Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil.


Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS (Digi) poate fi contactat telefonic, prin formular online, prin e-mail, prin fax sau in unul din punctele de prezenta disponibile.
De regula apar diverse nemultumiri privind serviciile operatorilor de telecomunicatii, motiv pentru care suntem nevoiti sa ii contactam frecvent. Pe langa aceste situatii, avem nevoie de ajutor in configurarea echipamentelor oferite de catre ei. Desi unele echipamente sunt usor de configurat si nu trebuie neaparat sa ii contactam pe reprezentatii companiei RCS-RDS (de exemplu, informatii despre configurarea internetului mobil gasim AICI), alteori intalnim situatii mai complicate pe care operatorii Digi le pot rezolva mult mai usor.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

De asemenea, o factura este mereu mai usor de detaliat de catre un reprezentant RDS decat sa o analizam noi online.

Luand in considerare aceste lucruri, putem contacta serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS prin urmatoarele modalitati:

  1. Apel telefonic. Pentru a apela serviciul telefonic de relatii cu clientii avem urmatoarele variante, in functie de problema intampinata:
  • Informatii/probleme servicii fixe (internet fix, telefonie fixa, cablu tv, Digi Wi-Fi): 0314004401 (pentru Bucuresti/Ilfov) sau 03xx 400 401 (unde xx reprezinta codul judetului – exemplu: Constanta 0341 400 401);
  • Informatii/probleme servicii mobile (internet mobil, telefonie mobila): 0314007777 (apelabil din orice retea) sau *777 (apelabil din reteaua Digi Mobil);
  • Informatii/probleme servicii Digi TV Satelit (televiziune prin antena parabolica): 0314004000.
  • Informatii/probleme aplicatii mobile (Digi Online, Digi Oriunde, Digi Storage): putem apela fie local la numarul pentru servicii fixe, fie la numarul pentru servicii mobile. Inca nu am testat daca putem fi ajutati la numarul pentru antena satelit insa este suficient ca suntem ajutati la unul din primele doua numere.
  • Informatii/probleme servicii business (dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314006500 sau *500 (apelabil din reteaua Digi Mobil)
  • Informatii financiare servicii business (departamentul Collection – dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314010020
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Italia: 0314074077
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Spania: 0314006422
  • Informatii/probleme serviciul roaming Digi Romania: 0314008000

Toate numerele de telefon sunt cu tarif normal si disponibile non-stop mai putin numarul pentru informatii financiare servicii business (0314010020), acesta are un program de lucru mai limitat si anume de luni pana vineri intre orele 09:00 – 17:00.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

In majoritatea situatiilor telefonic trebuie sa oferim doar numele titularului si adresa, mai putin situatii care implica activarea unor servicii, oferirea unor date confidentiale (nume utilizator si parola pentru conectare la internet, cod puk, etc.), caz in care trebuie sa oferim si CNP-ul pentru a demonstra ca suntem titularul contractului.

  1. Formular online. Pentru a deschide o sesizare/solicitare online trebuie sa accesam site-ul oficial rcs-rds. ro – sectiunea Asistenta – Asistenta Clienti – Intra in legatura cu noi iar aici selectam una din optiunile cele mai apropiate de situatia noastra:
  • Suport probleme tehnice;

  • Verificare stadiu sesizare depusa;

  • Informatii despre facturi si plati;

  • Sugestii client;

  • Cerere date cu caracter personal;

Modalitatea de contact online s-a schimbat la Digi, astfel incat pentru o sesizare trebuie sa accesam sectiunea Contact – iar mai jos la Asistenta tehnica: Contact avem un formular pe care trebuie sa il completa.

Deseori varianta de contact prin formular online este indicata deoarece uneori solicitarea ajunge direct la departamentul care trebuie sa se ocupe de problema noastra, fara sa fie nevoie sa mai treaca prin Call Center.

