Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil.


Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS (Digi) poate fi contactat telefonic, prin formular online, prin e-mail, prin fax sau in unul din punctele de prezenta disponibile.
De regula apar diverse nemultumiri privind serviciile operatorilor de telecomunicatii, motiv pentru care suntem nevoiti sa ii contactam frecvent. Pe langa aceste situatii, avem nevoie de ajutor in configurarea echipamentelor oferite de catre ei. Desi unele echipamente sunt usor de configurat si nu trebuie neaparat sa ii contactam pe reprezentatii companiei RCS-RDS (de exemplu, informatii despre configurarea internetului mobil gasim AICI), alteori intalnim situatii mai complicate pe care operatorii Digi le pot rezolva mult mai usor.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

De asemenea, o factura este mereu mai usor de detaliat de catre un reprezentant RDS decat sa o analizam noi online.

Luand in considerare aceste lucruri, putem contacta serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS prin urmatoarele modalitati:

  1. Apel telefonic. Pentru a apela serviciul telefonic de relatii cu clientii avem urmatoarele variante, in functie de problema intampinata:
  • Informatii/probleme servicii fixe (internet fix, telefonie fixa, cablu tv, Digi Wi-Fi): 0314004401 (pentru Bucuresti/Ilfov) sau 03xx 400 401 (unde xx reprezinta codul judetului – exemplu: Constanta 0341 400 401);
  • Informatii/probleme servicii mobile (internet mobil, telefonie mobila): 0314007777 (apelabil din orice retea) sau *777 (apelabil din reteaua Digi Mobil);
  • Informatii/probleme servicii Digi TV Satelit (televiziune prin antena parabolica): 0314004000.
  • Informatii/probleme aplicatii mobile (Digi Online, Digi Oriunde, Digi Storage): putem apela fie local la numarul pentru servicii fixe, fie la numarul pentru servicii mobile. Inca nu am testat daca putem fi ajutati la numarul pentru antena satelit insa este suficient ca suntem ajutati la unul din primele doua numere.
  • Informatii/probleme servicii business (dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314006500 sau *500 (apelabil din reteaua Digi Mobil)
  • Informatii financiare servicii business (departamentul Collection – dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314010020
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Italia: 0314074077
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Spania: 0314006422
  • Informatii/probleme serviciul roaming Digi Romania: 0314008000

Toate numerele de telefon sunt cu tarif normal si disponibile non-stop mai putin numarul pentru informatii financiare servicii business (0314010020), acesta are un program de lucru mai limitat si anume de luni pana vineri intre orele 09:00 – 17:00.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

In majoritatea situatiilor telefonic trebuie sa oferim doar numele titularului si adresa, mai putin situatii care implica activarea unor servicii, oferirea unor date confidentiale (nume utilizator si parola pentru conectare la internet, cod puk, etc.), caz in care trebuie sa oferim si CNP-ul pentru a demonstra ca suntem titularul contractului.

  1. Formular online. Pentru a deschide o sesizare/solicitare online trebuie sa accesam site-ul oficial rcs-rds. ro – sectiunea Asistenta – Asistenta Clienti – Intra in legatura cu noi iar aici selectam una din optiunile cele mai apropiate de situatia noastra:
  • Suport probleme tehnice;

  • Verificare stadiu sesizare depusa;

  • Informatii despre facturi si plati;

  • Sugestii client;

  • Cerere date cu caracter personal;

Modalitatea de contact online s-a schimbat la Digi, astfel incat pentru o sesizare trebuie sa accesam sectiunea Contact – iar mai jos la Asistenta tehnica: Contact avem un formular pe care trebuie sa il completa.

Deseori varianta de contact prin formular online este indicata deoarece uneori solicitarea ajunge direct la departamentul care trebuie sa se ocupe de problema noastra, fara sa fie nevoie sa mai treaca prin Call Center.

  1. E-mail. Putem trimite e-mail la una din urmatoarele adrese in functie de problema noastra:
  • clienti@rcs-rds.ro : pentru orice problema/situatie/informative/sugestie. Este recomandata una din primele doua metode deoarece se raspunde mai greu prin e-mail, problema neajungand direct la departamentul care se ocupa de situatia noastra.
  • sales@rcs-rds.ro: pentru informatii despre vanzari servicii business
  1. Fax. Desi este o metoda invechita, in cazul in care nu avem alta varianta putem sa trimitem si un fax la numarul 0314004441
  2. Puncte de prezenta. Daca dorim sa discutam fata in fata o anumita problema atunci putem sa ne prezentam in unul din punctele de prezenta RCS-RDS. Lista complete a sediilor o gasim aici: http://www.rcs-rds.ro/asistenta/puncte-de-prezenta
  3. Facebook. Putem contacta un reprezentant RDS si prin intermediul platformei de socializare Facebook, ii gasim sub numele Digi Romania (@digipunctro).
  4. Forum Softpedia. O alta modalitate de a contacta serviciul de relatii cu clientii RDS este prin intermediul forumului Softpedia, exista o persoana (Digi_Helper) care ofera suport/asistenta.

