Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil.
Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil
Serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS (Digi) poate fi contactat telefonic, prin formular online, prin e-mail, prin fax sau in unul din punctele de prezenta disponibile.
De regula apar diverse nemultumiri privind serviciile operatorilor de telecomunicatii, motiv pentru care suntem nevoiti sa ii contactam frecvent. Pe langa aceste situatii, avem nevoie de ajutor in configurarea echipamentelor oferite de catre ei. Desi unele echipamente sunt usor de configurat si nu trebuie neaparat sa ii contactam pe reprezentatii companiei RCS-RDS (de exemplu, informatii despre configurarea internetului mobil gasim AICI), alteori intalnim situatii mai complicate pe care operatorii Digi le pot rezolva mult mai usor.
Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil
De asemenea, o factura este mereu mai usor de detaliat de catre un reprezentant RDS decat sa o analizam noi online.
Luand in considerare aceste lucruri, putem contacta serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS prin urmatoarele modalitati:
- Apel telefonic. Pentru a apela serviciul telefonic de relatii cu clientii avem urmatoarele variante, in functie de problema intampinata:
- Informatii/probleme servicii fixe (internet fix, telefonie fixa, cablu tv, Digi Wi-Fi): 0314004401 (pentru Bucuresti/Ilfov) sau 03xx 400 401 (unde xx reprezinta codul judetului – exemplu: Constanta 0341 400 401);
- Informatii/probleme servicii mobile (internet mobil, telefonie mobila): 0314007777 (apelabil din orice retea) sau *777 (apelabil din reteaua Digi Mobil);
- Informatii/probleme servicii Digi TV Satelit (televiziune prin antena parabolica): 0314004000.
- Informatii/probleme aplicatii mobile (Digi Online, Digi Oriunde, Digi Storage): putem apela fie local la numarul pentru servicii fixe, fie la numarul pentru servicii mobile. Inca nu am testat daca putem fi ajutati la numarul pentru antena satelit insa este suficient ca suntem ajutati la unul din primele doua numere.
- Informatii/probleme servicii business (dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314006500 sau *500 (apelabil din reteaua Digi Mobil)
- Informatii financiare servicii business (departamentul Collection – dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314010020
- Informatii/probleme servicii Digi Mobil Italia: 0314074077
- Informatii/probleme servicii Digi Mobil Spania: 0314006422
- Informatii/probleme serviciul roaming Digi Romania: 0314008000
Toate numerele de telefon sunt cu tarif normal si disponibile non-stop mai putin numarul pentru informatii financiare servicii business (0314010020), acesta are un program de lucru mai limitat si anume de luni pana vineri intre orele 09:00 – 17:00.
Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil
In majoritatea situatiilor telefonic trebuie sa oferim doar numele titularului si adresa, mai putin situatii care implica activarea unor servicii, oferirea unor date confidentiale (nume utilizator si parola pentru conectare la internet, cod puk, etc.), caz in care trebuie sa oferim si CNP-ul pentru a demonstra ca suntem titularul contractului.
- Formular online.
Pentru a deschide o sesizare/solicitare online trebuie sa accesam site-ul oficial rcs-rds. ro – sectiunea Asistenta – Asistenta Clienti – Intra in legatura cu noi iar aici selectam una din optiunile cele mai apropiate de situatia noastra:
-
Suport probleme tehnice; -
Verificare stadiu sesizare depusa; -
Informatii despre facturi si plati; -
Sugestii client; -
Cerere date cu caracter personal;
Modalitatea de contact online s-a schimbat la Digi, astfel incat pentru o sesizare trebuie sa accesam sectiunea Contact – iar mai jos la Asistenta tehnica: Contact avem un formular pe care trebuie sa il completa.
Deseori varianta de contact prin formular online este indicata deoarece uneori solicitarea ajunge direct la departamentul care trebuie sa se ocupe de problema noastra, fara sa fie nevoie sa mai treaca prin Call Center.
- E-mail. Putem trimite e-mail la una din urmatoarele adrese in functie de problema noastra:
- clienti@rcs-rds.ro : pentru orice problema/situatie/informative/sugestie. Este recomandata una din primele doua metode deoarece se raspunde mai greu prin e-mail, problema neajungand direct la departamentul care se ocupa de situatia noastra.
- sales@rcs-rds.ro: pentru informatii despre vanzari servicii business
- Fax. Desi este o metoda invechita, in cazul in care nu avem alta varianta putem sa trimitem si un fax la numarul 0314004441
- Puncte de prezenta. Daca dorim sa discutam fata in fata o anumita problema atunci putem sa ne prezentam in unul din punctele de prezenta RCS-RDS. Lista complete a sediilor o gasim aici: http://www.rcs-rds.ro/asistenta/puncte-de-prezenta
- Facebook. Putem contacta un reprezentant RDS si prin intermediul platformei de socializare Facebook, ii gasim sub numele Digi Romania (@digipunctro).
- Forum Softpedia. O alta modalitate de a contacta serviciul de relatii cu clientii RDS este prin intermediul forumului Softpedia, exista o persoana (Digi_Helper) care ofera suport/asistenta.
