unei firme de recuperare debite, cu acestia trebuie sa discutati. Ar fi trebuit sa va contacteze un reprezentant al firmei de recuperari si sa va lase un numar de contact.
      Oricum, primul pas este sa contactati operatorul la care ati avut serviciile si sa verificati ce restante aveti, daca au fost predate unei firme de recuperare si cum le puteti achita.

    • Buna ziua! As dori sa fac si eu o sesizare! Pe data de 28 la ora 12:00 mama mea a sunat la Digi(Comuna Pechea, Judetul Galati) in legatura ca nu ii merge cablul si internetul , si nici in momentul de fata nu a venit nici un echipaj sa vada de ce? Cum este posibil asa ceva ? Nici nu mai zic dânsa* care a raspuns de la Digi a vorbit cu o scarba si o lejeritate ,,Lasa doamna ca pana la revelion o sa aveti cablu…” De ce atunci cand nu platesti trimit repede plic acasa si cand faci o sesizare trebuie sa astepti o gramada( in cazul mamei mele are 28 de ore de cand nu are cablu si internet) As vrea sa faceti ceva in situatia asta pentru ca nu mi se pare deloc normal!!!!!

      • Buna ziua,
        Termenul de remediere al problemelor tehnice este de maxim 48 de ore si chiar daca se depaseste, nu prea aveti ce sa faceti decat sa insistati la relatii cu clientii Digi pentru a urgenta rezolvarea problemei. E mai complicat in zonele rurale deoarece nu au echipa service in fiecare localitate.

  9. Buna seara,
    Am cumparat un riceiver tv de la digi si am facut un contract cu firma dumneavoastra.
    Am nevoie de acest riceiver in Finlanda.Am montat antena dar nu functioneaza.cred ca nu a fost activata cartela.V-asi ruga sa ma ajutati in acest sens.
    Va multumesc anticipat!
    Cu respect

    • Buna seara,
      Noi nu reprezentam compania Digi, doar oferim suport/informatii in limita posibilitatilor.
      Pentru activarea cartelei trebuie sa apelati la serviciul de relatii cu clientii (031 400 4000), puteti sa faceti reinitializare/activare fie prin robotul telefonic, fie intrand in legatura cu un operator.
      Ce va apare pe ecran, ce eroare, sau ce se intampla mai exact?

  10. Ma numesc BOTEZATU VASILICA GABRIELA VASILICA si pentru ca nu am cum sa dau antena jos de pe casa si sa o predau un operator din Brasov de pe str Grivitei nu vrea sa-mi rezilieze contractul.Motivul este ca m-am mutat si mi-am facut contract unde m-am mutat la rds.Am sunat operatorii de la Bucuresti si mi-au spus ca se poate iar operatorul de pe grivitei nu vrea spunand ca el face legea in Brasov si nu Bucurestiul. EU NU O SA MAI PLATESC SI O SA RENUNT SI LA RDC.
    VA MUTUMESC

    • Va recomand sa apelati la serviciul de relatii cu clientii si sa inregistrati o sesizare, cu siguranta se va gasi o metoda sa ajunga cineva acasa (o echipa service) pentru demontarea antenei.

    • Noi nu reprezentam compania RCS & RDS, doar oferim informatii/suport in limita posibilitatilor.
      Din cate stiu eu deconectarile se fac dupa aproximativ 10 zile de la depasirea datei scadente, deci daca intarzii 1-2 zile nu ar trebui sa fie o problema.

  11. De aproape 2 h încerc pe 4 nr de tel să iau legătură cu serviciul deranjamente DIGI tv și primesc doar informații comerciale. Nu este prima dată când apelez la aceste nr de tel dar e prima dată când nu răspunde nimeni. Începând de ieri 26-02-’18 nu mai avem semnal tv. Sa lucrat ceva în vecini și de atunci nu mai avem semnal nici noi nici acei vecini

    • Asteptati de 2 ore in sensul ca se aude mesajul ca toti operatorii sunt angajati in alte convorbiri sau in sensul ca nu reusiti sa ajungeti la pasul unde intrati in legatura cu un operator.
      In caz ca apelati la ei este indicat sa asteptati fara sa inchideti apelul pentru a va pastra prioritatea in preluarea apelului.
      Va recomand sa mai incercati sau faceti o sesizare online (aveti mai sus modalitatile).

  12. Mă numesc Ioan și sunt abonat al serviciilor d-voastra de telefon. T.V.si internet. As solicita o verificare a conexiunii de internet.
    Am internet fix, folosesc un router si la acest router ma conectez cu un telefon si un TV smart.
    Nu functioneaza internetul pe telefon si pe TV smart.

    • Esti a doua persoana care ne transmite aceasta eroare, am incercat mai devreme sa apelez la serviciul de relatii cu clientii insa nu am reusit, probabil au o avarie generala pe tot orasul sau pe o zona mai extinsa. De regula aceste 2 erori (619 / 691) apar atunci cand au ei o avarie majora.

  13. Buna seara,
    Mama mea are un contract de chirie cu rds unde au montată o antenă. Nu stiu ce se intampla dar trebuiau să plătească chiria pana pe 15 februarie și nu au facut-o pana la ora actuala.Persoana de contact nu răspunde la telefon

    • Buna seara,
      In cazul in care persoana de contact nu raspunde la telefon apelati numarul 031 400 6500, este serviciul de relatii cu clientii pentru situatii business / persoane juridice. Faceti acolo o sesizare, este posibil ca persoana responsabila sa fie in concediu, sa nu mai lucreze sau sa fie prea ocupata. In felul acesta o sa va contacteze inlocuitorul acelei persoane / un reprezentant RCS & RDS.

  14. Factura

    In 29 august 2017 am semnat rezilierea contractului pentru abonamentul telefonului cu numarul 77******* si am predat respectivul telefon (primit de la RCS-RDS), impreuna cu accesoriile aferente, inclusiv cartela. Mi s-a spus ca nu trebuie sa semnez un nou contract (TV, Internet, Telefon fix, Telefon mobil), deoarece reinnoirea se face automat. De atunci factura continua sa includa si pretul abonamentului la care am renuntat (2 euro/luna).

    • Aveai un singur abonament de telefonie mobila, cel pe care l-ai reziliat? Este posibil sa iti fie facturat un alt abonament, altfel nu vad de ce s-ar factura in continuare telefonia mobila. Iti recomand sa apelezi la serviciul de relatii cu clientii pentru a-ti verifica serviciile facturate (trebuie sa sune titularul contractului pentru a-ti oferi informatii detaliate financiare). In felul acesta vei clarifica exact ce serviciu iti este facturat.

      Anunta-ma daca ai neclaritati.

        • In cazul acesta nu ar trebui sa ti se factureze cei 2 euro. Apeleaza la relatii cu clientii pentru a ti se detalia factura, in felul acesta poti afla exact ce ai platit in ultima factura.

          Da-mi de veste daca rezolvi sa clarifici.

