Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil.


Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS (Digi) poate fi contactat telefonic, prin formular online, prin e-mail, prin fax sau in unul din punctele de prezenta disponibile.
De regula apar diverse nemultumiri privind serviciile operatorilor de telecomunicatii, motiv pentru care suntem nevoiti sa ii contactam frecvent. Pe langa aceste situatii, avem nevoie de ajutor in configurarea echipamentelor oferite de catre ei. Desi unele echipamente sunt usor de configurat si nu trebuie neaparat sa ii contactam pe reprezentatii companiei RCS-RDS (de exemplu, informatii despre configurarea internetului mobil gasim AICI), alteori intalnim situatii mai complicate pe care operatorii Digi le pot rezolva mult mai usor.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

De asemenea, o factura este mereu mai usor de detaliat de catre un reprezentant RDS decat sa o analizam noi online.

Luand in considerare aceste lucruri, putem contacta serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS prin urmatoarele modalitati:

  1. Apel telefonic. Pentru a apela serviciul telefonic de relatii cu clientii avem urmatoarele variante, in functie de problema intampinata:
  • Informatii/probleme servicii fixe (internet fix, telefonie fixa, cablu tv, Digi Wi-Fi): 0314004401 (pentru Bucuresti/Ilfov) sau 03xx 400 401 (unde xx reprezinta codul judetului – exemplu: Constanta 0341 400 401);
  • Informatii/probleme servicii mobile (internet mobil, telefonie mobila): 0314007777 (apelabil din orice retea) sau *777 (apelabil din reteaua Digi Mobil);
  • Informatii/probleme servicii Digi TV Satelit (televiziune prin antena parabolica): 0314004000.
  • Informatii/probleme aplicatii mobile (Digi Online, Digi Oriunde, Digi Storage): putem apela fie local la numarul pentru servicii fixe, fie la numarul pentru servicii mobile. Inca nu am testat daca putem fi ajutati la numarul pentru antena satelit insa este suficient ca suntem ajutati la unul din primele doua numere.
  • Informatii/probleme servicii business (dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314006500 sau *500 (apelabil din reteaua Digi Mobil)
  • Informatii financiare servicii business (departamentul Collection – dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314010020
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Italia: 0314074077
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Spania: 0314006422
  • Informatii/probleme serviciul roaming Digi Romania: 0314008000

Toate numerele de telefon sunt cu tarif normal si disponibile non-stop mai putin numarul pentru informatii financiare servicii business (0314010020), acesta are un program de lucru mai limitat si anume de luni pana vineri intre orele 09:00 – 17:00.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

In majoritatea situatiilor telefonic trebuie sa oferim doar numele titularului si adresa, mai putin situatii care implica activarea unor servicii, oferirea unor date confidentiale (nume utilizator si parola pentru conectare la internet, cod puk, etc.), caz in care trebuie sa oferim si CNP-ul pentru a demonstra ca suntem titularul contractului.

  1. Formular online. Pentru a deschide o sesizare/solicitare online trebuie sa accesam site-ul oficial rcs-rds. ro – sectiunea Asistenta – Asistenta Clienti – Intra in legatura cu noi iar aici selectam una din optiunile cele mai apropiate de situatia noastra:
  • Suport probleme tehnice;

  • Verificare stadiu sesizare depusa;

  • Informatii despre facturi si plati;

  • Sugestii client;

  • Cerere date cu caracter personal;

Modalitatea de contact online s-a schimbat la Digi, astfel incat pentru o sesizare trebuie sa accesam sectiunea Contact – iar mai jos la Asistenta tehnica: Contact avem un formular pe care trebuie sa il completa.

Deseori varianta de contact prin formular online este indicata deoarece uneori solicitarea ajunge direct la departamentul care trebuie sa se ocupe de problema noastra, fara sa fie nevoie sa mai treaca prin Call Center.