Cele mai frecvente probleme intampinate cu RCS & RDS sunt:
-probleme semnal telefonie mobila si internet mobil (semnal slab, lipsa semnal, intreruperi, avarii);
-problema conectare la internetul mobil (smartphone sau stick 3g/4g);
-probleme cablu tv / antena digi tv satelit (lipsa semnal, semnal slab, semnal mare);
-problema internet fix diginet (eroare 678, 691, trafic redus, etc.);
-problema telefonie fixa (lipsa ton, convorbiri intrerupte, etc.);
-probleme aplicatii mobile (autentificare DigiOriunde, DigiOnline, MyDigi, etc.);
-probleme facturi/plati;
Pentru ca multe persoane nu cunosc prefixul judetului in care au probleme cu serviciile RDS, mai jos gasim numerele de telefon (cu prefix) la care trebuie sa sunam in caz ca dorim sa reclamam un deranjament sau daca dorim informatii comerciale/financiare:
Alba: 0358400401 / 0358400414
Arad: 0357400401 / 0357400414
Arges: 0348400401 / 0348400414
Bacau: 0334400401 / 0334400414
Bihor: 0359400401 / 0359400414
Bistrita-Nasaud: 0356400401 / 0356400414
Botosani: 0331400401 / 0331400414
Braila: 0339400401 / 0339400414
Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414
Buzau: 0338400401 / 0338400414
Brasov: 0368400401 / 0368400414
Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
Calarasi: 0342400401 / 0342400414
Cluj: 0364400401 / 0364400414
Constanta: 0341400401 / 0341400414
Covasna: 0367400401 / 0367400414
Dambovita: 0345400401 / 0345400414
Dolj: 0351400401 / 0351400414
Galati: 0336400401 / 0336400414
Giurgiu: 0346400401 / 0346400414
Gorj: 0353400401 / 0353400414
Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil
Harghita: 0366400401 / 0366400414
Hunedoara: 0354400401 / 0354400414
Ialomita: 0343400401 / 0343400414
Iasi: 0332400401 / 0332400414
Maramures: 0362400401 / 0362400414
Mehedinti: 0352400401 / 0352400414
Mures: 0365400401 / 0365400414
Neamt: 0333400401 / 0333400414
Olt: 0349400401 / 0349400414
Prahova: 0344400401 / 0344400414
Satu Mare: 0361400401 / 0361400414
Salaj: 0360400401 / 0360400414
Sibiu: 0369400401 / 0369400414
Suceava: 0330400401 / 0330400414
Teleorman: 0347400401 / 0347400414
Timis: 0356400401 / 0356400414
Tulcea: 0340400401 / 0340400414
Vaslui: 0335400401 / 0335400414
Valcea: 0350400401 / 0350400414
Vrancea: 0337400401 / 0337400414
Cum putem rezilia abonamentul la RCS – RDS (Digi)?
Rezilierea abonamentului RCS – RDS se poate face de catre titularul contractului in unul din punctele de prezenta Digi.
De ceva timp, rezilierea se poate realiza si printr-o cerere online facuta pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.
Cum facem suspendarea serviciilor la RCS – RDS (Digi) pe o perioada de timp?
Putem suspenda serviciile Digi printr-o cerere depusa de catre titularul contractului intr-o casierie Digi. Contractul se poate suspenda pe minim o luna si maxim 3 luni iar reconectarea se poate solicita oricand, chiar si inainte de atingerea termenului solicitat initial. Suspendarea si reconectarea sunt gratuite.
Nu merge servicile digi rds in dragasani cablu tv internet nu merg de cateva min
Stiti daca problema e si la vecini? Locuiti la casa sau la bloc? Ati anuntat acest deranjament la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS?
salut
vreau sa stiu daca nr,:0314007060
este a lui digi?
am fost sunat de la acest nrsa fac un nou abonament telefonic
si mi s`a promis un tel in rate si ca o sa il primesc acasa pe data de 15 ??? luna aceasta
15 pica duminica
Salut,
Da, numarul 0314007060 este al celor de la RCS – RDS, toate numerele de forma 031400xxxx sunt numere interne ale angajatilor, din cate stiu.
Buna ziua,
Ma numesc Daniel N. si as dori sa reziliez contractual de furnizare servicii (TV si Internet) intrucat nu mai domiciliez in tara si am vandut apartamentul situat la adresa str. Muncitorului nr.*, bl. *, Sc. *, et. *, ap. *, Mun. Mangalia, jud. Constanta.
Pot fi contactat la numarul de telefon 0048****** sau la adresa de e-mail *****
Cu respect,
Daniel N.
Buna ziua,
La ce operator sunteti abonat, la RCS – RDS?
Buna ziua,
in calitate de Presedinte al Asociatiei de Proprietari Bloc *, situatia in B-dul Banul Manta nr. *, bloc * , va aduc la cunostinta ca trebuie sa va ridicati cablurile care traverseaza terasa celor trei scari ale imobilului de la adresa sus mentionata in cel mai scurt timp. Primaria vine sa refaca terasa si taie aceste cabluri. Pentru orice nelamurire va rog sa ma contactati la telefon: 07*****
Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
Pentru repozitionarea cablurilor este nevoie sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS.
