Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil.


Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS (Digi) poate fi contactat telefonic, prin formular online, prin e-mail, prin fax sau in unul din punctele de prezenta disponibile.
De regula apar diverse nemultumiri privind serviciile operatorilor de telecomunicatii, motiv pentru care suntem nevoiti sa ii contactam frecvent. Pe langa aceste situatii, avem nevoie de ajutor in configurarea echipamentelor oferite de catre ei. Desi unele echipamente sunt usor de configurat si nu trebuie neaparat sa ii contactam pe reprezentatii companiei RCS-RDS (de exemplu, informatii despre configurarea internetului mobil gasim AICI), alteori intalnim situatii mai complicate pe care operatorii Digi le pot rezolva mult mai usor.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

De asemenea, o factura este mereu mai usor de detaliat de catre un reprezentant RDS decat sa o analizam noi online.

Luand in considerare aceste lucruri, putem contacta serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS prin urmatoarele modalitati:

  1. Apel telefonic. Pentru a apela serviciul telefonic de relatii cu clientii avem urmatoarele variante, in functie de problema intampinata:
  • Informatii/probleme servicii fixe (internet fix, telefonie fixa, cablu tv, Digi Wi-Fi): 0314004401 (pentru Bucuresti/Ilfov) sau 03xx 400 401 (unde xx reprezinta codul judetului – exemplu: Constanta 0341 400 401);
  • Informatii/probleme servicii mobile (internet mobil, telefonie mobila): 0314007777 (apelabil din orice retea) sau *777 (apelabil din reteaua Digi Mobil);
  • Informatii/probleme servicii Digi TV Satelit (televiziune prin antena parabolica): 0314004000.
  • Informatii/probleme aplicatii mobile (Digi Online, Digi Oriunde, Digi Storage): putem apela fie local la numarul pentru servicii fixe, fie la numarul pentru servicii mobile. Inca nu am testat daca putem fi ajutati la numarul pentru antena satelit insa este suficient ca suntem ajutati la unul din primele doua numere.
  • Informatii/probleme servicii business (dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314006500 sau *500 (apelabil din reteaua Digi Mobil)
  • Informatii financiare servicii business (departamentul Collection – dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314010020
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Italia: 0314074077
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Spania: 0314006422
  • Informatii/probleme serviciul roaming Digi Romania: 0314008000

Toate numerele de telefon sunt cu tarif normal si disponibile non-stop mai putin numarul pentru informatii financiare servicii business (0314010020), acesta are un program de lucru mai limitat si anume de luni pana vineri intre orele 09:00 – 17:00.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

In majoritatea situatiilor telefonic trebuie sa oferim doar numele titularului si adresa, mai putin situatii care implica activarea unor servicii, oferirea unor date confidentiale (nume utilizator si parola pentru conectare la internet, cod puk, etc.), caz in care trebuie sa oferim si CNP-ul pentru a demonstra ca suntem titularul contractului.

  1. Formular online. Pentru a deschide o sesizare/solicitare online trebuie sa accesam site-ul oficial rcs-rds. ro – sectiunea Asistenta – Asistenta Clienti – Intra in legatura cu noi iar aici selectam una din optiunile cele mai apropiate de situatia noastra:
  • Suport probleme tehnice;

  • Verificare stadiu sesizare depusa;

  • Informatii despre facturi si plati;

  • Sugestii client;

  • Cerere date cu caracter personal;

Modalitatea de contact online s-a schimbat la Digi, astfel incat pentru o sesizare trebuie sa accesam sectiunea Contact – iar mai jos la Asistenta tehnica: Contact avem un formular pe care trebuie sa il completa.

Deseori varianta de contact prin formular online este indicata deoarece uneori solicitarea ajunge direct la departamentul care trebuie sa se ocupe de problema noastra, fara sa fie nevoie sa mai treaca prin Call Center.

  1. E-mail. Putem trimite e-mail la una din urmatoarele adrese in functie de problema noastra:
  • clienti@rcs-rds.ro : pentru orice problema/situatie/informative/sugestie. Este recomandata una din primele doua metode deoarece se raspunde mai greu prin e-mail, problema neajungand direct la departamentul care se ocupa de situatia noastra.
  • sales@rcs-rds.ro: pentru informatii despre vanzari servicii business
  1. Fax. Desi este o metoda invechita, in cazul in care nu avem alta varianta putem sa trimitem si un fax la numarul 0314004441
  2. Puncte de prezenta. Daca dorim sa discutam fata in fata o anumita problema atunci putem sa ne prezentam in unul din punctele de prezenta RCS-RDS. Lista complete a sediilor o gasim aici: http://www.rcs-rds.ro/asistenta/puncte-de-prezenta
  3. Facebook. Putem contacta un reprezentant RDS si prin intermediul platformei de socializare Facebook, ii gasim sub numele Digi Romania (@digipunctro).
  4. Forum Softpedia. O alta modalitate de a contacta serviciul de relatii cu clientii RDS este prin intermediul forumului Softpedia, exista o persoana (Digi_Helper) care ofera suport/asistenta.

