Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil.


Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS (Digi) poate fi contactat telefonic, prin formular online, prin e-mail, prin fax sau in unul din punctele de prezenta disponibile.
De regula apar diverse nemultumiri privind serviciile operatorilor de telecomunicatii, motiv pentru care suntem nevoiti sa ii contactam frecvent. Pe langa aceste situatii, avem nevoie de ajutor in configurarea echipamentelor oferite de catre ei. Desi unele echipamente sunt usor de configurat si nu trebuie neaparat sa ii contactam pe reprezentatii companiei RCS-RDS (de exemplu, informatii despre configurarea internetului mobil gasim AICI), alteori intalnim situatii mai complicate pe care operatorii Digi le pot rezolva mult mai usor.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

De asemenea, o factura este mereu mai usor de detaliat de catre un reprezentant RDS decat sa o analizam noi online.

Luand in considerare aceste lucruri, putem contacta serviciul de relatii cu clientii RCS-RDS prin urmatoarele modalitati:

  1. Apel telefonic. Pentru a apela serviciul telefonic de relatii cu clientii avem urmatoarele variante, in functie de problema intampinata:
  • Informatii/probleme servicii fixe (internet fix, telefonie fixa, cablu tv, Digi Wi-Fi): 0314004401 (pentru Bucuresti/Ilfov) sau 03xx 400 401 (unde xx reprezinta codul judetului – exemplu: Constanta 0341 400 401);
  • Informatii/probleme servicii mobile (internet mobil, telefonie mobila): 0314007777 (apelabil din orice retea) sau *777 (apelabil din reteaua Digi Mobil);
  • Informatii/probleme servicii Digi TV Satelit (televiziune prin antena parabolica): 0314004000.
  • Informatii/probleme aplicatii mobile (Digi Online, Digi Oriunde, Digi Storage): putem apela fie local la numarul pentru servicii fixe, fie la numarul pentru servicii mobile. Inca nu am testat daca putem fi ajutati la numarul pentru antena satelit insa este suficient ca suntem ajutati la unul din primele doua numere.
  • Informatii/probleme servicii business (dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314006500 sau *500 (apelabil din reteaua Digi Mobil)
  • Informatii financiare servicii business (departamentul Collection – dedicat abonamentelor business – corporate si persoanelor juridice): 0314010020
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Italia: 0314074077
  • Informatii/probleme servicii Digi Mobil Spania: 0314006422
  • Informatii/probleme serviciul roaming Digi Romania: 0314008000

Toate numerele de telefon sunt cu tarif normal si disponibile non-stop mai putin numarul pentru informatii financiare servicii business (0314010020), acesta are un program de lucru mai limitat si anume de luni pana vineri intre orele 09:00 – 17:00.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

In majoritatea situatiilor telefonic trebuie sa oferim doar numele titularului si adresa, mai putin situatii care implica activarea unor servicii, oferirea unor date confidentiale (nume utilizator si parola pentru conectare la internet, cod puk, etc.), caz in care trebuie sa oferim si CNP-ul pentru a demonstra ca suntem titularul contractului.

  1. Formular online. Pentru a deschide o sesizare/solicitare online trebuie sa accesam site-ul oficial rcs-rds. ro – sectiunea Asistenta – Asistenta Clienti – Intra in legatura cu noi iar aici selectam una din optiunile cele mai apropiate de situatia noastra:
  • Suport probleme tehnice;

  • Verificare stadiu sesizare depusa;

  • Informatii despre facturi si plati;

  • Sugestii client;

  • Cerere date cu caracter personal;

Modalitatea de contact online s-a schimbat la Digi, astfel incat pentru o sesizare trebuie sa accesam sectiunea Contact – iar mai jos la Asistenta tehnica: Contact avem un formular pe care trebuie sa il completa.

Deseori varianta de contact prin formular online este indicata deoarece uneori solicitarea ajunge direct la departamentul care trebuie sa se ocupe de problema noastra, fara sa fie nevoie sa mai treaca prin Call Center.

