Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil.


Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS (Digi) poate fi contactat telefonic, prin formular online, prin e-mail, prin fax sau in unul din punctele de prezenta disponibile.
De regula apar diverse nemultumiri privind serviciile operatorilor de telecomunicatii, motiv pentru care suntem nevoiti sa ii contactam frecvent. Pe langa aceste situatii, avem nevoie de ajutor in configurarea echipamentelor oferite de catre ei. Desi unele echipamente sunt usor de configurat si nu trebuie neaparat sa ii contactam pe reprezentatii companiei RCS-RDS (de exemplu, informatii despre configurarea internetului mobil gasim AICI), alteori intalnim situatii mai complicate pe care operatorii Digi le pot rezolva mult mai usor.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

De asemenea, o factura este mereu mai usor de detaliat de catre un reprezentant RDS decat sa o analizam noi online.

Luand in considerare aceste lucruri, putem contacta serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS prin urmatoarele modalitati:

  1. Apel telefonic. Pentru a apela serviciul telefonic de relatii cu clientii avem urmatoarele variante, in functie de problema intampinata:
  • Informatii/probleme servicii fixe (internet fix, telefonie fixa, cablu tv, Digi Wi-Fi): 0314004401 (pentru Bucuresti/Ilfov) sau 03xx 400 401 (unde xx reprezinta codul judetului – exemplu: Constanta 0341 400 401);
  • Informatii/probleme servicii mobile (internet mobil, telefonie mobila): 0314007777 (apelabil din orice retea) sau *777 (apelabil din reteaua Digi Mobil);
  • Informatii/probleme servicii Digi TV Satelit (televiziune prin antena parabolica): 0314004000.
  • Informatii/probleme aplicatii mobile (Digi Online, Digi Oriunde, Digi Storage): putem apela fie local la numarul pentru servicii fixe, fie la numarul pentru servicii mobile. Inca nu am testat daca putem fi ajutati la numarul pentru antena satelit insa este suficient ca suntem ajutati la unul din primele doua numere.
  • Informatii/probleme servicii business (dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314006500 sau *500 (apelabil din reteaua Digi Mobil)
  • Informatii financiare servicii business (departamentul Collection – dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314010020
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Italia: 0314074077
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Spania: 0314006422
  • Informatii/probleme serviciul roaming Digi Romania: 0314008000

Toate numerele de telefon sunt cu tarif normal si disponibile non-stop mai putin numarul pentru informatii financiare servicii business (0314010020), acesta are un program de lucru mai limitat si anume de luni pana vineri intre orele 09:00 – 17:00.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

In majoritatea situatiilor telefonic trebuie sa oferim doar numele titularului si adresa, mai putin situatii care implica activarea unor servicii, oferirea unor date confidentiale (nume utilizator si parola pentru conectare la internet, cod puk, etc.), caz in care trebuie sa oferim si CNP-ul pentru a demonstra ca suntem titularul contractului.

  1. Formular online. Pentru a deschide o sesizare/solicitare online trebuie sa accesam site-ul oficial rcs-rds. ro – sectiunea Asistenta – Asistenta Clienti – Intra in legatura cu noi iar aici selectam una din optiunile cele mai apropiate de situatia noastra:
  • Suport probleme tehnice;

  • Verificare stadiu sesizare depusa;

  • Informatii despre facturi si plati;

  • Sugestii client;

  • Cerere date cu caracter personal;

Modalitatea de contact online s-a schimbat la Digi, astfel incat pentru o sesizare trebuie sa accesam sectiunea Contact – iar mai jos la Asistenta tehnica: Contact avem un formular pe care trebuie sa il completa.

Deseori varianta de contact prin formular online este indicata deoarece uneori solicitarea ajunge direct la departamentul care trebuie sa se ocupe de problema noastra, fara sa fie nevoie sa mai treaca prin Call Center.