Cele mai frecvente probleme intampinate cu RCS & RDS sunt:

-probleme semnal telefonie mobila si internet mobil (semnal slab, lipsa semnal, intreruperi, avarii);

-problema conectare la internetul mobil (smartphone sau stick 3g/4g);

-probleme cablu tv / antena digi tv satelit (lipsa semnal, semnal slab, semnal mare);

-problema internet fix diginet (eroare 678, 691, trafic redus, etc.);

-problema telefonie fixa (lipsa ton, convorbiri intrerupte, etc.);

-probleme aplicatii mobile (autentificare DigiOriunde, DigiOnline, MyDigi, etc.);

-probleme facturi/plati;
Pentru ca multe persoane nu cunosc prefixul judetului in care au probleme cu serviciile RDS, mai jos gasim numerele de telefon (cu prefix) la care trebuie sa sunam in caz ca dorim sa reclamam un deranjament sau daca dorim informatii comerciale/financiare:

Alba: 0358400401 / 0358400414
Arad: 0357400401 / 0357400414
Arges: 0348400401 / 0348400414
Bacau: 0334400401 / 0334400414
Bihor: 0359400401 / 0359400414
Bistrita-Nasaud: 0356400401 / 0356400414
Botosani: 0331400401 / 0331400414
Braila: 0339400401 / 0339400414
Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414
Buzau: 0338400401 / 0338400414
Brasov: 0368400401 / 0368400414
Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
Calarasi: 0342400401 / 0342400414
Cluj: 0364400401 / 0364400414
Constanta: 0341400401 / 0341400414
Covasna: 0367400401 / 0367400414
Dambovita: 0345400401 / 0345400414
Dolj: 0351400401 / 0351400414
Galati: 0336400401 / 0336400414
Giurgiu: 0346400401 / 0346400414
Gorj: 0353400401 / 0353400414

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Harghita: 0366400401 / 0366400414
Hunedoara: 0354400401 / 0354400414
Ialomita: 0343400401 / 0343400414
Iasi: 0332400401 / 0332400414
Maramures: 0362400401 / 0362400414
Mehedinti: 0352400401 / 0352400414
Mures: 0365400401 / 0365400414
Neamt: 0333400401 / 0333400414
Olt: 0349400401 / 0349400414
Prahova: 0344400401 / 0344400414
Satu Mare: 0361400401 / 0361400414
Salaj: 0360400401 / 0360400414
Sibiu: 0369400401 / 0369400414
Suceava: 0330400401 / 0330400414
Teleorman: 0347400401 / 0347400414
Timis: 0356400401 / 0356400414
Tulcea: 0340400401 / 0340400414
Vaslui: 0335400401 / 0335400414
Valcea: 0350400401 / 0350400414
Vrancea: 0337400401 / 0337400414

Cum putem rezilia abonamentul la RCS – RDS (Digi)?

Rezilierea abonamentului RCS – RDS se poate face de catre titularul contractului in unul din punctele de prezenta Digi.
De ceva timp, rezilierea se poate realiza si printr-o cerere online facuta pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.

Cum facem suspendarea serviciilor la RCS – RDS (Digi) pe o perioada de timp?

Putem suspenda serviciile Digi printr-o cerere depusa de catre titularul contractului intr-o casierie Digi. Contractul se poate suspenda pe minim o luna si maxim 3 luni iar reconectarea se poate solicita oricand, chiar si inainte de atingerea termenului solicitat initial. Suspendarea si reconectarea sunt gratuite.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

6133 COMENTARII

  1. Buna ziua,
    Va informez ca nu pot vizualiza pe telefon pagina de autentificare RCS & RDS deoarece tot ecranul este ocupat de mesajul ”
    Confidenţialitatea ta este importantă pentru noi. Vrem să fim transparenţi și să îţi oferim posibilitatea să accepţi cookie-urile în funcţie de preferinţele tale” pe care nu-l pot elimina.

