Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil.
Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil
Serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS (Digi) poate fi contactat telefonic, prin formular online, prin e-mail, prin fax sau in unul din punctele de prezenta disponibile.
De regula apar diverse nemultumiri privind serviciile operatorilor de telecomunicatii, motiv pentru care suntem nevoiti sa ii contactam frecvent. Pe langa aceste situatii, avem nevoie de ajutor in configurarea echipamentelor oferite de catre ei. Desi unele echipamente sunt usor de configurat si nu trebuie neaparat sa ii contactam pe reprezentatii companiei RCS-RDS (de exemplu, informatii despre configurarea internetului mobil gasim AICI), alteori intalnim situatii mai complicate pe care operatorii Digi le pot rezolva mult mai usor.
Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil
De asemenea, o factura este mereu mai usor de detaliat de catre un reprezentant RDS decat sa o analizam noi online.
Luand in considerare aceste lucruri, putem contacta serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS prin urmatoarele modalitati:
- Apel telefonic. Pentru a apela serviciul telefonic de relatii cu clientii avem urmatoarele variante, in functie de problema intampinata:
- Informatii/probleme servicii fixe (internet fix, telefonie fixa, cablu tv, Digi Wi-Fi): 0314004401 (pentru Bucuresti/Ilfov) sau 03xx 400 401 (unde xx reprezinta codul judetului – exemplu: Constanta 0341 400 401);
- Informatii/probleme servicii mobile (internet mobil, telefonie mobila): 0314007777 (apelabil din orice retea) sau *777 (apelabil din reteaua Digi Mobil);
- Informatii/probleme servicii Digi TV Satelit (televiziune prin antena parabolica): 0314004000.
- Informatii/probleme aplicatii mobile (Digi Online, Digi Oriunde, Digi Storage): putem apela fie local la numarul pentru servicii fixe, fie la numarul pentru servicii mobile. Inca nu am testat daca putem fi ajutati la numarul pentru antena satelit insa este suficient ca suntem ajutati la unul din primele doua numere.
- Informatii/probleme servicii business (dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314006500 sau *500 (apelabil din reteaua Digi Mobil)
- Informatii financiare servicii business (departamentul Collection – dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314010020
- Informatii/probleme servicii Digi Mobil Italia: 0314074077
- Informatii/probleme servicii Digi Mobil Spania: 0314006422
- Informatii/probleme serviciul roaming Digi Romania: 0314008000
Toate numerele de telefon sunt cu tarif normal si disponibile non-stop mai putin numarul pentru informatii financiare servicii business (0314010020), acesta are un program de lucru mai limitat si anume de luni pana vineri intre orele 09:00 – 17:00.
Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil
In majoritatea situatiilor telefonic trebuie sa oferim doar numele titularului si adresa, mai putin situatii care implica activarea unor servicii, oferirea unor date confidentiale (nume utilizator si parola pentru conectare la internet, cod puk, etc.), caz in care trebuie sa oferim si CNP-ul pentru a demonstra ca suntem titularul contractului.
- Formular online.
Pentru a deschide o sesizare/solicitare online trebuie sa accesam site-ul oficial rcs-rds. ro – sectiunea Asistenta – Asistenta Clienti – Intra in legatura cu noi iar aici selectam una din optiunile cele mai apropiate de situatia noastra:
-
Suport probleme tehnice; -
Verificare stadiu sesizare depusa; -
Informatii despre facturi si plati; -
Sugestii client; -
Cerere date cu caracter personal;
Modalitatea de contact online s-a schimbat la Digi, astfel incat pentru o sesizare trebuie sa accesam sectiunea Contact – iar mai jos la Asistenta tehnica: Contact avem un formular pe care trebuie sa il completa.
Deseori varianta de contact prin formular online este indicata deoarece uneori solicitarea ajunge direct la departamentul care trebuie sa se ocupe de problema noastra, fara sa fie nevoie sa mai treaca prin Call Center.
- E-mail. Putem trimite e-mail la una din urmatoarele adrese in functie de problema noastra:
- clienti@rcs-rds.ro : pentru orice problema/situatie/informative/sugestie. Este recomandata una din primele doua metode deoarece se raspunde mai greu prin e-mail, problema neajungand direct la departamentul care se ocupa de situatia noastra.
- sales@rcs-rds.ro: pentru informatii despre vanzari servicii business
- Fax. Desi este o metoda invechita, in cazul in care nu avem alta varianta putem sa trimitem si un fax la numarul 0314004441
- Puncte de prezenta. Daca dorim sa discutam fata in fata o anumita problema atunci putem sa ne prezentam in unul din punctele de prezenta RCS-RDS. Lista complete a sediilor o gasim aici: http://www.rcs-rds.ro/asistenta/puncte-de-prezenta
- Facebook. Putem contacta un reprezentant RDS si prin intermediul platformei de socializare Facebook, ii gasim sub numele Digi Romania (@digipunctro).
- Forum Softpedia. O alta modalitate de a contacta serviciul de relatii cu clientii RDS este prin intermediul forumului Softpedia, exista o persoana (Digi_Helper) care ofera suport/asistenta.