  1. E-mail. Putem trimite e-mail la una din urmatoarele adrese in functie de problema noastra:
  • clienti@rcs-rds.ro : pentru orice problema/situatie/informative/sugestie. Este recomandata una din primele doua metode deoarece se raspunde mai greu prin e-mail, problema neajungand direct la departamentul care se ocupa de situatia noastra.
  • sales@rcs-rds.ro: pentru informatii despre vanzari servicii business
  1. Fax. Desi este o metoda invechita, in cazul in care nu avem alta varianta putem sa trimitem si un fax la numarul 0314004441
  2. Puncte de prezenta. Daca dorim sa discutam fata in fata o anumita problema atunci putem sa ne prezentam in unul din punctele de prezenta RCS-RDS. Lista complete a sediilor o gasim aici: http://www.rcs-rds.ro/asistenta/puncte-de-prezenta
  3. Facebook. Putem contacta un reprezentant RDS si prin intermediul platformei de socializare Facebook, ii gasim sub numele Digi Romania (@digipunctro).
  4. Forum Softpedia. O alta modalitate de a contacta serviciul de relatii cu clientii RDS este prin intermediul forumului Softpedia, exista o persoana (Digi_Helper) care ofera suport/asistenta.

Cele mai frecvente probleme intampinate cu RCS & RDS sunt:

-probleme semnal telefonie mobila si internet mobil (semnal slab, lipsa semnal, intreruperi, avarii);

-problema conectare la internetul mobil (smartphone sau stick 3g/4g);

-probleme cablu tv / antena digi tv satelit (lipsa semnal, semnal slab, semnal mare);

-problema internet fix diginet (eroare 678, 691, trafic redus, etc.);

-problema telefonie fixa (lipsa ton, convorbiri intrerupte, etc.);

-probleme aplicatii mobile (autentificare DigiOriunde, DigiOnline, MyDigi, etc.);

-probleme facturi/plati;
Pentru ca multe persoane nu cunosc prefixul judetului in care au probleme cu serviciile RDS, mai jos gasim numerele de telefon (cu prefix) la care trebuie sa sunam in caz ca dorim sa reclamam un deranjament sau daca dorim informatii comerciale/financiare:

Alba: 0358400401 / 0358400414
Arad: 0357400401 / 0357400414
Arges: 0348400401 / 0348400414
Bacau: 0334400401 / 0334400414
Bihor: 0359400401 / 0359400414
Bistrita-Nasaud: 0356400401 / 0356400414
Botosani: 0331400401 / 0331400414
Braila: 0339400401 / 0339400414
Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414
Buzau: 0338400401 / 0338400414
Brasov: 0368400401 / 0368400414
Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
Calarasi: 0342400401 / 0342400414
Cluj: 0364400401 / 0364400414
Constanta: 0341400401 / 0341400414
Covasna: 0367400401 / 0367400414
Dambovita: 0345400401 / 0345400414
Dolj: 0351400401 / 0351400414
Galati: 0336400401 / 0336400414
Giurgiu: 0346400401 / 0346400414
Gorj: 0353400401 / 0353400414

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii RCS RDS, Digi Mobil

Harghita: 0366400401 / 0366400414
Hunedoara: 0354400401 / 0354400414
Ialomita: 0343400401 / 0343400414
Iasi: 0332400401 / 0332400414
Maramures: 0362400401 / 0362400414
Mehedinti: 0352400401 / 0352400414
Mures: 0365400401 / 0365400414
Neamt: 0333400401 / 0333400414
Olt: 0349400401 / 0349400414
Prahova: 0344400401 / 0344400414
Satu Mare: 0361400401 / 0361400414
Salaj: 0360400401 / 0360400414
Sibiu: 0369400401 / 0369400414
Suceava: 0330400401 / 0330400414
Teleorman: 0347400401 / 0347400414
Timis: 0356400401 / 0356400414
Tulcea: 0340400401 / 0340400414
Vaslui: 0335400401 / 0335400414
Valcea: 0350400401 / 0350400414
Vrancea: 0337400401 / 0337400414

Cum putem rezilia abonamentul la RCS – RDS (Digi)?

Rezilierea abonamentului RCS – RDS se poate face de catre titularul contractului in unul din punctele de prezenta Digi.
De ceva timp, rezilierea se poate realiza si printr-o cerere online facuta pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.

Cum facem suspendarea serviciilor la RCS – RDS (Digi) pe o perioada de timp?