Cele mai frecvente probleme intampinate cu RCS & RDS sunt:

-probleme semnal telefonie mobila si internet mobil (semnal slab, lipsa semnal, intreruperi, avarii);

-problema conectare la internetul mobil (smartphone sau stick 3g/4g);

-probleme cablu tv / antena digi tv satelit (lipsa semnal, semnal slab, semnal mare);

-problema internet fix diginet (eroare 678, 691, trafic redus, etc.);

-problema telefonie fixa (lipsa ton, convorbiri intrerupte, etc.);

-probleme aplicatii mobile (autentificare DigiOriunde, DigiOnline, MyDigi, etc.);

-probleme facturi/plati;
Pentru ca multe persoane nu cunosc prefixul judetului in care au probleme cu serviciile RDS, mai jos gasim numerele de telefon (cu prefix) la care trebuie sa sunam in caz ca dorim sa reclamam un deranjament sau daca dorim informatii comerciale/financiare:

Alba: 0358400401 / 0358400414
Arad: 0357400401 / 0357400414
Arges: 0348400401 / 0348400414
Bacau: 0334400401 / 0334400414
Bihor: 0359400401 / 0359400414
Bistrita-Nasaud: 0356400401 / 0356400414
Botosani: 0331400401 / 0331400414
Braila: 0339400401 / 0339400414
Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414
Buzau: 0338400401 / 0338400414
Brasov: 0368400401 / 0368400414
Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
Calarasi: 0342400401 / 0342400414
Cluj: 0364400401 / 0364400414
Constanta: 0341400401 / 0341400414
Covasna: 0367400401 / 0367400414
Dambovita: 0345400401 / 0345400414
Dolj: 0351400401 / 0351400414
Galati: 0336400401 / 0336400414
Giurgiu: 0346400401 / 0346400414
Gorj: 0353400401 / 0353400414

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Harghita: 0366400401 / 0366400414
Hunedoara: 0354400401 / 0354400414
Ialomita: 0343400401 / 0343400414
Iasi: 0332400401 / 0332400414
Maramures: 0362400401 / 0362400414
Mehedinti: 0352400401 / 0352400414
Mures: 0365400401 / 0365400414
Neamt: 0333400401 / 0333400414
Olt: 0349400401 / 0349400414
Prahova: 0344400401 / 0344400414
Satu Mare: 0361400401 / 0361400414
Salaj: 0360400401 / 0360400414
Sibiu: 0369400401 / 0369400414
Suceava: 0330400401 / 0330400414
Teleorman: 0347400401 / 0347400414
Timis: 0356400401 / 0356400414
Tulcea: 0340400401 / 0340400414
Vaslui: 0335400401 / 0335400414
Valcea: 0350400401 / 0350400414
Vrancea: 0337400401 / 0337400414

Cum putem rezilia abonamentul la RCS – RDS (Digi)?

Rezilierea abonamentului RCS – RDS se poate face de catre titularul contractului in unul din punctele de prezenta Digi.
De ceva timp, rezilierea se poate realiza si printr-o cerere online facuta pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.

Cum facem suspendarea serviciilor la RCS – RDS (Digi) pe o perioada de timp?

Putem suspenda serviciile Digi printr-o cerere depusa de catre titularul contractului intr-o casierie Digi. Contractul se poate suspenda pe minim o luna si maxim 3 luni iar reconectarea se poate solicita oricand, chiar si inainte de atingerea termenului solicitat initial. Suspendarea si reconectarea sunt gratuite.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

6133 COMENTARII

  1. Buna am probleme cu wi-fi.A fost o pana de curent si s-au oprit pentru citeva minute toate dar cind a revenit nu mai functioneaza internetul nu se mai poate gasi reteaua de interbet pe nici un dispozitiv

    • Buna ziua,
      Pentru aceasta problema privind telefonia fixa trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Pitesti (deranjamente) la numarul 0348400401.