  15. Introducere servicii rcs-rds la asociatia de proprietari

    Va rugam sa ne contactati telefonic 07******** pentru a stabili ulterior o intalnire cu un reprezentant tehnic al d-voastra la noi la bloc * pentru a stabili solutia tehnica de racordare a imobilului la serviciile d-voastra

    Va multumim

    • Noi nu reprezentam compania RCS RDS, doar oferim informatii/asistenta in limita posibilitatilor.

      Pentru aceasta cerere pentru semnare contract si instalare servicii trebuie sa luati legatura cu un reprezentant comercial persoane juridice, numarul de telefon pentru contact servicii business este 031 400 6500.

      • Buna seara! Nu vad unde aș lăsa un mesaj. Întreb aici. Se poate afla cine sună de pe un număr Digi și trimite SMS jignitoare? Cum se poate bloca SMS de pe un telefon mobil Samsung obișnuit?

        • Buna seara,
          Nu puteti afla al cui este un numar de telefon mobil, poate doar daca faceti reclamatie la politie dar nu cred ca va vor lua in seama in cazul in care nu sunteti amenintata.
          Pentru a bloca un SMS pe Android trebuie sa tineti apasat cateva secunde pe mesajul primit si o sa va apara un mesaj „Add to blocklist”.
          Ma anuntati daca intampinati probleme.

          • Am făcut asta,se blochează mesajele respective. Eu voiam să pot bloca trimiterea de SMS de către acea persoană. Pentru apeluri am reușit să îl introduc in lista neagră.
            O data blocate SMS primite voi mai primi altele?
            Mulțumesc mult pentru ajutor.

          • Pai daca blocati numarul pe telefonul dumneavoastra sa nu mai primiti mesaje, de ce va intereseaza sa nu mai poata trimite acea persoana? Oricum nu va mai poate trimite mesaje dumneavoastra din moment ce i-ati blocat numarul din punct de vedere al primirii mesajelor.
            Din moment ce ati blocat acel numar pentru primire mesaje, atunci nu o sa mai primiti de la el/ea niciun mesaj, presupun ca acesta este scopul, nu?

  16. E a nu stiu cata oara cand primesc mesajul Stimate client,ati fost deconectat pentru neplata facturilor restante. Puteti achita in orice magazin Digi sau pe www . rcs-rds.ro. Va multumim! RCS&RDS desi am platit factura. la fel primeste si altcineva sau sunt singurul?

    • S-a intamplat asta probabil deoarece s-a facut verificarea facturilor cu ceva timp inainte de trimiterea mesajelor de deconectare. Iti recomand sa-i apelezi pentru a te asigura ca ai facturile achitate, desi probabil pana acum au intrat banii.

  17. Buna ziua,
    Am depus la sediul dvs. din Sibiu o cerere de eliberare aviz pentru demolare si constructie la adresa:
    – jud. Sibiu, Com. Rasinari, Str. *, Nr. *

    Data depunerii este xx.xx.xxxx iar numarul de inregistrare este *.
    Va rog sa-mi comunicati, la aceasta adresa de e-mail, daca s-a eliberat avizul.

    Va multumesc,
    Cu stima

    • Buna ziua,
      Noi nu ne ocupam de asa ceva, oferim informatii/suport privind servicii de telecomunicatii, tehnologie si IT.
      Va recomand sa va adresati institutiei unde ati depus avizul, teoretic ar trebui sa gasiti date de contact online.
      O zi frumoasa.

  18. salut, am primit urmatorul mail de la rcs rds desi am platit factura ieri,stie cineva de ce?

    „Stimate client,

    Vă informăm că am început procedura de suspendare a serviciilor de telecomunicaţii, întrucât data scadentă pentru plata facturii dumneavoastră a fost depăşita.

    Deşi aţi depăşit data scadentă, incă mai puteţi evita deconectarea serviciilor, apelând la o variantă rapidă de plată (confirmare plată in 30 minute, faţă de perioada normală de 3 zile):

    in magazinele Digi sau in punctele de prezenţă RCS & RDS

    online – direct pe site-ul rcs-rds.ro (card Visa sau Mastercard)

    online – în contul dvs. de client de pe site: digicare.rcs-rds.ro (card Visa sau Mastercard)

    Dacă aţi efectuat deja plata, vă rugăm să trimiteţi confirmarea de plată la adresa dovezi.plata @ rcs-rds.ro în vederea verificării şi înregistrării în baza de date.

    Puteti efectua plata si la punctele de plată PayPoint,Payzone, QIWI România, „un-doi Centru de Plăţi”(Mobile Distribution) şi Zebra Pay, obligatoriu cu factura. Vizualizaţi aici toate modalităţile de plată puse la dispoziţie de RCS & RDS.

    Totodată, dacă activaţi serviciul F@ctura mea Digi, veţi primi lunar factura pe e-mail, în format electronic.

    Cum activaţi F@ctura Mea Digi?

    – Online: Creaţi un cont de client în Contul Meu Digi, accesaţi secţiunea Facturi – F@ctura Mea Digi. Bifaţi opţiunea de a primi factura online şi puteţi accesa oricând ultimele 6 facturi şi liste detaliate ale apelurilor telefonice

    – Telefonic: apelaţi 03xx.400.414 (xx reprezintă prefixul judeţului; pentru Bucureşti sună la 031.400.4414)

    – În magazinele Digi sau În punctele de prezenţă RCS & RDS

    Vă mulţumim,
    RCS & RDS”

    • Salut Lovin,
      Cel mai posibil ai primit acest mail deoarece in momentul in care s-a facut verificarea financiara a contului tau, figurai cu facturi restante, mailul trimitandu-se automat. Asa cum scrie si in mail, poti face confirmarea platii prin una din modalitatile mentionate in mail, desi cred ca nu este nevoie. Unde ai platit, la casierie RDS?

  19. Am un GPON/ONT de la RCS si un router TP-LINK personal care vreau sa-l folosesc ca router wireless,am conectat routerul dar nu functioneaza.ce trebuie sa fac?

        • In cazul acesta trebuie sa conectezi routerul la ONT, sa setezi routerul ca Access Point si ar trebui sa iti functioneze (ONT-ul deja este configurat in modul router din moment ce iti functioneaza internetul pe 2 PC-uri, daca era in modul bridge nu functiona pe al doilea calculator).
          Daca intampini probleme la vreo configurare, anunta-ma pana unde ai ajuns si unde te blochezi.

  20. Intrebare: Care ar fi timpul de asteptare pana pot primi echipamentele in custodie de la Digi. Am solicitat la sfarsitul lunii decembrie 2017, un router gibagit (Kaon AR 4010) si deja suntem in februarie. Cei de la relatii clienti imi spun ca solicitarile se iau in ordinea primirii si daca vreau pot sa anulez comanda ca nu este nicio problema pentru ei (asta daca ma deranjeaza timpul de asteptare). Nu este un pic arogant acest comportament?

    Multumesc.

