Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil.
Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil
Serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS (Digi) poate fi contactat telefonic, prin formular online, prin e-mail, prin fax sau in unul din punctele de prezenta disponibile.
De regula apar diverse nemultumiri privind serviciile operatorilor de telecomunicatii, motiv pentru care suntem nevoiti sa ii contactam frecvent. Pe langa aceste situatii, avem nevoie de ajutor in configurarea echipamentelor oferite de catre ei. Desi unele echipamente sunt usor de configurat si nu trebuie neaparat sa ii contactam pe reprezentatii companiei RCS-RDS (de exemplu, informatii despre configurarea internetului mobil gasim AICI), alteori intalnim situatii mai complicate pe care operatorii Digi le pot rezolva mult mai usor.
Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil
De asemenea, o factura este mereu mai usor de detaliat de catre un reprezentant RDS decat sa o analizam noi online.
Luand in considerare aceste lucruri, putem contacta serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS prin urmatoarele modalitati:
- Apel telefonic. Pentru a apela serviciul telefonic de relatii cu clientii avem urmatoarele variante, in functie de problema intampinata:
- Informatii/probleme servicii fixe (internet fix, telefonie fixa, cablu tv, Digi Wi-Fi): 0314004401 (pentru Bucuresti/Ilfov) sau 03xx 400 401 (unde xx reprezinta codul judetului – exemplu: Constanta 0341 400 401);
- Informatii/probleme servicii mobile (internet mobil, telefonie mobila): 0314007777 (apelabil din orice retea) sau *777 (apelabil din reteaua Digi Mobil);
- Informatii/probleme servicii Digi TV Satelit (televiziune prin antena parabolica): 0314004000.
- Informatii/probleme aplicatii mobile (Digi Online, Digi Oriunde, Digi Storage): putem apela fie local la numarul pentru servicii fixe, fie la numarul pentru servicii mobile. Inca nu am testat daca putem fi ajutati la numarul pentru antena satelit insa este suficient ca suntem ajutati la unul din primele doua numere.
- Informatii/probleme servicii business (dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314006500 sau *500 (apelabil din reteaua Digi Mobil)
- Informatii financiare servicii business (departamentul Collection – dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314010020
- Informatii/probleme servicii Digi Mobil Italia: 0314074077
- Informatii/probleme servicii Digi Mobil Spania: 0314006422
- Informatii/probleme serviciul roaming Digi Romania: 0314008000
Toate numerele de telefon sunt cu tarif normal si disponibile non-stop mai putin numarul pentru informatii financiare servicii business (0314010020), acesta are un program de lucru mai limitat si anume de luni pana vineri intre orele 09:00 – 17:00.
Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil
In majoritatea situatiilor telefonic trebuie sa oferim doar numele titularului si adresa, mai putin situatii care implica activarea unor servicii, oferirea unor date confidentiale (nume utilizator si parola pentru conectare la internet, cod puk, etc.), caz in care trebuie sa oferim si CNP-ul pentru a demonstra ca suntem titularul contractului.
- Formular online.
Pentru a deschide o sesizare/solicitare online trebuie sa accesam site-ul oficial rcs-rds. ro – sectiunea Asistenta – Asistenta Clienti – Intra in legatura cu noi iar aici selectam una din optiunile cele mai apropiate de situatia noastra:
-
Suport probleme tehnice; -
Verificare stadiu sesizare depusa; -
Informatii despre facturi si plati; -
Sugestii client; -
Cerere date cu caracter personal;
Modalitatea de contact online s-a schimbat la Digi, astfel incat pentru o sesizare trebuie sa accesam sectiunea Contact – iar mai jos la Asistenta tehnica: Contact avem un formular pe care trebuie sa il completa.
Deseori varianta de contact prin formular online este indicata deoarece uneori solicitarea ajunge direct la departamentul care trebuie sa se ocupe de problema noastra, fara sa fie nevoie sa mai treaca prin Call Center.
- E-mail. Putem trimite e-mail la una din urmatoarele adrese in functie de problema noastra:
- clienti@rcs-rds.ro : pentru orice problema/situatie/informative/sugestie. Este recomandata una din primele doua metode deoarece se raspunde mai greu prin e-mail, problema neajungand direct la departamentul care se ocupa de situatia noastra.
