Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil.
Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil
Serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS (Digi) poate fi contactat telefonic, prin formular online, prin e-mail, prin fax sau in unul din punctele de prezenta disponibile.
De regula apar diverse nemultumiri privind serviciile operatorilor de telecomunicatii, motiv pentru care suntem nevoiti sa ii contactam frecvent. Pe langa aceste situatii, avem nevoie de ajutor in configurarea echipamentelor oferite de catre ei. Desi unele echipamente sunt usor de configurat si nu trebuie neaparat sa ii contactam pe reprezentatii companiei RCS-RDS (de exemplu, informatii despre configurarea internetului mobil gasim AICI), alteori intalnim situatii mai complicate pe care operatorii Digi le pot rezolva mult mai usor.
Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil
De asemenea, o factura este mereu mai usor de detaliat de catre un reprezentant RDS decat sa o analizam noi online.
Luand in considerare aceste lucruri, putem contacta serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS prin urmatoarele modalitati:
- Apel telefonic. Pentru a apela serviciul telefonic de relatii cu clientii avem urmatoarele variante, in functie de problema intampinata:
- Informatii/probleme servicii fixe (internet fix, telefonie fixa, cablu tv, Digi Wi-Fi): 0314004401 (pentru Bucuresti/Ilfov) sau 03xx 400 401 (unde xx reprezinta codul judetului – exemplu: Constanta 0341 400 401);
- Informatii/probleme servicii mobile (internet mobil, telefonie mobila): 0314007777 (apelabil din orice retea) sau *777 (apelabil din reteaua Digi Mobil);
- Informatii/probleme servicii Digi TV Satelit (televiziune prin antena parabolica): 0314004000.
- Informatii/probleme aplicatii mobile (Digi Online, Digi Oriunde, Digi Storage): putem apela fie local la numarul pentru servicii fixe, fie la numarul pentru servicii mobile. Inca nu am testat daca putem fi ajutati la numarul pentru antena satelit insa este suficient ca suntem ajutati la unul din primele doua numere.
- Informatii/probleme servicii business (dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314006500 sau *500 (apelabil din reteaua Digi Mobil)
- Informatii financiare servicii business (departamentul Collection – dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314010020
- Informatii/probleme servicii Digi Mobil Italia: 0314074077
- Informatii/probleme servicii Digi Mobil Spania: 0314006422
- Informatii/probleme serviciul roaming Digi Romania: 0314008000
Toate numerele de telefon sunt cu tarif normal si disponibile non-stop mai putin numarul pentru informatii financiare servicii business (0314010020), acesta are un program de lucru mai limitat si anume de luni pana vineri intre orele 09:00 – 17:00.
Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil
In majoritatea situatiilor telefonic trebuie sa oferim doar numele titularului si adresa, mai putin situatii care implica activarea unor servicii, oferirea unor date confidentiale (nume utilizator si parola pentru conectare la internet, cod puk, etc.), caz in care trebuie sa oferim si CNP-ul pentru a demonstra ca suntem titularul contractului.
- Formular online.
Pentru a deschide o sesizare/solicitare online trebuie sa accesam site-ul oficial rcs-rds. ro – sectiunea Asistenta – Asistenta Clienti – Intra in legatura cu noi iar aici selectam una din optiunile cele mai apropiate de situatia noastra:
-
Suport probleme tehnice; -
Verificare stadiu sesizare depusa; -
Informatii despre facturi si plati; -
Sugestii client; -
Cerere date cu caracter personal;
Modalitatea de contact online s-a schimbat la Digi, astfel incat pentru o sesizare trebuie sa accesam sectiunea Contact – iar mai jos la Asistenta tehnica: Contact avem un formular pe care trebuie sa il completa.
Deseori varianta de contact prin formular online este indicata deoarece uneori solicitarea ajunge direct la departamentul care trebuie sa se ocupe de problema noastra, fara sa fie nevoie sa mai treaca prin Call Center.
- E-mail. Putem trimite e-mail la una din urmatoarele adrese in functie de problema noastra:
- clienti@rcs-rds.ro : pentru orice problema/situatie/informative/sugestie. Este recomandata una din primele doua metode deoarece se raspunde mai greu prin e-mail, problema neajungand direct la departamentul care se ocupa de situatia noastra.
- sales@rcs-rds.ro: pentru informatii despre vanzari servicii business
- Fax. Desi este o metoda invechita, in cazul in care nu avem alta varianta putem sa trimitem si un fax la numarul 0314004441
- Puncte de prezenta. Daca dorim sa discutam fata in fata o anumita problema atunci putem sa ne prezentam in unul din punctele de prezenta RCS-RDS. Lista complete a sediilor o gasim aici: http://www.rcs-rds.ro/asistenta/puncte-de-prezenta
- Facebook. Putem contacta un reprezentant RDS si prin intermediul platformei de socializare Facebook, ii gasim sub numele Digi Romania (@digipunctro).