  2. B ziua! Sunt abonat la Rcs de mult timp și mi s a stricat receiver ul. Nu mai pot vizualiza programele și nici telecomanda nu mai functioneaza. Ce trebuie să fac?

    • Buna ziua,
      Trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS, veti fi indrumata catre un punct service Digi sau va ajunge o echipa service acasa.

  3. Bună seara.De o săptămână în comuna Cosmeşti,sat Băltăreți,jud. Galați semnalul la Digi Mobil dispare frecvent.Se poate verifica poblema ?

    • Buna ziua,
      Trebuie sa sunati la numarul 0314007777 (deranjamente Digi – servicii mobile) si sa sesizati problema la adresa respectiva.

  4. Am făcut si eu o sesizare in legatura cu cablul tv si net nu mai functioneaza si mi s- a spus ca va veni o echipă până în ora 17 dar nu m-a contactat nimeni

  5. Buna ziua , de aseară nu mai functioneaza internetul, sun la serviciul clienti si nu răspunde nimeni de 40 min am sunat de trei ori , ce pot sa fac sa vina o echipă sa verifice.

    • Buna ziua,
      Fiind weekend, va recomand sa asteptati la telefon pana va este preluat apelul, fara sa inchideti, online nu o sa va raspunda nimeni de la ei in weekend. In ce localitate aveti probleme cu internetul?

        • Incercati sa-l reporniti iar daca problema este aceeasi, incercati sa conectati cablul direct intr-un calculator sa verificati daca functioneaza fara router.

          • Configurarea pentru TP-Link TL-MR3420 se face in felul urmator:
            Accesati in browser IP-ul interfetei de administrare a routerului, 192.168.0.1, userul si parola sunt ambele admin daca nu le-ati schimbat – Selectati Network – WAN – selectati PPPoE la tipul conexiunii iar la username si password introduceti datele de conectare pe care le aveti de la RCS – RDS si selectati Save. Daca tot nu functioneaza, va recomand sa sunati la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS sa se asigure ca echipamentul lor este inca in modul bridge pentru a putea folosi routerul personal.

  6. Buna seara
    Vreau sa fiu deconectara de la tv,si internet pe o perioada de 3 luni,deoarece sant in Germania la spital. Nu stiu cat va dura șederea noastra aici,Deja avem 2 luni,Va rog lasati_mi decat telefonul.
    Mulțumesc frumos
    Adresa este Str Turda bl * apt * sc *.

    • Buna seara,
      Suspendarea contractului pe perioada determinata se poate face doar de catre titularul contractului intr-un punct de lucru Digi.

  7. Buna ziua,am o problema,poate ma puteti ajuta…ieri am dat la setare sistem-setari implicite-ok si am sters toate programele,am vrut sa dau o scanare.acum lista de canale e zero nu imi mai gaseste nici un program tv cand dau scanare.ce trebuie sa fac?am receptor digi Kaon1000.multumesc

  8. Buna seara
    Am un abonament la dv la adresa str. Ciorogarlei nr *, Bacu, Joita
    De o ora nu functioneaza nimic si nu reusesc sa prind linia telefonica sa vad ce s-a intamplat

  9. Buna ziua, Va scriu de la clinica ***** din Cluj-Napoca, str.******,nr.*, cod client:******. Avem o problema cu televiziunea in sensul ca ne zice ca nu este semnal si sa verificam conexiunea antenei.
    Va rog sa ne trimiteti o echipa de urgenta.
    Multumesc.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem cei de la Digi, doar oferim informatii.
      Pentru aceasta problema va recomand sa sunati la numarul dedicat clientilor persoane juridice, 0314006500.

    • Buna ziua,
      Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Iasi (deranjamente) la numarul 0332400401 si sa faceti o sesizare privind nefunctionarea telefoniei fixe.

  10. Buna seara. Va cintactez in legatura cu cid client **** seini pe numele *****. V am contact su ieri am vb cu irina si a spus că in 24 de ore se remediaza problema. Nu este internet tv. Azi v am contactat telefonic din nou. Cineva a încercat să contacteze fi4ma in baia mare la sediul mall in numele clientului. I s ă raspuns sa vina beneficiarul cu buletinul. Mama are 78 de ani tata ă decedat de 3 luni. Chiar nu se poate face nimic? e vorba de Digi care a preluat akta

    • Buna seara,
      Daca i s-a spus sa vina beneficiarul cu buletinul atunci probabil trebuie sa fie semnat un contract cu Digi pentru a fi furnizate in continuare serviciile. Daca nu poate ajunge titularul contractului de la Akta atunci poate ajunge si o alta persoana si va semna un contract pe numele lui/ei.

