Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil.


Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS (Digi) poate fi contactat telefonic, prin formular online, prin e-mail, prin fax sau in unul din punctele de prezenta disponibile.
De regula apar diverse nemultumiri privind serviciile operatorilor de telecomunicatii, motiv pentru care suntem nevoiti sa ii contactam frecvent. Pe langa aceste situatii, avem nevoie de ajutor in configurarea echipamentelor oferite de catre ei. Desi unele echipamente sunt usor de configurat si nu trebuie neaparat sa ii contactam pe reprezentatii companiei RCS-RDS (de exemplu, informatii despre configurarea internetului mobil gasim AICI), alteori intalnim situatii mai complicate pe care operatorii Digi le pot rezolva mult mai usor.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

De asemenea, o factura este mereu mai usor de detaliat de catre un reprezentant RDS decat sa o analizam noi online.

Luand in considerare aceste lucruri, putem contacta serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS prin urmatoarele modalitati:

  1. Apel telefonic. Pentru a apela serviciul telefonic de relatii cu clientii avem urmatoarele variante, in functie de problema intampinata:
  • Informatii/probleme servicii fixe (internet fix, telefonie fixa, cablu tv, Digi Wi-Fi): 0314004401 (pentru Bucuresti/Ilfov) sau 03xx 400 401 (unde xx reprezinta codul judetului – exemplu: Constanta 0341 400 401);
  • Informatii/probleme servicii mobile (internet mobil, telefonie mobila): 0314007777 (apelabil din orice retea) sau *777 (apelabil din reteaua Digi Mobil);
  • Informatii/probleme servicii Digi TV Satelit (televiziune prin antena parabolica): 0314004000.
  • Informatii/probleme aplicatii mobile (Digi Online, Digi Oriunde, Digi Storage): putem apela fie local la numarul pentru servicii fixe, fie la numarul pentru servicii mobile. Inca nu am testat daca putem fi ajutati la numarul pentru antena satelit insa este suficient ca suntem ajutati la unul din primele doua numere.
  • Informatii/probleme servicii business (dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314006500 sau *500 (apelabil din reteaua Digi Mobil)
  • Informatii financiare servicii business (departamentul Collection – dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314010020
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Italia: 0314074077
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Spania: 0314006422
  • Informatii/probleme serviciul roaming Digi Romania: 0314008000

Toate numerele de telefon sunt cu tarif normal si disponibile non-stop mai putin numarul pentru informatii financiare servicii business (0314010020), acesta are un program de lucru mai limitat si anume de luni pana vineri intre orele 09:00 – 17:00.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

In majoritatea situatiilor telefonic trebuie sa oferim doar numele titularului si adresa, mai putin situatii care implica activarea unor servicii, oferirea unor date confidentiale (nume utilizator si parola pentru conectare la internet, cod puk, etc.), caz in care trebuie sa oferim si CNP-ul pentru a demonstra ca suntem titularul contractului.

  1. Formular online. Pentru a deschide o sesizare/solicitare online trebuie sa accesam site-ul oficial rcs-rds. ro – sectiunea Asistenta – Asistenta Clienti – Intra in legatura cu noi iar aici selectam una din optiunile cele mai apropiate de situatia noastra:
  • Suport probleme tehnice;

  • Verificare stadiu sesizare depusa;

  • Informatii despre facturi si plati;

  • Sugestii client;

  • Cerere date cu caracter personal;

Modalitatea de contact online s-a schimbat la Digi, astfel incat pentru o sesizare trebuie sa accesam sectiunea Contact – iar mai jos la Asistenta tehnica: Contact avem un formular pe care trebuie sa il completa.

Deseori varianta de contact prin formular online este indicata deoarece uneori solicitarea ajunge direct la departamentul care trebuie sa se ocupe de problema noastra, fara sa fie nevoie sa mai treaca prin Call Center.

  1. E-mail. Putem trimite e-mail la una din urmatoarele adrese in functie de problema noastra:
  • clienti@rcs-rds.ro : pentru orice problema/situatie/informative/sugestie. Este recomandata una din primele doua metode deoarece se raspunde mai greu prin e-mail, problema neajungand direct la departamentul care se ocupa de situatia noastra.
  • sales@rcs-rds.ro: pentru informatii despre vanzari servicii business
  1. Fax. Desi este o metoda invechita, in cazul in care nu avem alta varianta putem sa trimitem si un fax la numarul 0314004441
  2. Puncte de prezenta. Daca dorim sa discutam fata in fata o anumita problema atunci putem sa ne prezentam in unul din punctele de prezenta RCS-RDS. Lista complete a sediilor o gasim aici: http://www.rcs-rds.ro/asistenta/puncte-de-prezenta
  3. Facebook. Putem contacta un reprezentant RDS si prin intermediul platformei de socializare Facebook, ii gasim sub numele Digi Romania (@digipunctro).
  4. Forum Softpedia. O alta modalitate de a contacta serviciul de relatii cu clientii RDS este prin intermediul forumului Softpedia, exista o persoana (Digi_Helper) care ofera suport/asistenta.

