Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil.


Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS (Digi) poate fi contactat telefonic, prin formular online, prin e-mail, prin fax sau in unul din punctele de prezenta disponibile.
De regula apar diverse nemultumiri privind serviciile operatorilor de telecomunicatii, motiv pentru care suntem nevoiti sa ii contactam frecvent. Pe langa aceste situatii, avem nevoie de ajutor in configurarea echipamentelor oferite de catre ei. Desi unele echipamente sunt usor de configurat si nu trebuie neaparat sa ii contactam pe reprezentatii companiei RCS-RDS (de exemplu, informatii despre configurarea internetului mobil gasim AICI), alteori intalnim situatii mai complicate pe care operatorii Digi le pot rezolva mult mai usor.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

De asemenea, o factura este mereu mai usor de detaliat de catre un reprezentant RDS decat sa o analizam noi online.

Luand in considerare aceste lucruri, putem contacta serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS prin urmatoarele modalitati:

  1. Apel telefonic. Pentru a apela serviciul telefonic de relatii cu clientii avem urmatoarele variante, in functie de problema intampinata:
  • Informatii/probleme servicii fixe (internet fix, telefonie fixa, cablu tv, Digi Wi-Fi): 0314004401 (pentru Bucuresti/Ilfov) sau 03xx 400 401 (unde xx reprezinta codul judetului – exemplu: Constanta 0341 400 401);
  • Informatii/probleme servicii mobile (internet mobil, telefonie mobila): 0314007777 (apelabil din orice retea) sau *777 (apelabil din reteaua Digi Mobil);
  • Informatii/probleme servicii Digi TV Satelit (televiziune prin antena parabolica): 0314004000.
  • Informatii/probleme aplicatii mobile (Digi Online, Digi Oriunde, Digi Storage): putem apela fie local la numarul pentru servicii fixe, fie la numarul pentru servicii mobile. Inca nu am testat daca putem fi ajutati la numarul pentru antena satelit insa este suficient ca suntem ajutati la unul din primele doua numere.
  • Informatii/probleme servicii business (dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314006500 sau *500 (apelabil din reteaua Digi Mobil)
  • Informatii financiare servicii business (departamentul Collection – dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314010020
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Italia: 0314074077
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Spania: 0314006422
  • Informatii/probleme serviciul roaming Digi Romania: 0314008000

Toate numerele de telefon sunt cu tarif normal si disponibile non-stop mai putin numarul pentru informatii financiare servicii business (0314010020), acesta are un program de lucru mai limitat si anume de luni pana vineri intre orele 09:00 – 17:00.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

In majoritatea situatiilor telefonic trebuie sa oferim doar numele titularului si adresa, mai putin situatii care implica activarea unor servicii, oferirea unor date confidentiale (nume utilizator si parola pentru conectare la internet, cod puk, etc.), caz in care trebuie sa oferim si CNP-ul pentru a demonstra ca suntem titularul contractului.

  1. Formular online. Pentru a deschide o sesizare/solicitare online trebuie sa accesam site-ul oficial rcs-rds. ro – sectiunea Asistenta – Asistenta Clienti – Intra in legatura cu noi iar aici selectam una din optiunile cele mai apropiate de situatia noastra:
  • Suport probleme tehnice;

  • Verificare stadiu sesizare depusa;

  • Informatii despre facturi si plati;

  • Sugestii client;

  • Cerere date cu caracter personal;

Modalitatea de contact online s-a schimbat la Digi, astfel incat pentru o sesizare trebuie sa accesam sectiunea Contact – iar mai jos la Asistenta tehnica: Contact avem un formular pe care trebuie sa il completa.

Deseori varianta de contact prin formular online este indicata deoarece uneori solicitarea ajunge direct la departamentul care trebuie sa se ocupe de problema noastra, fara sa fie nevoie sa mai treaca prin Call Center.

  1. E-mail. Putem trimite e-mail la una din urmatoarele adrese in functie de problema noastra:
  • clienti@rcs-rds.ro : pentru orice problema/situatie/informative/sugestie. Este recomandata una din primele doua metode deoarece se raspunde mai greu prin e-mail, problema neajungand direct la departamentul care se ocupa de situatia noastra.
  • sales@rcs-rds.ro: pentru informatii despre vanzari servicii business
  1. Fax. Desi este o metoda invechita, in cazul in care nu avem alta varianta putem sa trimitem si un fax la numarul 0314004441
  2. Puncte de prezenta. Daca dorim sa discutam fata in fata o anumita problema atunci putem sa ne prezentam in unul din punctele de prezenta RCS-RDS. Lista complete a sediilor o gasim aici: http://www.rcs-rds.ro/asistenta/puncte-de-prezenta
  3. Facebook. Putem contacta un reprezentant RDS si prin intermediul platformei de socializare Facebook, ii gasim sub numele Digi Romania (@digipunctro).
  4. Forum Softpedia. O alta modalitate de a contacta serviciul de relatii cu clientii RDS este prin intermediul forumului Softpedia, exista o persoana (Digi_Helper) care ofera suport/asistenta.

