Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil.


Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS (Digi) poate fi contactat telefonic, prin formular online, prin e-mail, prin fax sau in unul din punctele de prezenta disponibile.
De regula apar diverse nemultumiri privind serviciile operatorilor de telecomunicatii, motiv pentru care suntem nevoiti sa ii contactam frecvent. Pe langa aceste situatii, avem nevoie de ajutor in configurarea echipamentelor oferite de catre ei. Desi unele echipamente sunt usor de configurat si nu trebuie neaparat sa ii contactam pe reprezentatii companiei RCS-RDS (de exemplu, informatii despre configurarea internetului mobil gasim AICI), alteori intalnim situatii mai complicate pe care operatorii Digi le pot rezolva mult mai usor.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

De asemenea, o factura este mereu mai usor de detaliat de catre un reprezentant RDS decat sa o analizam noi online.

Luand in considerare aceste lucruri, putem contacta serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS prin urmatoarele modalitati:

  1. Apel telefonic. Pentru a apela serviciul telefonic de relatii cu clientii avem urmatoarele variante, in functie de problema intampinata:
  • Informatii/probleme servicii fixe (internet fix, telefonie fixa, cablu tv, Digi Wi-Fi): 0314004401 (pentru Bucuresti/Ilfov) sau 03xx 400 401 (unde xx reprezinta codul judetului – exemplu: Constanta 0341 400 401);
  • Informatii/probleme servicii mobile (internet mobil, telefonie mobila): 0314007777 (apelabil din orice retea) sau *777 (apelabil din reteaua Digi Mobil);
  • Informatii/probleme servicii Digi TV Satelit (televiziune prin antena parabolica): 0314004000.
  • Informatii/probleme aplicatii mobile (Digi Online, Digi Oriunde, Digi Storage): putem apela fie local la numarul pentru servicii fixe, fie la numarul pentru servicii mobile. Inca nu am testat daca putem fi ajutati la numarul pentru antena satelit insa este suficient ca suntem ajutati la unul din primele doua numere.
  • Informatii/probleme servicii business (dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314006500 sau *500 (apelabil din reteaua Digi Mobil)
  • Informatii financiare servicii business (departamentul Collection – dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314010020
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Italia: 0314074077
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Spania: 0314006422
  • Informatii/probleme serviciul roaming Digi Romania: 0314008000

Toate numerele de telefon sunt cu tarif normal si disponibile non-stop mai putin numarul pentru informatii financiare servicii business (0314010020), acesta are un program de lucru mai limitat si anume de luni pana vineri intre orele 09:00 – 17:00.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

In majoritatea situatiilor telefonic trebuie sa oferim doar numele titularului si adresa, mai putin situatii care implica activarea unor servicii, oferirea unor date confidentiale (nume utilizator si parola pentru conectare la internet, cod puk, etc.), caz in care trebuie sa oferim si CNP-ul pentru a demonstra ca suntem titularul contractului.

  1. Formular online. Pentru a deschide o sesizare/solicitare online trebuie sa accesam site-ul oficial rcs-rds. ro – sectiunea Asistenta – Asistenta Clienti – Intra in legatura cu noi iar aici selectam una din optiunile cele mai apropiate de situatia noastra:
  • Suport probleme tehnice;

  • Verificare stadiu sesizare depusa;

  • Informatii despre facturi si plati;

  • Sugestii client;

  • Cerere date cu caracter personal;

Modalitatea de contact online s-a schimbat la Digi, astfel incat pentru o sesizare trebuie sa accesam sectiunea Contact – iar mai jos la Asistenta tehnica: Contact avem un formular pe care trebuie sa il completa.

Deseori varianta de contact prin formular online este indicata deoarece uneori solicitarea ajunge direct la departamentul care trebuie sa se ocupe de problema noastra, fara sa fie nevoie sa mai treaca prin Call Center.