    • Desi au dreptate (este alegerea noastra daca asteptam sau nu), pare arogant acest comportament. Totusi este ciudat deoarece mie niciodata nu mi s-a zis asa ceva, in conditiile in care am toate serviciile de la ei si indiferent de problema, chiar daca au rezolvat sau daca nu au rezolvat, au facut tot ce le-a stat in putinta sa nu imi zica nu, sa nu ma refuze cu nimic si sa imi dea impresia ca se ocupa cineva de problema mea, chiar daca erau total depasiti.
      Chiar asa ti-au zis, ca nu e nicio problema pentru ei daca renunti la comanda? Repet, mi se pare ciudat.

      In legatura cu cererea privind routerul gigabit, la ei niciodata nu este un termen standard de asteptare, depinde cum se suplimenteaza stocul de echipamente. Desi au imbunatatit pe partea de stoc de echipamente, acum cativa ani am asteptat mai mult de un an pentru un stick 3G.
      Totusi, acum nu cred ca mai este cazul sa astepti atat, dar 1-2 luni este posibil.
      Ce iti recomand este sa mai insisti la ei, eventual ai putea sa le faci si o sesizare online.

      • Salut,

        Sesizari online am facut atunci cand s-a implinit o luna de la solicitare, apoi peste o saptamana am revenit cu sesizare la sesizare si inca niciun raspuns….

        Da, chiar mi-au spus ca pot sa renunt daca nu imi convine timpul de asteptare, probabil nu eram primul in aceasta situatie. Nu este prima data cand intalnesc astfel de comportament la ei, la un moment dat cand cerusem un stick, mi-au invocat termenul de 30 de zile, perioada legala de raspuns. Eu apelez cumva la calitatea serviciilor nu la legislatie. Daca nu aveau net asa de bun ma pierdeau de client.

        Am mai avut probleme cu ei cand nu mai aveam net pe cablul lor si pt. ca in minutul in care omul lor era la usa, eu nu am fost pe faza, a plecat. La call center mi-au spus ca or sa imi taxeze interventia pt. ca i-am pus pe drumuri degeaba. In cele din urma dupa aprox 2 saptamani au rezolvat si defapt se arsese portul din cutia lor (o vecina a udat excesiv niste flori din apropiere..:) )

        • Discutam despre calitatea serviciilor atunci cand platim sume considerabile de bani. Daca ai plati sume mai mari pentru abonament garantat, ai vedea ca lucrurile se schimba.
          Parerea mea este ca in Romania platim pentru cat ni se ofera, poate chiar platim mai putin. La altii este si mai rau. Nu ma refer doar la RDS, ma refer la toti providerii, in special la RDS pentru ca ei au cele mai mici preturi.

      • Astăzi a fost a șaptea sesizare făcută. Trei zile la rand am așteptat începând cu data de 29 03 2023 și astăzi 31 03 2023.Aseara mi-au spus ca vin dimineață, ca au făcut sesizarea la urgenta. Nu au venit. Am sunat cum am spus a șaptea oara la ora 11:00 și au zis ca vin la ora 15, 0.Intrebare :dacă nu vin nici astăzi ce trebuie să fac ?Va mulțumesc, aștept un răspuns.

  21. Va salut cu respect,in data de 25.01.2018 am mers la Digi pentru a ma porta cu numarul la ei.Am semant in contract pe un an si mi-au dat o cartela cu un numar provizoriu valabil pana pe data de 30.01.2018 cand se va reliza port area.Pana la aceasta data(03.02) nu au facut portarea,ba mai mult,mi-au spus ca nu se va realiza deoarece numarul vechi figureaza de curand la Telekom ca aboment?????Ma simt pacalit si as dori sa se faca dreptate.Ce pot face?Va multumesc!

    • Buna seara,
      Va recomand sa luati legatura cu reprezentantii companiei Telekom pentru a verifica numarul respectiv, daca este pe cartela prepay sau daca este pe abonament. Singurul caz in care v-ar fi putut fi refuzata portarea ar fi fost sa aveti numarul la Telekom pe abonament pe un alt nume (in cazul abonamentelor, titularul ambelor abonamente de la ambii provideri trebuie sa fie aceeasi persoana).

    • Dupa ce ai solicitat crearea contului, primesti un mail de confirmare pe adresa e-mail introdusa iar in continutul acelui mail ai un link de confirmare pe care trebuie sa-l accesezi pentru a functiona.
      Ai facut acest lucru?

  22. Am întârziat cu Plată, a fost suspendat, am plătit si nu tot nu merge
    Acest email a fost trimis printr-un formular de contact pe Blog Media Max

    • Ce servicii ti-au fost suspendate (internet, telefonie, cablu tv)? Cum ai platit (prin banca, la casierie RDS, online)? Deoarece in functie de aceste lucruri, inregistrarea platii si reconectarea serviciilor poate sa dureze mai mult sau mai putin.

  23. Azi am incercat logarea in Digicare pentru a achita facturile restante dar nu reusesc, imi apare eroare ‘o problema necunoscuta de severitate ridicata a intervenit’.Nu s-a mai intamplat pana acum,am incercat de mai multe ori si nu reusesc.Sugestii?

    • Salut Florinel,
      Am incercat si eu acum si se pare ca am aceeasi eroare la logarea in DigiCare. Probabil au avarie in acest sens, am mai avut eroarea aceasta in trecut (o problema necunoscuta de severitate ridicata a intervenit) si cand am apelat la RDS mi s-a spus ca este incident in retea.

      Intre timp, iti recomand sa achiti fara sa te loghezi in cont (tot din sectiunea Contul Meu), ai aceasta varianta insa trebuie sa stii numarul facturii, codul client si suma de plata.

  24. Am incheiat contract cu ei pe 5-10-2017pt televiziune.internet si telefon fix.si nici pana acum nu sunt serviciile instalate.reteaua exista pe stâlpi in fata casei mele.mã tot mint operatorii call-center.sun in fiecare saptamana poate si de 2-3ori.si nimic concret.DECI IN CONCLUZIE O FIRMA MINCINOASA!!!

    • In ce oras? La casa sau la bloc? Ce-i drept a durat foarte mult fata de medie, nu ar fi trebuit sa dureze mai mult de cateva zile daca este vorba de bloc sau maxim cateva saptamani daca este vorba de casa. Poate au fost alte probleme (nu este retea in zona, retea prea aglomerata, etc.).
      Oricum, ei se apara cu termenul din contract care este de 90 de zile.

  25. Buna seara! Eu pot spune ca am fost multumit de serviciile dumneavoastra,o singura nemultumire am acea a facturii de plata,care nu mai soseste in cutia postala de 3 luni.Nu cred ca aceasta problema este de ordin intern ci,a personalului care distribuie aceste facturi. In speranta ca aceasta problema isi va gasi rezolvarea , Va multumesc!

    • Buna seara,
      Noi nu reprezentam compania RCS & RDS, doar oferim suport/informatii in limita posibilitatilor.
      In ceea ce priveste facturile, acestea sunt distribuite de catre postasii companiei RCS & RDS, nu de catre angajatii Postei Romane. Drept urmare problemele acestea se verifica de catre RDS. Va recomand sa faceti o sesizare (aveti mai sus modalitatile de contact) in acest sens iar problema va fi cu siguranta rezolvata.