  1. E-mail. Putem trimite e-mail la una din urmatoarele adrese in functie de problema noastra:
  • clienti@rcs-rds.ro : pentru orice problema/situatie/informative/sugestie. Este recomandata una din primele doua metode deoarece se raspunde mai greu prin e-mail, problema neajungand direct la departamentul care se ocupa de situatia noastra.
  • sales@rcs-rds.ro: pentru informatii despre vanzari servicii business
  1. Fax. Desi este o metoda invechita, in cazul in care nu avem alta varianta putem sa trimitem si un fax la numarul 0314004441
  2. Puncte de prezenta. Daca dorim sa discutam fata in fata o anumita problema atunci putem sa ne prezentam in unul din punctele de prezenta RCS-RDS. Lista complete a sediilor o gasim aici: http://www.rcs-rds.ro/asistenta/puncte-de-prezenta
  3. Facebook. Putem contacta un reprezentant RDS si prin intermediul platformei de socializare Facebook, ii gasim sub numele Digi Romania (@digipunctro).
  4. Forum Softpedia. O alta modalitate de a contacta serviciul de relatii cu clientii RDS este prin intermediul forumului Softpedia, exista o persoana (Digi_Helper) care ofera suport/asistenta.

Cele mai frecvente probleme intampinate cu RCS & RDS sunt:

-probleme semnal telefonie mobila si internet mobil (semnal slab, lipsa semnal, intreruperi, avarii);

-problema conectare la internetul mobil (smartphone sau stick 3g/4g);

-probleme cablu tv / antena digi tv satelit (lipsa semnal, semnal slab, semnal mare);

-problema internet fix diginet (eroare 678, 691, trafic redus, etc.);

-problema telefonie fixa (lipsa ton, convorbiri intrerupte, etc.);

-probleme aplicatii mobile (autentificare DigiOriunde, DigiOnline, MyDigi, etc.);

-probleme facturi/plati;
Pentru ca multe persoane nu cunosc prefixul judetului in care au probleme cu serviciile RDS, mai jos gasim numerele de telefon (cu prefix) la care trebuie sa sunam in caz ca dorim sa reclamam un deranjament sau daca dorim informatii comerciale/financiare:

Alba: 0358400401 / 0358400414
Arad: 0357400401 / 0357400414
Arges: 0348400401 / 0348400414
Bacau: 0334400401 / 0334400414
Bihor: 0359400401 / 0359400414
Bistrita-Nasaud: 0356400401 / 0356400414
Botosani: 0331400401 / 0331400414
Braila: 0339400401 / 0339400414
Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414
Buzau: 0338400401 / 0338400414
Brasov: 0368400401 / 0368400414
Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
Calarasi: 0342400401 / 0342400414
Cluj: 0364400401 / 0364400414
Constanta: 0341400401 / 0341400414
Covasna: 0367400401 / 0367400414
Dambovita: 0345400401 / 0345400414
Dolj: 0351400401 / 0351400414
Galati: 0336400401 / 0336400414
Giurgiu: 0346400401 / 0346400414
Gorj: 0353400401 / 0353400414

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Harghita: 0366400401 / 0366400414
Hunedoara: 0354400401 / 0354400414
Ialomita: 0343400401 / 0343400414
Iasi: 0332400401 / 0332400414
Maramures: 0362400401 / 0362400414
Mehedinti: 0352400401 / 0352400414
Mures: 0365400401 / 0365400414
Neamt: 0333400401 / 0333400414
Olt: 0349400401 / 0349400414
Prahova: 0344400401 / 0344400414
Satu Mare: 0361400401 / 0361400414
Salaj: 0360400401 / 0360400414
Sibiu: 0369400401 / 0369400414
Suceava: 0330400401 / 0330400414
Teleorman: 0347400401 / 0347400414
Timis: 0356400401 / 0356400414
Tulcea: 0340400401 / 0340400414
Vaslui: 0335400401 / 0335400414
Valcea: 0350400401 / 0350400414
Vrancea: 0337400401 / 0337400414

Cum putem rezilia abonamentul la RCS – RDS (Digi)?