Ma numesc M. Ion Din comuna Ghergheasa judetul Buzau Sunt abonat la digitv satelit de 15 ani acum a aparut o problema si de 45 de zile nu pot receptiona programele tv .Va rog sa controlati buna functionare a aparatelor ce le am inchiriate de la digi. Multumesc si astept un raspuns cat mai curand.
Nu aveti deloc semnal la antena satelit sau nu receptionati anumite programe? Daca este a doua varianta, despre ce programe e vorba?
As dori sa-mi trimiteti nr. de telefon al serviciului relatii cu clientii de la DiGi tv satelit ce mai apropiat, pentru a le aduce la cunostinta situata mea. Va multumesc.
0314004000
Bună ziua am o problemă cu cartela
Buna seara,
Aveti o problema cu cartela de telefonie mobila sau o cartela de televiziune? Ce problema aveti mai exact? Dati mai multe detalii.
Rețeau mea digi nu este disponibilă. Nu am semnal deloc de aproximativ două ore. Vreau să știu de ce?
In ce localitate aveti probleme cu reteaua mobila Digi? Ati incercat sa reporniti telefonul? Ati verificat daca afara sau la o alta adresa aveti semnal?
Sunt din Tulcea si doresc servus la domiciliu pentru net Respectiv nu mă pot loga sinici routerul nu se setează. Posibil sa fie probleme din casată de la intrarea în bloc.Multumesc.Tel contact 0758671794 .
Pentru a face o sesizare privind functionalitatea serviciului de internet trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS (deranjamente), aveti mai sus modalitatile prin care ii puteti contacta.
Ma numesc M. Ion, din comuna Ghergheasa Jud. Buzau, sunt abonat la DiGi tv satelit de 20 ani. De aproximativ doua luni a aparut problema ca nu mai pot receptiona programele tv. Va rog sa ma ajutati in rezolvarea acestei probleme. Multumesc !
Nu receptionati anumite programe din grila Digi TV sau nu mai aveti deloc semnal? Pana acum ati facut o sesizare la serviciul de relatii cu clientii (deranjamente satelit) Digi?
Nu am semnal deloc.Inca nu am facut sesizare la serviciul relatii cu clientii pentru ca nu stiu la ce numar de telefon raspunde acest serviciu.
Hellooo…..de ce rețeaua digi nu este disponibilă momentan?
Buna,
Te referi la reteaua de telefonie mobila Digi Mobil? In ce localitate ai aceasta problema? Ai incercat repornirea telefonului?
DORESC UN ABONAMENT LA TV RCS RDS PENTRU TELEFON FIX,TV CU GRILA MAXIMA INTERNET CU WI-FI PENTRU 5 ECIPAMENTE .
PRECIZEZ :
-AM 2 TV IN CAMARE APROPIATE
-AS DORI CA UN SPECIALIST DE LA DV. SA MA VIZITEZE PENTRU EXPLICATII PRIVIND NOUA APARATURA FIREV PRIN CASA ET EVIDET CONTRA COST.
ASTEPT UN RASPUNS CU COSTURI PENTRU FIECARE TV 2 , TELEFON FIX SI INTERNET
CU MULTUMIRI REY V
In ce localitate doriti serviciile RCS – RDS?
Dar chiar este ceva strigator la.cer,de o luna de zile astept sa veniti sa montati o antena sau ce aveti voi si nimic..pai ce fel de companie sinteti?nici macar sa.sunati si.sa.spuneti ceva..ne tot mintiti ca.veniti si?am.ramas doar cu minciunile!chiar nu mai exiata.un.gram de.respect fata.de.clienti.dv?
Daca ati facut o cerere pentru instalarea unei antene si inca nu ati fost contactat, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi TV si sa faceti o sesizare pentru urgentarea instalarii.
Sunt foarte suparata si ma gandesc serios sa renunt la serviciile dimneavoastra!! De 2 saptamani am facut cerere pe numele fetei mele S. Andreea Mihaela pentru instalarra serviciilor de tv si internet si atunci ni s-a spis ca va veni in 2-3 zile si nici pana in ziua de azi nu a venit nimeni!! Nu va mai trebuie clienti???
Noi nu suntem RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor. La RDS v-ati abonat?
Pentru ce localitate ati facut contractul pentru instalarea serviciilor? Durata timpului de instalare depinde de mai multi factori: infrastructura din zona, numarul de cereri de instalare din momentul in care ati semnat contractul, numarul de echipe de instalare disponibile in zona, etc. Persoana care v-a semnat contractul v-a zis de 2-3 zile pentru a va convinge sa semnati contractul insa daca va uitati in contract, termenul de instalare este altul, de 90 de zile.
Daca ati raspunde la telefon ar fi tare bine daca nu veniti sa va luati antena
Noi nu suntem Digi, doar oferim informatii si suport in limita posibilitatilor.
Pentru ce situatie i-ati contactat?
va rog sa imi riziliati contractul internet-tv-mobil care expira pana la data de 31.08.2018
La ce operator sunteti abonat, la RCS – RDS?
Pentru rezilierea contractului trebuie ca titularul sa depuna o cerere de reziliere in unul din sediile Digi in luna august, urmand ca incepand cu 01.09.2018 sa aveti serviciile reziliate.
buna ce fac in situatia in care am pierdut telefonul
Buna seara,
In prima faza trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi Mobil pentru blocarea cartelei, in caz ca gaseste cineva telefonul sa nu poata face cost suplimentar de pe el.
