Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil.


Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS (Digi) poate fi contactat telefonic, prin formular online, prin e-mail, prin fax sau in unul din punctele de prezenta disponibile.
De regula apar diverse nemultumiri privind serviciile operatorilor de telecomunicatii, motiv pentru care suntem nevoiti sa ii contactam frecvent. Pe langa aceste situatii, avem nevoie de ajutor in configurarea echipamentelor oferite de catre ei. Desi unele echipamente sunt usor de configurat si nu trebuie neaparat sa ii contactam pe reprezentatii companiei RCS-RDS (de exemplu, informatii despre configurarea internetului mobil gasim AICI), alteori intalnim situatii mai complicate pe care operatorii Digi le pot rezolva mult mai usor.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

De asemenea, o factura este mereu mai usor de detaliat de catre un reprezentant RDS decat sa o analizam noi online.

Luand in considerare aceste lucruri, putem contacta serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS prin urmatoarele modalitati:

  1. Apel telefonic. Pentru a apela serviciul telefonic de relatii cu clientii avem urmatoarele variante, in functie de problema intampinata:
  • Informatii/probleme servicii fixe (internet fix, telefonie fixa, cablu tv, Digi Wi-Fi): 0314004401 (pentru Bucuresti/Ilfov) sau 03xx 400 401 (unde xx reprezinta codul judetului – exemplu: Constanta 0341 400 401);
  • Informatii/probleme servicii mobile (internet mobil, telefonie mobila): 0314007777 (apelabil din orice retea) sau *777 (apelabil din reteaua Digi Mobil);
  • Informatii/probleme servicii Digi TV Satelit (televiziune prin antena parabolica): 0314004000.
  • Informatii/probleme aplicatii mobile (Digi Online, Digi Oriunde, Digi Storage): putem apela fie local la numarul pentru servicii fixe, fie la numarul pentru servicii mobile. Inca nu am testat daca putem fi ajutati la numarul pentru antena satelit insa este suficient ca suntem ajutati la unul din primele doua numere.
  • Informatii/probleme servicii business (dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314006500 sau *500 (apelabil din reteaua Digi Mobil)
  • Informatii financiare servicii business (departamentul Collection – dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314010020
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Italia: 0314074077
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Spania: 0314006422
  • Informatii/probleme serviciul roaming Digi Romania: 0314008000

Toate numerele de telefon sunt cu tarif normal si disponibile non-stop mai putin numarul pentru informatii financiare servicii business (0314010020), acesta are un program de lucru mai limitat si anume de luni pana vineri intre orele 09:00 – 17:00.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

In majoritatea situatiilor telefonic trebuie sa oferim doar numele titularului si adresa, mai putin situatii care implica activarea unor servicii, oferirea unor date confidentiale (nume utilizator si parola pentru conectare la internet, cod puk, etc.), caz in care trebuie sa oferim si CNP-ul pentru a demonstra ca suntem titularul contractului.

  1. Formular online. Pentru a deschide o sesizare/solicitare online trebuie sa accesam site-ul oficial rcs-rds. ro – sectiunea Asistenta – Asistenta Clienti – Intra in legatura cu noi iar aici selectam una din optiunile cele mai apropiate de situatia noastra:
  • Suport probleme tehnice;

  • Verificare stadiu sesizare depusa;

  • Informatii despre facturi si plati;

  • Sugestii client;

  • Cerere date cu caracter personal;

Modalitatea de contact online s-a schimbat la Digi, astfel incat pentru o sesizare trebuie sa accesam sectiunea Contact – iar mai jos la Asistenta tehnica: Contact avem un formular pe care trebuie sa il completa.

Deseori varianta de contact prin formular online este indicata deoarece uneori solicitarea ajunge direct la departamentul care trebuie sa se ocupe de problema noastra, fara sa fie nevoie sa mai treaca prin Call Center.