  1. E-mail. Putem trimite e-mail la una din urmatoarele adrese in functie de problema noastra:
  • clienti@rcs-rds.ro : pentru orice problema/situatie/informative/sugestie. Este recomandata una din primele doua metode deoarece se raspunde mai greu prin e-mail, problema neajungand direct la departamentul care se ocupa de situatia noastra.
  • sales@rcs-rds.ro: pentru informatii despre vanzari servicii business
  1. Fax. Desi este o metoda invechita, in cazul in care nu avem alta varianta putem sa trimitem si un fax la numarul 0314004441
  2. Puncte de prezenta. Daca dorim sa discutam fata in fata o anumita problema atunci putem sa ne prezentam in unul din punctele de prezenta RCS-RDS. Lista complete a sediilor o gasim aici: http://www.rcs-rds.ro/asistenta/puncte-de-prezenta
  3. Facebook. Putem contacta un reprezentant RDS si prin intermediul platformei de socializare Facebook, ii gasim sub numele Digi Romania (@digipunctro).
  4. Forum Softpedia. O alta modalitate de a contacta serviciul de relatii cu clientii RDS este prin intermediul forumului Softpedia, exista o persoana (Digi_Helper) care ofera suport/asistenta.

Cele mai frecvente probleme intampinate cu RCS & RDS sunt:

-probleme semnal telefonie mobila si internet mobil (semnal slab, lipsa semnal, intreruperi, avarii);

-problema conectare la internetul mobil (smartphone sau stick 3g/4g);

-probleme cablu tv / antena digi tv satelit (lipsa semnal, semnal slab, semnal mare);

-problema internet fix diginet (eroare 678, 691, trafic redus, etc.);

-problema telefonie fixa (lipsa ton, convorbiri intrerupte, etc.);

-probleme aplicatii mobile (autentificare DigiOriunde, DigiOnline, MyDigi, etc.);

-probleme facturi/plati;
Pentru ca multe persoane nu cunosc prefixul judetului in care au probleme cu serviciile RDS, mai jos gasim numerele de telefon (cu prefix) la care trebuie sa sunam in caz ca dorim sa reclamam un deranjament sau daca dorim informatii comerciale/financiare:

Alba: 0358400401 / 0358400414
Arad: 0357400401 / 0357400414
Arges: 0348400401 / 0348400414
Bacau: 0334400401 / 0334400414
Bihor: 0359400401 / 0359400414
Bistrita-Nasaud: 0356400401 / 0356400414
Botosani: 0331400401 / 0331400414
Braila: 0339400401 / 0339400414
Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414
Buzau: 0338400401 / 0338400414
Brasov: 0368400401 / 0368400414
Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
Calarasi: 0342400401 / 0342400414
Cluj: 0364400401 / 0364400414
Constanta: 0341400401 / 0341400414
Covasna: 0367400401 / 0367400414
Dambovita: 0345400401 / 0345400414
Dolj: 0351400401 / 0351400414
Galati: 0336400401 / 0336400414
Giurgiu: 0346400401 / 0346400414
Gorj: 0353400401 / 0353400414

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Harghita: 0366400401 / 0366400414
Hunedoara: 0354400401 / 0354400414
Ialomita: 0343400401 / 0343400414
Iasi: 0332400401 / 0332400414
Maramures: 0362400401 / 0362400414
Mehedinti: 0352400401 / 0352400414
Mures: 0365400401 / 0365400414
Neamt: 0333400401 / 0333400414
Olt: 0349400401 / 0349400414
Prahova: 0344400401 / 0344400414
Satu Mare: 0361400401 / 0361400414
Salaj: 0360400401 / 0360400414
Sibiu: 0369400401 / 0369400414
Suceava: 0330400401 / 0330400414
Teleorman: 0347400401 / 0347400414
Timis: 0356400401 / 0356400414
Tulcea: 0340400401 / 0340400414
Vaslui: 0335400401 / 0335400414
Valcea: 0350400401 / 0350400414
Vrancea: 0337400401 / 0337400414

Cum putem rezilia abonamentul la RCS – RDS (Digi)?

Rezilierea abonamentului RCS – RDS se poate face de catre titularul contractului in unul din punctele de prezenta Digi.
De ceva timp, rezilierea se poate realiza si printr-o cerere online facuta pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.

Cum facem suspendarea serviciilor la RCS – RDS (Digi) pe o perioada de timp?

