Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil.


Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS (Digi) poate fi contactat telefonic, prin formular online, prin e-mail, prin fax sau in unul din punctele de prezenta disponibile.
De regula apar diverse nemultumiri privind serviciile operatorilor de telecomunicatii, motiv pentru care suntem nevoiti sa ii contactam frecvent. Pe langa aceste situatii, avem nevoie de ajutor in configurarea echipamentelor oferite de catre ei. Desi unele echipamente sunt usor de configurat si nu trebuie neaparat sa ii contactam pe reprezentatii companiei RCS-RDS (de exemplu, informatii despre configurarea internetului mobil gasim AICI), alteori intalnim situatii mai complicate pe care operatorii Digi le pot rezolva mult mai usor.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

De asemenea, o factura este mereu mai usor de detaliat de catre un reprezentant RDS decat sa o analizam noi online.

Luand in considerare aceste lucruri, putem contacta serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS prin urmatoarele modalitati:

  1. Apel telefonic. Pentru a apela serviciul telefonic de relatii cu clientii avem urmatoarele variante, in functie de problema intampinata:
  • Informatii/probleme servicii fixe (internet fix, telefonie fixa, cablu tv, Digi Wi-Fi): 0314004401 (pentru Bucuresti/Ilfov) sau 03xx 400 401 (unde xx reprezinta codul judetului – exemplu: Constanta 0341 400 401);
  • Informatii/probleme servicii mobile (internet mobil, telefonie mobila): 0314007777 (apelabil din orice retea) sau *777 (apelabil din reteaua Digi Mobil);
  • Informatii/probleme servicii Digi TV Satelit (televiziune prin antena parabolica): 0314004000.
  • Informatii/probleme aplicatii mobile (Digi Online, Digi Oriunde, Digi Storage): putem apela fie local la numarul pentru servicii fixe, fie la numarul pentru servicii mobile. Inca nu am testat daca putem fi ajutati la numarul pentru antena satelit insa este suficient ca suntem ajutati la unul din primele doua numere.
  • Informatii/probleme servicii business (dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314006500 sau *500 (apelabil din reteaua Digi Mobil)
  • Informatii financiare servicii business (departamentul Collection – dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314010020
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Italia: 0314074077
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Spania: 0314006422
  • Informatii/probleme serviciul roaming Digi Romania: 0314008000

Toate numerele de telefon sunt cu tarif normal si disponibile non-stop mai putin numarul pentru informatii financiare servicii business (0314010020), acesta are un program de lucru mai limitat si anume de luni pana vineri intre orele 09:00 – 17:00.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

In majoritatea situatiilor telefonic trebuie sa oferim doar numele titularului si adresa, mai putin situatii care implica activarea unor servicii, oferirea unor date confidentiale (nume utilizator si parola pentru conectare la internet, cod puk, etc.), caz in care trebuie sa oferim si CNP-ul pentru a demonstra ca suntem titularul contractului.

  1. Formular online. Pentru a deschide o sesizare/solicitare online trebuie sa accesam site-ul oficial rcs-rds. ro – sectiunea Asistenta – Asistenta Clienti – Intra in legatura cu noi iar aici selectam una din optiunile cele mai apropiate de situatia noastra:
  • Suport probleme tehnice;

  • Verificare stadiu sesizare depusa;

  • Informatii despre facturi si plati;

  • Sugestii client;

  • Cerere date cu caracter personal;

Modalitatea de contact online s-a schimbat la Digi, astfel incat pentru o sesizare trebuie sa accesam sectiunea Contact – iar mai jos la Asistenta tehnica: Contact avem un formular pe care trebuie sa il completa.

Deseori varianta de contact prin formular online este indicata deoarece uneori solicitarea ajunge direct la departamentul care trebuie sa se ocupe de problema noastra, fara sa fie nevoie sa mai treaca prin Call Center.