Cele mai frecvente probleme intampinate cu RCS & RDS sunt:

-probleme semnal telefonie mobila si internet mobil (semnal slab, lipsa semnal, intreruperi, avarii);

-problema conectare la internetul mobil (smartphone sau stick 3g/4g);

-probleme cablu tv / antena digi tv satelit (lipsa semnal, semnal slab, semnal mare);

-problema internet fix diginet (eroare 678, 691, trafic redus, etc.);

-problema telefonie fixa (lipsa ton, convorbiri intrerupte, etc.);

-probleme aplicatii mobile (autentificare DigiOriunde, DigiOnline, MyDigi, etc.);

-probleme facturi/plati;
Pentru ca multe persoane nu cunosc prefixul judetului in care au probleme cu serviciile RDS, mai jos gasim numerele de telefon (cu prefix) la care trebuie sa sunam in caz ca dorim sa reclamam un deranjament sau daca dorim informatii comerciale/financiare:

Alba: 0358400401 / 0358400414
Arad: 0357400401 / 0357400414
Arges: 0348400401 / 0348400414
Bacau: 0334400401 / 0334400414
Bihor: 0359400401 / 0359400414
Bistrita-Nasaud: 0356400401 / 0356400414
Botosani: 0331400401 / 0331400414
Braila: 0339400401 / 0339400414
Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414
Buzau: 0338400401 / 0338400414
Brasov: 0368400401 / 0368400414
Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
Calarasi: 0342400401 / 0342400414
Cluj: 0364400401 / 0364400414
Constanta: 0341400401 / 0341400414
Covasna: 0367400401 / 0367400414
Dambovita: 0345400401 / 0345400414
Dolj: 0351400401 / 0351400414
Galati: 0336400401 / 0336400414
Giurgiu: 0346400401 / 0346400414
Gorj: 0353400401 / 0353400414

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Harghita: 0366400401 / 0366400414
Hunedoara: 0354400401 / 0354400414
Ialomita: 0343400401 / 0343400414
Iasi: 0332400401 / 0332400414
Maramures: 0362400401 / 0362400414
Mehedinti: 0352400401 / 0352400414
Mures: 0365400401 / 0365400414
Neamt: 0333400401 / 0333400414
Olt: 0349400401 / 0349400414
Prahova: 0344400401 / 0344400414
Satu Mare: 0361400401 / 0361400414
Salaj: 0360400401 / 0360400414
Sibiu: 0369400401 / 0369400414
Suceava: 0330400401 / 0330400414
Teleorman: 0347400401 / 0347400414
Timis: 0356400401 / 0356400414
Tulcea: 0340400401 / 0340400414
Vaslui: 0335400401 / 0335400414
Valcea: 0350400401 / 0350400414
Vrancea: 0337400401 / 0337400414

Cum putem rezilia abonamentul la RCS – RDS (Digi)?

Rezilierea abonamentului RCS – RDS se poate face de catre titularul contractului in unul din punctele de prezenta Digi.
De ceva timp, rezilierea se poate realiza si printr-o cerere online facuta pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.

Cum facem suspendarea serviciilor la RCS – RDS (Digi) pe o perioada de timp?

Putem suspenda serviciile Digi printr-o cerere depusa de catre titularul contractului intr-o casierie Digi. Contractul se poate suspenda pe minim o luna si maxim 3 luni iar reconectarea se poate solicita oricand, chiar si inainte de atingerea termenului solicitat initial. Suspendarea si reconectarea sunt gratuite.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

6131 COMENTARII

  1. Buna ziua,

    Prin prezenta va informam ca, la Bl. * din str. * nr. *, sector * Bucuresti, avem probleme cu internetul si televiziunea.
    Blocul este in reabilitare si va rugam sa veniti sa vedeti ce faceti cu cablurile care atarna pe pereti blocului.
    Va rugam sa rezolvati aceste probleme cat mai repede posibil.

    Va multumim
    Nitu

  2. De 2 luni suntem fara internet. Nimeni nu ne-a anuntat de la RDS ca trebuie sa incheiem un nou contract. Dupa incheierea noului contract a trecut o luna de zile, tot fara internet. Oare un furnizor de servicii asa mentine clintii si renumele ?!