- Forum Softpedia. O alta modalitate de a contacta serviciul de relatii cu clientii RDS este prin intermediul forumului Softpedia, exista o persoana (Digi_Helper) care ofera suport/asistenta.
Cele mai frecvente probleme intampinate cu RCS & RDS sunt:
-probleme semnal telefonie mobila si internet mobil (semnal slab, lipsa semnal, intreruperi, avarii);
-problema conectare la internetul mobil (smartphone sau stick 3g/4g);
-probleme cablu tv / antena digi tv satelit (lipsa semnal, semnal slab, semnal mare);
-problema internet fix diginet (eroare 678, 691, trafic redus, etc.);
-problema telefonie fixa (lipsa ton, convorbiri intrerupte, etc.);
-probleme aplicatii mobile (autentificare DigiOriunde, DigiOnline, MyDigi, etc.);
-probleme facturi/plati;
Pentru ca multe persoane nu cunosc prefixul judetului in care au probleme cu serviciile RDS, mai jos gasim numerele de telefon (cu prefix) la care trebuie sa sunam in caz ca dorim sa reclamam un deranjament sau daca dorim informatii comerciale/financiare:
Alba: 0358400401 / 0358400414
Arad: 0357400401 / 0357400414
Arges: 0348400401 / 0348400414
Bacau: 0334400401 / 0334400414
Bihor: 0359400401 / 0359400414
Bistrita-Nasaud: 0356400401 / 0356400414
Botosani: 0331400401 / 0331400414
Braila: 0339400401 / 0339400414
Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414
Buzau: 0338400401 / 0338400414
Brasov: 0368400401 / 0368400414
Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
Calarasi: 0342400401 / 0342400414
Cluj: 0364400401 / 0364400414
Constanta: 0341400401 / 0341400414
Covasna: 0367400401 / 0367400414
Dambovita: 0345400401 / 0345400414
Dolj: 0351400401 / 0351400414
Galati: 0336400401 / 0336400414
Giurgiu: 0346400401 / 0346400414
Gorj: 0353400401 / 0353400414
Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil
Harghita: 0366400401 / 0366400414
Hunedoara: 0354400401 / 0354400414
Ialomita: 0343400401 / 0343400414
Iasi: 0332400401 / 0332400414
Maramures: 0362400401 / 0362400414
Mehedinti: 0352400401 / 0352400414
Mures: 0365400401 / 0365400414
Neamt: 0333400401 / 0333400414
Olt: 0349400401 / 0349400414
Prahova: 0344400401 / 0344400414
Satu Mare: 0361400401 / 0361400414
Salaj: 0360400401 / 0360400414
Sibiu: 0369400401 / 0369400414
Suceava: 0330400401 / 0330400414
Teleorman: 0347400401 / 0347400414
Timis: 0356400401 / 0356400414
Tulcea: 0340400401 / 0340400414
Vaslui: 0335400401 / 0335400414
Valcea: 0350400401 / 0350400414
Vrancea: 0337400401 / 0337400414
Cum putem rezilia abonamentul la RCS – RDS (Digi)?
Rezilierea abonamentului RCS – RDS se poate face de catre titularul contractului in unul din punctele de prezenta Digi.
De ceva timp, rezilierea se poate realiza si printr-o cerere online facuta pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.
Cum facem suspendarea serviciilor la RCS – RDS (Digi) pe o perioada de timp?
Putem suspenda serviciile Digi printr-o cerere depusa de catre titularul contractului intr-o casierie Digi. Contractul se poate suspenda pe minim o luna si maxim 3 luni iar reconectarea se poate solicita oricand, chiar si inainte de atingerea termenului solicitat initial. Suspendarea si reconectarea sunt gratuite.