Putem suspenda serviciile Digi printr-o cerere depusa de catre titularul contractului intr-o casierie Digi. Contractul se poate suspenda pe minim o luna si maxim 3 luni iar reconectarea se poate solicita oricand, chiar si inainte de atingerea termenului solicitat initial. Suspendarea si reconectarea sunt gratuite.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

6133 COMENTARII

  1. Buna ziua,ma numesc Ghitulescu Virginia,cu domiciliul in Pitesti,strada Craiovei,Bl.24,Sc.C,Ap.19.Datorita faptului ca pentru o perioada de timp nu va mai locui nimeni la adresa mai sus mentionata,va rog sa procedati la suspendarea contractului de televiziune prin cablu si telefonie mobila ,incepand cu data de 22.02.2019.pe o perioada de 3 luni Tel:*****sau ******

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania Digi, doar oferim informatii.
      Pentru a suspenda serviciile pe 3 luni titularul contractului trebuie sa depuna o cerere de suspendare intr-un punct de lucru Digi.

  2. Ma numesc Popescu Adriana Despina Valeria ,si am mai trimis catre dumneavoastra o solicitare privind un contract semnat in FALS de o reprezentanta a dumneavoastra acum circa patru ani. Acest Fals contract a generat nu debit catre societate vde circa 73 lei. Este vorba de o cartela de telefon mobil pe care am gasit-o in casa la cateva zile dupa plecarea reprezentantilor dumneavoastra . mentionez ca acea Andreea m-a rugat sa semnez un tabel in care erau trecute datele de identificare si semnatura mea spunandu-mi ca asa vor primii niste babuti pentru ca au contactat potentiali clienti. Am sunat la firma ca sa intreb ce sa fac cu acel pliculet c plic pe care nici macar nu l-am deschis si mi s-a spus sa merg la Busteni sa reclam acest lucru si sa predau plicul .Asa am procedat si am crezut ca problema este rezolvata . in septembrie anul urmator am primit o notificare de la dumneavoastra si am contactat directorul de vanzari care avea stsnd stradal la sinaia la FESTIVALUL orasului. Am mai facut o reclamatie dar si aceasta fara raspuns. ACUM UN AN AM DORIT SA DEVIN CLIENTA DUMNEAVOASTRA , DAR MERGAND LA SEDIUL DE LA sINAIA MI-AU SPUS CA NU POT DEODAECE AM UN DEBIT DE 73 LEI. AM MAI FACUT O RECLAMATIE DAR SI ACEEA FARA RASPUNS. DIN ACEL MOMENT AM INCEPUT SA PRIMESC NOTIFICARI PANA CAND LA ULTIMA MI S-A A SCRIS CA O SA-MI PUNA POPRIRE PE PENSIE. ATUNCI AM MAI FACUT PE ACEST MAILL O RECLAMATIE PRIN CARE AM SOLICTAT STERGEREA DEBITULUI PE MOTIV CA ACEL NUMAR DE TELEFON NU A FOST ACTIVAT NICIODATA PE NUMELE MEU/. AM MAI SCRIS CA DORESC PUNCTUL DUMNEAVOASTRA IN SCRIS DAR NU AM PRIMIT NIMIC. ASA CUM AM SCRIS ANTERIOR DACA NU PRIMESC RASPUNSUL DUMNEAVOASTRA SUNT OBLIGATA SA MA ADRESEZ ORGANELOR ABILITEAE. vOI FACE PLANGERE PENALA PENTRU CA MA SIMT HARTUITA DE CATRE FIRMA DUMNEAVOASTRA PENTRU UN DEBIT INEXISTENT {NU PUTETI SA IMI DEMONSTRATI CA AM UTILIZAT O CARTELA TELEFONICA CARE A FOST RESTITUITA SIGILATA}SI VOI ANUNTA SI ALTE ORGANE ABILITATE. DORESC SA FIU CONTACTATA URGENT LA TEL. 0722233643 PENTRU A LUA O DECIZIE INDREPTATITA DE A IMI REZOLVA ACEASTA SITUATIE CARE MA STRESEAZA .VA MULTUMESC

    • Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii.
      La vreuna din sesizarile pe care le-ati facut ati primit un numar de inregistrare? Daca da, atunci faceti o reclamatie la OPC folosind acel numar de inregistrare. Daca nu, faceti o sesizare la relatii cu clientii, luati numarul de inregistrare si daca nu primiti raspuns in maxim 30 de zile, faceti reclamatie la OPC.