  1. E-mail. Putem trimite e-mail la una din urmatoarele adrese in functie de problema noastra:
  • clienti@rcs-rds.ro : pentru orice problema/situatie/informative/sugestie. Este recomandata una din primele doua metode deoarece se raspunde mai greu prin e-mail, problema neajungand direct la departamentul care se ocupa de situatia noastra.
  • sales@rcs-rds.ro: pentru informatii despre vanzari servicii business
  1. Fax. Desi este o metoda invechita, in cazul in care nu avem alta varianta putem sa trimitem si un fax la numarul 0314004441
  2. Puncte de prezenta. Daca dorim sa discutam fata in fata o anumita problema atunci putem sa ne prezentam in unul din punctele de prezenta RCS-RDS. Lista complete a sediilor o gasim aici: http://www.rcs-rds.ro/asistenta/puncte-de-prezenta
  3. Facebook. Putem contacta un reprezentant RDS si prin intermediul platformei de socializare Facebook, ii gasim sub numele Digi Romania (@digipunctro).
  4. Forum Softpedia. O alta modalitate de a contacta serviciul de relatii cu clientii RDS este prin intermediul forumului Softpedia, exista o persoana (Digi_Helper) care ofera suport/asistenta.

Cele mai frecvente probleme intampinate cu RCS & RDS sunt:

-probleme semnal telefonie mobila si internet mobil (semnal slab, lipsa semnal, intreruperi, avarii);

-problema conectare la internetul mobil (smartphone sau stick 3g/4g);

-probleme cablu tv / antena digi tv satelit (lipsa semnal, semnal slab, semnal mare);

-problema internet fix diginet (eroare 678, 691, trafic redus, etc.);

-problema telefonie fixa (lipsa ton, convorbiri intrerupte, etc.);

-probleme aplicatii mobile (autentificare DigiOriunde, DigiOnline, MyDigi, etc.);

-probleme facturi/plati;
Pentru ca multe persoane nu cunosc prefixul judetului in care au probleme cu serviciile RDS, mai jos gasim numerele de telefon (cu prefix) la care trebuie sa sunam in caz ca dorim sa reclamam un deranjament sau daca dorim informatii comerciale/financiare:

Alba: 0358400401 / 0358400414
Arad: 0357400401 / 0357400414
Arges: 0348400401 / 0348400414
Bacau: 0334400401 / 0334400414
Bihor: 0359400401 / 0359400414
Bistrita-Nasaud: 0356400401 / 0356400414
Botosani: 0331400401 / 0331400414
Braila: 0339400401 / 0339400414
Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414
Buzau: 0338400401 / 0338400414
Brasov: 0368400401 / 0368400414
Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
Calarasi: 0342400401 / 0342400414
Cluj: 0364400401 / 0364400414
Constanta: 0341400401 / 0341400414
Covasna: 0367400401 / 0367400414
Dambovita: 0345400401 / 0345400414
Dolj: 0351400401 / 0351400414
Galati: 0336400401 / 0336400414
Giurgiu: 0346400401 / 0346400414
Gorj: 0353400401 / 0353400414

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Harghita: 0366400401 / 0366400414
Hunedoara: 0354400401 / 0354400414
Ialomita: 0343400401 / 0343400414
Iasi: 0332400401 / 0332400414
Maramures: 0362400401 / 0362400414
Mehedinti: 0352400401 / 0352400414
Mures: 0365400401 / 0365400414
Neamt: 0333400401 / 0333400414
Olt: 0349400401 / 0349400414
Prahova: 0344400401 / 0344400414
Satu Mare: 0361400401 / 0361400414
Salaj: 0360400401 / 0360400414
Sibiu: 0369400401 / 0369400414
Suceava: 0330400401 / 0330400414
Teleorman: 0347400401 / 0347400414
Timis: 0356400401 / 0356400414
Tulcea: 0340400401 / 0340400414
Vaslui: 0335400401 / 0335400414
Valcea: 0350400401 / 0350400414
Vrancea: 0337400401 / 0337400414

Cum putem rezilia abonamentul la RCS – RDS (Digi)?