    • Buna ziua,
      Trebuie sa aveti o optiune mai jos Accepta prin care o sa dispara acel mesaj. Pe unele site-uri mesajul acela nu este optimizat pentru mobil si apare foarte mare.

  2. sunt titular de contract t.v. si nu pot beneficia de contract deoarece nu stiu cine a montat tuburile pentru cablu. Sunt de marti (16 aprilie fara tv),Cei care au sapat pentru montarea tuburilor nu stiu de la ce firma sunt, poate ii presati d- voastra .Marti (16) s- a taiat cablu. Cei care aveau atributii de a ne reconecta a doua zi, au mers pe incredere si stupoare, nu au reusit, din cauza unor incompetenti .Vorba aceea: leafa merge, noi muncim cu spor.Va rog rezolvati urgent problema!Cine a gresit sa plateaca, cu siguranta .Chit ca reduc zilele de concediu legal dar imi fac dreptate!Sper ca veti interveni !Sincer,nu stiu la care usa sa bat: Primarie ,care da aprobare la tot felul de lucrari ,sau Electrica Oricum ,pentru zilele in care nu am beneficiat de abonament nu platesc .Chiar de e mic. Cei care sunt responsabili de acest incovient vor „deconta”!Nu este posibil tu, platitor corect sa nu poti beneficia pentru ce platesti!

  3. Buna Ziua
    Ma numesc Sidona T. si sunt fiica d-nei ****** ,care are domiciliul in mun Onesti, str. **** ,nr.*,bloc *,sc.*,ap.*, judet Bacau , beneficiara a abonamentului la cablu TV pentru telefon fix ****** si in care apare din nou telefonul mobil vechi care a fost radiat pana in 2019 pentru care nu am platit suma de 9,50 lei cu TVA .M-am prezentat azi la sediul din mun Onesti al RDS& RDS cu o cerere semnata de mama mea care este in varsta si nu se poate deplasa ,d-na la ghiseul cu contracte mi-a spus ca trebuie sa se prezinte personal sau sa prezint o procura pentru a putea radia telefonul mobil.Vin si intreb care este baza legala pentru care dvs a-ti activat telefonul mobil care deja era scos din circulatie ca urmare a faptului ca erau uzate si acum le-ati repus in abonament pentru plata lunara.
    Mama mea nu se poate prezenta personal pentru ca nu se poate deplasa iar procura costa 80 lei si pentru ce sa dau atatia bani ,cand ceva a fost scos din uz si dvs reveniti din nou cu ceva ce abonatul nu mai este in posesia lui.
    Fata de cele m etionat mai sus rog sa mi puneti la dispozitie actul in baza caruia dvs a-ti introdus in abonamentul de cablu TV din nou un telefon mobil ce a fost scos din uz .
    Cu respect

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii.
      In ceea ce priveste situatia dvs, nu stiu exact la ce va referiti prin reactivarea telefonului, cred ca va referiti la faptul ca acum este tarifat cu 2 euro pe luna. Au fost marite abonamentele in reteaua Digi iar cine nu era de acord putea rezilia contractul (cred ca puteti si acum deoarece nu mai aveti perioada contractuala), insa, in reteaua Digi rezilierea contractului se face doar de catre titular sau de catre o persoana imputernicita notarial.
      Va puteti exprima nemultumirea privind aceasta situatie facand o sesizare la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS.

  4. Buna ! Sunt din judetul Caras Severin,iar de vreo ora maxim ,numai am nici internet și nici cablul nu merge !? Cum pot lua legătura cu cei de aici ?

    • Buna Georgiana,
      In ce localitate ai probleme cu serviciile RCS – RDS? Pentru a anunta defectiunea trebuie sa suni la serviciul de relatii cu clientii Caras-Severin (deranjamente) la numarul 0355400401.

    • Buna seara,
      Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii.
      Din cate stiu, in Chitila nu este o avarie generala care sa afecteze serviciile RDS, pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Ilfov (deranjamente) la numarul 0314004401.

  5. Buna seara sunt din Fetesti jud ialomita au venit sa imi monteze ptr fibra optica si au pus ditamai aparatul in tavan langa contoarul electric nu estr posibil asa cv in secolulu 21

    • Buna seara,
      Pai daca asa sunt transmise serviciile prin fibra optica. Dvs nu stiti cum functioneaza serviciile acestea si de aceea va asteptati probabil sa fie transmise prin aer.

    • Buna ziua,
      In acest moment nu este o avarie generala in Arad, pentru problema privind telefonia fixa va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Arad (deranjamente – 0357400401).