- sales@rcs-rds.ro: pentru informatii despre vanzari servicii business
- Fax. Desi este o metoda invechita, in cazul in care nu avem alta varianta putem sa trimitem si un fax la numarul 0314004441
- Puncte de prezenta. Daca dorim sa discutam fata in fata o anumita problema atunci putem sa ne prezentam in unul din punctele de prezenta RCS-RDS. Lista complete a sediilor o gasim aici: http://www.rcs-rds.ro/asistenta/puncte-de-prezenta
- Facebook. Putem contacta un reprezentant RDS si prin intermediul platformei de socializare Facebook, ii gasim sub numele Digi Romania (@digipunctro).
- Forum Softpedia. O alta modalitate de a contacta serviciul de relatii cu clientii RDS este prin intermediul forumului Softpedia, exista o persoana (Digi_Helper) care ofera suport/asistenta.
Cele mai frecvente probleme intampinate cu RCS & RDS sunt:
-probleme semnal telefonie mobila si internet mobil (semnal slab, lipsa semnal, intreruperi, avarii);
-problema conectare la internetul mobil (smartphone sau stick 3g/4g);
-probleme cablu tv / antena digi tv satelit (lipsa semnal, semnal slab, semnal mare);
-problema internet fix diginet (eroare 678, 691, trafic redus, etc.);
-problema telefonie fixa (lipsa ton, convorbiri intrerupte, etc.);
-probleme aplicatii mobile (autentificare DigiOriunde, DigiOnline, MyDigi, etc.);
-probleme facturi/plati;
Pentru ca multe persoane nu cunosc prefixul judetului in care au probleme cu serviciile RDS, mai jos gasim numerele de telefon (cu prefix) la care trebuie sa sunam in caz ca dorim sa reclamam un deranjament sau daca dorim informatii comerciale/financiare:
Alba: 0358400401 / 0358400414
Arad: 0357400401 / 0357400414
Arges: 0348400401 / 0348400414
Bacau: 0334400401 / 0334400414
Bihor: 0359400401 / 0359400414
Bistrita-Nasaud: 0356400401 / 0356400414
Botosani: 0331400401 / 0331400414
Braila: 0339400401 / 0339400414
Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414
Buzau: 0338400401 / 0338400414
Brasov: 0368400401 / 0368400414
Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
Calarasi: 0342400401 / 0342400414
Cluj: 0364400401 / 0364400414
Constanta: 0341400401 / 0341400414
Covasna: 0367400401 / 0367400414
Dambovita: 0345400401 / 0345400414
Dolj: 0351400401 / 0351400414
Galati: 0336400401 / 0336400414
Giurgiu: 0346400401 / 0346400414
Gorj: 0353400401 / 0353400414
Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil
Harghita: 0366400401 / 0366400414
Hunedoara: 0354400401 / 0354400414
Ialomita: 0343400401 / 0343400414
Iasi: 0332400401 / 0332400414
Maramures: 0362400401 / 0362400414
Mehedinti: 0352400401 / 0352400414
Mures: 0365400401 / 0365400414
Neamt: 0333400401 / 0333400414
Olt: 0349400401 / 0349400414
Prahova: 0344400401 / 0344400414
Satu Mare: 0361400401 / 0361400414
Salaj: 0360400401 / 0360400414
Sibiu: 0369400401 / 0369400414
Suceava: 0330400401 / 0330400414
Teleorman: 0347400401 / 0347400414
Timis: 0356400401 / 0356400414
Tulcea: 0340400401 / 0340400414
Vaslui: 0335400401 / 0335400414
Valcea: 0350400401 / 0350400414
Vrancea: 0337400401 / 0337400414
Cum putem rezilia abonamentul la RCS – RDS (Digi)?
Rezilierea abonamentului RCS – RDS se poate face de catre titularul contractului in unul din punctele de prezenta Digi.
De ceva timp, rezilierea se poate realiza si printr-o cerere online facuta pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.
Cum facem suspendarea serviciilor la RCS – RDS (Digi) pe o perioada de timp?
Putem suspenda serviciile Digi printr-o cerere depusa de catre titularul contractului intr-o casierie Digi. Contractul se poate suspenda pe minim o luna si maxim 3 luni iar reconectarea se poate solicita oricand, chiar si inainte de atingerea termenului solicitat initial. Suspendarea si reconectarea sunt gratuite.