Rezilierea abonamentului RCS – RDS se poate face de catre titularul contractului in unul din punctele de prezenta Digi.
De ceva timp, rezilierea se poate realiza si printr-o cerere online facuta pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.

Cum facem suspendarea serviciilor la RCS – RDS (Digi) pe o perioada de timp?

Putem suspenda serviciile Digi printr-o cerere depusa de catre titularul contractului intr-o casierie Digi. Contractul se poate suspenda pe minim o luna si maxim 3 luni iar reconectarea se poate solicita oricand, chiar si inainte de atingerea termenului solicitat initial. Suspendarea si reconectarea sunt gratuite.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

6133 COMENTARII

  1. Se poate porta un numar din Telekom fix in DIGI pe un sim ? Locatia de utilizare nu se schimba niciodata, nu ar fi folosit ca si „mobil” ,problema e ca nu exista infrastructura RDS ( sat) . Multumesc .

    • Din cate stiu, nu este posibil.
      Digi oferea la un moment dat si telefoane fix-mobile, adica telefoane fixe care functionau printr-o cartela SIM iar numarul era non-geografic, asemenea infrastructurii fixe. Poti pune o intrebare si la un sediu Digi, ei ar trebui sa stie sigur.

  2. Buna ziua. Ma numesc Sinca Monica si am primit pe mail o factura despre care nu stiu nimic. As dori sa iau legatura cu un operator ca sa cer informatii suplimentare.La numerele de mai sus raspunde un robot care nu imi poate furniza informatiile dorite. Va multumesc.

  3. DORESC SA FIU INFORMAT DE CE NU MI SE ELIBEREAZA FACTUTA PENTRU UN ABONAMENT DIGI ANTENA PE NUMELE VADVAN MIREL TG JIUN STR * MAI NU ** TELEF ,076*****
    NU REUSESC SA AFLU MOTIVUL PRIN CARE OPERATORII DIN TG JIU DE 3 ZILE NU RASPUND LA TELEFON

    • Daca sunteti in perioada contractuala si ati beneficiat si de bonusuri la abonare, ca sa scapati trebuie sa platiti clauzele scrise in contract. Defectarea telefonului mobil nu este un motiv de reziliere mai ales daca nu este vina firmei digi.

  4. Ce trebuie sa fac ca sa anulez contractul de tel mobila din cauza ca mi s-a oferit un serviciu de care eu nu pot beneficia,dar pentru care eu platesc un abonament lunar

    • Mai sunteti in perioada contractuala? Daca da si ati beneficiat de bonusuri (reducere de abonament sau ale benefici) trebuie sa achitati clauzele scrise in contract. Daca nu sunteti in perioada contractuala puteti pleca oricând fara probleme.

  5. Ce sa întâmplat cu rețeaua nu este semnal pe rețea ca iar am losu aprins
    De când au venit băieții astăzi a mers pana acum și acum sa aprins dintr-o data Los și este rosu

  6. Buna ziua vreau sa cer ajutor cu o problema cu telefonul fix al parintilor mei care locuesc in satul Brebeni com. Cernesti Jud.Maramures nr.* .Telefonu nu merge de 3 saptamini el sint in vista si nu stiu ce sa faca si eu sint la munca un strainatate

    • Buna ziua,
      Va recomand sa sunati la relatii cu clientii RCS – RDS Maramures (deranjamente) la numarul 0362400401 pentru a reclama aceasta problema sau sa faceti o sesizare pe pagina oficiala Facebook Digi Romania

  7. Vreau să renunț la serviciile rcs-rds deoarece contractul este pe numele ***** sat Rățoaia la nr* fiind bolnavă şi fiind în grija fetei mele **** la nr *** ,Din luna Iulie 2019 aparatul fiind deconectat .Rog să fie oprită orice plată .Vă mulțumesc.