Putem suspenda serviciile Digi printr-o cerere depusa de catre titularul contractului intr-o casierie Digi. Contractul se poate suspenda pe minim o luna si maxim 3 luni iar reconectarea se poate solicita oricand, chiar si inainte de atingerea termenului solicitat initial. Suspendarea si reconectarea sunt gratuite.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

6131 COMENTARII

    • Buna dimineata. Daca sunteti in tara activarea roamingului in reteaua Digi se face in 3 moduri: Titularul contractului suna la Relatii Clientii. 2 Online pe site-ul Digi.ro sectiunea contul meu va logati daca aveti cont, selectati serviciile mele-mobil- roaming voce sau date- activare serviciu. 3 Prezentati-va intr-un sediu Digi.

  1. Ce rahat de firmă ați angajat să consemneze la domiciliu facturile de plată?!
    Aici mă refer la com. Luizi-Călugăra jud. Bacău . Abonații nu primesc facturile în ciuda afirmațiilor de la ghișeu că avem firmă care prestează această activitate ?!?
    Cum ? Îi plătiți degeaba! Abonații riscă să fie debranșați! Oare să fie o acțiune premeditată?!?
    REMEDIAȚI imediat ! Prea v-ați fortificat în relațiile cu clienții.

  2. Am un contract încheiat cu dvs.pe data de 23 iunie 2022, cu nr.*********,pe numele Maria adresa de instalare sat.DImieni, com.Tunari, jud.Ilfov,Sos.****** ******** nr **.Am făcut numeroase reclamatii pentru instalarea unui cablu TV la adresa.au venit 2 echipe de la dvs. Și nu au rezolvat nici pana acum .azi 8 iulie am primit sms sa fiu la domiciliu între orele 15 _18.00 și nu au venit.Mentionez ca eu am solicitat aceasta instalare pentru c stau la adresa pana în luna octombrie. Mi s a spus de către un operator call centre ca poate dura 90 zile .!!!.Deși la încheierea contractului mi s spus ca durează 2_3 zile lucratoare?¿?
    Ce s a înțeleg, dacă nu sunteți în stare sa va țineți de cuvânt de ce mai încheiați contracte??? As dori un punct de vedere,cum credeți ca s a întâmplat asa ceva.mentionez ca la adresa de domiciliu am încheiat un contract tor cu dvs.crezand ca sunteți o companie serioasa. În funcție de răspunsul dvs.urmeaza sa reziliez cele doua contracte.
    Va mulțumesc
    Maria *******
    Sos.******** nr ***,bl.**,sc.*,et.*,ap.**,sector * Bucuresti

    • Noi nu suntem Digi. Operatorul call central are dreptate durata maxima de asteptare pentru o instalare poate dura si 90 de zile. Daca doriti o instalare mai rapida a serviciului solicitat insistati la Relatii Clientii.

  3. Bună ziua , mă numesc Ionel și la ora actuală locuiesc în Str.* , sector * . Am o problema din anul 1995 am legătură cu o datorie fața de dvs din partea mea , la acea perioadă locuiam la Str.* , in acel timp au intervenit in mod abuziv niste oameni recunoscuți mie sa imi ceara cu forta contractul casei si cartea de identitate pentru a se folosi la dvs pentru un alt contract pe numele meu si fara a-mi cere consimțămîntul de a aproba .Din anul 2015 am plecat de la acea adresa din acest motiv. Ieri am fost la una din Agențiile dvs DIGI și am fost informat de către un angajat al dvs in legatura cu aceasta datorie de 490Ron , eu neștiind absolut nimic despre aceasta datorie . Eu la ora actuală nu am la dvs nici-un contract valabil care să indice că eu va doterez in continuare bani , am doar o pensie din care nu imi permit sa reinoiesc la dvs vre-un contract de a plăti. Îmi cer scuze la dvs pentru cele întâmplate de la acea perioadă și va multumesc anticipat pentru înțelegere. O zi frumoasă va doresc- Domnul Ionel

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Puteti suna la relatii cu clientii pentru a verifica daca exista datorii pe numele dvs insa daca este o datorie veche, e posibil sa se fi vandut catre o firma de recuperari.