  3. Subsemnatul G. Dan,în calitate de:fiu,al d-nei:******,domiciliata în:satul Chier,nr.*str.Principală,com.Tîrnova,jud.Arad,ROMÂNIA.Vă rog,să vă prezint situaţia,titularei,de contract,adică a mamei mele.Pînă,la instalarea fibrei optice,am avut antena satelit,cu decodor si cartela.Antena este achiziţionată,de subsemnata,…dar decodorul,cartela telecomanda,si cablu euroscart trebuie,predate intr-un punct RCS-RDS.Nr.de telefon:07*******,sint tel.la care poate fii interpelata mama mea s-au eu.În speranta ca mica mea doleanta va fii rezolvata amiabil si favorabil,adica aceea de a putea preda eu personal accesoriile vechii instalatii,adica de la antena satelit,FARA A,O MAI PUNE PE DRUMURII PE BIATA MAMA,…VA MULTUMESC FRUMOS SI ANTICIPAT.INCA MENTIONEZ CNP-ul titularei de contract:***********,seria CI:*******.Încă o data va multumesc pt. aajutorul acordat.DUMNEZEU SA VA DEA SANATATE SI TOT CEEA CE VA DORITII.ASTEPTAM UN TELEFON DE LA FIRMA DVS.,VA MULTUMESC FRUMOS SI ANTICIPAT. SEMNAT G. Dan .Astazi:20.02.2019.

    • Din cate stiu, echipamentele pot fi predate si de catre alta persoana, nu doar de catre titular insa pentru a fi sigur va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS la numarul 0314004000 si sa puneti o intrebare.

  4. Bună
    Am o problemă cu conexiunea la tv
    Locuiesc de o luna la acesta adresa
    Str Remus * ap *
    Nu stiu cu exactitate cand se face plata facturilor
    Sa stiu sa plătesc
    Se poate verifica va rog
    Multumesc

    • Buna seara,
      Plata facturii se face pana la finalul lunii in curs.
      Pentru a reclama nefunctionarea serviciului de televiziune va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS.

  5. Ma confrunt cu o problema grava .Aveti un angajat Tiber David la ap 15 bl u7 care lati angajat pt a doua oara la rds si se comporta la fel de violent ba chiar mai mult cu toti si toate urmarind numai sa fure si chiar fura de peste tot sint agresivi cu familia lui si altii tine calea fac vraji terorizeaza prostitueaza fura omoara va rog sa luati masuri urgente impotriva acestui individ periculos cu sotia lui si sa il detasati in alta parte la alta societate.Chiar astazi a venit o echipa si au schimbat camerele dupa ce au fost agresivi David cu Mihaela dar si unul dintre baetii echipei cel mai inalt avea o problema facea rau si nam inteles cui ca voia el sa fie doua.Va rog faceti in asa fel sa fie toate in regula si sa dati la o parte hoti si criminali si agresori precum exemplelele de mai sus ca am muncit o viata si nu tresa permitem unor nebuni diabolici sa distruga.O zi buna va doresc si mie s noua deasemeni si fara personaje de acest gen ca mihaela si david care fac rau xi si noapte cu multi si multe.Opriti imediat actiunile lor si sa fie bine

    • Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii.
      Orice nemultumire aveti la adresa angajatilor o puteti reclama la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS.

  6. Locuiesc in zona garii,bloc *,scara *,apartament *,..in Fagaras,..si nu mai merge internetul
    Este vorba de internetul de casa..cu modem
    Am incercat si am stins modemul…l- am aprins dupa cateva ore..si nimic

  7. va aduc la cunostinta ca mama mea,respectiv ***** ,cu domicililu in SIBIU STR .INFRATIRII a decedat la data de *****.Nu a mai beneficiat de serviciile d-voastra din luna ianuarie 2015.Imobilul aflat la aceasta adresa a fost vindut in luna martie 2018.Nu stiu ce facturi ati emis d-voastra retroactive,dar va rog sa va actualizati baza de clienti.O copie a certificatului de deces a fost depusa la sediul d-voastra din SIBIU .Eu lociuesc in Suceava ,ca urmare nu ma pot deplasa la sediul d-voastra.

    • Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii.
      Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS pentru a verifica exact ce facturi au fost emise si pentru a face o sesizare in acest sens.