  3. A picat DIGI internet + catv + telefonie mobila. Miercurea Ciuc. Am sunat in call center si nu stiau nimic, am facut sesizare. Prin restul tarii cum e?

  4. Cerere de anulare a contractului. Subsemnata ***** Sivia cnp.******. cod.client ******. ap.** et.* sec.* BUCURESTI va anunt ca pe data de 1-SEPTEMBRIE-2020 RENUNTAM la serviciile DIGI. Adresa de contact mail********@gmail.com SAU ****** -presedinta bloc- mob.0********.MULTUMESC ****** Silvia.

    • Luati legatura cu responsabilul de cont Digi care se ocupa de contractul asociatiei.
      Daca nu aveti datele de contact ale acelei persoane, sunati la relatii cu clientii Digi persoane juridice la numarul 0314006500.

  5. Buna ziua ! La domiciliul din str * loc. SACELE judet Brasov in data de 21.08.2020 am constatat lipsa semnal si deci cablu pe toate televizoarele din casa.
    La sesizarea catre RDS Brasov la tel 0368400401 inreg sub nr ul ****** din
    data de 22.08.2020 mi s a comunicat intervalul de timp 12-15 pentru interventia la domiciliu dar pana la ora 15,20 nu a venit nimeni de la tehnic .
    Va rog sa mi comunicati cauza pentru care se comunica un interval de 3 ore care
    in fapt nu se respecta aducand prejudicii constand in intreruperea activitatii si programului clientului cat si nefurnizarea serviciilor contractate si achitate la zi.
    Apreciez ca neseriozitate si lipsa de respect a RDS fata de clienti.
    Astept raspunsul pe adresa de mail comunicata.
    ****** titular contract

  6. Ma numesc, Florica, am fost abonatul RCS-RDS – Contract nr.******, pana la data de 24.06.2020.In data de 25.06.2020 am solicitat incetarea furnizarii serviciilor aferente contractului(mentionat mai sus), am predat echipamentele pe care le-am avut in custodie, urmand sa mai primesc de la RCS-RDS, banii pe luna iulie pe care ii platisem in avans. Am depus o cerere, la care trebuia sa primesc un telefon, cand sa vin pentru a primi suma de bani.Mentionez ca pana astazi 21 august 2020, nu am primit nici un telefon. Care este situatia mea si cand credeti ca o vom rezolva. Astept raspuns.(datele le aveti in contractul mentionat mai sus cat si adresa de email.

    • Acest site nu reprezinta digi ci ofera informatii. Sunati la Relatii Clientii si vorbiti cu un operator sau prezentati-va intr-un magazin Digi si vorbiti cu un casier.

  7. ma numesc ***** alexandru str * nr ** plata e la zi cum ati putut sami luati sami opriti abonamentele de pe mobil eu plata este la zi eu nam putut lua iegatura ca nam cu ce sinteti neseriosi pe tena asta ultima plata e 170 .00 lei

    • Unde ati platit ultima factura? Este posibil ca suma respectiva sa nu le fi intrat in cont. Sunati la Relatii Clientii de pe alt nr si vorbiti cu un operator, le comunicati datele de pe acel bonulet primit la plata facturi.

  8. Buna ziua,
    Ma numesc Magda,locuiesc in cartier Galata,sunt o veche abonata a serviciilor RDS,dar am o nemultumire,internetul mobil merge fff.greu,si nu de mult timp,pana acum o luna am avut semnal f.bun,de ce acum nu mai am?
    Va multumesc,

    • Buna ziua,
      In primul rand, formati *111# – selectati 1 Contul Meu – 6 Internet mobil – data resetare trafic – verificati aici in ce data se reseteaza traficul, poate ati depasit traficul lunar.
      Daca va functiona la fel de slab si in data trecuta aici, sunati la relatii cu clientii Digi sa verifice problema, numarul este 0314007777.

  9. Salut,

    In safrsit am scapat de Akta – ieri mi-a instalat RDS-ul „gigabit”. Bineinteles, nu este GPON este amarul de EPON. E totusi o mare problema – uhm … simt ca am scapat de dracu` si am dat de tatal lui :).

    Lucrez de acasa si am mare nevoie de viteza de upload externa (imi usureaza mult munca). Uploadul intern merge cu 250 mbs – germania, olanda 200/250. Am o enorma problema totusi cu uploadul in USA -> abia daca trece de 50 mbs. Este incredibil de frustrant, deoarece cu amaratul de AKTA – inca mai este in functiune (varianta 100mbs) aveam si 90mbs upload (indiferent de server).

    Am sunat la ei si m-au pus sa fac speedtest pe digiromania – toate bune si frumoase 800/250. Am explicat situatia, mi s-a spus „totul e in parametrii, nu avem ce sa facem” – nu a vrut nici macar sa imi dea o serie de ticket si mi-a spus sa dau un mail din contul meu Digi pentru un „raspuns oficial”.