  4. Am solicitat la adresa de mail dovezi plata ca suma de 123 lei dintr-o greșeală a unei vânzătoare sa bătut greșit codul de client adică in loc de **** sa tastat alt cod cf chitanțelor plătite și trimise ca dovada. Văd ca acest mail nici nu a fost deschis am și sunat sa intreb dacă sa rezolvat situația și mi sa comunicat ca voi fi sunată dar nu mi sa spus ziua când . Va rog sa remediati situația urgent . Cu mulțumiri !

  5. Sint niște operatorii foarte slabi pregătiți pt a vb cu clienții rds-rcs și pe deasupra au și gura mare cum ar fii doamna ****** care dacă ceri la un operator nr de tel este cofenditial sa pot sa fac un contract

    • Operatorii nu au numerele de telefon ale agentilor de teren, se inregistreaza o cerere si sunteti contactat ulterior. Probabil vi s-a explicat asta, dar daca nu intelegeti, cine e de vina? 🙂

  6. CODUL DE client *****,* nr.*,bloc * ap*.
    Doresc lamuriri in legatura cu factura *****.Nu inteleg de unde vine suma de
    1041,84 si1126,83,
    Pana in luna mai factura a fost achitaea din contul curent al doamnei Iordache de la banca Trabsilvania.Sotia a decadat in 17 aprilie 2922.
    Amfacut demarsurile sa fie achitata din contul curent al domnului ******
    deschis la BRD,incepand cu luna mai 2022,
    Astept urgent lamuririle dvs.

  7. DOMNULE MElNEGER

    BUNA ZIUA!
    **** AURORA-***** SUNT AM NR DE TEL ******, NU AM SEMNAT SI INTERNET IN LICATIA IASI STRADA * NR. *. IN ACEASTA LOCATIE STAU MAI MULT DE 10 ORE PE ZI. CONCLIZA ESTE CA PLATESC ABONAMENTUL DEGEABA.
    AM FACUT SI RECLAMATIE SI NU S-A REZOLVAT PROBLEMA.
    AM CONTACT UN OPERATOR CARE MI-A SPUS CA IMI SUNT SUFICIENTE DOUA ORE CAT AM SEMNAL LA ALTA LOCATIE(MINUNAT RASPUNS).
    VA ROG SA-MI SPUNETI C AND SE REZOLVA PROBLEMA, SAU TREBUIE SA MA TRANSFER LA ALT FURNIZORT?

  8. Buna searaIN ATENTIA DOMNULUI MENEGER,

    DOMNULE MElNEGER LOCUIESC IN Brasov am la unul din sedile DIGI/RDS in srada NEPTUN PTR A CUMPARA UN TELEFON dar personalul ce se ocupa de alte probleme chiar nu ne bagat in seama mai ale ne plasa de la una la alta DECI AS DORI SA SANCTIONATII CONTAR VOI APELA LA ORGANELE SUPERIOARE.DECI NU I PERMIT NIMANUI SA BATA JOC DE CLIENTII IN VIRSTA.CELE 2 CASIERE SA SI FACSERVICIUL CORESPUNZATOR SI CEALATA UN DE CHIPURILE ERA FOARTE OCUPATA.

  9. Va rog, am o sesizare…. Pe telefonul meu nu mai primesc mesaje de la bca Transilvania cu plățile și încasările din contul de card.. Dlir m au îndrumat către dv, întrucât ei trimit către rețeaua dv ac mesaje, care nu mai apar la mine începând cu luna mai, 2022, ceea ce ma, supără, total…. Va rog reglați eroarea de la dv…., mulțumesc, *****

  10. De 3 luni eu nu am mai primit nici o factură deși sunteți obligați,conform contractului să-mi trimiteți facturile acasă.De cite ori sun mi se recomandă să primesc factura electonic.Nu vreți să înțelegeți că eu nu doresc să primesc factura electonic.La tel vorbesc frumos după care fac tot ce știu ei.Sa vă fie rușine Vă bateți joc de noi

  11. Buna ziua!
    Va rog, sa mi spuneti , pauza de masa la oficiul din Dambovita este de la ora 13-14 sau 14-15?Sau alterneaza, o zi, o zi?!Ieri, 28.03.2022 era afis cu pauza de la 13-14, azi de la 14-15…va bateti joc de timpul clientului?!