    • Buna ziua,
      Ce situatie aveti mai exact?
      Daca doriti sa discutati telefonic cu un operator Digi trebuie sa sunati la relatii cu clientii, puteti folosi numarul 0314004600.

    • Va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii RCS – RDS Brasov (deranjamente) la numarul 0348400401. Totusi, verificati cablurile sa fie introduse cum trebuie inainte de a suna.

  8. Nu știu ce se întâmpla mereu pierd canalele digitale am crezut că este din cauza lucrărilor la parcarea din B-dul Decebal dar în perioada noului an nu a lucrat nimeni sunt profund dezamăgit când îți este lumea mai draga te lasă semnalul tv . :La mulți ani RCS RDS.

  9. Bună dimineața. Vreau să mi se anuleze contractul deoarece luna viitoare îmi expiră. Eu sunt plecat din țară și nu mai folosesc abonamentul de telefonie de un an de zile. Și am înțeles că trebuie să ma duc în țară să îl pot anula dar asta mi se pare o tîmpenie.

    • Buna dimineata. Ati vorbit la departamentul Relatii Clientii? Din cate stiu se poate inchide si online abonamentul. Luati legatura cu Digi si pe pagina lor de Facebook Digi Romania si scrieile un mesaj privat cu problema dvs.

    • Buna seara,
      Din cate stiu, rezilierea se poate face doar de catre titular intr-un punct de lucru Digi insa puteti face o sesizare la relatii cu clientii Digi sau online in care sa explicati situatia, poate aveti noroc sa se aprobe rezilierea.

  10. Buna seara va rog ca aceasta sesizare sa fie transmisa inclusiv patronatului subiectul schimbari HAOTICE ale grilei de programe fara noima parca ar fi extrase la tombola sint intercalate cu alte posturi rog sa fie testati psihologic toti cei care au propus schimbarile cit si cei care au aprobat am pierdut emisiuni pentru care platesc asta n ui marfa pe raft in butic sper ca nu vreti sa aveti placerea sa va caute protectia consumatorului cit si CNA cu sitma voiculescu

    • Buna seara,
      Ce va nemultumeste mai exact la grila de programe Digi? Recent au fost introduse posturi in grila, nu au fost scoase. O sesizare puteti face la relatii cu clientii Digi.

  11. Am trecut după 20 de ani orange pe digi si ma gandeam,cum se gandeau si altii din zona ca de acum va fii in regulă cu semnalul pentru ca s-a montat un releu chiar la marginea comunei. ȚEAPĂ! Apelurile telefonice sunt ok dar pentru internet trebuie sa urc pe dulap iar in unele cazuri chiar in pod sau in nucul din curte.Am sunat si am primit bineinteles clasicul „am luat la cunostinta sesizarea dvs si vom remedia problema”. Exact atat s-a intamplat.Ce am spus a fost luat la cunostina…si atât. Si nu are telefonul meu ceva ca daca ar avea ceva nu as prinde datele nici in vârful nucului geniilor !!! Chiar e atât de greu de inteles ca prioritatea nr.1 de departe pentru o firma de telefonie trebuie sa fie ACOPERIREA ! Sa fie semnal !!! Degeaba aruncati cu telefoane gratis si tot felul de oferte de reducere cu doi bani ! Toate sunt 0 (zero) dacă nu rezolvați problema cu acoperirea,cu SEMNALUL.Restul e hao hao si bla bla. Multumesc si Sărbători fericite !

    • Noi nu suntem de la Digi, pentru aceste probleme nu aveti ce sa faceti decat sa insistati cu sesizarile in speranta ca vor imbunatati semnalul in zona.
      Sarbatori Fericite!

  12. Buna ziua. Nu inteleg de ce nu exista un numar pentru deranjamente care sa fie accesibil fara a trece cod client sau alte date? Sau asa e politica ca sa nu fie deranjati pentru desele probleme de semnal la tv?