    Am vreo sansa cu OPC-ul la faza asta daca le trimit rezultatele testelor de viteza in plangere? Mi se pare super aiurea ca un abonament gigabit sa mearga mai prost decat cel vechi.

    As putea, in cel mai rau caz, sa pastrez ambele linii (desi in mod sigur cat de curand vor inchide reteaua veche – care oricum nu este foarte stabila) dar … mi se pare ultra peste mana.

    • Calculatorul este conectat la router prin cablu sau wifi? La ce distanta aveti amplasat calculatorul de router? Incercati si cu calculatorul apropiat de router sa vedeti ce viteza aveti.

    • Salut Victor,
      Digi nu garanteaza vitezele download/upload externe, nici macar pe cele din UE.
      Doar in Romania specifica o viteza download/upload minima. Insa, parerea mea este ca e normal sa nu garanteze vitezele externe. Nici Akta nu garanta, dar aveai norocul sa ai viteze mai bune. 🙂
      Degeaba faci reclamatie la OPC privind aceasta problema, conform ANCOM operatorii sunt obligati sa specifice in contract urmatoarele:
      – viteza nominală/maximă de transfer a datelor;
      – viteza minimă garantată sau faptul că nu este garantată, după caz;
      Ceea ce este specificat in contractul Digi.
      Pastreaza momentan ambele linii iar cand se va dezafecta reteaua veche, opteaza pentru un abonament de internet business. Nici acolo nu iti garanteaza viteza in extern, dar rezultatele sunt mai bune decat pe rezidential (cel putin pentru download) si sunt sanse sa ai viteze mai bune si pe upload.

  10. 1.Am mers in mai multe randuri la punctul de lucru rds pentru a achizitiona un tlf.in rate la care am primit raspuns ca nu mi aproba banca creditul .eu achizitionam un tlf.in valoare de
    300 ron prezentand cuponul meu de pensie cu total drepturi in valoare de ** ron.specificand ca toate facturile mele le plateste banca brd…cat venit trebuia sa am sa mi aprobe creditul banca dvs.????
    2.De cand mi sa montat cablu fibra optica si rutarul dvs. nu mai am semnal in toata casa
    ce se poate face pentru a avea iar semnal

  11. Sunt din HIRSOVA jud. Constanta. Ieri 17.08. 2020, au venit e tineri ce au instalat cablu de fibră pe str. Apoi si in locuință fiind preluați de la AKKTA. IN locuinta, am TV plasmă de 8o cm PHILIPS pe CABLU , a schimbat cablul, si Au montat un ROUTER, desi aveam unul functional, fara sa ma consulte, PLASMA 😯 CM PHILIPS CABLU + INTERNET cu ROUTER. LA acest aparat ce functiona la momentul sosirii „echipei”, au tăiat cablul vechi in locuință, mi-a arătat ca la ACEST aparat merge cablul – avea ROUTERUL, Apoi sigla PHILIPS pe ecran, spunand că merge si Internetul si Au plecat. La orele cca. 14.3o a venit fiul meu ce foloseste INTERNETUL si a constatat ca NUUUU functioneaza internetul. AM PKECAT IN ORAS sa-I caut, a venit unul din tineri, a legat firul de fibra din casa de la Tv din camera mea cu firul VECHI de la TV. Cu internetul m au SCOS ROUTER-ul MEU si au plecat. Dupa plecarea a observat ROUTER-ul montat la TV din camera mea numai cu cablu. Lucrarea este ii catastrofa, cu înșelătorie, montand ROUTER, desi aveam functional si unul NOU. Lucrarea de la INTERNET îmi pune in pericol funcționarea palmei prin folosirea 2 diametru diferite ca dimensiune si compozitie, de care sunteți direct raspunzatori, cât si pt. Montarea ROUTER-lui fara acordul meu. ECHIPA era de la RCS si avea pe lateral nr, de tel. 031. 400. 4600, alte elemente de identificare lipsa, nu avem contract pe suport de hartie, nu avem informatii pg. Interventii, decat echipa de excroci, trimisi , la „TARĂ”, unde a gasit PROSTI !
    Astăzi ,țin POSTA am adresat RCS RDS str. Staicovici nr.75 BUCURESTI cu AR : *****/*****
    VA FI O COLABORARE cu multe divergențe ce sunt convinsă ca se vor finaliza la instanță cu atitudinea grosiera a bătăii de joc a prestatorului de servicii.

    • Va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii Digi Constanta la numarul 0341400401 unde sa expuneti aceste probleme sau online pe site-ul Digi Romania.