****** – ***** Cod Client : *******
Client, bun platnic, incepand cu 19.09.2006 tel. FIX 031*******; mobil: 07******
Adresa: Str. Liviu Rebrenu Nr.*, Bl. *, Sc. *, Et. *, Ap. *,Bucuresti Sector 3; mobil 07*******
RECLAMATIE Nr. 1 / 18.03.2019 – In atentia: RCS & RDS
Subsemnata *******, domiciliata in Bucuresti, Sector 3, Str. Liviu Rebreanu nr.*, bloc *, scara *, etaj *, ap. * va informez urmatoarele :
in data de 16.03.2019, am primit factura ****** (valoare 102,78 Lei) emisa in 06.03.2019 de RCS & RDS SA in care sunt facturate ILEGAL , ERONAT si ABUZIV servicii suplimentare fata de contract. Concret, se factureaza de doua ori, si telefonie fixa si telefonie mobila. Contractul este telefonie fixa + telefonie mobila in ACELASI PRET . VA SOLICIT sa facturati CORECT un singur abonament. Sa STORNATI abonamentul facturat ABUZIV si sa facturati o singura pozitie taxabila, respectiv AB. TELEFONIE ( fix+mobil ). Tot pe acesta factura se factureaza si Ab. Adult. Eu NU am solicitat programe pentru adulti. VA SOLICIT sa dispara din factura mea acest abonament. NU doresc sa platesc acest abonament. NU doresc sa platesc sume si / sau servicii suplimetare facturate de RCS & RDS catre ****** cod client ******
internetul NU functioneaza la parametri normali, sunt dese intreruperi IN FIECARE ZI si calitatea NU este buna. Traficul se realizeaza cu greutate si NU se pot face conexiuni. Aceeasi problema este si la cablu TV. Apar dese intreruperi si modificari in reteaua dvs. TV ;
programele SERIOASE, programele de CALITATE buna si programele de INTERES, treptat au disparut din grila dvs de programe. Fata de abonamentul initial, dvs a-ti facut modificari UNILATERALE ale contractului , au aparut alte chestii care nu prezinta asa interes. Toate aceste mdificari au fost facute cu incalcarea clauzelor contractuale, fara informarea in scris a clientilor, fara acordul clientilor. O sa difuzati doar PROGRAMELE DVS DIGI , numai DIGI. Trebuie sa va intrebati si ce audienta o sa mai aveti … Acum, mai nou facturati si servicii suplimentare, tot de la dvs putere;
denumirea serviciilor facturate de RCS & RDS SA se modifica permanent si preturile sunt in crestere permanenta (nu legate de cursyl valutar). NU doresc sa platesc suplimentar. DORESC SA PLATESC CAT MAI PUTIN. NU MAI FACTURATI SUPLIMENTAR. Inteleg ca aveti mari datorii la stat si in presa sunteti acuzati voalat de frauda, dar NU incercati sa pacaliti clientii, pentu ca o sa ii pierdeti. Ar fi o idee buna, ca stie cat mai multa lume de practicile dvs de a factura ILEGAL servicii suplimentare, sa se faca cunoscut in mediile on line, in presa, la televiziunile concurente si mai ales la ORGANELE competente sa investigheze astfel de practici, la Autoritatea de Supraveghere Financiara si la DNA. Vin pentru ceva si gasesc ei acolo, mai multe.
Am atasate acte cere fac dovada celor redactate mai sus.
Va multumesc anticipat si va doresc sa aveti parte de clienti si de parteneri asemenea dvs.
*********
Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii.
Pentru aceste probleme, atat tehnice cat si financiare, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Bucuresti.
in mod frecvent nu am semnal pe telefonul fix 0347******.Nu am nici acum.Pot fi contactat la 072******.
Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Teleorman (deranjamente) si sa faceti o sesizare in acest sens.
Buna ziua, aveti un deranjament care sa afecteze zona complex studentesc in Timisoara? Toate serviciile din casa (TV, telefon, internet) sint indisponibile de citeva ore. Multumesc.
Buna seara,
Mai aveti aceasta problema? Nu avem informatii despre o avarie generala in Timisoara pe ziua de astazi.
Nu functioneaza cablu tv daca lam platit de ce nu functioneaza de cel putin 2 ore
In ce localitate aveti probleme cu cablul tv? La serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS ati facut o sesizare?
Lipsa networc, eroare 691!
La internetul prin cablu eroarea 691 apare cand sunt introduse gresit datele de conectare (username-ul si parola) sau atunci cand este o avarie generala. In prima faza, va recomand sa verificati sa fie introduse datele de conectare corect.
Bună, ma numesc B. Cristea va rog frumos să ma contactați la nr de tel 073*****
Buna seara,
Noi nu oferim asistenta telefonica, doar online. Cu ce va putem ajuta?
da vreau sami aflu pin codu de la simcarta
Doriti sa aflati codul pin de la o cartela de telefonie mobila sau o cartela pentru un decodor?
IN FACT.NR. *****/*****DIN 06.03.2019 apare chirie pt. kit-ul decodor de mai sus mentionat ,desi el a fost declarat defect din luna feb.2019 si s-a facut comanda pt. alt decodor . Alt decodor nu a sosit pana la aceasta data (15.03.2019) dar d-tra specificati chirie kit dec. pe luna 01.03-31.03.2019 desi nu dispun de nici un decodor in functiune ,pt. ce imi luati chirie pt. un kit decodor defect? Facturati servicii inexistente, doriti o solicitare in judecata pt. facturare aiurea sa mai bine aduceti alt kit decodor cum am solicitat….Oricum in factura urmatoare sa vad storno pt.chirie kit decodor HD pe luna martie deoarece nu am avut nici un decodor
HD in functiune… Va rog sa luati masuri pt. remediere si va multumesc pt. intelegere….
Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii.
Pentru stornarea facturii pe perioada in care nu ati beneficiat de decodor va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii DigiTV.