Buna. Nu merge digi de si este platit
Buna seara,
Ce serviciu nu va functioneaza in reteaua Digi?
Buna ziua am si eu nevoie de o informatie
Am un abonamet
Pe alt nume si vreau sa il trec pe numele meu
Buna ziua,
Puteti face schimbarea numelui beneficiarului, pentru acest lucru trebuie sa ajungeti dumneavoastra si actualul titular intr-un punct de lucru Digi.
Pai noi nu Mai comunicam
Nu aveti alta varianta, este singura modalitate.
Altfel, faceti alt contract pe numele dvs.
Bună ziua am o problema câteva nr de telefon nu mă pot apela eu ai pot apela vă mulțumesc!
Buna ziua,
Acele numere de telefon in ce retea sunt? De regula problema este de la reteaua de unde este initiat apelul.
DE CIRCA 6 ORE IN STR. LIVIU REBREANU NR * BL. * NU AVEM SEMNAL LA TV. SE POATE SA NE AJUTATI ?
In ce localitate aveti probleme cu semnalul TV in reteaua Digi?
Buna ziua.De 2 zile nu mai imi functioneaza internetul.Plata facturii este efectuata ,insa nici azi nu am conexiune la internet
In ce localitate aveti probleme? Ati avut serviciile deconectate pentru neplata?
Craiova,nu sunt cu facturile la zi
Si luna asta e platita
In Craiova nu sunt probleme generale care sa afecteze serviciile Digi motiv pentru care va recomand sa sunati la relatii cu clientii RCS – RDS Craiova (deranjamente) la numarul 0351400401 si sa faceti o sesizare in acest sens.
Buna ziua! As dori un Nr de telefon la care sa pot vorbii cu un operator. Mulțumesc!
Buna ziua,
Din ce localitate sunteti si pentru ce problema doriti sa discutati cu un operator?
Buna ziua
De ce nu merge reteaua si cand va fi disponibila?
Buna ziua,
Ce serviciu nu va functioneaza si in ce localitate?
Incerc de 1/2 ora sa intru in legatura cu un consultant si sunt lasata in asteptare. cum este posibil asa ceva?
Problemele acestea intervin cand sunt mai multe apeluri in acelasi timp, puteti face o sesizare si online pe pagina Facebook Digi Romania.
Am o problema cu internetul
Ce problema aveti mai exact si in ce localitate? Dati mai multe detalii.
Buna ziua cum as putea face o reclamatie
Buna ziua,
Pentru ce problema privind ce serviciu si pentru ce localitate doriti sa faceti o reclamatie la RCS – RDS?
Va rog sa îmi trimite-ți o nouă parolă la internet, menționez ca am fost doi plecat din localitate și nu mai găsesc parola de la internet, ca să pot sa activez internetul,va mulțumesc!
Daca va referiti la parola pentru conectare la internet, va recomand sa sune titularul contractului la relatii cu clientii Digi.
Buna ziua , da ți mi va rog linkul sau adresa de email unde pot depune reclamații legate de serviciul d internet mobil
Buna ziua,
Online puteti face o sesizare pentru internetul mobil pe pagina oficiala Facebook Digi Romania.
Buna ziua. Serviciul de telefonie fixa mort de o saptamina iar cablul de 2 zile excrecabil
Buna ziua,
In ce localitate ai probleme cu serviciile Digi?
Buna ziua! La dvs se fac sesizări pt rcs rds?
Buna ziua,
Noi doar oferim informatii, pentru ce problema si in ce localitate doriti sa faceti o sesizare?
Sînteți de la Digi
Nu suntem de la Digi, doar oferim informatii.
Buna ziua as dori un Nr de telefon de la RDS pentru o informație
Buna ziua,
Pentru ce situatie doriti mai exact numarul de telefon? Au mai multe numere in functie de judet, problema, etc.
Vreau sa depun o reclamație la rds
Puteti face o sesizare pe pagina Facebook Digi Romania
As dori daca este posibil miine sa-mi reconectati cablul tv .Nu locuiesc permanent la aceasta adresa si numai miine pot fi gasit acolo.Va multumesc si va astept.
Noi nu suntem de la RCS – RDS, doar oferim informatii.
Ati suspendat abonamentul si acum doriti sa-l reconectati? Daca aceasta este situatia, trebuie sa ajungeti intr-un sediu Digi pentru a solicita reconectarea.