  12. Buna ziua
    Am rugamintea sa-mi clarificati urmatoarea situatie.
    Locatia mea este sat Balutoaia judetul Valcea aproape de Manastirea Surpatele.
    Nu de mult m-am portat de la Telecom deoar nu arece nu aveam semnal si nu departe s-a instalat o antena Digi.
    Am semnal voce maxim nu am internet. Am crezut ca telefonul este defect. Dar cu acelasi telefon nu am probleme cu internetul pe aceasi retea Digi in Rm. Valcea, Babeni, Francesti.
    Cu un telefon performant cumparat anul acesta semnal internet este slab. Portarea am facut-o in principal pentru a a vea acces la internet. Dacaatia continua ma vad nevoit sa incerc si prin portarea la alta retea.
    Va multumesc
    Tel. 07*******

  13. Am făcut o plată pt o factură dar banii nu sau dus an contul pt facturi ci an al cont digi am depus la sediul din Vaslui un extras de cont care dovedește ca banii sunt an cont la dumneavoastră și totuși mi sau sistat serviciile. Abonamentul e pe *******.

  14. Buna seara! Avem o problema cu internetul pe telefonul mobil si cu semnalul in timpul convorbirilor telefonice. Problema este de mai mult timp , în Cernica , jud Ilfov. Am mai dat telefon de câteva ori, mi s-a spus ca o sa se verifice si nu s-a intamplat nimic. Santem in acelasi stadiu. Mentionez ca sant client vechi la d-voastra si am abonament la tv si in Bucuresti si aici la Cernica pe numele soțului, *****. Va rugam sa rezolvați această problemă. Va multumesc!

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Gasiti in articol, mai sus, modalitatile prin care ii puteti contacta pentru a sesiza din nou aceasta problema.

  15. Bună ziua. Am un contract de internet fix si Tv prin fibră optică. Tv merge , internetul fix nu . Este vreo posibilitate să se rezolve problema .

  16. Bună ziua vă rog frumos sa mi dați drumul la servicii că aveam o restanță am platit aseară și pauză că am să renunț la toate serviciile voastre an cel mai scurt timp nu se poate așa ceva dragă

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Prin ce modalitate ati achitat factura? Posibil sa nu se fi inregistrat inca plata.
      Va recomand sa sunati la relatii cu clientii Digi si vor da ei reconectare chiar daca nu s-a inregistrat inca plata.

    • Bună ziua ! Am și eu o problema ,am fost anunțat că în data de 10-08-2020 între orele 12-15 se instalează cablul Digi am tot așteptat și degeaba ,nu sa prezentat nici un angajat Digi . Contract Nr. ******

  17. Buna ziua,

    Ma numesc Ionut si am un contract la dumneavoastra pe str. *, nr *, bl *, sc*, et. *, ap. *, sector *. In data de 05.08.2020 a fost o echipa pentru instalarea internetului si a cablului TVA, ( mai putin functionarea semnalului pentru TV pentru ca mi s-a cominicat ca o sa revina semnalui in 2 zile si surpriza nu a fost asa) fiind nevoit sa sunt la call center pentru o noua sesizare. Azi 11.08.2020 a venit alta echipa care a schimbata aparatul crezand ca este defect si ulterior a constatat ca defectiunea este de la reteau principala ( fibra optica de la parterul blocului este defecta), insa problema cea mare este ca pe langa faptul ca pana acum nu aveam semnal TV acum nici semnal la internet nu am. Rog cat se poate de urgent sa se rezolve aceasta problema intrucat am mare nevoie de internet intrucat am zile din cursul saptamanii cand lucrez de acasa. De asemenea, tinand cont de problema aceasta o sa fiu acasa dupa ora 18:30.

    Mentionez ca daca pana joi nu se remediaza aceasta problema ma vad nevoit sa ma adresez autoritatilor competente.

    Multumesc,
    Ionut

    • Noi nu suntem de la RCS – RDS.
      Puteti face o sesizare in acest sens catre ei.
      Altfel, va recomand sa cautati o telecomanda pentru decodorul respectiv pe internet, eventual pe Olx, poate gasiti mai repede.