    • Buna ziua,

      Motivul este ca aceste informatii sunt necesare in majoritatea situatiilor pentru care se suna la relatii cu clientii. Noi introducem datele dupa care operatorii deja au aceste informatii fara sa mai piarda timpul inutil, deja au identificat contractul. Sa luam situatia in care nu este robotul telefonic, sunam la ei, ei ne cer codul de client, noi nu-l avem, cautam factura, n-o gasim, se pierde timp inutil, timp in care operatorul se putea ocupa de alte apeluri. Poate personal, pentru situatia noastra putem sa ne gandim ca nu se aplica dar la nivel general iti garantez ca se aplica, tocmai de aceea s-a implementat la toti operatorii. De asemenea, datele personale solicitate sunt utile pentru operatiuni care se pot face direct din IVR (robotul acela telefonic) fara sa mai discutam cu un operator (exemplu: reinitializarea smart cam-ului, blocarea cartelei SIM, etc.).

      Nu are nicio legatura cu ceea ce ai spus tu (oricum ai spus-o ironic), fie ca au robot telefonic, fie ca nu au, ei tot au foarte multe apeluri, motiv pentru care se sta in asteptare mult in unele momente. Sper ca nu esti genul care considera ca daca sta la telefon o ora in asteptare, operatorii stau la discutii intre ei si isi beau cafeaua, nu? 🙂

  13. am mai facut sesizari privind semnalul pt internet.au fost rezolvate dar…temporar.La ultima verificare agentii de teren mi-au recomandat schimbarea ruterului.am cumparat unul nou,performant dar din nou semnalul apare si dispare de mai multe ori pe minut!

  14. buna ziua ma numesc buntea ladislau dom in jud bihor com finis sat ioanis as dori un formular cu care sa pot rezilia contractul deoarece nu mai sintem in tara multumesc

  15. Sunt deosebit de separate deoarece de coca 25 de zile nu am smnal la cable si dupa multe sesizari Telefonica nu au venit as remediezesituatia e revoltator pentru o firma cu in asemenea statut….Oare cat se plate astepta in asemenea situation…

    • Probabil este o problema mai grava daca nu s-a rezolvat de 25 de zile. Va recomand sa faceti o sesizare si la ANPC sa urgenteze rezolvarea situatiei iar la Digi puteti face o sesizare separata sa storneze factura pe aceasta perioada in care nu a functionat cablul tv.

  16. Buna seara, am fost sunata cu o ora in urma, cu un numar ciudat 0025….., am raspuns si a inchis! Mi-a aparut apoi ca ar fi nr din Etiopia. Pot verifica la un centru Digi daca este ok, sa nu am vreo surpriza la factura? Nu ma pricep si de aceea va intreb. Va multumesc, daca ma puteti ajuta cu un raspuns spre linistea mea!

  17. Bună dimineața vad ca nici până la această dată si ora numărul meu nu a fost portat din Telecom la Rds nici o informatie nimic rămâne să anulez in cursul zilei de astăzi contractul. Andrei.

    • Buna dimineata,
      Portarea se face in maxim 3 zile lucratoare, daca acest termen este depasit inseamna ca este o problema cu cererea de portare. Sunati la Digi la numarul 0314007777 si va vor verifica pe loc cererea de portare.

  18. am un contract de instalare cu tichete cadou de doua luni din data de 07.10..2019 cod **** si nu vine nimeni sa instaleze .Am facut o gramada de sesizari si mi se spune sa astept sa ma contacteze .Nu ma contactat nimeni vreau sa stiu care este problema ?

    • Avand in vedere termenul foarte mare de asteptare este fie o problema de retea, fie nu au un echipament necesar instalarii. In ce localitate? In zona de case sau blocuri?