  12. Buna seara vreau și eu să reziliați contractul lui tatăl meu de la antena că acum a băgat cablu și numai folosește antena și el nu poate să se deplaseze pe distanțe mari vrea să rămâi doar factura de la cablu de plată numele lui tatăl meu este ***** NĂSCUT LA DATA DE *****

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Daca a contractat cablu TV tot de la Digi, ar fi trebuit sa se recupereze antena de instalatori si sa fie reziliat automat abonamentul. Luati legatura cu cei de la Digi, am mentionat mai sus, in articol, cum puteti face acest lucru.

  13. Buna seara.Ma numesc ***** Ion din loc. Ghimpati, str. ******* *****,nr. **, jud. Giurgiu,va rog sa reziliati contractul de telefonie mobila incheiat la data de 08.01.2022 in urma unei solicitari de portare care ulterior am renuntat dar o angajata a companiei a uitat sa rezilieze si contractul facut. Nu inteleg acest aspect dar va rog sa rezolvati acesta situatie Cu multumiri.
    tel. contact ******* email : ion.*****@yahoo.com

    • Bani vor intra in contul Digi iar luna viitoare suma platita de dvs va fi scazuta in factura. Urmand ca dvs sa platiti luna viitoare doar diferenta facturii sau nu veti mai plati nici un ban daca suma platita acum de 2 ori va acoperi si plata facturii viitoare.

    • Buna ziua,
      Raman in cont insa este recomandat sa dati un telefon la relatii cu clientii Digi luna urmatoare (sau verificati situatia financiara in contul online dupa 10 ale lunii) pentru a va asigura ca s-au inregistrat corect.

  14. Buna dimineața, am solicitat un abonament cu tv și internet și am primit răspuns că nu se poate face instalarea la domiciliul din str. **** Nr * bloc P*, sector *. Va rog sa mi spuneți cum sa procedez. Nici compania Vodafone nu poate. Care este motivul?

  15. Bună ziua
    Nu mi se pare normal ca să plătesc 5 lei ptr serviciu de telefonie fixa de atâta timp condiții în care nu beneficiez de acest serviciu.consider ca normal ca la închisoare contractului sa se oferea aparatura ptr serviciul de telefonie fixa pe care în plătesc de când a fost semnat contractul pe numele ******, Poiana Campina Pietrisu nr.*.va rog sa rezolvați problema ptr ca eu nu o sa va mai plătesc cei 5 lei pana la terminarea contractului.

  16. Buna ziua,
    Va solicit sa remediati deranjamentul cablului tv la adresa Str * nr * bl * ap * Panciu jud Vrancea.Televizorul afiseaza lipsa semnal de citeva zile

  17. Parohia Romano Catolica *****.
    Nu primesc factura electronica!Am nevoie la contabilitate.
    Cod client: ****
    Nr. contract: ****
    email: *****

  18. Buna ziua..Eu sunt plecata din tara și în data de 14 octombrie am făcut cerere pentru sistarea abonamentului de tv și de internet și am rămas doar telefinul sa l folosesc. Acum nu funcționează deloc telefonul când sunt pe stada sau în alta locatie..Funtioneaza doar acolo unde locuiesc momentan .Nu.pot da telefon și nici internet nu am..Am plătit în avans bani pentru a acoperi plata telefonului cu nr de factura ***** seria *****.Cod client ******.Factura este 99.00 lei.Este plătită din data de 01.10.2021 pana pe data de 28.02.2022..Eu nu pot folosi telefnoul nici sa va sun la agenție ,nici mesaje nu pot da și nici internetul nu funcționează. .Adică e mort.Cum se poate rezolva aceasta problema.Multumesc anticipat.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi.
      E ciudat ca va functioneaza doar la adresa de domiciliu, ar insemna ca este o problema de semnal acolo unde nu functioneaza? L-ati testat afara in mai multe zone sau doar intr-o zona ati constatat ca nu functioneaza?
      Ar fi bine sa luati legatura cu cei de la Digi, eventual le puteti face o sesizare online sa verifice.