Cele mai frecvente probleme intampinate cu RCS & RDS sunt:
-probleme semnal telefonie mobila si internet mobil (semnal slab, lipsa semnal, intreruperi, avarii);
-problema conectare la internetul mobil (smartphone sau stick 3g/4g);
-probleme cablu tv / antena digi tv satelit (lipsa semnal, semnal slab, semnal mare);
-problema internet fix diginet (eroare 678, 691, trafic redus, etc.);
-problema telefonie fixa (lipsa ton, convorbiri intrerupte, etc.);
-probleme aplicatii mobile (autentificare DigiOriunde, DigiOnline, MyDigi, etc.);
-probleme facturi/plati;
Pentru ca multe persoane nu cunosc prefixul judetului in care au probleme cu serviciile RDS, mai jos gasim numerele de telefon (cu prefix) la care trebuie sa sunam in caz ca dorim sa reclamam un deranjament sau daca dorim informatii comerciale/financiare:
Alba: 0358400401 / 0358400414
Arad: 0357400401 / 0357400414
Arges: 0348400401 / 0348400414
Bacau: 0334400401 / 0334400414
Bihor: 0359400401 / 0359400414
Bistrita-Nasaud: 0356400401 / 0356400414
Botosani: 0331400401 / 0331400414
Braila: 0339400401 / 0339400414
Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414
Buzau: 0338400401 / 0338400414
Brasov: 0368400401 / 0368400414
Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
Calarasi: 0342400401 / 0342400414
Cluj: 0364400401 / 0364400414
Constanta: 0341400401 / 0341400414
Covasna: 0367400401 / 0367400414
Dambovita: 0345400401 / 0345400414
Dolj: 0351400401 / 0351400414
Galati: 0336400401 / 0336400414
Giurgiu: 0346400401 / 0346400414
Gorj: 0353400401 / 0353400414
Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil
Harghita: 0366400401 / 0366400414
Hunedoara: 0354400401 / 0354400414
Ialomita: 0343400401 / 0343400414
Iasi: 0332400401 / 0332400414
Maramures: 0362400401 / 0362400414
Mehedinti: 0352400401 / 0352400414
Mures: 0365400401 / 0365400414
Neamt: 0333400401 / 0333400414
Olt: 0349400401 / 0349400414
Prahova: 0344400401 / 0344400414
Satu Mare: 0361400401 / 0361400414
Salaj: 0360400401 / 0360400414
Sibiu: 0369400401 / 0369400414
Suceava: 0330400401 / 0330400414
Teleorman: 0347400401 / 0347400414
Timis: 0356400401 / 0356400414
Tulcea: 0340400401 / 0340400414
Vaslui: 0335400401 / 0335400414
Valcea: 0350400401 / 0350400414
Vrancea: 0337400401 / 0337400414
Cum putem rezilia abonamentul la RCS – RDS (Digi)?
Rezilierea abonamentului RCS – RDS se poate face de catre titularul contractului in unul din punctele de prezenta Digi.
De ceva timp, rezilierea se poate realiza si printr-o cerere online facuta pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.
Cum facem suspendarea serviciilor la RCS – RDS (Digi) pe o perioada de timp?
Putem suspenda serviciile Digi printr-o cerere depusa de catre titularul contractului intr-o casierie Digi. Contractul se poate suspenda pe minim o luna si maxim 3 luni iar reconectarea se poate solicita oricand, chiar si inainte de atingerea termenului solicitat initial. Suspendarea si reconectarea sunt gratuite.
SERVICIILE DUMNEAVOASTRA ATAT CELE TELEFONICE CAT SI CELE DE INTERNET SUNT FOARTE PROATE.
TELEFOANELE NU AU ACOPERIRE SUFICIENTA SI SE INTRERUP IN CURSUL CONVORBIRII IAR DEFECTIUNILE LA INTERNET SE REZOLVA EXTREM DE GREU.vOM CAUTA O ALTA VARIANTA.
Noi nu suntem Digi, suntem o comunitate care ofera asistenta si suport in limita posibilitatilor.
Daca aveti intreruperi in timpul convorbirilor la o anumita adresa, va recomand sa sunati la serviciul de relatii cu clientii Digi Mobil (deranjamente telefonie mobila) si sa faceti o sesizare.
Cat despre internet, presupun ca deja stiti care este modalitatea de a sesiza.
Daca aveti alte variante, puteti sa reziliati.
Buna ziua,ma numesc Spiridon Adrian din loc Husi,deoarece plec din tara pentru o perioada nedeterminata (minim un an)as vrea sa mi se opreasca semnalul tv si internetul,ce trebuie sa fac?trebuie cv cerere ??trebuie achitat cv? Si cat? Astept un raspuns
Buna seara,
Trebuie sa faceti o cerere de suspendare a serviciilor intr-un punct de prezenta Digi, puteti face pe o perioada intre 1 si 3 luni si este gratuit.
De doua zile nu am semnal
La ce servicii nu aveti semnal? La ce operator, la Digi? In ce localitate aveti probleme? Detaliati problema, va rog.
De recuperat nume utilizator și parola
La ce operator doriti username-ul si parola, la RDS? Pentru internet fix doriti?
In Bulz nr 34
Nu merge internet Telefon Cablu
Trebuie sa sunati la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS (deranjamente Bihor) si sa detaliati problema dumneavoastra: 0359 400 401
As dori sa fac o sesizare rds rcs
Pentru ce problema si pentru ce serviciu? In ce localitate aveti probleme?
Jeg de internet , în fiecare zi cade netul de cel puțin 5 ori și în cel mai bun caz își revine după vreo 5 minute , sau nu merge câteva ore…
Nu vă faceți abonamente de la hoții aștia , de când am net de la ei , e oribil.
Reparați-vă problemele cu gunoaoiele voastre !
Oameni proști.
Ai facut sesizari in care sa reclami aceste probleme la RDS? Daca da, ce s-a intamplat in urma lor, nu au reusit sa rezolve problema?
Exista oricand posibilitatea sa te muti de la ei, daca nu esti multumit.
De 2 zile nu am semnal la TV. și nu mă rezolvă nimeni după n.apeluri la rcs rds.
Nu prea aveti ce sa faceti decat sa insistati cu sesizarile, fiind si in weekend acestia au efectiv redus. Asteptati rezolvarea problemei si maine iar daca problema nu se rezolva, faceti sesizare la ANPC.
ma numesc gurita ioan incerc de cateva ore sa iau legatura cu cineva de la digi !!!! este imposibil ! Nu am semnal la televizor si doresc informatii bdespre acest lucru
Aveti cablu tv sau antena digi tv satelit? Stiti cumva daca problema este si la vecini? In ce localitate aveti probleme si la ce numar de telefon ati sunat?
Buna ziua. Ma numesc CONSTANTINESCU VIRGIL, domiciliat in str. Codrii Neamtului Nr.70 si sunt abonat foarte vechi la RDC-RDS. acum am aproape 90 ani si sunt imobilizat la pat si va rog sa-mi anulati abomanentul la smartfonul cu numar de apel 0774.*****, deoarece aparatul este defect inca de cand l-am cumparat si nu a fost folosit niciodata. Va rog sa aprobati a begocia aceasta cerere de anulare cu fiul meu ******* CATALIN vsre se va ocupa de aceasta problema. Multumesc.