Rezilierea abonamentului RCS – RDS se poate face de catre titularul contractului in unul din punctele de prezenta Digi.
De ceva timp, rezilierea se poate realiza si printr-o cerere online facuta pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.

Cum facem suspendarea serviciilor la RCS – RDS (Digi) pe o perioada de timp?

Putem suspenda serviciile Digi printr-o cerere depusa de catre titularul contractului intr-o casierie Digi. Contractul se poate suspenda pe minim o luna si maxim 3 luni iar reconectarea se poate solicita oricand, chiar si inainte de atingerea termenului solicitat initial. Suspendarea si reconectarea sunt gratuite.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

6131 COMENTARII

  1. Am umblat toată ziua pe la punctele RDS din Capitala Moldovei – Iași- adică, să cumpăr o cartele Digi cu număr.
    Nu am găsit nicăieri.
    Cum e posibil ca așa o mare companie să nu aibă cartele nici măcar pentru clienții fideli cum sunt eu încă de la înființarea RDS la București?
    Ce răspuns au liderii companiei?

    • Fa-le o sesizare si vezi ce zic.
      Este absurd ca o companie de talia RCS – RDS sa nu aiba nici macar cartele SIM, care-s ieftine si ar trebui sa aiba in permanenta. Ce sa mai discutam de alte echipamente (telefoane, decodoare, routere, etc). Fie nu fac fata cererilor, fie cuiva (cu putere de decizie) nu-i pasa prea mult.

  2. Buna ziua,Numele meu este Olimpia,cu domiciliul in Sibiu, Str * nr. * Ap *, Et.*, Sc.*,codul de abonat *****.Va rog sa-mi transmiteti daca in perioada 1.11.2019 -1.02.2020 a fost folosit internetul la adresa mentionata,intrucat locuinta a fost inchiriata si nu s-au platit serviciile catre dvs. motivand ca nu s-au folosit. Multumesc!

    • Buna ziua,
      Puteti verifica logul conectarilor logandu-va pe site-ul Digi Romania, sectiunea contul meu.
      Daca serviciul era nefunctional, era necesar sa defectiunea sa fie reclamata la relatii cu clientii Digi Sibiu (deranjamente) la numarul 0369400401. Cei de la Digi nu monitorizeaza echipamentul si conexiunea fiecarui client ci doar nodurile principale, drept urmare este obligatia consumatorului sa reclame deranjamentele.

  3. Buna ziua,
    Doresc sa rezolv pentru viitor o problema care pune in evidenta o proasta functionare a serviciilor de incasari si plati aserviciilor oferite de compnia rcs-rds. La inceputul anului am platit in avans c/v abonamentului pentru tot anul . Dupa doua luni am fost anuntata prin mesj telephonic ca am de platit o facture de 80 bani, in luna urmatoare ca am de plata o factura de un leu iar pe data de 3 iunie a.c. am primit un avertisment de plata de la departamentul Recuperare Creante pentru suma de 3,22 lei.
    Am incercat sa rezolv telephonic acest nefericit incident dar nu a fost posibil deoarece, mi s-a explicat ca nu se poate acoper lunar decat suma aferenta abonamentului. Nu inteleg ce proceduri se aplica la rcs-rds deoarece Ministerul Finantelor reglementeaza recuperarea sumelor incasate in avans cu facturile emise ulterior de la client. Probabil departamentul economic nu este condus de un profesionist! In anul viitor nu voi mai plati nici un leu in avans, dar pina atunci as dori sa se evite aceste cheltuieli inutile si punere pe drumuri a clientilor.
    Cu multumiri,
    Paraschiva

  4. Bună ziua.Nu știu cum să explic situația mea: acum 2 luni mi-a apărut un robotel verde pe telefon si spunea aveți viruși în telefon cînd am atins robotelul imediat mi-a intrat un mesaj de la 1282ca mi-a luat 3 euro, n-am băgat în seamă dar mi-a venit pe factura din mai și iunie, am vorbit la telefon cu 4 operatori callcenter de la RDS și mi-au spus că ei nu pot rezolva problema.Poi cum nu puteți dacă banii (3 euro) îl luați voi prinfactura șii redirectionati voi, sunt foarte supărat pe RDS.