  8. Buna ziua,din septembrie 2018 nu mai beneficiez de serviciile dumneavoastra.Am chemat echipa ptr a muta risarvaru in casa din spate baietii care au venit au taiat firul de la aparat arucand pe jos aparatu spunand ca vin adoua zi.Nu au mai venit,am sunat iar ,ulterior sa aflu ca trebuie sa platesc aparatul pe care echipa lau spart cand lau aruncat pe jos.din De mai bine de 12 ani nu sa renoit abonamentul dar nici echipamentul .

    • Buna seara,
      Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii. Aceasta situatie trebuia reclamata atunci cand s-a intamplat pentru a se verifica, totusi va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS in care sa detaliati aceasta problema.

  9. Bună seara! Felicia Gheorghe, CNP2**********,. Vă rog frumos, doresc securizarea abonamentului pe numele Gheorghe Felicia, Strada Independenței, nr *,Bloc *,scara *, apartament *,,parter, Pitești, Argeș, cod 0300. Mi-au violat domiciliul în lipsă. Mulțumesc! Astept rezolvarea grabnică. Felicia

    • Buna seara,
      La securizarea carui abonament va referiti?
      Daca aveti telefonie mobila si v-a fost furat telefonul, sunati la Digi sa va blocheze cartela.
      In rest, nu au ce sa va faca la abonament.

    • Buna ziua,
      Fiind weekend, o sesizare puteti face pana luni doar la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS (deranjamente) telefonic. Asteptati cat este nevoie in telefon si o sa va fie preluat apelul de catre un operator.

  10. De 4 luni aștept un răspuns de la dumneavoastră. Am încheiat un contract pentru toate serviciile în luna noiembrie pe numele de Mateas Gheorghe . Am făcut foarte multe sesizări dar fără nici un rezultat.Am crezut ca sunteți serioși. Cat mai trebuie sa aștept pentru un răspuns?

  11. Buna ziua, Abonatul dvs **** cu telefon fix 0336***** poate sa telefoneze dar nu poate primi apeluri. va roaga sa incercati sa remediati cu multumiri Damian C

    • Buna seara,
      Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii.
      Pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Galati (deranjamente) la numarul 0336400401.

    • Buna ziua,
      Nu au o adresa e-mail locala pentru angajari, ci o adresa nationala, puteti sa va trimiteti CV-ul la adresa recrutare @rcs-rds.ro, sa mentionati in titlu pozitia si localitatea pentru care doriti sa aplicati.

  12. BUNA ZIUA, SUNT UN NOU ABONAT AL RCS RDS,LA ADRESA FOROTIC, SAT BREZON NR.* SI AM URMATOAREA PROBLEMA: LA INSTALAREA ECHIPAMENTULUI MI-SA INSTALAT UN RUTER CU O SINGURA IESIRE PENTRU CONECTARE PRIN CABLU, LIMITINDUMI SERVICILE SI LA SOLICITAREA MEA DE A-MI SCHIMBA ACEST RUTER CU UNUL CU MAI MULTE IESIRI MI SA RASPUNS CA NU AU DECIT DACA IL INCHIRIEZ SI ATUNCI DACA LA DUMNEAVOASTRA TOTUL COSTA BANI O SA SOLICIT SI EU PLATA UNEI CHIRI PENTRU TUBUL PRIN CARE TRECE CABLUL MAGISTRALA CU CARE RDS RCS A FACUT TRANSFERUL CATRE ALTA COMUNA, ACESTA TRECIND PRIN SPATIUL MEU INTRAVIRAN MAI PRECIS PRIN GRADINA MEA PE O DISTANTA DE 150 METRI IN CAZ CONTRAR O SA SOLICIT CA ACEST CABLU SA FIE RETRAS DE PE PROPIETATEA MEA, NUMAR DE CONTACT 07******, SA AVETI O ZI BUNA

    • Buna ziua,
      Acest lucru trebuia sa il faceti de la inceput, sa le cereti plata unei chirii lunare pentru a va traversa proprietatea cu cablul lor si va recomand sa o faceti acum, faceti o sesizare la RCS – RDS prin care sa mentionati ca doriti chirie lunara pentru faptul ca va este folosita proprietatea. Si va recomand sa nu va limitati la cei 5 lei pe luna cat costa chiria pentru un alt echipament de-al lor.