Ulterior, trebuie sa ajunga titularul contractului intr-un sediu Digi pentru a lua o alta cartela cu acelasi numar de telefon, va costa 5 euro cartela.
iar nu am semnal la cablu tv nici pe digital si nici pe analog nu e strop de semnal m am saturat sa fac sesizari peste sesizare reclamati peste reclamatii si niciun rezultat merge cateva zile dupaia iar pica si raman fara semnal nu stiu ce se intampla si daca e de la stalp sau din statie da eu sunt satul sa nu am semnal la catv cat de incompetent sa fi sa nu pot i sa rezolvi in atata timp o problema ca daca schimbvat toata reteaua de cablu si tot rezolvam si nu dura atat
Din pacate nu prea aveti ce sa faceti decat sa continuati cu sesizarile, la RCS – RDS depinde cat noroc avem, sunt unele zone in care nu pica serviciile nici macar o data ani la rand si alte zone in care pica lunar sau si mai rau, saptamanal. Incercati sa faceti si o sesizare online in care sa detaliati exact de cate ori ati avut probleme in ultima perioada, cate sesizari ati facut si cat a durat rezolvarea la fiecare, poate ajunge la cine trebuie si se schimba echipamentul din cauza caruia aveti aceste probleme.
Mult noroc!
sunt abonat rcs rds ilie ioana in focsani si nu merge semnalul pe cablu tv internet si telefonie tot blocul nare semnal au fost niste probleme cu curentu
Buna ziua,
Intr-adevar, din cauza unor probleme privind caderi de tensiune in acest moment sunt afectate mai multe zone din Focsani, ne-a fost semnalata aceasta problema de mai multe persoane. Va recomand sa asteptati rezolvarea problemei, cu siguranta cei de la Digi stiu despre aceasta problema generala.
Buna ziua!Am intampinat urmatoarea situatie!Doi angajati ai firmei rds,rcs au fost intr.o zi si ne.au intrebat daca suntem de acord sa sa ne mutam la acceasta firma.Am fost de acord si au spus ca deocamdata sa ramanem la firma care suntem deoarece dureaza in jur 2 luni pana trag cablurile!Dupa 2 saptamani sunt sunata daca sunt acasa pt a veni sa lege cablurile,am uitat sa specific ca de la inceput am vrut tv si internet cu ruterul lor!
Cand au venit sa cableze au venit fara ruter deoarece nu stiau ca vreau si internet!Am zis bine,e o eroare..dar au promis ca in maxim o saptamana vine si acest ruter!Am asteptam mai bine de 1 luna jumatate si tot nu a venit.Am sunat de n ori la aceasta firma si nu sa rezolvat nimic.Am fost sa reziliez contractul deoarece nu si.au respectat cele scrise in contract!Cand sa il reziliez au zis ca trebuie sa platesc 400 lei pt ca am reziliat inainte de termen!Vi se pare normal odata ce ei nu si.au respectat contractul eu sa platesc aceasta suma?
Buna ziua,
In ce localitate vi s-au instalat serviciile? Intreb deoarece in majoritatea oraselor se instaleaza pe fibra optica si se monteaza un echipament care are si functie de router.
Lunca cetatuii,cartier Visoianu
Iasi
In Lunca Cetatuii este fibra optica, ce mode de echipament vi s-a montat in casa? Scrie pe echipament.
Pai nu am nici un echipament
Trebuie sa aveti ceva in casa, un echipament de la ei. Sunteti sigura ca nu ati primit nimic? La usa se lasa de obicei.
Vreau un numar de telefon al punctului de lucru rds-rcs Fagaras
Singurele numere de contact disponibile sunt cele pentru serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Brasov, nu sunt publice numerele de la sedii.
Pentru ce situatie doriti sa ii contactati mai exact?
buna ziua repet daca acum cateva zile am luat pentru antena satelit areceiver si vreau sa trec la cablu platesc ceva am abonament la digi de multi ani
Buna seara, nu platiti nimic pentru a trece de pe antena satelit pe cablu tv.
Buna seara , avem o casa in constructie in Balteni si-am dori ca inaintea finisarilor sa punem instalatia Tv ,internet etc pentru a nu avea cablurile la vedere .Cum ar trebui procedat ? Dorim sa incheiem un contract cu dumneavoastra si abonamentul sa-l platim in momentul in care vom locui . O seara buna !
Buna seara,
Daca doriti sa aveti cablurile trase inainte de finisare, atunci trebuie sa platiti, abonamentul se plateste din momentul in care se instaleaza. De asemenea, sa luati in calcul faptul ca instalarea nu se face neaparat imediat dupa ce semnati contractul, este posibil sa dureze cateva zile, poate chiar cateva saptamani, in functie de numarul de cereri din acel moment, echipele disponibile in zona, etc.
O seara buna!
nu am ton la mama acasa nu pot sa o sun si este bolnava dupa care am vazut ca nici eu nu mai am ton pe fixul de acasa pe care il folosesc ce se intampla nu mai merge nici un telefon fix???