  1. E-mail. Putem trimite e-mail la una din urmatoarele adrese in functie de problema noastra:
  • clienti@rcs-rds.ro : pentru orice problema/situatie/informative/sugestie. Este recomandata una din primele doua metode deoarece se raspunde mai greu prin e-mail, problema neajungand direct la departamentul care se ocupa de situatia noastra.
  • sales@rcs-rds.ro: pentru informatii despre vanzari servicii business
  1. Fax. Desi este o metoda invechita, in cazul in care nu avem alta varianta putem sa trimitem si un fax la numarul 0314004441
  2. Puncte de prezenta. Daca dorim sa discutam fata in fata o anumita problema atunci putem sa ne prezentam in unul din punctele de prezenta RCS-RDS. Lista complete a sediilor o gasim aici: http://www.rcs-rds.ro/asistenta/puncte-de-prezenta
  3. Facebook. Putem contacta un reprezentant RDS si prin intermediul platformei de socializare Facebook, ii gasim sub numele Digi Romania (@digipunctro).
  4. Forum Softpedia. O alta modalitate de a contacta serviciul de relatii cu clientii RDS este prin intermediul forumului Softpedia, exista o persoana (Digi_Helper) care ofera suport/asistenta.

Cele mai frecvente probleme intampinate cu RCS & RDS sunt:

-probleme semnal telefonie mobila si internet mobil (semnal slab, lipsa semnal, intreruperi, avarii);

-problema conectare la internetul mobil (smartphone sau stick 3g/4g);

-probleme cablu tv / antena digi tv satelit (lipsa semnal, semnal slab, semnal mare);

-problema internet fix diginet (eroare 678, 691, trafic redus, etc.);

-problema telefonie fixa (lipsa ton, convorbiri intrerupte, etc.);

-probleme aplicatii mobile (autentificare DigiOriunde, DigiOnline, MyDigi, etc.);

-probleme facturi/plati;
Pentru ca multe persoane nu cunosc prefixul judetului in care au probleme cu serviciile RDS, mai jos gasim numerele de telefon (cu prefix) la care trebuie sa sunam in caz ca dorim sa reclamam un deranjament sau daca dorim informatii comerciale/financiare:

Alba: 0358400401 / 0358400414
Arad: 0357400401 / 0357400414
Arges: 0348400401 / 0348400414
Bacau: 0334400401 / 0334400414
Bihor: 0359400401 / 0359400414
Bistrita-Nasaud: 0356400401 / 0356400414
Botosani: 0331400401 / 0331400414
Braila: 0339400401 / 0339400414
Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414
Buzau: 0338400401 / 0338400414
Brasov: 0368400401 / 0368400414
Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
Calarasi: 0342400401 / 0342400414
Cluj: 0364400401 / 0364400414
Constanta: 0341400401 / 0341400414
Covasna: 0367400401 / 0367400414
Dambovita: 0345400401 / 0345400414
Dolj: 0351400401 / 0351400414
Galati: 0336400401 / 0336400414
Giurgiu: 0346400401 / 0346400414
Gorj: 0353400401 / 0353400414

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Harghita: 0366400401 / 0366400414
Hunedoara: 0354400401 / 0354400414
Ialomita: 0343400401 / 0343400414
Iasi: 0332400401 / 0332400414
Maramures: 0362400401 / 0362400414
Mehedinti: 0352400401 / 0352400414
Mures: 0365400401 / 0365400414
Neamt: 0333400401 / 0333400414
Olt: 0349400401 / 0349400414
Prahova: 0344400401 / 0344400414
Satu Mare: 0361400401 / 0361400414
Salaj: 0360400401 / 0360400414
Sibiu: 0369400401 / 0369400414
Suceava: 0330400401 / 0330400414
Teleorman: 0347400401 / 0347400414
Timis: 0356400401 / 0356400414
Tulcea: 0340400401 / 0340400414
Vaslui: 0335400401 / 0335400414
Valcea: 0350400401 / 0350400414
Vrancea: 0337400401 / 0337400414

Cum putem rezilia abonamentul la RCS – RDS (Digi)?

Rezilierea abonamentului RCS – RDS se poate face de catre titularul contractului in unul din punctele de prezenta Digi.
De ceva timp, rezilierea se poate realiza si printr-o cerere online facuta pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.

Cum facem suspendarea serviciilor la RCS – RDS (Digi) pe o perioada de timp?