  19. Am crez că RCS RDS ești o firma serioasa da nu mă așteptam că pentru 1 leu să nu îmi dai druml la abonament sunteți cea mai jalnică firma

    VA ROG CARE SUNTETETI ABONATI LA RCS RDS TERMINTATI CU CONTRACUT SI RENUNTATI NU SE MERITA SUNT NISTE HOTI E MAI RAU CA LA POLITIE JOS CU RCS RDS

  20. Pentru ce motiv îmi restricționat viteza la internet ..? Am 50 de gb ..ii pot folosi s au nu ? Nu fac hotspot cum spuneti …doar k mă uit l filme …dar atata timp cat am internet as vrea sa l folosesc ..se termina il m ai încarc..daca pot ..daca nu astept pana ce am posibilitate …asa cum merge acum imi trebuiesc 5 gb pe luna ..k ma enervez si nu l m ai folosesc ..

    • Noi nu suntem de la Digi.
      Daca ati primit mesaj ca ati depasit cantitatea de trafic, atunci inseamna ca ati depasit-o. 50 de GB sunt in reteaua 4G, in reteaua 3G sunt mai putini, atentie la reteaua pe care sunteti conectat.

  21. 1.de ce este scrisul așa de mic că nu se poate citi normal decât cu lupa?
    2.de ce trebuie să plătesc abonament la televiziune când de fapt am un simplu telefon cu telefonie și internet?
    3.doresc sa mi se returneze abonamentul la televiziune perceput până acum.
    4.adresa mea : *******

    • Buna ziua,
      Aveti urmatoarele modalitati prin care va puteti abona la serviciile Digi:
      -faceti o comanda online pe site-ul Digi
      -sunati la relatii cu clientii Digi la numarul 0314004600
      -va prezentati intr-un punct de vanzare Digi.

  22. Buna ziua ,ma numrsc Teodor imi pare rau ca am inceput cu stangul ca sa beneficiez de serviciile dumneavoastra sunt TOTAL NEMULTUMIT in data de 12 /11 2021
    ora aproximativ 14:00 mi sa instalat internetul prin fibra la instalare a functionat dupa aceea la ora 18 cand aveam nevoie de internet nu a mai functionat internetul nici la ora actuala 13/11/201 ora 14:15 nu functioneaza internetul prin fibra . Ca atare va rog din acest moment sa reziliati contractele cu digi . Luni 15/11/2021 0ra 9 o sa depun si la sediul digi din loc. Cugir rezilierea contractelor.

  23. Buna ziua!
    Numele meu este Sorin și am un contract cu dumneavoastră pe net la adresa Calea *,sc a ,et *, ap *, sector *, București.
    In data de 29 octombrie 2021 la ora 8,42 am făcut o sesizare telefonică rugându i pe colegii dumneavoastră să trimită o echipa tehnica întru cât nu mi funcționa net ul.M au programat in intervalul orar 11-13,am înțeles că au urgente și nu pot veni,apoi am sunat iar programadu mă între 13-15,tot așa,n au reușit .A urmat o noua programare între 15-17.
    Eu am pierdut o zi așteptând .Era normal sa primesc macar un tel de la dumneavoastră să știu dacă pot pleca de acasă.
    Va rog sa mi spune ți cum pot fii despăgubit pt că am așteptat .

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Termenul maxim de rezolvare al problemelor tehnice este de 48 sau 72 de ore, depinde cat aveti in contract. Puteti solicita reducerea facturii pe perioada in care nu v-au functionat serviciile doar daca este depasita aceasta perioada.

  24. Pe data de 11.10.2021,in urma reclamatiei pe care am facut-o,am primit de la dvs mesajul de mai sus prin care mi se comunica „Solicitarea ta a fost înregistrată cu numărul ***** și este în curs de rezolvare. Te vom contacta în cel mai scurt timp posibil pentru mai multe detalii.”
    Se pare ca ati asteptat urmatoarea scadenta si probabil pe urmatoarea pentru ca sa nu mai fie nimic de restituit, dupa cum cu deosebita amabilitate m-a informat o angajata coltoasa de la sediul din Fetesti. Cred ca ar trebui sa le trimiteti la un curs unde sa invete sa vorbeasca cu clientii. Avand in vedere faptul ca cele 3 facturi inexistente (doar una la momentul respectiv) au fost incasate eronat din cauza dvs si a aplicatiei pe care o puneti la dispozitia clientilor,eu am solicitat suma incasata eronat si pana la data de azi nu am banii in contul cominicat, chiar daca greseala va apartine, voi face reclamatie la Protectia Consumatorului, pentru ca nu este corect cum procedati cu clientii dvs. Si posibil sa apelez la un alt furnizor de servicii mai serios.
    In urma reclamatiei am primit nr . ******,am anexat toate dovezile solicitate.