      Daca va este mai comod, va recomand sa activati modalitatea de trimitere facturi online prin e-mail este mult mai rapid, primiti mereu facturile si in plus salvam natura. 🙂

  26. Serviciu de RAHAT
    imi pare rau pt limbaj dar in situata doar asa ma pot adresa.
    De o saptamana incerc sa iau legatura cu voi (sun si din” afara „nu sun gratis)puneti robot ul sa vb ca sunt 8 minute de asteptat apoi inchideti. Nu stiu ce fel de personal aveti
    PROBLEMA MEA ESTE:
    Am platit pachetul HBO pe ianuarie inclusiv si Cum Ati vazut ca am cerut suspendarea din februarie l ati si oprit.
    Functionarii de la Rm Sarat v au facut sesizare dar….Cum spuneam mai sus…serviciu de….

    • Nyco,
      Noi nu suntem reprezentantii companiei RCS & RDS, doar oferim informatii/suport in limita posibilitatilor.
      In legatura cu timpul de asteptare aceasta este o problema generala, la toti operatorii se intampla. La Vodafone am asteptat o ora si 10 minute sa intru in legatura cu un operator.
      Legat de pachetul HBO, te referi la pachet pentru cablu tv sau pentru antena satelit? Nu este normal acest lucru, chiar daca ai reziliat luna aceasta, rezilierea se aplica luna urmatoare, deoarece deja ai achitat pe luna ianuarie abonamentul.
      Ce problema ai mai exact, ce eroare apare? Ai un decodor cu antena satelit?

    • Salut Claudiu,
      Postul Estrada TV se afla in grila RCS & RDS insa poate fi receptionat doar daca ai un decodor HD (nu functioneaza daca folosesti un decodor SD), conform informatiilor primite de la RCS & RDS. Problema este din cauza modului de transmisie al postului, folosesc o alt fel de decodare fata de cum ar trebui.
      Tu ce model de decodor folosesti? Deoarece daca ai unul HD, ar trebui sa-l receptionezi.

          • Pe Humax HD4 ar trebui sa receptionezi postul Estrada TV, informatie primita de la RCS.
            Fa-le o sesizare pentru a verifica de ce nu-l receptionezi, ai modalitatile de contact/sesizari enumerate mai sus (in articol).

            Tine-ne la curent despre cum se va rezolva (daca se va rezolva) problema ta, in felul acesta ajutam si alte persoane.

          • Initial au zis ca se receptioneaza doar de catre cei cu decodoare HD, acum zic ca doar in Bucuresti, nici ei nu stiu exact. Cel putin stim care e ultimul lor raspuns, ca se receptioneaza doar in Bucuresti.

            Daca aflu sa se schimbe ceva, te anunt.

    • Vroiam doar să intreb daca ii normal sa se astepte atat de mult pentru un card smart cu programele hbo digi film etc… Am făcut comanda dupa Crăciun pe 27 decembrie nu a venit nici până azi 🙁 . In data de 4 ianuarie am sunat la call center si au verificat si a zis ca inca nu a venit si a zis sa astept până primesc mesajul ca a sosit cardul dar nu a fost sa fie. Am trimis si mail de 6 zile nici un răspuns.. acum am trimis inca un mail si am mentionat ca daca trebe sa mai astept inca o lună de zile sau mai mult pot sa anuleze comanda. Chiar mi se pare absurd sa astept cu lunile pentru un simplu card smart cam.

      • Pentru noi nu este normal sa asteptam atat pentru un smart cam dar pentru ei este, unele persoane au asteptat luni de zile pana sa primeasca acest dispozitiv, din cauza ca aduc putine echipamente pe stoc fata de cerere. Nu aveti ce sa faceti decat sa asteptati,

        Va recomand sa mai faceti o sesizare pe site in Asistenta – Asistenta Clienti – Intra in legatura cu noi – Verificare stadiu sesizare depusa.

        • Deci asta ii cauza pentru care întârzie , mersi de info atunci o sa mai astept putin poate ca o sa am noroc si poate il primesc in zilele urmatoare , o sa sun luni la call center sa mai intreb daca stiu cam pe unde ii. Sper sa am noroc, daca ar veni până în 25 ianuarie ar fi super (de atunci intru in concediu)

          • Incearca sa-i mai contactezi pentru urgentare, cert este ca vei primi smart cam-ul insa depinde foarte mult de stocul de echipamente.
            Sper sa-l primesti cat mai repede.

      • Salut, azi cand am fost la metro am trecut si pe la sediu RDS din shopping center sa vad ce ii cu cardu poate au ei ceva informatie cand ajunge sau poate imi dau ei cardu, si ei imi raspund ca acum (zilele astea) sau distribuit cardurile care au fost comandate in luna octombrie , deci aea inseamna ca ar trebui sa astept inca macar o lună daca nu chiar 2 luni, ca ei zic că le distribuie in functie de care cand comanda. Asta e astept ce sa fac chiar nu ma asteptam de la ei să decurgă totul asa de încet cu viteza melcului. Sper sa il primesc intro luna dar la cum stau lucrurile greu de crezut ca se va întâmpla asta, poate il primesc inainte de Pasti (posibil)

        • Salut,
          Estimativ ar trebui sa-l primesti in 1-2 luni, daca ar fi sa ne luam dupa ultimele comenzi onorate (octombrie) insa daca se primeste un numar mai mare de echipamente la urmatoarea suplimentare, ar trebui sa dureze mai putin.
          Problemele acestea apar din cauza ca este un produs gratuit, daca era ceva prin care ei ieseau pe profit foarte mult, nu mai existau problemele astea.

          Anunta-ma cand reusesti sa-l ridici.

          • Da sa speram ca no sa dureze asa de mult. Si scuze inca o intrebare programu asta cu filme TV1000 se pare ca si asta merge tot prin decodor nu ca am mai cautat grila cu programe sa vad care mai is cu filme in afara de diva axn paramount si pro cinema si am gasit asta dar la TV imi apare semnal demodulat. Eu m-am abonat la cardu digi sa ma pot uita la filme horror si triler alea imi plac 🙂 ca pe astealalte sunt in general 70% comedii sau acțiune

      • Ceau acum vreo 15 minute am primit mesaj de la rds ca comanda mea pentru digi smart a fost anulată din cauza ca a expirat perioada de rezervare de 7 zile. Ai cumva vreo idee la ce se refera rezervarea asta ? Ca absolut nimeni nu mia spus că trebe sa il rezerv.

        • Salut,
          Cand a fost pe stoc pentru tine smart cardul, ti s-a trimis sms ca este pe stoc si poti sa-l ridici din magazinul unde l-ai rezervat timp de 7 zile. Se pare ca acea perioada de 7 zile a trecut si comanda a fost anulata. Nu trebuia sa-l rezervi, ai facut deja rezervarea (comanda) trebuia sa te duci sa-l ridici de cand ti s-a trimis SMS ca este pe stoc smart cardul.