Putem suspenda serviciile Digi printr-o cerere depusa de catre titularul contractului intr-o casierie Digi. Contractul se poate suspenda pe minim o luna si maxim 3 luni iar reconectarea se poate solicita oricand, chiar si inainte de atingerea termenului solicitat initial. Suspendarea si reconectarea sunt gratuite.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

6131 COMENTARII

  1. Începând Cu data de 1 aprilie 2020 solicit suspendarea pe 3 luni a ab de cablu si internet deoarece sunt izolată in provincie si nu beneficiez de serviciile dvs.Multumesc

    • Pentru suspendarea serviciilor trebuie sa faceti o cerere la Digi, de regula se face intr-un punct de lucru insa avand in vedere situatia actuala va recomand sa trimiteti un e-mail la adresa clienti@rcs-rds. ro.

  2. Bună seara sunt abonat la digi RDS RCS as avea o întrebare de ce sa scos programul central de rusii? trebuie plătit ceva în plus ma interesează foarte mult va mulțumesc anticipat

  3. Buna ziua va rog sa ma anuntati cand reincepeti bransarea de clienti noi la televiziunea RCS RDS ca si eu vreau sa ma bransez la dv. deoarece acum sunt la UPC si cu televiziunea si cu internetul si nu sunt multumita de serviciile lor si as vrea sa ma anuntati cand rebransati clienti noi la dv. si cu televiziunea si cu internetul[mie imi expira contractul cu cei de la UPC la inceputul lunii aprilie 2020].

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la RCS.
      Inca se fac instalari pentru clientii noi RCS – RDS insa nu va recomand sa primiti in casa instalatorii in timpul acestei pandemii, aveti rabdare sa treaca toata nebunia asta cat timp aveti deja servicii de la alt operator.

  4. Buna ziua..!!! Ma numesc VASILE,din sat JENA Nr,* Jud Timis..!! Sant titular de abonament rds din 24-04-2018.!! In contract este trecut internetul fix si telefonie fixa..!! La 24-04-2020 la expirarea contractului aferent perioadei stabilite,conform contractului cu 30 de zile inainte de data mai sus mentionata,inainte de prelungirea unui nou contract de servicii,ROG A SE SCOATE DIN FACTURA TELEFONIA FIXA.(03****). NU MAI FOLOSESC TELEFONIA FIXA..!! AS DORI DACA SE POATE UN RASPUNS DE LA DVS CU O MODALITATE DE REZOLVARE..VA MULTUMESC .!LAS SI UN NR DE MOBIL..07*****..

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la RCS – RDS, doar oferim informatii.
      De regula, renuntarea la un serviciu se poate face doar intr-un punct de lucru Digi de catre titularul contractului insa, avand in vedere situatia actuala, puteti da un telefon la relatii cu clientii Digi Timis la numarul 0356400414 sa verificati daca aceasta operatiune se poate face de la distanta.
      Sau, mai bine, trimiteti un mail la clienti@rcs-rds. ro

  5. buna ziua
    am facut un transfer pt plata unei facturi plus ceva in avans pt urmatoarea luna.
    din pacate nu eram familiarizat cu aplicatia respectiva si nu am introdus detalii despre numarul de telefon sau abonat. cum pot confirma plata astfel incat sa se ia in considerare?

    Factură seria și nr.: ***** / *****
    payment reference PET*****

    va rog trimiteti email cu informatiile necesare.

    multumesc

  6. Buna ziua. 1) Va rog sa corectati adresa dupa cum urmeaza : comuna Mosoaia, satul Dealu viilor, str. *, jud Arges
    2) Doresc sa fiu anuntata pe telefonul 07***** despre emiterea facturilor iar factura sa o primesc electronic pe adresa : ******@yahoo. com
    3) Va rog sa-mi comunicati nr. contractului meu asociat ID ******
    Va multumesc!

    • Buna ziua,

      Noi nu suntem de la Digi.

      Pentru corectia adresei de regula e nevoie sa ajungeti intr-un punct de lucru Digi. Avand in vedere situatia actuala, puteti face o solicitare pe e-mail la clienti@rcs-rds. ro.

      Pentru activarea facturii electronice, va puteti face un cont pe site-ul Digi si activati acolo factura electronica, sau sunati la relatii cu clientii Digi.
      Pentru a afla numarul contractului Digi titularul contractului trebuie sa sune la relatii cu clientii.

  7. am facut cerere de portare a nr tel.0***** de la vodafone pe data de 19 martie ac catre digi si mi s-a promis ca pe data de 23 mart. intre ora 13- 18 se rezolva,dar pana in prezent nu s-a relizat portarea.Va rog rezolvati.