  25. Buna ziua
    Am sesizat de nenumarate ori prin callcenter si direct la sediul RCS-RDS din mun.Alexandria, faptul ca linia telefonica pentru cod client *****, mutata de la Alexandria la Nanov, nu functioneaza sau functioneaza intermitent.
    Ultima sesizare a fost facuta ieri, stabilind cu persoana de la tehnic sa ne apeleze astazi, 24.10.2021 la ora 12.00.
    La ora 11.30 am verificat linia telefonica si nu functiona si am apelat callcenter, anuntand acest fapt.
    Persoana care ne a sunat ptr a verifica la ora 13.10 daca telefonul functioneaza, a spus ca ne a sunat pe telefonul fix si nu a sunat, noi fiind langa el.
    Nu cunoastem ce operatiune a facut, dar a apelat din nou pe fix si am ridicat receptorul. Lucratorul dvs. ne a comunicat ca este de vina aparatul telefonic.
    Am comunicat acestuia ca am achizitionat un aparat nou, la indemnul lucratorilor trimisi anterior de firma de trei sau patru ori pentru diverse operatiuni, iar acest aparat se manifesta intocmai ca si cel vechi.
    Operatorul dvs a insistat ca aparatul este de vina si a refuzat sa isi decline identitatea la solicitarea noastra, de a nota cu cine am vorbit si ne-a inchis telefonul.
    Totodată, va comunic ca odata cu una din sesizarile facute la sediul de la Alexandria, am solicitat schimbarea numarului, aratand ca anterior(in urma cu trei ani aproximativ) am avut o problema in sensul ca eram apelati de persoane care formau un alt numar ce apartinea altei familii si, sunand de pe fix pe mobil, am observat ca avem alocat un alt numar. La acel moment am sesizat problema si cumva, s-a rezolvat, dar acum am comunicat echipelor dvs. aspectul pentru a fi avut in vedere.

    Fata de solicitarile noastre repetate, incapacitatea echipelor dvs. de a rezolva problema si modalitatea defectuoasa si lipsita de respect a operatorului cu care am discutat astazi la ora 13.10, va rog sa dispuneti masuri si sa imi comunicati in scris in termen rezonabil, daca problema tehnica sesizata poate fi rezolvata de firma dvs. Mentionez ca linia telefonica fixa imi este absolut necesara la serviciu si ma afecteaza nefunctionarea corecta si continua a acesteia, desi platesc abonamentul fara intrerupere si am cumparat si un aparat nou.

  26. Buna ziua,
    Rog sprijin in solutionarea restantelor inregistrate de societatea dumneavoastra in urma preluarii de la Akta a portofoliului de clienti.
    fac mentiunea ca in perioada in care eram inregistrata la Akta printr-un contract de prestari servicii-televiziune si internet,in urma nemultumirilor mele semnalate in nenumarate randuri cu privire la calitatea serviciilor furnizate de acestia( semnal slab tv, semnal aproape inexistent sau cu fluctuatii la internet)am solicitat rezilierea contractului cu acestia.
    Solicitarea mea de reziliere a fost inregistrata si pusa in aplicare insa nu au avut in vedere nemultumirea mea privind calitatea seviciilor urmand ca ulteror sa fiu incarcata la plata cu penalitati de nerespectare a clauzelor contractuale.
    Sa inteleg ca noi clientii avem numai obligatii nu si drepturi?
    Mentionez ca nu doream rezilierea contractului insa nu am avut alternativa, ori plateam abonamentul in fiecare luna fara a beneficia de servicii ,ori solicitam rezilierea contractului, am ales ultima varianta.
    Fac precizarea ca la aceasta locatie exista un contract activ cu RCS&RDS incheiat de un membru al familiei, deci ,nu mai dorim incheierea unui contract.

    In speranta ca ma veti sprijini in solutionarea acestei probleme,
    Va multumesc anticipat!

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi sau de la Akta.
      Avand in vedere ca Akta a fost preluata de Digi, va recomand sa sunati la relatii cu clientii pentru a verifica stadiul contractului dvs.