Noi nu avem nicio legatura cu rds. Totusi, puteti face o sesizare in call centerul rds in care solicitati repararea produsului la domiciliu.
As dori sa va instintez ca pt data de 25 .05 2018 am fost instintata telefonic de dv serviciul digi si am primit si 2 mes din partea Dv ca intre ora 9 si 12 va veni echipa pt instalare serviciul cablu tv digi doresc sa va anunt ca echipa dv la ora 11.45 su facut o sesizare precum trebuie acorddul vecinului ceea ce nu este Real eu si Mama mea locuia in vecinatate si avem acelasi nume Zoia ea este fosta Zoia Radoi actual Tundrea Zoia ora problemele de cablare peste casa vecinului sunt la ea echipa dv.pt instalare cablu tv digi in com.Terpezita jud.Dolj nu a ajuns nici la mine la Nr 135 nici la Mama la Nr 186 si la vecinul acestia rog f.frumos revenirea si verificare acestei greseli deoarece la Nr 135 Radoi Elena Zoia este Parul de cablare pt cablu tv digi chiar la poarta mea si rog ca in momenti reveniri echipei in comuna sa nu se mai lase indrumati de catre nestiutori si necunoscatori sa fiu sunata personal 07******* deoarece pe data de 25.05.2018 atat mie dar si mamei nu mi sa comunicare nimic a trebuit sa sin la sericiile dv digi in juru orei 16 cand am primit comunicarede la un operatorcare
Buna seara,
In mod normal veti fi recontactata de o echipa pentru instalare. De unde stiti stadiul sesizarii (informatia cu acordul vecinului)?
Buna !
As dori sa bag programul HBO
Doresti HBO in grila de programe sau abonament online?
Buna! In grila de programe pentru ca sunt abonata la Orange de aproape 3 ani
Ce pachet folositi?
Aveti in casa un decodor sau card CI?
Decodor.
Pachetul standard.
Atunci e simplu.
Trebuie sa faceti o solicitare la orange.
Cea mai rapida cale este pagina de facebook .
Scrieti un mesaj pe pagina lor oficiala si va va prelua un operator in care sa scrieti codul de client, numele, numarul de telefon si solicitarea dumneavoastra.
Buna ziua, sunt din Galati si as vrea sa iau legatura cu un operator si nu reusesc. La ce nr. sa sun? Ma numesc Lucia tarabuta.
Buna seara,
Trebuie sa sunati la numarul 0336 400 401.
Buna ziua. Ma numesc CONSTANTINESCU VIRGIL, domiciliat in str. Codrii Neamtului Nr.70 si sunt abonat foarte vechi la RDC-RDS. acum am aproape 90 ani si sunt imobilizat la pat si va rog sa-mi anulati abomanentul la smartfonul cu numar de apel 0774.*****, deoarece aparatul este defect inca de cand l-am cumparat si nu a fost folosit niciodata. Va rog sa aprobati a begocia aceasta cerere de anulare cu fiul meu CONSTANTINESCU CATALIN vsre se va ocupa de aceasta problema. Multumesc.
Buna ziua,
Din pacate noi nu avem nicio legatura cu operatorii de telecomunicatii. Noi doar oferim ajutor, in limita posibilitatilor, tuturor celor care ni-l cer. Incercati sa cereti indrumare in call center.
Bunaseara! Ma numesc Stan Alexandru Mihain din comuna Zamostea jud Suceava Problema mea este ca Nu mai receptionez nici un canal tv pe abonamentul Digi tv satelit Am dat revenire la setarile din fabrica si am lasat si receiver ul pe postl tvr 1 mai mult de 5 minute in standby si tot imi spune ca nu sm semnal Am dat scanare la satelitul intelsat 1002 dar tot nu receptionez nimic de cateva zile Am schimbat si LNB ul la antena satelit si tot nu pot receptiona nici un post Va rog frumos sa ma ajutati in acest sens Multumesc !
Buna seara,
Va recomand sa sunati in call center pentru a vi se deschide un tichet. Doar asa va veni un operator la dumneavoastra pentru a va rezolva problema. Din pacate, noi nu avem nicio legatura cu niciunul dintre operatorii de telecomunicatii din Romania. Noi doar oferim suport si ajutor in limita posibilitatilor.
ieri am primit mesaj ca am uitat pur si simplu sa platesc factura si dupa cca o ora am si platit-o si azi imi intrerupe abonamentul la cartela …….sant dusi cu pluta cumva? dar in decembrie cand am platit in avans si pe ianuarie nu a fost nici o problema? sant RODICA NISTOR DIN ARAD C-LEA TIMISORII NR 5
Buna seara,
Intreruperea nu se face manual, de catre un operator ci de un sistem ce nu face exceptii. Recomand sa sunati in call center si vi se va debloca contul.
Cum inst.cod MMI
Codul MMI este un cod care apare intr-o eroare, nu este ceva ce se instaleaza. Unde va apare si ce doriti sa faceti mai exact?
Am incarcat. cartela cu 5€ azi,nu am primit mes.de conf.si nu pot.sa.activ.cartela. Cand.incerc sa.iau leg.cuDICI pt.activare.imi spune codMMI invalid.
la ce numar incercati sa luati legatura cu Digi? Semnal aveti?
salut de cateva zile am un bazait vajait ujuit nush cum sai zic la telefonul fix la aparat nu mai e tonul normal ce se intampla?
eu nu stau aici sunt doar in vizita la mama dar ea e batrana si nu stie ce sa faca daca nu merge telefonia fixa
Salut Andrei,
In reteaua de telefonie fixa RCS – RDS s-au facut modificari majore de infrastructura motiv pentru care s-a schimbat tonul care era in mod normal. Nu pot spune ca este chiar un baziat/vajait insa este diferit. Intrebarea mea este: functioneaza telefonia fixa? Ai incercat sa suni la un numar sau sa te suni pe fix de pe mobil? Deoarece, daca functioneaza, inseamna ca acele sunete diferite sunt din cauza acestor modificari insa e important ca functioneaza telefonia.