    • Poate acel nr este un numar cu suprataxa (concurs, donatii) format de dvs si atunci este normal ca digi sa redirectioneze 3 euro catre acel nr. Asa ca nu vad care ar fi problema firmei digi. Mai bine cereti factura detaliata si vedeti daca ati sunat la acel nr.

    • Buna ziua,
      Acela era un virus sau o tentativa malitioasa prin care v-ati abonat la un serviciu inutil, cei de la RCS – RDS nu au nicio legatura cu serviciile la care va abonati. Doar pentru ca folositi internetul lor nu inseamna ca sunt raspunzatori privind ceea ce fac abonatii pe internet, asta este raspunderea dvs. Ei nu va factureaza nimic in acest sens, doar serviciile pe care vi le furnizeaza (internet, tv, etc.)
      Cei de la Digi ar fi trebuit sa va ajute cu informatii despre acest numar si despre cum va puteti abona.
      Am cautat informatii despre acest numar, tariful serviciului acesta din reteaua lor este intr-adevar 3 euro (v-a costat si SMS-ul 0.05 euro), presupun ca se tarifeaza lunar suma aceasta.
      Am gasit un numar de contact pus la dispozitie de Digi pentru numarul acesta scurt, este 031.826.27.51, va recomand sa sunati aici si sa cereti detalii despre cum va puteti abona. Acest numar este al firmei care detine 1280, nu al celor de la Digi.

  5. Buna ziua,va rog reziliati contractul ptr cod ******,str ** Bl * Sc * Ap * Constanta,deoarece la adresa nu mai locuieste nimeni ,dna este intr-un camin pentru persoane varstnice,iar serviciile dvs ptr TV si telefonie fixa nu mai sunt de folos.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la RCS – RDS.
      Va recomand sa faceti o solicitare online pentru rezilierea contractului pe site-ul Digi Romania dar sa o faceti in numele titularului, daca veti mentiona ca nu sunteti titularul nu va fi luata in considerare cererea.

  6. Doresc să sesizez faptul că numărul +407******, aparținând companiei dumneavoastră mă harțuiește, dându-mi din 3 iunie beepuri ziua și noaptea.Nu cunosc persoana respectivă și nici nu am de gând să o sun, deoarece Orange ne-a avertizat asupra fraudelor realizate în același mod.Accesând acest număr pe google, am aflat că a s-a portat din Vodafone în compania dumneavoastră. Vă rog sa verificați acest număr și să nu încurajați prin ignoranță hărțuirea celor nevinovați. Eu am blocat acest număr, dar cu toate acestea văd toate apelurile făcute către numărul meu. Vă mulțumesc anticipat.

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Operatorul nu va poate ajuta in aceasta situatie, nu este ilegal sa va dea cineva bip-uri si chiar daca ar face ceva ilegal, nu ar interveni cei de la Digi ci Politia. Din pacate, in afara de a bloca numarul de telefon, nu aveti ce sa faceti.

  7. Sunt sunată din data de 3 iunie de către un număr care a fost în Vodafone și s-a portat în RDS RCS. Numărul este +407******* și dă doar beepuri.Am aflat acest lucru, pur și simplu introducând numărul respectiv pe Google. Eu am blocat acest număr, dar doresc și sprijinul dumneavoastră, deoarece consider acest lucru hărțuire . Nu cunosc persoana respectivă și nici nu am de gând să o sun înapoi, deoarece Orange ne-a avertizat asupra fraudelor realizate în același mod. Vă mulțumesc anticipat.

  8. In cursul zilei de azi am fost deranjat de multe ori pe tel. fix de la nr. 031****** ,cand raspund, muzica, nimeni nu raspunde si tot asa , apelul nu se poate intrerupe doar se oprea dupa un timp .Va rog constatati si ajutati-ma sa folosesc in liniste serviciile d-voastra. Multumesc.