Către Compania RCS-RDS – Bucuresti
Subsemnata Popa Elena, administrator al blocului *, situat în Bucureşti, str. Dr. Taberei nr. **, sector 6, prin prezenta revin la cele alte câteva sesizări pe care vi le-am adresat anterior, cu privire la eliminarea din imobilul nostru, a cablurilor de televiziune anulate, montate de firma pe care o reprezentaţi şi aflate în proprietatea acestei firme.
Aşa după cum v-am informat prin intermediul petiţiilor noastre anterioare, asociaţia noastră de proprietari, a început operaţiunea de renovare şi zugrăvire a interiorului blocului, la toate etajele. Această activitate este mult îngreunată tocmai de aceste cabluri “moarte”, care împânzesc toate palierele, la toate etajele, fapt care ne-a adus în siutaţia de a vă solicita eliminarea acestor cabluri.
Din păcate, toate cele câteva sesizări adresate firmei dvs., au rămas fără răspuns, toate acele cabluri inutile, rămânând suspendate sau atârnând, pe toţi pereţii, în tot imobilul.
Având în vedere această neplăcută situaţie, reiterăm către firma pe care o conduceţi, solicitarea de a elimina de urgenţă cablurile de televiziune inutile ce va aparţin, aducându-vă la cunoştinţă totodată, că am informat cu privire la această situaţie şi Primăria sectorului 6, precum şi Agenţia pentru Protecţia Consumatorilor.
Doamna Elena acest sait nu reprezinta digi, ci ofera doar informatii. Sunati la nr Relatii Clientii 031 400 4401 nr valabil pentru Bucuresti si Ilfov
Nu sa schimbat nimic la semnal in cartierul Stupini Brașov după reclamație va rog luați măsuri…..
Domnule Alin acest sait nu reprezinta compania digi doar ofera informatii. Va recomand sa mai sunati la nr Relatii Clientii de pe factura dvs sau scrieti un mesaj privat pe pagina de facebook Digi Romania cu problema dvs. NR Relatii Clientii Brasov 0368 400 401
Buna, cod client 3****.Abonament nou nu am servicii .Cum va explicatii
Imi creati daune deoarece nu sint in tara si apartament ** et* strada M** , nr** mamaia, nord Constanta. Navodari .Au fost Tehnic ul dar este problema cu fibra si nu a mai venit la adresa raspunde la numarul de telefon Doamna Rodica Costea 07****.Va rog anuntat inainte cu 2 ore si vreau sa rezolvam in cursul zilei de azi.Va multumim
Doamna Lenuta acest sait nu reprezinta digi ci ofera doar informatii. Sunati la Relatii Clientii Digi Costanta 0341 400 401
Am solicitat și eu o interventie, în stradă Duna
Cand ati facut solicitarea si in ce localitate? Insistati la relatii cu clientii daca doriti urgentarea rezolvarii problemei.
Buna ziua
Am și eu o problema cu internetul
Buna seara,
Ce problema aveti mai exact? In ce localitate? Oferiti mai multe detalii.
Buna ziua. Am mai vorbit cu dumneavoastr. Societatea Rds Rcs a preluat societatea cablu tv din localitate anul trecut. Am semnat contractul cu cei de la Rds in data de 17 august anul trecut. Mi s-a promis ca in max 2 saptamani o sa ma racordeze la cablul optic si o sa primesc si un router nou la internet, pe cel vechi am cumparat eu acum cativa ani. Nici pana in ziua de azi nu au venit sa ma racordeze la cablul nou, sunt fara router de la ei…internetul functioneaza prost…cand vin sa repare zic ca routerul este veche de aceea nu merge netul, dar ei nu se ocupa cu racordare, alta echipa se ocupa care este foarte ocupata…
Ce se poate face? Imediat expira contractul pentru ca am semnat pe un an si ei nu s-au tinut de cuvant si nu au respectat contractul.
Buna seara,
Insistati cu sesizarile la relatii cu clientii RCS – RDS si daca tot nu se rezolva cu mutarea pe reteaua Digi, faceti o sesizare la OPC.