Sa-mi scrii si din ce localitate esti.
Buna ziua !
Sunt abonat RCS/RDS prin prezenta va rog sa remediati o problema aparuta azi respectiv nu am semnal la televizor cu se spune ”cu purici”.Solicit rezolvarea cat mai curand posibil.
Buna ziua,
Noi nu suntem RCS – RDS, doar oferim informatii/suport in limita posibilitatilor.
Stiti daca problema este si la vecini? In ce localitate aveti semnal slab? Aveti cablu tv sau antena satelit?
am si eu o problma , cumnatul meu este in strainatate si a blocat cartela de digi, nu o poate debloca. este abonatul M. aurel liviu str independentei * bl * sc * ap *, sotia mea P. aurelia alexandrina are din partea lui o procura speciala care este depusa la dv atunci cind a solicitat in mulele lui
In ce sens a blocat cartela, a blocat codul PIN si ii apare sa introduca codul PUK?
da ii cere cod pin sau ceva de genul asta , isi aminteste ca nu are nici un pin,
Daca ii apare codul PIN, trebuie sa introduca codul PIN, cel standard este 1234. Daca nu il mai cunoaste si il introduce gresit de 3 ori, atunci ii cere codul PUK, caz in care trebuie sa sune dansul sau imputernicita contractului la serviciul de relatii cu clientii Digi pentru a primi codul PUK.
Exista încă o persoană cu numărul meu va rog sa rezolvați dacă e posibil
La ce operator sunteti abonat, la RDS? Telefonie fixa sau mobila? Cum ati observat ca exista o alta persoana care are numarul dumneavoastra? Intreb deoarece din punct de vedere tehnic nu prea este posibil ca 2 persoane sa foloseasca 2 numere de telefon, chiar daca sunt fixe sau mobile.
Mi se intrerupe emisiunea tv din 5 in 5 minute.Ce trebuie sa fac sa remediez problema?
am cablu tv prin fibra de la digi
Pentru intreruperile de semnal la cablu tv trebuie sa sunati la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS (deranjamente).
Salut sunt abonat rds rds cablu tv si internet
De o saptamana viteza la net este f mica
Internet fix sau mobil?
Aveti un router sau un echipament de la RDS? Sau cablu direct?
Fix
Router
Personal? Ati incercat sa-l restartati?
I am dat restart
Si si a revenit
Ms
Cu placere!
Buna ziua.
Din partea Societatii ******!
Ce se intampla cu internetul? Astazi a fost imposibil sa ma conectez!
Multumesc frumos!
Buna ziua,
De la ce operator aveti internetul si ce eroare va apare cand incercati sa va conectati? Aveti un router personal sau un echipament oferit de catre furnizorul de internet?
Am facut sesizare pentru nefunctionarea postului TV.Au trecut 48 de ore si problema nu este rezolvata.Trebuie sa va spun ca in acest interval am mai sunat de 2 ori pentru ca nu s-au respectat orele stabilite pentru interventie.A fost o echipa formata din doi angajati pe care, intamplator, i-am vazut lucrand la tabloul de comanda,i-am rugat sa ma anunte si pe mine cand rezolva problema(eu fiind persoana care a sesizat desi, banuiesc, ca nu sunt singura care am sesizat problema din bloc).Au plecat fara sa ne rezolve problema,a revenit, se pare, alta echipa, dar problema a ramas in continuare nerezolvata.Nimeni nu ne-a spus nimic ,operatorul de serviciu,de cate ori am sunat sa vad ce se intampla mi-a zis ca sunt probleme in zona si ca se lucreaza pentru remedierea lor.Nemultumirea mea este ca in ultima perioada sunt mereu probleme tehnice si se rezolva foarte greu.Oare chiar nu mai intereseaza pe nimeni problemele clientilor?
Daca v-a fost spus ca este o problema in zona inseamna ca este o avarie care afecteaza mai multi clienti (deseori sunt implicate mai multe echipe).
In ceea ce priveste frecventa problemelor, depinde ce noroc avem, in unele zone pot pica serviciile o data la 5 ani iar in alte zone pot pica saptamanal, depinde de infrastructura din zona.
De asemenea, daca au trecut mai mult de 48 de ore puteti solicita discount de nefunctionare pe perioada pe care nu ati avut serviciile functionale, pentru a fi redusa factura.
Buna ziua
Nu mai funcționează neți și nu găsesc număr de contact
Buna seara,
la ce operator sunteti abonat, la RDS?
Bună sunt în Vrancea și nu am semnal la telefon nu pot accesa relații clienți o fi de la digi sau ceva probleme la abonament?
Buna seara,
Nu aveti deloc semnal pe telefon? Daca asta este problema, nu este din cauza neplatii facturilor, deoarece daca se deconecteaza pentru neplata aveti semnal insa se aude mesaj ca s-a deconectat pentru neplata.
Incercati repornirea telefonului. De cat timp aveti problema aceasta si ce model de telefon aveti? Este prima data cand incercati telefonul la aceasta adresa sau a functionat pana acum aici?
Buna ziua, am doua probleme cu internetul. Prima problemă este: mi-am conectat computerul la smart tv, iar cum nu am mai folosit de mult cablul la introdus în computer si nu merge, am vrut să schimb rețeaua veche cu cea nouă rds rcs de internet prin introducerea numelui utilizatorului si a parolei de acces la internet primită de la DIGI. Asa ca am sunat la relații clienti unde am „vorbit” cu robotul, nu cu un operator, si mi-au fost trimise datele prin mesaj. Am introdus în computer datele si ca urmare nu a mers, ba mai mult nu mai merge nici wireless-ul. Ma puteti ajuta cu problemă aceasta ?
Buna ziua, acum sunteti conectata direct prin cablu sau aveti un router personal?
Am rezolvat cu cei de la digi. Va multumesc si imi cer scuze pentru timpul răpit. Problema a fost ca in momentul cand au venit ei pentru a schimba cablurile si routerul nu au schimbat si cablul din camera mea. Eu il am pe cel vechi de la fosta firma.