  8. Buna seara, de câteva zile nu am conexiune internet astăzi am fost la digi Lugoj au resetat ce au resetat si mi-a funcționat ptr puțin timp, vreau sa se rezolve o data situația aceasta văzând ca am si plătit abonamentul pe 12 luni

    • buna ziua,
      ma numesc capela mihaela, am la dvs 3 abonamente, locuiesc in bucuresti, sos *.
      in data de 20.02.2020 am facut o sesizare cu privire la incasarea de catre digi in mod nedatorat a sumei de 300 lei in data de 07.20.2020 si a sumei de 60 lei , tot in data de 07.02.2020.
      am facut sesizarea nr *******/20.02.2020, (la care mi s-a spus ca voi primi raspuns in cca 14 zile. azi suntem in 24.03.2020), prin care solicitam sa mi se spuna cine a retras banii din contul meu, pentru ca raiffeisen banck sa poata face investigatiile de rigoare.
      va rog sa raspundeti afirmativ la cererea mea, pentru a-mi putea recupera banii.
      va multumesc, mihaela capela

  9. Acum văd că are scurte întreruperi tv ul dar în anumite momente și foarte scurte…un moment sau doua.Cred că asta este normal la viscol.

    • Probabil sunt probleme pe fibra in zona, fie nu e sudata bine sau e putere mica, pot fi mai multe cauze. Trebuie sa faci sesizare la ei sa verifice. Cel putin pana in locatie, avand in vedere ca nu e recomandat sa lasi alte persoane in casa pe timpul pandemiei.

    • In perioada aceasta e normal sa functioneze mai greu in unele momente, foarte multe persoane lucreaza de acasa, copiii stau acasa, etc.
      Am discutat si la Digi acum la relatii cu clientii si mi-au zis ca e normal sa existe aglomerari ale retelei in unele momente insa daca viteza este peste 30 Mbps download, este in regula.

  10. Pai am router ul inițial de la ei,nu am cumpărat personal,nu am incercat sa l repornesc ,o sa incerc.Problema e sesizabila pe wi fi deoarece nu prea folosesc cablu.Inainte aveam 55-60 mbps iar acum am 30-35

    • Salut,
      Folosesti un router personal sau doar echipamentul Digi? Ai incercat sa-l repornesti? Problema exista pe cablu sau pe wifi? Ce viteza ai in acest moment daca incerci un test de viteza cu antivirusul oprit?

    • Acest sait nu reprezinta digi ofera doar informatii. Pute-ti sa va faceti cont pe saitul Digi Romania sectiunea Contul Meu. Completati acolo toate datele si veti primi factura electronica.

  11. buna ziua as dori sa inchid un abonament si sa va explic si de ce ,am un abonament de tv si internet in oras BALS jud olt str * NR * ,in momentul in care am facut acest abonament mai locuiam si acolo dar intre timp din x motive am plecat de 3 ani de acolo si a ramas fratele meu care nici acum nu si-a schimbat contractul pe numele lui iar mie nu imi convine asta si vreau sa il inchid ,sau va rog sa il fortati prin inchiderea semnalului sa vina sa faca abonamentul pe numele lui .
    va dau si tel meu 07****** si al lui 07***** el este *****

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Digi nu poate forta pe nimeni sa faca nimic. Ceea ce puteti face dvs este sa depuneti o cerere de reziliere intr-un punct de lucru Digi pentru rezilierea contractului de pe numele dvs. Ulterior, fratele dvs face ceea ce doreste. Pentru preluarea contractului pe numele dansului trebuie atat dvs cat si dansul sa ajungeti intr-un punct de lucru Digi.