        • Din pacate niciun raspuns la sesizare si o trecut mai bine de o saptamana 🙁 . Nu mai is optimist deloc in privinta cardului, nam crezut ca pot fi atat de neseriosi, ii bătaie de joc dar infine, o sa ma mai gandesc daca o sa mai fiu la ei sau ma mut la UPC , mersi oricum de ajutor si toate cele bune

          • Imi pare rau ca n-ai reusit sa rezolvi nimic, acestia sunt operatorii, din cauza clientilor numerosi nu au grija sa solutioneze fiecare sesizare in timp util.

          • Da iar sa o iau iar de la capat sa comand si sa astept cu lunile si aceeasi poveste chiar nu mi se renteaza . Le am mai trimis acum un ultim mail din partea mea la servici clienti daca raspund in 1 -2 zile si inca mai ii Cardul la ei ma duc sa iau iar daca nu raspund atunci ii clara treaba

          • Gata sa rezolvat dupa ce mau informat sa plasez o nouă comanda leam spus nu mai plasez nicio comanda sa astept cu lunile si apoi sa procedati la fel. Si apoi cum necum ma anunta iei ca au reținut un card dar nu la sediu de unde am comandat ci in calea aradului am spus nu i nicio problemă merg acolo sa il ridic. Merg luni sa il iau si il testez sa vad cum merge

          • Ma bucur ca reusesti sa rezolvi.
            Dupa ce testezi smart cam-ul, lasa-ne aici o recenzie despre el, pareri/impresii, plusuri, minusuri, etc.

          • Gata 🙂 am fost azi in aradului si am ridicat cardul am semnat contractul am si plătit pentru cateva luni in avans, doamna de acolo mia zis sa il bag in TV si sa scanez iar daca nu merge să las jumate de ora pe un program pe care nu il am dar nu era cazul ca din prima a mers imediat ce lam băgat a inceput sa instaleze ceva dupa ce o ajuns la 100% am dat scan si a găsit totul hbo digi film cinemax etc. Se vede super toate programele o mica problema era ca la programele noi aproape toate in afara de HBO nu erau traduse in limba romana nu ca nas fi stiut engleza dar nu stiam de ce la hbo ii tradus si la restul nu, apoi un coleg de la lucru a zis ca trebe sa activez subtitrarea din setările TV si asa am facut iar apoi a mers subtitrarea. Deci am numa cuvinte de lauda pentru card. 🙂 mersi mult de ajutor

      • Dar eu jur ca nu am primit niciun fel de instintare din partea lor..cate nesimțire Doamne 🙁 tot ce am de la ei ii mailu cu confirmarea comenzii in care zice: comanda are nr xxx revenim cu mesaj pentru confirmarea rezervări imediat ce echipamentul dvs va fi disponibil. Si in fata de 1 februarie miau scris ca comanda ii in sistem si urmand sa fiu anuntat cand ii disponibil cardul dar de atunci nu am absolut nimic de la ei. Nu stiu oare o mai fi acum cardul la ei sau se intoarce deja ca daca ii as merge sa iau daca nu renunți de tot si nu mai vreau sa mai am de a face cu ei

        • Atunci fa-le o sesizare la serviciul de relatii cu clientii in care sa mentionezi ca nu ti-au trimis nicio informare atunci cand echipamentul a fost pe stoc, poate au posibilitatea sa iti reactiveze comanda, in caz ca smart card-ul nu a fost dat altcuiva.
          Tine-ma la curent daca reusesti sa-l ridici sau nu.

          • Am inteles mersi asa o sa fac, cu siguranta au uitat sa ma informeze Doamne ca eu asteptam zi de zi mailu mail ca a sosit cardu si il luam 15 – 20 minute sau maximum 2 ore daca nu as fi fost acasa , si cand ce sa va aduca anularea comenzi 🙁 fac sesizarea si te anunt dupa ce imi raspund ei

          • Exista posibilitatea sa nu fi trimis pe mail si sa trimita prin SMS pe un numar de telefon pe care nu-l folosesti.
            Fa-le sesizarea si anunta-ma ce raspuns iti dau.

          • Gata le am trimis, acolo trebuia sa trec si nr de client abia la m gasit in contract. Nu ca cand am fost la digi sa il comand omu ala ma intrebat ce nr de telefon ai si i am spus numaru pe care am primit si confirmarea comenzi deci cu numarul nu o avut cum să greseasca cred doar ca au uitat.

  27. Stie cineva cum se poate receptiona programul Epic drama Hd pe digi satelit?Am observat ca este introdus pe intelsat 1002 in grila digi cu urmatorele coordonate de receptie 12687 V 28800!Cum trebuie sa procedez?La scanarea programelor din fabrica atat cat si a riceveru-lui nu-l gaseste !Actualizarea softului nu stiu cum sa o fac sau daca e posibil?!Totusi cred ca cei de la compania Digi ar trebui sa faca o resetare la soft pt introducerea noilor coordonate de receptie!Va multumesc anticipat si astept un raspuns!

    • Salutare,
      Din cate stiu ar fi cateva probleme cu decodoarele noi, cu acestea nu ar fi receptionat inca Epic Drama HD. Totusi, incearca o revenire la setarile din fabrica pe decodor daca inca nu ai incercat.
      Ai incercat si scanarea manuala a postului, ca vad ca te pricepi?
      Daca tot nu reusesti nimic, zi-mi si modelul decodorului tau.

      • Am incercat cu revenire la setarile din fabrica a decodorului si nu-l gaseste ,banuiesc ca cei de la digi inca nu au introdus in softul decodorului coordonatele si frecventele pentru Epic drama!Modelul meu de ricever e KAON NA 1000 HD!Imi poti spune daca pot introduce frecventele manual ,cu toate ca am cautat peste tot in decodor si nu am gasit!

        • Dupa mai multe verificari se pare ca pe ultimele modele de decodoare Kaon HD nu se receptioneaza Epic Drama, momentan trebuie sa astepti sa faca update de firmware RCS & RDS. Cu modelele vechi nu sunt probleme in urma unei scanari automate, deci nu este nevoie de o scanare manuala.

  28. azi am primit msjul urmator despre minutele disponibile in t mobile: din 05/02/2018 minutele disponibile pentru apelarea principalelor destinatii mobile din Germania sunt disponibile doar pt retelele Vodafone E-plus si O2 Telefonica.In cazul in care oferta noastra nu va satisface nevoia specifica de comunicare pentru retelele Mobile din Germania,aveti posibilitatea sa renuntati la serviciul Digi Mobil in 30 de zile fara despagubiri.Echipa Digi
    Asa au facut si cu wind,in 2 retele imi trebuiau minute si p astea le.au scos..
    Nu e normal sa isi schimbe persoana de acolo operatorul din cauza RDSului.
    O sa reziliez din cauza asta.

    • Salut Ionut,
      Nu stiam ca vor scoate minutele din T-Mobile Germania, multumim pentru informatie! Intr-adevar, exact la fel au facut si cu Wind, inclusiv atunci au fost foarte multe nemultumiri, Wind fiind principala retea utilizata de romanii din Italia. Vom vedea ce nemultumiri aduce si aceasta noua modificare.
      Daca nu te mai avantajeaza abonamentul, ai posibilitatea sa reziliezi in 30 de zile de la primirea acestui mesaj. Iti recomand sa iti faci un calcul (cate minute vorbesti lunar in acea retea) si vezi daca te va duce la o suma decenta cu tot cu abonamentul lunar.