    • Operatorul nu poate controla cine va apeleaza, doar politia poate sa intervina insa doar in situatii grave (exemplu, amenintari). In aceasta situatie nu va poate ajuta nimeni.

    • Aveti factura? Sau nu a sosit? facturile le puteti plati : 1 Intr-un sediu digi doar cu buletinul sau cu factura. 2 La orice banca cu factura 3 Orice magazin alimentar care are aparat Pay Point.

  9. am facut un abonament la dumneavoastra DIGI MOBIL OPTIM NELIMITAT RURAL acum vreo 2 saptamini si nici pina in ziua de astazi nu am primit pe email o copie a contractului

  10. Azi in jurul orelor 09.00 am platit factura in val. de 24.15 lei iar in turul orelor 11.15 am primit un mesaj prin care sunt atentionat ca voi fi deconectat . Intarzierea plati s-a datorat un probleme avute cu telefonul mobil . Ce se intampla ? Multumesc !

    • Prin ce metoda ati platit factura? Sunati la Relatii Clientii si vorbiti cu un operator call central dati-le datele de pe chitanta primita la plata facturii. Daca nu ati platit intr-un sediu digi nu s-a inregistrat la ei in sistem plata.

  11. Dece nu se poate face infrastructura pe **. Floresti, Cluj Napoca Am făcut mai multe sesizări și am primit același răspuns Nu se poate, fără a mi se aduce la cunoștință un argument. Sa înțeleg că Telecom nu le da voie.

  12. Buna ziua!
    In ultimele 2 saptamani am avut destul de des intreruperi de conexiune de date si iar pe partea conexiunii de voce, am ratat cateva apeluri (mi s-a spus ulterior ca au incercat sa ma sune). Ma asteptam la probleme acum 2-3 luni, dar atunci a fost doar scaderea vitezei de transfer, fara afectarea conexiunilor de voce.
    Problemele apar frecvent intre orele 10-13 si seara intre orele 19-21.
    Parerea mea e ca nu mai face fata reteaua, dar totusi daca puteti, va rog sa investigati problema. Multumesc!
    P.S. In continuare sunt obligat sa lucrez de acasa, deci chiar am nevoie de serviciile contractate.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Va recomand sa faceti o sesizare la ei, gasiti in articol modalitatile prin care ii puteti contacta.

  13. Bună ziua! De mai bine de o săptămână, nu am internet. Am încercat toate metodele posibile de contact deranjamente și degeaba. Nici tel și nicio adresa de e-mail cunoscuta de mine nu au dat roade. Sunt la zi cu plata facturilor și nu mi se pare ok sa plătesc pentru un serviciu inexistent. Va rog sa remediați problema. Cu mulțumiri, Brașov, str. * NR. *.,AP.*.

    • Buna ziua,
      Pentru aceasta problema va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii RCS – RDS Brasov (deranjamente) la numarul 0368400401.

          • Știu, dar uneori răbdarea are limite.
            În plus, ar trebui dacă vad un apel al unui client, sa sune înapoi sa vadă ce pb are, dacă vad apelul ca apare de mai multe ori, nu?! Asa ar fi corect, dar la noi… Bine ca îți iau banii, restul nu msi contează, pentru ce și de ce…

          • Atunci faceti o sesizare pe pagina Facebook Digi Romania lasandu-le un mesaj, dar si acolo va trebui sa asteptati un raspuns, pe cand in call center intrati in legatura direct cu un operator, variante sunt dar trebuie sa aveti rabdare.