  12. Buna ziua
    Pe 18.03.2020 ora 20.15 am sesizat ca nu am semnal.Numar sesizare ******.
    La 21.26 am fost anuntata ca problema a fost rezolvata.
    Fals,pentru ca azi 19.03 dupa alte 2 sesizari la ora 8 mi s-a transmis prin SMS ca in zona este un incident de nefunctionalitate.Nu vi se pare ca 14 ore este mult pentru remediere?
    Va rog rezolvare urgenta

  13. INTERNETUL ARE FUCTIONARE INTERMITENTA( perioade lungi de nefunctionare) SI SEMNAL SLAB
    cod client : ******
    telefon 0******
    loc. ANINOASA jud. DAMBOVITA , tsr. **** nr. *

  14. Probleme cablu tv , respectiv se intrerupe semnalul la 2 ore odata si apoi dpa 10 minute isi revine. Nu va mai putem contacta telefonic la : Informatii/probleme servicii fixe (internet fix, telefonie fixa, cablu tv, Digi Wi-Fi): 0314004401 (pentru Bucuresti/Ilfov)

  15. Am vrut sa achit online factura digi, am introdus datele de pe card(mastercard) ,si mi s-a refuzat plata de mai multe ori.Mi se cerea sa verific datele de pe card.Nu am inteles ce date sa verific.

  16. După 3luni suspendare servicii digi tv satelit ,clientul nostru plătește chiria decodorului care implicit nu a funcționat. Tehnic și juridic nu e in regula? Clientul plătește ceea ce consuma. Va rog sa reflectați .

  17. Buna ziua
    am probleme cu net-ul in sensul ca se tot intrerupe, nu am semnal in toata casa, iar daca sunt on-line cu cineva aud cu intermitente.

    Astept raspunsul DVS.
    O zi buna

    • Buna ziua,
      Aveti un router personal? E posibil ca semnalul wifi sa fie redus in unele zone din casa, acest semnal depinde mai mult de structura peretilor, interferente, etc. Plus ca semnalul wifi oferit de echipamentul Digi este destul de redus.

  18. in perioada februarie 2020 aproximativ vreo trei zile semnalul tv era distorsionat si vazand ca nu pot viziona cum trebuie emisiunile tv am sunat la rds pentru a anunta ca exista o defectiune pe sistemul de transmisie si ca atare am rugat sa vina cineva sa remedieze situatia.A venit un lucrator si a verificat semnalul la mine in ap. si a zis ca semnalul este bun ,doar ca mufa de intrare la tv. este defecta si mi-a schimbat mufa mea de metal cu una de la dansu spunand ca e de vina tv.Am incercat sa-i explic ca nu e de vina tv. findca mai am un tv. si asta facea la fel.Nu am gasit intelegere si mi-a zis ca la urmatoarea factura am de achitat suma de zece lei interventie tv.desi i-am demonstrat ca si alti vecini au acelasi defect in acest scop am sunat la un vecin si ia spus acelasi lucru.Mentionez ca luasem contact cu mai multi locatari si aveau acelasi simptome cu semnalul si raspunsul lucratorului d=stra a fost ,sa sune toti la RCS-RDS,Fata de cele relatate va rog sa dispuneti anularea sumei care 11.87 lei considerand ca a fost o defectiune pe cablu si daca d=stra pentru aceste anunturi prin care cetateni va anunta de defectiunu si ulterior vor fi taxati prin facturare scrieti acest lucru pe facturile pe care le emiteti lunar sa stie cetateni ce au de facut.Nu e o suma mare pe care trebuie sa o platesc dar atitudinea lucratorului respecti lasa de dorit in contextul ca i-am adus la cunostinta aceste lucruri dovedind si cu martor spunand acelasi lucru ba mai mult l-am invitat sa mearga si la alte ap.dar a refuzat.Incidentul sa petrecut in jurul date de 5 feb. 2020 aproximativ.

    • Noi nu suntem de la RCS – RDS.
      Pentru aceasta problema va recomand sa faceti alta sesizare la Digi si daca nu veti primi un raspuns pozitiv, faceti sesizare la ANPC.

    • Buna ziua,
      Nu am informatii despre o posibila avarie generala in Turda, va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii RCS – RDS Cluj (deranjamente) la numarul 0364400401.

    • Verificati sa fie telefonul in modul ton, sa nu fie in modul pulse, daca aveti aceasta posibilitate.
      Daca problema e aceeasi, sunati la relatii cu clientii RCS – RDS Constanta (deranjamente) la numarul 0341400401 si faceti o sesizare in acest sens.

  19. Va rog sa confirmati daca numarul de telefon 0314007073 apartine operatorilor dumneavoastra, deoarece am fost contactat in data de 10.03.2020 unde sub pretextul reducerii costurilor abonamentului mi s-a solicitat date cu caracter personal [ nume, adresa, CNP]
    Va multumesc pentru suport
    cu stima.