  29. La mesajul dvs. din 04.01.2018, va comunic ca plata fact 5****** in valoare de 91.09 lei a fost confirmata de dvs catre BCR in data de 03.01.2018. Va rog verificati evidentele dvs.Cu stima, C. Florea

    • Noi nu reprezentam compania RCS & RDS, doar oferim informatii/suport in limita posibilitatilor.
      Daca ati achitat prin BCR, este posibil sa dureze cateva zile inregistrarea platii, mai ales avand mai multe zile nelucratoare in perioada aceasta.
      Va recomand sa apelati la serviciul de relatii cu clientii pentru a verifica daca s-a inregistrat plata, pentru a sti daca e nevoie sa faceti confirmarea platii sau nu.

  30. La mulţi ani!
    În noaptea de revelion, la ora 0,25/01.01.2018, am rămas fără semnal TV. Imediat am apelat deranjamentele RCS-RDS, reuşind să intru în legăturîă cu o operaroare abia după 30 minute, sunând de pe telefonul fix 03********, reclamând lipsa semnalului TV.
    Văzând timpul necesar pentru a intra în contact cu operatoarea, am anticipat că ar putea fi un deranjament care a afectat mulţi abonaţi şi care – probabil – va necesita un timp lung de remediere.
    M-i s-a pus şi întrebări de rutină pentru – probabil – a concluziona dacă este un defect colectiv sau individual. Consider că cea mai aiurea întrebare (ţinând seama de oră şi împrejurări) este „dacă şi alţi vecini au rămas fără semnal TV. Bineînţeles că n-am putut răspunde afirmativ
    Operatoarea n-a vrut să-mi înregistreze reclamaţia (nr. 2445186273) până nu i-am spus la ce oră pot fi găsit la domiciliu pentru verificări, ceeace mi-a venit foarte greu având în vedere că urma o noapte albă întreagă.
    La ora 01,55 a revenit semnalul TV.
    La ora 10,38, un angajat al RCS-RDS m-a apelat (de pe un număr ascuns) pe mobil întrebând dacă mai sunt probleme.
    Fiind întrebat care a fost cauza deranjamentului, acesta a evitat să răspundă concret, într-un final – MINŢIND – a spus că a fost un cablu rupt, probabil pentru a acoperi o situaţie delicată creată în interiorul RCS-RDS şi care n-ar trebui aflată de abonaţi.
    Atâta timp cât telefonul fix mi-a funcţionat este clar că nu a fost vorba de cablu rupt, mai ales că reparaţia unui cablu – ştiu din experienţă – durează mult mai mult (între reclamaţia pe care am făcut-o şi momentul revenirii semnalului TV a trecut până în 60 minute) ţinând seama că durează mobilizarea personalului, deplasările necesare, până este depistat locul ruperii (mai ales că era noapte) şi reparaţia propriu – zisă.
    A fost mulţumitor că semnalul TV a revenit după 90 minute de la momentul întreruperii, dar solicit în mod ferm ca personalul să nu mai trateze abonaţii ca fiind proşti şi să dea dovadă de transparenţă în relaţia cu aceştia. Putea să spună simplu că a fost un defect într-o instalaţie (de amplificare a semnalului, de alimentare cu en. electrică, de retransmisie/releu, etc) lucru care era de înţeles, dar să nu mintă.

    • La Multi Ani!
      Nu stiu ce sa zic despre problema aceasta, intr-adevar este un lucru bun ca s-a rezolvat problema legata de cablu tv in 90 de minute. Cat despre motivul nefunctionarii serviciului, eu cred ca de fapt a fost o problema rezolvata de la sine fara sa fie nevoie de interventie. De regula se ofera detalii exacte privind motivul nefunctionarii (din experienta mea cu ei) dar fiind dimineata de dupa revelion… cine stie ce stare avea angajatul RDS :).

  31. Buna sunt pirjol maria cornelia vreau sa stiu ca nu avem semnal la telefoane si expira nr de telefon acum au rgent si o noua grila tv digi si canale noi digitv vreau acuma sa veniti o echipa digi pentru verificare in secret nu vreau telefon doar mesaj.

    • Buna dimineata,
      Noi nu reprezentam compania RCS & RDS, doar oferim informatii/suport in limita posibilitatilor.
      Aveti mai sus modalitatile de contact atat in caz de probleme cablu tv/antena satelit cat si in caz de telefonie mobila.
      De asemenea, puteti sa le mentionati ca doriti sa fiti contactata doar prin SMS, nu prin apel telefonic, insa nu stiu la ce va referiti prin verificare in secret :). Daca este o problema care necesita interventie, trebuie sa ajunga o echipa la domiciliu.

  32. Buna ziua.
    In comuna Livezeni, sat Poienita, str Nucilor, in data de 30.12.2017 s-a rupt un stalp cu cablurile de telecomunicatii, cablurile sunt cazute pe carosabil, va rugam sa remediati in regim de urgenta problema aparuta!

    Cu stima.

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam companiile de telecomunicatii, doar oferim informatii/suport in limita posibilitatilor.
      Daca acele cabluri sunt ale companiei Digi, aveti mai sus modalitatile prin care puteti face o sesizare pentru a ajunge o echipa service sa remedieze problema.

  33. astazi mi-a expirat abonamentul gratuit de o luna hbo go.acum vreau sa imi activez cont de la provider dar nu am o optiune sa anulez contul cu mailul care l-am folosit la contul gratis.puteti sa ma ajutati cum se poate anula contul acela sa pot sa folosesc acelasi mail pentru contul hbo go la rcs rds?
    multumesc si la multi ani!

    • Salut Ilie,
      Nu trebuie sa anulezi contul acela, oricum nu este o optiune de stergere cont (asa cum ai observat si tu), acesta se anuleaza dupa 1 an de zile in cazul in care nu se reinnoieste abonamentul. Trebuie doar sa urmezi pasii de activare HBO GO selectand Autentificare – Subscribers via a provider. O sa iti solicite codul PIN (acela care se genereaza dupa ce ai activat HBO GO din DigiCare), numarul unei facturi Digi din ultimele 6 luni, adresa e-mail si parola.
      O sa primesti un mail de confirmare pe adresa e-mail (pe care nu e nevoie nici macar sa-l confirmi) si poti sa te loghezi cu aceasi adresa e-mail ca inainte (daca tot pe aceea ai setat-o). Si va functiona.
      La Multi Ani!

    • Salut Ionut,
      Noi nu reprezentam compania RCS & RDS, doar oferim informatii si suport in limita posibilitatilor.
      Cat despre Epic Drama HD, acesta este un post lansat recent (la mijlocul lunii acesteia) si momentan nu se afla in grila de programe RCS & RDS.