In ce localitate aveti probleme cu cele doua linii fixe? Posibil sa fie o avarie care afecteaza o zona mai intinsa.
nu am semnal la internet si cablu tv in braila tot blocul e picat
Este o avarie care afecteaza majoritatea clientilor din Braila, fiind vorba de o avarie majora sunt sigur ca se cunoaste problema.
am probleme cu toate serviciile nu am deloc semnal in voluntari ilfov la fel si toti vecinii pe toata strada ce se intampla?
Este o problema generala la nivel de localitate, sunt afectate toate serviciile (cablu tv, internet si telefonie fixa) din Voluntari, Ilfov, au reclamat aceasta problema mai multe persoane ceea ce ma face sa cred ca cei de la RCS – RDS stiu despre aceasta avarie.
Iti recomand sa astepti rezolvarea problemei.
Buna ziua , eu am intrerupt tv la rds si am cablu prin fibra optica tras , as dorii sa refac televiziuunea
eu am contract cu rds pe internet si telefon fix
trebuie sa merg la sediul rds sau pot si telefonic ???
Multumesc!\
Buna ziua,
Trebuie sa ajunga titularul contractului la sediu pentru a semna pentru un pachet de televiziune. Sa mentionati ca deja aveti cablurile trase deoarece in felul acesta este posibil sa dureze mai putin „instalarea” cablului tv.
Buna ziua
Am o problemă. Ieri i sa furat telefonul mobil cu cartela de digi cu tot, iar eu azi am sunat și am blocat o. Dar aș vrea să știu cum ar putea recupera o altă cartelă de la dumneavoastră tot cu același număr. Menționez că eu nu sunt în România
Buna ziua,
Pentru a primi o alta cartela cu acelasi numar trebuie sa ajunga titularul contractului la un sediu Digi, din cate stiu cartela costa 5 euro fara tva.
4.8 lei – TVA inclus – prima inlocuire – gratuita.
Merci… din nou. Te mai asteptam pe la noi. 😀
De jumătate de an am făcut cerere pentru a primi un stick / internet mobil…!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cum nici până la ora acutală, nu numai că nu am primit stick-ul, (pe care l-am pierdut, așa cum am specificat în formularul completat) dar nici nu ați binevoit să-mi dați vreun mesaj, răspuns, vă anuț că, începănd cu luna viitoare nu voi mai plăti serviciile dvs.
Cunosc foarte bine contractul, îmi asum riscurile. Am să vă spun o noutate: cunosc foarte bine și legile.
Sunt stupefiată de indolența dvs. !!! O jumătate de an!!!!!!
Așa vă tratați dvs clienții?????
Acesta este respectul dvs față de client????? Nici într-o jumătate de an să nu primească un răspuns, dar să i se mai rezolve și problema!!!!!
Noi nu suntem RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
Din ce inteleg, ati avut stick (si aveti in continuare abonament), l-ati pierdut si nu ati mai primit altul la schimb. Aveti abonamentul acela gratuit DigiNet Mobil sau platiti o suma lunara?
Va recomand sa faceti o sesizare la RDS in care sa mentionati ca o sa va adresati la OPC in cazul in care nu veti primi stickul, deoarece aveti un abonament de care nu puteti beneficia.
Daca aveti un abonament platit de stick, puteti solicita de asemenea reducerea facturii pe perioada in care nu ati folosit abonamentul.
In contract scrie ca echipamentele se ofera in limita stocului disponibil. I s’a oferit deja un stick, pe care, nu din vina companiei, nu il mai are. Compania si’a respectat partea contractuala, cartela este activa si functionala – se poate folosi in orice dispozitiv minim 3G compatibil cu frecventele 900/2100 mhz.
Ai dreptate insa, daca ar fi un abonament pentru care plateste, as face ceva sa-i ofer un stick in locul celor de la Digi. Daca nu platste abonament lunar mai e cum mai e, altfel e destul de jenanta situatia.
In localitatea Calacea(judetul Timis) nu merge internetul ( wifi’ul) de vreo 7 ore. Sincer deja devine obositor sa fac sesizare in fiecare luna
Aveti idee daca aceste probleme sunt si la vecini? Posibil sa fie o avarie in zona care sa afecteze toata localitatea Calacea.
Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS (deranjamente) pentru a inregistra o sesizare, din pacate nu exista o alta solutie.
Eventual puteti face o sesizare si online pe site-ul Digi sau pe pagina oficiala de Facebook Digi Romania.
de la ora 17.30 n-am semnal tv si nici internet in Bucuresti sector 3 strada Anastasie Panu
Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS, posibil sa fie o problema cu echipamentul din care aveti trase serviciile.
pai n-am cum!
eu nu aud, nu pot vorbi la telefon!!!!
Puteti face o sesizare si online pe site-ul Digi Romania sau pe pagina oficiala de Facebook Digi Romania.
Ceva probleme cu semnalul prin Constanta Poarta Alba ?
Va referiti la probleme cu semnalul pe antena digi tv satelit sau pe cablu tv?
Antena digi , majoritatea posturilor nu merg iar restul se blocheaza din secunda in secunda
Am incercat rescanare
Dar nu se intampla nimic
Posibil sa fie o problema cu LNB-ul, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi TV (deranjamente satelit).
Ok, multumesc pentru serviciile dumneavoastra
Pentru putin.
Telefonul fix are ton de ocupat
Contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS pentru a face o sesizare.