Buna ziua. Ma numesc Neguri Dumitru, domiciliat str. Aleea Dona Diana Alexandra, bl.. A 19,sc.2,ap25,sect.4.In urma contract.. . cu dvs. Mi s-a repartizat nr. 0314426188,care este plătit la zi, dar care nu a functionat niciodată, deși telefonic am reclamat acest lucru de nenumărate ori. Am 90 ani, sunt bolnav, ma deplasez greu și telefonul îmi este indispensabil pentru a .comunica cu familia.Am rugat la semnarea contractului sa-mi păstrez vechiul nr. dela telecom și anume 021/6341260.,lacăte am fost apelat de cunoștințe peste 40 ani. Va rog ca de urgenta sa se rezolve situația ce v-am relatări. Doar va prezentati ca firma serioasa, nu???? Repet. am 90 de ani, nu credeți că merit respect ca om și bineînțeles client al dvs??? Aștept, și mulțumesc pentru înțelegere. Emailul este a cumnatei care scrie în numele meu..
Buna seara,
Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii.
Pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Bucuresti la numarul 0314004401.
Buna ziua .In decembrie am platit ultima factura pe Munteniei bloc * app * hunedoara. Cand am fost sa il intrerup mi-ati spus sa platesc o taxa de aproximativ 300 lei. Daca nu oricum il intrerupeati. Mai am cablu pe numele meu pe trandafirilor nr * .eu din decembrie numai locuiesc pe Munteniei si sunt plecata din tara. Pe trandafirilor locuiesti mama. Cand ea si-o platit factura ,de ce At i bagat bani pe munteniei?Nu mai locuiesc acolo si nu ma folosesc de cablu vostru? Imputernicit e tata ,pe munteniei dar si el e plecat din tara. Va rog sa intrerupeti contractu pt ca numai doresc sa continui si sa platesc ceva De care nu ma folosesc din decembrie. Nu are legatura sa trageti bani de pe trandafirilor pe munteniei pt ca este o alta adresa. Daca eu si tata suntem plecati din tara hotilor , aveti impresia ca ne luam avion ca sa vin personal sa inchid contractu? Pe miliardarii nenorocitii,nu i mai gaseste nici drak. Hal de tara si sistem. Puneti unu sa plateasca cand voi a-ti taiat si nu ma folosesc de acel ceva? Contractu e facut pe 1 an asta insemnand sa se intrerupa pt ca e limitat! Iar voi imi spuneti ca dupa 1 an daca nu intrerup personal,contractu continua si platesc in continuare?aloo e contract pe 1 an limitatt nu este nelimitat ca sa il prelungiti voi sa platesc ca asa e sistemu. Acun iau autobuzu si vin din Anglia sa ma c** in contractu vostru. Rusine .hoti abuzivi.
Buna seara,
Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii.
Din cate inteleg, nu v-a fost reziliat contractul initial deoarece aveati perioada contractuala si trebuia sa o respectati. Ulterior probabil v-a fost suspendat abonamentul pentru neplata iar ambele adrese fiind pe acelasi nume, cand s-a incercat plata facturii la cealalta adresa, s-a platit factura pe Munteniei. Rezilierea contractului fara taxe suplimentare se poate face doar de catre titular, daca a expirat perioada contractuala. Prin expirat ma refer la luni cu facturi emise, nu luni cu serviciile suspendate. Orice nemultumire v-o puteti adresa catre RCS – RDS.
Nu îmi funcționează internetul și cablu pe adresa dragan nicolae nr * a * din ce cauza?multumesc
In ce localitate aveti probleme cu serviciile RCS – RDS?
Comentariu mutat pe articolul: Reziliere contract Digi (RCS – RDS)
V-am mutat comentariul pe articolul dedicat.
Internetul îmi mergem greu,reîncărcarea am făcut-o acum 2 zile
Va referiti la datele mobile pe o cartela prepay? Depinde care este data la care se face resetarea traficului, poate ati depasit cantitatea de trafic, dati un telefon la relatii cu clientii sa verifice cand vi se reseteaza traficul.
Bună seara este o urgență, la târgu frumos jud iasi
Vă rugam sa luați legatura foarte urgent
Nu merge internetul
Buna seara,
Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii.
Va recomand sa asteptati rezolvarea problemei pana maine. Daca este urgent sunati acum la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS (deranjamente) pentru verificarea problemei.
Buna seara, nu imi merge netul , cum fac sa vina cineva sa vada despre ce e vb
Buna seara,
In ce localitate aveti probleme cu internetul? Va recomand sa asteptati pana maine si daca nu se va rezolva de la sine, sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS (deranjamente).
Nu mai este semnal la tv, str. M Kogălniceanu, nr ,*
In ce localitate aveti probleme cu televiziunea?