  14. Bună ziua..de ce prima luna de abonament Digi am avut semnal bun și internet și în cea de-a doua luna a dispărut netul. sun mereu la operatori promit că se reglementează dar nici un semn…

  15. Buna ziua.Daca am vandut locuinta si doresc sa reziliez contractul de ce trebuie sa platesc o taxa de 200 lei
    (cablu si internet) deoarece nu am beneficiat de nici o reducere.promotie sau alceva.Materialele(cablu)l-am platit la prima factura.Conform legii nr.193/2000 privind clauzele abuzive din contractele incheiate intre profesionisti si consumatorispune ca:Orice contract incheiat intre profesionisti si consumatori pentru vanzarea de bunuri si servicii va cuprinde clauze clare contractuale fara echivoc,pentru intelegerea carora nu sunt necesare cunostinte de specialitate.In caz de dubiu asupra interpretarii unor clauze contractuale,acestea vor fi interpretate in favoarea consumatorului.In cazul meu nu se specifica nicaieri in contract taxa pentru rezilierea contractului inainte de termen mai ales ca nu am beneficiat de nici o facilitatea sau alceva.Dispuneti rezilierea contractului incepand cu data de 30.05 2000 alfel voi depune o reclamatie la ANPC pentru clauze abuzive in contract.Client:****** str.*,bl.*,sc.*,Ap.*,Codlea,jud.Brasov. Cod. client *****.

    • Acest site nu reprezinta digi ofera doar informatii? Pe ce perioada era incheiat contractul? Este posibil ca suma de 200 de lei sa fie plata abonamentului pe lunile ramase pana la expirarerea contractului. Sunati la Relatii Clientii si intrebati.

    • Buna ziua,
      Ati platit materialele dar nu ati platit instalarea si activarea serviciilor, pentru serviciile prin cablu acele taxe trebuie platite, conform celor de la Digi. Conform legii, aceste taxe sunt abuzive.
      Noi nu suntem de la Digi, faceti o sesizare la ei, luati un numar de inregistrare si daca va loviti de un refuz, faceti o sesizare la ANPC mentionand numarul sesizarii de la Digi.

  16. Atata lipsa de profesionalism nu am văzut niciodată 8 apeluri în care am solicitat asistenta tehnica pt internet și cablu , nu au știut până în ultimul minut unde este problema . Nu exista nici acum o programare a intervenției

  17. Locuesc in Intr.*, nr.*, scara * si doresc sa-mi spuneti de ce nu introduceti fibra optica si in imobilul nostru?? in timp ce in imobilele vecine exista de multa vreme. Sa nu-mi spuneti ca de 3 ani nu aveti echipamentele necesare.In cazul in care nu veti lua masuri in sensul acesta Asociatia de proprietari si fiecare proprietar in parte vom apela la alt operator. Chiar si imobilele vecine. Succes

    P.S Intre altele de multa vreme aveti o transmise TV f.proasta si un NET cu dese intreruperi. Din cand in cand la cate o sesizare mai vine cate cineva care parca mai pune cate o galeata de semnal.Incepeti sa deveniti inacceptabil.
    Sper ca acest mesaj sa ajunga la cei mai GENERALI DIRECTORI , sa nu nu ramana cumva la aprecierea unui meserias de la intretinere retele.

    ASTEP CHIAR RASPUNS ( inainte de a contacta si Protectia Consumatorului )

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Pentru aceste situatii va recomand sa sunati la relatii cu clientii Digi Bucuresti la numarul 0314004401.

  18. Revin la cererea inregistrata cu nr. ******* si va anunt caci cartela obtinuta de la d-voastra pentru telefonie mobila nelimitata, nu-mi foloseste decat „numai pentru apeluri de urgenta”. Posed telefon samsung galaxy J36 pe care il folosesc cu succes si pentru lectii on-line cu elevii. Nu este problema de 11 lei dar ma incurca si nu cred ca este corect sa platesc un serviciu care nu-mi foloseste.

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Va recomand sa sunati din nou la relatii cu clientii Digi Mobil la numarul 0314007777 pentru a solicita urgentarea rezolvarii problemei.