  1. E-mail. Putem trimite e-mail la una din urmatoarele adrese in functie de problema noastra:
  • clienti@rcs-rds.ro : pentru orice problema/situatie/informative/sugestie. Este recomandata una din primele doua metode deoarece se raspunde mai greu prin e-mail, problema neajungand direct la departamentul care se ocupa de situatia noastra.
  • sales@rcs-rds.ro: pentru informatii despre vanzari servicii business
  1. Fax. Desi este o metoda invechita, in cazul in care nu avem alta varianta putem sa trimitem si un fax la numarul 0314004441
  2. Puncte de prezenta. Daca dorim sa discutam fata in fata o anumita problema atunci putem sa ne prezentam in unul din punctele de prezenta RCS-RDS. Lista complete a sediilor o gasim aici: http://www.rcs-rds.ro/asistenta/puncte-de-prezenta
  3. Facebook. Putem contacta un reprezentant RDS si prin intermediul platformei de socializare Facebook, ii gasim sub numele Digi Romania (@digipunctro).
  4. Forum Softpedia. O alta modalitate de a contacta serviciul de relatii cu clientii RDS este prin intermediul forumului Softpedia, exista o persoana (Digi_Helper) care ofera suport/asistenta.

Cele mai frecvente probleme intampinate cu RCS & RDS sunt:

-probleme semnal telefonie mobila si internet mobil (semnal slab, lipsa semnal, intreruperi, avarii);

-problema conectare la internetul mobil (smartphone sau stick 3g/4g);

-probleme cablu tv / antena digi tv satelit (lipsa semnal, semnal slab, semnal mare);

-problema internet fix diginet (eroare 678, 691, trafic redus, etc.);

-problema telefonie fixa (lipsa ton, convorbiri intrerupte, etc.);

-probleme aplicatii mobile (autentificare DigiOriunde, DigiOnline, MyDigi, etc.);

-probleme facturi/plati;
Pentru ca multe persoane nu cunosc prefixul judetului in care au probleme cu serviciile RDS, mai jos gasim numerele de telefon (cu prefix) la care trebuie sa sunam in caz ca dorim sa reclamam un deranjament sau daca dorim informatii comerciale/financiare:

Alba: 0358400401 / 0358400414
Arad: 0357400401 / 0357400414
Arges: 0348400401 / 0348400414
Bacau: 0334400401 / 0334400414
Bihor: 0359400401 / 0359400414
Bistrita-Nasaud: 0356400401 / 0356400414
Botosani: 0331400401 / 0331400414
Braila: 0339400401 / 0339400414
Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414
Buzau: 0338400401 / 0338400414
Brasov: 0368400401 / 0368400414
Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
Calarasi: 0342400401 / 0342400414
Cluj: 0364400401 / 0364400414
Constanta: 0341400401 / 0341400414
Covasna: 0367400401 / 0367400414
Dambovita: 0345400401 / 0345400414
Dolj: 0351400401 / 0351400414
Galati: 0336400401 / 0336400414
Giurgiu: 0346400401 / 0346400414
Gorj: 0353400401 / 0353400414

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Harghita: 0366400401 / 0366400414
Hunedoara: 0354400401 / 0354400414
Ialomita: 0343400401 / 0343400414
Iasi: 0332400401 / 0332400414
Maramures: 0362400401 / 0362400414
Mehedinti: 0352400401 / 0352400414
Mures: 0365400401 / 0365400414
Neamt: 0333400401 / 0333400414
Olt: 0349400401 / 0349400414
Prahova: 0344400401 / 0344400414
Satu Mare: 0361400401 / 0361400414
Salaj: 0360400401 / 0360400414
Sibiu: 0369400401 / 0369400414
Suceava: 0330400401 / 0330400414
Teleorman: 0347400401 / 0347400414
Timis: 0356400401 / 0356400414
Tulcea: 0340400401 / 0340400414
Vaslui: 0335400401 / 0335400414
Valcea: 0350400401 / 0350400414
Vrancea: 0337400401 / 0337400414

Cum putem rezilia abonamentul la RCS – RDS (Digi)?

Rezilierea abonamentului RCS – RDS se poate face de catre titularul contractului in unul din punctele de prezenta Digi.
De ceva timp, rezilierea se poate realiza si printr-o cerere online facuta pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.

Cum facem suspendarea serviciilor la RCS – RDS (Digi) pe o perioada de timp?

Putem suspenda serviciile Digi printr-o cerere depusa de catre titularul contractului intr-o casierie Digi. Contractul se poate suspenda pe minim o luna si maxim 3 luni iar reconectarea se poate solicita oricand, chiar si inainte de atingerea termenului solicitat initial. Suspendarea si reconectarea sunt gratuite.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

6133 COMENTARII

  1. Buna ziua am 2 abonamente pe aceleași nume plătite pina in martie 2019 dar unul din ele este închis pentru neplata.nu inteleg care este problema.un nr.direct cu un operator nu exista?multumesc

    • Buna seara,
      Poate ati avut trafic de telefonie in alta retele sau international, depinde ce abonament aveti.
      Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi pentru a se verifica situatia financiara, ei va vor spune exact daca aveti sau nu facturi neplatite si ce reprezinta daca exista.