Cele mai frecvente probleme intampinate cu RCS & RDS sunt:

-probleme semnal telefonie mobila si internet mobil (semnal slab, lipsa semnal, intreruperi, avarii);

-problema conectare la internetul mobil (smartphone sau stick 3g/4g);

-probleme cablu tv / antena digi tv satelit (lipsa semnal, semnal slab, semnal mare);

-problema internet fix diginet (eroare 678, 691, trafic redus, etc.);

-problema telefonie fixa (lipsa ton, convorbiri intrerupte, etc.);

-probleme aplicatii mobile (autentificare DigiOriunde, DigiOnline, MyDigi, etc.);

-probleme facturi/plati;
Pentru ca multe persoane nu cunosc prefixul judetului in care au probleme cu serviciile RDS, mai jos gasim numerele de telefon (cu prefix) la care trebuie sa sunam in caz ca dorim sa reclamam un deranjament sau daca dorim informatii comerciale/financiare:

Alba: 0358400401 / 0358400414
Arad: 0357400401 / 0357400414
Arges: 0348400401 / 0348400414
Bacau: 0334400401 / 0334400414
Bihor: 0359400401 / 0359400414
Bistrita-Nasaud: 0356400401 / 0356400414
Botosani: 0331400401 / 0331400414
Braila: 0339400401 / 0339400414
Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414
Buzau: 0338400401 / 0338400414
Brasov: 0368400401 / 0368400414
Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
Calarasi: 0342400401 / 0342400414
Cluj: 0364400401 / 0364400414
Constanta: 0341400401 / 0341400414
Covasna: 0367400401 / 0367400414
Dambovita: 0345400401 / 0345400414
Dolj: 0351400401 / 0351400414
Galati: 0336400401 / 0336400414
Giurgiu: 0346400401 / 0346400414
Gorj: 0353400401 / 0353400414

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Harghita: 0366400401 / 0366400414
Hunedoara: 0354400401 / 0354400414
Ialomita: 0343400401 / 0343400414
Iasi: 0332400401 / 0332400414
Maramures: 0362400401 / 0362400414
Mehedinti: 0352400401 / 0352400414
Mures: 0365400401 / 0365400414
Neamt: 0333400401 / 0333400414
Olt: 0349400401 / 0349400414
Prahova: 0344400401 / 0344400414
Satu Mare: 0361400401 / 0361400414
Salaj: 0360400401 / 0360400414
Sibiu: 0369400401 / 0369400414
Suceava: 0330400401 / 0330400414
Teleorman: 0347400401 / 0347400414
Timis: 0356400401 / 0356400414
Tulcea: 0340400401 / 0340400414
Vaslui: 0335400401 / 0335400414
Valcea: 0350400401 / 0350400414
Vrancea: 0337400401 / 0337400414

Cum putem rezilia abonamentul la RCS – RDS (Digi)?

Rezilierea abonamentului RCS – RDS se poate face de catre titularul contractului in unul din punctele de prezenta Digi.
De ceva timp, rezilierea se poate realiza si printr-o cerere online facuta pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.

Cum facem suspendarea serviciilor la RCS – RDS (Digi) pe o perioada de timp?

Putem suspenda serviciile Digi printr-o cerere depusa de catre titularul contractului intr-o casierie Digi. Contractul se poate suspenda pe minim o luna si maxim 3 luni iar reconectarea se poate solicita oricand, chiar si inainte de atingerea termenului solicitat initial. Suspendarea si reconectarea sunt gratuite.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

6135 COMENTARII

  1. De cand sunt abonatul dvs nu pot sa-mi reglez tv -ul in asa fel incatsa corespunda ora din realitata cu ora difuzarii emisiunilor.Daca vreau sa aflu ce emisiune este sau sa programez sa comute la o anumita ora la o emisiune dorita nu pot sa o fac

  2. Subsemnatul M. Neculai asociat unic la societatea S.C. ****** SRL situata in localitatea Constanta pe Aleea Pelicanului nr *,bloc *,ap * rog a mi se rezilia contractul la televiziune prin cablu RCS-RDS,incepand cu data de 31.09.2018. SC.* SRL CUI ****,j****.