  6. 1.Ma intereseaza daca aveti cablu cu interiuor de cupru si cat costa un metru.
    2. vreau schimbarea cablului interior la tv-uri.
    3. la ce nr. de tel. trebuie sa ma adresez?

    • 1. Toate cablurile coaxiale pentru televiziune contin cupru.
      2. Ok, se poate.
      3. Trebuie sa sunati la 03xx400401 unde xx este prefixul judetului sau 0314004401 daca sunteti din Bucuresti/Ilfov.

    • Pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Galati (deranjamente – 0336400401) si sa faceti o sesizare in acest sens.

  7. Bună ziua

    Aș vrea să știm câte contracte+ servicii în termen avem și când expiră acestea. Preferăm să ne răspundeți prin email cât mai repede posibil.

    • Buna ziua,
      La ce operator sunteti abonat? Noi nu reprezentam niciun operator de telecomunicatii, pentru detalii contractuale trebuie sa faceti o solicitare la operatorul la care sunteti abonat.

    • In ce localitate si in ce zona (case/blocuri)?
      Termenul contractual standard este maxim 90 zile insa in peste 95% din cazuri nu dureaza atat, depinde de zona si localitate.

  8. Buna ziua. As avea nevoie de niste sfaturi. RECEIVERUL functioneaza, a fost testat. Legat direct la LNB functioneaza cu semnal de 95%. Legat prin cablu, in casa, nu mai are semnal. Continuitatea cablului este buna, a fost masurata. Astept raspunsul dvs

    • Buna ziua,
      Aveti un echipament de la RCS – RDS sau un router personal? Daca da, ati incercat sa le reporniti? La RCS – RDS Arges (0348400401) ati facut o sesizare?

  9. Buna ziua!
    Am sunat de 5 ori la firma Rcs-rds cu rugamintea sa-mi deie drumul la semnalul de televiziune, avand instalata fibra optica, modem si internet in functiune.
    Domnii de la instalari pe orasul Tecuci sunt mai comozi?
    Cat mai astept?

  10. In data de 10.03.2019 am incheiat contractul 8******* pentru livrarea de semnal la 3 televizoare . Unul functioneaza , iar celelalte 2 nu receptioneaza decat 60 canale. Am solicitat decodoare contra cost ( chirie ) dar nici pana la aceasta data nu am primit nimic . Mi s-a spus sa astept pana cand v-a returna un alt client 2 decodoare , ca sa le primesc pe acelea. La semnarea contractului nu s-a discutat absolut nimic despre aceasta situatie. In atare conditii nu as mai fi semnat un contract cu digi pe un an de zile. Am rugamintea de a ma ajuta in rezolvarea problemei.

    • Salut Lucian,
      In Cluj-Napoca nu avem informatii ca ar fi o avarie generala, pentru aceasta problema poti suna la numarul 0364400401 (serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Cluj).

    • Nu avem informatii despre o avarie generala in Sapanta, Maramures. Pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Maramures (deranjamente) la numarul 0362400401.

  11. Bună seara de o săptămână avem probleme cu internetu tot am sunat si au venit băieți dar degeaba ca nu merge internetul deja neam saturat tot sa sunam la voi

    • Buna seara,
      Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii.
      In ce localitate aveti probleme? Insistati cu sesizarile, de asemenea puteti cere si reducerea facturii pe perioada in care nu v-au functionat serviciile.

  12. Nu mai merge netul de mai bine de 4 ore in Brasov (strada bronzului, nr 1, blc. 501, sc. C)
    Routerul merge doar ca nu primeste semnal de la ISP. Am restartat si pcul si routerul de mai multe ori.

  13. Buna ziua,
    Am rugamintea de a-mi inmana toate inregistrarile convorbirilor noastre din anul 2019.
    A aparut o neclaritate asupra comunicarii catre mine si totodata catre departamentele dumneavoastra.
    In apelurile telefonice primite de la relatii cu clientii rcs-rds, sunt inregistrate solutiile la problema mea.

    Va multumesc.

    • Buna seara,
      Pentru a solicita inregistrarile convorbirilor avute in call center-ul RCS – RDS trebuie sa trimiteti o solicitare pe adresa e-mail clienti @rcs-rds.ro sau sa trimiteti o cerere scrisa catre sediul central.