  13. Bună ziua! Vă trimit acest mesaj deoarece am sesizat o problemă la internet. De ieri nu îmi mai merge internetul, deși l-am plătit. (am întârziat cu plata) Vă rog să remediați problema cât mai repede. Vă mulțumesc.

    • Buna seara,
      Ce problema aveti la internet mai exact, apare o eroare? Aveti un echipament de la RDS sau un router personal? In ce localitate aveti probleme?

  14. LOCATARI UNUI BLOC DIN BRAILA DORESC MONTAREA UNEI ANTENE DA TELEFONIE A LUI RDS RCS BLOCU ARE 10 NIVELE E IN O POZITIE BUNA ARE NUMAI BLOCURI IN JUR SI UN CARTIER DA VILE…ASTWPTAM UN RASPUNS SAU DACA NE PUTETI PUNE IN LEGATURA CU CEI CARE SE OCUPA DA MONTAJE….TELEFON 07*****

  15. Am sa fiu maiexplicita in data de 6 febr. am avut o problema lipsa
    imagine tv,problema era la tv meu …echipa care s.a deplasat a rezolvat ce s.a putut rezolva tv.neavand imagine mai mult de atat nu s.a putut,,in fine am luat alt tv… instalat dar apare o problema de imagine pe HD cu pete.Cel care mi.a facut conexiunea imi zicea lipsa clara din cauza cablului.Va mai intreb am mai avut in urma cu un an probleme dar nu mi s.a perceput o taxa de deplasare acem de ce _? in contract nu este o clauza prin care eu trebuie sa achit o deplasare in caz ca apare o problema acum de ce? Cu amabilitate va astept poate putem rezolva….Multumesc

  16. Bună ziua am făcut o sesizare în data de 03.02.2019 în jurul orei 19:00 în care am specificat ca din cauza gheții de pe cabluri cablul sa desprins dein clipurile de pe fațada casei și atârnă
    Iar în aceeași convorbire am făcut o cerere ca să pot trage un cablu internet și TV din casa de la routerul mama pe fatada casei pana în spatele casei distanta aproximativ 15-20m
    Astăzi joi data de 07.02 2019 a sosit echipa care mia spus ca nu are cum sa ridice cablul pe lângă casa cum era și la legat de burlan iar pentru cererea de cablu nu fac dinsii așa ceva ca nui lasă firma și nu au nici ținte de prins cablul și ei nu fac asta. Duminica la telefon am vorbit cu o domnișoară foarte amabila care mia spus ca prețul este în jur de 1 leu pe metru și 10 lei serviciul și sa nu plătesc nimic la băieți ca se va face un proces verbal și se va trece în factură
    Iam întrebat cum ii cheamă pe cei care au venit și nu au dorit sa se prezinte miau spus sa iau nr mașinii B*** RCS
    Am apelat la firma dvs pentru ca știu ca aveți cabluri de bună calitate și sa am garanție la montaj
    Nu ma așteptam la un asemenea comportament din partea angajaților dumneavoastră care ei ca reprezinta
    Aștept un răspuns ferm
    O zi bună

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem cei de la RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Pentru aceasta situatie va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS urmand sa se verifice.
      O zi buna!

  17. Am cumparat telefon mobil de la d-vs,portandu-ma dintr-oalta retea,operatoarea garantand ca am semnal full in Ariesu de Padure nr.*.Am facut trei reclamatii si de fiecare data mi s-a spus ca se lucreaza la antene..Au trecut de atunci doi ani ,timp in care am platit.Doresc sa-mi recuperez banii platiti degeaba si in acest sens astept o propunere din partea d-vs. Cu respect

    • Banii pe care i-ati platit nu se vor putea recupera pe motiv ca telefonia mobila se poate folosi la alte adrese unde exista semnal. Trebuia sa solicitati atunci rezilierea contractului daca nu era posibil sa-l utilizati.

  18. Buna ziua,
    Doresc mutarea abonamentului din Bucuresti la Cluj, urmand sa ma mut acolo incepand cu 3 martie. Unul din operatorii call-center mi-a spus ca din momentul in care fac cererea la Cluj ( 3 martie) pana la 1 Aprilie abonamentul va figura tot pe adresa din Bucuresti, urmand a se face instalarea la adresa din Cluj in maxim 7 zile dupa aceasta data (maxim 7 Aprilie). De asemenea m-a informat ca dupa ce fac cererea in Cluj, trebuie sa predau echipamentele in Bucuresti.
    Aveti idee daca intr-adevar asta este procedura?