În schimb as mai avea o intrebare , exista cumva un adaptor ce poate fi introdus în computer pentru a primi semnal wifi de la router ?
De ce doriti un astfel de echipament, aveti un desktop fara placa de retea wireless?
Buna ziua astăzi am stat toată ziua în casă pentru a veni o echipă RDS și nici până la această oră nu au venit menționez că am sunat de 3ori la relația clienti
Am3saptamani de când am contract cu RDS și nu a mers internetul plus nu am arie de acoperire am tot sunat dar degeaba
Nimeni nu face nimic ,eu nu plătesc ceva ce nu folosesc
Am și eu servici nu pot sa stau o zi întreagă să aștept echipa ,nici macar nu au avut bunul simt sa mă contacteze și să spun că nu mai vin
Buna ziua, inca nu v-a fost instalat internetul sau a fost instalat insa nu a functionat dupa instalare?
Nu a funcționat de la instalare
Ok, echipa de instalare ce a zis cand au observat ca nu functioneaza? Au testat atunci si a functionat pe loc, sau ce s-a intamplat?
Au vrut sa schimbe rutaru dar au zis că tot așa va funcționa deci acum îi aștept și nu mai vin stau de azi dimi in casă
Nu se poate așa ceva
Cum adica au zis ca tot asa va functiona dar de fapt nu functioneaza deloc? Acum functioneaza internetul, functioneaza prost sau nu functioneaza deloc? Iar atunci functiona greu, deloc sau?
Funcționează foarte prost
De la instalare nu a funcționat
Am inteles. Aveti si un router personal sau doar pe cel de la Digi? Dezactivati antivirusul (daca aveti) inchideti toate programele si faceti un test de viteza pe speedtest.net. Reveniti aici cu rezultatul testului (ma intereseaza viteza de download) si imi spuneti inclusiv ce abonament aveti la internet la RDS.
Am nevoie de ajutor, de fapt nu de ajutor ci de a împărtăși experiență negativa trăită cu RDS. Sunt din Timișoara și duminica trecuta a fost o furtuna în oraș după care nu a mai mers internetul în toatz curtea, suntem 5 familii. Pe rand au venit la ceilalți 4 sa e rezolve pb, pe rand și nu au rezolvat pb. În ansamblu, adica la prima sesizare și ceilalți vecini au zis ca nu au internet, dar replica a fost ca dacă nu au depus sesizare, nici rezolvare. Și așa au venit pe rand. Probabil iau bani pe intervenție și nu rezolvam o pb, ci patru, ca la romani. Eu nu stiam dacă am internet ca routerul a murit după furtuna, nu se mai alimenta și abia azi am ajuns sa cumpăr altul. După doua convorbiri lungi cu doi operatori și trei ore de incercari nu am reușit sa mă conectez la internet. Am pus direct laptopul și am băgat ușerul și parola de nu știu câte ori, am băgat codul de pe spatele routerului, nu am reusit. Mesajul era ca nu am conexiune la internet și atat. Sau atât am înțeles eu. La al treilea telefon și după trei ore, sincer trei ore am încărcat am sunat. Alt operator, ca de fiecare data. Am reluat povestea, am zis ca nu mă pot conecta și ca îi rog, contra cost, sa mă ajute. Și sec, răspunsul a fost ca dacă nu e routerul de la ei nu îi intereseaza, mă conectez sau rog pe cineva dar pe ei nu îi intereseaza. Am rămas cu un gust amar, am doua abonamente de internet, doua de mobil, doua tv, de ani de zile. Clar au mulți clienți si nu îi interesează părerea noastra, dar eu renunț la tot. Cu scarba. Deci dacă nu te pricepi ori cumperi de la ei, ori nu existi. Nasol. As vrea sa îl mai văd pe patronul lor care părea un om bun, mama lui a fost pacienta pe Terapie la noi în Timișoara și sa îi pun convorbirea cu dl. IULIAN sa vedem dacă e mândru de ce fac oamenii lui. Nasol
Situatia este putin mai complicata decat pare, stiu ca prima impresie in cazul unei probleme (in special daca nu am mai avut probleme) daca este negativa ne cream o impresie generala negativa insa fiecare lucru are o explicatie, de obicei.
In cazul echipei care nu a putut sa intervina decat la fiecare sesizare, ei au o procedura simpla, sunt monitorizati pe sesizari, daca ei au inregistrata o singura sesizare (si asignata lor, pentru ca se poate ca o alta sesizare sa ajunga la o alta echipa din zona) si stau la acea sesizare 5 ore ca sa rezolve 5 persoane diferite (in situatia in care cauza nu este aceeasi, bineinteles), atunci ei vor fi trasi la raspundere de ce au stat 5 ore la o sesizare. Pentru ca este singura modalitate de a-i monitoriza, pe numar de sesizari, altfel nu i-ar retine nimic sa rezolve o sesizare si sa stea in masina sa traga de o cafea 4 ore.
Cat despre procedurile operatorilor de la relatii cu clientii, la fel si ei, au proceduri simple pe care trebuie sa le respecte. Politica firmei RDS este aceea de a nu ajuta clientii cu echipamentele proprii. De ce? Simplu, pentru ca multi dintre ei sunt atehnici si exista posibilitatea ca la un client care are un echipament propriu care din nu stiu ce motive nu functioneaza, sa stea 3 ore, 3 ore in care poate rezolva problema clientului, poate nu o rezolva, dar in acele 3 ore ar fi putut sa ajute poate 30 de clienti cu echipamente de la RDS. Echipamente de la RDS pe care ei le stiu aproape pe de rost, pentru care au proceduri, carora le stiu meniul, problemele, si asa mai departe. Stiu ca o atitudine pro-client inseamna sa incerci sa-l ajuti cu orice, dar nu asa functioneaza o companie de telecomunicatii, pentru ca nu este rentabil. Nu este rentabil sa angajezi 200 de agenti in call center pentru a ajuta fiecare client cate o ora cu routerul lui iar atunci cand vor exista perioade cand nu mai suna nimeni la relatii cu clientii, sa dai afara jumatate din ei. Nu asa poate functiona o companie. Pentru ca operatorul acela care raspunde la apeluri, aia face 7/8/9 ore in continuu, cu mici pauze, nu va imaginati ca se sta degeaba. Pentru ca daca se sta degeaba, nu-si justifica prezenta in acea companie si asa apar disponibilizari.