  18. De circa 2 saptamani nu pot viziona programele T.V ;a venit un specialist dupa prima reclamatie si a spus ca semnalul este bun ;cu toate acestea din nou n-am putut viziona programele TV ; Am facut o noua reclamatie ; nu a mai venit nimeni si problemele sunt aceleasi ; A m solicitat discount pentru perioada de nefunctionare ;Nu m-a contactat nimeni ;INCEPAND DE AZI NU MAI FUCTIONEAZA NICI INTERNETUL ; Am incercat din nou sa iau legatura telefonic ; Nu a fost posibil !Sunt nemultumit de serviciile oferite motiv pentru care din momentul de fata nu voi mai plati abonamentul si voi face demersuri sa imi aleg serviciile la alta companie ;Este o rusine cum tratati clientii;Clientii va platesc serviciile integral ca si cum D-vs le-ati oferi totul corespunzator ; TELEFONUL MEU ESTE 07***** ;Astept sa fiu contactat si cineva sa isi ceara scuze fiindca am fost prejudiciat si sa vina cu solutii concrete daca le aveti

    • In ce localitate aveti probleme?
      Daca nu reusiti sa faceti o sesizare telefonic, va recomand sa faceti o sesizare online, gasiti detalii in acest sens mai sus, in articol.

  19. In prezent sunt probleme cu transmisia posturilor Nick Jr., Nicktoons, TV Paprika, Nickelodeon, Paramount si Comedy Central in reteaua Digi, este o problema cunoscuta de Digi si se lucreaza pentru rezolvarea acesteia.

  20. Am facut cerere pt instalare cablu si internet, am ptimit mesaj si nimebi nu s a prezentat, dupa nnnn telefoane am primit iar mesaj si iar nu s a prezentat nimeni. Specific ca suntem dun galati iar locatia unde trebuie facuta conectarea eate in constanta! Va tratati clienti cu superficialitate si ignoranta.nu averi o rurblica pt sesizari tocmai pt ca stiti cat de slabi sunteti si ca nu faceti fata nr mare de sesizari. Conectata nu sunt la internet dar vreau ca voi din bun simt sa nu cereti bani la abonament pt asa ceva!

  21. Buna ziua. In atentia serviciului financiar-contabil (sau cum se defineste la Dvs) Intamplator am vazut o factura de la dvs. pe telefonul mobil. Va atrag atentia ca este posibil sa nu vad acest mesaj pe telefon. Am o adresa de mail, pe care primeam facturile RDS-RCS. Este posibil ca pe viitor sa nu pot platii aceste facturi, pentru simplu fapt ca nu stiu de ele, nu ma uit pe telefon. Va rog ca urmatoarele facturi de la Dvs sa-mi fie trimise pe adresa de mail: ******@gmail.com (persoana de contact: *****-07*****)

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Va recomand sa luati legatura cu relatii cu clientii sa se asigure ca veti primi factura pe e-mail, gasiti in articol, mai sus, modalitatile prin care ii puteti contacta.

  22. Bună ziua! De trei zile nu merge netul în casa. Am sunat și nu reușesc sa ma înțeleg nici cum cu operatoare dv. Am solicitat sa trimită pe cineva, dar nu vrea, spunându- mi ca mai așteaptă și alții la tel.. I am spus ca în cazul acesta sunt nevoita sa reziliez contractul și pur și simplu a închis.

    • Buna ziua,
      Eu cred ca incercati sa schimbati putin adevarul si mentionati doar ce va convine. 🙂
      Ce vi s-a spus, concret, daca suntem sinceri? Aveti un router personal si vi s-a spus ca nu vi se ofera suport pentru el? Cu siguranta vi s-a oferit un motiv si daca vi s-a inchis apelul, s-a inchis din cauza unui limbaj neadecvat sau din cauza ca insistati cu aceeasi intrebare in repetate randuri.
      Deci, care a fost motivul real pentru care vi s-a inchis si nu ati fost ajutata?
      Faceti o sesizare online pe site-ul Digi si vedeti ce raspuns primiti.

  23. Bună ziua de aproape o luna sun și eu și vecinii în legătură cu cablul TV, este bătaie de joc la adresa noastră da chiar nu se poate face nimic, ce echipă de intervenție aveți? Plătesc un serviciu de care nu beneficiez. Vă bateți joc de noi. În cele din urma vom face reclamați peste reclamați la anpc

    • Acest site nu reprezinta Digi, ofera doar informatii. Daca problema nu se rezolva faceti plangere la ANPC pentru a putea rezilia fara probleme.

  24. Azi, 06.07.2020 am avut o convorbire neplăcută cu o operatoare de-a dvs. Aceasta a ridicat tonul și mi-a închis telefonul în nas. Nu mi-a dat nici o soluție la problema mea. Vă rog să ascultați convorbirea și să mă apelați! Nr tel 07******

  25. Buna ziua!

    Sunt foarte revoltata pe echipa Digi! De mai bine de o luna sunt mintita si amanata cu privire la pierderea semnalului in Dumbravita, Timis.
    Totul a fost ok o perioada, pana cand semnalul este cel mai prost intalnit vreodata, nu pot sa vorbesc la telefon pentru ca se aude intrerupt sau deloc.
    Asa ceva nu e normal!!!
    Pana si-au facut multi clienti a fost totul ok, acum, nimic nu mai fac bun!
    Nu mai sunt multumita deloc de ei si as renunta oricand la Digi!!