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Toate numerele care incep cu 031400 sunt de la Digi, este o plaja de numerotare interna. Deci, da, ati fost contactat de la ei.

  20. Revenim la sesizările noastre *****/10.05.2018; ******/10.06.2019; *****/25.06.2019; *****/26.08.2019; *****/2019 si la încă vreo 4 sesizări venite din partea unor persoane fizice din această asociație de proprietari și în Constanța și în București. Menționăm că în toate aceste sesizări vă facem cunoscut că în urma montării fibrei optice au rămas atarnate, pe pereții exteriori si interiori, firele vechi, nefunctionale care ne împiedică să facem curățenie si să varuim pereții. Mai mult, chiar si firele funcționale sunt atârnate peste cele nefunctionale si aspectul acesta jalnic este si la exteriorul blocului unde atârna colaci de cablu nefunctional. Aspectul blocului atât pe dinafară cat și pe dinăuntru este jalnic. Au venit nenumărate echipe care au constatat cele relatate de noi și când au raportat situația la coordonator nu li s-a dat voie să revină să dezafecteze reteaua veche și să pozeze firele corect pe pereți astfel încât să arate frumos și ordonat. Am lăsat de fiecare dată numărul meu de telefon, însă niciodată nu au sunat să putem discuta de măsurile ce trebuie luate. Parcă ne lovim de un zid. Ce se întâmplă în această firmă și mai ales în Constanța, unde nu sunt luate în considerație solicitările repetate ale unei asociații întregi? Vă mentionez ca din cauza unei cutii rămase pe perete, a determinat firma de gaze să modifice proiectul si să tragă țeavă de gaze prin mijlocul scării. Vă solicităm să luați în serios această solicitare si să remediati cât mai curând această situație. Cu respect, ***** Președinte telefon 07*****

    • Presupunand ca va referiti la Digi, noi nu suntem angajati ai acestei companii. Daca nu ati fost ajutati cu aceasta situatie, va recomand sa faceti o sesizare la ANPC.

  21. ma numesc todea adrian din ARAD NR CLIENT **** SI PT NET SI TELEVIZIUNE PRIN CABLU IM LOC DE 60 LEI MI-A VENIT FACTURA DOAR PE TELEFON MOMENTAN 133.21LEI DESI OPERATORUL CU CARE AM SEMNAT CONTRATUL A SPUS CA NU COSTA NIMIC INSTALAREA SI CABLUL IN LIMITA A 10 M DAR CEI 2 REPREZENTANTI MUNCITOTI CE MI-AU FACUT LEGATURILE MI-AU SPUS CA SE PLATESTE TOT,NU MI SE PARE CORECT CA LA INCHEIEREA COTRACTULUI SA TI SA SPUNA CEVA SI APOI SA PLATESTI MAI MULT DECT FACTURA DUBLU SUNT TARE CURIOS DIFERENTA DE 73 LEI,21 ATIT MA COSTA MATERIALELE SI MONTAJUL, CONTACTUL A FOST FACUT IN 08.02.2020 DE CATRE UN DOMN GRASUT BLOND ROSCT DE PE AUREL VLAICU VIS A VI DE CAUFLAND

    • Adrian la cate tv-uri vi sa instalat cablul? Intradevar nu se platesc 10 m de cablu insa spliterele mufele metri in plus de cablu da se platesc si sunt incluse in prima factura. Toate firmele asa fac. Fa un calcul sigur cate tv-uri ai in casa , cati metri sunt de la primul spliter pana la ultimul tv + mufele aferente fiecarui tv in parte si vezi unde ajungi.

    • Materialele folosite la instalare costa, informatia conform careia in limita a 10m nu se plateste nimic era odata. Totusi, pretul facturii probabil este reprezentat de fractie din prima luna + a doua luna integrala. Cel mai bine ar fi sa sunati la relatii cu clientii Digi sa vi se explice exact ce aveti in acea factura.

  22. Am primit un mesaj de la nr. scurt 1252 și am acceptat o ofertă pentru un antivirus telefon ,, silențium ,,
    Am crezut cș este gratuit,dar am aflat că voi fi taxat la abonament cu suma de 2,99 euro..
    Am sunat și am aflat că . . . ,,nu se mai poate face nimic,,.
    Este posibil așa ceca ? ? ?
    Mă puteși ajuta ?
    Mulțumesc !