  2. Ajutor !!! Sesizarea facuta la sediul RDS nu este luata in seama.Am internet slab,cu intreruperi repetate si cablu RCS la fel.Am anunatat,azi a treia zi.Plata la zi,148,76.Ce pot sa fac?Sunt din Iasi.

    • Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Iasi (deranjamente) la numarul 0332400401, in felul acesta sesizarea va ajunge acolo unde trebuie in vederea remedierii.

  3. buna ziua
    mama mea este abonata la rds si are o problema cu telefonul
    Este batrana si nu are cum sa ia legatura cu serviciul clienti
    Are o problema cu telefonul. Poate primi apeluri, dar cand vrea sa apeleze primeste mesajul vocal : apel receptionat.
    nr de telefon al ei este 0335****** pe numele *****. Este din Barlad.
    Cum se poate remedia aceasta situatie ca sa poata da telefoane?

  4. Am primit un sms de la 1550 de ceva plata 2€ nu stiu ce matrimoniale
    Cum trebuie procedat am trimis sms cu stop am intrat pe internet sa vad cum ies din acel site

  5. Vecina mea **** domiciliat inComandau bl.* ap.* ,CNP******** are defectiune la digi satelit furnizate pe baza de contract nr.********.Va rog trimiteti instalatorul de la Covasna sa repara defectiunea.Nr.ei de telefon este******.Ea asteapta raspunsul la telefon.

    • Noi nu suntem compania Digi, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Ce defectiune are mai exact la antena satelit?
      Pentru defectiuni trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii DigiTV (deranjamente).

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Pentru anumarea rezilierii trebuie sa ajungeti din nou intr-un punct de prezenta Digi.

  6. Am incheiat un contract la dumneavoastra de 2 luni de zile am depus mai multe sesizari telefonice,si de fiecare data mi s_a spus ca am sa fiu contactata pentru a stabili o data ptru ibstalare .Dar nineni nu a sunat!Noi am renuntat la tv cablu pe care l-am avut !Asi dori sa se ia o atitudine fata de acest caz! Si sa fiu contactata cat mai repede!Multumesc!

    • Daca ati facut contractul acum 2 luni inseamna ca este o problema cu instalarea, fie nu este un echipament pe stoc necesar instalarii, fie sunt probleme de retea in zona.
      Din pacate nu aveti ce sa faceti decat sa insistati cu sesizarile la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS.

  7. Bună seară! Sunt din comuna. Baneasa jud. Galați și vreau sa va aduc la cunoștință ca în fiecare seara începând cu orele 20 .nu mai este semnal …pai o sa eau legătură cu vecini și o sa vedem cum facem …nu e posibil asa ceva

    • Buna seara,
      E posibil sa fi fost lucrari de mentenanta care sa afecteze serviciile RCS – RDS in localitatea dumneavoastra, la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS ati facut o sesizare?

    • Puteti sa ne dati mai multe detalii despre ce va intereseaza mai exact? Care sunt toate retelele din aceste tari va intereseaza? In ce scop? Va intereseaza tariful catre aceste tari?

        • La ce va referiti prin retele agreate? Daca va referiti la retelele standard catre care aveti minute incluse, ar fi mai usor sa imi spuneti catre ce numere doriti sa sunati (puteti sa-mi trimiteti numerele pe chat (Facebook) sau prin formularul de contact, pentru a nu le face publice). In felul acesta pot verifica in mod exact pe site-ul Digi Romania daca reprezinta retele standard.

    • Buna seara,
      Aceasta problema ne-a fost reclamata de mai multi abonati RCS – RDS in Botosani, cel mai probabil este o problema care afecteaza o zona mai intinsa. Va recomand sa asteptati rezolvarea, daca doriti puteti sa-i contactati pe cei de la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Botosani (deranjamente) insa e posibil sa fie nevoie sa asteptati ceva timp in telefon.

    • In prezent exista o problema generala in Botosani care afecteaza serviciile RCS – RDS, ne-a fost reclamata aceasta problema de cativa abonati Digi din Botosani. Momentan nu am reusit sa contactam compania RCS – RDS insa pe masura ce o vom face, vom anunta aici noutatile.