Salut cum pot face sa iau legătura cu operatori digi
Datimi numărul de telefon dela digi
Buna seara,
Pentru ce situatie, despre ce serviciu si in ce localitate aveti situatia respectiva?
Bună seara, am fost abonata la digi și mia fost portat numărul meu de Orange la voi și acum nu mai suntem abonați și nu ați scos numărul meu de telefon de acolo de la voi ca să poată fie numărul portat înapoi la Orange,!! Puteți face ceva?!!?
Buna seara,
Cand ati solicitat rezilierea contractului Digi numarul acela pe care il aveati la Orange acum mai mult timp nu revine in reteaua Orange pe numele dvs, ci se pierde, va putea fi alocat unui alt abonat din reteaua Orange. Daca doreati sa beneficiati din nou de acest numar in reteaua Orange trebuia sa faceti un abonament si o cerere de portare in reteaua Orange.
Bună ziua .. Răspundeti sesizărilor către RDS RCS?
Buna ziua,
Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
Va rugam ca in zilele de 11 si 12 martie 2019 intre orele 06,00 si 16,00 sa nu ne intrerupeti furnizarea serviciilor internet si voce deoarece in unitate se sustine simulare Evaluare Nationala la clsele a VIII-a sia VII-a.
Intentionat nu cred ca o sa va intrerupa cei de la RDS functionarea serviciilor, insa va recomand totusi pentru aceasta situatie sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS persoane juridice la numarul 0314006500 sau reprezentantul de cont care se ocupa de acest contract.
Buna ziua am facut si eu doua abonamente cu tot cu telefoane la dumneavoastra un samsung A7 si un hawei p smart pe data de 30 ianuarie si nici in ziua de azi nu m-a sunat nimeni sa ne de-a telefoanele . A-si vrea si eu sa stiu ce se intampla.
Buna ziua,
Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii.
Probabil acele telefoane nu sunt pe stoc.
Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS pentru a solicita urgentarea livrarii telefoanelor.
Buna ziua as dori si eu niste informati
La adresa care stau o stat un fost chiriaș care nu am nici o legatura cu el si as dori si eu montarea pe str eroilor nr 294. Din cauza domnului nu se poate face montare si nu stiu cum sa procedez ca sa pot beneficia de tv si internet.zaera andrei nr 0748704063 va rog sunatima
Buna ziua,
Oferim informatii doar aici, nu telefonic.
Sunteti proprietarul imobilului?
Daca este un singur contract cu datorii/echipamente nepredate, puteti sa semnati un nou abonament pe alt nume chiar daca nu sunteti proprietarul imobilului. Daca sunt 2 contracte cu datorii atunci doar titularul imobilului.
Am incheiat cu aceasta firma un contract pentru internet si tv in data de 27.01.2019. Mi s-a spus ca va trebu sa atept 2-3 saptamani pana voi fi conectat la fibra. Dupa 3 saptamani am telefonat si mi-au promis ca voi fi contactat , dupa inca o saptamana, am tefonat din nou, cu acelasi rezultat, nu m-a chemat nimeni. Intr-o zi vecinul meu m-a chemat la poarta, spunandu-mi ca 2 reprezentati ai firmei cautau clienti si ca nu stiau de situatia mea. Acestia nu au putut sa-mi explice cum de nu am fost contactat de nimeni, dar mi-au promis ca o sa fiu programat de urgenta. Intr-adevar dupa 2 zile am primis un sms de programare, numai ca pentru ziua respectiva nu eram eu disponibil. Am comunicat acest lucru, dar de atunci a trecut inca o saptamana si nu am mai fost contactat. Anunt pe aceasta cale firma RCS_RDS ca daca pana in data de 15 martie nu am internet si tv, renunt la contract.
Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii.
Pentru aceasta problema va recomand sa va adresati tot catre relatii cu clientii RDS.
BUNA ZIUA
CUM BLOCHEZ TELEFONUL /? Nu stiu daca l am pierdut sau uitat la serviciu.
Bună ziua
Cum pot sa mi deblochez cartela digi codul puk
De pe Orange nu pot suna că nu am cred
Am o obtiunue cu minute
Buna seara,
Daca nu puteti suna, faceti o solicitare pe pagina de Facebook Digi Romania.
Buna seara. Am abonament tv -net prin fibră. La acest abonament sa oferit plasmă. De sâmbătă, plasma pornește iar cînd trebuie sa apară program pe ecran se închide si tot așa.
Buna seara,
Cred ca va fi nevoie sa o trimiteti in service plasma, verificati informatiile despre service in certificatul de garantie al televizorului.
aveti semnalate avarii in zona galati, str.nae leonrd? sau sunt alte probleme;
la telefon imi este imposibil sa va pot contacta, am stat 10 minute in asteptare dupa care mi-ati dat ton de ocupat; sunteti sau nu in slujba clientilor?
tel. meu este 07*******;
Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii.