      Iti recomand sa trimiti o sugestie online (mai sus sunt mentionate metodele prin care poti face o sugestie/sesizare online).

      Te tinem la curent daca aflam ceva despre introducerea postului Epic Drama in grila RCS.

      • Dupa mai multe verificari, am aflat ca se afla in grila DigiTV Satelit insa nu in grila de cablu tv, au confirmat introducerea in grila satelit chiar ei (Epic Drama) pe pagina lor de facebook.

        Eventual daca ai antena satelit si nu reusesti receptionarea acestui post, incearca o rescanare a posturilor.

  34. Eu am o problema cu instalarea de internet si cablu tv! In data de 6 decambrie s-a facut contractul ( titular este matusa mea), mi s-a promis ca in 2 saptamani maxim mi se va instala internetul si cablu tv, ( 2saptamani fiind dat a de 20 decembrie)! Nici pana in ziua de azi nu avenit nimieni sa il instaleze, desi am facut nenumarate apeluri si mi s-a promis ca o se urgenteze cu instalarea! Oare si dupa instalare, serviciile de la digi vor fi la fel ca si promisiunile facute?

    • Una din cele mai mari probleme ale lor este respectarea termenului de instalare pentru serviciile fixe. Multe persoane se plang de acest lucru iar cei mai insistenti au primit raspuns cu termenul contractual de instalare de maxim 90 de zile.
      Din ce localitate sunteti? Instalarea trebuie sa se faca la casa sau la bloc? Poate nu este retea in zona.

      Ar fi utila si o sesizare online.

      • Sunt din jud Arad, orasul Pancota! Exista retea dar este comoditatea prea mare! Titulara contractului este o femeie in varsta si probabil ei considera ca trebuie mintita! Sesizari am facut telefonic multe, dar degeaba! Cel mai rau este ca suntem mintite!

        • Nu cred ca acesta este motivul, ori n-au echipe de instalari disponibile ori sunt probleme de retea pe undeva.

          Parerea mea este sa faceti totusi si o sesizare online, deseori se rezolva mai repede asa.

          • Sunt satula deja de minciuni si promisiuni mincinoase! Daca stiam ce mincinosi sint, optam pentru alta firma! Sesizari am facut, sunt trecuta in calculator ca am facut sesizari, dar nu le ia nimeni in seama! Sper ca macar dupa revalion sa aibe bunul simt sa vina sa instaleze! Daca si serviciile de internet si cablu sunt ca si instalarea, cand se termina contractul vom opta pentru alta firma! Le doresc la toti din firma digi rds, un an nou si un revelion asa cum mi l-au facut ei mie!!!

          • Probabil a durat mai mult decat trebuia din cauza liberelor de sarbatori, in majoritatea firmelor creste volumul de lucru in perioada asta. Ca utilizator al serviciilor RDS eu zic ca sunt bune, cel putin pe partea de internet fix sunt cei mai buni. Vedem in cat timp reusesc sa rezolve dupa sarbatori.

          • Ne pare rau ca in cazul acesta nu am putut sa va ajutam cu mai mult.

            Multumim pentru urari! La Multi Ani si multa sanatate alaturi de cei dragi!

    • Majoritatea problemelor legate de apelurile de voce (atunci cand nu poti sa suni sau nu poti sa fii sunat) apar atunci cand sunt probleme de retea (retea foarte aglomerata – congestie de retea). Congestionarea retelei inseamna acele perioade foarte aglomerate cand nu mai sunt canale libere prin care putem apela pe celulele existente de pe un site de telefonie mobila.
      Insa, exista si probleme temporare care se manifesta in acest fel sau (mai rar) probleme legate de telefon.

      In primul rand, incearca sa repornesti telefonul pentru a vedea daca mai ai aceasta problema. Daca ai aceeasi problema, incearca sa selectezi din meniu telefonului, din setari, optiunea Doar 3G (3G Only). Daca tot nu functioneaza, da-mi mai multe informatii: ce model de telefon folosesti, in ce localitate, daca ai aceasta problema frecvent sau este prima data cand se intampla.

      Sunt mai multi factori care pot fi luati in considerare (inclusiv apelul prin reteaua 4G – VoLTE).

  35. Salut! De curând am făcut portare din alta rețea in reteaua rds. Am fost anunțat de către operator ca s-a emis factura, care este mult mai mare decat cea la care am cazut de acord cu operatorul. Problema este ca nu pot intra in legatura cu un operator sa ma lămurească. La toate nr pe care le-am gasit pe net intra robotul și nu are legatura cu un operator. Ma poti ajuta?

    • Salut Ionut,

      Te referi la telefonie mobila sau telefonie fixa? Daca este telefonie mobila, cand ai ridicat cartela? Intreb deoarece exista posibilitatea sa fi ridicat cartela dupa emiterea facturii pe luna aceea iar in prima factura sa fie inclus abonamentul pe fractie din prima luna + a doua luna integrala. De exemplu: Presupunand ca factura pe luna decembrie s-a emis pe 01.12.2017 iar tu ai ridicat cartela pe 02.12.2017, atunci factura din ianuarie va contine abonamentul pe luna decembrie + abonamentul pe luna ianuarie.

      Cel mai bine ar fi sa imi detaliezi serviciile facturate (exact cum sunt afisate pe factura), fara date personale desigur (fara numar factura, adresa, etc.) si cu siguranta vom clarifica.

      Astept raspunsul tau.

  36. salut de azi am o problema mare cu telefon mobil samsung 5010 nu pot sa sun si nu pot sa fiu sunat.semnalul este maxim pe telefon dar nu pot sa sun si bateria se epuizeaza foarte repede,l am scos de la incarcat si s a descarcat in 30 minute.
    am fost la sediu rds dar nimenii nu stie nimic
    va rog ajutor

    • Salut Zsolt,
      Desi este o problema ciudata, se pare ca este cauzata de catre RCS & RDS. Am sunat la ei pentru problema asta (pentru ca nu se poate apela/primi apeluri pe telefonul Samsung C5010E) si mi s-a zis ca este un incident in retea (adica avarie) pe partea de telefonie mobila. Partea ciudata este ca sunt afectati doar clientii cu modelele de telefon Samsung C5010E si ZTE WP770, sunt doua modele de telefoane oferite in acelasi timp acum cativa ani.
      Nu au vrut sa-mi ofere mai multe detalii dar nu poate fi o avarie pe partea de retea (pe partea de semnal/telefonie mobila) deoarece nu ar avea cum sa afecteze doar aceste modele de telefoane.
      Supozitia mea este ca au gresit ceva pe la un update fortat de software insa ma mira faptul ca s-a intamplat pe 2 modele de telefoane total diferite.

      Oricum, este important ca este o problema cunoscuta la care ei lucreaza.
      Te tin la curent cand/daca voi avea informatii suplimentare.

      Intre timp, daca mai are cineva astfel de probleme, lasati un comentariu cu detalii despre cum se manifesta exact problema.