    • Buna ziua,
      Da, este corect ca facand cererea de transfer in martie, abonamentul va inceta la adresa din Bucuresti incepand cu 31 martie. Abonamentul va fi activ pe noua adresa incepand cu data cand se va face instalarea. Asta inseamna ca trebuie sa stabiliti cu persoana care o sa va contacteze pentru instalare sa ajunga pe 01 aprilie. Instalarea se poate face si pe 01 aprilie teoretic, deoarece se face in functie de vechime si dvs deja aveti vechime in ceea ce priveste semnarea contractului, fiind semnat de pe 3 martie.
      Informatiile oferite sunt corecte.

      • Asta inseamna ca din 03 martie de cand ma mut la Cluj pana in 1 Aprilie platesc pentru serviciul la vechea adresa, la care nu mai locuiesc + ca trebuie sa mai fac un drum pana la Bucuresti sa predau echipamentele.
        Bun asa, Digi!

        • Cererea de transfer / de reziliere se depune in luna anterioara mutarii (nu conteaza ziua) pentru a beneficia restul lunii de servicii si pentru a incheia total luna. Toti operatorii au un termen in care se face rezilierea, pentru a se asigura ca se face rezilierea corespunzator (rezilierea se opereaza manual). Mai bine asa decat sa nu proceseze corespunzator cererea de reziliere cum fac altii.
          Daca doriti sa nu platiti pentru luna martie, trebuie sa faceti cererea de transfer luna aceasta iar din 28 februarie nu o sa mai aveti servicii la adresa din Bucuresti. Tot la depunerea cererii mentionati ca doriti ca instalarea sa se faca incepand cu data de 01 sau 04 martie (2-3 martie este weekend si nu se fac instalari).
          Echipamentele, daca nu ma insel, se pot preda si de catre o alta persoana dupa reziliere insa indicat este sa intrebati la relatii cu clientii pentru a fi sigur.

          • Multumesc pentru raspuns! Din pacate nu pot face cererea luna aceasta, deoarece am inteles ca trebuie facuta in judetul unde ma mut, si in Cluj ajung abia la inceputul lui marite. Ghinion! O sa merg pe varianta rezilierii.

          • Incercati sa faceti o comanda online si cand o sa fiti contactat, mentionati ca doriti semnarea contractului online deoarece nu puteti ajunge inca acolo. Contracte noi se semnau intr-un timp si la distanta, se trimitea contractul pe mail si il trimiteati inapoi semnal cu o copie de pe actul de identitate.
            Nu stiu daca va functiona si in cazul unui transfer insa puteti incerca.

  19. Bună mă numesc Romulus din com.Săuca jud.Satu-Mare nr.* am un contract cu dv.numai internet pe numele soției ***** cînd au venit instalatorii să ne instaleze internetul le-am spus că aș avea nevoie și de cablu tv.instalatorii miau spus să apelez la Tășnad rcs rds. Am mers la acea firmă rcs rds din Tășnad sm. Doamna de acolo stătea înăuntru cu ușa închisă la ora 8.45 și mînca la rînd stăteau vreo 15 oameni pt.aș achita facturile și cu alte probleme.doamna care trebuia să servească aceste oameni lea spus să vină înapoi peste o oră.cînd a deschis ușa așa vorbea cu clienții parcă era organ de poliție(flegmatic )fără a ține cont de femei și bărbați în vîrstă majoritatea oamenilor și femeilor bătrîne erau din satele vecine și cu o vorbă două spunea veniți mîine,veniți poimîine mie de exemplu mia spus de ce nu mi-am băgat și cablul tv.din timp.am plecat și eu ca oricare dintre cei ce așteptau acolo.întrebarea mea este.de se angajează astfel de oameni la firma rcs rds?????așa vă veți pierde clienți încet încet.îmi cer scuze pt.sinceritatea mea și vă rog să luați măsuri pt.aceste cazuri.și vă rog frumos să trimiteți pe niște instalatori să ne instaleze cablul tv.vă mulțumesc anticipat cu stimă și respect.