    E normal asa ceva? Sa nu pot sa vorbesc la telefon din cauza ca nu am semnal langa oras??

    DIGI = VARZA

    Multumesc!

    • Buna ziua,
      Problemele de semnal se rezolva destul de greu, valabil la toti operatorii, nu numai la Digi. Din experientele personale, Digi a fost singurul operator care mi-a luat in considerare sesizarile si a luat masuri, au ajuns pana si la domiciliu sa faca masuratori. Insa, dureaza.
      Telekom pe de alta parte (cu ei am mai interactionat la capitolul sesizari de semnal), mi-au zis direct ca e o problema cu telefonul meu, fara sa faca vreo verificare daca este asa sau nu.
      Insistati la ei cu sesizarile.
      Avand in vedere ca nu mai sunteti multumita de ei, treceti la alt operator. Insa, atentie cu rezilierea daca inca mai aveti perioada contractuala.

  26. Buna seara ! As vrea sa știu de ce tot pică netul ? La doua trei zile pică netul ! Și nu merge câteva ore bune ! Nu înțeleg de ce !?

  27. Ati inceput cu stangul colaborarea.
    Specific romanesc si total neprofesionist.
    Nu ati respectat orarul de interventie si nici nu ati anuntat..
    Multumim frumos si multi ani de colaborare ,macar cat cu AKTA.
    Cod client ******

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Pentru ce ati avut o interventie? Daca e vorba de o interventie de nefunctionalitate, angajatii sunt tot de la Akta. Daca a fost cumparata firma de cateva zile, nu inseamna ca s-au schimbat angajatii.

  28. RDS a devenit o firma ne serioasa sau are angajati ne seriosi. Probabil pentru ca sa extins prea mult si se crede ca nu mai are cocurenti puternici de aceea nu mai respecta clienti ei si nu onoreaza angajamentele ei in fata lor. O sa vine o zi in care o sa fie data la o parte de niste firme mai serioase.

  29. Bună ziua vă rog să suspendați conexiunea la cablu si internet pe numele *****, Comoraste, Caraș Severin, nr. *, deoarece sânt plecată din țară pe o perioadă mai lungă. Mulțumesc

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi.
      In mod normal, suspendarea serviciilor se face printr-o cerere depusa intr-un punct de lucru Digi.
      Daca nu aveti aceasta posibilitate, faceti o cerere online si vedeti ce raspuns primiti, gasiti in articol modalitatile prin care puteti face cererea.

  30. La adresa Str. *, nr. *, Bascov, jud.Arges nu avem conexiune la internet fix incepand din 1 august, ora 17.30.
    Solicitam remedietea defectiunii in cel mai scurt timp posibil.
    Multumim.

  31. Bună ziua, Mă numesc ****, sunt fiica abonatului dumneavoastră la televiziunea prin cablu ***** din satul Buda, com. Oșești, jud. Vaslui… Țin sa va anunț că aparatura sau dispozitivul care ar trebui să facă contact cu priza nu mai merge, i am schimbat și cablul și degeaba…

  32. sotia pe nume ***** , a contractat 5 cartele digi de telefoane. ni sa oferit o promotie de a ni se da 2 telefoane ,in acest caz. , si de a plati catre rcs/rds suma de 200 lei.luna trecuta am avut factura de 56 lei pe care am platit-o +cei 200 de lei pentru achizitionarea celor doua telefoane. surpriza am avut ,ca la 3 luni de aminari pentru a acizitiona aceste telefoane ,sa vina curieratul cu telefoanele ,cerimdumi sa-i platesc la livrare .lucru nepermis de catre rcs/rds . nu mi sa predat comanda telefoanelor .iar curierul , aplecat din aceasta cauza ,nelasindumi coletul cu tel. atentie , pentru aceasta promotie de telefoane platim factura inpreuna cu celelante 3 cartele de 3 luni . cer sa mi se reglementeze aceasta situatie in mod favorabil cit mai repede,adresa -**** ,sat beia ,nr. * ,str.* ,jud.brasov
    tel.0368******. sau 07******.
    va multumesc anticipat.

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Va recomand sa ca in prima faza sa sunati la relatii cu clientii Digi pentru a verifica daca intr-adevar a fost facturat avansul telefoanelor, ei va vor spune cum trebuie sa procedati mai departe.