Nu ami funcționează fibră optică la tv (cablu)de mai bine de o lună am sunat și ieri (Marți )dar văd ca nu vine nimeni sa ami remedieze problema ca este antrerupt am plătit 43 lei an 15-06-19 ce trebuie sa mai fac ?dacă nu vin nici azi nimeni o sa trec la alta firma pt.tv.aștept confirmare am contract din 14-08-18 cu nr **** o zi buna
Termenul maxim de rezolvare al problemelor in reteaua RCS – RDS este de 48 de ore, daca doriti urgentarea rezolvarii problemei va recomand sa contactati din nou serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS.
Bun ziua vin de o luna dar nu mai ajung
Văd ca nu mai respecta clauzele din contract.di 14-08-2018 o să sun la protecția consumatorului
Da, va recomand sa sunati la Protectia Consumatorului daca nu vi s-a rezolvat problema de o luna.
Vreau să reclam un nr. de telefon la rds nr. fix și nu reușesc să o fac ,pt. că au un sistem idiot cu robot și-mi cer date aiurea !
Daca nu reusiti telefonic puteti face sesizarea pe pagina Facebook Digi Romania
Buna ziua am o problema mai delicata cu abonamentul la telefonia mobila Digi cu cine as putea sa iau legatura in afara de sediu sunt din husiva multumesc
Buna seara,
Puteti suna la relatii cu clientii Digi Mobil la numarul 0314007777.
BUna ziua
Am si eu o problema cu inteenetul acasa de cateva zile
Str Ludos bl * sc * ap *
Am dat restart routerului dar degeaba
Buna seara,
In ce localitate aveti probleme? Aveti un router personal sau un echipament de la RCS – RDS?
Sunt din Sibiu
Si am router de la rds
Daca dupa repornirea echipamentului RCS – RDS problema este aceeasi va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii RCS – RDS Sibiu (deranjamente) la numarul 0369400401.
Comentariu mutat pe articolul: Stoc de echipamente la RCS – RDS (Digi) pentru telefoane, decodoare SD, HD, stickuri 3G, 4G si alte echipamente
V-am mutat comentariul pe articolul dedicat.
Am trecut in numar la Digi
Si ma dat altu numar
Nu inteleg, ce problema aveti mai exact la Digi?
Aveti nevoie de personal angajare pentru femei?.In orasul Cernavoda?.
Noi nu suntem de la RDS, doar oferim informatii. Va recomand sa verificati sectiunea Cariere de pe site-ul Digi Romania pentru a verifica pozitiile disponibile.
Bună ziua ! Vreau să reclam faptul că telefonul fix cu nr. 03***** nu are ton . Este telefonul mătușii mele de 94 de ani , care nu locuieste cu mine , dar cu care trebuie să pot lua legătura oricând . La call center , robotul îmi cere tot felul de date pe care nu le am. , deci nu pot reclama telefonic , doar mă enervez . sper ca această modalitate de sesizare să funcționeze . Mulțumesc anticipat , Corina Luca
Doamna Corina acest sait nu reprezinta digi ci ofera doar informatii. Sunati la nr Relatii Clientii pana ce veti intra in legatura cu un agent call central daca nu va descurcati, cu acel robot. NR este 03**400 401( * reprezinta prefixul localitati in care va aflati) Sau scrietilie intr-un mesaj privat pe pagina Facebook Digi Romania.
buna ziua…sunt din pitesti, aleea petrolistilor…de 2 zile cablul tv nu functioneaza….ce se intimpla…?
Buna seara,
Faceti o sesizare la relatii cu clientii RCS – RDS Pitesti (deranjamente) la numarul 0348400401.
Daca tot va impuneți pe piata romana cu servicii,de ce nu investiți și în localitățile rurale din sudul țării,care sunt apropiate de granita,gen Giurgiu,și altele,pentru că nu există rețea de câtv in sate de la rcs-rds,sa nu mai vorbim că nici o rețea de telefonie mobila nu are semnal bun.Trebuie să ieși în stradă daca vrei sa suni sau sa verifici mail-urile.
Noi nu suntem de la RCS – RDS, doar oferim informatii.
Sugestii in privinta imbunatatirii serviciilor in zona puteti face la relatii cu clientii RCS – RDS.
am de facut o sesizare in legatura cu o problema a unuia din echipamentele digi si as vfrea sa iau legatura cu un operator cat mai repede
Cu ce echipament aveti probleme si din ce localitate sunteti?
daca sunt deja abonat digi si nu gaesc contractul unde gasesc numarul contractului?