Bună ziua? As dori un răspuns: daca am achiziționat un aparat telefon mobil și sunt nevoita sa schimb simultan în nanosim, dar problema este că titularul abonamentului este plecat din tara pe o perioadă mai lungă , ce fac in această situați? Mulțumim
Buna ziua,
Incercati dumneavoastra schimbarea cartelei intr-un sediu RCS – RDS, altfel puteti sa aveti cartela decupata intr-un service GSM.
Doar titularul sau persoana imputernicita pe acel contract pot schimba un sim si doar pe raza judetului unde a fost incheiat abonamentul.
Nu am ton la telefonul fix de 10 zile
In cazul in care cablul este introdus cum trebuie atunci trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS pentru a verifica problema in amanunt.
Buna ziua.De citeva săptămâni am probleme de recepție la programele Digi tv.Locuiesc în Brescia, nordul Italiei.Mentionez că nu sunt singurul și vecinii mei au aceiași problema.Am instalat programele de multe ori,fara nici un rezultat.Va rog luați măsuri să rezolvați problema.
Buna ziua,
Ce fel de probleme aveti, aveti semnal slab pe toate posturile sau doar pe anumite programe? Puteti detalia problema?
buna ziua.. de cateva zile am o problema cu internetul de la digi…. penultimul beculet este rosu..iar daca trebuie sa fac o cautare pe google imi soune: no internet acces ,, va rog ajutatima
Buna ziua,
Unde aveti penultimul beculet rosu, pe ce echipament, pe echipamentul de la Digi? Ce model de echipament aveti? Ati incercat sa-l reporniti?
buna ziua de ce sa blocaza internetul pe telefon
Buna ziua,
Ce model de telefon folositi? Va referiti la internet mobil pe cartela sau la internetul prin wifi? In ce localitate aveti aceasta problema? Aveti aceleasi probleme indiferent de adresa unde folositi internetul sau doar la o adresa se intampla?
Buna ziua
Am incheiat un contract nou cu RDS si in data de 21-06-2018 intr ora 15.00-18.00 aveam o programare de instalare . Nu sa prezentat nimeni si nici macar nu am fost anuntata .
La ora 19.30 am sunat la RDS sa ,sa stiu si eu unde ma aflu, mi sa comunicat ca voi fi sunata inapoi daca ajung seara respectiva sua nu iarasi astepate si nimic .
In data de 22-06-2018 la ora 9.00 am sunat din nou cu o sesizare si nu am auzit in continuare nimic .
La ora 13.00 am sunat din nou si i-am rugat ca intr-o ora sa fiu sunata .Dar tot……………………….nimic .
Ma intreb ce obligtiuni are RDS fata de clientiI numai sa faca contracte si sa bage bani in buzunar si clientul are de suferit .
Daca mi se spunea peste o luna venim si insatalam e de inteles dar nu stiu ce sa mai zic .
Astrept raspuns urgent si inclusif rezolvarea lor .
Va multumesc
Mihaela L.
Albesti Mures str.podului Nr.*
Buna ziua,
Intr-adevar, faptul ca nu ati fost anuntata ca nu se ajunge la programarea pe care o aveati pentru instalare denota neprofesionalism din partea lor, mai exact din partea echipei de instalare.
Din pacate nu prea aveti ce face decat sa contactati serviciul de relatii cu clientii RDS pentru urgentarea instalarii insa din ce am inteles deja ati facut acest lucru.
vreau sa reziliez contractul
La ce operator sunteti abonata, la RDS?
Ce servicii aveti? Perioada contractuala mai aveti? Pentru rezilierea contractului trebuie sa depuneti o cerere scrisa in unul din sediile Digi, daca la ei aveti contract.
buna dimineata , va cer din nou ajutorul, fiica mea are o garsoniera si vrea sa instaleze cablu si internet, cum se procedeaza? se poate face totul prin net fara sa ma deplasez la sediu ? cit dureaza instalarea acestui serviciu ?
Buna ziua, puteti face o comanda pentru aceste servicii online pe site-ul Digi Romania, teoretic ar trebui sa fie suficient sa va trimita contractul, il semnati, il trimiteti scanat pe mail impreuna cu o copie de pe buletin. Personal consider ca este mai usor sa ajungeti la sediu si sa va faca ei aceste acte. Instalarea serviciului dureaza in functie de numarul de cereri din momentul acela, poate dura atat cateva zile cat si cateva saptamani, depinde de perioada.
buna zia.adrsa este feroviarului * carcea.. nu am semnal la telefonia mopbila iar internetul merge foarte prost
Buna ziua,
Va referiti la internet mobil sau internet fix? Problemele sunt recente sau asa a functionat de la inceput?
Buna ziua. Avem multi abonati la societatea dvs. si va solicitam pe aceasta cale sa eliminam cablurile care atarna inestetic pe peretii scarilor, prin introducerea lor intr-o caseta, precum si introducerea cablului optic (unde nu exista). Avem intentia sa zugravim scarile dupa rezolvarea acestei probleme. Adresa noastra este strada Trestiana nr. *, bloc *, sector 4. Telefon contact: 074******
Multumim.
Margareta B.