      • Stati un pic. Dk nu am contract cum au emis factura digi? Banii s au încasat fara contract? De ce nu s a trimis o notificare din care sa rezulte încheierea serviciilor akta si necesitatea semnării unui nou contract cu digi până la data X
        Tăiem serviciile asa 😠😭
        La 78 de ani poate merge in alt oras la sediu digi? Ca aici nu este.
        Eu voi contacta OPC ul dk nu se remediaza până la prânz. Nu ati dat nici un avertisment notificare da factura a ti încasat o

        • Noi nu suntem cei de la Digi, doar oferim informatii. Nu stiu de ce i s-a spus sa ajunga titularul, sunati la relatii cu clientii Digi pentru a clarifica situatia. Degeaba va adresati la OPC daca nu ii contactati mai intai pe cei de la Digi, cei de la OPC va vor intreba prima si prima data daca ati contactat furnizorul pentru o rezolutie.

          • Am contactat de 3 ori . Si convorbirile se înregistrează. De fiecare au spus 24 de ore va ajunge un operator se remediaza. Azi cică nu este contract. La sediu sa vina persoana cu buletinul. E ca pcr fsn psd

          • Sunati la ei pentru a clarifica daca trebuie sau nu trebuie sa ajunga cineva la sediu. Daca sunteti nemultumita, faceti reclamatie la OPC si vedeti ce zic si ei.

          • Multumesc mult pentru sfaturi. Voi rezolva problema. Nu pot sa ti bati joc de o vaduva de 78 de ani care si a pierdut sotul anul acesta. Si mai are un televizor un laptop pt skype sau un fix pt o salvare😢😓

          • Din pacate, cei de la Digi isi trateaza la fel toti clientii, nu tin cont de situatii speciale sau altceva. Sper sa rezolvati.

  11. Buna ziua,

    Numarul de telefon fix 021****** este deranjat. Va rog mult sa remediati. Este o doamna in varsta la acea locatie.

    Va multumesc!

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la Digi, doar oferim informatii.
      Pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Bucuresti (deranjamente) la numarul 0314004401.

    • Activarea Roamingului in reteaua digi se poate face prin una din modalitatile: 1 Sunati la serviciu cu relatii cu clientii Digi Mobil la nr 0314007777. Apelati nr *111 # si urmati pasii necesari activari roamingului Solicitati activarea roamingului pe pagina oficiala de facebook Digi Romania. Va creati un cont pe saitul Digi Romania va logati si activati roamingul.

    • Buna seara,
      Sa inteleg ca va referiti de fapt la ONT, nu la decodor. Inseamna ca nu aveti semnal pe fibra optica, trebuie sa sunati la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS (deranjamente) si sa faceti o sesizare in acest sens.

  12. Buna ziua ,avem probleme cu internetul/decodorul
    Doresc suport tehnic ptr internetul de acasă ,ptr verificare. Cum pot sa primesc acest suport?
    Nu funcționează de sâmbătă la Rcs-rds ,topolovățu-mare Nr * ,jud Timiș

  13. Bună ziua
    Am o întrebare…am internet pe telefon,..ai pe fix .. adică PC… îmi apare un mesaj că nu am semnal..
    am router si apare no signal

  14. BUNĂ ziua sunt administratorul blocului din șos, Nicolae Titulescu nr.* .Vă rog un nr. de inregistrare al sesizării și să mă contactați cît mai urgent *******.Mulțumesc

  15. Bună ziua ,Asociația de proprietari din șos.Nicolae Titulescu nr.* bloc* Avă sesizează că în urma deselor interceptări telefonice,cu dl.SOARE,cca 34-40,se tergiversează repararea terasei unde este instalat echipamentul RCS – RDS.Dl Soare ne promite de cca2luni că sa contactat o firmă pentru izolarea terasei dar nu a venit nimeni deci fără nici o finalizare.În urma ploilor din data de 21 și 24 MAI 2019 APA DE PE TERASĂ A AJUNS PÂNĂ LA ETAJUL 7 AL SCĂRII 2,DISTRUGÂND UN NR.DE 7 APARTAMENTE(MOMENTAN ATÂȚIA PROPRIETARI AU FĂCUT SESIZARE)VĂ RUGĂM URGENT TRIMITEREA LA FAȚA LOCULUI A UNEI ECHIPE PENTRU CONSTATAREA ȘI REMEDIEREA CÎT MAI URGENTĂ A ACESTOR PROBLEME .Administrator SAVA NICOLETA.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la RCS – RDS, doar oferim informatii.
      Va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS si sa solicitati un numar de inregistrare, era bine daca aveati de la inceput un numar de inregistrare. Puteti sa le solicitati si daune pentru pagubele produse din cauza intarzierii rezolvarii situatiei.