  1. E-mail. Putem trimite e-mail la una din urmatoarele adrese in functie de problema noastra:
  • clienti@rcs-rds.ro : pentru orice problema/situatie/informative/sugestie. Este recomandata una din primele doua metode deoarece se raspunde mai greu prin e-mail, problema neajungand direct la departamentul care se ocupa de situatia noastra.
  • sales@rcs-rds.ro: pentru informatii despre vanzari servicii business
  1. Fax. Desi este o metoda invechita, in cazul in care nu avem alta varianta putem sa trimitem si un fax la numarul 0314004441
  2. Puncte de prezenta. Daca dorim sa discutam fata in fata o anumita problema atunci putem sa ne prezentam in unul din punctele de prezenta RCS-RDS. Lista complete a sediilor o gasim aici: http://www.rcs-rds.ro/asistenta/puncte-de-prezenta
  3. Facebook. Putem contacta un reprezentant RDS si prin intermediul platformei de socializare Facebook, ii gasim sub numele Digi Romania (@digipunctro).
  4. Forum Softpedia. O alta modalitate de a contacta serviciul de relatii cu clientii RDS este prin intermediul forumului Softpedia, exista o persoana (Digi_Helper) care ofera suport/asistenta.

Cele mai frecvente probleme intampinate cu RCS & RDS sunt:

-probleme semnal telefonie mobila si internet mobil (semnal slab, lipsa semnal, intreruperi, avarii);

-problema conectare la internetul mobil (smartphone sau stick 3g/4g);

-probleme cablu tv / antena digi tv satelit (lipsa semnal, semnal slab, semnal mare);

-problema internet fix diginet (eroare 678, 691, trafic redus, etc.);

-problema telefonie fixa (lipsa ton, convorbiri intrerupte, etc.);

-probleme aplicatii mobile (autentificare DigiOriunde, DigiOnline, MyDigi, etc.);

-probleme facturi/plati;
Pentru ca multe persoane nu cunosc prefixul judetului in care au probleme cu serviciile RDS, mai jos gasim numerele de telefon (cu prefix) la care trebuie sa sunam in caz ca dorim sa reclamam un deranjament sau daca dorim informatii comerciale/financiare:

Alba: 0358400401 / 0358400414
Arad: 0357400401 / 0357400414
Arges: 0348400401 / 0348400414
Bacau: 0334400401 / 0334400414
Bihor: 0359400401 / 0359400414
Bistrita-Nasaud: 0356400401 / 0356400414
Botosani: 0331400401 / 0331400414
Braila: 0339400401 / 0339400414
Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414
Buzau: 0338400401 / 0338400414
Brasov: 0368400401 / 0368400414
Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
Calarasi: 0342400401 / 0342400414
Cluj: 0364400401 / 0364400414
Constanta: 0341400401 / 0341400414
Covasna: 0367400401 / 0367400414
Dambovita: 0345400401 / 0345400414
Dolj: 0351400401 / 0351400414
Galati: 0336400401 / 0336400414
Giurgiu: 0346400401 / 0346400414
Gorj: 0353400401 / 0353400414

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Harghita: 0366400401 / 0366400414
Hunedoara: 0354400401 / 0354400414
Ialomita: 0343400401 / 0343400414
Iasi: 0332400401 / 0332400414
Maramures: 0362400401 / 0362400414
Mehedinti: 0352400401 / 0352400414
Mures: 0365400401 / 0365400414
Neamt: 0333400401 / 0333400414
Olt: 0349400401 / 0349400414
Prahova: 0344400401 / 0344400414
Satu Mare: 0361400401 / 0361400414
Salaj: 0360400401 / 0360400414
Sibiu: 0369400401 / 0369400414
Suceava: 0330400401 / 0330400414
Teleorman: 0347400401 / 0347400414
Timis: 0356400401 / 0356400414
Tulcea: 0340400401 / 0340400414
Vaslui: 0335400401 / 0335400414
Valcea: 0350400401 / 0350400414
Vrancea: 0337400401 / 0337400414

Cum putem rezilia abonamentul la RCS – RDS (Digi)?

Rezilierea abonamentului RCS – RDS se poate face de catre titularul contractului in unul din punctele de prezenta Digi.
De ceva timp, rezilierea se poate realiza si printr-o cerere online facuta pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.

Cum facem suspendarea serviciilor la RCS – RDS (Digi) pe o perioada de timp?

Putem suspenda serviciile Digi printr-o cerere depusa de catre titularul contractului intr-o casierie Digi. Contractul se poate suspenda pe minim o luna si maxim 3 luni iar reconectarea se poate solicita oricand, chiar si inainte de atingerea termenului solicitat initial. Suspendarea si reconectarea sunt gratuite.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

6135 COMENTARII

    • Buna ziua,
      Depinde de cauza problemei, de numarul de operatori/echipe disponibili (in functie de cine trebuie sa rezolve problema), etc., sunt mai multi factori.
      Ce fel de problema aveti? In ce localitate aveti probleme cu serviciile RDS? Stiti daca este o problema izolata sau daca este si la vecini la fel?