  19. Buna ziua !!! Suntem o ascociate de proprietari din București ,B-dul * Nr * , Bl * Sc * , sector 6 ,avem o doleanța pe care președintele acestei locații a depus-o și nu s-a dat curs , va rugam urgent sa Trimiteți o echipa sa ne schimbe carcasele sparte de pe scara blocului căci unele atârna in vânt și mi se pare ca nu dați importantă in a investi in lucruri de calitate cu toate ca pe o scara de bloc aveți atâtea abonați ,la care se speculează ca sunteți Nr 1 pe piața , și așa ați spart planșeul pentru a va face legăturile pentru introducerea firelor și nu știm dacă aveți acea aprobare pt acest lucru căci nu ați arătat-o nimănui din asociație cu toate ca erați obligați sa faceți acest lucru noi nu stam cu chirie la stat sa faceți ce doriți suntem proprietari , dorim sa zugrăvim scara de bloc și facem investiții din buzunarul nostru și pe pereți sunt foarte multe stricăciuni făcute de lucrătorii dv , va rugam urgent Trimiteți in câteva zile 2,3 zile pe cineva sa schimbe aceste cutii stricate și urate de pe pereți altfel sunteți obligați sa plătiți orice stricaciune făcută după zugrăvit ! Va așteptam urgent !!

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Pentru aceasta situatie va recomand sa mai faceti o sesizare la relatii cu clientii Digi Bucuresti la numarul 0314004401.

    • Buna ziua, puteti folosi adresa e-mail clienti@rcs-rds.ro, insa, daca doriti sa faceti o sesizare online va recomand sa o faceti pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.

    • In Brasov nu este o avarie tehnica generala la RCS – RDS in prezent, va recomand sa sunati la relatii cu clientii RDS Brasov (deranjamente) la numarul 0368400401 si sa faceti o sesizare in acest sens.

    • Buna ziua,
      Numarul de telefon corect este 0314004401, trebuie sa sunati, urmati pasii indicati de robot si asteptati la telefon fara sa inchideti, cat este nevoie, sa va fie preluat apelul de un operator. Daca sunt mai multe apeluri in acelasi timp, trebuie sa asteptati mai mult.

  20. buna ziua! Doresc sa stiu cum pot rezilia un abonament de cablu tv, intrucat propietarul de abonament care este tatal meu a decedat acum trei ani iar mama a decedat anul acesta. Eu nu sunt in tara, vreau sa stiu daca pot rezilia abonamentul online sau trebuie sa trimit pe cineva la o agentie.Certificatul de deces se afla in original la mine. va multumesc!

  21. buna ziua
    ma puteti ajuta cu un numar de telefon din call center
    vreau sa mai adaug cateva canale in plus la abonamentul existent si vreau sa stiu cum pot proceda

  22. Buna ziua va aduc la cunostinta ca in Constanta Aleea * bl * sc * ap * si * folosesc serviciul de televiziune rcs fara abonament de ani de zile.multumesc

    • Buna ziua,
      Va recomand sa reclamati aceasta problema la relatii cu clientii RCS – RDS Constanta la numarul 0341400401 sau online la adresa e-mail clienti@rcs-rds.ro.

  23. Catre,
    Compania RCS@RDS
    In atentia domnului director general,

    Subsemnata *****, domiciliata in Cluj-Napoca, Str. *, Nr. *, CNP *****, Cod client ****,
    Am prelungit contractele cu firma dv. pe inca doi ani, chiar de ieri, 19.05.2020, pentru televiziune, telefonie fixa, telefonie mobila si internet 300 Mb.
    Cu instalatia pe care ne-ati instalat-o receptionam internet de numai 50 Mb, lucru pe care l-am sesizat in repetate randuri, incepand cu luna decembrie, 2019. Specialistul dv. care a fost sa constate aceasta ne-a indicat schimbarea ruterului defect, depasit moral si fara performanta necesata. Am mers cu aparatul la punctul dv. de lucru, Str. C-tin Brancusi, Cluj-Napoca, schimbarea nu s-a produs insa intrucat seria aparatului dus (asigurat de dv.) nu corespunde cu seria inregistrata in gestiunea dv. Schimbarea aparatului precum si asigurarea functionarii internetului la capacitatea/viteza la care platim abonament de ani de zile este imperios necesara intrucat suntem in imposibilitatea de a ne tine in mod corespunzator legatura cu serviciul respectiv cu scoala copiilor. In caz ca nu se rezolva URGENT acest lucru, ne vom adresa Protectiei Consumatorului in vederea rezilierii contractului si ne vom adresa unui alt furnizor de servicii.