Toate aceste lucruri sunt lucruri normale daca le analizam putin, toti furnizorii de servicii de telecomunicatii procedeaza asa iar daca dorim sa fim bagati in seama cu adevarat, putem oricand sa facem abonamente business, abonamente cu oameni comerciali/tehnici dedicati. Platim mai mult si suntem tratati mai bine.
Una peste alta, in Romania stam foarte bine atat la capitoul calitate/pret servicii telecom cat si ca relatii cu clientii, asta v-o spun clar.
La altii e mult mai rau.
Parcă nu erați angajatul lor😊.
Stiu ca pare ca sunt angajatul lor, dar nu sunt. Pana acum am fost facut angajatul RDS, UPC, Telekom si Orange, am bifat aproape toti granzii din Romania. 🙂
Cunosc destul de mult despre procedurile operatorilor din Romania, stiu cum lucreaza si am testat inclusiv serviciile operatorilor din tari mult mai civilizate, acestea fiind cu mult sub noi, probabil printre singurele lucruri care sunt mai bune in Romania.
Cand e de inteles, ii intelegem dar sunt si momente cand trebuie sa-i ducem pe la OPC.
Buna ziua nu stiu ce sa intampla cu semnalul nam semnal la internet chiar daca date si wifi imi sant activate pe telefon pt numele lui DZeu faceti ceva platim abonamente pana la 250lei si nu avem semnal la internet
Buna ziua,
In primul rand, cum doriti sa va conectati, prin wifi sau prin date mobile? Wifi-ul este pentru a va conecta la un router prin wireless iar datele mobile sunt pentru a va conecta la internetul de pe cartela Digi.
Buna ziua. Detin un nr de fix care a fost al unui magazin de alimente. Sunt sunata la diferite ore nepotrivite de clienti care solicita aceste produse. Am cerut schimbarea nr sau o alta varianta dara fara costuri din partea mea. Se pare ca nu exista. Va rog sa o gasiti altfel ma vad nevoita sa renunt la serviciile dvs. Vladut Monica.
Buna ziua,
Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
Intr-adevar, la RCS – RDS nu exista varianta de schimbare a numarului de telefon fix, singura varianta este sa reziliati abonamentul de telefonie fixa si sa semnati pentru un alt abonament, la semnarea contractului sa mentionati ca nu doriti sa pastrati numarul de telefon fix vechi.
Insa, sa aveti in vedere ca daca aveti un abonament vechi (de exemplu, DigiTel Asociat la care nu platiti abonament lunar), nu veti mai beneficia de acel abonament deoarece nu se mai semneaza abonamente noi ca acelea.
contractul, este pe numele unei persoane decedate, am prezentat actele unei agentii digi din baia mare, respectiv supermarket vivo. nu se poate bloca nr de mobil pt ca nu exista titularul contractului
La cine sunteti abonat, la Digi?
In momentul in care ati prezentat actul de deces, cartela ar fi trebuit sa fie blocata.
Totusi, va recomand sa sunati la serviciul de relatii cu clientii pentru a verifica daca s-a blocat.
Daca nu s-a blocat, va recomand sa inchideti apelul si sa sunati din nou, spunand ca sunteti titularul contractului (o sa vi se ceara CNP-ul pentru a confirma acest lucru), sau daca este pe numele unei doamne, sa sune o femeie si sa se dea drept titulara contractului.
Stiu ca este o solutie mai putin placuta insa cam acestea ar fi posibilitatile.
Buna seara nu ma pot conecta la reteaua digi la router negru
Buna seara, ce model de router aveti mai exact? Ati incercat sa-l restartati?
Da cel negru Kaon Ar4010
Incercati sa va conectati prin cablu sau wireless?
Wireless
Nu mi merge parola si sp cateodata semnal slab
Nu mai merge deloc sa va conectati, apare parola gresita? sau apare uneori parola gresita? In ceea ce priveste semnalul slab atat poate routerul respectiv, semnalul wifi depinde de mai multi factori printre care si suprafata acoperita + structura peretilor, daca este vorba de semnal in alta camera.
nu merge cablu tv internetul si telefonia in targu jiu de azi dimineata e avarie ceva in gorj?
Aveti idee daca problema este si la alti vecini din zona? Locuiti la casa sau la bloc? La serviciul de relatii cu clientii Digi ati sunat pentru a anunta deranjamentul?
Va rog dacabse poate sa imi spuneti cum sab aflu codul pin al a unei cartele digital mobil
Daca ati schimbati codul PIN si l-ati uitat, acesta nu mai poate fi recuperat (cel standard era 1234).
Insa, dupa ce introduceti gresit codul PIN gresit de 3 ori, apare sa introduceti codul PUK.
Daca nu mai aveti codul PUK (acesta se afla pe suportul cartelei Digi), atunci puteti suna la serviciul de relatii cu clientii Digi Mobil pentru a-l afla, insa trebuie sa sune titularul contractului (sau persoana care a ridicat cartela prepay, daca este o cartela preplatita).
nu merge internetul mobil in iasi in zona nicolina la toata cladirea nu merge e o cladire de birouri in iasi apare conectare esuata ce se intampla e incident iar?
Daca aveti mai multe persoane aceasta problema inseamna ca este o avarie generala care afecteaza acea zona pe partea de internet mobil.
Partea de voce va functioneaza?
Va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii Digi Mobil (deranjamente) pentru a se verifica aceasta problema, posibil deja sa se fi identificat.
Buna ziua,
In data de 26/04/2018 am modificat tipul contractului pentru internet fix de la 100mbps la 300 Mbps urmand ca in maxim 3 zile lucratoare sa fim contactati de catre tehnicienii dumneavoastra in vederea instalarii noului pachet de internet, lucru care nu s-a intamplat.