  1. buna ziua ,ma numesc sabuna si vreau sa reclam lards odefectiune;nu avem semnal la televizor dar nu stiu cum sa procedez va rog sa ma ajutati .multumesc

  2. Buna seara,
    Primesc un mesaj in legatura cu un aparat pe care nu l-am cerut
    De unde aveti nr meu de tel?si cine a facut cererea pt aparatul respectiv Gigabit sau asa ceva
    Comanda dvs la Digi pentru Dispozitiv WIFI Gigabit cu nr 3*****: Echipamentul este disponibil si rezervat 7 zile in punctul de prezenta Bulevard Revolutiei 1989, Nr. 23A, Bl. -, Sc. -, Alba Iulia, Alba. RCS&RDS

    Astept raspuns si o clarificare
    Noi nu am facut nici o cerere pt asa ceva si nici copii mei

    • Buna seara,
      Noi nu avem nicio legătură cu operatorii de telecomunicații. Noi oferim ajutorul in limita posibilităților si nu reprezentam RDS.
      Pentru a va lamuri problema, va recomand sa luati legatura cu un reprezentant rds.
      Pentru Alba, numarul pentru relatii cu clientii este: 0358 400 401.
      Probabil s-a strecurat o gresala.
      Puteti ignora mesajul iar echipamentul va ajunge, cel mai probabil la un alt client. Daca nu-l veti ridica, nu se va întâmpla nimic.

  3. salut am primit mesaj ca serviciile dumneavoastra vor fi deconectate desi am platit factura acum cateva zile in valoare de 130 lei de ce mai primesc mesaj de deconectare nu sa inregistat plata???

    • Salut George,
      Probabil facturile tale (situatia financiara) au fost verificate automat inainte sa se inregistreze plata sau poate nu s-a inregistrat nici pana acum. Cum ai platit facturile, la casierie la RDS sau?

    • Suna la acest numar, apasa 1 pentru limba romana dupa care apasa de 3 ori consecutiv tasta 0 pentru a ti se face transferul catre operator. Dupa ce ai facut asta, daca se aude mesajul ca toti operatorii sunt ocupati asteapta la telefon fara sa inchizi pana iti este preluat apelul de un agent.

  4. ESTE DIGI DECODER APARATUL ESTE NOU EU SUNT IN ITALIA AF FIXAT PARABOLICA DAR NU INTRA PROGRAME MIAU SPUS CAND IL INSTALEZ SA SUN PENTRU ACTIVARE DAR NU RASPUNDE NIMENI APARATUL LAM CUMPARAT DE LA BORSA MARAMURES

    • Numarul de telefon la care trebuie sa suni este 031 400 4000. Urmeaza pasii comunicati de robotul telefonic si vei intra in legatura cu un operator.

    • Noi nu reprezentam compania RCS, doar oferim suport in limita posibilitatilor.
      Din ce localitate sunteti? Aveti cablu tv (analogic sau digital) sau antena satelit? Stiti daca problema este si la vecini?

    • Aveti idee daca problema este si la vecini sau lor le functioneaza cablul tv? La deranjamente RDS ati sunat?
      Este posibil sa fie o avarie in zona si de aceea sa nu functioneze.

  5. Buna ziua.cautam un nr de telefon unde pot contacta pe cineva de la deranjamente.de ieri nu avem semnal la tv.doar pe anumite programe.ma puteti ajuta ?

  6. Buna ziua…mi-am procurat telefon samsung j5 si nu imi functioneaza cartela..imi scrie (cartela sim incorecta).
    in al telefon functioneaza
    Nici alta cartela nu merge in acest telefon

    • Buna ziua,
      Daca v-ati asigurat sa fie cartela SIM introdusa corect (cu cipul metalic in jos si coltul tesit in stanga-sus), inseamna ca este o problema cu cititorul de cartele al telefonului. In cazul in care telefonul are garantie (daca este nou, are garantie) va recomand sa il trimiteti in punctul service. Sau, daca va aflati in perioada de 14 zile, puteti sa-l returnati. Acest mesaj apare doar in cazul in care este o problema privind cartela sau telefonul, insa in cazul de fata cartela este in regula daca functioneaza in alt telefon.