  14. Modificare nume titular de contract,
    Buna seara,
    Vreau sa schimb nume titular contract ,avand in vedere ca proprietarul locuintei nu este cel mentionat pe contractul cu dvs.
    Multumesc pt raspuns,

  15. Comunicarea cu dvs telefonic este ff dificila, desi sunt imputernicita pentru sora mea ***** si efectuez operatiuni la dvs in numele ei,( fiind f in virsta , si greu deplasabila) nu ma puteti autentifica. Va rog sa inregistrati acest anunt pt remedierea defectiunii la tel 0347*****, va rog incepind cel putin de miine de la ora 12.00 Va multumesc

    • Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii.
      Daca nu reusiti sa intrati in legatura cu un operator telefonic, puteti face o sesizare online pe site-ul Digi sau pe pagina Facebook Digi Romania.

  16. Buna ziua,

    Am portat telefonul fix de la Telekom la digi. In a 4 a zi dupa instalare am primit mesaj ca portarea s-a efectuat cu succes, dar telefonul are ton ocupat si nu pot suna nici catre el nici de pe el. Cum remediez situatia?
    Va multumesc

    • Buna seara,
      Este posibil sa fi intervenit o problema tehnica in procesul de portare, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS (deranjamente) si sa sesizati aceasta problema.

  17. Imaginea pe televizor este cu ,,purici” sau cu ,,pete” pe unele canale. Am văzut caseta de pe holul blocului deschisă într-una din zile. Poate să verifice cineva acest lucru? Eu am verificat cablul de la televizor, spliterul și totul pare în regulă.
    Acest mesaj poate fi luat și ca o sesizare.
    Vă mulțumesc.
    Dumitru STROE

    • Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii.
      Pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS (deranjamente).

  18. Buna Ziua
    De ieri nu merge internetul si am fost la Digi si am intrebat iar doamna casiera a spus ca ar fi o problema tehnica.Va multumesc..

  19. Am cerere de reclamatie cu nr.*****/14.03.2019,semnalul la releele din bulevardul N.TITULESCU RESPECTIV TUFANETE, LINGA SIF OLTENIA respectiv blocurile 317 si 319 de o luna a fost dat foarte tare, deja la etajele 5-10 sint probleme de sanatate, sa inteleg ca va intereseaza doar vinzarea nu viata oamenilor, am dovezi clare ca ne a murit o doamna in bloc ca a inhalat ani intregi radon , gaz radioactiv si a murit de cancer la plamini, adica voi sunteti destepti si noi prosti.ORI ACTIONATI IMEDIAT ORI LE DAM JOS CU toporul.

  20. Buna seara
    Am primit zilele acestea o factura pe numele ****** (adresa este Negoiu * Codlea) pt plata unei facturi de mobil,
    Dna respectiva este decedata din 2016!!!!
    Va rog sa solutionati aceasta problema,…
    Eu nu am abonament la telefon pe reteaua dvs,am doar abonament cablu si internet.
    Va multumesc!

    • Buna seara,
      Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii.
      Pentru aceasta situatie, daca aveti posibilitatea va recomand sa ajungeti cu o copie de pe certificatul de deces intr-un punct de lucru Digi.

  21. In data de 07 martie 2019 am incheiat un contract de cablu tv la Rm Valcea ,pentru Com Golesti,sat Opatesti Nr 48 ,am fost sunat de un angajat acestui serviciu public ,in dupa masa yilei pentru identificare locatie ( angajata de la contracte s-a chinuit 1/2 de ora sa contacteze pe cineva din achipa pentru aceasta localizare si nu a reusit ) ,iar pana astazi nu am primit niciun contact de vreo intentia de a veni cineva sa realizeze conectarea (cablul trece pa la poarta mea la 20 m de casa ) ,cu toate ca salariata de la contracte mi-a precizat ca acest lucru se realizeaza in 5-7 zile ,termen in care si eu am fost prezent la locatia mentionata ( mentionez ca eu locuiesc in Bucuresti ,am contract rcs/rds motiv pentru care am cerut ca factura sa-mi fie livrata aici ,dar acolo merg doar de 4 ori pe an cate 8-10 zile ) !Acum ,pentru instalare trebuie o intelegere pentru data viitoare cand eu voi mai fi ,din nou,acolo ! Motivul pentru care eu va sesizez este lipsa totala de responsanilitate a celor din aceasta sucursala motiv pentru care va solicit sa dati afara aceste putori care duc in derizoriu calitatea serviciului rcs/rds si isi bat joc de noi platitorii acestei utilitati ,din banii carora aceti indivizi isi intretin familia !

  22. Unde mă pot adresa pentru un abonament tv ,prin antenă satelit la o casã de vacanță situată la limita dintre două județe.? Menționez că sunt din Cluj Napoca unde am abonament rds și doresc abonament tv tot rds în localitatea Fălcuşa județul. Sălaj.