Va rog sa imi Spune-ti cand va fii solutionata problema . Cu stima
Buna ziua,
Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
In cazul dumneavoastra, desi v-a fost spus de la sediul RDS ca dureaza maxim 3 zile (scopul lor fiind sa semnati pentru aceasta modificare), termenul nu prea este acesta. Echipele care fac aceste modificari (in cazul dumneavoastra probabil veti fi trecut pe fibra optica, deci practic este aceeasi munca precum la o instalare noua) sunt aceleasi ca pentru instalarile clientilor noi, care din punctul meu de vedere sunt mai importante (aceste persoane nu au deloc servicii), si de obicei se pune mai putin accent pe aceste modificari.
Va recomand sa mai asteptati, uneori poate dura chiar si cateva saptamani, depinde de volumul de lucru al echipelor, eventual puteti face si o sesizare la RDS pentru a urgenta rezolvarea problemei.
Am un tf allview x3 soul style si dupa 2 sapt( Dec 2017) au inceput sa imi dispara contacte din agenda,in urma cu o luna a inceput sa se blocheze iar de o saptamana nu ma tine alimentarea decat 12 ore fara sa fie folosit
Va recomand sa incercati revenirea la setarile din fabrica sau sa trimiteti telefonul in service, daca mai aveti garantie.
Buna ziua, in localitatea Uliuc acum 2 sapamani,a fost un” agent” digi pt televiziune si internet.Am primit un pliant cu oferta , dupa cateva zile l-am contactat si am vrut informati despre oferta….dar nu am fos lasata sa intreb ce ma interesa ..la care i-am zis ca este arogant si asa piede clientii . Astazi am fost sunata de agent daca vreau sa fac contrac digi i-am raspuns…o sa fac dar nu cu el.raspunul lui a fost.
dute in p…… si a inchis telefonul.
Agentul se numeste Marius nr de telefon este 0772001718.
Va intreb la ce agentie digi po sa fac reclamatie,pt ca nu mi se pare corect sa fiu injurata ca refuz sa fac un contact. eu nu i-am vobit frumos am o varsa ,si nu mi se pare corect.
\
Buna ziua,
Puteti sa faceti o sesizare in acest sens in orice punct de prezenta Digi, telefonic, online sau prin orice alta modalitate.
Desi nu ii iau apararea deoarece eu personal n-am injurat pe nimeni la serviciu (cel putin nu asa incat sa ma auda 🙂 ) fiecare avem zilele noastre proaste, poate nu este un obicei pentru el ci a fost o zi proasta.
Sunt acel Marius de care doamna are numultumiri ,de aceea doresc sa precizez câteva aspecte ..in primul rând i-am explicat oferta când i-am lăsat si pliantul ..in al 2 lea rând când am fost sunat acum câteva zile adică Duminica însă pt mine nu a fost o problema sa vorbesc cu un client deoarece i-am lăsat nr de tel pe pliant si poate suna când dorește însă m-a deranjat faptul ca in loc sa vorbească tzipa si i-am atras atenția sa nu o mai facă pt ca nu are motive sa urle la telefon ..doamna a început sa-mi reproseze ca sunt arogant si in ritmul acesta îmi voi pierde clienții si etc după care a închis telefonul ..i-am dat mesaj in ideea ca a 2 a zi am drum intr-o localitate ce trece pe lângă localitatea unde locuiește si am sa o sun cu 2 ore înainte sa știu dacă mai este interesată de contract sau nu ..am sunat-o însă mi-a spus clar si răspicat ca in nici un caz nu mai semnează cu MINE si ca sunt nesimțit ca am tupeul sa o sun din nou :)))))) din lipsa a unei înțelegeri sau de comunicare am ajuns in situația de a citi nemulțumirea pe acest site de reclamații ..Robert chiar dacă nu știu cine ești sau cu ce te ocupi , însă îți multumesc ca ai încercat sa ii oferi o simpla explicație doamnei ..o zi placuta ,doresc tuturor !!!
Eu nu am nicio legatura cu compania RCS – RDS, noi (echipa Media-MAX.ro) doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
Cat despre situatia aceasta, deseori pot aparea contre din mai multe cauze, ideea este ca uneori trebuie sa ne calmam si sa ne punem si in locul celeilalte persoane, atat din punct de vedere al clientilor cat si al angajatilor, valabil pentru noi toti. 🙂
Daca ne intelegem cu calm, cu siguranta se poate gasi o solutie pentru orice problema.
vreau un nr de telefon ca sa va pot contacta din italia .nu imi merge netul la abonament digi acum am ajuns din romania
Puteti sa sunati la numarul 0040314007777.
Cu pot lua legătură cu un operator digi
Depinde pentru ce doriti sa luati legatura (servicii fixe, telefonie/internet mobil, antena satelit, contractare servicii noi), aveti mai sus modalitatile prin care puteti contacta un operator Digi.
Buna ziua,sunt in Londra si nu am semnal la tv( serviciu blocat) imi spune
Imi punteti spune va rog,ce mai exact inseamna asta?
Si cum putem remedia problema?
Buna dimineata, aveti o antena satelit sau cablu tv? De la ce furnizor aveti televiziune?
Salut Robert.Rds ul ne trimite la Digi Helper ..Tu spui ca nu asta e rolul tau..atunci care ..Netul nu merge …vin ăștia de la Digi..repara di după 2 luni se strica iar..Fiecare echipă da vina pe cei care au fost ultima oara sa repare Netul..Tu spui la fel ..Ma intreb si te intreb ..Care este rolul tau in povestea asta ???
Draga Marinescu Cristina,
Ma bucur ca ai intrebat. Rolul lui Robert este de a ajuta (atat cat poate, toti utilizatorii acestui site). El face acest lucru din placere si nu are niciun castig. NU ESTE ANGAJAT DIGI si nu este digihelper. Noi nu avem nicio legatura cu niciuna dintre companiile de telecomunicatii.
El preia problemele simple si le rezolva. De exemplu, cum se seteaza un router, cum se configureaza internetul de la digi pe telefon, etc.
Poti vedea aici sau aici (la comentarii) ce contributii are Robert pentru aceasta comunitate.