  7. Bună ziua,imi puteti spune daca se poate sa trec eu pe contractul de la rds sa nu mai fie sotul?asi dori sa achizitionez un telefon in rate,iar el nu poate ca este militar!asi vrea sa fiu eu pe contract ca sa nu mai fie probleme!☺multumesc

    • Buna ziua. Da, este posibil sa faceti schimbarea numelui beneficiarului, trebuie sa ajungeti dumneavoastra impreuna cu sotul intr-un punct RCS RDS. Sa aveti actele de identitate.

  8. Bună ziua!
    Am de făcut și eu o sesizare: nu am semnal cablu.
    Nu avem semnal cablu în Iași, strada Fintinilor
    Puteți sa verificați dacă este o problema de la dvs?
    Va mulțumesc!

    • Buna ziua,
      Pentru probleme de semnal la cablu tv va recomand sa va adresati serviciului de relatii cu clientii (deranjamente) RCS, gasiti mai sus modalitatile de contact.

    • Este posibil ca verificarea facturilor tale sa se fi facut automat inainte de trimiterea acelor mesaje pe decodoarele digitale, iti recomand sa apelezi la serviciul de relatii cu clientii pentru a te asigura ca s-a inregistrat plata.

  9. nu avem semnal pe cablu tv de cateva ore in simnicu de sus dolj se intampla f des si mereu se rezolva dupa multe ore chiar zile chiar asa ceva??platim degeaba!!

    • Daca sunteti mai multe persoane care nu aveti semnal la cablul tv inseamna ca este o avarie in zona.
      Ati incercati sa apelati la serviciul de relatii cu clientii? Deoarece ei pot verifica daca se stie despre problema iar daca nu se stie, sa trimita o echipa de service in zona sa verifice.

    • Buna Adela,
      De astazi nu mai este disponibil numarul pentru registrul unic al abonatilor (118800), nu stiu de ce a fost indisponibilizat insa acesta este motivul pentru care nu functioneaza sa mai suni la 118800.
      De asemenea, nici serviciului RDS-ului pentru informatii abonati (Carte Albastra) nu mai e disponibil, nici numarul *931.

  10. Nu imi mai funcționează cartela prey pay, am fost in agentia Medias au spus ca doar trebuie sa o reincarc.. nimic!
    Sun la toate numerele afisate Nu pot lua legătură cu nimeni!

  11. Sunt posesorul unui contract de telefonie mobila la Rcs-Rds cu nr.0769******,azi,am pierdut telefonul,va rog sa fie blocate convorbirile telefonice pana la rezolvarea problemei.Va multumesc!

    • De la cine aveti internet, de la RCS – RDS?
      Cum nu functioneaza, apare o eroare cand incercati sa va conectati la internet? Aveti un router sau echipament de la furnizor?
      Dati mai multe detalii.

    • Locuiti la casa sau la bloc? Ati discutat si cu vecinii, ei au aceeasi problema? Posibil sa fie avarie daca sunt picate ambele servicii.
      Oricum, va fi nevoie sa faceti o sesizare la deranjamente RCS RDS.

  12. am o reclamatie in folosu domneavoastra
    un om a lovit un stalp d-eal dumneavoastra
    unde pot sa fac o reclamatie sa nu plateasca firma dumneavoastr ce ascunde politia .nu o batut vantu .stalp lovit cu masina si cabluri din pamant. firma dumneavoatra a platit bani grei

    • In primul rand, noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii si suport atunci cand putem.
      In al doilea rand, stalpii nu sunt ai firmei RDS, ei inchiriaza acesti stalpi pentru plasarea cablurilor de la distribuitorul de energie electrica (CEZ Distributie, Transelectrica, nu stiu exact ai cui sunt stalpii respectivi, cred ca difera de zona).
      Intentia dumneavoastra este foarte buna insa in cazul acesta ati putea verifica la primarie al cui este stalpul sau adresandu-va la furnizorul local de energie electrica.

    • De la ce operator aveti internet prin cablu, de la RDS? Aveti un router personal sau unul oferit de furnizor? Ce model de router folositi? Ati incercat sa-l resetati? Fara router, conectand cablul intr-un computer ati incercat?