    • Buna ziua,
      Adresa e-mail a celor de la RCS – RDS este clienti@rcs-rds.ro, daca doriti sa faceti online reclamatia sau pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact

  24. Buna ziua! Va informez despre așa zisa ” oferta telefonie mobila Digi Mobil – rate lunare” . Menționez că sunt un client fidel al acestei companii, dar nu cred că voi mai fi mult timp! Ca sa achizitionez 2 telefoane din oferta prin rate lunare am fost de 3 ori la Centrul din Titan Liviu Rebreanu și am stat între 30 și 120 de minute degeaba! Prima oara nu a mers sistemul, apoi nu a răspuns ANAF și nici Uni Credit! In total am stat 4 ore in acel sediu și nu au reușit să mi dea un răspuns! Când mi am arătat indignarea pentru timpul pierdut de mine și chiar de funcționara din fața mea, mi s a răspuns că ” nu mă obligă nimeni să cumpăr telefon in rate”! Nici azi, a treia zi de când m am informat asupra ofertei nu am primit un răspuns, deși am avut toate actele și dovezile unui client fidel și înțelegător!
    In timpul cât am stat in incinta au intrat pentru plati facturi multi clinti fara mască și nu au fost atenționați de nimeni că purtarea măștii este obligatorie Intr o incinta!
    Păcat de Digi, păcat de timpul pierdut și de clienții care nu vor mai avea încredere în companie!

  25. Buna ziua numele meu este ***** si am un abonament la dvs pe numele **** dar eu m.am casatorit si am schimbat numele
    Am o problema cu telefonul este vb de digi c1 de cand il am a fost odata in service pt ca i se innegreste ecranul

    • Buna ziua, pentru actualizarea datelor, va recomand sa trimiteti o copie de pe buletin celor de la Digi. Cat despre problema cu acel telefon, daca inca aveti probleme, trebuie sa il trimiteti din nou in service.

  26. Bună, sunt din Arad și nu îmi merge internetul
    Am problema ca ethernet doesn’t have an ip valid
    Am vb cu ei, nam rezolvat nimic, am pus noua conexiune broadband cu IP și parola de la ei

  27. Buna ziua, am rugamintea sa imi comunicati si mie cod client pentru a-mi putea face cont. Nu am primit factura si nu cunosc codul. De asemenea daca se poate sa imi trimiteti si ultima factura.
    Cu consideratie ZIRBO
    Adresa unde am abonamentul :Bucuresti, str * nr *, bl *, sc *, et *, ap **, sector 4
    tel contact 0****

  28. Nu am acest la programele TV gen AXN,tv meu nu funcționează cu cartela, decor nu există în punctele Digi. semnal la telefon mobil în domiciliul actual nu am peste tot decât în anumite locuri din casă. vreau rezolvarea acestor probleme.acum ceva timp erați ce-i mai buni profesioniști.

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Ce model de televizor aveti? Daca aveti un televizor cu receptor DVB-C incorporat, veti receptiona gratuit programele din pachetul Digital, chiar daca aveti doar televiziune analogica.

  29. Buna ziua!
    Vă rog să remediați problema serviciilor dumneavostră, acoperirea este foarte slabă. Zilnic am probleme cu internetul. Din cand in cand pica si conexiunea cablului TV.

  30. Buna ziua as dori sa fac o sesizare in privința ca nu functioneaza cablu si internetul deloc de vineri seara care este problema si as dori sa se rezolve aceasta problema cat mai urgent

    • Buna ziua,
      In Dej nu este o avarie tehnica anuntata la Digi, va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii RCS – RDS Cluj (deranjamente) la numarul 0364400401.