      • este in loc RODNA jud BN blocuri ….nu sete nici o problema de retea sau de echipamant …reteaua este noua acuma sa facut si sant instalari facute la abonatii carea au avut contracte fara facilitati [gen reduceri de abonament ,tichete sau telefoane ]..eu am contract cu tichete cadou si de cate ori am sunat pt sesizare nu mi sa dat un raspuns concret despre ce e vorba …vreau sa stiu de ce nu pot sa ne instaleze daca am facut contract de atata timp va rog sa rezolvati problema …va trimit codul contractuli de instalare ***** …astept raspuns

  19. Prin vanzarea imobilului din Localitatatea Branistari, Comuna Calugareni, judetul Giurgiu, am cedat si aparatura(antena satelit si decodoarele) noului proprietar. Mentionez ca am reziliat contractul-platind si abonamentul pana la expirare-, restituind doar smart cardurile deorece decodoarele sunt proprietate personala prin cumparare din mai 2018. Noul proprietar a dorit sa incheie un nou contract de furnizare a receptiei prin satelit-repectiv antena, operatorul Dvs. din Giurgiu refuzand, pentru motivul ca trebuie sa faca dovada cumpararii decodoarelor. Consider ca aceasta ar insemna o vanzare conditionata, iar operatorul isi depaseste atributiunile de serviciu. Pe de alta parte aici nu este vorba de valoare ca pret ci valoare de intrebuintare si imi rezerv dreptul sa cedez gratuit orice doresc noului proprietar fara sa cer acordul Dvs.

    • Daca vi s-a cerut dovada platii inseamna ca decodoarele nu au fost cumparate de catre dvs, au fost fie in custodie, fie in chirie. Altfel, ar fi trebuit sa fie posibil. Sunati la relatii cu clientii Digi pentru a afla exact cum au fost luate de dvs acele decodoare.

  20. Saptamina trecuta am avut probleme cu ruterul de internet, fapt pentru care l-am scos din circuit si m-am accesat direct , atunci nu am avut probleme, acum insa nu ma mai pot a accesa la retea ( de fiecrae dat trebuia sa introduc userul si parloa pentru accesare, acum la ce am facut pe acolo nu mai merge nimic ), fapt pentru care solicit un specialist de la dvs. pentru remedierea accesului la internet
    Cu stima !

    • Noi nu suntem de la Digi, doar oferim informatii.
      Va recomand sa luati legatura cu cei de la Digi pentru a trimite o echipa acasa, gasiti in articol – mai sus – modalitatile prin care ii puteti contacta.

  21. ivan neculai tf.07***** -am achizionat un telefon Nochia 7Plus de la dumneavoastra, am abonament pentru MYBRD.Mobil, dar nu pot instala aceasta aplicatie sa functioneze pe telefonul meu, pentru ca nu receptionez apelul de identificare de la BRD.De la service Buzau mi s-a spus ca telefonul nu are instalat „Msage medium”.Ce sa fac in cazul asta?Predau telefonul sa mi sa dea altul.Cu respct!

    • Va puteti duce la un sediu de reparati telefoane si sa va instaleze in telefon acea aplicatie daca nu va descurcati singur. Ati incercat in aplicatia Magazin Play?

    • Nu reusesc sa aflu informatii online despre Message Medium, nu stiu exact ce optiune este aceea. Cert este ca daca nu puteti primi un apel de la un anumit numar, cei care efectueaza apelul trebuie sa verifice, in cazul de fata BRD.

  22. Buna seara, de aproape doua zile incerc sa ma conectez la HBO GO si nu reusesc. Am resetat HBO GO, am introdus alt cod acelasi raspuns. Incerc primesc raspuns ca se conecteaza la HBO GO, apare imsginea cu sigla si sunt dat afara din aplicatie si asa mai departe. Iesirea din aplicatie se face prin inchiderea televizorului. Mentionez ca nu am folosit aplicatia HBOGO de aproximativ o luna.
    Mentionez ca locuiesc in Fetesti, ialomita tel 07****