  13. Buna seara de ceva timp am devenit si eu client la Rcs Rds din pacate ca sa schimbat reteaua de cablu teve in zona noastra de sapte zile cei de la rcs rds o inchis serviciu nu mai pot vizualiza nimic la tv am facut sesizare telefonic prin email dar fara nici o rezolvare si pe ziua de azi a fost programat sa vie cineva sa lege inapoi cablu dar nu sa prezentat nimeni de la echipa rcs rds si cu facturile sunt la zi!! Nu inteleg ce inseamna indiferenta asta din partea de furnizor!!!!!

      • Comuna Gheorghe Doja Sat Leordeni jud Mures mi sa comunicat ca va veni cei de la rds sa lege cablu inapoi azi intre 15-18 ora dar nu sa prezentat nimeni ! Si asta a doua oara

        • Fiind vorba de o comuna, probabil in zona nu exista o echipa locala si pot trece pe acolo doar in momentul in care au mai multe solicitari in zona. Va recomand sa mai faceti sesizari pentru a urgenta rezolvarea problemei.

          • Zilnic trec aici masini de la rcs rds la vecina mea a fost de vreo zece zile si mai sunt si alti locatari care sunt deja legati si astazi inclusiv a trecut 5 masini am vazut

          • RDS are echipe diferite, echipe service care rezolva probleme ale abonatilor existenti si echipe de instalare care instaleaza abonatii noi, in cazul dumneavoastra probabil este nevoie de o echipa de instalare. Nu am ce alta recomandare sa va fac decat sa mai faceti sesizari.

          • Intr o zi tata l meu a vorbit cu o echipa de le ei care o raspunsi ca nu poate veni doar daca sunt trimisi…cine se ocupa cu programarea lor la cine sa mearga si unde?

          • este un departament care face programari dar se fac probabil in ordinea vechimii si a posibilitatilor din zona, sunt mai multi factori

          • Is satula de sesizari de o saptamana aia fac fara nici un rezultat
            Eu inteleg si asta dar de ce o taiat cablu vechi care o functionat inainte sa se asigure ca poate sau nu poate lega cablu nou,ca eu factura am platit exact asa ca si cum folosesc serviciu lor dar din pacate nu pot !

          • era Vesi inainte din octombrie o preluat rds , era vorba ca intr o luna se schimba tot dar nu sa intamplat ,ieram programati si in februarie ca vin sa schimbe cablu la mine dar nu a venit,pana vinerea trecuta puteam sa ma uit la televizor ,de atunci pauza nimic!

          • Numai are importanta,pe mine ma deranjeaza ca la noi ii acum si sarbatori si nu ma pot uita la televizor fiind acasa!

          • va cred, este foarte neplacut tocmai acum de sarbatori cand probabil aveti liber insa nu aveti alta posibilitate decat sa asteptati sau sa insistati cu sesizarile.

  14. Buna ziua am o problema azi o venit un echipaj si a debransat cablul vechi de tv de la stâlp si eu urma sa il debransez din podul casei ca să îl pot aduna si din greșală am taiat si cablul cu fibra optica ati putea sa trimiteți un echipaj de interventie acuma seara ca sa il repare

    • Buna ziua,
      Pentru aceasta problema trebuie sa va adresati la serviciul de relatii cu clientii RDS (deranjamente) si sa faceti o sesizare pentru a ajunge o echipa de interventie.

  15. Buna ziua as dori sa va adresez o intrebare si anume persoanele cu handicap sunt scutite de la plata servicilor dumneavoastra daca fac un contract , va
    multumesc

    • Buna ziua,
      Daca va referiti la compania RCS & RDS, nu se ofera discount pentru persoanele cu handicap.
      Noi nu reprezentam nicio companie, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.

    • Poti reincarca online cartela preplatita Digi pe site-ul oficial RDS – Telefonie Mobila – Cartela Digi Mobil – Reincarca online
      Introduci numarul de telefon pe care doresti sa-l reincarci, o adresa e-mail si valoarea pe care o doresti.

    • Pentru portare trebuie sa ajungi cu actul de identitate intr-un punct de prezenta RCS – RDS, portarea se va face in 3 zile lucratoare.
      De asemenea, datorita faptului ca portezi un numar vei putea sa iti iei un telefon in rate ING fara dobanda (iar unele modele sunt fara avans).
      O alta promotie este ca vei avea 50% reducere la abonament timp de 3 luni, datorita portarii numarului prepay.
      Anunta-ma daca ai nevoie de alte informatii.