  8. Buna seara,

    Va roga sa ma indrumati pentru o anomalie creata de cei de la RCS&RDS .
    Acum 2 ani in urma unei solicitari de deranjament telefonie fixa , s a deplasat o echipa pentru solutionare .
    Atunci motivul nefunctionarii a fost un alt nr de telefon care mi sa alocat fara a fi anuntati
    Ne am insusit acest nou nr de telefon (care apare si pe listingul facturii) ca dupa 2 ani sa se realizeze faptul ca doua contracte….doi utiliczatori …contracte diferite utilizeaza acelas nr de telefon .
    Astazi a fost solutionata situatia adica eu dupa 2 ani revin la vechiul nr de telefon .
    Intrebarea mea esteunde pot sesiza faptul ca : birocratic sa incasat taxe de telefonie de la doua persoane dar un singur nr de telefon?
    Financiar mi separe o mare ilegalitate .
    Mentionez ca atit eu cat si celalalt utilizator avem facturi cu desfaurator al aceluias nr de telefon.
    Va multumesc

    • Buna seara,
      Este o situatie aparte si nu stiu exact daca o sa aveti castig de cauza in vreun fel, ideea este ca serviciul de telefonie a fost functional pentru ambele persoane iar tarifele au fost aceleasi conform abonamentului, deci din punct de vedere financiar nu au fost facute nedreptati. In plus, cu siguranta cei de la RDS vor spune in prima faza ca orice problema existenta trebuie reclamata si ei o vor rezolva, neavand obligatia de a se autosesiza privind defectiunile tehnice. Lucrurile acestea vi le spun din experienta cu alte situatii, aceasta situatie nu am mai intalnit-o.
      Puteti face o sesizare la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS in urma careia sunt obligati sa va raspunda in termen de 30 de zile, daca nu o fac in 30 de zile sau nu sunteti multumita de raspuns, puteti face o sesizare la Protectia Consumatorului. Ulterior, raspunsul lor va fi cel definitiv.
      Bafta!

  9. Buna seara
    imi puteti da un nr de tel de la relati cu clienti va rog sau sa ma sunati de la ora 13 nu am semnal la digi in roman pe strd tudor vladimirescu *

    • Depinde de vechimea abonamentului pentru toate abonamentele noi sunt gratuite minutele in retea, pentru unele abonamente mai vechi costa 1 cent pe minut fara tva.
      Ce abonament aveti?

  10. Va contactez din Germania, imi face mare placere sa accesez camerele Dvs. web de exemplu Bucuresti Casa Poporului si Caciulata.De la o vreme nu mai functioneaza si as vrea sa stiu de ce.Va multumesc

  11. buna.sunt din jud satu mare hodod aici acum au tras cablul rds si am facut contract de 3saptamani si in tot satul e legat dar aici in strada mea nici cablul nau tras(e o strada mica unde am fi 2 abonati)

    • Buna ziua,
      Tocmai de aceea nu a fost extinsa reteaua in zona, deoarece sunt doar 2 abonati. Se fac niste estimari inainte, mici studii pentru a vedea daca merita investitia in anumite localitati sau in cazul dvs pe anumite strazi.
      Daca doriti, puteti sa ajungeti intr-un punct de prezenta Digi pentru a discuta daca ar fi dispusi sa extinda reteaua cu conditia sa platiti dvs costurile materialelor, asta daca sunteti dispus.

    • Pentru a va putea oferi numarul de telefon corect, te rog sa-mi spui pentru ce situatie doresti numarul de telefon de la Digi, despre ce serviciu si pentru ce localitate?

    • Buna seara,
      In acest moment nu este o avarie generala cu aceasta problema in Voluntari, Ilfov, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Bucuresti (deranjamente), posibil sa fie o problema cu caseta din care aveti tras serviciul de cablu tv.

  12. Prin prezenta va aduc la cunostinta ca pe propritatea personala situata in localitatea Berceni, Jud Ilfov exista un cablu ce apartine companiei dumneavoastra si care distribuie cablu tv si internet locuintelor invecinate. Acest fapt poate fi confirmat si de reprezentantii departamentului tehnic care s-au prezentat la fata locului in urma unei sesizari telefonice. Avand in vedere faptul ca eu nu pot folosi spatiul in scopul propus va solicit incheierea unui contract de difuzare cablu tv si internet gratuit. In speranta unei solutionari avantajoase pentru ambelor parti, astept raspunsul dumneavoastra.