    • Nu reusesc sa gasesc informatii despre un astfel de antivirus numit Silentium. Am gasit o aplicatie pe Android numita asa insa e ceva de curatare a telefonului si vad ca este gratuita. Totusi, am gasit pe web un abonament pentru aceasta aplicatie pentru care intr-adevar trebuie trimis SMS la numarul 1252.
      Eu vad aceasta mentiune: „Serviciul este cu tarifare unica si poate fi comandat prin SMS premium”, deci se plateste o singura data.
      Oricum, site-ul este foarte dubios.

      • Salut Robert, poți sa îmi dai mai multe detalii despre acest joc/ site/ aplicatie. Am primit factura la Digi, îmi apare ca s-au trimis 8 (2×4) SMS’uri către numărul 1252 valoare totala 12€. Trebuie sa știu dacă altcineva a trimis acest sms sau este problema de la Digi, s-a virusat acel telefon și trimite SMS cu suprataxa. Te rog sa ma lămurești

        O seara plăcută!

        • Salut Adrian,
          Nu prea iti poate spune nimeni acest lucru, cert este ca s-au trimis acele mesaje de pe numarul respectiv.
          Conform informatiilor gasite pe site-ul Digi, numarul 1252 are urmatoarea descriere: SVA (Televoting, Dedicatii, Anunturi, Sondaje, Concursuri, Achizitii de jocuri, tonuri de apel). Practic, poate fi orice. Din ce am mai gasit pe internet, Apex Games ar fi detinatorul acestui numar, probabil este vorba de un joc, cred ca au mai multe aplicatii.
          Sunt foarte dubioase aceste jocuri/aplicatii iar dezabonarea este greoaie, tind foarte mult spre frauda aceste servicii, din punctul meu de vedere.

  23. Buna seara! As vrea sa va intreb daca pretindeti sa vi se plateasca facturile la timp dv. Dece nu dati serviciile Corect? Internetul nu a meed astazi toata ziua si nici acum nu merge dece nu va faceti datoria cum aveti pretentii la noi? Sa va fie rusine.

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Daca aveti probleme cu serviciile Digi trebuie sa anuntati la relatii cu clientii, urmand sa se verifice si sa se rezolve problema.

  24. FIRE DE TF ATARNATE DE TELEFON DUPA REABILITAREA BLOCULUI . Ma numesc GENESCU MIHAELA din aleea * nr * b* N * SC * AP * .Am facut reclamatii peste reclamatii din vara ati venit ati vazut v ati minunat de cat de urat arata dar cam atat .ASTA DIN VARA .ATI VENIT SI ACUM O LUNA ATI LUAT SEMNATURILE DE LA ASOCIATIA DE LOCATARI ATI SPUS CA VENITI DAR DEGEABA . A FACUT SESIZARI SI LA PRIMARIE . VI SE NORMAL CE SE INTAMPLA . CRED CA SUNTETI PLATITI PENTRU TREBURILE ASTEA NR DE TF 07*** NR DE INREGISTRARE **** DIN 23 1 2020.

  25. Ma numesc Farcas Maria ,locuiesc in loc. Lujerdiu str. * nr.** posesor al contractuluinde furnizare servicii *****/24.02./2020.In repetate randuri am sesizat la
    compartimentul deranjamente faptul ca nu functioneaza telefonul,dar mi se incaseaza contravaloarea abonamentului . Faca apel la Deranjamente dar nu-mi raspunde nimeni. Am discutat cu angajati ai Dvs. care mi-au promis ca a doua zi se rezolva problema . Din data de 05.03.2020 si pana in acest moment cand va adresez aceasta RECLAMATIE , eu nu mai pot folosi telefonul pentru ca nu mai functioneaza .Sunt femeie in varsta ,ma apropii de 80 de ani si nu mai pot lua legatura cu copiii si nici ei cu mine !!!???? Aceiasi situatie o intampina toti cei abonati la telefonia fixa din Com. Cornesti jud Cluj .Daca vreti ,dar sunt sigura ca nu vreti ,sa veniti la mine acasa pentru a vedea cum arata o instalatie facuta de „specialistii” dvs.O sa va luati de cap ! Astia trebuiesc CONCEDIATI imediat !O foarte mare problema este aceea ca nu putem fi sunati din reteaua fixa a Telekom. DE CE ???? Robotul le comunica apelantilor „numar inexistent” !? Va asigur ca aceasta reclamatie va ajunge si la Protectia Consumatorilor ,insotita de fotografiile care arata cum s-au facut instalatiile !Din momentul in care am incheiat contractul cu RCS/RDS linia telefonica a functionat foarte prost . Daca veti verifica reclamatiile legate de aceasta situatie veti constata ca cele spuse de mine sunt adevarate .Sunteti foarte promti la emiterea si incasarea facturilor dar dar in schimb furnizati un serviciu EXECRABIL !Solicit un raspuns pe aceasta adresa de eMail .