Buna ziua,
Pentru cosmetizarea cablurilor si a cutiei de echipamente este necesar sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS. Tot ei vor verifica si daca exista posibilitatea de schimbare a infrastructurii in bloc pentru a beneficia de fibra optica.
buna. am facut ieri abonament la HBO si as dori sa stiu cand se activeaza
am cablu tv si smartcam
Buna ziua,
Abonamentul se activeaza pe loc insa este posibil sa fie nevoie de reinitializarea cartelei. Ce va apare pe ecran?
Încearcă activate apoi zice ca a esuat
Autentificare in curs si când ajunge la40% scrie că autentificarea între TV si modul a esuat
Doar am introdus cartela
Mai trebuia facut ceva?
Este posibil ca aceasta sa fie o eroare care tine de compatibilitatea software-ului tv-ului dumneavoastra. Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi pentru a vedea daca este vreo problema din partea lor. Daca nu este din cauza lor, inseamna ca este o problema software a tv-ului care afecteaza compatibilitatea cu acest smartcam.
daca am luat acum cateva zile in custodie receiver de la digi si vreau sa trec la cablu platesc ceva
Nu trebuie sa platiti nimic.
Sa stricat ricever
Sunteti abonata la Digi TV DTH? Cum s-a stricat, in ce sens nu mai functioneaza? Nu mai porneste, nu aveti semnal, dati mai multe detalii.
Buna ziua. Pentru suport Digi TV va ocupati?
Buna ziua,
Oferim suport in limita posibilitatilor, ce problema aveti?
Buna ziua
Ma interesează de ce bu pot rezilia un stik de internet care oricum nu l-am folosit
Și mi sa spus la punctele digi Ba in mai Ba in Iunie și azi soției ia zis in Ianuarie dacă vrea azi sa plătească o taxa de 50 RON
Nu mi se pare normal sa fiu obligat sa țin un serviciu care nu-l mai vreau
Și care oricum l-am plătit degeaba
Buna ziua,
Motivul pentru care nu se poate rezilia trebuia sa va fie comunicat la sediul Digi. Acolo ce vi s-a spus? Pentru ce este acea taxa de 50 de lei? Stickurile se ofera in custodie iar in cazul in care nu mai aveti perioada contractuala iar stickul este functional si intreg (sa nu-i lipseasca de exemplu capacul) atunci nu platiti nimic. Posibil ca in cazul dumneavoastra sa fi fost o problema cu stickul sau cu perioada contractuala insa la sediu trebuie sa intrebati de ce trebuie sa platiti acei 50 de lei.
Mi sa spus ca sau prelungit toate contractele la un telefon loat Acu un an și ceva dar când am loat telefonul in rate nu mi sa spus ca se prelungește decât abonamentul cartelei de mobil
Inseamna ca ati fost informat gresit atunci cand vi s-a spus ca se prelungeste doar abonamentul cartelei de mobil.
Pai și am și eu o întrebare ca și Greșelile cu luna mai cu luna Iunie și acum cu Ianuarie cine plătește toate aceste greșeli ca ma duc la 10 centre digi toate îmi spun altceva
As dori sa contactez un director digi ca eu Mam saturat de greșeli și numi convine sa țin abonamente aiurea și dacă același răspuns îl primesc renunț la tot ce tine de firma digi
Puteti sa intrati in audienta pentru a discuta cu directorul de filiala insa trebuie sa depuneti o cerere la sediu.
La care sediu
I-o va mulțumesc pt informații
Dar este bătaie de joc in țara la noi suntem obligați sa plătim tot gelu de lucruri care noi nici măcar nu beneficiem de ele
0314004414 sunati la numarul acesta pentru a va programa in audienta
Buna ziua,
In urma unor modernizari facute pe palierul unde am apartamentul, mi a fost taiat cablul tv. Am rugamintea sa ma programati in vederea remedierii acestuia.
adresa: Bucuresti, str. Raul Doamnei, nr. *,bl.* sc. *, ap. *, etj. *, sect 6(Cart. Drumul Taberei)
Multumesc!
Buna ziua,
La ce operator sunteti abonata, la RCS – RDS?
Pentru aceasta problema trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii (deranjamente) si sa sesizati nefunctionarea cablului tv.
rcs-rds,Arad,nu rezolva solicitarile abonatilor,decat dupa apeluri repetate si chiar zile …In decurs de o saptamana de trei ori nu a functionat televiziunea ,se repara ,functioneaza o zi,doua si tot asa.Platim regulat abonamentul,dar serviciile sunt deplorabile,suntem foarte nemultumiti,ceeace ne obliga sa renuntam la aceste servicii.