  3. Bună ziua!M-ar interesa un telefon simplu, pentru persoanele în vârstă. A fost mama mea la un punt de lucru din Galați, dar colegii dumneavoastră au expediat-o fără prea multe explicații, dându-i o ofertă. Menționez că nu mă interesează telefoanele cu touch-screen, pentru că nu știe sa le folosească. Doresc să achiziționez unul simplu, cu taste, care sa funcționeze cu sim 3G. Vreau să-l cumpăr „la liber”, nu cu prelungirea abonamentului.

    • Buna ziua,
      Cel mai potrivit telefon pentru persoane in varsta este Winpower Senior SOS, un telefon destinat persoanelor in varsta.
      Daca aveti un abonament Digi, telefonul costa 159 lei.

    • Buna ziua,
      Este vorba de decodoare pentru cablu tv sau pentru antena satelit? Poate problema nu este din cauza decodoarelor si nu se va rezolva prin inlocuirea lor.

  4. Buna ziua,
    am codul de abonat nr.1****** si doresc ca incepand cu data de 01.10.2018 sa renunt la abonamentul pentru internet si sa raman doar cu abonamentul TV. Am facut solicitarea personal la sediul DIGI , atat de cartier (TITAN), cat si din Camil Ressu (dupa ce m-au redirectionat) si mi s-a spus sa revin. Precizez ca am o varsta inaintata si nu pot sa ma deplasez usor. Nu inteleg de ce nu se poate consemna solicitarea din moment ce am fost personal sa solicit aces lucru? Puteti sa ma ajutati?

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem RCS – RDS si nu avem acces la cererea de reziliere. De ce vi s-a spus sa reveniti? In cazul in care nu aveti echipamente de predat, datorii sau alte probleme, cererea de reziliere se inregistreaza pe loc.

  5. Sesizare eroare Internet fix diginet (router vechi probabil defect+eroare conexiune wifi pe PC)
    Rog interventie la domiciliu dupa ora 17,30 sau sambata Locatia: Aleea Muscel nr.*, et *, ap *

    • Routerul este unul personal sau este al celor de la RCS – RDS? Daca este personal, ar fi bine sa incercati si fara router (cu conexiunea facuta direct) pentru a vedea daca este o problema de la router sau de la internet. Altfel, daca problema este de la routerul personal, o sa fiti taxata pentru interventie.

    • Ai incercat sa repornesti telefonul? Ce model de telefon folosesti? Cand ti-a functionat ultima data la adresa la care te afli acum? Apare pe ecran „doar apeluri de urgenta”?

  6. Buna seara. Am depus o cerere ptr un decodor HD in aprilie. Si de atunci mi se spune mereu ca nu sunt pe stoc si ca voi fi contactata cand vin. Mi se pare f lunga perioada. Va rog daca ma puteti ajuta. Ce trebuie sa mai fac ca sa primesc unul?

    • Buna ziua,
      RCS – RDS mereu au avut probleme cu stocul de echipamente, va recomand sa continuati cu sesizarile (eventual puteti face online pe site-ul Digi Romania) in vederea urgentarii livrarii echipamentului insa daca nu sunt deloc echipamente, nu prea aveti ce sa faceti. Daca aveti un TV compatibil CI+, va recomand sa luati o cartela, este mai usor si mai practic.

  7. Buna seara! Blocul * din str.Campia Libertatii nr.*,sector 3,Bucuresti este in reabilitarea.Va rugam sa trimiteti o echipa pentru reamplasarea instalatiei in subsolul blocului.Nu se poate lucra in conditii optime la placarea fatadei blocului.Toate cablurile vor fi taiate si multi abonati vor ramane fara TV,internet si telefonie.Pentru a evita toate neplacerile va rugam sa urgentati lucrarile de reamplasare.
    Persoana de contact: * -administrator,tel.: 07*******

    • Este o avarie tehnica majora la RCS – RDS care afecteaza serviciul de internet in Bucuresti, mai mult abonati Digi ne-au reclamat aceasta problema. Nu am reusit sa contactez serviciul de relatii cu clientii RDS pentru detalii deoarece sunt foarte multe persoane care suna in acelasi timp si este imposibil sa intru in legatura cu un operator. Revin cu detalii pe masura ce le obtin.

    • Buna seara,
      Pentru ce situatie privind ce servicii?
      Aveti mai sus, in articol, modalitatile prin care puteti contacta serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS.