    • Daca ati platit factura in alta parte decat intr-un punct Digi atunci este posibil ca plata sa nu fi intrat la ei in sistem. Sunati la Relatii Clientii si vorbiti cu un operator call central.

  27. Locuiesc în comuna Poroina Mare și aș dori să știu dacă se introduce fibra optică și la noi.Spun asta deoarece la localitatea vecină cu com Poroina Mare Livezile sa început cablarea.

  28. Bună ziua,
    așa cum am menționat numele meu este ***** și sunt de la cfr călători Timișoara, avem serviciile dumneavoastră pentru locațiile Gurahonț (str. * nr *) Ineu (* nr. *), Sebiș (str * nr. *) iar pe această cale aș vrea să vă aduc la cunoștință faptul că în locațiile Sebiș și Ineu, deși avem un contract cu dumneavoastră de aproape 1 an, nu putem funcționa pentru că echipamentul instalat de dumneavoastră este incomplet.
    Codul de client este *****. Am dat mai multe telefoane către reprezentanți de la dumneavoastră însă primesc același răspuns”urgentez comanda”, probabil cu număr de înregistrare se și poate verifica acest aspect. Conform facturii toate cele 3 locații sunt facturate deși doar la Gurahonț funcționăm în acest moment. Dorim scăderea la plată a celor 2 locații pentru perioada nefuncționării din motive tehnice datorate echipamentului incomplet furnizat și de asemenea urgentarea măsurilor în vederea funcționării. Mulțumesc!

  29. Am făcut trei sesizări telefonice la departamentul dvs. Am cerut sa mi se precizeze când se poate remedia defecțiunea. Am primit la a treia sesizare un răspuns super:”Așteptați”. Vă întreb și pe dvs. :cât timp?. Vă mulțumesc.

    • Noi nu suntem de la Digi. Termenul contractual este de maxim 48 de ore insa in functie de cauza problemei, se poate prelungi. Poti cere reducerea facturii pe perioada in care nu ti-au functionat serviciile iar daca problema e urgenta, poti face o sesizare la ANPC mentionand numarul sesizarilor facute la Digi.

  30. BUNA SEARA MA NUMESC PAPAVA DORINA DIN GAILE HERCULANR ,DE O SAPTAMANA NU AM SEMNAL TV AM APELAT TELEFONIC AN FIECARE ZI SI NU SE SCHIMBA NIMIC . DE CE SUNTEM PEDEPSITI ,AM FOST PRELUATI DE LA AKTA,CAND ANTARZIEM O ZI CU PLATA SUNTEM AVERTIZATI CU MESAJ SA PLTIM URGENT,DAR ACUM SA ANTRERUPT SEMNALUL FARA NICI O AVERTIZARE CARE ESTE MOTIVUL.DACA NU URGENTATI REZOLVAREA PROBLEMEI VOM FI NEVOITI SA REZILIEM CONTRACTUL ANCHEIAT AN DATA DE 04 10 2021.

  31. Sunt un abonat al d-voastră de foarte mulți ani ,din orașul Buzău ,***** Dumitru nr. tel ********** .În ultimile 2 luni semnalul internet plătit pentru cel mai mare nivel ,este sub orice critica . Vă rog să verificati ce se intîmplă si să anunțați . Dacă este nevoie de verificare la domiciliul să fiu contactat pentru a sta la domicilui ,str ****** nr ** oraș Buzău .
    Vă mulțumesc anticipat .

  32. Buna ziua. Numele meu este Cristi si locuiesc la Oituz Bacau. Astept de doua saptamani sa fiu conectat la internet , televiziune si telefonie fixa. Joi 7 octombrie 2021 plec din tara si am nevoie urgent sa ma conectati. Multumesc.

  33. Buna ziua am facut o sesizare la dumneavoastră în urma cu 2 zile si vad ca nu s-a luat nici o masura in legatura cu asta…de 2 zile nu mai este cablu si nici internet vi se pare normal??
    Asta este bătaie de joc chiar…stau de 2 zile si sun la dumneavoastră si degeaba nu sa luat nici o măsură…va bateti joc de oameni care va plătesc..puteti sa veniți sa va luati cablul si gara..chem alta co.panie si gata