Din cate stiu in Galati nu este o avarie generala in acest moment, va recomand sa insistati la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Galati (deranjamente) pentru a face o sesizare.
Bună seara
Am o cartela Digi
Din greseala băiatul mia blocat nr
Buna seara,
In ce sens este blocata cartela, care este problema mai exact?
Îmi zice să pun puk
La pin aveam 4 de zero
Nu se mai deschide fara puk
Pentru a primi codul PUK trebuie sa sune titularul contractului la serviciul de relatii cu clientii Digi la numarul 0314007777.
Eu sunt
Titulara
Ok mulțum frumos o sa sun mâine
Puteti suna si acum, este un departament non stop. Cu placere!
Nu am decât de 1 an abonament la Digi.Fibra optica.Televiune digitală și net de 500. Nu am avut probleme niciodată Nu a picat nici netul și nici tv Poate am eu norocul acesta.Momentan.In Câmpulung, Argeș
Sunt zone si zone, in aceeasi situatie fericita sunt si eu, in 10 ani locuind la mai multe adrese am avut probleme doar de 3 ori, probleme care s-au rezolvat in aceeasi zi.
Pe de alta parte sunt persoane care au saptamanal probleme. Cred ca depinde foarte mult de infrastructura din zona, inclusiv echipamentele.
Pana acum o perioada, problema de care ma loveam era nefunctionalitatea tuturor servicilor, adica, daca aveam internet, nu functiona telefonul, cand se rezolva cu telefonul, se ducea televiziunea ,…si tot asa. Niciodata toate. Problema, un echipament, care se oprea uneori din senin , nu mai pornea. Am facut iar 10000 de sesizari, l-a schimbat pe acela , cu unul la fel de vechi, de la un client care renuntase la abonament. Sa vedeti cand s-a facut cablarea, parea opera unui nepriceput. Desi , in toate camerele am tuburi in pereti, destinate TV, telefon si net, mai mai sa ma aleg cu cateva gauri prin pereti, asa fara vreun rost. nu sunt curiosi, de vreun scop practic, functional si mai important, estetic. Adica, m-am ales cu un brat de cabluri, 3 echipamente murdare la propriu, 3 alimentatoare cat o caramida de mari. Sub masa de TV se creease un soi de masa amorfa, aglomerata si incalcita, si asta in camera mea. Nu interesa pe nimeni ca tocmai ai zugravit, ca ai parchet curat pe jos, legat sa fii. Sa vedeti ce conexiuni, ce mufe, cat cablu inutil facut sul, la mine in camera. Asa ca pe costul meu, am cumparat alte cabluri , mufe si o zi de munca ( locuiesc la casa ), am mutat toata gramada, intr-o camara invecinata, am ascuns-o vederii, deci se putea, doar vointa sa fie. Acest mod de operare, l-am sesizat in alte case, apartamente, in alte orase. Teribil !!!!
In ceea ce priveste instalarea precum doreste clientul, sunt de acord cu tine, cei de la RDS nu prea tin cont de cum se doreste instalarea, ei doar iti lasa cablul si evita sa faca un efort suplimentar in a efectua instalarea pe un traseu prestabilit de client. Este o situatie generala.
In privinta problemelor tehnice cred ca ai avut si ghinion sa fii intr-o zona cu probleme, la RDS depinde mai mult de noroc. Eu am locuit la mai multe adrese si in 10 ani de zile nu am avut mai mult de 3 sesizari de nefunctionare care s-au rezolvat in cateva ore.
Buna as vrea nr tf
Salut Andrei,
Ce numar de telefon doresti mai exact, ce problema ai, privind ce servicii si din ce localitate?
Va rog sa remediati deranjamentul TV cablu la Navodari pentru ca nu avem functionalitate TV de azi noapte pe strada Nuferilor in blocul 35 EST Sc B Ap 32
Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii.
In Navodari nu este o avarie generala in prezent, pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Constanta (deranjamente) la numarul 0341400401.
Azi in jurul orei 10 oechipa RDS RCS a a efectuat lucrare pe Str Arinului nr 1 decuplandu- ma probabil din greșeală pe mine Str Arinulu nr 2B ,chiar in acel moment am observat ca nu mai am net și cablu TV și am anunțat la deranjamente ,an revenit in jurul orei 16 cu un alt telefon și nici la ora acesta 19 nu s-a remediat situația , care a fost provocată de echipa RDS RCS
In ce localitate aveti probleme? Daca inca nu s-a rezolvat pana acum va recomand sa asteptati si in cursul zilei de maine ar trebui sa se rezolve.
Buna seara imi puteti da un sfat ce sa fac?De o saptamana a fost o furtuna mare la noi si ziua urmatoare au fost sa repare ceva si de atunci nu imi functioneaza bine internetul am incercat de toate am inchis roterul l-am deschis si tot nu a mers ce sa fac?