  8. Nu ne merge cablul tv.la multe programe.
    Sancraiu de Mureș .De o săptămână. Ce soluție aveți
    Eu sunt decisă să nu plătesc o lună abonamentul .Ce ziceți

  9. daca am o sesizare pentru servicii necorespunzatoare la televiziunea prin cablu RCS RDS, unde ma pot adresa? Numerele de telefon afisate pe site sunt doar pig-pong cu un robot si un izvor de a-ti face nervi.

    • Trebuie sa sunati la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS pentru judetul tau, 03xx400401, unde xx este prefixul judetului. Daca selectezi tastele care trebuie, o sa fi transferat catre un operator.

  10. Am fost sunat de la nr tel 0314007298 si a spus o cucoana ca e de la rcs rds. Cum pot sa aflu daca acest nr de tel, chiar apartine acestei companii?

    • Este un numar de la RCS – RDS, numerele de forma 031400xxxx sunt doar numere internet, numere precum cele de la relatii cu clientii (0314004401; 0314004414; etc.).

  11. Buna ziua,

    Va scriu in legatura cu o plata efectuata de 3 ori, prctic factura s-a achitat de 3 ori, suma 65.20lei, s-au platit in plus 130.4lei din cauza ca de fiecare data cand incercam sa achit cu cardul aparea eroare de plata, tranzactie refuzata, si totusi banii au fost luati de pe card.

    Cod Client: 8364550
    Factura: FDB18 45351298

    Sa imi spuneti va rog informatii va sunt necesare pentru a returna in contul meu suma platita in plus din cauza erorii de pe site sau erorii bancii ING.

    Astet un raspuns rapid.
    Multumesc
    Codruta Magdalin 0720 022 198

    • Buna ziua,
      Cosmin are dreptate, trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS si sa faceti o cerere pentru restituirea platii. Cei de la RDS o sa va indrume corespunzator.

  12. Bună dimineața am și eu un contract pe numele de Șerban Nicoleta com Pielesti Dolj strada Gheorghiță Geolgău Nr 109 timp de o luna de zile mai bine fac sesizări aproape pe fiecare săptămână poate și mai puțin de o săptămână și nu se rezolva nimic sesizarea este pentru internet fix am aceiași problema seara după ora 17 nu mai funcționează internetul credeți că este normal am sunat la col dentar și nu mi se da nici un răspuns decit aceleași povesti vas ruga daca se poate sa nu se mai întâmple și aștept și eu un răspuns pe adresa de imeil serban_ valentin10@yahoo.com sau pe Nr de tel 0770857355
    Și vasi mai întreba eu sunt plecat din țară cine îl plătește mie factura decorezi ori sun eu la dumneavoastră să fac sesizări va rog luați măsuri și aștept un răspuns cu stimă și respect

    • Buna dimineata,
      In ceea ce priveste problemele cu internetul, nu prea aveti ce sa faceti decat sesizari pentru rezolvarea problemei. Ultima parte nu am inteles-o cu cine va plateste factura, presupun ca va referiti ca doriti reducerea facturii din cauza problemelor. Asta se poate realiza doar daca aveti o problema cu internetul care nu este rezolvata timp de 48 de ore.

    • Trecand pentru o secunda peste faptul ca nu mi-ai zis absolut despre contract, de parca eu as visa unde ai serviciile Digi si pe ce numeste este semnat contractul, iti recomand sa contactezi singur serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS pentru a face o sesizare.

  13. Am facut un abonament la telefonie mobila pe doi ani(06/2016-06/2018)la digi si fara sa fiu anuntat mi se retin in continuare bani ptr,telefon.nici eu nu am facut cerere de reziliere sau incetare a contractului.este legala actiunea rcd-rds de a factura in continuare serviciul de telefonie?
    Cu stima,E.Dorel
    Brasov

  14. am avut abonament din iulie 2016 pentru 24 luni tv internet mobil cod client 1***** ,cu portare numar mobil in reteaua rds respectiv numar 07******..Intrucat plec din tara pentru 12 luni m am prezentat la sediul din camil ressu si am cerut sa nu mai reinoiesc contractul pentru alte 24 luni .Eu nu am reziliat contractul inainte de termen doar ca am exprimat cerinta de a nu mai reinoi contractul.M am trezit in situatia ca refuzati sa mi restituiti numarul cu care am venit in rds si care am contacte cu banca detin numarul de multi ani.Nu inteleg pentru care motiv.Am fost un abonat corect timp de 24 luni .Va rog ,RESTITUITI-MI NUMARUL