Daca nu mai aveti contractul, atunci trebuie sa sunati la relatii cu clientii Digi pentru a primi aceasta informatie.
In formați clienti digi
Cu ce va putem ajuta?
Buna seara.Va rog verificați conectarea la cablu tv caci de 0 săptămână nu putem urmări programele tv.Cnp
Buna seara,
In ce localitate aveti probleme cu televiziunea? Nu aveti deloc semnal pe niciun program?
Am de 48 de ore probleme cu cablul si net-ul.La sesizarile făcute anterior mi-au fost date asigurari că defecțiunea se va rezolva in cel mai scurt timp. Cum sigur de la ora 22.00 nu mai lucrează nimeni sigur timpul de rezolvare va ajunge indeva la 60-72 de ore.
Mă imtreb de ce oare inregistrați convorbirile?Nu pentru inbunatatirea serviciilor???Suntem obligați să plătim ceva ce nu primim.SERVICII DE CALITATE!!!!
Așa considerați că este onest ???
Noi nu suntem de la RCS – RDS, doar oferim informatii.
Daca a fost depasit termenul contractual de maxim 48 de ore, puteti face o sesizare pentru reducerea facturii pe perioada nefunctionarii serviciilor. De asemenea, puteti sesiza si OPC pentru a urgenta rezolvarea problemelor.
Buna ziua
Am si eu o probelemă
Am facut sesizări la digi la craiova dr vad ca nu se ia nici o măsură
Buna seara,
Pentru ce problema ati facut sesizari la Digi?
Bună ziua. Am o problemă cu cablu tot timpu se întrerupe am verificat conexiunea, am scos aparatu din priză lam lăsat să stea 15minute dar problema a rămas vă rog să îmi spuneti ce pot face. Multumesc
Buna ziua,
Pentru ce serviciu aveti probleme, cablu tv? Va referiti la un decodor? In ce localitate?
Buna ziua,nu am internet de 2 ore astazi dupa ce s-a luat curentul, am eroarea 651 pe cablu direct din modem pe RJ45.Solicit urgent rezolvarea problemei.Cod client 8****
Domnule Viorel acest sait nu reprezinta compania digi ci ofera informatii. Sunati la nr Relatii Clienti situat pe factura dvs pentru rezolvarea problemei.
In prezent acest nr de telefon e pe gheorghita george.As dori sa ma informati de ce in unele locuri cum ar fi sms apare numele si poza lui bibicu fanica.Nr de telefon este 07***.
Domnule George acest sait ofera doar informatii nu reprezinta compania Digi. Pentru sugestii si probleme sunati la nr Relatii Clienti situat pe factura dvs. De unde aveti nr de telefon cumva vi l-a dat acel domn? Acel domn este prieten cu dvs. Este posibil ca acel nr de telefon sa fi fost o cartela prepay si sa fi apartinut acelui domn inaintea dvs, iar unii dintre prietenii acelui domn sa nu stie ca acel nr nu mai este al acelui domn si de aceea va apar sms-uri cu numele acelui domn, sau telefonul aparatul sa fi fost al acelui domn. Acest lucru se intampla cand nu cumparati cartele de telefon sau telefoane din magazine si le achizitionati de la prieteni. Si dupa va duceti cu ele la operatori va faceti abonamente va suna sau va trimit sms diferiti oameni pe care nu-i cunoasteti, si dati vina pe operatori. Sfatul meu este sa va ganditi de unde aveti ori telefonul ori cartela cu numar( poate de la un prieten comun cu acel domn) Va spun sigur ca vina nu este a providerului adica digi sau oricarui operator.
Multumesc ptr raspuns .Numarul a fost portat de compania digi.Cu siguranta este asa cum spui tu .
Va-ti dus dvs cu ,cartela la digi iar ei v-au portat in reteaua lor nu?
Nu am mers eu cu numarul.A fost portat de ei.
Puteti specifica exact unde va apar pozele? Ma intereseaza sa imi spuneti exact pentru ca e foarte important. Sunteti sigur ca apar la SMS-uri pozele? Daca da, va apar poze la numele contactelor sau in continutul SMS-ului?
Pai daca aveati luata cartela de la ei nu avea cum sa va apara la smsuri poza si numele altui domn.
Robert da-mi un nr de watsap sau un e-mail sa iti trimit o fotocopie
Poti trimite pe office @media-max.ro.