  13. Unde pot suna în legătură cu un suport tehnic la cablul Digi?
    In Craiova sun la tot ce găsesc pe net și nici unul nu raspunde
    Nici cel de pe factura la ce mai este pus dacă nimeni nu răspunde non stop
    Nu pot sa vad nimic la tv din cauza asta
    De 3 zile tot la 90 %este

    • 0351400401 – numarul este valabil insa trebuie sa urmati pasii comunicati de catre robotul telefonic, serviciul este non stop. In Craiova nu este o avarie generala care sa afecteze serviciile RDS deci trebuie sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Craiova. Daca tot nu reusiti telefonic, puteti face o sesizare pe pagina oficiala de Facebook Digi Romania.

        • Am sunat acum la RDS Craiova, am sunat de pe numarul de telefon din baza lor de date si m-a identificat robotul – mai departe am selectat tasta 1 pentru informatii despre acest contract – pentru situatii tehnice am selectat 2 – pentru informatii despre televiziune prin cablu sau satelit am selectat 2 – pentru informatii cu privire la alte situatii tehnice am apasat 3 – s-a auzit mesajul ca in scurt timp voi fi transferat la un operator iar din acel moment trebuie doar sa asteptati.

  14. Ce faceticind se rezolvă cu linea
    Rezolvați problema in Constanța cu telefonul fix
    Eu cu digi abonament roming activ în Italia nu functioneaza,ce sa va spun, rușine

    • Buna ziua,
      Va dati seama ca nu au informatii de contact publice pentru a putea ajunge cineva direct la ei, totusi e vorba de consiliul de administratie. In situatia in care problema dumneavoastra nu poate fi discutata cu un reprezentant RCS – RDS, atunci puteti solicita o cerere de audienta la directorul filialei. Ei sunt in contact cu directorii zonali care la randul lor sunt in contact cu consiliul de administratie.

  15. Buna ziua, tot incerc sa contactez un operator. Am achitat on line factura, dar internetul nu imi functioneaza. Lipsa plata facturii. Cat dureaza rezolv prob?

    • Buna ziua,
      Prin ce modalitate ati achitat factura? Daca ati platit-o online pe site-ul Digi Romania atunci plata se va inregistra foarte repede insa termenul maxim de reconectare al serviciului de internet este de 24 ore.

  16. DLor, va rog daca poate sa ajute cineva pentruma,mi rezolva o,probelema . eu nu stau in ace perioada in tara si asi dori sa nu mai primesc serviciile rcstds .pentru o perioada de 3luni.Nu stau intara iar cand am plecat .nu am pututndpune mici,o ceree itricat am o grava problema devsanatate si nu ma pot deplasa singur ,depind d e unii oameni .nu am pe nimeni in tara.. .

    • In mod normal suspendarea serviciilor se poate face doar de catre titularul contractului intr-un sediu Digi.
      Avand in vedere ca nu este posibil, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS pentru a verifica daca se poate face o exceptie, insa ma indoiesc.

  17. Buna seara, vreau sa semnalez lipsa semnalului pentru internet, am incercat sa va contactez telefonic, dar nu am reusit. Va rog sa faceti tot ce se poate pentru remedierea situatiei!!!!!!!

  18. Buna ziua am incercat sa contactez telefonic un operator dar fără rezultat, va rog sa trimiteți o echipă de intervenție pentru ca nu imi merge internetul de câteva zile, multumesc.

    • Buna ziua,
      In ce localitate aveti probleme cu internetul? Pentru a ajunge o echipa service la domiciliu trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS (deranjamente).

  19. Cod client 3071995 – de aproximativ 10 zile sunt probleme cu semnalul TV. Sonorul este cu intreruper ide nu poti intelege nimicdin ce se spune iar anumite programe nu au imagine cand tie lumea mai draga.Ce se intampla, am dori sa stim.
    Rog sa imi comunicati cand, sau ce trebuie sa facem pentru a trece de pe analog pe fibra optica.

    • Din ce localitate sunteti?
      Pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS (deranjamente), cel mai probabil este o problema cu echipamentul din care aveti tras cablul tv sau pierderi pe cablu.

  20. Am facut o sesizare la dvs in septembrie 2018 cu privire la o suma incasata de rcs rds si nedecontata pana in prezent.Perioada de 30 de zile precizata in contract a expirat si inca nu am primit raspuns.Sa ma adresez OPC?

    • Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Avand in vedere ca nu ati primit un raspuns in termen de 30 de zile va recomand sa faceti o sesizare si la Protectia Consumatorului. Puteti sa ii anuntati si pe cei de la Digi despre acest lucru pentru a urgenta raspunsul.

  21. Bună ziua, locuiesc în Sibiu,și după câte văd de la o lună alta aveți tot modificări ,mai nou nu pot sa fac sesizare la punctele de lucru RCS- RDS . Doresc să vă aduc la cunoștință lipsa semnalului la toate telefoanele care suntem la dv. Două din ele nu există niciun un pic de semnal,și anume în Continental,unde necesita semnal permanent,și cele două la fel,in data de 11 11 2018. am fost la un eveniment și în interiorul localului Korona de pe str Luptei ,nici un fel de semnal,și lista poate continua!! Vă rugăm să luați măsuri necesare! Mulțumesc.

    • Buna ziua,
      Teoretic, sesizarile se pot face in sedii doar acolo unde exista si persoana desemnata pentru relatii cu clientii (nu ma refer la reprezentantul comercial care semneaza contracte). Insa, pe mine mereu m-au ajutat cu sesizari si persoanele care semneaza contracte, probabil depinde de fiecare persoana daca doreste sa faca ceva in plus fata de fisa postului. In ceea ce priveste lipsa semnalului la adresele mentionate, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi Mobil (deranjamente) la numarul 0314007777 si sa detaliati problemele dvs. Preferabil este sa cunoasteti adresele exacte, deoarece acela este un departament national.

  22. Buna ziua,
    numele meu este Teodorescu Maria, locuiesc in municipiul Fetesti, judetul Ialomita, si sunt abonat rcs-rds de la data cand acesta a preluat serviciile de la SC PAN ELECTRO (2015), al carui abonat eram de la infiintarea televiziunii prin cablu in localitatea noastra. Mai bine zis titularul abonamentului era sotul meu, Teodorescu Barbu, care din pacate in data de 17 august anul curent a decedat, si cu care am fost casatorita ( 42 ani) si am convietuit la acelasi domicilu (30 ani, anterior locuind amandoi la alta adresa). In data de 19.11.2018, m-am prezentat la sediul rcs-rds din localitate in vederea reinnoirii contractului, si totodata sperand sa beneficiez de reducerea cu 50% a abonamentului la televiziunea prin cablu. Din pacate agentul ce va reprezinta, fara a-mi da un temei legal, sau a-mi aduce la cunostinta vreun regulament de ordine interioara, m-a informat ca nu pot beneficia de aceasta reducere, deoarece nu sunt titularul abonamentului. Am explicat ca sotul meu(care era titular) a decedat, am predat o copie a certificatului de deces, copie dupa cartea mea de identitate, iar reprezentantul rcs-rds, mi-a intocmit un nou contract, ca si cum as fi abonat nou. Mi se parea corect si de bun simt, intelegand ca nu au mai avut situatii similare, sa se informeze la sediul central al rcs-rds, unde in mod normal exista si un compartiment juridic, si apoi sa mi se emita un nou contract de servicii. Nu mai zic ca d-na respectiva nu ne aduce la cunostinta termenii si conditiile in care se incheie aceste contracte care sunt BILATERALE, nu UNILATERALE, pur si simplu completeaza datele in calculator, in baza documentelor pe care ni le solicita, le listeaza, le semnam, impreuna si ni le inmaneaza. Urmare celor relatate de mine, va rog respectuos sa ma indrumati unde sa ma adresez pentru rezolvarea acestei spete, si eventual ce documente trebuie sa mai prezint.
    Va multumesc!

    • Buna ziua,
      Pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Ialomita pentru a face o sesizare in care sa detaliati aceasta problema.

  23. Deci asa ceva… de la ora 19 nici pana acum nu s-a rezolvat problema . Sunt oameni care pierd bani pe fiecare ora de intarziere datotita incapacitatii unei firme care se lauda cu x y z si de fapt este de nota 5 ,1000 de ore este nevoie pentru a rezolva problemele tehnice . Multumesc celor care se ocupa de mentenanta sa imi bag cv in gurile voastre ca nu mai am cautat orice alternativa Dracului.

    • Ei se apara cu termenul maxim contractual de 48 de ore pentru rezolvarea problemelor. Oricum, daca ai o sursa de venit pentru care ai nevoie de acces la internet trebuie obligatoriu sa ai o solutie de backup, chiar si un stick de date mobile.