  16. Am făcut un nou contract Digital TV + Internet Fiberlink 1000 acum peste 2 luni în punctul Digi din cadrul centrului comercial Electroputere din Craiova, tehnicienii au venit de două ori și nu au făcut nimic, au avut întotdeauna scuze pentru trecerea cablului care trece aerian peste 2 proprietăți, în cazul în care trec si alte 2 cabluri Digi de alți utilizatori mi-au spus că trebuie să mă duc să fac o autorizație semnată de cei doi proprietari, în fața unui notar, totul pare ciudat, Digi este cel care oferă serviciul și nu eu trebuie să rezolv orice problemă, având în vedere că există deja 2 alte cabluri care trec și proprietarii de teren nu au probleme, 1 este întotdeauna acasa, în timp ce celălalt este după ora 16:00. Aș vrea să pot rezolva această problemă. N.B. Vorbesc limba italiană și aceasta a fost și o problemă pentru a încerca să rezolv problema în punctele Digi.

    • V-am tradus eu comentariu, pe viitor daca mai lasati comentarii va recomand sa le traduceti in limba romana utilizand Google Translate.
      In ceea ce priveste situatia dumneavoastra, sa inteleg ca in cazul dumneavoastra cablul trece peste proprietatile a 2 persoane, motiv pentru care aveti nevoie de acord notarial pentru a traversa proprietatea. Cei de la Digi solicita acord notarial deoarece daca vecinii dumneavoastra maine vor sa taie cablul, cei de la Digi nu va mai pot furniza serviciile de telecomunicatii, iar asta este o problema pentru ei. In cazul de fata este normal sa va ocupati dumneavoastra de acordul notarial.
      Cat despre limba folosita in punctele de prezenta, este normal ca in Romania sa se vorbeasca limba romana. Nu cred ca in Italia vorbeste cineva limba romana in punctele unor operatori, nu? 🙂 Sau cel putin vorbiti in limba engleza, cu siguranta stie cineva engleza in sediile Digi.

  17. Buna Ziua,
    Ma numesc Delcea Marinela Amelia,Ilfov, Dobroesti,si doresc sa reclam faptul ca ori de cite ori este o masina digi in cartier nu mai am semnal,nici la tv,nici la telefon,
    daca tot sunteti singura companie de cablu din cartier de ce nu luati masuri,
    cartierul s-a dezvoltat foarte mult in ultimul timp,se construiesc blocuri si se vor mai construi,de ce nu mai montati si alte relee
    de ce nu vreti sa fie o colaborare placuta intre clienti si companie
    trebuie sa reclamam mereu aceste nereguli,
    eu tot am mai facut reclamatii,si s-a promis ca se vor monteza relee,dar se pare ca nu s-au montat
    o perioada a fost bine,dar cu cit se dezvolta cartierul probleme or sa mai fie daca dvs digi nu luati masuri
    multumesc

  18. Buna ziua! Va rog sa-mi transmiteti factura pe mai 2019 la adresa de mail pe care v-am indcat-o si care este mentionata si in contractual ncheiat cu dvs Multumesc!

    • Acest sait nu reprezinta compania Digi. Daca doriti sa primiti factura digi pe maill faceti-va cont pe saitul companiei digi, activati factura electronica si veti primi in fiecare luna factura pe maill.

  19. Am probleme cu cablul de Internet si am contactat tlf.RCS-RDS in data de 21-mai-2019 dar nu a venit nici un tehnician.Mentionez ca am primit 2 apeluri de pe nr.RCS-RDS dar au inchis fara sa vorbim nimic.Mentionez ca sunt Imputernicit la Contractul RCS-RDS de la adresa Braila,Str.Calarasilor ,nr.*,Bl.*,sc.*,et.*,ap.*. Titular de contract este ******. Solicit sa ma programati ptr.maine 22-mai-2019 ptr.remediere.Tlf. de contact 077****** si numele *****.Va multumesc anticipat.

    • Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii. Pentru a comunica intervalul in care sunteti maine acasa va recomand sa sunati din nou la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Braila.