  37. am o sesizare de facut.de cateva zile primesc acelasi mesaj iar si iar in repetate randuri.mesajul este identic de la aceeasi persoana,doar ca il primesc de zeci de ori pe zi pe numarul meu digi.
    e prima oara cand se intampla,a mai avut problema asta cineva si cum a rezolvat’o?
    multumesc

    • Aceasta este o problema legata de reteaua de unde a fost trimis SMS-ul respectiv, posibil sa se fi intamplat mai ales din cauza perioadei destul de aglomerate din punct de vedere al mesajelor trimise/primite (de sarbatori toata lumea trimite sms-uri cu urari).
      Incearca sa restartezi telefonul (daca nu ai facut-o deja) iar daca problema ramane aceeasi, deschide o sesizare la operatorul de unde s-a trimis acel sms, in cazul de fata Digi nu cred ca poate verifica o problema legata de primirea mesajelor dintr-o alta retea.
      Din ce cunosc eu, o astfel de problema poate fi verificata de catre operatorul de telefonie mobila de unde se trimite mesajul.

      Tine-ne la curent cu evolutia problemei, daca gasesti o solutie poate ajutam si alte persoane.

      Mie, personal, nu mi s-a intamplat niciodata, desi am mai auzit de astfel de cazuri.

  38. De cateva saptamani primesc multe apeluri periodic de la diferite numere de telefon din Africa,Sudan,Nigeria,Rusia,Tunisia,Madagascar,am verificat toate prefixele pe internet si acestea au fost tarile.niciodata nu am raspuns la numere necunoscute,este un pericol sa fiu taxata suplimentar daca primesc bipuri de la numerele astea?
    am facut sesizare si la rds dar la relatii cu clientii nu au stiut ce sa imi spuna,a ramas sa ma sune inapoi.

    • Problema aceasta este una generala, sunt din ce in ce mai multe persoane care reclama ca sunt deranjate in repetate randuri de catre numere de telefon predominand din tari de pe continentul african. Se practica sa se dea foarte multe beep-uri in speranta ca persoana apelata sa sune inapoi urmand sa fie taxata cu sume mari.
      Alte cazuri au fost in care unele persoane au fost sunate de catre astfel de numere iar cand au sunat inapoi, surpriza, raspundeau persoane care vorbeau in limba romana si ofereau informatii despre tot felul de concursuri (fictive, desigur) prin care trebuiau sa-si trimita datele personale, inclusiv datele de pe card. Informatiile oferite de catre persoanele de la „capatul firului” erau neclare si oferite la repezeala.
      Toate acestea sunt inselatorii, va recomand sa nu apelati niciodata un astfel de numar daca stiti ca nu este o persoana in una din aceste tari care trebuie sa va sune. Ati procedat foarte bine cautand prefixele pe internet si facand sesizare la RCS & RDS. Deja au inceput sa se stranga sesizarile catre operatori, probabil in viitor se vor lua masuri in acest sens.
      Oricum, RCS – RDS stiam ca are masuri de securitate in acest sens, de pe abonamentele noi nu putem apela catre destinatii exotice (destinatii catre care platim un tarif mai ridicat), decat daca aveam o anumita vechime si solicitam in mod express deblocarea restrictiilor catre aceste destinatii.
      Inselatoriile nu sunt doar la nivel national, americanii au denumit aceste tepe „One Ring”, institutiile lor au facut declaratii privind astfel de apeluri si cum trebuie sa ne ferim de ele.

  39. Vreau sa imi portez numarul de telefon de la Vodafone la Digi dar mai am 5 euro credit pe cartela prepay.Se poate sa imi transfer creditul de pe vodafone pe digi?daca da,cum.

    • Nu se poate transfera creditul intre operatorii de telefonie mobila.
      Poti astepta pana cand consumi creditul respectiv, oricum nu conteaza cand ai portat numarul de telefon (sau cand faci cererea), o sa platesti abonamentul incepand cu ziua in care ai numarul functional in reteaua Digi Mobil.

      • Merci de raspuns.si daca vreau sa portez un numar de telefon tot din vodafone la Digi dar mai am perioada contractuala 5 luni de zile,o sa platesc ceva in plus?si pot sa fac portarea in cazul asta?in cat timp?

        • Poti face portarea numarului de telefon in urmatoarele conditii:
          -portarea de pe un abonament pe alt abonament se poate face doar pe acelasi nume (trebuie sa fii titularul contractului in ambele parti);
          -daca ai perioada contractuala la Vodafone si nu vrei sa astepti expirarea acestei perioade, trebuie sa platesti taxele necesare rezilierii unilaterale, in functie de conditiile mentionate in contractul tau cu Vodafone; daca suma este mai mare decat lunile ramase (de regula asa se intampla), atunci iti recomand sa mai astepti pana cand iti expira perioada contractuala;
          -portarea se poate face fie ca ai, fie ca nu mai ai perioada contractuala la operatorul curent, achitand contravaloarea taxelor mentionate in contract, nimeni nu te poate obliga sa ramai la un anumit operator;
          -portarea se face, conform legii, in maxim 3 zile lucratoare (exceptand cazuri exceptionale).

          Orice informatie despre portabilitate poti afla AICI.

  40. ieri am avut probleme cu digi online,imi dadea tot felul de erori de conectare video.cu greu am reusit sa intru in direct cu un operator,mi au zis ca au un incident in retea si ca vor rezolva in cel mai scurt timp cu putinta.ce i drept s-a rezolvat repede,dupa vreo 30 de minute o ora.
    momentan sunt multumit de ei mai ales ca au multe servicii gratis.

    • Din punctul meu de vedere este foarte important ca au rezolvat repede. Peste tot apar probleme dar conteaza in cat timp se rezolva acele probleme.

      Oricum, serviciul DigiOnline este un serviciu cu destul de multe bug-uri/erori.

  41. Ieri am avut 30 de minute probleme cu internetul mobil, aparea conectare esuata cand incercam sa ma conectez desi semnalul era maxim. Am sunat la RCS – RDS serviciul de relatii cu clientii si dupa multe incercari si mult timp de stat in asteptare mi au zis ca este avarie internet mobil. au servicii ieftine dar pot sa mai lucreze la relatii cu clientul; puteau macar sa puna un mesaj pe robot cand au o avarie majora cu internetul sau telefonia mobila sa nu mai sunam in continuu zeci de minute in sir

    • Ai dreptate, ar fi foarte util sa tina la curent clientii atunci cand au avarii majore, mai ales acele avarii care afecteaza zone foarte intinse sau multe localitati principale, in felul acesta nu isi mai aglomoreaza nici ei Call Center-ul.

      Unii operatori asa procedeaza, pun inregistrare cand au avarie majora sau lucrare de mentenanta, poate in viitor va implementa si Digi aceasta varianta.

  42. Pana acum nu am avut probleme cu ei si am toate serviciile lor pe mai multe adrese in orase diferite. Mai mult de 3-4 ori nu mi-au picat serviciile fixe in peste 8 ani. Telefonia mobila mai are probleme cu semnalul insa nu am pretentii la cat platesc la ei.

    Am avut mai multe probleme cu alt provider (Romtelecom) in scurta perioada cat am avut telefonie mobila de la ei.