    • Daca nu doriti prelungirea contractului, acesta nu o sa se mai prelungeasca pe o perioada determinata, se va prelungi pe o perioada nedeterminata. Asta inseamna ca acel contract ramane activ, serviciile sunt active insa puteti sa-l reziliati oricand, adica nu mai aveti perioada contractuala. Cum doriti mai exact sa va fie restituit acel numar, doriti sa portati numarul inapoi in reteaua la care erati? Deoarece nu vi-l pot „restitui” pur si simplu, se poate porta inapoi in acea retea daca doriti sau intr-o alta retea. Dar, in momentul in care o sa doriti portarea numarului in alta retea, abonamentul Digi se va rezilia automat. Asta inseamna ca ar trebui sa faceti cererea de portare atunci cand expira perioada contractuala la Digi pentru a evita plata unor taxe suplimentare.
      Sper ca am fost destul de clar, daca aveti nevoie de alte informatii va stau la dispozitie.

    • Ati incercat sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii?
      Ati verificat la vecini daca le functioneaza serviciile (daca este o avarie generala sau doar la dumneavoastra)?

  15. Buna ziua!Cum e posibil ca de aseara de la ora 21 și pina in prezent sa nu funcționeze nimic și nici sa nu fim anuntați in condițiile in care noi clienții dumneavoastră plătim serviciile de care
    De care nu beneficiem dar plătim se scade din factura????
    Am uitat sa Menționez ca e vorba de orașul timisoara
    Am făcut și o sesizare la protecția consumatorului având in vedere ca nimeni nu raspunde la telefon sa dea o explicație sau ceva ..,,,,doar sa încasați servicii zero

    • Pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi Mobil (deranjamente), se va inregistra o sesizare si se va vedea ce se poate face in acea zona.

  16. sintdin ilcaragiale sat girdoveni judet dimbovita si am problemecuantena la nr * strada monumentului pe numele de p. mihaela si vreau sal reiniesc pe numele meu

    • Ce probleme aveti mai exact cu antena Digi TV? Daca doriti sa preluati un contract trebuie sa ajungeti impreuna cu titularul contractului intr-un sediu Digi.

    • Buna ziua,
      Pentru a vizualiza desfasuratorul trebuie sa va creati un cont pe site-ul Digi Romania si sa va logati. Aveti acolo acces la desfasuratorul pe ultimele 6 luni.

  17. Buna ziua.

    As dorii sa stiu daca este o avarie in zona Colentina, Teiul Doamnei, deoarece inca de la orele diminetii atat cablul cat si internetul nu functioneaza.

    Va multumesc!
    O zi buna

    • Buna ziua,
      Nu stiu sa fie o avarie tehnica generala in zona dumneavoastra, posibil ca problema sa fie doar la echipamentul din care aveti trase dumneavoastra serviciile sau sa fie o avarie mai mica, sa afecteze doar blocul dumneavoastra.
      Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Bucuresti (deranjamente) si sa sesizati aceasta problema. Se va verifica si daca nu este o avarie deja identificata, se va inregistra o sesizare pentru interventie.

  18. Va rog sa ma contactat pentru o SESIZARE rapida si sigura . nu gásesc. Stau si in Romania si Ungaria calatoresc la 2sau 3luni . vreau sa rezolv problema pentu ca sa nu platesc mai scum minutelle. la telefon .
    La magazin nam putut sa rezolv . Va rog de ce am nevoie . De ce ma penalizat. – ? Astept ráspuns

    • La ce operator sunteti abonata, la Digi?
      Dumneavoastra ce doriti mai exact, sa nu mai platiti minutele in afara sau ce? Utilizarea roamingului in afara tarii nu este gratuita, in functie de operator fie platiti fiecare minute, fie optati pentru o optiune cu roaming care are minute incluse.

  19. nu am semnal la telefoanele digi in sectorul 5 bucuresti vorbeam la el si am ramas fara semnal toata cladirea de birouri nici colegii nu mai au semnal ce se intampla?suntem sediu de firma

    • In acest moment este o avarie tehnica generala care afecteaza Bucuresti Sector 5 pe partea de semnal 3G, problema se cunoaste si se lucreaza pentru rezolvare.

  20. Sunteti o firma, de tot risul. Opt zile de cind am sesizat o defectiune si nici in prezent nu s-a rezolvat.
    Am sunat de cinci ori si de fiecare data mi-a spus ca se rezolva.
    Ma felicit ca,nu am trecut cu tot hotelul la firma voastra,as fi fost luat pe sus de turisti,daca aveam defectiunea in tot hotelul si s-ar fi rezolvat cu asa promtitudine.
    Daca pentru a lua legatura cu un operator,trebuie sa stai cu telefonul ocupat peste 30 minute.

    Bravo ,sa o tineti tot asa si vor pleca toti abonatii de la voi.