Stim cat de greu este sa prinzi un operator la telefon sau sa ti se rezolve o sesizare insa ceea ce putem face pentru utilizatorii site-ului nostru o facem gratuit, cu placere si in limita posibilitatilor.
Sper ca ti-am raspuns la intrebare. O seara frumoasa in continuare!
Buna Cristina,
Curiozitatea mea este cine ti-a zis sa te adresezi DigiHelper-ului, mi se pare foarte putin probabil ca un angajat RDS sa-ti fi zis sa te adresezi DigiHelper-ului. Pentru ca toti angajatii Digi de la relatii cu clientii (agentii din call center, reprezentantii din punctele de prezenta sau DigiHelper-ul) fac aproape acelasi lucru, ofera informatii/suport/asistenta clientilor RCS – RDS. Cat despre DigiHelper, acesta este un angajat RDS care ofera suport in comunitatea de forum Softpedia, eu n-am nicio legatura cu el.
De asemenea, in legatura cu problema ta, cel mai probabil infrastructura din zona ta este mai complexa/problematica, motiv pentru care ai probleme frecvent, niciun operator nu are serviciile perfecte peste tot. Poti avea norocul sa iti pice serviciile o data la 5 ani si poti avea ghinionul sa pice periodic.
Daca esti nemultumita de serviciile furnizorului tau si nu mai ai perioada contractuala poti sa reziliezi si sa te muti la altcineva (daca exista altcineva cu infrastructura in zona).
In alta ordine de idei, ar trebui sa mai avem uneori intelegere si fata de furnizori (in special pentru RDS), daca nu erau ei si acum plateam 80 de lei pentru telefonie fixa si 2Mb de internet.
Câte zile trebuie să aștept să mă pot uita la televizor (având abonament platit)?Mulțumesc.
La ce operator aveti televiziunea, la RDS? Aveti cablu tv sau antena satelit? Aveti o problema tehnica si nu aveti semnal sau v-a fost deconectat abonamentul pentru neplata facturilor?
Am o cartela de digi și tot îmi cere pinul și am băgat „1234” dar nu merge … Îmi spuneți va rog ce pot sa fac
Buna dimineata, spuneti-mi exact ce mesaj va apare pe telefon.
am facut o comanda la un card pe data de 05 04 2018.cat dracu dureaza sa-mi trimiteti cardu?santeti niste mincinosi ordinari.nu aveti carduri? atunci de ce mai folositi acel sistem.sint tare nemultumit de serviciul vost
Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii/suport in limita posibilitatilor. Asa ca mai usor cu insultele. 🙂
Cat despre cardurile de televiziune, ca orice echipament se ofera in limita stocului disponibil. Intr-adevar, uneori dureaza mai mult decat suntem noi disupusi sa asteptam insa nu prea avem variante.
Va recomand sa faceti o sesizare la ei (online ar fi cel mai bine) si sa solicitati urgentarea primirii smart cardului CI+.
nu am semnal pe telefonul mobil la Digi in baia sprie apare ca nu se poate inregistra in retea pana acum a mers de vreo cateva ore am problema asta e problema generala?
Daca problema este de cateva ore este posibil sa fie o avarie in zona, ai posibilitatea sa incerci si pe un alt telefon cu alta cartela Digi? In felul acesta ne putem da seama exact daca e problema cu semnalul in zona.
Buna seara vreau sa fiu contactata de un sef deoarece am intrat in 4 saptamani decand sun Sa.mi rezolve cineva problema si in zadar vin si nu rezolva nimic ba ca e reteaua ba ca e risaivarul si nimic va multumesc
Buna seara,
De la ce operator aveti televiziunea, de la Digi? Aveti o antena satelit sau cablu tv?
Ce problema aveti mai exact, nu aveti semnal la televiziune sau care e problema?
Noi nu reprezentam niciun operator de telecomunicatii, doar oferim informatii si suport in anumite limite.
Va rog să-mi deconectați Internetul de pe tabletă deoarece mi-a fostfurata azi-noapte ! Va mulțumesc!
Pentru blocarea cartelei din tableta este nevoie sa sunati la serviciul de relatii cu clientii. De la ce operator aveati cartela, de la Digi?
Am reclamat in data de 20.04.2018 ora 9 ca NU pot folosii telefonul avand ton de ocupat este ora 21 si NU a venit nimeni .
Este deranjant faptul ca Nu am primit nici un telefon sa-mi spuna ca NU pot venii astazi 20.04.2018 sa remedieze defectiunea la telefonul cu ton de ocupat .
” multumesc pentru promtitudine”
La ce operator va referiti, la RDS?
Problema poate sa fie din cauza echipamentului de unde aveti trasa telefonia fixa sau din cauza unei probleme generale, este putin probabil ca aparatul telefonic sa fie defect.
Daca aveti nevoie urgenta de telefonia fixa, va recomand sa insistati cu sesizarile pentru a se urgenta rezolvarea defectiunii.
Nu-mi functioneaza internetul.
In ce localitate ai problema aceasta? Internet fix sau internet mobil? Ce eroare iti apare si de cat timp?
Am platit abonamentul dar nu miau dat drumul la semnal am canalele blocate .de ce .de ce trebuie sa sun sami cheltui banii de ce trebuie sa astept o ora la tel sami raspunda cineva de ce trebuie sa ma umplu de nervi cand fiecare trebuie sasi faca treaba ca de aia e pus acolo nu sa doarma sau sa bea cafea sau stiu eu ce dracu mai face.stam noi xa prostii si sunam si ne interesam ptr dreptul nostru si mai si platim pe deasupra servicii de rahat cu personal de rahat care na sa se mai shimbe nici odata vreti schimbare voi trebuie sa va schimbati oameni de nimic .ieftini care cu un leu te baga in fata mie greata ptr ceati ajuns
Noi nu reprezentam companiile de telecomunicatii, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
La ce operator va referiti, la RCS – RDS?
In ceea ce priveste reconectarea serviciului de cablu tv in urma achitarii facturilor restante, de regula dureaza maxim 24 de ore de cand a fost inregistrata plata, daca va referiti la RDS.
Nu merge internetul și televiziunea merge cu intreruperi
In ce localitate aveti probleme?