    • Acest sait nu reprezinta digi ci ofera doar informatii. Ati sunat la relatii clientii? Aveti un nr de inregistrare al deranjamentului si data când ati primit acel nr? Daca da atunci puteti face o plangere la OPC in care sa le comunicati problema si le cmunicati toate datele necesare pentru a putea verifica dansi de ce nu sa rezolvat problema dvs. Sau sunati din nou la departamentul relatii clientii al companiei unde aveti problema nerezolvata si le comunicati, ca daca nu se rezolva problema veti face plangere la organele competente ale statului.

  26. Buna ziua ,

    Sunt Spinean Loredana Stela ,in data de 5 .02 .2020 mi s- a stricat receptorul si l-am dus la sediul RCS RDS Arad si mi s-a spus ca am sa primesc altul in loc . De atunci a trecut o luna am fost la sediu de mai multe ori , am telefonat de mai multe ori cu acelasi raspuns : Asteptati ! . De atunci am si platit o factura pe acest serviciu nefunctional . Considerati ca acest lucru este normal . Rog raspuns la solicitare si numar de inregistrare pe adresa de mail in cel mai scurt timp .

    • Buna ziua! Acest sait nu reprezinta digi , ci ofera doar informati. Nu aveti ce face decat sa insistati cu apelurile la relatii clientii, cu toate ca veti fi contactata atunci cand vor avea receptoare in stoc. Daca aveti un tv cu DVBC incorporat il puteti folosi veti putea urmari toate posturile in afara de cele din extraoptiuni. Adica Max pachet Film Now si Pachetul 4K.

  27. Am semnat contractul pentru televiziune si internet de aproape 2 saptamani. magistrala de fibra optica este in fata casei tot de aproape 2 saptamani (din aceeasi zi cand am semnat contractele). mentionez ca duc aceasta lupta de conectare la rcs-rds din 18.03.2019.
    am facut pasi importanti si mai trebuie doar conectarea casei la fibra magistrala, se poate da un termen pentru realizarea acestui lucru?

  28. Eu nu înțeleg un lucru , de ce nu pot achita ratele telefonului , toate odată fie că plătesc lunar , sau toții odată tot banii aia ii dau , mi-sa zis azi că trebuie să trimit o cerere și abia după daca se aprobă pot plati toate ratele , eu cred că au luat-o razna , sa nu vrei banii păcat.

    • Probabil nu au avut solicitari in acest sens pana acum avand in vedere ca nu sunt multe persoane ce ar vrea sa plateasca telefonul integral, posibilitatea de a plati lunar pe 1-2 ani este un avantaj.

  29. La sediul din Alba Iulia(cetate) – relații clienți – am fost tratați cu dispreț. Una din angajatele dumneavoastră nu are nici cele mai elementare noțiuni de comunicare( nu știu cum o cheamă pentru că nu avea ecuson sau o altă modalitate de identificare) . Să mai precizez că altă angajată era in pauză de masă ( nu era afișat pe ușă -ORAR-). O să vă rog să verificați camerele și să vă convingeți. La un moment dat am vrut să chem presa deoarece mi s-a spus că dacă nu am răbdare să aștept să vin măine ( pănă se termină pauza de masă). Vi se pare normal ca cineva din angajații dumneavostră să ne facă program -PE BANII NOȘTRI.
    dacă avem jumătate din angajații țării ca aceste doamne nici nu mă mir că merge ,, așa de bine țara,,
    o să vă rog incă o dată să verificați camerele inclusiv AUDIO și să îmi dați un răspuns in timpul legal