Buna seara,
Pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS (deranjamente) si sa faceti o sesizare in acest sens. Este indicat ca inainte sa faceti un test de viteza deoarece o sa fiti intrebat ce viteza aveti in urma testului.
Si daca m-as duce la rds aici unde stau eu acolo nu ar putea face nimica?
Pot sa va inregistreze si cei de la sediu o sesizare insa cei de la relatii cu clientii sunt specializati pe inregistrarea acestor sesizari si lucrurile vor merge mai repede in felul acesta.
Inteleg
Dupa avaria de ieri nu am TV digital.
Str. Drumul taberei *, Bl *, ap. *, s.*
Televiziunea analogica va functioneaza? Presupun ca in Bucuresti aveti probleme, nu?
Ce se intampla cu cablul
De 2 ore nu merge
In ce localitate aveti probleme cu televiziunea prin cablu?
Buna ziua ! Doresc instalarea rooming pe nr.de tel.0726584807.Sunt plecată in Germania !Multumesc !
Buna ziua,
Activarea roamingului din afara tarii in reteaua Digi se poate face prin una din urmatoarlee modalitati:
1. Sunati la serviciul de relatii cu clientii Digi Mobil de pe un alt numar daca aveti aceasta posibilitate.
2. Daca aveti deja un cont creat in Contul Meu pe site-ul Digi Romania va logati si activati de acolo roamingul.
3. Solicitati activarea roamingului pe pagina oficiala Facebook Digi Romania.
buna ziua aș dori un nr contact Digi mobil
Buna ziua,
Puteti suna la 0314007777 pentru situatii privind Digi Mobil.
din febr, 2018 nu am primit nici o factura de la digi
Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi si sa faceti o sesizare in care sa reclamati neprimirea facturii.
Am avut un chirias care a facut un abonament internet +tv. El a plecat fara sa inchide contractul . Nou chirias nu poate face contract fara sa-l inchida pe cel esistente. Nu am de unde sa-l iau pe vechiul chirias…este in afara tarziu. Ce trebuie sa fac ? Cum pot rezolva situatia?
Noul chirias nu poate deschide un contract doar daca pe adresa respectiva sunt deja doua contracte cu datorii/echipamente nepredate. Deci nu este vorba doar de o persoana cu datorii. Contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS sa fiti informata care contract are o valoare mai mica (si fara echipamente nepredate) pentru a achita restantele.
Altfel, puteti deschide un contract pe numele titularului imobilului insa titularul trebuie sa ajunga la sediul Digi cu actul de proprietate al imobilului.
Buna ziua.
Sunt client RDS din anul 2012.
Tot primesc in ultimile luni anunt ca nu mi-am platit abonamentul.
Eu imi platesc abonamentul lunar, in schimb serviciile Dvs sunt din ce in ce mai nesatisfacatoare.
Asa vrea sa intreb : de ce Ionela Prec, care locuieste tot pe strada Al. I. Cuza, la nr. 4, Chitila, Ilfov este pe adresa mea ?
Acum realizez ca de fapt TELEKOM si-a bagat nasul (Ionela Prec) in bunul mers al Serv de Internet al meu.
Stau minute bune ca sa pot intra pe FB.
Cei de pe Chat (pe care eu ii consider prietenii mei) nu imi raspund atunci cand ii apelez.
Am avut probleme cu ceva timp in urma, salariatul care a venit aici era de la TELEKOM.
Cum de staruiti asa mult cu plata facturii, pe cand RDS nu e in stare sa aiba servicii de calitate.
Multumesc, si astept raspuns
Buna ziua,
Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii. In ceea ce priveste notificarile de plata, este posibil ca acestea sa se trimita inainte sa fie inregistrata plata facturii. Daca sunteti deranjata de acele mesaje de informare puteti contacta serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS pentru a solicita dezactivarea notificarilor.
Cat despre Ionela Prec, va vin facturi ale acestei persoane la adresa dvs, sau la ce va referiti prin faptul ca este pe adresa dvs? Ma indoiesc ca acea persoana sau compania Telekom au vreo legatura cu functionarea serviciul de internet de la RCS – RDS. Aveti un echipament de la RDS? Aveti si un router personal? Ati incercat sa resetati echipamentele (daca aveti)?
Buna ziua. Sint din Dej și nu am semnal la telefon nu stiu cum am putea remedia problema am 2 abonamente și semnal am numai prima linie cea mică. Va rog frumos sa ma ajutati sa pot avea semnal la telefon .
Buna ziua,
Pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi Mobil (deranjamente) la numarul 0314007777 si sa faceti o sesizare in acest sens.
Am cerut sa primesc factura prin posta,dar inca nu am primit-o.RUSINE SA VA FIE!Mi-ati blocat contul,inainte sa emiteti factura.RUSINE!
Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii.