    • Buna seara, noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii. Pentru a ajunge un agent de teren Digi sa va semneze contractul acasa puteti contacta serviciul de relatii cu clientii Satu Mare la numarul 0361400414. Tot la acel numar puteti reclama si comportamentul angajatei RDS din punctul de prezenta.

    • Buna seara,
      Pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Bucuresti (deranjamente) la numarul 0314004401.

  20. Astazi 05 februarie 2019 ora 18 – NU ESTE SEMNAL TV in Bdul.Nicolae Balcescu nr.*, bloc *, scara *, apartament *, Sector 1, Bucuresti. M-am saturat sa stau la telefonul de contact de vorba cu robotii. Este o bataie de joc pe banii nostri, cata vreme ma tineti in asteptare o ora, pe o retea cu plata. Nu este suficient ca va platim abonamentul ?

    • Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii.
      Daca nu reusiti telefonic sa faceti o sesizare, puteti incerca online pe site-ul Digi sau pe pagina Facebook Digi Romania.

  21. Codul dat de dumneavoastră nu este acceptat de wifi-ul nostru.
    Din luna octombrie noi nu avem acces la internet, nici până în prezent.
    La apelul nostru telefonic ni se dă numai muzică și din când în când suntem rugați să așteptăm.
    Așteptăm soluționarea favorabilă a problemei.
    Vă mulțumim.

  22. Sunt sunata de diverse persoane cu nr de rds &rcs,si imi zice ca sa fie un adult acasa ,sa mi instaleze..conform intelegerii….
    Nu.sunt client rcs&rds,si nu am solicitat servicii de la aceasta firma.
    Nr de telefon sunt din Iasi si Bucuresti.
    Am o lista intreaga de nr de la aceasta firma ,care ma deranjeaza

  23. Salut, Media-Max! Vineri minunatii de la Primaria Timisoara au taiat cablurile de internet si telefonie de pe cateva strazi din zona centrala. Stiti ceva de asta? Nu vad nimic prin presa, cert este ca nu avem internet. As vrea sa stiu (macar aproximativ), cam cat dureaza solutionarea unei probleme de genul acesta. Stiu ca au mai fost situatii cand Primaria a taiat cablurile de pe stalpi pe motiv ca operatorii de telefonie si internet nu le-au bagat in subteran. Multumesc!

    • Buna ziua, nu avem informatii in acest sens. Intr-adevar, acum aproximativ 6 luni s-au facut astfel de lucruri intentionat de catre Primaria Timisoarei ceea ce nu m-ar mira sa se intample din nou. Va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Timisoara (deranjamente) la numarul 0356400401, sunt obligati sa va ofere o solutie iar daca dureaza mai mult decat ar trebui, puteti face o cerere sa va fie redusa factura pe perioada cat nu va functioneaza serviciile.

    • Buna seara, cod client si numar de contract nu reprezinta acelasi lucru. Codul de client reprezinta identificatorul unic al clientului (client care poate avea mai multe contracte) iar numarul de contract reprezinta identificatorul unic al contractului.

  24. Buna
    As dori sa fac o sesizare iin legatura cu abonamentul meu
    Am nelamuriri in legatura cu un nr. De telefon si internet pe care nu l am folosit niciodata

  25. Buna ziua !
    De ce nu pot vedea de 2 zile postul Antena 3 live ?
    Pe live antena3.ro si pe toate posturi tv live Romania. Imi apare textul „The media could not be loaded, either because the server or network failed or because the format is not supported”. Mentionez ca pot vedea toate celelalte posturi, numai Antena 3 nu. V-am trimis si un e-mail, dar nu am primit niciun raspuns. Am facut sesizare si la RDS-RCS, dar mi-au spus ca problema nu este la ei.

    • Buna seara,
      Am verificat si mie imi functioneaza si sunt tot in reteaua RCS – RDS. Aceasta nu este o problema legata de internet, este o problema legata fie de browser, fie de un codec/modul necesar redarii continutului video live. Va recomand in prima faza sa incercati cu un alt browser (Firefox, Chrome, Internet Explorer). Daca problema este aceeasi, este nevoie sa instalati un set de codecuri, poate il nimeriti pe cel care lipseste.