Din pacate, la RDS timpul de rezolvare depinde de cate probleme sunt in zona/localitatea dumneavoastra. Nu prea aveti ce sa faceti decat sa cereti discount de nefunctionare a serviciilor in caz ca problema nu este rezolvata in 48 de ore sau sa reziliati si sa va abonati la alt operator. Totusi, eu zic sa mai asteptati pentru a vedea daca rezolva definitiv problema sau daca se va intampla mereu asa. In functie de asta, luati o decizie
ONORATA INSTITUTIE ,,R.C.S.-R.D.S. APRECIEZ CU SINCERITATE RESPECTUL PENTRU OPORTUNITATEA LEGALA PRIVIND PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL RESPECT PENTRU SERVICIILE DE TELEVIZIUNE DAR DATI-MI VOIE SA AM REZERVE PRIVIND TELEFONIA MOBILA. OCOPATI O PIATA DE TELEFONIE CARE PRIN CONCURENTA CREATA MA MIR CA MAI SANTETI IN ,,PIATA,, NU SPUN ASTA PRIN FAPTUL CA AM FOST INSELAT DE ,,CARAVANA DIGI,, CU 2 DOUA ABONAMENTE CARORA PRIN OPORTUNITATILE SI FACILITATILE RETELEI N-AM REPROSURI IN SCHIMB ,,ECHIPAMENTELE ,, OFERITE RESPECTIVELOR ABONAMENTE SANT ,,NULE ,, DE DREPT . EMITETI NUMAI IN 3G DAR ECIPAMENTELE IN DUAL SIM OFERITE FUNCTIONEAZA NUMAI PE SLOT 1 PE SLOT 2 PAUZA NU VEDE NICI CARTELA CONSIDERANDU-MA UN CLIENT FIDEL SI RESPONSABIL SERVICIILOR ,,DIGI,, VIN CU O RUGAMINTE PRIN CARE SA INDREPTAM ,,RELATIA,, SI IN TELEFONIA MOBILA . IN CLAUZA CONTRACTULUI DE PORTARE A NUMARULUI DE TELEFON 072***** CONTRACT CU NUMARUL 7******* DIN DATA DE 29 -07-2017 MI S-A OFERIT UN TELEFON PHILIPS S326 CARE LA DATA DE 12-04-2018 PRIMESTE DE LA CORDON ELECTRONICS DECIZIA DE INLOCUIRE. DEPLASANDU-MA IN 3 RANDURI LA TG-JIU ,CACI IN MOTRU NU ESTE AGENTIE DIGI PENTRU DECIZIA DE INLOCUIRE NU MI S-A FACUT NICI O OFERTA DE TELEFON PENTRU MENTINEREA RELATIEI STIPULATE IN ,,CONTRACT,, CONFORM DECIZIEI DE INLOCUIRE DILARII DIN AGENTIE MI-AU SPUS CA BANCA ,,I.N.G. NU-MI OFERA CREDIT DATORITĂ ,,VARSTEI,, DAR NICI O ALTA ,,OPORTUNITATE ,, N-AU OFERIT. MAI MULT M-AU INVITAT SA CUMPAR CU ,,CHES,,! LA DEMERSUL CE VREAU SA-L FAC CU ,,ONORATA,, DUMNEAVOASTRA INSTITUTIE ESTE SA ,,GĂSIM,, O CALE AMIABILĂ PRIN CARE SA PRIMESC UN ,,TELEFON,, CONFORM ,,CLAUZEI ,, DIN CONTRACT CARE EMITE IN 3G POATE SA NU FIE ,,DUAL SIM,, CA ORICUM NU SE POATE FOLOSI SLOTUL 2 CĂ ;RETEAUA ,,DUMNEVOASTRA,, EMITE NUMAI PENTRU SLOT ,,1,, SI NUMAI ,,3G,, DACA LA DATA ANGAJAMENTELOR ,,CONTRACTUALE,, VARSTA N-A FOST UN ,,IMPEDIMENT,, PENTRU MENTINEREA UNEI BUNE RELETII SI IN TELEFONIA MOBILA ROG SA GASITI SOLUTIA ,,AMIABILA ,, DE REZOLVARE A SOLICITARII MELE PRIN ,,CURIERAT,, CĂ DE ,,DILERII ,, DIN AGENTII SANT SATUL CA DE ,,MERE ,, ACRE.! IN SPERANTA CĂ AM PUTUT SA MA FAC INTELES PENTRU VARSTA DE ,,62,, DE ANI SI SA PRIMESC ECHIPAMENTUL CONFORM ,,CLAUZELOR CONTRCTUALE CONSIDERATE DE SUBSEMNATUL CA O ,,SOLICITARE DE BUN SIMT,, ! VĂ MULTUMESC ANTICIPAT
Buna ziua,
Noi nu suntem compania RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
In ceea ce priveste problemele dumneavoastra, intr-adevar unele telefoane oferite de catre Digi au doar slotul 1 3G. Insa, chiar si acele telefoane pe care le ofera cu ambele sloturi 3G, nu pot fi folosite simultan 2 cartele Digi 3G. Pot sa fie folosite doar alternativ, de exemplu cand este folosit slotul 2 pe 3G atunci slotul 1 permite automat doar cartele 2G. Un telefon care sa permita un slot 3G si un alt slot 4G in acelasi timp costa minim 2000-2500 de lei.
In plus, acel criteriu de varsta pentru ratele ING reprezinta o conditie pusa de catre ING, nu de catre Digi. Problema celor de la Digi este ca lucreaza cu ei, insa ING-ul stabileste in ce conditii ofera credite pentru a putea lua telefoane in rate la RCS – RDS.
Solutia in cazul dumneavoastra o sa fie inlocuirea telefonului defect insa nu stiu daca o sa fie posibil sa il primiti prin curiet. Pentru acest lucru va recomand sa faceti o solicitare la serviciul de relatii cu clientii Digi.