Cred ca ar fi util sa mentionati cand ati mentionat schimbarea modalitatii de facturare si din cauza carei luni v-au fost deconectate serviciile. Oricum, indiferent de modalitatea de facturare, factura trebuie sa fie platita, sunt atatea modalitati prin care puteti plati factura.
Sim blocat telefon 072*****
Ce problema aveti mai exact, doriti sa blocati cartela SIM sau va referiti ca nu va functioneaza?
Buna ziua,în zona Covasint jud ARAD,mai durează pînă avem televiziune?.De ieri stam fără!
Buna ziua,
Ati facut o sesizare la RCS – RDS Arad?
Da,aseara
Nu avem televiziune de ieri
Este cam mult
Sint pe telefon,dar nu raspunde nimeni
Astept sa fiu preluată
Asteptati mai mult timp la telefon. Alaturi de dvs mai suna si alte persoane si asa cum spuneam, au efectiv redus de personal. Nu pot avea si in weekend acelasi numar de persoane ca in timpul saptamanii.
Atunci ,sa angajați,acest lucru nu este o scuza.Stam fără televiziune dar plătim abonament
Sa angajam noi? Cum ati ajuns la concluzia ca noi suntem RCS – RDS?
Spuneti-le celor de la Digi pe care ii platiti sa angajeze.
lipsa semnal digi mobil
In ce localitate aveti probleme cu semnalul Digi?
nu avem semnal la telefonul mobil din dolj de la tara ce se intampla??
In ce localitate aveti probleme cu semnalul la telefonul mobil in Dolj? Astazi in prima parte a zilei a fost o avarie care afecta mai multe localitati din Dolj insa ar fi trebuit sa se rezolve in mare parte. Incercati repornirea telefonului iar daca problema este aceeasi spuneti-mi in ce localitate aveti probleme.
Buna ziua. Ma numesc N. IOAN cu domiciliul in IASI,strada Masinii, nr.*,Bl. *, Sc. *, Ap.*, client la firma dumneavostra cu cod client ******.
De circa 2 luni firma DIGI executa lucrari de modernizare si intretinere in Iasi . Ca atare dupa terminarea activitatilor din ziua respectiva , in jurul blocului unde am locuinta personala, sunt parcate in mod repetat un numar de minim 7 autovehicule cu sigla RCS RDS, astfel incat proprietarii de prin imprejurul acestor locuri de parcare (mentionez ca nu sunt locuri de parcare inchiriate de la primarie), nu mai au spatiu pentru autovehiculele personale.
Din acest motiv , va rog sa gasiti o solutie pentru remedierea acestor neajunsuri.
P.S. O solutie ar fi , ca si parere personala , inchirierea unor spatii de parcare de la Kaufland Nicolina Iasi , acesta locatie fiind si foarte aproape de cazarea angajatilor dumneavostra , de Hotel ONEST.
Telefon contact *******.
Va multumesc.
Buna ziua,
Noi nu reprezentam compania Digi, doar oferim informatii.
Pentru aceasta situatie puteti face o sesizare la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Iasi la numarul 0332400401.
De 1 ora incerc da iau legatura la deranjamente
Dar nu are bunavointa sa raspunda nimeni
La digi si nu imi merge tv,iar la sediu Turda nu a avut bun simt sa raspunda him ni
Nu avem informatii despre o avarie generala in Turda care sa afecteze serviciile Digi. Pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Cluj (deranjamente) la numarul 0364400401.
Am sunat,a intrat robotul si nu a raspuns nimeni
Trebuie sa sunati, urmati pasii pentru a intra in legatura cu un operator iar cand se aude mesajul ca urmeaza sa va fie facut transferul catre un operator asteptati la telefon cat este nevoie, fara sa inchideti. Probabil din cauza conditiilor meteo nefavorabile din tara au probleme si sunt mai multi clienti care suna in acelasi timp.
Va multumesc pentru amabilitate dar se asteapta foarte mult pana intra un operator in legatura cu apelul
Nu pot sa stau ore intregi pana ma preia un operator
In unele momente se asteapta mult, ideea e ca este weekend si au efectiv redus de personal, nu pot avea acelasi numar de persoane ca in timpul saptamanii. Asa este la toti operatorii, in unele momente se asteapta mult, in altele putin. Cateva ore nu veti astepta la telefon, asta e clar. Altfel, faceti o sesizare online dar nu veti primi un raspuns pana cel mai devreme luni.
Buna ziua, ma numesc Runcan Ancuta, cod client: ****** (abonamentul este pe numele Runcan Ilisca_mama mea. Locuiesc în Manastur, pe str Mehedinti 28. Am observat o defecțiune la telefon, nu mai functioneaza, am observat o fisură a cablului de legatura. Va multumesc. Cu stima
Buna ziua,
In ce localitate aveti probleme cu telefonia fixa?