  16. Ati in registrat o cerrere pentru internet si tv analogic
    Si ati zis ca. Ne veti contacta cand sunt colegi pe teren pt semnarea contractului
    Puteti verifica daca avem cererea inregistrata?
    Am facuto de aproape 3 saptamani

    • Noi nu reprezentam operatorii de telecomunicatii, doar oferim informatii/suport in limita posibilitatilor. Pentru a se verifica stadiul cererii respective, va recomand sa va adresati la serviciul de relatii cu clientii.

    • Daca nu ai ton la telefonul fix nu prea ai ce sa ii faci tu ca sa rezolvi problema, doar sa verifici sa fie introdus bine cablul in telefon si in priza de telefonie (daca ai). Daca este ok conectat atunci trebuie sa apelezi la deranjamente RDS pentru serviciile fixe (relatii cu clientii RDS).

  17. sunt din oradea.azi au fost niste persoabe de la rds rcs ptr.telefonul fif si doresc sa discut cu dumnealor va multumesc
    doresc sa rezolv o problema de la rds rcs a telefonululi fix

    • Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii si suport in limita posibilitatilor.
      Drept urmare va recomand sa contactati compania RDS daca doriti sa discutati cu acele persoane.

  18. Buna ziua. Am fost sunat de pe un „numar privat”, pe fix, la ora 4 noaptea in data de 27.03.2018, cu metoda „accidentul”. Cum pot afla numarul de pe care am fost sunat?

    • Nu aveti cum sa aflati numarul de telefon de pe care ati fost sunat.
      Singurul lucru pe care l-ati putea face in acest caz este sa faceti o reclamatie la politie.

      • Am inteles, multumesc. Oricum va fi prins cel care a facut asta. Pe viitor ar trebui gasita o modalitate prin care sa fie gasit orice numar „privat”. Multi se folosesc de faptul ca nu se poate afla, si fac tot felul de tampenii.

        • Cu placere!
          Nu exista o modalitate sa aflam noi care sunt numerele cu ID ascuns de pe care suntem apelati insa providerul (operatorul de telefonie) poate verifica asta. De aceea, in cazuri mai grave (tentative de inselaciune, amenintari cu moartea, etc.) trebuie sa apelam la politie deoarece operatorii de telecomunicatii le ofera numai lor aceste informatii.
          Pe o parte e bine ca nu ofera oricui aceste informatii, in anumite situatii este util sa putem apela cu ID ascuns insa pe alta parte pot aparea tentative de inselaciune precum in cazul acesta.

    • De la ce operator aveti telefonia fixa? Nu puteti sa fiti apelat pe fix de pe un singur numar sau de pe mai multe numere? V-a transmis cineva ca nu va poate suna sau ati testat de pe un alt telefon (exemplu: de pe un telefon mobil)?

  19. Buna ziua.. daca puteti sa mi dati un nr de telefon unde pot intra in leg cu un reprezentant.. pentru rezolvarea unei probleme cu conexiunea la internet.. multumesc
    am facut o sesizare in legatura cu un abonament in calea vitan 219, bl 10, sc 3..

  20. azi m au sunat de la rds pentru oferta cu un allview in locul telefonului meu huawei u1000 pe care il folosesc de peste 6 ani de zile,de fapt mama il foloseste.
    nu stiu daca stiti despre ce telefon zic il puteti cauta pe google e un telefon cu taste destul de solide cu care mama s-a obisnuit si merge foarte bine bateria tine o saptamana vorbind pe el mult
    mi s-a zis ca nu o sa mai mearga din aprilie sa sunam pe o frecventa de a rdsului si ca trebuie sa schimbam telefonul
    mi se pare abnormal sa fim obligati sa facem asta
    ce pot sa fac?
    sunt din sacadat

    • Am luat legatura cu RDS iar din aprilie banda 2100 MHz va fi disponibila strict pentru datele mobile 4G, astfel incat unele telefoane (printre care si Huawei U1000) care au fost oferite de catre RCS – RDS, nu vor mai putea fi folosite, deoarece acestea stiu doar 2100 MHz.
      Iti recomand sa iei legatura cu RDS pentru a primi un alt telefon.