Numarul si telefonul le-ati luat de la digi?. Nu v-ati dus dvs cu numarul de la alta companie si l-ati portat la digi?
Bună seara. Am o problema la televizor, tot mi se întrerupe programele și îmi pică semnalul. Am mai pățit în aceste zile și la internet, am rămas fără internet o zi și ceva.
Media-Max.ro
Buna ziua,
Ati incercat sa luati legatura cu departamentul de relatii cu clientii?
Am încercat, dar m-au pus să aștept o grămadă de timp.
Îmi tot spunea că momentan nici un operator nu este disponibil și am tinut-o așa cam jumătate de oră.
Aceasta este singura rezolvare. Trebuie sa asteptati pana veti fi preluata fiindca nu va pot deschide sesizarea. Sau incercati sa le scrieti un mesaj pe pagina de facebook.
Aceasta este singura rezolvare. Trebuie sa asteptati pana veti fi preluata fiindca nu va pot deschide sesizarea. Sau incercati sa le scrieti un mesaj pe pagina de facebook.
Buna ziua.Va rog sa imi spuneti cum confirm plata facturii,pe telefon nu pot sa sun.Cod abonat 1******.Am platit 85 lei pentru ca nu stiu suma
Buna ziua,
Pentru confirmarea platii trebuie sa contactati departamentul de relatii cu clientii
Cat costa un abonament nou la Rds de internet si tv pe fibra la pachetul de baza
Buna ziua,
Pretul pentru pachetul de baza digital la Digi este de 30 de lei iar la abonamentul de internet (FIBERLINK 300) este de 30de lei. Totalul este de 60 de lei.
Buna seara, detin 5 abonamente digi fe mai bine de 2 ani ultimul fiind facut la cererea unui operator digi cu promisiunea ca voi primii un tel.samsung s10 daca.mi portez si nr.care.l aveam in alta retea. Mi sa spus ca.l voi primii in max 3 zile de la activarea numarului.A trecut o luna . La fiec 3 zile sun si mi se dau tot felul de scuze. Ba ca nu este pe stoc , ba mai stiu eu ce minciuni. Am sunato pe doamna Mihaela operatorul care sa ocupat de toata tarasenia, iam spus ca inchid abonamentele toate si mi.a spus ca n- am decat. Foarte frumos! Felicitari digi.daca dati cu sutul unor abonat corecti si vechi. Tineti- tot asa. In cateva zile ma duc sa le inchid. Multumesc frumos pt.corectitudine.
Buna seara,
Din pacate nu aveti ce sa faceti decat sa insistati cu sesizarile pentru livrarea telefonului. Cei de la Digi stau prost la capitolul stoc de echipamente.
Buna ziua vreau sa va întreb ce se întâmpla la rds Sibiu. Anul trecut in luna August am făcut o cerere telefonic pt un decodor hd , de cite ori am fost la unitatea d -voastră pentru a achita abonamentul am întrebat ce se întâmpla cu cererea mea mi sa răspuns ca nu sint in unitate si oricum mai am un televizor la care sa m-a uit .Serios????? Acesta e un răspuns pentru client? Ieri am fost sa achit abonamentul si am aflat ca sint decodoare in sediile de la Sibiu dar cererea mea a fost anulată fără a fi înștiințată . Am achiziționat ieri decodorul si am telefonat pentru suport de instalare mi sa comunicat ca in cursul zilei de 12.06.2019 între orele 19-22sa fiu la domiciliu pentru. A va veni cineva ,nu a venit nimeni azi am solicitat din nou telefonic ajutor dar surpriza nu a venit nimeni deși este ora 22.30 .Va ntreb mai trebuie sa astept încă un an pentru instalare ? Mi se pare ca nu va respectați clienții deloc , dacă nu primesc un răspuns am sa fac reclamație ia OPC .
Buna seara,
Noi nu suntem de la RCS – RDS, doar oferim informatii.
Pentru aceste probleme faceti o sesizare la RDS si daca nu primiti o solutie, faceti reclamatie la OPC.
Buna ziua.Va rog verificați conectarea la cablu tv caci de 0 săptămână nu putem urmări programele tv.Cnp 2*********.Multumesc.
Buna ziua,
In ce localitate aveti probleme cu televiziunea Digi?
Vreau sa vb cu un consultant pt abonament
Pentru ce problema si din ce localitate sunteti?