  33. Buna ziua.
    De 2 luni internetul imi functioneaza foarte greu, facturile imi sunt platite la zi,as vrea sa stiu din ce cauza se intampla asta?Cand activez roming ,la fel, nu functioneaza ,desi il activez inca din tara si apoi ii dau repornire telefonului. Ce imi recomandati sa fac in cazurile astea?
    Multumesc anticipat.

  34. Buna ziua.
    Cum pot prelua un contract Digi.
    Fiul meu este titular si este plecat,eu tatal lui vreau sa preiau contractul,eu fiind si titularul imobilului de la adresa respectiva.
    va multumesc.

  35. Cod client:*****
    Factura ******* din 07.07.2020
    Achitata suma de 145,58 lei in 15.07.2020
    Prin card bancar,
    Referinta nr. *****
    ****** pt. Predeal, str. * nr.*

  36. Stimati Domni
    Revenim prin prezenta la solicitarea *** Targoviste – Dambovita din data de 25.06.2020 pentru emiterea avizului necesar lucrarilor de infrastructura in cadrul proiectului ” ****** in judetul Dambovita , in perioada 2014-2020 -***** in Racari , Lunguletu ”
    Specificam ca documentatia aferenta a fost transmisa in data de 25.06.2020 prin We Transfer )

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Luati legatura cu responsabilul comercial cu care ati discutat privind aceasta situatie sau sunati la relatii cu clientii Digi la numarul 0314006500.

  37. BUNA ZIUA
    Avand in vedere contractul ****** incepand de pe ****** telefonia fixa de la aceasta locatie este suspendata.De ce?
    La acesta adresa locuieste o persoana in varsta ***** bolnava si are nevoie de telefon.Va rog rezolvati aceasta situatie neplacuta.
    VIORICA,
    07*******
    O ZI BUNA

    • Buna ziua,
      Va recomand sa sunati la relatii cu clientii Digi pentru a verifica starea contractului si motivul nefunctionarii telefoniei fixe.

  38. foarte proasta transmisie a postului rtv, de asemenea toate posturile hd se vad cu intreruperi si distorsionari a imaginii, de foarte mult timp. rog remediere

  39. Am trimis o cerere de rezilierea a Contractului furnizare servicii TV-satelit,
    Cod client: nr.*****, începînd cu data de 31.05.2020
    pe nume;
    *****,
    din localitatea,
    Chircesti-*****, jd. Vaslui.
    Nu mai beneficiez de Serviciile Digi tv,
    încă din toamna 2019 (nov.- dec), deoarece am trecut pe ORANGE-TV pe care am și TELEFONIA. Am achitat facturile,inclusiv pe Mai-iunie 2020,avînd în vedere că nu am făcut la timp Cerere de reziliere.
    De ce îmi vin in continuare facturi ?
    Unde a ajuns(este) Cererea de rezilire,pe care am trimi-o?
    Vreau un raspuns.
    Multumesc.

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Unde ati trimis cererea de reziliere, mai exact? Daca doriti sa faceti online aceasta cerere, trebuie sa completati formularul de contact de pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.

  40. BUNA ZIUA!
    SE POATE SA MI RASPUNDETI
    DE CE EFECTUATI CONTRACTE DE FURNIZARE A SERVICIILOR DACA NU AVETI CAPACITATEA TEHNICA DE A LE ONORA?
    DE CE ANGAJATI LA VANZARII SERVICII NU SUNT INFORMATI SAU INSTRUITI SA CUNOASCA DETALII TEHNICE PRIVIND RACORDAREA
    DE CE TREBUIE SA ASTEPT DIN 10/06/2020 O RACORDARE LA SERVICII?
    DE CE SUNT EU CLIENTUL DUMNEAVOASTRA PUS IN SITUATIA SA ASTEPT 2 LUNI PENTRU FURNIZAREA DE SERVICII CONTRACT ******/10/06/2020
    CONSIDER CA ESTE O BATAIE DE JOC ACEST TIMP DE ASTEPTARE

    • Acest site nu reprezinta Digi ,ofera doar informatii. O conectare la servicii se face in maxim 90 de zile de la semnarea contractului, cauzele sunt multiple ori lipsa de echipamente ,instalari multiple, dar poate dura mai putin de 90 de zile. Veti fi sunat in momentul cand vor veni la instalare.

  41. Ma numesc *** ION di p.neamt str.***** Nr.* Bl.* Sc.* ap.**as dorii suspendarea telefonului ,internetului si Tv,pentru lunile August,Septembrie,Octombrie 2020 deoarece nu sintem in localitate.Va multumesc.

    • Din cate stiu, telefonia fixa si telefonia mobila nu se pot suspenda la cerere, insa puteti pune o intrebare la relatii cu clientii Digi pentru a va asigura.