    • Daca sunteti clienta RCS – RDS, aveti serviciile (cablu tv, internet, telefonie fixa) nefunctionale?
      Va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii RDS (deranjamente) pentru a ajunge o echipa service sa rezolve.

    • Buna ziua,
      La ce companie va referiti (RDS, Vodafone, Telekom, Orange)?
      Toate companiile de telecomunicatii au IVR, deci inainte de a intra in legatura cu un agent call center trebuie sa treceti prin pasii indicati de robotul telefonic. Doar online puteti face o solicitare pentru a evita aceasta situatie.
      De asemenea, puteti sa ne comunicati pentru ce doriti sa ii contactati, poate este un caz in care va putem ajuta si noi.

  21. Nu imi merge internetul cablul tv si telefonia fixa,telefonia mobila functioneaza.
    sunt din targu jiu str hidrocentralei
    s a oprit curentul de cateva ori de dimineata si de atunci nu mai functioneaza serviciile rds
    ma puteti ajuta cu deranjamentul acesta?

    • Daca problema a aparut in urma unor fluctuatii de curent in zona inseamna ca au ramas echipamentele de la RDS picate, posibil chiar sa aiba sursele arse.
      Va recomand sa apelati la serviciul de relatii cu clientii RDS (deranjamente) pentru a se verifica daca au identificata o avarie in zona si sa trimita o echipa acolo.

  22. Buna ziua ,am incheiat un contract in data de 17 martie 2018 pt internet sicablu tvs la rds l aushan oradea pt oradea str viseului si am o intrebare cand vine sa instaleze?

    • Buna ziua,
      Instalarea serviciilor poate sa depinda de mai multi factori: numarul de instalari, numarul de echipe disponibile, infrastructura din zona, etc. Nu v-as putea comunica exact cand se va face instalarea serviciilor insa ati putea face o sesizare online pentru urgentarea instalarii, in felul acesta poate se va rezolva mai repede.

  23. am o cartela digi cu 5 gb trafic pe luna si am o problema cu telefonul imi apare limita de date depasita desi stiu ca de la rds mi-au zis ca pe 20 se reseteaza traficul mi-au explicat ei ceva cu ciclu fup si tot asa.
    problema e ca de ieri pana azi nu aveam cum sa depasesc traficul lunar,doar ca imi apare notificarea aia enervanta pe telefon.
    cum sa scap de asta?

    • Ai o limita setata pe telefon iar data de resetarea a traficului configurata pe telefon este alta decat cea normala, data de 20.
      Ar trebui sa poti modifica limita din Setari – Data Plan/Set data plan – Mobile data limit/Data limit – Usage reset date. Daca nu ai exact aceste optiuni, pot varia putin insa pe undeva pe acolo la setari date mobile trebuie sa ai optiunea respectiva.

  24. Bună. Sper să nu deranjez. Poate mă puteți ajuta …am un telefon samsung, atunci cînd vreau să dau un apel, îmi zice …nu puteți efectua apeluri de ieșire cînd este activată blocarea apelurilor …Sînt în rețeaua RDS digi .

    • Buna ziua. Probabil este activa o setare de blocare a apelurilor care blocheaza si apelurile de iesire (cele efectuate). Formati pe telefon ##002# urmat de tasta de apel pentru a dezactiva toate redirectionarile.

    • Vrei datele de conectare la internet de la RDS sau de la alt operator?
      Aceste informatii (userul si parola) se afla pe foaia primita la instalarea serviciilor, daca nu o mai ai trebuie sa suni la serviciul de relatii cu clientii. De exemplu, la RDS poti sa primesti aceste informatii direct de la robotul telefonic urmand anumite instructiuni sau sa discuti direct cu un operator.

    • In reteaua Digi nu se pot bloca apelurile internationale din meniul telefonului (stiu ca cere codul PIN2 sau PUK2 insa nu este oferit de catre Digi).

  25. Buna ziua,
    Am un Samsung s4 nu îmi vede cartela imi apare sus nicio cartela
    Cartela este buna
    O am în al telefon
    Am fost cu el în piață la un service și mia zis ca trebuie placa so o schimb

    • Buna ziua,
      Daca cartela functioneaza intr-un alt telefon inseamna ca este o problema cu telefonul acesta si din cate spuneti deja s-a facut o constatare, fiind placa de vina. Va recomand sa va mai duceti si intr-un alt service pentru verificare.