  20. Buna seara,
    Ma numesc Neagu Mariuca,str******,nr *, bl **, sc *, et *,ap **, București sec 6, am achitat eronat factura nr 28***, din 7.05.2019 in val de 7** lei.
    Am scris la cod client eronat 1**** fata de cit era corect 1***.
    Plata sa efectuat in data de 8.05.2019 prin benking net brd.
    Va rog sa reglementam acesta situație.

    • Acest sait nu reprezinta compania digi. Pentru a remedia problema va trebui sa va prezentati la un pop digi. Din cate stiu in aceasta situatie nu aveti ce face decat sa achitati din nou factura cu codul corect. Din cate stiu digi nu va poate ajuta cu nimic in aceasta situatie. Dar totusi duceti-va pana la un magazin digi poate rezolvati ceva. Dar eu nu cred, ca veti obtine vreun rezultat.

    • Buna seara,
      Trebuie sa depuneti o cerere pentru realocarea platii in care sa mentionati ca doriti realocarea platii pe un alt cod de client, in principiu se va rezolva. Va recomand sa faceti acest lucru cat mai repede posibil.

    • In ce localitate nu aveti ton la telefonia fixa? Trebuie sa sunati la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS (deranjamente) la numarul 03xx400401 unde xx este prefixul judetului.

  21. Verificați datele PERSONALE și treceți corect ***** pe următoarele facturi și NU ****** str * NR * Brailita Brăila. Altfel sunteți acuzați de discriminare, abuz în servici fals în acte și cer daune de 200000 euro….

    • Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii.
      Pentru modificari privind numele titularului va recomand sa ajungeti cu actul de identitate intr-un sediu Digi.

  22. Numarul 077***** ma suna la ore f.f. nepotrivite si nu vorbeste, va rog sa-mi spuneti cine este, sau trebuie sa renunt la serviciile dv.? Multumesc

    • Noi nu reprezentam niciun operator din tara, doar oferim informatii.
      Informatii despre un numar de telefon mobil nu veti primi de la niciun operator deoarece sunt confidentiale.
      In situatia aceasta puteti doar sa adaugati numarul acesta in blacklist daca aveti un smartphone astfel incat sa nu mai primiti apeluri.

  23. Si nu înțeleg RCS-RDS – ul..Recomandă găurirea caselor?? Ca asta știu sa facă.. cai mai rapid? 😂 INCREDIBIL.. Ca timp e mai rapid prin tuburile prevazute.. Decât găurirea caselor

    • Cu 100 de lei se pot rezolva multe. 🙂
      Ei au pus problema in felul urmator, sunt dispusi sa munceasca in plus pentru 100 de lei. Nu pare foarte etic insa cel putin au oferit o varianta. Eu nu sunt de acord cu astfel de practici, personal la locul de munca fac multe pe langa ce este mentionat in fisa postului insa din pacate nu putem avea aceleasi asteptari de la toata lumea.

  24. Dar este în regulă sa spargă un perete al casei? Cu instalarea tuburilor subterane făcute? La gauritul casei nu este o muncă suplimentară?.. Nu dai nu ai😂. Mi sa întâmplat mie.. Oricum rușine echipei RDS BACĂU cu muncitori nespecializati..

    • Pai ei asta stiu, sa dea gauri. Sa dai o gaura nu dureaza asa mult, acum depinde de situatie, nu as putea compara fara sa stiu ce este la fata locului.
      Din pacate acesta este modul de operare al echipelor, nu e neaparat vina lor, e vina cui le impune target-uri greu de atins astfel incat evita pe cat posibil instalarile complexe iar aceste metode sunt de regula agreate de catre superiori.

  25. RDS BACĂU.. casa prevăzută cu tuburi subterane de electricisti specializați (è-on). RDS vor sa facă gaura în peretele de la bucătărie sa tragă firul de internet 😂😂.. Nefiind atent cu 100 lei.. 😂😂.. Muncitorii necalificați de la echipa RCS&RDS BACĂU..

    • Nu este in regula sa ceara bani, evident. Insa nici nu sunt obligati sa faca instalarea prin tubulatura. Presupun ca v-a fost oferita optiunea de a se face instalarea lasand cablul tras in afara tubulaturii urmand sa il introduceti dvs.

  26. MUNCITORI RCS&RDS BACĂU pentru instalarea cablului de internet vor 100 lei bacșiși 😂RUȘINE.. motivul:dacă nu trebue găurit un perete pentru introducerea cablului 😂